PSN ID: Aapzak
Verwijderd
En @Aapzak ik schakel sowieso altijd alle transitions uit in sgtools / settings
Er wordt al aan een stock animation flashable gewerkt, hier is er 1tje. Ik las alleen dat iemand er mogelijk problemen mee had, dus het is nog even op eigen risico schat ik.Aapzak schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:10:
jeetje wat heeft blue lightning veel transitie animaties, ik word er helemaal hyper van. Is dat tweakbaar?
Hmm... ik heb nu alles (Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:15:
Succes Fwest
En @Aapzak ik schakel sowieso altijd alle transitions uit in sgtools / settings

Hier moet je een .java bewerken, waar staat deze?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Verwijderd
Enneh dit is de locatie toch?
platform/frameworks/base/policy/src/com/android/internal/policy/impl/PhoneWindowManager.java
Settings>opties voor ontwikkelaars>vensteranimatiesschaal uit en overgangsanimatieschaal uit.Aapzak schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:10:
jeetje wat heeft blue lightning veel transitie animaties, ik word er helemaal hyper van. Is dat tweakbaar?
Simpel
Solictice schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Heb overigens me nieuwe accu binnen uit Duitsland, die 1800 polarcell. Ben benieuwd
Ook maar eens zo'n accu besteld..m'n originele is na 3jaar nog in topconditie BTW
[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 18-03-2012 09:06 ]
Tubes....It's what make music music!
Inderdaad nogal simpel, dat ik daar niet heb gekeken johsilitek schreef op zondag 18 maart 2012 @ 08:13:
[...]
Settings>opties voor ontwikkelaars>vensteranimatiesschaal uit en overgangsanimatieschaal uit.
Simpel
[...]
offtopic:
Ook maar eens zo'n accu besteld..m'n originele is na 3jaar nog in topconditie BTW
hoe kom je daar iddVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:36:
Java Development Toolkit moet je wel eerst hebben
Enneh dit is de locatie toch?
platform/frameworks/base/policy/src/com/android/internal/policy/impl/PhoneWindowManager.java
ah gevonden
stuk verder nu
Ik moet de java die daar staat halen uit de source code, die compilen als *.jar en die zit in CM9 zip in de framework folder, moet deze daar ook in (bewerkte), dus samen met de Perka-framework-res.apk?
Moet ik echt ALLE source code downloaden? Kan het niet enkel dat bestand van github?
[ Voor 33% gewijzigd door F.West98 op 18-03-2012 20:33 ]
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Nu online
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Oeh morgen eens controleren of die wat is. Ben benieuwd wil nog steeds MIUI hebbenthommy86 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:08:
Een miui v4 versie voor de i9000..!
http://miuiandroid.com/co.../miui-v4-for-i9000.15461/
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
ASNET werkte niet bij mij en daarnaast was ASNET niet een port van de Officiele versie vanuit MIUI ja daar zit een verschil tussenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:12:
Dat is toch gewoon wat we al hadden met ASNET of?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Bij mij werkt ASNET namelijk wel, ben nu zelf ook met een benchmark die ik maak van
alle ROMs, dus die is vandaag al 3x rijkelijk de revue gepasseerd (maar werkt top hier).
Zal die andere MIUI de echte
Eerst slapen! Vandaag al 20 keer mijn telefoon geflashed hehe.
Of de custom MIUI op XDAVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:25:
Ok vaag
Bij mij werkt ASNET namelijk wel, ben nu zelf ook met een benchmark die ik maak van
alle ROMs, dus die is vandaag al 3x rijkelijk de revue gepasseerd (maar werkt top hier).
Zal die andere MIUI de echteeens pakken morgen.
Eerst slapen! Vandaag al 20 keer mijn telefoon geflashed hehe.
[ROM][ICS4.0.3] WeUI v0.8b (Updated: 3/18/2012) (MIUI4)..
Die ga ik iig proberen. De officiele schijnt nog niet helemaal 100% te werken.
Zetten jullie gewoon steeds alle data terug?
Ik restore alleen data van apps waarbij k moet inloggen:P Facebook, twitter, XDA, noem ze maar opAapzak schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:26:
Het irritantste van serial flashen is toch wel het terugzetten van mijn data. Al die apps waarop ik weer in moet loggen enzovoort.
Zetten jullie gewoon steeds alle data terug?
De rest maakt geen zak uit:P
Video afspelen gaat beduidend minder goed bijv.
Een feature van MIUI die ik graag wil gebruiken (naast de voortreffelijke music speler en mooie filemanager) is de mogelijkheid om apps te voorzien van een code ipv mijn hele telefoon zodat ik werk gerelateerde apps kan beschermen (min of meer een eis van werkgever).
Verwijderd
Espier Launcher, maar ohweee hè, hij lijkt te erg op een iOS launcher

Vannacht is de batterij van mijn sgs van 80% naar 7% gezakt. Batterij is in orde. internet stond uit. Geen gekke apps draaien. FW is froyo (waarom denk je dat ik hier lees?).
Oorzaak: kapotte GSMtoren (t-mobile in nieuwegein noord: de antenne op 'a capella').
Dus: Als je batterij niet doet wat je verwacht kan dat ook een andere oorzaak hebben dan je custom FW.
* wheez50 gaat terug in lurkermode
Netjes gedaan, manVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:02:
Voor degene die er interesse in hebben:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1554621
Welke heeft de meeste features? Wat vind je van de MIUI ROM's?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Mooiste features is met stip wel install setup (kitchen) van WeUI v0.8b...HaTe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:14:
Heel netjesNu heb je dus zo'n beetje alle ROM's gehad..
Welke heeft de meeste features? Wat vind je van de MIUI ROM's?
2X gedraaid echt super!!..rom zelf valt over te twisten vind hem nog enigsinds "laggy"
Toch blijkt in Ratjes WeUI wel de snelste MIUI te zijn...
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
iemand antwoord op mijn vraag?
Ik moet de java die daar staat halen uit de source code, die compilen als *.jar en die zit in CM9 zip in de framework folder, moet deze daar ook in (bewerkte), dus samen met de Perka-framework-res.apk?
Moet ik echt ALLE source code downloaden? Kan het niet enkel dat bestand van github?
Ziet er goed uit, zit vast aardig wat tijd in ...Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:02:
Idd..Aroma installer mogen ze wel doortrekken van mij. WeUI van Ratje's benchmark klopt ook wel.HaTe schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:37:
Ja, ik had er net het een en ander over opgezocht, die Aroma Installer. Ziet er inderdaad erg goed uit en ik hoop dat meer ROM bouwers dit gaan gebruiken.
Toch blijkt in Ratjes WeUI wel de snelste MIUI te zijn...
Even wat meer verdiept in de rom en hier en daar een setting's developers verrandering en nu snel rommetje.
PowerAmp vind wel emmc, stock musicplayer niet. Verder werkt alles naar behoren zo te zien
Op de Galaxy S van mijn vader willen we binnenkort ICS gaan zetten middels een Custom Rom.
De telelefoon is momenteel nog helemaal fabrieksstandaard. Er is dus nog helemaal niks aan veranderd.
Ik weet niet zo goed waar ik nu moet beginnen. Ik zal de telefoon eerst moeten rooten en vervolgens met Odin moeten flashen?
Beginnen met SuperOneClickRoot en vervolgens een rom uitzoeken en deze met Odin Flashen?
Maar ik lees ook dingen over ClockWorkMod recovery.
Kan iemand mij een stap in de goede richting geven en me vertellen/laten zien/tutorial waar ik moet beginnen en welke stappen ik moet volgen?
Verwijderd
Was zelf aangenaam verrast over WeUi. Zal als ik op de laptop zit ff uitgebreider reageren.
Eerst moet je hem rooten, dit kan met Odin (kernel erop zetten) of via superoneclickroot.Robbie T schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:58:
Ik heb dit topic doorgebladerd, op XDA-forums gekeken en via google wat gezocht maar ik kom er niet uit.
Op de Galaxy S van mijn vader willen we binnenkort ICS gaan zetten middels een Custom Rom.
De telelefoon is momenteel nog helemaal fabrieksstandaard. Er is dus nog helemaal niks aan veranderd.
Ik weet niet zo goed waar ik nu moet beginnen. Ik zal de telefoon eerst moeten rooten en vervolgens met Odin moeten flashen?
Beginnen met SuperOneClickRoot en vervolgens een rom uitzoeken en deze met Odin Flashen?
Kan iemand mij een stap in de goede richting geven en me vertellen/laten zien/tutorial waar ik moet beginnen en welke stappen ik moet volgen?
Dan installeer je via ROM Manager oid ClockWorkMod recovery. Je kan dan daarin booten dmv volume up, home en power. Dan zet je de rom zips op de interne SD, incl. titanium backup backup en andere backups (efi, enz). Dan via CWM die zip installeren en gapps en evt. iets anders en dan alles instellen
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Vanavond eens proberen dan als die uit is
Mooi werk! ComplimentenVerwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:02:
Op basis hiervan tocvh maar eens de ROM van Team ICSSGS aan het proberen. Ik moet zeggen dat ik hem in de uurtjes die ik hem nu probeer, redelijk vind tegenvallen in vergelijking met zowel Dark knight als Blue lightning, die ik hiervoor had. Het is wel erg kaal en desondanks loopt het niet zo soepel als de vorige twee genoemde.
Benchmarks zeggen helaas toch niet alles
Ignorance Is Bliss
Grappig dat je dat zegt ... ik vind blue lightning namelijk prima werken. Al zeggen de benchmarks dat hij minder performt dan de andere roms, ik vind het echt prima werken. Verder vraag ik me af in hoeverre goede benchmark resultaten invloed hebben op je batterylife.D3ft0n3 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:17:
[...]
Mooi werk! Complimenten
Op basis hiervan tocvh maar eens de ROM van Team ICSSGS aan het proberen. Ik moet zeggen dat ik hem in de uurtjes die ik hem nu proberen redelijk vind tegenvallen in vergelijking met zowel Dark knight als Blue lightning, die ik hiervoor had. Het is wel erg kaal en desondanks loopt het niet zo soepel als de vorige twee genoemde.
Benchmarks zeggen helaas toch niet alles
Galnet begint ook met MIUIV4 in z'n gaarkeuken...Touchdomex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:12:
https://twitter.com/#!/galnetmiui/status/181812419448942593
Vanavond eens proberen dan als die uit isDestijds mijn favo MIUI en hopelijk nu ook dus weer. Nog steeds geen ICS normaal geprobeerd maar ja details
Het is wel zeer fraai geef ik toe...tweakers rss feed news erbij.

Ja ik heb dus dezelfde ervaringAapzak schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:30:
[...]
Grappig dat je dat zegt ... ik vind blue lightning namelijk prima werken. Al zeggen de benchmarks dat hij minder performt dan de andere roms, ik vind het echt prima werken. Verder vraag ik me af in hoeverre goede benchmark resultaten invloed hebben op je batterylife.
[ Voor 3% gewijzigd door D3ft0n3 op 19-03-2012 20:40 ]
Ignorance Is Bliss
Zijn dit officiële versie 4.0 van miui?silitek schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:31:
[...]
Galnet begint ook met MIUIV4 in z'n gaarkeuken...![]()
[afbeelding]
Edit: En waar kan ik hem dl'en?
[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 19-03-2012 20:52 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Ik heb deze tutorial gevolgd inclusief root.Robbie T schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:58:
Ik heb dit topic doorgebladerd, op XDA-forums gekeken en via google wat gezocht maar ik kom er niet uit.
http://droidangel.blogspo...roid-236-upgrade-for.html
Vanaf daar kan je flashen naar CM9. Is denk ik de makkelijkste optie. CM9 kan JVT als modem gebruiken ipv JVU. Maakt ook niet veel uit, dat doet flasht hij automatisch.

ENKEL TEAMHACKSUNG BUILD 17
What's in it:
Reloaded 1.51
CMStyle icon
Powerwidget kleuren (wit uit, blauw aan)
PerkaMod b17
Screenshots:

ZIP:
http://www.mediafire.com/?kxk370kbo32wbi8
[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 19-03-2012 21:19 ]
Ik ben nu dus aan het klaarstomen voor WeUI, maar wel met een nandroid backup van huidige BL setup.D3ft0n3 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:39:
[...]
Ja ik heb dus dezelfde ervaringBL was naar mijn ervaring ook sneller dan zowel DK als Teamicssgs. Maar misschien heb ik ze gewoon niet lang genoeg gebruikt. DK schijnt zich eerst 'in te moeten nestelen'. Voorlopig ga ik iig bij de volgende update weer terug naar BL... of toch nog even WeUI proberen.. hmm
Verwijderd
Nee, maar heb je alles gelijk getrokken aan mijn 'instellingen'?
- Glitch kernel
- OC tot 1400
- Deadline
- Performance
Weet sowieso dat het nooit helemaal gelijk is, daarom heb ik het ook 3x gedraaid en zal
volgende week een extra i9000 gebruikenom de benchmarks meer 'betrouwbaar' te kunnen
maken in deze zin, dit is puur kijken bij een zware load hoe de kernel / ROM performed
Elke ROM is hier volledig vanaf 0 punt, met een totaal schoon systeem, geflashed
Vind mijn Reloaded Settings overigens mooier FWest

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 22:57 ]
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Site van Galnet want het is tenslotte eentje van GalnetDacuuu schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:41:
[...]
Zijn dit officiële versie 4.0 van miui?
Edit: En waar kan ik hem dl'en?
Welke RSSreader is dat?silitek schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:31:
[...]
[afbeelding]
Ik ga hem morgenochtend proberen. Vannacht alles backuppen en verwijderen waar nodig en daarna deze eens proberen. Het heeft eventjes geduurd maar ben benieuwd wat ze ermee hebben gedaan!
Galnet was allang bezig met de MIUIV4 maar nog niet voor het platform waar hij groot mee is geworden
Same, ben benieuwd. Meteen nu eventjes flashenTouchdomex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:49:
[...]
Site van Galnet want het is tenslotte eentje van Galnet![]()
[...]
Welke RSSreader is dat?
Ik ga hem morgenochtend proberen. Vannacht alles backuppen en verwijderen waar nodig en daarna deze eens proberen. Het heeft eventjes geduurd maar ben benieuwd wat ze ermee hebben gedaan!
Galnet was allang bezig met de MIUIV4 maar nog niet voor het platform waar hij groot mee is gewordenNu wel
Groot voordeel is dat er een vrij grote kans is dat deze elke week netjes met de normale MIUIV4 builds worden geupdate. Wat betekent dat de ontwikkeling normaal gaat!
Van deze website he? En dit de bestandsnaam: miuiscotland_I9000-2.3.19-V4.zip.silitek schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:31:
[...]
[afbeelding]
Op de normale manier flashen? (dus whipen, erna rom installeren is gegoeg?) staan de google apps er ook op?
Glass Widgets neerhalen
Batterij verbruik IDLE 3% over 10 uur. (op ICS nog niet gehad)
GPS snelle fix met Sygic, Stock player werkt, camera video enz enz..
Niet zo snel als ICS bluelightNing b.v maar vele malen mooier....
Galnet heel even gedraaid...WeUI voelt net iets stabieler aan.
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Yep maar jij komt van Froyo toch? Dan komen er nog enkele stappen bij die je wel kan vinden in de TopicStart.Dacuuu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:12:
[...]
Van deze website he? En dit de bestandsnaam: miuiscotland_I9000-2.3.19-V4.zip.
Op de normale manier flashen? (dus whipen, erna rom installeren is gegoeg?) staan de google apps er ook op?
Hier werkt hij nu prima!
Thanks. Nu weet ik in elk geval welke stappen ik moet volgen.F.West98 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:21:
[...]
Eerst moet je hem rooten, dit kan met Odin (kernel erop zetten) of via superoneclickroot.
Dan installeer je via ROM Manager oid ClockWorkMod recovery. Je kan dan daarin booten dmv volume up, home en power. Dan zet je de rom zips op de interne SD, incl. titanium backup backup en andere backups (efi, enz). Dan via CWM die zip installeren en gapps en evt. iets anders en dan alles instellen
Heldere Tut. Moet lukken zo. Thankstdn135 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:05:
[...]
Ik heb deze tutorial gevolgd inclusief root.
http://droidangel.blogspo...roid-236-upgrade-for.html
Vanaf daar kan je flashen naar CM9. Is denk ik de makkelijkste optie. CM9 kan JVT als modem gebruiken ipv JVU. Maakt ook niet veel uit, dat doet flasht hij automatisch.
Ik ben ook niet al te tevreden over Galnet. Wifi werkte niet bij mij, en 2g ook niet.silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:36:
[...]
Galnet heel even gedraaid...WeUI voelt net iets stabieler aan.
nu WeUI proberen, draait tot nu toe erg goed
Ignorance Is Bliss
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Is het verschil nog steeds aanwezig als destijds met Gingerbread?
nvm. Als mijn SGS weer is opgeladen ga ik ook eens WeUi proberen
[ Voor 21% gewijzigd door Mast3rWill op 20-03-2012 12:50 ]
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Denk dat zoals altijd met MIUI de batterij een fractie slechter is. Het is alleen afhankelijk van de rom hoeveel slechter die is.Mast3rWill schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:08:
Hoe zit het met de batterij van de ICS gebaseerde MIUI rommetjes? (of is t andersom)
Is het verschil nog steeds aanwezig als destijds met Gingerbread?
nvm. Als mijn SGS weer is opgeladen ga ik ook eens WeUi proberen
Er komen ook X10mini en Nexus S versies uit
Verwijderd
Hoe verhouden de huidige ICS ROMS zich hiermee, zijn deze stabiel en snel genoeg? Zijn er wat jullie betreft nog aanraders wat vergelijkbaar is met de ROM die ik nu draai?
Verwijderd
Maar wat heb je precies veranderd? Sorry hoorF.West98 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:46:
Bezig met een update van mijn mod, met Reloaded 1.7 erin.
Er komen ook X10mini en Nexus S versies uit
Centered date hebben we sowieso al toch?

Nondeju...silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:
Scherm met WeUI is prachtig deze wil ik even delen met jullie....![]()
[afbeelding] [afbeelding]
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Ik wacht nog eventjes met updates maar anders gaat Galnet eraf en komt deze eropsilitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:
silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:
Xiaomi 13T Pro
Verwijderd
Welke widget voor tweakers nieuws is dat?silitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:
Nou ik heb dus Perkamod (met mooie battery) samen met Reloaded, die combi was er nog niet.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Maar wat heb je precies veranderd? Sorry hoor, alleen de recent button toch?
Centered date hebben we sowieso al toch?
Ik ga nog meer veranderen, laat me eerst even leren (ermee te werken en engels
En de update:
Transparant belscherm (dus niet zwart vierkant blok)
Recent button
Reloaded 1.7
Perkamod met white off/blue on en CMStyle battery
ZIP:
http://forum.xda-develope...entid=956345&d=1332252597
[ Voor 22% gewijzigd door F.West98 op 20-03-2012 15:46 ]
We nemen..online themes>latest als basis deze:Btje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:33:
Welk thema gebruik je? Ik heb wat moeite om thema's te vinden voor versie 4
[...]

Iconen van Prada theme:

Widgetsoid en glass widget..
Edit: Glass Widget kun je tweakers Reader Rss toevoegen
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 20-03-2012 15:46 ]
Ik kan prima de laatste stable installeren (2.3.9B oid) en die boot prima. Maar na het draaien van het kernel clean script en dan de weekly erop, gaat hij niet verder?
Moet ik vamnaf een andere versie upgraden soms of... ?
Of WeUI nemenNotna schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
Hmm, ik wilde MIUI V4 installed (2.3.19) maar hij blijft hangen op het bootloader scherm (het nieuw vrolijke MIUI scherm.
Ik kan prima de laatste stable installeren (2.3.9B oid) en die boot prima. Maar na het draaien van het kernel clean script en dan de weekly erop, gaat hij niet verder?
Moet ik vamnaf een andere versie upgraden soms of... ?
Yap agree.Aapzak schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:20:
Ik geloof een winnaar te herkennen in WeUI. Het is de eerste ICS MIUI die ik er langer dan 15 minuten op heb staan, staat er nu al een uur of 8 op!
En battery life is niet slecht voor een eerste cylce bij mij.
10 uur en op 40%. Met redelijk zwaar sms/whatsapp verkeer
Dus ik weer naar recovery om gapps er overheen te flashen, druk ik perongeluk op reboot system.. Ja hoor, bootloop, kon niet meer in recovery komen..
Dus helemaal terug naar Sammy firmware en CM9 opnieuw flashen. Weird shit soms
Bootloops komen volgens mij alleen maar voor als je aan t studeren ben ;PHaTe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:02:
Ik had net wat raars.. Ik had de build van nrg geflashed (kangaroo?) van CM9, ging prima, gelijk daarna cm9 reloaded en cache gewist en gereboot. Ging prima, totdat ik merkte dat een boel apps weg waren (data apps) en ook gapps leek niet helemaal te zijn geïnstalleerd..
Dus ik weer naar recovery om gapps er overheen te flashen, druk ik perongeluk op reboot system.. Ja hoor, bootloop, kon niet meer in recovery komen..
Dus helemaal terug naar Sammy firmware en CM9 opnieuw flashen. Weird shit somsErg vervelend, ik was net bezig met studeren (ja, soms doe ik andere dingen tussendoor
)
Bij mij wel iig... haha
Je kan aangeven welke kernel je wilt, welke apps je er op wilt en of je adblocking wilt. Zeker nice.
Ik had er net Asnet opstaan. Toen zag ik de slechte benchmarkscores en aangezien ik Asnet er toch kort op had, heb ik een schone installatie gedaan van weui. weui lijkt sneller aan te voelen dan Asnet.
Welke kernel hebben jullie gekozen? Glitch of Semaphore. Ik heb geen ervaring met Semaphore. Welke vinden jullie beter en waarom?
[ Voor 13% gewijzigd door tdn135 op 20-03-2012 22:31 ]
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Verwijderd
niet zo stabiel, beter neem je dan Devil als je geen Glitch wilt
heb zelf op basis van dit klik besloten dus toch bij Glitch te blijven. Voor ieder
wat wils.
Ik heb gisteren weui geinetalleerd daarna via appbrain alles terug gezet en daar zag ik het op een gegeven moment al. Hij geeft een error code (-101)
Ik heb alles gecleaned met het lippo script en ik heb de gegevens van de market schoongemaakt.
nu las ik ergens dat sommige mensen dit ook hadden als ze talk verwijderd hebben. Dit heb ik inderdaad ook gedaan. Nu probeer ik hem terug te zetten maar dat lijk niet helemaal goed te gaan. Ik heb hem uit de rom file getrokken en met rootexplorer terug gezet daarna de permissies goed gezet (en ook een fix permissions gedraaid). Ik zie hem echter niet verschijnen in de launcher??
(Door de launcher te clearen is talk hier weer terug).
[ Voor 3% gewijzigd door Btje op 21-03-2012 08:21 ]
Xiaomi 13T Pro
Ik SemaphoreVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:36:
Ik Glitch, omdat ik altijd Glitch heb en die het stabielst vind. Semaphore vind ik
niet zo stabiel, beter neem je dan Devil als je geen Glitch wilt. Maar goed, ik
heb zelf op basis van dit klik besloten dus toch bij Glitch te blijven. Voor ieder
wat wils.
Batterij is toch iets beter dan andere kernels. En benchmarks testje is leuk maar de verschillen zijn summier.
Praktijk merk je daar zeer weining tot niets van. Kies dan voor het totaalpakket, enkel snelheid is maar 1+
Gevaar van Glitch, Devil zijn wel de reboot-lus waar je mee te maken kunt hebben..
Aantal keren (te veel) meegemaakt, MIUI(V4) b.v op Teamhacksung rommetjes gaan ze in de regel wel goed..
Idd kernel keuze is een kwestie van smaak.
Oww..en wat battery-use betreft:

Nope! Zal ik nu proberensilitek schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:31:
[...]
Of WeUI nemen. Mount&storage format system al geprobeerd?..
silitek schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:07:
[...]
Ik Semaphore..Met Glitch nog steeds "overrated" sound isseu's.
Batterij is toch iets beter dan andere kernels. En benchmarks testje is leuk maar de verschillen zijn summier.
Praktijk merk je daar zeer weining tot niets van. Kies dan voor het totaalpakket, enkel snelheid is maar 1+
Gevaar van Glitch, Devil zijn wel de reboot-lus waar je mee te maken kunt hebben..
Aantal keren (te veel) meegemaakt, MIUI(V4) b.v op Teamhacksung rommetjes gaan ze in de regel wel goed..
Idd kernel keuze is een kwestie van smaak.![]()
Oww..en wat battery-use betreft:
![]()
[afbeelding]
Xiaomi 13T Pro
Nog wel!!..nieuwe kan elk moment op de klep vallen.
Originele is (nog) steeds in topconditie
Verwijderd
van me had nog een accu over van haar SGS, die eringetrapt laatst in die
van mij, gaat ook stúkken langer mee (wel origineel). Welke heb je besteld?
Anyway, moet er wel aan wennen, maar we gaan zien
Er zit geen radio app in ?
[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 21-03-2012 11:31 ]
Als je het over de duivel hebt...net op de klep gevallen.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:16:
Ahhh dacht dat je 'm al binnen had. Heb er net ook 1 besteld. Vriendin
van me had nog een accu over van haar SGS, die eringetrapt laatst in die
van mij, gaat ook stúkken langer mee (wel origineel). Welke heb je besteld?
Zal hem eens aan het infuse leggen. Kijken of we vooruit gaan
Kwaliteit camera in WeUI is prima,deze dus:

In geen enkele ICS variant zit FM radio...voor als nogNotna schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:07:
Dus, toch maar WeUI geworden aangezien MIUI het niet ging worden
Er zit geen radio app in ?Arg, in MIUI is hij ook weg
[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 21-03-2012 12:12 ]
Rooten was een eitje. Rommanager erop zetten ook en toen begon het gedonderd. Hij wilde niet booten in CWM en gaf elke keer de melding: Verification vailed. Na lang zoeken bleek dat het te maken had met de 3e boot. Dat moest dus een 2e boot worden. Opgezocht hoe dat op te lossen was en na een keer of 3/4 de verkeerde kernel te hebben geflashed is het daarna allemaal gelukt.
Telefoon draait als een tierelier!
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
Zat in de poort van de ICS van de SGS2 naar de SGS toch wel een werkende radio of vergis ik mij? Daarnaast SpiritFM werkte volgens mij ook soms.silitek schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:01:
[...]
Als je het over de duivel hebt...net op de klep gevallen.
Zal hem eens aan het infuse leggen. Kijken of we vooruit gaan![]()
![]()
[afbeelding]
[...]
In geen enkele ICS variant zit FM radio...voor als nog
Mijn batterij is overigens aardig stabiel aflopend
Robbie T schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:43:
Wil jullie nog even bedanken! Gisteren succesvol de telefoon van mijn vader naar de Dark Knight 3 Rom gebracht.
Rooten was een eitje. Rommanager erop zetten ook en toen begon het gedonderd. Hij wilde niet booten in CWM en gaf elke keer de melding: Verification vailed. Na lang zoeken bleek dat het te maken had met de 3e boot. Dat moest dus een 2e boot worden. Opgezocht hoe dat op te lossen was en na een keer of 3/4 de verkeerde kernel te hebben geflashed is het daarna allemaal gelukt.
Telefoon draait als een tierelier!
Eigen Initiatief nemen waarderen wij hier wel.
Klopt in SGSII poort wel FM radio..alles werkte behalve gaf het geen geluidTouchdomex schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:56:
[...]
Zat in de poort van de ICS van de SGS2 naar de SGS toch wel een werkende radio of vergis ik mij? Daarnaast SpiritFM werkte volgens mij ook soms.
Mijn batterij is overigens aardig stabiel aflopendNu 20 uur maar dat klopt niet denk eerder 30 uur nu met nog 22% over. Wat een bijzonder fijne prestatie is voor een eerste lading.
Batterij van je gaat prima zo te zien.
[ Voor 26% gewijzigd door silitek op 21-03-2012 13:28 ]
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow

Ik blijf voorlopig nog bij CM9, tenzij jullie me kunnen overhalen met hele mooie WeUI screenie's
Pagina overgeslagen, somsF.West98 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
SpiritFM werkt weer en is erg mooi!
Ik blijf voorlopig nog bij CM9, tenzij jullie me kunnen overhalen met hele mooie WeUI screenie's
silitek schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:01:
[...]
Als je het over de duivel hebt...net op de klep gevallen.
Zal hem eens aan het infuse leggen. Kijken of we vooruit gaan![]()
![]()
[afbeelding]
[...]
In geen enkele ICS variant zit FM radio...voor als nog
Is die polarcell Accu nog any good?
Verwijderd
Denk je? In welke zin?Aapzak schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:30:
Ik geloof dat ik binnenkort een SGS2 van mijn werk krijg ... toch wel aardige upgrade tov van de SGS1 denk ik. Moet nog ff kijken in hoeverre ik daar iets leuk mee kan gaan doen, blijft toch een werktelefoon he
Vind het geen ENKELE toegevoegde waarde hebben t.o.v. de SGS1.
Bij mij op kantoor hebben ze nu of de keuze Nokia Lumix (?), SGS9001
of Apple iPhone 4 of 4s (beetje bijbetalen), denk dat ik maar eens voor
laatste ga een keer
- Touchdomex
- Nu online
Poke of the QueenSlow
JA!
Doe zo'n LumiaVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Denk je? In welke zin?
laatste ga een keer.
Ik heb nog niets onderzocht maar ik hoop op verbeteringen op gebied van:Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:42:
[...]
Denk je? In welke zin?
laatste ga een keer.
- battery life
- led flash / camera
- sluggishness
Misschien zit ik er wel helemaal naast, gaat de batterij juist korter mee en is het grotere scherm alleen maar irritant (behalve bij Draw Something). Misschien zijn er ook wel helemaal niet zulke mooie ROMS als wij met de S1 gewend zijn. In dat geval blijf ik mijn prive toestel gewoon gebruiken en leen ik die S2 wel uit aan 1 van mijn kids, als ze 'm willen
Best aardig (mooi), maar de dialer is echt kut. Lagt en hangt bijna de helft van de keren dat ik hem gebruik. Geen doen zo.
Iemand anders ook problemen hier mee?
Kwam van stock (even gedraaid, daarvoor mintberry) en schone install.
Ik draai ook Blue Lightning, maar heb totaal geen problemen met de dialer. Misschien bij het flashen ergens iets mis gegaan?Joostp1 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:34:
Draai nu sinds een paar dagen Blue Lightning.
Best aardig (mooi), maar de dialer is echt kut. Lagt en hangt bijna de helft van de keren dat ik hem gebruik. Geen doen zo.
Iemand anders ook problemen hier mee?
Kwam van stock (even gedraaid, daarvoor mintberry) en schone install.
edit: typo
Problemen met KIES horen in dit topic.