Bedankt hiervoor!Kyumia schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:45:
Bejeweled 3 voor Steam:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Graag laten weten als deze gebruikt is.
Nog een keer demigod, had em 2x. Deze keer alleen op invite dus voor tweakers, al weet ik nog nie hoe invites werken
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 17-04-2015 00:19 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Invites is simpel: Hij is niet zichtbaar in het algemene deel van steam gifts. Dus enkel mensen die de link van jou krijgen kunnen joinen. In dit geval zet je de link hier neer, en dus kunnen alleen mensen hier joinen.Postius schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:18:
Nog een keer demigod, had em 2x. Deze keer alleen op invite dus voor tweakers, al weet ik nog nie hoe invites werken![]()
Members only:
Je zou het ook nog via de steamgroup kunnen doen, dat is weer een stap extra.
De winnaar is bekend en heeft een mail ontvangen. Gefeliciteerd JmeulenCyPh schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:36:
Members only:
Uw advertentie hier?
Je bedoelt die steamgroup die compleet inactief is, niemand ooit wat post, compleet uitgestorven is en nog steeds niet op public invite staat?IdieEasy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:22:
[...]
Invites is simpel: Hij is niet zichtbaar in het algemene deel van steam gifts. Dus enkel mensen die de link van jou krijgen kunnen joinen. In dit geval zet je de link hier neer, en dus kunnen alleen mensen hier joinen.
Je zou het ook nog via de steamgroup kunnen doen, dat is weer een stap extra.
Ja dat zal vast goed werken
Ik zie dat Oxigeon heeft gewonnen maar volgens mij heb ik deze nooit hier gezien?bobsquad schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:30:
Zal er ook maar een doen dan
Members only:
Als dat het geval is vraag ik een nieuwe winnaar aan.
Dan denk ik dat je problemen gaat krijgen met steamgifts, aangezien 'Oxigeon' deze dan gaat zetten op niet ontvangen.bobsquad schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:06:
[...]
Ik zie dat Oxigeon heeft gewonnen maar volgens mij heb ik deze nooit hier gezien?
Je kan gewoon vanuit steamgifts "Request new winner" doen. Lijkt me dat dat niet botst met hun andere functionaliteit.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Vergeet niet dat mensen verschillende nicknames kunnen gebruiken. Mijn nickname hier is The_Zohan, maar op Steam is het Dontmesswiththehenkbobsquad schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:06:
[...]
Ik zie dat Oxigeon heeft gewonnen maar volgens mij heb ik deze nooit hier gezien?
En net alsof er geen bots zijn die niet door [mo] tags kunnen lezen. Je hebt tegenwoordig al bots die codes van images afhalen, dus een stukje code omzeilen lijkt me een koud kunstje.The_Zohan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:33:
[...]
Vergeet niet dat mensen verschillende nicknames kunnen gebruiken. Mijn nickname hier is The_Zohan, maar op Steam is het Dontmesswiththehenk
Waarschijnlijk is de winnaar iemand die lid is van de Tweakers group op steam, maar dit topic niet volgt. Group giveaways kan je gewoon op steamgifts vinden, zonder dit topic te volgen.
Als je echt leechers wilt tegenhouden, dan raad ik aan om in de textbox van de steamgifts invite te vermelden dat mensen hun GoT nick in de comment sectie moeten zetten. Werkte prima bij die GTA V weggeef actie paar dagen geleden
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Kortingscodes die ik weggeef
En nog een giveaway
zo ik heb nu mijn inventaris een beetje opgeruimd
Bobsquad
Trouwens hier mijn steam profiel staat er wat leuks in mijn inventaris doe gerust een berichtje
Members only:
Inloggen
En nog een giveaway
Members only:
Inloggen
zo ik heb nu mijn inventaris een beetje opgeruimd
Bobsquad
Trouwens hier mijn steam profiel staat er wat leuks in mijn inventaris doe gerust een berichtje
[ Voor 54% gewijzigd door bobsquad op 17-04-2015 18:03 ]
Eens iets anders, niet uit een bundle 
Members only:
Inloggen
Hij is gewonnen door nl1jht. Heb deze persoon toegevoegd op Steam, na acceptatie zal ik de gift toesturenThe_Zohan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 22:49:
Members only:
Ik heb wat badges gecraft, dus de nodige kortingscodes beschikbaar:
75% korting op Planetship
50% korting op Chainsaw Warrior
90% korting op Iron Sky Invasion
33% korting op Stay Alight
50% korting op Apotheon
Stuur me een DM bij interesse.
allen minimaal geldig tot 24-4-2015 19:00
Ook weer een nieuwe giveaway, voor de liefhebber van hidden object.
Level 1, tot maandagavond
75% korting op Planetship
50% korting op Chainsaw Warrior
90% korting op Iron Sky Invasion
33% korting op Stay Alight
50% korting op Apotheon
Stuur me een DM bij interesse.
allen minimaal geldig tot 24-4-2015 19:00
Ook weer een nieuwe giveaway, voor de liefhebber van hidden object.
Level 1, tot maandagavond
Members only:
Inloggen
Ik heb ook nog zo'n kaart. War Thunder is al weg maar ik heb nog codes voor Strife en Infinite Crisis.KingFox schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:07:
Iemand die ik 'n plezier kan doen met 'n code voor €110 ingame bonus voor Strife - War Thunder - Infinite Crisis?
Ik heb 'n code gekregen bij m'n Nvidia kaart en ik speel geen van deze games, maar misschien hier iemand die ik er wel een plezier mee kan doen?
Toegewezen!
Iemand?
En Bedankt hiervoor!!!
The_Zohan schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 02:02:
[...]
Hij is gewonnen door nl1jht. Heb deze persoon toegevoegd op Steam, na acceptatie zal ik de gift toesturen
Met het sluiten van Battlefield Play4Free heb ik één 50% kortingscode van EA ontvangen voor diverse Battlefield titels op Origin.
De code is toe te passen op de volgende titels: battlefield: bad company 2, battlefield 3, battlefield 3 premium edition, battlefield 4, battlefield 4 digital deluxe edition en battlefield 4 premium edition (producten)
(Let dus op, de korting is NIET voor de nieuwste bf: Hardline)
Mocht er iemand zijn die een van deze titels op Origin wil aanschaffen met 50% korting, stuur me een DM.
https://www.origin.com/nl...ttlefield/basegame/legacy
De code is toe te passen op de volgende titels: battlefield: bad company 2, battlefield 3, battlefield 3 premium edition, battlefield 4, battlefield 4 digital deluxe edition en battlefield 4 premium edition (producten)
(Let dus op, de korting is NIET voor de nieuwste bf: Hardline)
Mocht er iemand zijn die een van deze titels op Origin wil aanschaffen met 50% korting, stuur me een DM.
https://www.origin.com/nl...ttlefield/basegame/legacy
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=3GqmxfyuVySrtmRv[/mo] Dragon Age™: Origins Steam
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=aDAArZ3ZVcVnHN2D[/mo] Dead Space™ 2 Steam
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=cTmkqV7BuHV8cCAn[/mo] Bejeweled™ 3 Steam
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=Xmksv5TB7EAbZk8S[/mo] Mass Effect™ 2 Steam
Alles weg
Have fun!
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=aDAArZ3ZVcVnHN2D[/mo] Dead Space™ 2 Steam
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=cTmkqV7BuHV8cCAn[/mo] Bejeweled™ 3 Steam
[mo]https://www.humblebundle.com/gift?key=Xmksv5TB7EAbZk8S[/mo] Mass Effect™ 2 Steam
Alles weg
Have fun!
[ Voor 11% gewijzigd door corporalnl op 18-04-2015 22:56 ]
Ik heb Mass Effect geclaimd. Thanks!corporalnl schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:49:
Members only:Dragon Age™: Origins Steam
Members only:Dead Space™ 2 Steam
Members only:Bejeweled™ 3 Steam
Members only:Mass Effect™ 2 Steam
Laat ff weten dat je ze gebruikt hebt dan kan ik ze doorstrepen.
Bejeweled 3 gepakt! Vet! Thanks!corporalnl schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:49:
Members only:Dragon Age™: Origins Steam
Members only:Dead Space™ 2 Steam
Members only:Bejeweled™ 3 Steam
Laat ff weten dat je ze gebruikt hebt dan kan ik ze doorstrepen.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Bobsquad heeft een van de Crusader Kings Complete gewonnen. Ik heb de gift verzonden
Dank hiervoor heb de key nog niet gezien maar al wel op received gezet neem aan dat het wel goed komtThe_Zohan schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:24:
Bobsquad heeft een van de Crusader Kings Complete gewonnen. Ik heb de gift verzonden
Top, stuur me even een DM als je de gift morgen nog niet in je email hebt, Steam doet een beetje raarbobsquad schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:30:
[...]
Dank hiervoor heb de key nog niet gezien maar al wel op received gezet neem aan dat het wel goed komt
Members only:
Inloggen
Ik ga ook maar eens een paar keys weggeven
. Deze heb ik over van de laatste Humble Bundle:
Members only:
Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door zwittrooper op 19-04-2015 12:17 ]
en de andere Crusader Kings Complete is gewonnen door SgtTitanium
De game staat als het goed is in je mail
DankjewelThe_Zohan schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:50:
en de andere Crusader Kings Complete is gewonnen door SgtTitanium
Je hebt ze open gezet voor iedereen niet alleen members, vandaar dat je 200+ aanmeldingen hebtzwittrooper schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:15:
Ik ga ook maar eens een paar keys weggeven. Deze heb ik over van de laatste Humble Bundle:
Members only:
Kreeg bij dit spel een gift-exemplaar, dus dat gaan we dan ook maar doen. 

Graag ook even aandacht voor mijn voorstel:Sempy in "Het SteamGifts discussie en ervaringen topic."

Graag ook even aandacht voor mijn voorstel:Sempy in "Het SteamGifts discussie en ervaringen topic."
[ Voor 6% gewijzigd door Sempy op 19-04-2015 21:43 ]
Members only:
Inloggen
Uw advertentie hier?
en nog maar een:
Members only:
Inloggen
Wait what! Ik win iets! Thanks!The_Zohan schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:57:
rwbk heeft Grid Autosport gewonnen. Gefeliciteerd!. De key is verzonden
en de volgende:
Members only:
Ik heb vier keys van de closed beta Heroes of the Storms die ik weg mag geven.
Stuur me een DM als je er één wilt. De eerste vier krijgen een key (één key per persoon).
Stuur me een DM als je er één wilt. De eerste vier krijgen een key (één key per persoon).
Zoals bekend blijken de MO-tag en de oude (inactieve) Tweakers steamgroup geen goede methodes om te zorgen dat giveaways inderdaad bij actieve Tweakers terecht komen. Iedereen kan met een eenvoudige registratie de MO-tag omzeilen en op de oude steamgroup zijn inmddels al leechende Brazilianen gesignaleerd.
Mijn voorstel is dan ook om opnieuw te beginnen met een Steamgroup speciaal voor Steamgifts. Ik wil het zo laagdrempelig mogelijk houden, daarom slechts 2 regels:
(1) Enkel voor actieve tweakers. De richtlijn is 50 posts, bij minder posts wordt er gekeken naar je activiteit in dit specifieke forumtopic.
(2) Alle Steamgift Giveaways via deze group worden (ook) in dit topic gepost. Het is niet de bedoeling om er een feestje buiten Tweakers om van te maken.
Bij gedoe rond een giveaway kan je een klacht bij support van Steamgifts indienen of eventueel een user aan je blacklist toevoegen. Ik ga dus niet ook nog eens bannen uit de steamgroup.
Aanmelden kan door een link naar je steamgiftsprofiel te DM-en aan mij, je krijgt zsm een uitnodiging via Steam.
Mijn voorstel is dan ook om opnieuw te beginnen met een Steamgroup speciaal voor Steamgifts. Ik wil het zo laagdrempelig mogelijk houden, daarom slechts 2 regels:
(1) Enkel voor actieve tweakers. De richtlijn is 50 posts, bij minder posts wordt er gekeken naar je activiteit in dit specifieke forumtopic.
(2) Alle Steamgift Giveaways via deze group worden (ook) in dit topic gepost. Het is niet de bedoeling om er een feestje buiten Tweakers om van te maken.
Bij gedoe rond een giveaway kan je een klacht bij support van Steamgifts indienen of eventueel een user aan je blacklist toevoegen. Ik ga dus niet ook nog eens bannen uit de steamgroup.
Aanmelden kan door een link naar je steamgiftsprofiel te DM-en aan mij, je krijgt zsm een uitnodiging via Steam.
offtopic:
Je kan ook een minimaal level instellen, bijv level 2, dan weet je zeker dat het niet naar een freerider gaat
Je kan ook een minimaal level instellen, bijv level 2, dan weet je zeker dat het niet naar een freerider gaat
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:26:
offtopic:
offtopic:
Hé hé, ik ben maar level 3!
Hé hé, ik ben maar level 3!
anandus schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:26:
offtopic:
offtopic:
maar dan sluit ik gelijk een deel van de doelgroep buiten, namelijk de Tweaker met minder games om te vergeven
maar dan sluit ik gelijk een deel van de doelgroep buiten, namelijk de Tweaker met minder games om te vergeven
[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 20-04-2015 19:43 ]
Speciale game g0tanks! Heb je het zelf al gespeeld?g0tanks schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:56:
[afbeelding]
Voor level 1+ en mensen die lid zijn van de Tweakers group.
PS: sorry off-topic?
Voor de mensen die de giveaway van The_Zohan nog niet kunnen joinen, nadat je de uitnodiging voor de nieuwe groep hebt geaccepteerd moet je eerst nog even je account syncen op Steamgifts (optie rechtsboven te vinden als je op je avatar klikt).
Aan gifters het verzoek om giveaways voor de nieuwe Steamgroup de 1e week op minimaal 24 of liefst 48 uur te zetten. Dan heeft iedereen ruim de gelegenheid om de group te joinen (ik ben helaas niet 24/7 online om invites te versturen).
Aan gifters het verzoek om giveaways voor de nieuwe Steamgroup de 1e week op minimaal 24 of liefst 48 uur te zetten. Dan heeft iedereen ruim de gelegenheid om de group te joinen (ik ben helaas niet 24/7 online om invites te versturen).
Members only:
Inloggen
Nee, helaas, niemand heeft die.
Lees het grote rode blok onderaan dit topic nog eens góed door
Lees het grote rode blok onderaan dit topic nog eens góed door
[ Voor 65% gewijzigd door BM op 21-04-2015 10:22 ]
Winnaars check jullie (spam)mailbox:CyPh schreef op maandag 20 april 2015 @ 00:47:
Members only:
Dead Space 2: Donder03
Mass Effect 2: madjules007
Bejeweled 2: Spleethoven
Uw advertentie hier?
Super, thanks voor ME:2, wilde ik erg graag winnen!CyPh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:21:
[...]
Winnaars check jullie (spam)mailbox:
Dead Space 2: Donder03
Mass Effect 2: madjules007
Bejeweled 2: Spleethoven
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Zelf nog niet gespeeld, maar het is blijkbaar geïnspireerd door Machinarium en die was wel erg goed.al capone226 schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:27:
[...]
Speciale game g0tanks! Heb je het zelf al gespeeld?
PS: sorry off-topic?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Tomb Raider I is gewonnen door Giesber. Gefeliciteerd! Ik stuur hem naar je email
Members only:
Inloggen
Ook ik moet er vanaf
Members only:
Inloggen
Uw advertentie hier?
Hallo allemaal!
Ik heb 2 alpha/beta keys gevonden op mijn computer die ik alleszins niet ga gebruiken:
1) Supernova (gelijkaardige game als Dota 2, LoL, HotS, ...) ~alpha~
2) Dream of Mirror Online (MMORPG) ~closed beta~
Ik heb 2 alpha/beta keys gevonden op mijn computer die ik alleszins niet ga gebruiken:
1) Supernova (gelijkaardige game als Dota 2, LoL, HotS, ...) ~alpha~
Members only:
Inloggen
2) Dream of Mirror Online (MMORPG) ~closed beta~
Members only:
Inloggen
[mo]Wing Commander 3™: Heart of the Tiger, SimCity 2000™, Wing Commander™ IV: The Price of Freedom, and Ultima VII The Complete Edition
Iemand die deze games wilt PM mij maar ze zijn voor Origin[/mo]
Op Humbe Bundle Postal 2 voor 0,99 euro. Maar eens gekocht kijken of het wat is.
Iemand die deze games wilt PM mij maar ze zijn voor Origin[/mo]
Op Humbe Bundle Postal 2 voor 0,99 euro. Maar eens gekocht kijken of het wat is.
[ Voor 17% gewijzigd door rwbk op 21-04-2015 22:03 ]
gefeliciteerd CraxNLCyPh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:38:
Members only:
Uw advertentie hier?
Voor de nieuwe gift steam group Level 1+
Extra lange looptijd ivm nieuwe groep.
Extra lange looptijd ivm nieuwe groep.
Members only:
Inloggen
Ik ben member van de tweakers-groep en de El-Jay-groep, maar bij mij staat er toch dat ik geen member ben van de groep, is er nog een groep?
Kan iemand een lijstje maken van alle groepen die er zijn, want het is een beetje onoverzichtelijk nu
Het gaat nu om deze groep:anandus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:31:
[...]
Ik ben member van de tweakers-groep en de El-Jay-groep, maar bij mij staat er toch dat ik geen member ben van de groep, is er nog een groep?
Kan iemand een lijstje maken van alle groepen die er zijn, want het is een beetje onoverzichtelijk nu
Sempy schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:09:
Zoals bekend blijken de MO-tag en de oude (inactieve) Tweakers steamgroup geen goede methodes om te zorgen dat giveaways inderdaad bij actieve Tweakers terecht komen. Iedereen kan met een eenvoudige registratie de MO-tag omzeilen en op de oude steamgroup zijn inmddels al leechende Brazilianen gesignaleerd.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
offtopic:
Dus er is nu de tweakers-groep, de El-Jay-groep en de Sempy-groep.
Zijn er nog meer groepen?
Misschien een idee om deze groepen bij te houden in de quickreply-waarschuwing?
[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 22-04-2015 08:39 ]
Members only:
Inloggen
NielsVV won Crusader Kings Complete
Gefeliciteerd! Het spel staat in je email
Members only:
Inloggen
Jmeulen won Tomb Raider II
Xitro01 won Tomb Raider III
Gefeliciteerd! Ik stuur de spellen naar jullie email
Xitro01 won Tomb Raider III
Gefeliciteerd! Ik stuur de spellen naar jullie email
[ Voor 22% gewijzigd door The_Zohan op 22-04-2015 12:53 ]
El-Jay groep ?anandus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:37:
offtopic:
NVM:
Al gevonden
[ Voor 20% gewijzigd door ShadowBumble op 22-04-2015 13:05 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ShadowBumble schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:00:
[...]
Al gevondenmaar dat is puur voor de giveaway van die specifieke user en niet voor de rest. Daarom ben ik die van Sempy wel gejoined maar niet die van El_Jay.
offtopic:
Het is hetzelfde, het enige verschil is dat de groep van El_Jay gebaseerd is op karma, die van Sempy op posts
Het is hetzelfde, het enige verschil is dat de groep van El_Jay gebaseerd is op karma, die van Sempy op posts
Krissie100 heeft Tomb Raider: Legend gewonnen. Gefeliciteerd!
Het spel staat in jouw email
The_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:26:
Krissie100 heeft Tomb Raider: Legend gewonnen. Gefeliciteerd!
Bedankt! Game ontvangen.The_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:32:
NielsVV won Crusader Kings Complete
MsG won de volgende Crusader Kings Complete
Hij staat in je email!
Hij staat in je email!
Om de nieuwe steam groep op gang te trekken :
Members only:
Inloggen
nog maar een Grid Autosport:

Steam Gift Groep en level 1 of hoger.
Binnenkort start ik met level 2 of hoger om mensen te motiveren ook iets weg te geven
3 copies:

Steam Gift Groep en level 1 of hoger

Binnenkort start ik met level 2 of hoger om mensen te motiveren ook iets weg te geven
3 copies:

[ Voor 26% gewijzigd door The_Zohan op 22-04-2015 19:51 ]
Ik ga zo de keys dispatchten van mijn give away ben net thuis! Een ogenblik geduld excuses!
Winner Dead Space 2 ManuelLopez
Winner Bejeweld 3 GrimBE
Winner Mass Effect 2 TackleberryNL
Keys zijn verzonden PM even als je ze hebt gebruikt:) Veel plezier er mee!
Winner Dead Space 2 ManuelLopez
Winner Bejeweld 3 GrimBE
Keys zijn verzonden PM even als je ze hebt gebruikt:) Veel plezier er mee!
Waar haal je die grids vandaanThe_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
3 copies:
[afbeelding]
[ Voor 98% gewijzigd door rwbk op 22-04-2015 20:51 ]
DUBBEL
[ Voor 99% gewijzigd door rwbk op 22-04-2015 20:51 . Reden: Dubbelpost ]
Ik heb er nog zo'n 2500...
Ik heb een code voor een Battlefield Hardline Gold Battlepack.
Het is een promo van www.logitechgpromo.com en vereist een nieuwe registratie van een "Logitech G Promo" account die je daar kunt aanmaken.
Heb je interesse in de code, stuur me een DM.
edit: En de code is weg
Het is een promo van www.logitechgpromo.com en vereist een nieuwe registratie van een "Logitech G Promo" account die je daar kunt aanmaken.
Heb je interesse in de code, stuur me een DM.
edit: En de code is weg
[ Voor 6% gewijzigd door Kser op 22-04-2015 22:53 ]
Thanksrwbk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:35:
Winner Bejeweld 3 GrimBE
Steam: Grim
Dat is nogal een dikke giveaway! Voor kans op dat soort spellen ben ik gisteren voor level 2 gegaan. thnx voor de kans en ben benieuwd wat je nog meer in petto hebtThe_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
Binnenkort start ik met level 2 of hoger om mensen te motiveren ook iets weg te geve
Uw advertentie hier?
Van welke Steam group moet ik lid zijn om deze te kunnen bekijken?The_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
3 copies:
[afbeelding]
Thanks!rwbk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:35:
Ik ga zo de keys dispatchten van mijn give away ben net thuis! Een ogenblik geduld excuses!
[ Voor 52% gewijzigd door Tackleberry op 23-04-2015 00:07 ]
Meteen na het winnen maar even zelf voor aanwas zorgen. Uiteraard uit de Humble Bundle. Beiden level 1+.
Dragon Age: Origins

Dead Space 2
Dragon Age: Origins

Dead Space 2
[ Voor 181% gewijzigd door Tackleberry op 23-04-2015 00:12 ]
Tackleberry schreef op woensdag 22 april 2015 @ 23:54:
[...]
Van welke Steam group moet ik lid zijn om deze te kunnen bekijken?
Sempy schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:09:
Zijn er eigenlijk spellen die iedereen graag wil hebben?
ik zie bijvoorbeeld geen War for the Overworld voorbij komen op steamgifts.
Terwijl dat toch best een vet spel is
ik zie bijvoorbeeld geen War for the Overworld voorbij komen op steamgifts.
Terwijl dat toch best een vet spel is
HANDTEKENING!!!
Heb hem aangemaakt om de doorlooptijd te verkorten. Staat vrij voor iedereen om te gebruiken.ShadowBumble schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:00:
[...]
El-Jay groep ?
NVM:
Al gevondenmaar dat is puur voor de giveaway van die specifieke user en niet voor de rest. Daarom ben ik die van Sempy wel gejoined maar niet die van El_Jay.
Probleem is nu nog dat niet iedereen toegang tot de give-aways lijkt te hebben op steamgifts.
Give-away 3:
Geen permissie? Stuur me een DM met je steamgift en ik add je in de steam-group. Enige eis die ik stel is dat je binnen 24 na het winnen van een give-away reageert.
[ Voor 36% gewijzigd door eL_Jay op 23-04-2015 09:56 ]
... hoeveel groepen zijn er nodig ...
We zijn van een eenvoudig topic voor het weggeven van games aan wat tweakers naar een abonnementen service gegaan.
Dat die tweakers groep niet voldoet prima maar om die 3 (of zitten we ondertussen al op 4) groepen aan te maken.
We zijn van een eenvoudig topic voor het weggeven van games aan wat tweakers naar een abonnementen service gegaan.
Dat die tweakers groep niet voldoet prima maar om die 3 (of zitten we ondertussen al op 4) groepen aan te maken.
Nothing to see here
Er zijn slechts twee groepen. Die van El_Jay is als je wil dat er snel gereageerd wordt.
Die van Sempy is om leechers te voorkomen. Het lijkt mij wel het beste om toe te werken naar één groep met een enigzins strenge toelating.
Die van Sempy is om leechers te voorkomen. Het lijkt mij wel het beste om toe te werken naar één groep met een enigzins strenge toelating.
Ik sla die van El_Jay ook over.
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Yup, bij "my groups". Zijn dezelfde groepen als waar je bent aangemeld in steam. Wel eerst even accounts syncen, just in case.BabyXL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:28:
FF een vraagje tussendoor: Is er een manier om te zien welke groepen je bent aangemeld op steamgifts?
Members only:
Inloggen
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Members only:
Inloggen
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven