Life is meant to be experienced
Lijkt me dat je beter een advertentie vraag kunt openen in V&A of even kijken of daar een AGP kaart wordt aangeboden die aan je wensen voldoet.
Op zich, elke AGP kaart die nu nog in de winkel wordt verkocht, zal waarschijnlijk in de basis voldoen, indien er een nieuwere chipset op zit. Tenzij de kaart werkt met shared memory.
Op zich, elke AGP kaart die nu nog in de winkel wordt verkocht, zal waarschijnlijk in de basis voldoen, indien er een nieuwere chipset op zit. Tenzij de kaart werkt met shared memory.
Kijk eens in **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Op AGP is niet zo heel veel meer te vinden, dus je keuze is beperkt, maar er zijn nog wel kaarten voor te vinden.
Op AGP is niet zo heel veel meer te vinden, dus je keuze is beperkt, maar er zijn nog wel kaarten voor te vinden.
Hhm, gewoon naar de lokale pc winkel en vragen naar de goedkoopste AGP kaart?
Zo'n ding kost ongeveer € 30,- toch? Of moet ik meer kijken naar € 80,- ?
Bedankt voor de snelle reacties!
Zo'n ding kost ongeveer € 30,- toch? Of moet ik meer kijken naar € 80,- ?
Bedankt voor de snelle reacties!
Je wou beeld? Gewoon de goedkoopste halen. Waarschijnlijk een oude nVidia-kaart in een ondergestofte doos in de hoek van zo'n winkel.
ik heb nog wel een werkend AGP kaartje voor je (als je enige eis is dat er beeld moet komen). Nvidia GeForce 5500 chip ofzo geloof ik.
Mag je tegen verzendkosten best overnemen (of ophalen als je in de buurt woont).
Mag je tegen verzendkosten best overnemen (of ophalen als je in de buurt woont).
I like my men like I like my coffee
Nieuwe Nvidia VGA kaart gekocht in winkel voor € 40,-
Vorige eruit halen, nieuwe erin.
Driver install en beeld is perfect
hele gezin weer blij.
Thx!
Vorige eruit halen, nieuwe erin.
Driver install en beeld is perfect
Thx!
[ Voor 8% gewijzigd door kevinr1 op 16-11-2010 15:30 ]
Pagina: 1