Super hard bedankt! :-)Ossi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:13:
[...]
Ik had 3 acties lopen, ondertussen heb ik de keys verzonden.
Gefeliciteerd WWIE92, p0rnflakes en Spleethoven
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Thanks man! cheersOssi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:13:
[...]
Ik had 3 acties lopen, ondertussen heb ik de keys verzonden.
Gefeliciteerd WWIE92, p0rnflakes en Spleethoven
Members only:
Inloggen
Als het goed is, ontvangt de winnaar bij activering van de key een extra exemplaar in zijn steam inventory. Het zou leuk zijn om deze dan eveneens hier te verloten.
Ik heb nog een invite key voor World of Tanks. Dit zit erin:
Tijdens het aanmaken van een account moet je de code invoeren.
- 350 Gold
- 7 Days Premium
- Pz.Kpfw. S35 739 (F)
- Free Garage Slot
Members only:
Inloggen
Bedankt!SurfBoy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:29:
Ik heb nog een invite key voor World of Tanks. Dit zit erin:
- 350 Gold
- 7 Days Premium
- Pz.Kpfw. S35 739 (F)
- Free Garage Slot
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Keys zijn verstuurd via de mail naar de winnaarsKoennnnnn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:50:
Hier nog ééntje twee![]()
Ben in een gulle bui![]()
Members only:
Waarvoor dank!Koennnnnn schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:54:
[...]
Keys zijn verstuurd via de mail naar de winnaars
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik heb hier World of Tanks premium codes, te gebruiken op bestaande accounts.
De eerste 2 die me een DM stuurt krijgen een code. De reden dat ik het via DM doe is omdat ik zeker wil weten dat ik een reactie krijg over de inhoud van de code
ik weet dat de code iig deze dingen heeft:
- 7 dagen premium
- 9750 gold
- ?
Graag alleen reageren als je hem direct kunt gebruiken
vergeven
De eerste 2 die me een DM stuurt krijgen een code. De reden dat ik het via DM doe is omdat ik zeker wil weten dat ik een reactie krijg over de inhoud van de code
- 7 dagen premium
- 9750 gold
- ?
vergeven
[ Voor 3% gewijzigd door The_Zohan op 11-04-2015 16:30 ]
DankjewelKoennnnnn schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:54:
[...]
Keys zijn verstuurd via de mail naar de winnaars
Waarvoor dank!The_Zohan schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:13:
- 7 dagen premium
- 9750 gold
- ?
vergeven
Speed limits are like herpes.
Ik heb hier World of Tanks invite codes, te gebruiken op nieuw aan te maken accounts.
Hartelijk dank voor de codeThe_Zohan schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:13:
- 7 dagen premium
- 9750 gold
- ?
vergeven
Het bleek just that te zijn 
7 dagen premium, 1250 gold en die tank. Als je de tank al bezit werd het een extra 8500 gold ipv de tank
oh en ik heb er nog wel een paar meer, maar die zijn voor de verkoop ;P
7 dagen premium, 1250 gold en die tank. Als je de tank al bezit werd het een extra 8500 gold ipv de tank
[ Voor 21% gewijzigd door The_Zohan op 11-04-2015 18:42 ]
https://www.indiegala.com/store
Battlepaths is de nieuwe, gratis af te halen game. Verstopt halverwege de pagina.
Battlepaths is de nieuwe, gratis af te halen game. Verstopt halverwege de pagina.
[ Voor 13% gewijzigd door Sempy op 11-04-2015 18:59 ]
in de weekly humble bundle zit een game die mij niet zo heel boeiend lijkt.
het gaat om 100% Orange Juice (dit is inclusief de "Syura & Nanako Character Pack")
de samenvatting op de developer-site:
"Let Marie Poppo lead you into a mysterious world to play!
100% Orange Juice is a goal-oriented boardgame played by Orange_Juice's all-star cast. The cast including characters from Acceleration of Suguri, Flying Red Barrel ~Diary of a Little Aviator, ChristmaShu~, Sora, and QP Shu~ come together with all-new characters to duke it out in 100% Orange Juice.
Grab your deck of cards and let the games begin!"
Mocht er iemand interesse hebben stuur dan een DM dan stuur ik je een steam-gift link.
key is reeds vergeven
het gaat om 100% Orange Juice (dit is inclusief de "Syura & Nanako Character Pack")
de samenvatting op de developer-site:
"Let Marie Poppo lead you into a mysterious world to play!
100% Orange Juice is a goal-oriented boardgame played by Orange_Juice's all-star cast. The cast including characters from Acceleration of Suguri, Flying Red Barrel ~Diary of a Little Aviator, ChristmaShu~, Sora, and QP Shu~ come together with all-new characters to duke it out in 100% Orange Juice.
Grab your deck of cards and let the games begin!"
Mocht er iemand interesse hebben stuur dan een DM dan stuur ik je een steam-gift link.
key is reeds vergeven
[ Voor 5% gewijzigd door d0cter op 11-04-2015 19:41 ]
Members only:
Inloggen
Ik ga morgen beginnen met het weggeven van +/- 20 steamkeys. Middels steamgifts en hoewel niet via dit topic, zijn jullie wel de doelgroep aan wie ik mijn keys kwijt wil.
Dus mocht je interesse hebben stuur me dan een DM (met een link naar je steamgifts account en je verjaardag) en ik voeg je toe aan de steamgroep/whitelist.
Voornaamste regel is binnen 24 uur na winnen reageren.
Dus mocht je interesse hebben stuur me dan een DM (met een link naar je steamgifts account en je verjaardag) en ik voeg je toe aan de steamgroep/whitelist.
[ Voor 66% gewijzigd door eL_Jay op 12-04-2015 22:26 ]
Members only:
Inloggen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Laten we het lekker voor tweakers houden ipv een select groepje..eL_Jay schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:53:
Ik ga morgen beginnen met het weggeven van +/- 20 steamkeys. Middels steamgifts en hoewel niet via dit topic, zijn jullie wel de doelgroep aan wie ik mijn keys kwijt wil.
offtopic:
Groep tot dusver:
- babyxl
- Heilige kaas
- g0tanks
- Giesber
- WWIE92
- Plato112
- Ruurdv
- Tackleberry
- Rubman
- Sempy
- TheAnthonyNL
- Icestorm
- CptChaos
Ik join uit principe niet.
Meer kans voor mij dusunfor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:53:
[...]
Laten we het lekker voor tweakers houden ipv een select groepje..

Prima, ik vind het juist wel goed.unfor schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:53:
[...]
Laten we het lekker voor tweakers houden ipv een select groepje..
Welke tank is het? Volgens mij is er geen tank voor 8500g. Met de kortingen op dit moment is het wellicht een tank die 10000g waard is (en op dit moment met 15% korting 8500)? Dus misschien is het beter de codes pas na de kortingen te gebruiken.The_Zohan schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:09:
Het bleek just that te zijn
Volgens mij heb je gelijk Kser, het scheen de Jgd Tiger 8.8 te zijn, die is indd 10000 goud en nu 8500.
Members only:
Inloggen
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Hacker Evolution Duality, 1x beschikbaar. Heb hem zelf al, maar nooit gespeeld dus geen idee of het iets is. Maar alleen voor de naam wil een echte tweaker deze game natuurlijk in zijn steam libary hebben... 
Weg!
Weg!
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroendedoem op 12-04-2015 16:50 ]
Members only:
Inloggen
Nog een vluggertje, level 2!
edit: als het goed is krijg je bij deze game een extra exemplaar bij activatie. Ik zou het waarderen als de winnaar deze dan ook weer via Tweakers wil verloten!
[ Voor 29% gewijzigd door Sempy op 12-04-2015 20:17 ]
Battlepaths gratis bij Indiegala
Verkeerde topic
Verkeerde topic
[ Voor 29% gewijzigd door NegativeFreak op 12-04-2015 20:48 ]
Volgens mij is daar niks verkeerd aan hoor?NegativeFreak schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:48:
Battlepaths gratis bij Indiegala
Verkeerde topic
Vond het meer thuis horen in de gamelounge maar zag later dat men wel vaker die gratis games hier posten.
ik mag 2 mensen uitnodigen voor de 3e alpha van fortnite (wanneer deze start is nog onbekend maar je speelt in ieder geval met epic devs)
je staat onder NDA dus er mogen geen screenshots/streams gemaakt worden en dergerlijke..
stuur mij even een privebericht met je email dan kan ik je een invite sturen..
verder krijg je na de volgende alpha ook 2 invites en zou het waarderen als hier tenminste 1 van op tweakers weg gegeven werd!
*keys zijn weg!
je staat onder NDA dus er mogen geen screenshots/streams gemaakt worden en dergerlijke..
stuur mij even een privebericht met je email dan kan ik je een invite sturen..
verder krijg je na de volgende alpha ook 2 invites en zou het waarderen als hier tenminste 1 van op tweakers weg gegeven werd!
*keys zijn weg!
[ Voor 27% gewijzigd door eehbiertje op 13-04-2015 16:07 ]
PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack
Members only:
Inloggen
Bedankt!The_Zohan schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:23:
PAYDAY 2: A Merry Payday Christmas Soundtrack
Members only:
Bedankt voor de key, en zoals gevraagd hier een giveaway van het extra exemplaar:Sempy schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:12:
Members only:
Nog een vluggertje, level 2!
edit: als het goed is krijg je bij deze game een extra exemplaar bij activatie. Ik zou het waarderen als de winnaar deze dan ook weer via Tweakers wil verloten!

Mijn eerste 2 Giveaways
Edit: nu met mooie links
Members only: title
Inloggen
[ Voor 12% gewijzigd door Quadradial op 13-04-2015 17:46 ]
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ik heb nog een key voor de Witcher 2 Assassin of kings - Enhanced edition te downloaden via Good Old Games.
Members only: Witcher 2 Assassin of kings - Enhanced edition
Inloggen
Thanks
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Damn man. Ik ben blije jongen.
Ik heb een stevige voorraad World of Tanks invite keys
Deze keys bevatten dit:
1000 Gold
Valentine II Tank
7 Days Premium access
Ik heb er zoveel, dat ik er een apart topic voor aanmaak: World of Tanks invite codes giveaway
Deze keys bevatten dit:
1000 Gold
Valentine II Tank
7 Days Premium access
Ik heb er zoveel, dat ik er een apart topic voor aanmaak: World of Tanks invite codes giveaway
Members only:
Inloggen
Voor wie GTAV heeft misgelopen, deze is ook heel leuk!
https://eu.alienwarearena...odgers-alpha-key-giveaway
Voor wie het niet erg vindt om een overbelaste site te F5'en, Alienware geeft 10.000 alpha keys voor Coffin Dodgers weg.
[ Voor 31% gewijzigd door Sempy op 13-04-2015 21:41 ]
Alles weggegeven, 2 van de 3 berichtje achter gelaten!IdieEasy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:54:
Tijd om wat terug te doen voor tweakers:
Geen requirements, key zit er al in.
Members only:
Ga er nog maar eens 3 doen. 2 voor tweakers (invite only, ik zit niet in groep xD), 1 open.
Members only:
Inloggen
Jezus, geniet ervan man! Dat zijn nog es gifts
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik heb er ook weer 1 via steamgifts

Daarnaast heb ik er nog 3 te vergeven via DM:
- PID
- Rush Bros
- Skara Starter Package
Spelregels stuur een DM met daarin 1 game die je wilt hebben en waarom. Creativiteit loont
Ik kies morgen in de loop van de ochtend een winnaar.
(over de uitslag kan uiteraard niet worden gecorrespondeerd)

Daarnaast heb ik er nog 3 te vergeven via DM:
- PID
- Rush Bros
- Skara Starter Package
Spelregels stuur een DM met daarin 1 game die je wilt hebben en waarom. Creativiteit loont
Ik kies morgen in de loop van de ochtend een winnaar.
(over de uitslag kan uiteraard niet worden gecorrespondeerd)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Hartelijk dank voor Deponia!!!!!Lee245 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:39:
Members only:
Thx voor to the moon, helaas was S.T.A.L.K.E.R. al weggepiktLee245 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:39:
Members only:
[ Voor 43% gewijzigd door Rubman op 14-04-2015 10:50 ]
Ik heb Tropico 4! Thanks!Lee245 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:39:
Members only:
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
En bedankt voor System Shock 2!Lee245 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:39:
Members only:
Wat een vrijgevigheid
. Jammer dat ik niet op Steam kan vanaf hier, anders deed ik ook wel mee

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ik dacht idem hier, maar heb natuurlijk niet voor niks Wake on Lan en Chrome remote desktop aanstaan.XanderDrake schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:17:
Wat een vrijgevigheid. Jammer dat ik niet op Steam kan vanaf hier, anders deed ik ook wel mee
Kan je codes weggeven die je al geredemed had op steam? Heb aardig wat humble bundle spellen die ik eigenlijk nooit heb gespeeld en nooit zal spelen.
Semi related: op steamgifts kreeg ik de melding "Account could not be verified with 48 games, valued at $99.92. Required value, $100.00. Please wait another 10 minutes before trying again."
Sindsdien nog een game gekocht, niets veranderd
Semi related: op steamgifts kreeg ik de melding "Account could not be verified with 48 games, valued at $99.92. Required value, $100.00. Please wait another 10 minutes before trying again."
Nee alles wat al gekoppeld staat aan je account kan je niet ontkoppelen.iTitus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:57:
Kan je codes weggeven die je al geredemed had op steam? Heb aardig wat humble bundle spellen die ik eigenlijk nooit heb gespeeld en nooit zal spelen.
Semi Related: probeer eens opnieuw te synchronizeren desnoods even via een andere browser.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ververs de pagina na 10 mins opnieuw met Control + F5.iTitus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:57:
Keys zijn verstuurd! Gefeliciteerd Jmeulen (hij won ze beideQuadradial schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:39:
Mijn eerste 2 Giveaways
Members only: title

Bij je giveaway kun je links "Dynamic Signature" vinden. Die geeft ook meteen een URL die je zo kunt plakkenrwbk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:40:
[afbeelding]
Give away members only.
P.s. Hoe krijg ik zon mooie banner als jullie hebben nu heb ik alleen het logo
Speed limits are like herpes.
Thanks heb het aangepast.Plato112 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:44:
[...]
Bij je giveaway kun je links "Dynamic Signature" vinden. Die geeft ook meteen een URL die je zo kunt plakken
Jeez, iedereen gaat massaal games van de Humble Origin Bundle 2 weggeven
Met uitzondering van GTA 5 komen, volgens mij, ongeveer alle spellen in dit topic uit Humble BundlesBabyXL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:35:
Jeez, iedereen gaat massaal games van de Humble Origin Bundle 2 weggeven
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nope niet alles is echt bundled, van wat ik heb weggegeven zat er wat in de square enix easter en Christmas surprise pack, steamgifts ziet dit niet als Bundleanandus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:09:
[...]
Met uitzondering van GTA 5 komen, volgens mij, ongeveer alle spellen in dit topic uit Humble Bundles
Maar je hebt gelijk dat de meeste spellen uit bundles komen, maar die kunnen nog steeds erg leuk zijn en af en toe ook nog eens A titels. Just cause, hitman, tomb raider komen regelmatig langs.
Mij hoor je ook niet klagen, hoor, ik was verbaasd over z'n verbazing
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik las op Facebook, bij de aankondiging van deze bundel, dat al die spellen in 1 key zaten, maar schijnbaar zijn de spellen toch los weg te geven?
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
De steam keys uit deze bundels zijn los weg te geven. Voor Origin krijg 1 key om alles te unlocken.Ossi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:55:
Ik las op Facebook, bij de aankondiging van deze bundel, dat al die spellen in 1 key zaten, maar schijnbaar zijn de spellen toch los weg te geven?
Members only:
Inloggen
Ik was niet verbaasd hoor. Meer geamuseerd.anandus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:39:
Mij hoor je ook niet klagen, hoor, ik was verbaasd over z'n verbazing
Betekent dat dat je 2 keys krijgt voor een paar spellen? Kunnen ze ook allebei gebruikt worden?nielsvv schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:08:
[...]
De steam keys uit deze bundels zijn los weg te geven. Voor Origin krijg 1 key om alles te unlocken.
Een aantal spellen had ik al gratis van Origin, dus die wil ik wel weggeven.
Je hebt maar 1 origin key, daar zitten ALLE spellen op, Dubbel=pech, kan niet worden weggegeven.
Van een aantal krijg je ook een steam key. Dus je kan ze op origin en op steam redeemen, of op origin redeemen en op steam weggeven.
Van een aantal krijg je ook een steam key. Dus je kan ze op origin en op steam redeemen, of op origin redeemen en op steam weggeven.
Iemand interesse in Ticket to Ride Complete Pack ?
Deze zit in de Humble Weekly Bundle TableTops maar heb ik al op steam.
Members only:
Inloggen
je hebt ook nog geen origingifts.comiTitus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:59:
Je hebt maar 1 origin key, daar zitten ALLE spellen op, Dubbel=pech, kan niet worden weggegeven.
Ik vind het niet dom van EA verder. Veel bundle keys eindigen bij schimmige key stores die ze voor 400% winst doorverkopen aan mensen die er niets van weten. Nu kunnen ze iig niet los worden aangeboden.
ThanksNegativeFreak schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:03:
Iemand interesse in Ticket to Ride Complete Pack ?
Members only:
Steam keys uit de lopende humble bundle
Members only: Dragon Age Origins
Inloggen
Members only: Dead Space 2
Inloggen
Members only: Bejeweled 3
Inloggen
Members only: Mass Effect 2
Inloggen
Ik heb Mass Effect 2 geclaimed, bedankt!Jochem Boom schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:32:
Super bedankt voor Dead Space 2. Die miste ik nog in mijn collectie helaas.Jochem Boom schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:32:
verder is alles al weg...:-/Jochem Boom schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:32:
Zonder bericht helaas..
Heb de key dispatched gefeliciteerd CraxNL
Thanks!rwbk schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:17:
Heb de key dispatched gefeliciteerd CraxNL
Members only:
Inloggen
Level 1 of hoger:
Members only:
Inloggen
Ik gebruik die website pas net, hoeveel gifts weggeven is ongeveer een level? Heb ticket to ride de base game maar niet de dlcmsnguy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:27:
Level 1 of hoger:
Members only:
Members only:
Inloggen
Demigod. Voor wie wilt, geen idee meer waarom ik die in mn inventory heb. Hoe krijg ik zo'n mooi plaatje?
[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 16-04-2015 16:45 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.Postius schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:40:
[...]
Ik gebruik die website pas net, hoeveel gifts weggeven is ongeveer een level? Heb ticket to ride de base game maar niet de dlc
Cunning linguist.
Links onderaan bij je giveaway staat er dynamic signature, klik daaropPostius schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:40:
[...]
Ik gebruik die website pas net, hoeveel gifts weggeven is ongeveer een level? Heb ticket to ride de base game maar niet de dlc
Members only:
Demigod. Voor wie wilt, geen idee meer waarom ik die in mn inventory heb. Hoe krijg ik zo'n mooi plaatje?
Ik heb een foutje gemaakt met de Running With Rifles giveaway, die duurt een week langer dan de bedoeling is
Maar ik begin gewoon met een nieuwe.
Star Ruler 2 (2x):
Het is een 4X strategie game waar mensen erg positief over zijn, maar veel te weinig aandacht krijgt. De game verkoopt zo slecht dat de ontwikkelaar bijna ten onder gaat. Dus als je niet mee kan doen, kopen die handel

Star Ruler 2 (2x):
Members only:
Inloggen
Het is een 4X strategie game waar mensen erg positief over zijn, maar veel te weinig aandacht krijgt. De game verkoopt zo slecht dat de ontwikkelaar bijna ten onder gaat. Dus als je niet mee kan doen, kopen die handel
Steam/XBL: Avioto
Trine 2 is gewonnen door..... Ossie! Veel plezier ermee!
Members only:
Inloggen
Uw advertentie hier?
Fractured Space is gratis op steam zolang je het download voor maandag.
(Play Fractured Space until Monday April 20th at 10AM Pacific Time and keep the game for free!)
steam store
(Play Fractured Space until Monday April 20th at 10AM Pacific Time and keep the game for free!)
steam store
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].
-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven