Hoort niet helemaal thuis hier (wellicht kan ik er nog iemand mee helpen), maar ik heb die GPS fix gedaan. Zowel het ijzertje van de GPS licht verbogen zoals aanbevolen staat en wat tape over elkaar geplakt zodat de back cover daarop drukt en meer druk uitoefend op de plaats waar de GPS zit. Daarna meteen hits met GPS en beter bereik, ook binnen. Voor- en na getest met GPS test (gratis app)

ik kreeg hier voorheen amper hits, soms 1 balkje die zwaar rood was. Na de stappen in die guide te hebben doorlopen haal ik vergelijkbare resultaten als hierboven. Gewoon hits in de 20 en 30, goed genoeg om mee te navigeren in maps
http://www.androidworld.n...-kunnen-we-zelf-doen.html
Kan het iedereen aanraden die GPS problemen heeft, toestel is vaak toch al buiten de garantie

en het is echt makkelijk
Ik ben nu echt aan het twijfelen of ik wel een nieuwe mobiel ga nemen, sinds ICS werkt en nu de GPS beter werkt + de extra sterke polarcell accu heb ik eigenlijk geen klachten meer over de SGS 1. SGS advance is wel een optie, maar is duur vergeleken met de SGS 2.
silitek nog bedankt voor je tip over NSTools, werkt weer prima de verlichte backlight keys
Heb ik eigenlijk meteen nog een vraagje, als je het drop down menu laat zakken heb ik daar wat shortcut keys geplaatst zoals wifi, gps, geluid, sync en helderheid. Vreemde is dat ik wifi aan en uit kan zetten, dus oneindig op tikken en het blijft aan uit gaan. Bij GPS hetzelfde. Bij geluid is het echter als ik eenmaal het geluid op stille stand heb gezet, kom ik hier niet meer vanaf door er nogmaals op te tikken

Zelfde bij de helderheid, ik gebruik meestal gewoon 0% en door er 1x op te tikken gaat ie naar 100%, als ik dan weer tik gaat hij niet terug naar 0% of iets anders. Blijft dus steken, echt vreemd want wifi en gps etc werken wel gewoon zo en voorheen werkte het ook.
Sinds ik die nightly (9-20120425) gebruik is dat anders geworden.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
[
Voor 9% gewijzigd door
peakaboo op 05-05-2012 00:48
]