Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
Ik ga weer terug naar BlueLightning, fantastische rom. WeUI heeft het lang volgehouden maar ik krijg de camera niet geswitcht naar filmstand en dat is met die leuke kids natuurlijk onacceptabel.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 19:17
Geen matches
Aapzak schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:33:
Ik ga weer terug naar BlueLightning, fantastische rom. WeUI heeft het lang volgehouden maar ik krijg de camera niet geswitcht naar filmstand en dat is met die leuke kids natuurlijk onacceptabel.
Vreemd, heb het even gechecked en ik kan gewoon filmen. Wel update 0.8c?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Geen matches
nee, ik had nog 0.8b. Maar BL is ook heel fijn hoor, die gebruik ik morgen weer ...

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: firmware, rooten
Ben nu ook wel eens toe aan een custom-rom, alleen kom ik er na een aantal dagen lezen nog niet helemaal uit. Ik kom in de 3e recovery dus zal hem eerst moeten rooten.

De versie die ik op mijn telefoon heb is de originele 2.3.6 firmware, met PDA: I9000XWJW1.
Welke kernel moet ik dan hebben van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108 ? Of hangt dit weer af van welke rom ik wil gaan gebruiken?

Wanneer ik dit heb gedaan en in recovery daadwerkelijk 2e recovery zie staan kan ik daadwerkelijk beginnen met het flashen van de gewenste custom-rom toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Matched: firmware, rooten
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:09:
Ben nu ook wel eens toe aan een custom-rom, alleen kom ik er na een aantal dagen lezen nog niet helemaal uit. Ik kom in de 3e recovery dus zal hem eerst moeten rooten.

De versie die ik op mijn telefoon heb is de originele 2.3.6 firmware, met PDA: I9000XWJW1.
Welke kernel moet ik dan hebben van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108 ? Of hangt dit weer af van welke rom ik wil gaan gebruiken?

Wanneer ik dit heb gedaan en in recovery daadwerkelijk 2e recovery zie staan kan ik daadwerkelijk beginnen met het flashen van de gewenste custom-rom toch?
Hier staat dat je jvu of jvz kan gebruiken.
Lees voordat je een rom gaat flashen goed de flash handleiding voor de gewenste rom door en maak backups!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 15:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Geen matches
Heb nu MIUI met Icy draaien maar de battery drain als ik WiFi aanzet is niet normaal; 12 % in 5 minuten? Als ik airplane mode aanzet heb ik nog geen 1% per 12h, maar zodra ik iets ga doen is het bye bye batterij?

Verder is om de één of andere reden gmail continue aan het crashen (stopped unexpectedly). Misschien maar wéér een schone wipe doen :F

Spirit FM geeft trouwens 0 geluid bij mij, terwijl hij wel aangeeft signaal te hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 22-03-2012 13:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Notna schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:29:
Heb nu MIUI met Icy draaien maar de battery drain als ik WiFi aanzet is niet normaal; 12 % in 5 minuten? Als ik airplane mode aanzet heb ik nog geen 1% per 12h, maar zodra ik iets ga doen is het bye bye batterij?

Verder is om de één of andere reden gmail continue aan het crashen (stopped unexpectedly). Misschien maar wéér een schone wipe doen :F

Spirit FM geeft trouwens 0 geluid bij mij, terwijl hij wel aangeeft signaal te hebben?
Spirit FM heb je ook met de juiste geluidsaansturingen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Spirit FM heb je ook met de juiste geluidsaansturingen?
En dan nu de vraag voor de wasmachine; wat zijn de juiste geluidsaansturingen?

Audio:

Method--> Cyanogenmod (heb die maar gekozen aangezien MIUI er niet tussen staat? )
Output --> Headset (en ja die heb ik ook op :P )
Output mode --> Blend Auto
Regional Band --> Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Notna schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:56:
[...]

En dan nu de vraag voor de wasmachine; wat zijn de juiste geluidsaansturingen?

Audio:

Method--> Cyanogenmod (heb die maar gekozen aangezien MIUI er niet tussen staat? )
Output --> Headset (en ja die heb ik ook op :P )
Output mode --> Blend Auto
Regional Band --> Europe
Moet je eventjes wat uitproberen maar als het goed is staan ze wel enkele keren in het topic gemeld en ook hier denk ik wel http://forum.xda-develope...hp?p=13380058&postcount=2

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Geen matches
Aapzak schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:33:
[...]

Ik heb nog niets onderzocht maar ik hoop op verbeteringen op gebied van:
  • battery life
  • led flash / camera
  • sluggishness
Sinds kort ben ik best heel tevreden met de SGS1 maar dat is lang niet altijd zo geweest. Ik vind het bijvoorbeeld onvoorstelbaar dat Samsung erin geslaagd is van zulke mooie hardware zulke haperende telefoons te maken. Ik denk dat ICS dat gevoel bij me heeft weggenomen.

Misschien zit ik er wel helemaal naast, gaat de batterij juist korter mee en is het grotere scherm alleen maar irritant (behalve bij Draw Something). Misschien zijn er ook wel helemaal niet zulke mooie ROMS als wij met de S1 gewend zijn. In dat geval blijf ik mijn prive toestel gewoon gebruiken en leen ik die S2 wel uit aan 1 van mijn kids, als ze 'm willen :)
In het begin moest ik ook wel even wennen aan de s2.. Ik was veel blijer met de s1 dan ik was met de s2.. De s1 is wel echt een flash monster en daar probeerde en testen ik veel meer op als op de s2.. bij de s1 wilde in nog wel eens een alpha rom flashen.. en dat gebeurt nu eigenlijk niet..

Wel is de s2 een stuk sneller.. en al vond ik een getweakte s1 ook wel snel.. de soepelheid is toch anders.. een groter scherm vind ik ook heel erg fijn.. zou graag een note willen om mee te spelen.. dus ik zou het wel een upgrade kunnen noemen.. maar de s1 wordt ook wel verwent door hele mooie roms..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:58:
[...]

Moet je eventjes wat uitproberen maar als het goed is staan ze wel enkele keren in het topic gemeld en ook hier denk ik wel http://forum.xda-develope...hp?p=13380058&postcount=2
Mja de optie ik zou moeten selecteren krijg je een dikke warning in het midden van je beeld het het gevaarlijk is om te gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Notna schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:21:
[...]

Mja de optie ik zou moeten selecteren krijg je een dikke warning in het midden van je beeld het het gevaarlijk is om te gebruiken.....
Ja dat is spiritFM voor jou. Het is algemeen bekend dat die nogal veel in de war kan schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Geen matches
ReinTheMan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:46:
Na alle positieve verhalen te hebben gelezen over [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP, wil ik deze ook erop zetten!

Ik heb alleen 2 vragen voordat ik hier aan kan beginnen:

1.Ik zit momenteel nog op darkyrom 10.2 i.c.m. Darkcore. Hoe kan ik het beste deze rom i.c.m. de Semaphore kernel erop flashen zonder dat ik mijn telefoon brick/in de soep laat lopen?

2.Ik zie iedereen de Semaphore ICS 0.8.1 kernel gebruiken,terwijl 0.8.2. al uit is,wat is hier de reden van,is er iets mis met de nieuwe versie?

Bedankt alvast voor de hulp guys!
Het probleem is inmiddels opgelost guys! Het lag aan een verrotte accu. Heb er een nieuwe in gedaan en al bijna een week geen problemen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:54

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Geen matches
silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:
Scherm met WeUI is prachtig deze wil ik even delen met jullie.... :9~

[afbeelding] [afbeelding]

Crap, nu wil ik ook weer flashen :9~ Draai je die met Semaphore 0.9.5b en ZSJPG modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Geen matches
SayWhatAgain! schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Crap, nu wil ik ook weer flashen :9~ Draai je die met Semaphore 0.9.5b en ZSJPG modem?
:Y

Edit:
Nu [kernel] midnight-ics 0.7.4..sneller dan semaphore :D en incl een mooie app.
Batterij gebruik nog onbekend..

Nieuwe theme beschikbaar BLUR

Setting best performance :
IO scheduler SIO
Governor smartassv2
Readahead 256Kb... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/z0ryv.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2guyyk3.png

[ Voor 45% gewijzigd door silitek op 22-03-2012 20:09 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:41
Geen matches
Twinkie89 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:31:
[...]

Ik draai ook Blue Lightning, maar heb totaal geen problemen met de dialer. Misschien bij het flashen ergens iets mis gegaan?

edit: typo
Dan zal ik hem maar eens opnieuw gaan flashen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een ICS versie die het snelste en het zuinigst is (als dit enigszins verenigbaar is met elkaar). Extra features en uiterlijk maakt mij verder niet zo heel veel uit (en FM radio bv. al helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Geen matches
silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:44:
[...]

We nemen..online themes>latest als basis deze:

[afbeelding]

Iconen van Prada theme:

Widgetsoid en glass widget..

Edit: Glass Widget kun je tweakers Reader Rss toevoegen ;)
Ik ben om.... :9~ Dat wordt WeUI flashen vanavond. Dat ziet er echt heel erg goed uit!

Niet dat ik nu niet tevreden ben met DK, maar het flashbloed wil toch kruipen waar het niet gaan kan >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Mystic Spirit op 23-03-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vanavond ook weer ff WeUI flashen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:55:
Vanavond ook weer ff WeUI flashen :+.
Ik zou wachten want vrijdag is de releasedag voor de nieuwe MIUI dus dit weekend ergens zijn de custom roms er ook weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Had overigens die KF1 modem op mijn Teamhacksung ROM op #16 en experimental. Nu
nog maar eens op build #17 gezet en pffff wat een betere performace, zélfs (voor mij) niog
beter dan ZSJPG. Redelijk flatline-like t.o.v. de andere modems (accu). Blijkt maar weer
dat een goede modem een pré is als je een goede accu wilt hebben :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:34:
Had overigens die KF1 modem op mijn Teamhacksung ROM op #16 en experimental. Nu
nog maar eens op build #17 gezet en pffff wat een betere performace, zélfs (voor mij) niog
beter dan ZSJPG. Redelijk flatline-like t.o.v. de andere modems (accu). Blijkt maar weer
dat een goede modem een pré is als je een goede accu wilt hebben :+.
Klopt helemaal ;).. Enkel 2G met deze modem., toch?.
Of is dat inmiddels ge-fixd?
Touchdomex schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Ik zou wachten want vrijdag is de releasedag voor de nieuwe MIUI dus dit weekend ergens zijn de custom roms er ook weer :+
Als het goed is vandaag!! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 23-03-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Ik kan dat niet zien, nu, want heb een provider (HollandsNieuwe) die roaming
gebruikt, dus kan het alleen 'aflezen' uit de snelheden van data.

Zo even checken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:49:
[...]

[...]

Als het goed is vandaag!! ;)
WeUI komt dus vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Touchdomex schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Ik neem aan dat WeUI goed te updaten is toch? Daar ben ik toch geen full wipe etc. voor nodig? Als dat wel zo is dan wacht ik even met flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mystic Spirit schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:00:
[...]

Ik neem aan dat WeUI goed te updaten is toch? Daar ben ik toch geen full wipe etc. voor nodig? Als dat wel zo is dan wacht ik even met flashen.
Vast wel. Anders voor de zekerheid toch maar een backup maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Matched: galaxy
He mensen! Probeerde vandaag CM9 op mijn SGS te zetten. Lukte allemaal maar liep niet lekker. Dus ik ging recovery doen naar mijn backup die ik gemaakt had, CM7.

Alles ging goed en drukte reboot now. Maar telefoon komt nu niet meer verder dan het eerste scherm, met daarin GALAXY S. Na half uur wachten toch maar de accu eruit gehaald en terug erin, 3 button combo geprobeerd om in recovery mode te komen maar dit werkt niet meer???

Ik kan wel in download mode komen, maar dat is dan ook het enige wat dus nog werkt op dit moment. :(

Weet iemand nog een oplossing?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

nickvanozzie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:23:
He mensen! Probeerde vandaag CM9 op mijn SGS te zetten. Lukte allemaal maar liep niet lekker. Dus ik ging recovery doen naar mijn backup die ik gemaakt had, CM7.

Alles ging goed en drukte reboot now. Maar telefoon komt nu niet meer verder dan het eerste scherm, met daarin GALAXY S. Na half uur wachten toch maar de accu eruit gehaald en terug erin, 3 button combo geprobeerd om in recovery mode te komen maar dit werkt niet meer???

Ik kan wel in download mode komen, maar dat is dan ook het enige wat dus nog werkt op dit moment. :(

Weet iemand nog een oplossing?
Je kan proberen om in download modus om met odin alleen een kernel met CWM erin te flashen en dan hopen dat je weer in recovery terecht kan komen, maar ben bang dat je volledig overnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Geen matches
Volledig opnieuw is geen enkel probleem. Als ik hem maar gewoon aan de praat kan krijgen. Ik ga het proberen met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Matched: rooten
nickvanozzie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:30:
Volledig opnieuw is geen enkel probleem. Als ik hem maar gewoon aan de praat kan krijgen. Ik ga het proberen met Odin.
Zolang je in download mode kan komen is er niks aan de hand. Dan kan je altijd met Odin stock terug flashen, rooten en weer overnieuw beginnen. Ben je wel je backup kwijt, maar dat is dan even niet anders. tenzij je die op de Sd kaartje hebt staan ipv je interne opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Geen matches
Hmmmmmmmmm, ik krijg met WeUI spelling checking niet uit, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Nandroid werkt bij mij ook nooit, idd op dat scherm blijven hangen dan. Gewoon opnieuw flashen (o.a. via Odin)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
F.West98 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:34:
Nandroid werkt bij mij ook nooit, idd op dat scherm blijven hangen dan. Gewoon opnieuw flashen (o.a. via Odin)
Nandriod is idd onbetrouwbaar en traag!!...zekers even opnieuw flashen en titanium backuppie draaien.
Binnen 5minuten weer online... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Nandriod is idd onbetrouwbaar en traag!!...zekers even opnieuw flashen en titanium backuppie draaien.
Binnen 5minuten weer online... :+
Met Titanium kun je toch niet je volledige ROM backuppen? Of kan je daarmee wel weer terug naar een eerdere "state" van je telefoon?Ik ben in de veronderstelling dat titanium alleen maar apps en en contacten etc. in de backup zette. Je kan daarom Titanium en Nandroid toch niet gelijkstellen? Of zit ik al tijden met mijn hoofd onder een steen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Nee, maar nandroid werkt NOOIT.
Reflash van je ROM + Kernel + Custom UI (evt.) en dan even titanium draaien en je hebt alles weer terug
Veel sneller dan nandroid, die doet ook je hele sdcard ed

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@nickvanozzie

Je kunt een recovery kernel flashen via ODIN:
Zet je i9000 in Download mode en download dit:
FixRecovery.tar.md5

Zet het in Odin als PDA en vink auto-reboot uit

Hierna kun je weer in CWM komen en je Nandroid terugzetten,
nieuwe kernel en/of andere ICS ROM installeren
En voor de mensen die problemen met Nandroid hebben? Ehm why?
Zit je op Glitch en blijft het ergens op ./data hangen of? Be a litte more
specific. Namelijk een fix voor geweest en ik blijf persoonlijk niet hangen.

Daarnaast ALS je een Nandroid terugzet gewoon 2x restoren, altijd ff
een kopie op je laptop wegschrijven voor de zekerheid en als je klaar
bent FIX PERMISSIONS doen, anders roep je de problemen op je af.

Dus dat Nandroid nooit werkt klopt niet, gebruik het dagelijks, zij niet
wekelijks. Ik gebruik juist echt nooit TB.(en alleen soms appmonster
of pushen via ADB) :+.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Geen matches
Bedankt!

Ik kom nu inderdaad in recovery. Ik probeer backup and restore > restore All > yes
Dan krijg ik:
ClockworkMod Recovery v2.5.1.0 SOK ULFK
Checking MD5 sums...
system.img not found. Skipping restore of /system/.
E:can't mount /dev/block/st19 to /system with parameters auto llw.check=no
(File exists)
data.img not found. Skipping restore of /data/.
dbdata.img not found. Skipping restore of /dbdata/.
.android.secure.img not found. Skipping restore of /mnt/sdcard/.android.secure.
cache.img not found. Skipping restore of /cache/.
sd-ext.img not found. Skipping restore of /sd-ext/.

Restore complete!

[ Voor 4% gewijzigd door OzzieMann op 23-03-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
nickvanozzie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:41:
Bedankt!

Ik kom nu inderdaad in recovery. Ik probeer backup and restore > restore All > yes
Dan krijg ik:

[...]
Welke kernel heb je geflash?..zo te zien de verkeerde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Nou WeUI zit erin :) Je zou het eigenlijk alleen al moeten doen voor de installer ;) Ik heb gekozen voor semaphore kernel. Wat hebben jullie gekozen en wat is jullie ervaring?

Ga nu eens even kijken hoe het zit met de themes :)

Nog een vraagje. Hij geeft opeens aan dat ik apps nog een keer moet kopen terwijl ik ze al gekocht heb. Iemand dit eerder gezien?
Refresh doet wonderen...

[ Voor 26% gewijzigd door Mystic Spirit op 23-03-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Geen matches
silitek schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:47:
[...]

Welke kernel heb je geflash?..zo te zien de verkeerde :+
De recovery kernel die HetRatje gelinkd had... :(

Ik stop er voor vandaag even mee. krijg nu zelfs de usb mount niet meer aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:00
Geen matches
Eerst een ROM flashen en dan restoren werkt denk ik wel.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nickvanozzie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:21:
[...]

De recovery kernel die HetRatje gelinkd had... :(
HAHAHAHAHAHAHA

Nee, ehm behoorlijk klote. Het is in ieder geval wél de
goede, net nog even gedubbelcheckt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NimgQ.png

Dit wordt dus gewoon alles opnieuw doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Geen matches
Daar was iki al bang voor. Ik heb I9000XXJPY geflashed via Odin en ga weer lekker opnieuw knutselen.

Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Geen matches
Zo. Via froyo weer terug kunnen recoveren naar cm7. Ics proberen we later wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
WeUI update ;)

Changelog:

v0.8.5
* Updated to 2.3.23
* Updated to Glitch Kernel Beta 6 (Released on March 24th) for all devices
* New Alarm, Clock, and Settings from MIUI
* Fixed Updater FC
* Added Updating support in the ROM from the updater app
* Better installer compatibility if coming from Gingerbread
* Reboot check in the installer
* More app options in the installer
* Another lib from MIUI
* New WeUI logo (thanks to fatjoez/publo)
* New bootanimation from new logo
* Possible performance improvement
* Old gallery as an option on installer
* Misc changes (ROM and installer)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/zuf8qs.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15z4eao.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/qowrp2.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/rauvm9.png

Tip QQlauncher erg mooi en snel op deze WeUI..flashen over "oude" versie met in Aroma wipe/cache only. Alles werkt perfect!!

Nieuwe setting UI BTW :P

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/nytlya.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
silitek schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:39:
WeUI update ;)

Changelog:

v0.8.5
* Updated to 2.3.23
* Updated to Glitch Kernel Beta 6 (Released on March 24th) for all devices
* New Alarm, Clock, and Settings from MIUI
* Fixed Updater FC
* Added Updating support in the ROM from the updater app
* Better installer compatibility if coming from Gingerbread
* Reboot check in the installer
* More app options in the installer
* Another lib from MIUI
* New WeUI logo (thanks to fatjoez/publo)
* New bootanimation from new logo
* Possible performance improvement
* Old gallery as an option on installer
* Misc changes (ROM and installer)

Tip QQlauncher erg mooi en snel op deze WeUI..flashen over "oude" versie met in Aroma wipe/cache only. Alles werkt perfect!!

Nieuwe setting UI BTW :P

[afbeelding]
Nice, welke widget is dat voor je RAM/geheugen?

Ik zit zelf nu op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537431. Ook een mooie rom, ik vond WeUI nog al laggy af en toe. Met deze heb ik geen problemen sofar, met Midnight kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Solictice schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:45:
[...]

Nice, welke widget is dat voor je RAM/geheugen?

Ik zit zelf nu op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537431. Ook een mooie rom, ik vond WeUI nog al laggy af en toe. Met deze heb ik geen problemen sofar, met Midnight kernel
2 widgets komen met QQ launcher mee..QQ even halen in de market deze komt niet standaard mee met de rom .
Geluidkwaliteit met deze Glitch beta6 nog niet getest maar het is bloedsnel iig..
NStool setting 110% liveOC met GlitchassV2...nogmaals bloedsnel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik ga straks eens voor de Galnet :D Die heeft er ook weer eentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:11:
Ik ga straks eens voor de Galnet :D Die heeft er ook weer eentje!
Uhmm...als ik de changelog galnet zo lees is het bijna een kopie..WeUI :+
Of vica versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:33:
[...]

Uhmm...als ik de changelog galnet zo lees is het bijna een kopie..WeUI :+
Of vica versa
We shall see :+ Galnet heeft zich afgelopen week bij mij bewezen en tjah dat was prima. Ik blijf denk ik stiekem toch wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:36:
[...]

We shall see :+ Galnet heeft zich afgelopen week bij mij bewezen en tjah dat was prima. Ik blijf denk ik stiekem toch wel :>
Netwerk FC 2G/3G hier. Check even of dat met Galnet idem is?.
Lijkt mij Rom gerelateerd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:43:
[...]

Netwerk FC 2G/3G hier. Check even of dat met Galnet idem is?.
Lijkt mij Rom gerelateerd. :/
Geen idee, heb geen netwerk hier. Alleen wat bedraad internet. Hopelijk morgen wel weer interwebz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Geen matches
Er is een nieuwe versie van de Midnight-ICS kernel uit. Mijn SGS loopt hier ook sinds kort op en dat draait erg lekker vind ik.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1551410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
addictive_rhymz schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:58:
Er is een nieuwe versie van de Midnight-ICS kernel uit. Mijn SGS loopt hier ook sinds kort op en dat draait erg lekker vind ik.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1551410
SuperKernel...op WeUI 0.8.6 dik in orde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Glitch op GalnetMIUI draait trouwens ook als een trein. Lagfree eroverheen en het draait echt goed! :D Batterij is ook prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:02:
Glitch op GalnetMIUI draait trouwens ook als een trein. Lagfree eroverheen en het draait echt goed! :D Batterij is ook prima in orde!
Alleen "on speaker calls" met Glitch blijft overated slecht...ongelofelijk dat ze dat niet op orde krijgen.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Alleen "on speaker calls" met Glitch blijft overated slecht...ongelofelijk dat ze dat niet op orde krijgen.
Wat bedoel je? Alsin over de speaker van de telefoon? Ik gebruik het niet maar zou het op te lossen zijn met VoodooSound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Geen matches
silitek schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:01:
[...]

SuperKernel...op WeUI 0.8.6 dik in orde. ;)
Nou en of, ik draai hem zelf op DK3, onlangs over de standaard meegeleverde Devil kernel geflasht en deze loopt toch wel soepeler. Daarnaast had Devil nog wel eens random reboots die hopelijk nu verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:09:
[...]

Wat bedoel je? Alsin over de speaker van de telefoon? Ik gebruik het niet maar zou het op te lossen zijn met VoodooSound?
Nop!!..voodoo sound, DPSmanager heeft geen invloed. Idd bedoel ik telefoongesprekken op speaker.
Voor mij heel belangrijk dus Glitch not done voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:12:
[...]

Nop!!..voodoo sound, DPSmanager heeft geen invloed. Idd bedoel ik telefoongesprekken op speaker.
Voor mij heel belangrijk dus Glitch not done voor mij. ;)
ah okay, ik gebruik het nooit dus ik heb er ook nooit last van. Voor de rest draait die echt als een trein! Verbazingwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Met V6 ook slecht? Gebruik het echt nooit, op speaker zetten van calls, maar goed :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:24:
[...]

Met V6 ook slecht? Gebruik het echt nooit, op speaker zetten van calls, maar goed :+.
Ook V6 ;) ..neverminded. Midnight doet het wel en ook zeer te behappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Galnet + Glitch lijkt een briljante combinatie :X :D

Zit nu op de 49% met net 20 uur gehad. :D Eerste ontlading is dit! :D Gisteren geflashed en sindsdien niet meer aan de lader gehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
Hmm ik ben ook over naar WeUI 0.8.6 met Midnight, maar MyBackup Pro wil niet laden. Ik denk dat 'ie wacht op een popup van Superuser, maar die komt niet tevoorschijn. Kun je SU permissions ook handmatig toevoegen?

Edit: workaround gevonden door SU standaard permission op granted te zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door SayWhatAgain! op 26-03-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
WeUI update v0.8.7

En daar is TW4launcher voor ICS :9~ ..vind het wel wat hebben.
Snel ook!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/ipy3d3.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2h8cy6a.png

[ Voor 14% gewijzigd door silitek op 27-03-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
silitek schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:27:
WeUI update v0.8.7

Snel ook!

Vind et alleen jammer dat theme's niet 100% werken op MIUI ics. Zou graag alles zwart willen hebben ipv wit.

Maar voorlopig blijf k nog ff op 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:27:
WeUI update v0.8.7

Snel ook!

Ik vind het lelijk. TW4 voegt echt helemaal niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Ik vind het lelijk. TW4 voegt echt helemaal niks toe.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
http://www.galnetmiui.co.uk/content/change-log

Galnet gaat hard :D Straks maar de update uitvoeren. gewoon install from SD en daarna herstarten :+ of moet ik ook nog een cleaning iets draaien vanwege de kernelswitch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:08:
http://www.galnetmiui.co.uk/content/change-log

Galnet gaat hard :D Straks maar de update uitvoeren. gewoon install from SD en daarna herstarten :+ of moet ik ook nog een cleaning iets draaien vanwege de kernelswitch? :X
Kernelswitch ook in rom's onderling draai ik altijd clean scriptje...just in case. ;)
Ach, devje met z'n werk een kans geven... :P

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 27-03-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
silitek schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Kernelswitch ook in rom's onderling draai ik altijd clean scriptje...just in case. ;)
Gedaan en ik draai nu de update. Ben benieuwd of die nu eindelijk niet keldert als hij in echte deep sleep gaat :+
Ach, devje met z'n werk een kans geven... :P
Jij zit dus ook regelmatig bij de jostiband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Gedaan en ik draai nu de update. Ben benieuwd of die nu eindelijk niet keldert als hij in echte deep sleep gaat :+

[...]

Jij zit dus ook regelmatig bij de jostiband?
Yep..speel er regelmatig Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/21l61wl.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geen matches
Silitek, welke widget is dat op je homescreen met weer enzo? Ik heb QQLauncher en Widgetoid maar krijg dat niet zo... Ook heb ik regelmatig dat de snelkoppelingen niet meer werken (Settings, Play Store etc.) Reboot is dan de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Ik had het vermoeden al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Iemand nog tips voor een mooie lockscreen met weer en muziek? Vooral weer wil ik erbij :D Muziek zit er meestal wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Geen matches
Dolle pret, sinds vanmiddag heb ik plotseling geen werkende 3G-verbinding meer.. -O-
Ik zit op ICSSGS RC3.1.
Icoontje van 3G/H staat wel bovenin, maar blijft grijs ipv blauw.

Zat op modem JVT, maar heb ZSJPG al geflashed.
Als ik selecteer dat ik alleen 2G-netwerken wil werkt dat wel.

Hoe kan dit nou weer opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Oww yeahh.. Darkknight 4 is er :).. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940
Net geflashed eerst ff tb erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Geen matches
Das leuk nieuws dat er een nieuwe DK is. Begin ik weer te twijfelen over flashen.... Misschien moet ik wat minder in dit topic rondhangen ;)

Ik zit nu op WeUI 0.87 en die bevalt me eigenlijk wel goed. Batterij doet het bij mij een stuk beter dan bij DK of andere ICS roms. Enige nadeel is dat ik nog wel eens een force close heb bij Wordfeud. Bij andere applicaties heb ik dat niet. Het is dus een beetje een vreemd probleem. Zou wel eens kunnen komen doordat ik de add blocker aan heb staan.

Edit:
Ik gebruik trouwens de Apex launcher op WeUI en die bevalt me goed. Ik heb de QQ launcher en de standaard MIUI launcher ook gebruikt maar die bevallen met niet zo goed. Als ik de berichten hierboven lees wordt ik ook niet echt enthousiast voor de TW4 launcher. Zijn er nog andere alternatieven die ik een kans zou moeten gunnen?

[ Voor 25% gewijzigd door Mystic Spirit op 28-03-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Op XDA staat een fix voor de S om de low memory fouten tegen te gaan op CyanogenMod
Heb er op cm9 weui (nog) geen last van, maar bij eerdere roms wel.
"Lot’s of people have encountered the problem where their /datadata partition fills up and then apps begin force closing. This is often confusing since there is usually a lot of space available on the internal 2GB storage partition. But these are two different partitions on cyanogenmod. The created the datadata partition on the fast internal memory so that apps would start up and run faster (i.e. less lag), but it is only about 170MB (which can’t be helped)."
Link:
http://www.xda-developers...ications-on-the-galaxy-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Alieunited schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:
Op XDA staat een fix voor de S om de low memory fouten tegen te gaan op CyanogenMod
Heb er op cm9 weui (nog) geen last van, maar bij eerdere roms wel.

[...]

Link:
http://www.xda-developers...ications-on-the-galaxy-s/
Eindelijk! Ik ben er met ICS wel al een paar keer tegenaan gelopen. Alleen wel bij veel meer MB's. Rond de 300 tot 400 MB. Alleen dat gaat zo hard vanwege mijn humble bundle games. World of Goo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik had WeUI 0.87 ook er ook een paar dagen opstaan.. vindt t een mooie rom (highly Customizable :)) en batt life was idd goed.. maar lukte niet om met tb mijn contacten over te zetten en die heb ik toch wel nodig :P.. merk wel dat dk4 heel erg snel is! zelfs al merkbaar sneller dan dk3.. en de os bug zou gefixed moeten zijn dus als de batt meevalt blijf ik ff op dk 4 hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:24:
Ik had WeUI 0.87 ook er ook een paar dagen opstaan.. vindt t een mooie rom (highly Customizable :)) en batt life was idd goed.. maar lukte niet om met tb mijn contacten over te zetten en die heb ik toch wel nodig :P.. merk wel dat dk4 heel erg snel is! zelfs al merkbaar sneller dan dk3.. en de os bug zou gefixed moeten zijn dus als de batt meevalt blijf ik ff op dk 4 hangen ;)
Gewoon op je google account opslaan? Pompt hij ze automagisch over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja mijn google account is volgensmij wat rommelig.. want hij zette niet alle contacten samen ( email telefoon en fb enz) allemaal apart.. Moet ik maar ff kijken als ik dat beter kan terugzetten.. maar nu eerst met dk4 stoeien.. krijg bij t terugzetten van mijn apps+data steeds een reboot, system data gaat wel goed.. dus maar weer opnieuw geflashed om te kijken wat hij nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Geen matches
In het topic lees ik aardig wat problemen. Hoe bevalt jou het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De rom is superfast (snelste die ik tot nu toe heb gebruikt).. maar heb idd problemen :( tb wil niet echt mee werken.. Ik heb al aantal x opnieuw geflashed en geprobeerd app 1 voor 1 te herstellen.. maar ook dan loopt hij op een gegeven moment vast. en daarna (ook na reboot) blijft tb hangen.. ik ga nu weer WeMui want moet wel mijn tel kunnen gebruiken vandaag, en wacht geduldig op een fix want t ziet er wel belovend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:23:
[...]

Eindelijk! Ik ben er met ICS wel al een paar keer tegenaan gelopen. Alleen wel bij veel meer MB's. Rond de 300 tot 400 MB. Alleen dat gaat zo hard vanwege mijn humble bundle games. World of Goo :9~
Eindelijk? Bestaat alweer een tijdje :+. Die van naTrium draait beter dan zelf /datadata
te moven of .nodatadata aan te maken. Geen meldingen meer gehad tot nu toe _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09-2019
Geen matches
Ik zit al een aardig tijdje te zoeken. Maar kan iemand mij vertellen wanneer ik CF-root, moet ik dan mijn apps opnieuw instaleren.

SuperOneClick-root werkt niet meer. Ik kan nu niet meer back-uppen. Vergeten te testen na update via het samsung-programma.

Nu wil ik voordat ik andere roms test/gebruik wel mijn apps behouden. Iemand een idee. Hij draait nu heel crappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Gewoon andere kernel flashen en daarna rustig backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
4.0.4. to be added soon, whoo00wh000 trallalalaa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 20:50
Geen matches
Toch even wat n00b hulp gevraagd. Topic is nogal technisch en ik heb uitgebreid gezocht in dit topic en google.

Situatie:
ik heb een i9000 op 2.3.3 i9000 xxjvo, build gingerbread.xwjvh.

Ik wil naar ICS en hier staat een korte howto.

Ik wil echter mijn apps en data behouden.

Dus ik dacht: laat ik titanium backup pro installeren. En die vereist weer root toegang. Dat kan hier. Echter, dan moet ik ook alles wipen.

Wat mis ik? Hoe krijg ik ICS zonder al mijn apps kwijt te raken?

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:
Hmm? Mis ik iets?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Geen matches
Waarschijnlijk het feit dat de sourcecode van 4.0.4 online is gezet door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 16:07

Ryber

'Raaiber'

Geen matches
Je kan backupen met Titanium Backup (root is niet perse nodig) of MyBackup. Die backup op je PC zetten.
Dan die tutorial volgen, en nadien je backup weer terugzetten en restoren met Titanium of MyBackup :)

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Daarom, data moet je toch niet willen terugzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
Geen matches
Hmz... Nu voel ik me ook echt een Noob. Ik heb al tijden Titanium backup en naar mijn weten vraagt hij ook terwijl ik dit typ om root privileges. Hoezo kan je dan backuppen zonder root?

Daarom vroeg ik in mijn eerdere post; ben je de data/apps kwijt na CF-root? Of moet je een factory reset doen om de root te verkrijgen bij CF-root.

Anders heeft iemand mij uitleggen hoe ik back-up zonder root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
JaxGraylin schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:16:
Hmz... Nu voel ik me ook echt een Noob. Ik heb al tijden Titanium backup en naar mijn weten vraagt hij ook terwijl ik dit typ om root privileges. Hoezo kan je dan backuppen zonder root?

Daarom vroeg ik in mijn eerdere post; ben je de data/apps kwijt na CF-root? Of moet je een factory reset doen om de root te verkrijgen bij CF-root.

Anders heeft iemand mij uitleggen hoe ik back-up zonder root?
Nee, backup zonder root gaat niet, althans een heel gedoe :+ . Flash gewoon een kernel met root en CWM in Odin zoek er een die bij je rom past (froyo, gingerbread, cm7, cm9).
;)

O en alleen een kerneltje flashen raak je helemaal niets kwijt..data/app blabla
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:18:
:+ 8) :9~

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 29-03-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Geen matches
Ik zit eens te kijken om volledig naar een custom rom te gaan, en Dark Knight 4 ziet er tot nu toe erg goed uit :)

Vraag me alleen af of, als ik deze ROM flash, alles out-of-the box werkt. Dignen als de merket en andere dingen die google standaard in Android stopt. Of moet je deze ergens vandaan toveren en zelf de market APK installeren ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Geen matches
sapphire schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:52:
Ik zit eens te kijken om volledig naar een custom rom te gaan, en Dark Knight 4 ziet er tot nu toe erg goed uit :)

Vraag me alleen af of, als ik deze ROM flash, alles out-of-the box werkt. Dignen als de merket en andere dingen die google standaard in Android stopt. Of moet je deze ergens vandaan toveren en zelf de market APK installeren ?
DK4 komt inclusief...sommige hebben problemen met deze ROM. Zijn genoeg stabiele ICS-jes.
Take a pick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxGraylin
Geen matches
Kijk dat is nu eens goed nieuws. Vanavond weer aan de slag.

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
silitek schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Nee, backup zonder root gaat niet, althans een heel gedoe :+ . Flash gewoon een kernel met root en CWM in Odin zoek er een die bij je rom past (froyo, gingerbread, cm7, cm9).
Ultieme manier om dit snel te doen is:

- Z4Root installeren (.APK staat op XDA / Google) en root je handel
- Installeer TB en backup je apps
- Installeer SGSkernel flasher (.APK uit de market)
- Flash een ordinaire Speedmod kernel
- Reboot in CWM
- Volg deze handleiding

n00b pr00f, kan er niks verkeerd gaan _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
MIUI komt eindelijk weer met FLAC ondersteuning O+ O+ O+

Pagina: 1 ... 106 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.