'Probeer IE9' photoviewer

Pagina: 1
Acties:
  • 804 views

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:03
Sinds een tijdje wordt de fotogallerij weergegeven in een 'probeer IE9' jasje. Ik snap dat Tweakers als gratis website middels reclame geld verdiend, maar als reclame zo irritant wordt dat gebruikers zich eraan gaan ergeren dan moet er wat aan gedaan worden.

Op zich heb ik niks tegen een 'probeer IE9' link in de fotogallerij en ook heb ik an sich ook niks tegen Internet Explorer, maar die hele fotogallerij werkt functioneel gewoon heel erg slecht. Het scrollen door de foto's gaat gewoon totaal niet lekker. Deze reageert veel te fel op muisbewegingen en soms blijven de miniatuurfoto's onderin beeld over de grote foto heen staan. Op kleinere schermen is nagenoeg onmogelijk om nu foto's normaal te bekijken. Met name met netbooks is dit een ramp.

Kortom: ik ben zeer ontevreden over de fotoviewer zoals deze nu is en ik heb al heel vaak commentaar in de reacties gezien over de fotoviewer. Ik zou zeggen: doe er jullie voordeel mee, want ik ben nu echt niet meer geneigd om IE9 te gaan gebruiken. En dat is toch het doel van de advertentie.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 16:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zou hier even kijken voor de functionele problemen met de viewer: Slechte usability nieuwe imageviewer. Daar is al een hoop besproken erover en daar zitten de mensen die wat met je kritiek kunnen.

Voor wat betreft de problemen met de 'probeer IE9'-knop, kun je terecht in de volgende discussie: Reclame in de nieuwe imageviewer :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.