• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12 13:23
Hier ook nog een setje kortingscodes voor de Square Enix store gelding tot eind van het jaar:
  • FINAL FANTASY XIII-2 50% OFF
    Members only:
    Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
  • Lara Croft and the Temple of Osiris with Season Pass 33% OFF
    Members only:
  • FINAL FANTASY III 50% OFF
    Members only:
Doe er je voordeel mee! :)

[ Voor 3% gewijzigd door ruurd v. op 27-12-2014 21:31 ]

• Tommy1401
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-12 14:56
Bovenstaande kortingscodes heb ik ook nog:
Geldig t/m 31 december 2014

FINAL FANTASY XIII-2 50% OFF
Members only:

Lara Croft and the Temple of Osiris with Season Pass 33% OFF
Members only:

FINAL FANTASY III 50% OFF
Members only:

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12 16:34
Geen voucher maar een game die ik gratis weggeef via steam ^^

Wie wil GUN MONKEYS?

Stuur maar een PM met een leuke reactie ^^

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Gelukkig nieuw jaar allen! d:)b
Memories of a Vagabond is gratis te krijgen via https://www.indiegala.com/store

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 15:19
Thnx voor de tip, die ga ik eens bekijken!

• NESFreak
  • Laatst online: 01:06
Laat ik eens proberen een nieuwe trend te starten. Waarom verloten we de steamkeys niet aan een willekeurige belangstellende, in plaats van aan aan de eerste nolifer die deze thread 24/7 zit te refreshen?

Hoe? Met een steamgifts private giveaway. De site is legit (zoals je een stukje terug in deze thread zelf kunt lezen) en stelt je in staat games te verloten.

Voorbeeld: Nightsky. Inschrijven kan tot donderdag 8 jan ergens in de middag.
Members only:

edit:
Heb je niet genoeg 'waarde' in je account om als legitiem steamgebruiker gezien te worden? Probeer dan op https://www.reddit.com/r/FreeGamesOnSteam. Je krijgt bijvoorbeeld een stuk of 5 games gratis op steam (die wel 'waarde' hebben) als je je registreert bij http://www.dlh.net

[ Voor 22% gewijzigd door NESFreak op 05-01-2015 13:31 ]

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 01:53
NE5Freak schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:14:
Laat ik eens proberen een nieuwe trend te starten. Waarom verloten we de steamkeys niet aan een willekeurige belangstellende, in plaats van aan aan de eerste nolifer die deze thread 24/7 zit te refreshen?

Hoe? Met een steamgifts private giveaway. De site is legit (zoals je een stukje terug in deze thread zelf kunt lezen) en stelt je in staat games te verloten.

Voorbeeld: Nightsky. Inschrijven kan tot donderdag 8 jan ergens in de middag.
Members only:
Veel beter idee ja!

cybergamers.nl

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-12 13:03
Dit is een beter idee omdat dan mensen die geen dank je wel zeggen minder kans hebben op een key

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-11 21:44
Maar je moet minstens 100 dollar aan games hebben in je account wat wel jammer is want ik heb alleen maar spellen van 5-10 dollar op mijn account en heb in totaal 7 games dus kom ik er net niet

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-12 13:03
Tja dat is dan wel weer een nadeel, maar ze doen dat om oplichters tegen te houden. Want dat wil je ook niet

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ziet er meer uit als een soort piramide schema.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:29
Ik heb ook al een aantal keer wat gewonnen op steamgifts.com. Als er een dollar prijs bij staat is het alleen bedoeld voor mensen die zelf ook giveaways hebben aangemaakt. Als je dat zelf niet hebt gedaan, kun je alsnog met alle andere meedoen waar geen requirement aan vast zit.

• NESFreak
Virtuozzo schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:29:
Ziet er meer uit als een soort piramide schema.
Het klinkt idd ongeloofwaardig dat er een website is waar mensen random games weggeven, maar het is een populaire dump van anders `vergeten` bundelkeys. Het is duidelijk geen piramide schema aangezien ze niks van je vragen (afgezien van je steam-id, om 1 deelname per user te garanderen en een mail adres om je game afteleveren).
NoFearz schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:47:
Ik heb ook al een aantal keer wat gewonnen op steamgifts.com. Als er een dollar prijs bij staat is het alleen bedoeld voor mensen die zelf ook giveaways hebben aangemaakt. Als je dat zelf niet hebt gedaan, kun je alsnog met alle andere meedoen waar geen requirement aan vast zit.
En de requirement van mijn giveaway is dat je enkel de supergeheime enkel aan tweakers uitgedeelde link moet weten.
McJawesome schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:59:
Maar je moet minstens 100 dollar aan games hebben in je account wat wel jammer is want ik heb alleen maar spellen van 5-10 dollar op mijn account en heb in totaal 7 games dus kom ik er net niet
Je kunt je slag nog slaan in de laatste dag van de winter sale :P
Age of Empires II HD -80% €3.99
METAL GEAR RISING: REVENGEANCE-80% €3.99
Sine Mora -85% €1.04
Of een random ander awesome spel voor peanuts oppikken. Heb deze sale zelfs alleen het geld uitegegeven wat ik had verdient met boosters verkopen. Hoewel zelfs de duurste booster die ik kan craften inmiddels onder de prijs van een gemsack is gezakt en dat truukje dus niet meer opgaat.
Redeta schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 18:57:
Dit is een beter idee omdat dan mensen die geen dank je wel zeggen minder kans hebben op een key
Qué? Hiermee hoopte ik juist iedereen een gelijke kans te geven. (Hoewel zoals in één vd bovenstaande posts al gezegt wordt dat mensen met `kleine` steamaccounts nu worden buitengesloten.)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 19:26
Erg goed idee! :) Zou ook wel handig zijn als het in de topic waarschuwing komt te staan.

Ik probeer het eerst met Minimum, als het goed gaat geef ik nog wel wat andere games weg.

Minimum (3x):
Members only:

Steam/XBL: Avioto

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Het is tijd om de discussie over steamgifts in dit topic te stoppen. Als er toch nog een discussie over gewenst is, open dan vooral zelf een topic

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12 22:20
Members only:

[ Voor 16% gewijzigd door Heilige Kaas op 03-01-2015 12:59 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:43
Ik heb nog de volgende steam keys liggen
Wil je een key, pm de titel van het spel. Weg=weg

Alle keys zijn vergeven, succes ermee! 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Dacuuu op 03-01-2015 19:43 ]

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:37:

The Lost Crown
[afbeelding]

Star Ruler
[afbeelding]
Dacuuu dank u voor Blades of Time - Limited Edition _/-\o_

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-12 11:19
Dacuuu schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:37:

Alle keys zijn vergeven, succes ermee! 8)
Bedankt voor StarDrive!

• Avioto
De games zijn verstuurd!

Tropico 4:
Members only:

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:01:
De games zijn verstuurd!

Tropico 4:
Members only:
Ik mag hem niet redeemen... mijn steam account is maar 69,89 waard ofzo en je moet minimaal 100 euro aan games hebben.. das best wel dom eerlijk gezegd :(

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Avioto
Ik snap waarom ze het doen, maar 100 euro is misschien wel erg veel inderdaad :s

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:36
Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:11:
Ik snap waarom ze het doen, maar 100 euro is misschien wel erg veel inderdaad :s
Het belachelijke is dus dat ik ets2 voor 20 euro gekocht heb, maar omdat hij in een bundlestars bundle heeft gezeten hij niet mee telt en ik dus 80 dollar ipv 100 dollar waarde heb, terwijl ik 30 games heb, waarvan dus 20 uit een bundle -_-!!! Das ook geld!

• blamauci
Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:11:
Mijn account is overigens gewoon vertrouwd op steam. Er staat ook regelmatig wat geld op mijn steam wallet. Maar ik speel vooral Dota 2 en CS:GO op steam. Voor de rest gebruik ik het weinig: hier mijn inventory:

Counter Strike
Counter Strike: Condition Zero+deleted scenes
Counter Strike:GO
Counter Strike Source
Dead Island Epidemic
Dino D Day
Dota 2+test client
Garry's Mod
GTR Evolution
Gun Monkeys
Insurgency
Metro 2033
Nosgoth
Race 07
RaceRoom
Really Big Sky
Red Orchestra 2
Rising Storm
SpaceChem

RPG Maker VX Ace
Schijnbaar is dat dus niet genoeg. Erg jammer.

• Avioto
Wat stom.. Toch vind ik het eerlijker om het op deze manier weg te geven. Bij de vorige giveaway waren er 25 mensen ingeschreven, dat is toch eerlijker dan gewoon de eerste 3 mensen die erbij zijn. Vind ik tenminste :P

Als iemand een betere manier weet, ik hoor het graag!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:54
Ik zit al een hele tijd op Steam, maar hoe komt het dat sommige mensen zo vaak dingen "weg te geven" hebben? Bundle gekocht en een exemplaar over ofzo?

• blamauci
Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:22:
Wat stom.. Toch vind ik het eerlijker om het op deze manier weg te geven. Bij de vorige giveaway waren er 25 mensen ingeschreven, dat is toch eerlijker dan gewoon de eerste 3 mensen die erbij zijn. Vind ik tenminste :P

Als iemand een betere manier weet, ik hoor het graag!
Oh ik snap het wel. T is alleen meer tenminste daar ga ik vanuit dan he, dat de mensen die hier in dit topic de mensen zijn die weinig centjes hebben om spelletjes te kopen. tenminste dat lijkt mij de bedoeling. Je keys die je over hebt delen met je minder bedeelde tweakers.(ja toch?)

Als er dan al een minimum moet zijn dat je op steam uitgegeven moet hebben en die minimum elke keer veranderd omdat een van je games in een bundle heeft gezeten en dus niet meeteld dan is dat vrij verrot.

Zoals je ziet hebben zo'n beetje al mijn games op steam in een bundle of in een giveaway gezeten of ik heb ze van een vriend gekregen of F2p. Dit gewoon omdat ik ver beneden minima leef en gewoon geen centjes heb om een spelletje te kopen tegen retail prijzen.(sta onder bewind en kan dus ook geen humble bundles kopen aangezien ik niet kan internetbankieren.) dan word het vrij lastig.

Niet dat ik je iets kwalijk neem. ik pak wat ik pakken kan en ben daar ook zeker dankbaar voor. Volgende keer beter O-)

• Avioto
lolgast schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:24:
Ik zit al een hele tijd op Steam, maar hoe komt het dat sommige mensen zo vaak dingen "weg te geven" hebben? Bundle gekocht en een exemplaar over ofzo?
Bundels inderdaad en ik koop vaak 4- of 5 packs op Steam samen met vrienden en dan houd ik vaak een paar games over.

En soms krijg je gewoon games van developers. Ik kreeg pas opeens Nuclear Throne in mijn inventory, die ga ik ook nog weggeven.
blamauci schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:27:
Oh ik snap het wel. T is alleen meer tenminste daar ga ik vanuit dan he, dat de mensen die hier in dit topic de mensen zijn die weinig centjes hebben om spelletjes te kopen. tenminste dat lijkt mij de bedoeling. Je keys die je over hebt delen met je minder bedeelde tweakers.(ja toch?)
Zo zie ik het eigenlijk helemaal niet :o Ik heb geen moeite om een game te geven aan iemand die al een heleboel games heeft. Ik wil het gewoon wat eerlijker doen.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-12 20:10

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:30:
[...]

Bundels inderdaad en ik koop vaak 4- of 5 packs op Steam samen met vrienden en dan houd ik vaak een paar games over.

En soms krijg je gewoon games van developers. Ik kreeg pas opeens Nuclear Throne in mijn inventory, die ga ik ook nog weggeven.

[...]

Zo zie ik het eigenlijk helemaal niet :o Ik heb geen moeite om een game te geven aan iemand die al een heleboel games heeft. Ik wil het gewoon wat eerlijker doen.
Ik heb laatst ook een stuk of 30 games weggegeven, een aantal van die had ik zelf nog niet maar ik weet dat ik ze toch niet ga spelen. Dan geef ik liever alles weg dan dat er niks mee gebeurt.

Ik zit gelukkig niet aan de armoedegrens en de rest van mijn (directe) omgeving en familie ook niet dus dan kan er best wel eens wat naar mensen die het (misschien) slechter hebben. Komt het toch terecht bij iemand die meer dan genoeg heeft? Jammer, maar als die persoon er plezier aan heeft boeit het me ook niet. Iedereen kan zeggen dat ie het slecht heeft, maar ik denk niet dat je mij dan geloofd kijkend naar m'n inventaris e.d. (alhoewel ik daar ook over kan liegen :P)

Ik schaam me wel vaker voor het feit dat ik 52% van m'n games nog nooit gespeeld heb. Dat zijn om en rond de 100 games.

[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 04-01-2015 20:43 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-12 08:45

Mijnenveger

Veegt mijnen

blamauci schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:17:
[...]

Mijn account is overigens gewoon vertrouwd op steam. Er staat ook regelmatig wat geld op mijn steam wallet. Maar ik speel vooral Dota 2 en CS:GO op steam. Voor de rest gebruik ik het weinig: hier mijn inventory:

Schijnbaar is dat dus niet genoeg. Erg jammer.
Bij steamgifts gaat het geld bedrag erom hoeveel waarde je aan games hebt weggegeven en niet in je inventory zitten of steam wallet etc.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16

JSchut

.....

Mijnenveger schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:17:
[...]

Bij steamgifts gaat het geld bedrag erom hoeveel waarde je aan games hebt weggegeven en niet in je inventory zitten of steam wallet etc.
Je kan niet joinen als je te weinig waarde in je account hebt aan games. Dacht dat dat minimaal $100 was. De CV die jij bedoeld is inderdaad wat je hebt weggegeven.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Dames, heren, mede Tweakers, aangezien wij de modjes een hoop kopzorgen geven met alle discussies in dit topic presenteer ik u nu:
[discussie] Geef hier je game vouchers weg!

Misschien kan een mod het hier in de topic waarschuwing melden.

als er trouwens iemand is die mede-auteur wil zijn, (en die een evt. fancy opmaak van de topic start kan maken), stuur me maar een DM

[ Voor 21% gewijzigd door Paul-G op 05-01-2015 09:00 ]

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-12 08:45

Mijnenveger

Veegt mijnen

JSchut schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:19:
[...]

Je kan niet joinen als je te weinig waarde in je account hebt aan games. Dacht dat dat minimaal $100 was. De CV die jij bedoeld is inderdaad wat je hebt weggegeven.
Dat is ook wel logisch aangezien mensen dan proberen bot's te maken of dergelijke.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
http://www.steamgifts.com...nd-robots-terminator-pack

Ik heb nog een key voor een DLC-pack voor de (gratis) game Guns&Robots

edit: ik heb ook nog een exemplaar van Gun Monkey in mijn inventory staan. Hier kan ik geen steamgift voor creeren, dus wie hem wil, moet even een DM sturen.

[ Voor 34% gewijzigd door Sempy op 08-01-2015 20:11 ]

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-12 17:55
Heb een key over uit de Humble Awesome Games Done Quick 2015 Bundle.

Volgarr the Viking

https://www.youtube.com/watch?v=uDdNauotJG4

Graag een DM met daarin het antwoord op de volgende vraag: hoeveel punten worden behaald op 9:19 in de gelinkte video?

De eerste met het goede antwoord krijgt de key.

[edit] key is vergeven aan Dragunov :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tackleberry op 05-01-2015 21:51 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 19:42
Bedankt!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:43
Volgens mij mag het wel, dus ik post het gewoon..

Ik heb nog een Call of Duty Black Ops II code voor de Xbox 360 liggen, gezien er niemand in V&A interesse in lijkt te hebben wil ik deze wel ruilen (indien toegestaan)..

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
rscheper schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:40:
Volgens mij mag het wel, dus ik post het gewoon..

Ik heb nog een Call of Duty Black Ops II code voor de Xbox 360 liggen, gezien er niemand in V&A interesse in lijkt te hebben wil ik deze wel ruilen (indien toegestaan)..
Je moet even een trading topic opzoeken dan.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Avioto
Tropico is ook verzonden!

Lethal League:
Members only:

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:44
En ontvangen. Bedankt! :)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:43
hexta schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:36:
[...]

Je moet even een trading topic opzoeken dan.
Gezocht, maar niet gevonden... volgens mij is er geen ruil topic, alleen voor Steam games.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12 21:22
Dust: An Elysian Tail. Blijkbaar heb ik die na HB11 al eens gegift, en nu met de HB weekly krijg ik hem nogmaals:
Members only:

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-12 15:57

markvt

Peppi Cola

Members only:

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

markvt schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:44:
Members only:
Vanwege de avatar die ik normaal draag ben ik verplicht om deze aan te klikken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-12 21:45

nielsvv

100% Afol

Sempy schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:39:
http://www.steamgifts.com...nd-robots-terminator-pack

Ik heb nog een key voor een DLC-pack voor de (gratis) game Guns&Robots

edit: ik heb ook nog een exemplaar van Gun Monkey in mijn inventory staan. Hier kan ik geen steamgift voor creeren, dus wie hem wil, moet even een DM sturen.
Bedankt, Ik heb deze gewonnen.

Bricklink Store - Steam

• Sempy
nielsvv schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 07:29:
[...]

Bedankt, Ik heb deze gewonnen.
Verzonden, veel plezier ermee!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 01:53
Heilige Kaas schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:58:
Members only:
Thanks! :)

cybergamers.nl

• Koennnnnn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb een key van de HumbleBundle over, namelijk de Shopkeeper. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een DM ;) En al vergeven :X

[ Voor 9% gewijzigd door Koennnnnn op 09-01-2015 14:18 ]

• Sempy
Koennnnnn schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:12:
Ik heb een key van de HumbleBundle over, namelijk de Shopkeeper. Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een DM ;) En al vergeven :X
Bedankt!

• Sempy
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/OYg2s/oddworld-abes-oddysee/signature.png

Nog een exemplaar van Oddworld uit de laatste HumbleBundle te verloten.

[ Voor 24% gewijzigd door Sempy op 10-01-2015 13:04 ]

• ksborg
  • Laatst online: 14-12 09:29
Key te vergeven voor Porradaria Upgrade, activeren op Desura.

Omdat ik hem al heb gaat ie gewoon zonder twijfel in het topic. First come, first serve :)

Members only:

Enjoy :)

• NESFreak
ksborg schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:35:
Key te vergeven voor Porradaria Upgrade, activeren op Desura.

Omdat ik hem al heb gaat ie gewoon zonder twijfel in het topic. First come, first serve :)

Members only:

Enjoy :)
Na een uur nog niet geclaimend? Bizar. Bij deze bedankt :D.

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Avioto schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:30:
ik zit al 11 jaar op steam, en nog nooit heb ik 1 gratis game gekregen, hooguit een kortingsbonnetje..
en met >900 games is het ook niet dat ik niks koop ofzo :D

[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 11-01-2015 15:51 ]

• Avioto
mschol schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:50:
[...]

ik zit al 11 jaar op steam, en nog nooit heb ik 1 gratis game gekregen, hooguit een kortingsbonnetje..
en met >900 games is het ook niet dat ik niks koop ofzo :D
Ik doe ook niks bijzonders hoor.

Omerta: City of Gangsters:
Members only:

• NESFreak
Net leathal league gewonnen van Avioto. Supermooi. Tijd natuurlijk om ook weer een key terug te gooien in deze thread:
Members only:

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Members only:

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-12 18:26
Sempy schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:22:
[afbeelding]

Nog een exemplaar van Oddworld uit de laatste HumbleBundle te verloten.
Gewonnen, dank je voor het delen :)

Latin capital letter y with diaeresis

• Sempy
Afbeeldingslocatie: http://www.steamgifts.com/giveaway/CyOw7/street-racing-syndicate/signature.png

Alleen de game, de blondine hou ik zelf. ;)

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Volgende game van mij;
Members only:

Back In Black!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-12 18:55
Aangezien ik weleens een spel via dit topic heb gekregen, geef ik er nu één weg.
Members only:

[ Voor 26% gewijzigd door dusty op 13-01-2015 20:22 . Reden: Link -> Plaatje ]

• krissie100
Members only:

Members only:

Members only:

ook maar een keer wat weggeven, ga deze games toch niet gebruiken :)

[ Voor 108% gewijzigd door krissie100 op 13-01-2015 22:48 ]

• krissie100
Thx voor hieronder, ik ben niet vaak een noob maar nu.... ;)

[ Voor 73% gewijzigd door krissie100 op 13-01-2015 22:48 ]

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Klik nog een keer op de link (wat eerst "Gift Sent" zei, en je ziet de email adres weer...)

Back In Black!

• NESFreak
Wat van krissie100 gewonnen. Ook maar weer wat uit m'n eigen stash getrokken dus:
Members only:

• krissie100
Ik ben weer/nog steeds even in de weggeef modus ;)
hierbij nog 3 games en je kan de komende dagen nog meer verwachten ^^
Members only:

Members only:

Members only:

Verwijderd

Members only:

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 22:06 ]

• Avioto
Little Racers STREET:
Members only:

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Evolve beta code ps4. DM, vanavond krijgt een willekeurige de code!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-12 13:21

Twammo

PSN: rtwouda

Ik ga op wintersport dit weekend en ik speel evolve niet dus bij deze mijn code voor de PS4:
VOUCHER CODE:
Members only:

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:01
Bij de eerste Evolve Beta trok mijn laptop het niet. Dus ik sla deze game over! Voor iemand op de pc:
Members only:

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-12 20:00
Even een stomme vraag hoor: kan je ook humble bundle keys weggeven via dat steamgifts of kan je enkel games die je op steam hebt gekocht verloten?

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:29
K1pje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:06:
Even een stomme vraag hoor: kan je ook humble bundle keys weggeven via dat steamgifts of kan je enkel games die je op steam hebt gekocht verloten?
Humble Bundle gift links zijn ook toegestaan. Het moet volgens mij wel te activeren zijn op Steam.

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:22
NoFearz schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Humble Bundle gift links zijn ook toegestaan. Het moet volgens mij wel te activeren zijn op Steam.
Humble geeft sinds 2 dagen weer Keys uit, sinds Steam de ondersteuning voor dat mooie systeem (eauth) heeft laten vallen. Zonde, hoefde je teminste niet met die Keys te klooien, maar ach, weggeven is wel weer makkelijk zo :)

• K1pje
  • Laatst online: 23-12 20:00
Dan gaan we ook eens een poging wagen :)

Members only:

Fijn ook dat men te beroert is om de feedback voor ontvangst te geven via steamgifts..... :/

[ Voor 8% gewijzigd door K1pje op 18-01-2015 11:47 ]

• Zandlopertje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 19:00
Evolve beta key voor de ps4:

Members only:

Door gebrek aan tijd kan ik er zelf geen gebruik van maken, veel plezier ermee!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 28-12 22:20
Postal 90%korting dm
steamgift

[ Voor 21% gewijzigd door Heilige Kaas op 15-01-2015 11:30 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dusty schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 01:08:
Volgende game van mij;
Members only:
Dank :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Evolve PC-beta key voor degene die er interesse in heeft, ik vond het geen geweldig spel dus vandaar de kans voor iemand anders om te beoordelen wat hij/zij ervan vind ;)

Members only:

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-12 01:51
Zandlopertje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:28:
Evolve beta key voor de ps4:

Members only:

Door gebrek aan tijd kan ik er zelf geen gebruik van maken, veel plezier ermee!
Thanks, gebruikt. :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-12 16:20

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Members only:

Evolve Beta key computer. Sinds ik prijzen van het spel en de dlc heb gehoord niet meer geïnteresseerd.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-12 14:57

WCA

IdieEasy schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:54:
Members only:

Evolve Beta key computer. Sinds ik prijzen van het spel en de dlc heb gehoord niet meer geïnteresseerd.
Thanks, geclaimd

Share and Enjoy!

• Daldiel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-12 09:40
Ik heb nog een tweetal codes voor Evolve Beta voor op de PC:

Members only:

Members only:

Activeren op Steam.

Veel plezier ermee! ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Daldiel op 15-01-2015 15:51 ]

• Frozen
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Daldiel schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:49:
Ik heb nog een tweetal codes voor Evolve Beta voor op de PC:

Members only:

Members only:

Activeren op Steam.

Veel plezier ermee! ^^
Bedankt! Mijn broertje was al een tijdje aan het jagen op zo'n code. Toevallig zag ik hem hier langs komen. Namens hem dus bedankt! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Sempy
https://www.indiegala.com/store

Hier kan je zelf een gratis key aanvragen voor Super Killer Hornet

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:48

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Evolve Beta PC key:
Members only:

Game via trading voor een paar euro gekocht poosje geleden :P.

• fuqua
  • Laatst online: 28-12 07:36
Evolve Beta PC key:

Members only:

Nog 1tje, have fun en laat weten als je die genomen hebt.

• biert1982
  • Laatst online: 00:38
Members only:

Super Killer Hornet

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb nog verschillende kortinsbonnen liggen hier.

Members only: Kortingscodes

Voeg me maar toe op steam als je een van deze bonnen wil hebben. nick is hetzelfde

• Sempy
krissie100 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:33:
Ik ben weer/nog steeds even in de weggeef modus ;)
hierbij nog 3 games en je kan de komende dagen nog meer verwachten ^^
Members only:

Members only:

Members only:
Ik ben de gelukkige winnaar van Residue Final Cut. Bedankt! :)

edit: volgens mij ben jij de winnaar van mijn giveaway. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 16-01-2015 09:03 ]

• krissie100
Sempy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:56:
[...]

Ik ben de gelukkige winnaar van Residue Final Cut. Bedankt! :)

edit: volgens mij ben jij de winnaar van mijn giveaway. :o
Klopt, mijn key komt vanmiddag naar je toe ;)

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-12 09:05
Members only:

eens kijken hoe steamgifts werkt

[ Voor 59% gewijzigd door sk1nny666 op 16-01-2015 10:27 ]

• Sempy
Omdat hij niet via steamgifts te vergeven is, de volgende game voor de eerste actieve tweaker (100+ forumposts) die me een DM stuurt: RACE: The WTCC Game + Caterham Expansion

lolgast was het snelst.

[ Voor 8% gewijzigd door Sempy op 16-01-2015 10:34 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:54
Ik vind dat Steamgifts wel prima, maar er vallen wel heel veel spellen onder "bundle" gifts waardoor je contributor status nauwelijks verhoogd. Beetje jammer :P

@Sempy: Top, bedankt _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door lolgast op 16-01-2015 10:45 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Members only:

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• BiggyB
biert1982 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:40:
Members only:

Super Killer Hornet
Helaas al geclaimed door iemand :'(

• Sempy
BiggyB schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Helaas al geclaimed door iemand :'(
Is gewoon nog gratis aan te vragen op Indiegala.

• BiggyB
Sempy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:39:
[...]

Is gewoon nog gratis aan te vragen op Indiegala.
Ah top, thnx voor de tip!

• krissie100
Nog 2 keys en nog 6 keys in het verschiet!
Members only:

Members only:

[ Voor 25% gewijzigd door krissie100 op 16-01-2015 17:23 ]

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Code voor Evolve beta op de PC. Speel hem zelf op de xbox one dus overbodig.

Members only:

[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 16-01-2015 16:39 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-12 07:59

Qon

xavento schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:39:
Code voor Evolve beta op de PC. Speel hem zelf op de xbox one dus overbodig.

Members only:
Evolve [Closed Beta] hast not been officially released, and cannot be unlocked at this time. Please check the Steam news to find out the release time. Steam will notify you when the game becomes unlocked.

Weet niet of 't gelukt is, maar sowieso al bedankt voor 't gebaar ;).
Pagina: 1 ... 40 ... 75 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Als je interesse hebt in een key, er 1 hebt gebruikt of feedback hebt, stuur de desbetreffende persoon een DM. Mocht je niet weten hoe dit aan te zetten kijk dan <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102992//#DM">hier</a>. Je hoeft echter niet te posten dat je een DM hebt gestuurd.

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien zijn er de ~~~~~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~~~~~[/mo] of ~~~~~~~[/].

-Ruilen van steamcodes kunnen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891">(Steam) Game Trading Topic</a>
-Voor vragen over Steamgifts: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627104">Het SteamGifts discussie en ervaringen topic</a>
-Verkoop van codes kan op de <a href="http://tweakers.net/aanbod/">Vraag & Aanbod</a>
~~~[/html]
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier
~~~[html]
<span style="line-height:25px;font-size:16px;">Vragen om codes doen we niet in dit topic, net zoals de discussie over hoe snel keys gaan, hoe ze worden weg gegeven en/of zonder bedankje worden gebruikt.</span>~~~[/html]
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven