Kak. Vandaag alles gebackupped om van mijn oude trage Darky ROM eindelijk eens naar ICS te upgraden. Wilde SlimICS uit gaan proberen, heeft mijn broertje ook en bevalt goed.
Eerst full whipe gedaan voor de zekerheid. Toen Semaphore kernel geflashed. Daarna SlimICS geflashed. Telefoon herstartte midden in de flash, nouja ok. Kwam nu in een bootloop. Leek nog niet zo erg, had ik vaker gehoord bij mensen die van GB naar ICS gingen. Dus weer terug naar CWM -> wilde weer gaan flashen. No files found kreeg ik als melding bij 'Choose zip from SD card'.

Snapte ik niet, sdcard geremount, werkte nog steeds niet. Toen maar aan mijn pc gehangen en usb storage gemount. SD was helemaal leeg? Weird. Dus ik de zipjes weer op de SD gezet, en nog een keer geflashed. Ging goed dit keer, maar weer een bootloop. Kon nu ook niet meer CWM in.

Toen Semaphore maar met ODIN geflashed. Kreeg nu in ieder geval het bootscreen van Semaphore, dat had ik eerder niet gehad. Weer CWM in, SlimICS flashen, ging helemaal goed
Dus ICS startte op, 'Encryption unsuccessful'. Whut? Op reset geklikt, gebeurde niks. Toen telefoon maar uitgezet. Rondgezocht op internet, en werd er niet echt blij van

Schijnt erg moeilijk te fixen zijn. Tot zover ICS voor mij
Een van die oplossing was om /data te formatten. Heb ik gedaan, maar kon hierna niet meer CWM in. Heb toen een CWM fix gevonden en dat werkte, kan nu weer in een oude versie van CWM. Maar zodra ik de semaphore kernel flash kan ik er niet meer in.
Staan diverse 'oplossingen' op internet, maar ik kan /system niet formatten, /boot ook niet. Geven allebei errors. Andere oplossing moet je de SD voor partitioneren, krijg ik ook een error. Ik hoop dat ik mijn telefoon nog werkend ga krijgen
Mensen ervaringen met dit probleem?
EDIT: Heb
deze guide gevolgd en hij doet weer dingen (wat een troep trouwens die stock ROM) Ik ga het gewoon nog een keer proberen.
EDIT2: Vraag me niet hoe, maar hij doet het nu

Terwijl overal waar je leest over die encryption error mensen hun telefoon niet meer aan de praat krijgen. Heb vanuit stock ROM alles opnieuw gedaan: CF-root, Rommanager, CWM, en toen voor de zekerheid via CM7 naar CM9 naar SlimICS. Flinke omweg maar ik ben er wel

Geen idee wat er de eerste keer fout is gegaan.
[
Voor 20% gewijzigd door
Tower410 op 03-08-2012 02:48
]