Tubes....It's what make music music!
Thnx:) ZSJPG is het modem, heeft alleen invloed op het bereik, van telefoon, wifi, BT?silitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:32:
[...]
.Kijk even KF1 aan hoe of wat maar idd ZSJPG is de bom!!.
Je vergeet er 1 batterijDacuuu schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:36:
[...]
Thnx:) ZSJPG is het modem, heeft alleen invloed op het bereik, van telefoon, wifi, BT?
Morgen met een volle batt maar eens het modem flashen. Kan ik dat modem bijvoorbeeld ook op een stock 2.3.6 rom flashen? of heb je voor de ics firmwares weer speciale modems nodig?silitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:43:
[...]
Je vergeet er 1 batterij..ook kernel keuze kan meehelpen
Is dit met een nieuwe kernel? Deze ken ik helemaal niet.silitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:12:
[4.0.4 IMM76I][ROM] EliteV11.0 Beta GNEXUS STOCK ROM
Ik zou zeggen doen..KF1 modem nog niet helemaal overtuigt, valt niet tegen tot zover.
Prachtige UI en nieuw framework..zeer snel, OTA toevoegingen werken. alleen rom install maar nodig dus.
[afbeelding] [afbeelding]
Wallpaper
edit: had zelf al zitten twijfelen om deze te proberen: [ROM][4.0.4][AOSP][IMM76D] ICS333 RC1.1 by Team 3xtr3m3
Ook een IMM76D, wat dat ook wezen mag.. (oh, CM9)
[ Voor 14% gewijzigd door crispo op 27-04-2012 14:18 ]
Welke kernel gebruik je er eigenlijk bij? Ik zie er namelijk zoveel staan in de XDA-threadsilitek schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:32:
[...]
.Kijk even KF1 aan hoe of wat maar idd ZSJPG is de bom!!.

Nog de stock kernel die meekomt met de rom, Skorpion_s2.alex3305 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:06:
[...]
Welke kernel gebruik je er eigenlijk bij? Ik zie er namelijk zoveel staan in de XDA-thread.
Edit: JVU modem zit in de rom..via OTA toggle+T9 (cwm) en vele andere optie's..
Modems kernels, apps, fixeds en mods
IMM76D (oude framework) IMM76I is de new onecrispo schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:45:
[...]
Is dit met een nieuwe kernel? Deze ken ik helemaal niet.
Ook een IMM76D, wat dat ook wezen mag.. (oh, CM9)
[ Voor 44% gewijzigd door silitek op 27-04-2012 14:50 . Reden: toevoeging ]
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 08:04
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Dan hebben ze die er weer uit gehaald. Gooi eventjes superuser erop via de Play store en dan werkt het vermoedelijk weer. Of ligt het anders?Solictice schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:12:
Nieuwe MIUIScotland is uit. 2.4.27, geflashed zonder wipe, maar geen succes... Geen 1 app die root permission nodig heeft werkt meer :\
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar ff proberen met Superuser idd.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Er zitten nog andere plekken voor het toestaan van root. Heb nu geen galnet/miui dus weet da tniet maar er zijn meer instellingen!Solictice schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:14:
Weet niet, Permission Manager zit er wel gewoon in, en Root permission staat aan daarzo.
Maar ff proberen met Superuser idd.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Nee hij gaat ook niet zomaar opnieuw maar als je mount errors nog steeds krijgt moet je eventjes terugscrollen naar enkele posts van in ieder geval mij. Ik had destijds ook zulke errors maar daar ben ik weer vanaf gekomen via een omwegIIsnickerII schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:25:
Rrrrrrrah! Niets schijnt te werken. Een SGS gaat toch niet zomaar kapot? Ook las ik dat de SGS ook meestal wel te unbricken is... Kan ik hem niet eventueel flashen met een custom rom? Ik ben allang blij als ik hem uberhaupt weer kan gebruiken. Ik ben hem nu al zo´n 3 maanden kwijt...
Niets hielp helaas :\Touchdomex schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:15:
[...]
Er zitten nog andere plekken voor het toestaan van root. Heb nu geen galnet/miui dus weet da tniet maar er zijn meer instellingen!
Geprobeerd de vorige build terug te flashen, maar dit leverde enkel FC's op android.phone op. Elke miliseconde...
Dus nu full wipe gedaan en alsnog de vorige versie geflashed. :<
Jammer maar helaas...
Had ik ook met Galnet versie 20, dacht ik. Root krijg je niet meer aan de gang..Solictice schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:28:
[...]
Niets hielp helaas :\
Geprobeerd de vorige build terug te flashen, maar dit leverde enkel FC's op android.phone op. Elke miliseconde...
Dus nu full wipe gedaan en alsnog de vorige versie geflashed. :<
Jammer maar helaas...
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Als ik de modem via die manier probeer de flashen krijg ik een error melding (E: Error in /../Modem_ZSJPG-CWM.zip (Status 0 ))Mystic Spirit schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:02:
[...]
Ja modem gewoon flashen met CWM = flashen via recovery net als je een rom flasht
Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Kernel en ROM die ik gebruik zijn de Senaphore 1.1.0 en Nigthly van 27-04
Haal ZSJPG hier..die link van mij (voorheen) is niet goed!!Jackazz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:49:
[...]
Als ik de modem via die manier probeer de flashen krijg ik een error melding (E: Error in /../Modem_ZSJPG-CWM.zip (Status 0 ))
Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Kernel en ROM die ik gebruik zijn de Senaphore 1.1.0 en Nigthly van 27-04
Thanks.. die doet het wel. Ben benieuwd of ik ook echt verschil ga merken qua batterij :-)silitek schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:14:
[...]
Haal ZSJPG hier..die link van mij (voorheen) is niet goed!!
Ja, dat ga je zeker..Jackazz schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:31:
[...]
Thanks.. die doet het wel. Ben benieuwd of ik ook echt verschil ga merken qua batterij :-)
Xiaomi 13T Pro
Geweldige rom..ben wel terug op ZSJPG met KF1 modem viel m'n telefoongesprekken weg.Btje schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:08:
Hoe is die nieuwe rom met nieuw framework. Zie je er ook wat anders aan of is het onderhuids?
[...]
Devil skorpion kernel doet goed z'n werk. Mooie GNEXUS The yakju factory poort
Xiaomi 13T Pro
Verder heb ik net Semaphore 1.1.1 op mijn cm9 nightly 0422 geflasht. Ik was al heel gelukkig met de standaard install, ben benieuwd hoe dit bevalt.
Al met al is CM9 inmiddels zo vreselijk goed dat bij mij de wil om te flashen (en te zoeken naar iets beters) steeds minder wordt, heerlijk ...
PSN ID: Aapzak
Prima batterij..doet hetAapzak schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:59:
Vandaag heb ik een PolarCell besteld, kijken wanneer dat binnen komt.
Verder heb ik net Semaphore 1.1.1 op mijn cm9 nightly 0422 geflasht. Ik was al heel gelukkig met de standaard install, ben benieuwd hoe dit bevalt.
Al met al is CM9 inmiddels zo vreselijk goed dat bij mij de wil om te flashen (en te zoeken naar iets beters) steeds minder wordt, heerlijk ...
En de kernel van semaphone met govenor Ondermand SmoothUI is supergoed.
smooth_ui tuner, CPU-freq gaat naar max wanneer het scherm wordt aangeraakt. Sampling_down_momentum gaat ook naar max bij touching screen.
Veel beter kan bijna niet meer inderdaad....
Edit: Vintage S1 staat nog steeds prima in de ranglijst.

[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 29-04-2012 09:19 ]
Verwijderd
Custom ROM en OC, bigmem en tweaks hebben hehe. Maar deze gaat echt nog
wel goed mee!
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:08:
Gaat nog goed mee. Al wil ik niet weten wat die andere Samsung'etjes met 'n
Custom ROM en OC, bigmem en tweaks hebben hehe. Maar deze gaat echt nog
wel goed mee!
This is now a RC development
This V11.0 incorporates great technical improvements that make that our SGS works as never before, and it's for daily use
Heuj! Zo hoog kom ik niet!silitek schreef op zondag 29 april 2012 @ 08:53:
[...]
Veel beter kan bijna niet meer inderdaad....Ow, ja de S3 nog
Edit: Vintage S1 staat nog steeds prima in de ranglijst.![]()
[afbeelding]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Welke rom en kernel?...peakaboo schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:15:
Even een vraagje tussendoor, omdat ik een complete wipe heb gedaan ben ik alles kwijt. Hoe stel je ook alweer in dat de touchkeys oplichten wanneer je een SMS/Gtalk/Whatsapp/Email ontvangt?
Ik heb hem even geinstalleerd maar miste direct de aanpassingen voor de battery indicator die wil ik wel in % zien (via de duitse site kom ik op een pagina mat battery mods, http://www.htcmania.com/s...2094&posted=1#post4462094)
Nu terug naar de nightly van 27-4 en semapore 1.1.1s en apex launcher.
silitek schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:56:
[...]
.. IMM76I is RC
This is now a RC development
This V11.0 incorporates great technical improvements that make that our SGS works as never before, and it's for daily use
[ Voor 10% gewijzigd door Btje op 29-04-2012 21:33 ]
Xiaomi 13T Pro
9-20120425 Nightly galaxysmtd CMOD
Build: IMM76D
3.0.8-Semaphore ICS 1.1.0 stratosk # 75
I9000ZSJPG modem
Werkt overigens als een zonnetje, bedankt voor die tip een paar dagen terug.
In NStools LEDnotificatie aanzetten...peakaboo schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:58:
[...]
9-20120425 Nightly galaxysmtd CMOD
Build: IMM76D
3.0.8-Semaphore ICS 1.1.0 stratosk # 75
I9000ZSJPG modem
Werkt overigens als een zonnetje, bedankt voor die tip een paar dagen terug.
Alleen rom install verdere aanvullingen, Yep ook % circelmod krijg je via OTA.Btje schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:27:
raar om een beta naar een rc te bombarderen.
Ik heb hem even geinstalleerd maar miste direct de aanpassingen voor de battery indicator die wil ik wel in % zien (via de duitse site kom ik op een pagina mat battery mods, http://www.htcmania.com/s...2094&posted=1#post4462094)
Nu terug naar de nightly van 27-4 en semapore 1.1.1s en apex launcher.
Edit: Black version is er nu ook!! (30/4)
van beta naar RC begrijp ik wel...rom is de beste ICS voor i9000 by far. Dev's hadden dat waarschijnlijk in de eerste linie niet in de gaten
Changelog v11 [BLACK]:
- Base IMM76I (optimized)
- Deodexed, zipaling & optimized
- Added framework optimized
- We improve wireless coverage and
- We improve consumption (Android)
- More fluid, more rapid
- Optimize libraries (85% of system)
- Optimize audio
- Apex Launcher Updated
- Key contact
- PowerMenu (the stock not taken)
- Fix GSM signal
- "R" roaming through alonso_c
- Fix modem change
- Fix datadata (datadatafix version only)
- Mount SD
- Sim tool kit
- GAPPS updated (04/22/12)
- Currently there syncs Facebook contacts (raw to google not me)
[ Voor 74% gewijzigd door silitek op 30-04-2012 09:09 ]
Damn, je maakt me nu echt nieuwschierig...silitek schreef op maandag 30 april 2012 @ 07:45:
[...]
In NStools LEDnotificatie aanzetten...
[...]
Alleen rom install verdere aanvullingen, Yep ook % circelmod krijg je via OTA.![]()
van beta naar RC begrijp ik wel...rom is de beste ICS voor i9000 by far. Dev's hadden dat waarschijnlijk in de eerste linie niet in de gaten
Changelog v11 [BLACK]:
- More fluid, more rapid
- Optimize audio
- Apex Launcher Updated
- Key contact
- Fix GSM signal
- Fix modem change
- Mount SD
- Sim tool kit
Moet ik op een mooie dag als dit nog gaan flashen ook!
- Mystic Spirit
- Registratie: December 2003
- Laatst online: 21-09 18:41
PSN: mr_mysticspirit
Ik heb deze ook maar even geflashed,maar zie die % cicrle battery mod nergens terug. Waar heb je die gevonden? Bij mij staat hij niet de "actualizador"silitek schreef op maandag 30 april 2012 @ 07:45:
[...]
In NStools LEDnotificatie aanzetten...
[...]
Alleen rom install verdere aanvullingen, Yep ook % circelmod krijg je via OTA.![]()
Changelog v11 [BLACK]:
- More fluid, more rapid
- Optimize audio
- Apex Launcher Updated
- Key contact
- Fix GSM signal
- Fix modem change
- Mount SD
- Sim tool kit
[ Voor 4% gewijzigd door Mystic Spirit op 30-04-2012 15:24 ]
Toogles+T9 dialer zit tie in..inderdaad onduidelijk.Mystic Spirit schreef op maandag 30 april 2012 @ 15:20:
[...]
Ik heb deze ook maar even geflashed,maar zie die % cicrle battery mod nergens terug. Waar heb je die gevonden? Bij mij staat hij niet de "actualizador"
Mooie dag om te flashen en feest te vieren.....gefeliciteerdSolictice schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:38:
[...]
Damn, je maakt me nu echt nieuwschierig...
Moet ik op een mooie dag als dit nog gaan flashen ook!
Opgenomen filmpjes waren enigszins schrokkerig en afspelen van video ging in software mode. Dus niet af genoeg voor mijn dagelijks gebruik.
Nu dus laatste cm9+gapps op semaphore 1.1.1.
Met CM9+semaphore sla je ook geen flater..video isseu's heb ik geen last vanAapzak schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:05:
A2dp deed het bij mij niet goed.
Opgenomen filmpjes waren enigszins schrokkerig en afspelen van video ging in software mode. Dus niet af genoeg voor mijn dagelijks gebruik.
Nu dus laatste cm9+gapps op semaphore 1.1.1.
- Mystic Spirit
Thnx! Die installer queue van de rom werkt trouwens niet bij mij. Als het via CWM moet dan moet je het alsnog zelf uitvoeren.silitek schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:36:
[...]
Toogles+T9 dialer zit tie in..inderdaad onduidelijk.
Met deze mod erbij is hij trouwens wel wat mij betreft redelijk "af". Ga hem eerst een poosje om de meegeleverde kernel proberen. Misschien daarna nog semaphore erop.
[ Voor 21% gewijzigd door Mystic Spirit op 30-04-2012 18:23 ]
Ja, flashen in Cwm, kloptMystic Spirit schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:20:
[...]
Thnx! Die installer queue van de rom werkt trouwens niet bij mij. Als het via CWM moet dan moet je het alsnog zelf uitvoeren.
Met deze mod erbij is hij trouwens wel wat mij betreft redelijk "af". Ga hem eerst een poosje om de meegeleverde kernel proberen. Misschien daarna nog semaphore erop.
[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 30-04-2012 18:34 ]
- Mystic Spirit
JVU heeft bij mij direct plaats gemaakt voor JPG. Ontvangst was echt dramatisch. Ik twijfel nog over een van de twee K.. modems. Vorige keer toen ik die flashte kreeg ik geen verbinding, maar wil ze misschien nog een keer proberen.silitek schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:32:
[...]
Ja, flashen in Cwm, klopt..hou zelf ook even JVU en Scorpion s2 kernel.
KF1 werkt bij mij slecht...slechte verbinding en telefoongesprekken.Mystic Spirit schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:42:
[...]
JVU heeft bij mij direct plaats gemaakt voor JPG. Ontvangst was echt dramatisch. Ik twijfel nog over een van de twee K.. modems. Vorige keer toen ik die flashte kreeg ik geen verbinding, maar wil ze misschien nog een keer proberen.
Er is een nieuwe rom voor de I9000, [ROM]LeWaOS for i9000 wat een gekkenhuis.
Gebaseerd op CM7. Ga even kijken wat dat is
Ik vind het een heerlijke combi. Ik probeer weleens wat anders maar kom eigenlijk elke keer weer terug bij cm9.silitek schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:14:
[...]
Met CM9+semaphore sla je ook geen flater..video isseu's heb ik geen last van
de batt mod van die site. Startte niet meer op en geen cwm meer.
cwm fix ok hij is er weer nieuwe kernel erop niet idel met rom opnieuw.
Dan maar stock, bootloop. kernel met root en cwm erop. Toen cm9 en hij start weer op.
gapps en de semaphore 1.1.1s en alles lijkt ok. Alles terug zetten en weer een bootloop na een herstart.
opnieuw cm9 zonder semaphore en hij blijft draaien.
Xiaomi 13T Pro
Alles werkt wel, vind dat verbazend. zelfs FM radio
Leuk rommetje..
Screenies ter leering ende vermaeck

- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ook voodoosound beschikbaar?
Oh ik zie voodoo
Eens een backup knutselen en deze proberen.
Linkje naar de install? Kan hem niet vinden
[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 01-05-2012 13:55 ]
Zie trouwens ook een paar andere IMM76I roms, F1 GalaxyNexus en ICS333
Waarom zou ik voor de door silitek voorgedragen Elite Darkdroid V11.0 moeten kiezen? En als dat dan toch de beste keus is, welke versie moet ik pakken? Iets te veel keus/leeswerk..
Muziekplayer vergetenTouchdomex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:49:
Hoe ziet de muziekspeler er uit? Wil die wel eens proberen.
Ook voodoosound beschikbaar?
Oh ik zie voodoo![]()
Eens een backup knutselen en deze proberen.
Linkje naar de install? Kan hem niet vinden

Nu (bijna) alle dev's IMM76I maakt de keuze voor ICS niet zoveel meer uit..batterij verbruik ziet er goed uit.crispo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:17:
FM radio? Klinkt goed! Hoe zit het met batterij? Misschien ook maar 's proberen.
Zie trouwens ook een paar andere IMM76I roms, F1 GalaxyNexus en ICS333
Waarom zou ik voor de door silitek voorgedragen Elite Darkdroid V11.0 moeten kiezen? En als dat dan toch de beste keus is, welke versie moet ik pakken? Iets te veel keus/leeswerk..
Misschien iets meer dan ICS maar dat is peanuts
[ Voor 42% gewijzigd door silitek op 01-05-2012 14:38 . Reden: toevoeging ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Linkjessilitek schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:35:
[...]
Muziekplayer vergeten, trouwens een hele gave en voodoo aanwezig...
Yep deze dus!!
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow

Hij wil mijn interne SD niet meer mounten ergo ik kan niet meer bij mijn backups
Interne SD is nog wel te mounten via Windows
Iemand een oplossing?
Probleem gevonden et is mijn Glitch die niet goed gaat
[ Voor 31% gewijzigd door Touchdomex op 01-05-2012 16:29 ]
Wat is dat weer van een geklungelsmurfTouchdomex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:06:
En ik ben weer terug op CM9. Had mijn vorige install er nog op staan alleen nu heb ik 1 probleem![]()
Hij wil mijn interne SD niet meer mounten ergo ik kan niet meer bij mijn backups
Interne SD is nog wel te mounten via Windows
Iemand een oplossing?
Probleem gevonden et is mijn Glitch die niet goed gaatIemand tips om het toch goed te krijgen?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik of glitch?
Oh ja stock CM9 werkt maar Glitch niet
[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 01-05-2012 16:43 ]
DatTouchdomex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:37:
[...]
Ik of glitch?
Oh ja stock CM9 werkt maar Glitch niet
CM9 + MidNight
Ik haal nu 4 dagen (!!!!) met sync uit, wifi uit en airplane aan... (
Wel af en toe mail kijken oid... Na 3dagen 7uur en 22min nog 22% over
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Hij kan beter die Samsung Galaxy S WiFi 5.0 kopen:Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:41:
Kun je niet gewoon beter je telefoon verkopen? Als je er toch niks mee doet? Of?

Ik draaide eerst Dark Knight 3, maar 5 kwam maar niet (4 wilde ik skippen), dus overgestapt op Infinitum 2.2 en dat bevalt me prima. Geen spontane reboots meer zoals op Dark Knight. Wel verlies ik soms mijn data-vinkje. In battery-save mode gaat de batterij lekker lang mee, maar ja mis wel mijn sync dan. Nog even goede tussenweg zoeken. Op WiFi is die super goed met batterij (en ik zit 80% van mijn dag bij WiFi points
rm -r *
Het is vakantie, op school ben ik constant bereikbaar en zit ik constant ermee. In de vakantie nietVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:41:
Kun je niet gewoon beter je telefoon verkopen? Als je er toch niks mee doet? Of?
samsung galaxy s i9000
firmware 2.3.3
baseband i900xxjvo
kernel 2.6.35.7-i900xwjvh-cl184813 root@dell101
buildnummer gingerbeard.xwjvh
ik zou deze liefst rooted en dark knight 5.5 (android 4.0.4) rom op willen hebben ,met wat zou ik eerst moeten beginnen ? eerst rooten dan pas de rom of andersom ?
heb wat opgezocht ivm rooten ,ziet er heel wat ingewikkeld uit
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108
Verwijderd
http://www.androidworld.n...ten-samsung-galaxy-s.html
@HaTe en Silitek; CM7&CM9 tut's hebben we verplaatst naar normale forumsectie om de Wiki
wat minder toestelspecifiek te krijgen, kan zijn dat de link(s) niet kloppen, zal het morgenvroeg
checken, nu eerst :zzzzzz
Let me now!!..Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:46:
Hier een mooie tut:
http://www.androidworld.n...ten-samsung-galaxy-s.html
@HaTe en Silitek; CM7&CM9 tut's hebben we verplaatst naar normale forumsectie om de Wiki
wat minder toestelspecifiek te krijgen, kan zijn dat de link(s) niet kloppen, zal het morgenvroeg
checken, nu eerst :zzzzzz
DPI een beetje aan de kleine kant maar dit is wel weer cool

- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Oef die wil ik wel eens proberen! Ik hou van de tablet interface!silitek schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:15:
Hehe..weer wat bijzonders[ROM][4.0.4][IMM76D] CyanTablet 9 | TabletUI for the Galaxy S
DPI een beetje aan de kleine kant maar dit is wel weer cool![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Hi5!
Ik draai nog MIUI MintBerry Edition 1.12.23 met kernel versie FuguMod 3.0.8 sinds september en ben te lui geweest iets nieuws erop te gooien
Nu crashed de boel de hele dag door en word het toch eens tijd voor wat nieuws
Welke ICS versie is het beste voor dagelijks gebruik?
Welke stappen moet ik nemen om deze er op te zetten en wat heb ik precies nodig?
Linkjes naar een goede versie en een stappenplan zijn erg welkom.
Excuses voor de simpelere vragen, het was een lange dag.
Alvast bedankt
[ Voor 57% gewijzigd door Mutatie op 02-05-2012 18:38 ]
Op safe dan CM9 van Teamhacksung....lees de handleiding in de start post van ratjeMutatie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:28:
Noob vraag,
Ik draai nog MIUI MintBerry Edition 1.12.23 met kernel versie FuguMod 3.0.8 sinds september en ben te lui geweest iets nieuws erop te gooien![]()
Nu crashed de boel de hele dag door en word het toch eens tijd voor wat nieuws
Welke ICS versie is het beste voor dagelijks gebruik?
Welke stappen moet ik nemen om deze er op te zetten en wat heb ik precies nodig?
Linkjes naar een goede versie en een stappenplan zijn erg welkom.
Excuses voor de simpelere vragen, het was een lange dag.
Alvast bedankt
XDA voor de rom!
Me 2
*downloading, CM9 based dus geen reinstall van apps oid
[ Voor 13% gewijzigd door F.West98 op 02-05-2012 20:12 ]
- Aapzak
- Registratie: November 2000
- Laatst online: 12-09 14:18
Your genuine OS hopper
Ik google me suf maar gebruik denk ik de verkeerde woorden, ik kan er niets over vinden. Weet iemand van jullie van het naadje van de kous?
Eerst totaal clean beginnen. zelf heb ik nieuwe rom + 512 pit gebruikt en een full whipe + SD format. Mega rom nusilitek schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:47:
[...]
Op safe dan CM9 van Teamhacksung....lees de handleiding in de start post van ratje![]()
XDA voor de rom!
Nee..nightly update hoef je geen GApps opnieuw te flashen. Indien je nog stock kernel draaid kan de update er zo overheen.Dacuuu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:44:
[...]
Eerst totaal clean beginnen. zelf heb ik nieuwe rom + 512 pit gebruikt en een full whipe + SD format. Mega rom nuIS het aan te raden om een beetje de nightly builds up te daten? Zo ja, zonder whipe etc neem ik aan? moet ik erna opnieuw GAPPS installeren?
Alles draait nu echt super! Zelfs zonder het modem wat jij aanraaddesilitek schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 20:53:
[...]
Nee..nightly update hoef je geen GApps opnieuw te flashen. Indien je nog stock kernel draaid kan de update er zo overheen.
Werkt hier prima en snel....welke Gapps en kernel?F.West98 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:17:
Hmm.. Die cyantablet is best raar. Browser doet raar en market werkt niet... Iemand een fix?
Nu op semaphore 1.1.1..
Gapps ga ik zo nog een nieuwe doen, MidNight 202 CM9 btwsilitek schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:32:
[...]
Werkt hier prima en snel....welke Gapps en kernel?
Nu op semaphore 1.1.1..
edit:
zou gapps-mdpi ook werken voor ics?
edit2:
waar is de tnetapp heen?
gapps werkt wel na instal van de nieuwste via zip
edit:
een beter keyboard? want dit is niets
[ Voor 25% gewijzigd door F.West98 op 02-05-2012 22:24 ]
SwiftkeyF.West98 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:42:
[...]
Gapps ga ik zo nog een nieuwe doen, MidNight 202 CM9 btw
edit:
zou gapps-mdpi ook werken voor ics?
edit2:
waar is de tnetapp heen?
gapps werkt wel na instal van de nieuwste via zip
edit:
een beter keyboard? want dit is niets
Ik kwam de Dark Knight 5.5 tegen en deze leek simpel, en dat was het ook,silitek schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:47:
[...]
Op safe dan CM9 van Teamhacksung....lees de handleiding in de start post van ratje![]()
XDA voor de rom!
1. DOWNLOAD ZIP
2. WIPE DATA/FACTORY RESET.
3. WIPE CACHE PARTITION.
4. FLASH AND THEN REBOOT.
Klaar
Nu maar zien waar ik tegen aan ga lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 02-05-2012 23:05 ]
Verder ook: mijn touchscreen is niet helemaal goed meer. Hij registreert het meer naar links dan de touch
[ Voor 27% gewijzigd door F.West98 op 02-05-2012 23:50 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Verwijderd
Je kan het eens met een dpi van 160 proberen maar neem dan wel een vergrootglas mee.F.West98 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:35:
één toch wel groot nadeel, hij kan geen echte tabletapps downloaden via de store, ik ben nog steeds een smartphone... Oplossing hier toevallig?
Verder ook: mijn touchscreen is niet helemaal goed meer. Hij registreert het meer naar links dan de touch
Behoort dan het icoon automatisch te wijzigen, of wordt het op een andere manier onderdrukt, want ik kreeg nog een ping na die tijd.
Meer mensen die dit ondervinden, of geldt het niet voor whatsapp?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Ik kan je niet helpen.. Maar ik ben wel benieuwd naar iets. Silent hours is dat een onderdeel van ICS of is dat een appje?imdos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:42:
Het valt me op dat in de CM9 nightly van 19-04 de silent hours niet goed lijkt te werken.
Behoort dan het icoon automatisch te wijzigen, of wordt het op een andere manier onderdrukt, want ik kreeg nog een ping na die tijd.
Meer mensen die dit ondervinden, of geldt het niet voor whatsapp?
*EDIT*
zelf eerst ff in de market kijken de volgende keer..
[ Voor 5% gewijzigd door Jackazz op 03-05-2012 10:50 ]
In dit geval onderdeel van de rom. Het is echter niet bij DarkNight bijvoorbeeld, dus ik denk dat het wel CM9 specificiek is. Iemand anders die hier meer van af weet?Jackazz schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Ik kan je niet helpen.. Maar ik ben wel benieuwd naar iets. Silent hours is dat een onderdeel van ICS of is dat een appje?
Er zijn vast ook wel apps die dit voor je kunnen. Iets als tasker geloof ik, kan je diverse acties koppelen. Lijkt een beetje op cronjobs / at. Die gebruik ik echter niet.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Nu wel weer terug op CM9 nightly. Het was toch iets te klein en vooral aan de randen tikte ik vaak mis omdat het echt het rand van mijn scherm was...Touchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:15:
Net ook van mijn telefoon een tabletje gemaakt maar damn dit is grappigWel compleet onpraktisch maar ik denk er steeds meer aan om binnenkort een goedkoop ICS tabletje uit china te plukken
Klein is het zeker..hou hem nog even, vind het wel lachenTouchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Nu wel weer terug op CM9 nightly. Het was toch iets te klein en vooral aan de randen tikte ik vaak mis omdat het echt het rand van mijn scherm was...
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ja het werkte gewoon niet fijn en best jammer. Er zit zeker een toekomst in maar er mag nog wel wat getweakt worden. Op een Galaxy Note Daarentegen is dit ideaalsilitek schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Klein is het zeker..hou hem nog even, vind het wel lachen
Volgens mij is het onderdeel van cm9, hele fijne feature. Voor mij één van de redenen om cm9 te draaien.imdos schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:51:
[...]
In dit geval onderdeel van de rom. Het is echter niet bij DarkNight bijvoorbeeld, dus ik denk dat het wel CM9 specificiek is. Iemand anders die hier meer van af weet?
Er zijn vast ook wel apps die dit voor je kunnen. Iets als tasker geloof ik, kan je diverse acties koppelen. Lijkt een beetje op cronjobs / at. Die gebruik ik echter niet.
Het is overigens niet zo dat je het silent icoontje te zien krijgt. Het blijft gewoon stil. Ik gebruik het ook en heb nog nooit een notification gehoord tijdens silent hours.
Verwijderd
Dán ga ik écht niet meer CM9 af
Nu in de praktijk merk ik dat het niet werkbaar is idd...hoe leuk het ook is.Touchdomex schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:19:
[...]
Ja het werkte gewoon niet fijn en best jammer. Er zit zeker een toekomst in maar er mag nog wel wat getweakt worden. Op een Galaxy Note Daarentegen is dit ideaal
Ben nu op de nieuwe Elite black IMM76K , so far, so good..
Hmm.. Zojuist iets gruwlijk mis gegaan het bekende PC <-> Mobile tekentje staat nu op mijn tel.ro3lie schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:41:
Heb al een tijd op mijn eigen lijstje staan om mijn SGS te voorzien van een andere rom, echter zijn de tutorials allemaal vrij wel verouderd en is alle software niet meer beschikbaar.. Tevens ben ik het spoor kwijt door alle mogelijkheden.. Iemand een tip waar ik kan beginnen?
Problemen met KIES horen in dit topic.