Toon posts:

'Probeer IE9' photoviewer

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• Luuk1983
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
Sinds een tijdje wordt de fotogallerij weergegeven in een 'probeer IE9' jasje. Ik snap dat Tweakers als gratis website middels reclame geld verdiend, maar als reclame zo irritant wordt dat gebruikers zich eraan gaan ergeren dan moet er wat aan gedaan worden.

Op zich heb ik niks tegen een 'probeer IE9' link in de fotogallerij en ook heb ik an sich ook niks tegen Internet Explorer, maar die hele fotogallerij werkt functioneel gewoon heel erg slecht. Het scrollen door de foto's gaat gewoon totaal niet lekker. Deze reageert veel te fel op muisbewegingen en soms blijven de miniatuurfoto's onderin beeld over de grote foto heen staan. Op kleinere schermen is nagenoeg onmogelijk om nu foto's normaal te bekijken. Met name met netbooks is dit een ramp.

Kortom: ik ben zeer ontevreden over de fotoviewer zoals deze nu is en ik heb al heel vaak commentaar in de reacties gezien over de fotoviewer. Ik zou zeggen: doe er jullie voordeel mee, want ik ben nu echt niet meer geneigd om IE9 te gaan gebruiken. En dat is toch het doel van de advertentie.

AMD Ryzen 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI GTX1080 Gaming X | Kingston KC2000 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | Fractal Define C TG | Scythe Mugen 5 | Seasonic Focus Plus Gold 650 | HTC Vive

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee