Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Dutchco schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:00:
De Archos 70 zou gespot zijn bij Dynabyte in Leiden, en nog voor een scherp prijsje ook....voor wat het waard is....

http://forum.archosfans.c...php?f=73&t=40962&p=277705
Hmm ik woon niet zo ver van Leiden kan een kijkje nemen... echter zegt ie ook dat ie hem ergens nog goedkoper heeft gezien, apart dat hij die locatie dan niet noemt!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:21
Bananenspin schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:24:
[...]

Hmm ik woon niet zo ver van Leiden kan een kijkje nemen... echter zegt ie ook dat ie hem ergens nog goedkoper heeft gezien, apart dat hij die locatie dan niet noemt!
gezien de prijs lijkt het me dat het een 7 is. De 7 en 70 lijken uiterlijk sprekend op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 17:34
Ik denk dat deze persoon met onze voeten speelt zoals de Belgen zeggen. De 70 is nergens te krijgen behalve tegen de woekerprijs van Salland. Volgens mij wil hij met deze grap bewerkstelligen dat er morgen een rij staat voor de Dynabyte in Leiden.

Overigens zal de prijs heus wel binnen een half jaar zakken tot 200. En dan vraag ik me af wie nog een chinees tablet overweegt met zo'n prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

Ben ook wel nieuwsgierig. Leiden is vanuit 't zuiden wel wat ver....Die gast geeft aan dat ie zeker weet dat het een 70 is. Nou ja, het houdt de spanning er in ieder geval in hahaha.

Mocht je gaan kijken, laat je dan even je bevindingen hier weten?

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dutchco schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:58:
[...]

Ben ook wel nieuwsgierig. Leiden is vanuit 't zuiden wel wat ver....Die gast geeft aan dat ie zeker weet dat het een 70 is. Nou ja, het houdt de spanning er in ieder geval in hahaha.

Mocht je gaan kijken, laat je dan even je bevindingen hier weten?
Ik ga straks eerst een belletje wagen, scheelt me ook weer wat tijd!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Bij Dixons zijn ze niet meer op voorraad online, en als ik de winkel bel hebben ze ook niks, balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

De planning en prod capaciteit is echt belabberd. Sinds de aankondiging zouden de tablets in oktober al te koop zijn. Tot nu toe alleen mondjesmaat. Hoeveel dachten ze te verkopen? 1000 stuks?. HTC/Apple doen dat een stuk beter. Kort na aankondiging zijn de producten al genoeg voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
Ik zie zojuist bij YourTablet:

Voorraad: 8GB: 15 Dec. / 16GB: 6 Dec.

Ik hoop van harte dat dit niet voor de pre-orders geld.

Edit: Zojuist contact gehad met YT, bovenstaande datum is voor nieuwe orders. Als het goed is worden morgen gewoon de tablets voor pre-orders geleverd.

[ Voor 37% gewijzigd door JJerome op 22-11-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384497

Heb net contact gehad met yourtablet en die zeggen dat ze nog niet eens weten hoeveel er morgen binnen komen (als ze al binnenkomen vraag ik mij dus af) en dat ze dus ook niet weten of ze alle pre-orders af kunnen werken......

mmmmmh...

Maar bijna alle fabrikanten hebben problemen met het verkrijgen van onderdelen voor hun apparatuur. Veel meer fabrikanten hebben daar last van. HTC heeft voor de tweede batch van de Desire ineens een heel ander scherm gebruikt omdat de eerste niet leverbaar meer was. Veel van die kleine onderdelen zitten tegenwoordig in heel veel mobiele apparaten en tja, als die niet voorradig zijn.

Apple heeft geld genoeg om een product lancering zo in te stellen dat ze met een grote voorraad zitten en ze weten ook goed dat ze genoeg fanboys hebben die zelfs een drol met een applelogo zouden kopen. Dus die voorraad is zo weg. Andere fabrikanten maken vaak in batches zodat ze meer kunnen kijken hoe gewild een product is zodat ze niet met een grote berg overtollig product zitten.

Helaas is de ARchos 101 en 70 erg gewild in zo'n beetje de hele westerse wereld omdat het tot nu toe het enige betaalbare en goedkopere alternatief is voor een iPad. En dat hadden ze denk ik niet echt voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
Bananenspin schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:54:
[...]

Ik ga straks eerst een belletje wagen, scheelt me ook weer wat tijd!
zit toevallig in leiden op school en heb inmiddels al een 101 van Saturn in duitsland, maar het was idd de Archos 7.. was ook mooi verhaaltje van de persoon die het zeker wist!:p maar was er even langsgelopen was toch in de buurt!

dynabyte heeft geen leverdatum voor de tablet..

Conrad levert wel al iig de Archos 70..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosmo.
  • Laatst online: 08:28
Vanmorgen m'n Archos70 8GB geanuleerd bij Conrad omdat ze pas vanaf 17/12 kunnen leveren ivp de beloofde 19/11.
Hierna eentje besteld bij simplyelectronics in de UK. Ze hadden er nog 73 in voorraad voor €259.95 incl verzending. Wel ietsje duurder dan Conrad, maar als het goed is heb ik hem wel deze week nog in handen.

linkje: http://www.simplyelectron...pid=12190&setcurrency=gbp

Unobtanium 3D Printer Buildlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kreeg ik net van yourtablet

Wij krijgen as woensdag weer maar een zeer gering aantal Archos tablets binnen. Hierdoor zullen wij lang niet alle pre-orders kunnen voorzien van zijn of haar bestelde Archos tablet. Verder kan Archos Benelux ons maar ook andere webwinkels en distributeurs niks garanderen over de verwachte leverdatum en het aantal stuks dat zij dan kunnen leveren. Wij hebben vanuit Archos Benelux ook de bevestiging gekregen dat Duitsland en Frankrijk een hogere prioriteit hebben dan Nederland en andere landen. Hierdoor hebben wij als YourTablet besloten om per direct de Archos Pre-Order van de website af te halen(voor nieuwe bestellingen). Verder is het meermaals verschuiven van deze leverdatum door Archos ook een reden tot deze beslissing. De Archos is weer te bestellen zodra Archos de problemen heeft opgelost en de tablet weer leverbaar is.

Iedereen die al wel een pre-order bij ons geplaatst heeft voor deze Archos tablets kan deze laten staan. Deze zullen zo snel mogelijk door ons uitgeleverd worden. Verder wil ik er iedereen op attenderen dat u geheel kosteloos uw pre-order bij ons kunt annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383943

Hermanleen schreef op maandag 22 november 2010 @ 06:03:
Ik denk dat deze persoon met onze voeten speelt zoals de Belgen zeggen. De 70 is nergens te krijgen behalve tegen de woekerprijs van Salland. Volgens mij wil hij met deze grap bewerkstelligen dat er morgen een rij staat voor de Dynabyte in Leiden.

Overigens zal de prijs heus wel binnen een half jaar zakken tot 200. En dan vraag ik me af wie nog een chinees tablet overweegt met zo'n prijs.
Wie een chinees tablet overweegt? Op de doos van mijn 101 staat made in China O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Oosz schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:40:
[...]

zit toevallig in leiden op school en heb inmiddels al een 101 van Saturn in duitsland, maar het was idd de Archos 7.. was ook mooi verhaaltje van de persoon die het zeker wist!:p maar was er even langsgelopen was toch in de buurt!

dynabyte heeft geen leverdatum voor de tablet..

Conrad levert wel al iig de Archos 70..
Jep toen ik belde was ik blijkbaar niet de eerste die belde haha.. maar ze verwachten hem niet eens nog dit jaar binnen te krijgen dus die kan worden weg gestreept!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32320

Anoniem: 384497 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:58:
...Wij hebben vanuit Archos Benelux ook de bevestiging gekregen dat Duitsland en Frankrijk een hogere prioriteit hebben dan Nederland en andere landen...
Dat de Dixons en Conrad de Archos 101 inmiddels niet meer op voorraad hebben was te verwachten.
Mocht iemand weten waar de Archos 101 in Duitsland of Frankrijk online te bestellen is, drop hier dan svp het linkje of het adres....

Wie heeft 'm trouwens bij Simply Electronics uit de UK besteld? Lees hier nogal wat wisselende berichten over.

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 32320 op 22-11-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06 08:38
Ik ben heel benieuwd of Yourtablet ook maar één tablet aan een tweaker uitlevert. Ik begin toch echt wel kritisch op die jongens te worden. Ik wacht deze week in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 17:38
Anoniem: 32320 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:15:
[...]

Dat de Dixons en Conrad de Archos 101 inmiddels niet meer op voorraad hebben was te verwachten.
Mocht iemand weten waar de Archos 101 in Duitsland of Frankrijk online te bestellen is, drop hier dan svp het linkje of het adres....

Wie heeft 'm trouwens bij Simply Electronics uit de UK besteld? Lees hier nogal wat wisselende berichten over.
Ik durfde hem niet te bestellen. Wacht wel tot ie verkrijgbaar is bij nl webshops of gewoon bij de lokale MM ligt, zoveel haast heb ik toch ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 17:34
Gisteravond stond hij ineens weer op "direct leverbaar" bij Redcoon. Meteen besteld. De betaling is in ieder geval al gelukt... Misschien kan Redcoon iets goedmaken na de kritiek eerder op dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346494

Wat een verschrikkelijke rotzooi omtrend de 101 en de 70. pak dan een leverdatum in januari en lever iedereen uit. Nu zit je elke keer weer met terleurgestelde mensen. amateuristisch gekloot als je het mij vraagt. waarschijnlijk ga ik lekker wachten tot de adam er ook is zodat ik de 101 en de adam naast elkaar kan afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja geduld... Ik wacht al 9 maanden op een witte iPhone

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

CLB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:15:
Achja geduld... Ik wacht al 9 maanden op een witte iPhone
De Archos is nu nog een van de weinige android tablet pc. Over 2 maanden niet meer en dan stellen ze
de aankoop af. Een gemiste kans dus. Klanten die een iPhone willen wachten wel af omdat ze niet eentje van de concurrent willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383200

Anoniem: 346494 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:22:
Wat een verschrikkelijke rotzooi omtrend de 101 en de 70. pak dan een leverdatum in januari en lever iedereen uit. Nu zit je elke keer weer met terleurgestelde mensen. amateuristisch gekloot als je het mij vraagt. waarschijnlijk ga ik lekker wachten tot de adam er ook is zodat ik de 101 en de adam naast elkaar kan afwegen.
Dat is een afweging. Maar het komt mij beter uit om hem dit (boek)jaar aan te schaffen. Als we dan een paar jaar verder zijn komt er wel weer een ander tablet als die weer beter zijn. Anders kun je eindeloos wachten. Ik kies nu voor de Archos o.a. omdat ook thethering mogelijk is met mijn HTC (3G) en dat werkt op mijn netbookje nu al uitstekend. Ik vermoed dat die tablets die ook in een 3G-uitvoering uitkomen (zoals de Adam en de Toshiba Folio) dat niet toestaan zodat je die (duurdere) 3G uitvoering moet kiezen en dan naast je GSM een extra maandabonnement moet nemen dat weer extra kost. Omdat ik hem meestal thuis gebruikt (WiFi) en maar soms ook buiten is een extra abonnement zonde. Spaar ik dat wel op voor een volgende.

Overigens ben ik het met je eens over de "rotzooi" en onduidelijkheid omtrent de levering van de Archos. Ook bij de Makro in Belgie waar de Archos 101 deze weken in de folder staat, kan hij alleen op bestelling worden geleverd. Ze hebben wel een demomodel in de vestigingen dus als je in de buurt bent van Deurne, dan kun je er wel even mee "spelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 14:52
https://laptopleader.nl/a...8GB?utm_campaign=tweakers meld dat hij op voorraad is en volgens de pricewatch binnen 24 uur geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:11:
De Archos is nu nog een van de weinige android tablet pc. Over 2 maanden niet meer en dan stellen ze
de aankoop af. Een gemiste kans dus. Klanten die een iPhone willen wachten wel af omdat ze niet eentje van de concurrent willen.
En waarom zou ik niet op een Archos wachten, maar wel op een iPhone, onzin.
Er zijn niet eens tablets aangekondigd die in de buurt komen van de Archos 70.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

buzzbuzz68 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:04:
https://laptopleader.nl/a...8GB?utm_campaign=tweakers meld dat hij op voorraad is en volgens de pricewatch binnen 24 uur geleverd.
Gebeld om te verifieren, volgens de medewerker die ik sprak is op voorraad ook echt op voorraad. Dus de gok gewaagd en besteld en betaald. Ik ben benieuwd
Hartelijk dank voor je bestelling op onze website.

Wij hebben de bestelling met het bestelnummer 5600***** in goede orde ontvangen en deze is in behandeling genomen.

Je bestelling ziet er als volgt uit:

Archos 101 tablet 10,1" 8GB (7125563) 1 x 299.99 EUR 299.99

Verzendkosten EUR 0.00
Totaal: EUR 299.99

De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar je worden verzonden.

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 23-11-2010 11:22 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 16:55
Net gebeld met de ITBECOMEONE en krijg straks een belletje of de leverancier zo langs is gekomen met de tablets. Er is mij verzekerd dat de mijn vandaag op de post gaat en morgen aankomt _/-\o_

houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384634

Volgens Redcoon bij hun nog steeds direct leverbaar.
http://www.redcoon.nl/ind...39/cid/18010/refId/tweak/

Ik waag het erop.
Mijn order bij YT geannuleerd en bij Redcoon geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383943

CLB schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:13:
[...]

En waarom zou ik niet op een Archos wachten, maar wel op een iPhone, onzin.
Er zijn niet eens tablets aangekondigd die in de buurt komen van de Archos 70.
Ik 'vond' deze gisteravond.
http://www.pointofview-on...uct_detail&product_id=188
Maar kan er behalve een paar filmpjes op Youtube weinig over vinden. Weet wel dat Point Of View een hoofdkantoor in Eindhoven heeft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

Anoniem: 383943 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:11:
[...]

Ik 'vond' deze gisteravond.
http://www.pointofview-on...uct_detail&product_id=188
Maar kan er behalve een paar filmpjes op Youtube weinig over vinden. Weet wel dat Point Of View een hoofdkantoor in Eindhoven heeft. 8)
Het grote Android Tablet topic - deel 2 ;) daar wordt ie al besproken

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens is dat een 10,1" model, leuk voor de mensen die een Archos 101 willen, niet voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga de proef op de som nemen bij laptopdealer wel eens wat bij hun besteld ging allemaal goed.
ff duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 09:48

Freshnezz

Why so serious?

Heb de Archos 70 8GB ook maar besteld bij Redcoon. Hij staat daar gewoon op voorraad dus ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg...!

Wilde eigenlijk voor de 250GB gaan maja, geen zin meer om te wachten ;)

Edit: Lol kzie dat de leveringsstatus veranderd is naar Nu Reserveren... ben benieuwd!

[ Voor 18% gewijzigd door Freshnezz op 23-11-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 23:23
Ik zag dat de Archos 101 8GB leverbaar was bij Dixons, dus direct besteld! Hopelijk krijg ik hem morgen al binnen.

Ik had nog een order staan bij Archos.com zelf (Archos 101 16GB). Mailtje gestuurd dat ik hem wou cancellen, kreeg 11 minuten(!) later een mailtje dat mijn geld vandaag nog terug wordt geboekt naar mijn Paypal! Dat noem ik nou eens snel!
Dear customer,

We confirm your Paypal account has been refunded this day.

Cordialement / Best regards
EDIT: Het geld staat ook al op mijn paypal! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door HBlekkenhorst op 23-11-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
Update:

Bestelling geanulleerd bij ITBECOMEONE, bleek dat de leverancier niet op tijd kon leveren en heb daarom besloten hem te annuleren. Heb net op verzoek van bovenstaande meneer deze tablet besteld bij Dixons. Hang net de telefoon op en ze hebben er 45 op voorraad voor de liefhebber! 8) _/-\o_

Ze hebben me gegarandeerd dat ik hem morgen ontvang :-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik heb de archos 101 net bij laptopreader besteld, als het goed is komt ie ook morgen binnen, ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384273

Toch maar eerst gebeld met dixons en gevraagd of ze nog op voorraad zijn, en jawel hoor ze hadden er nog tientallen, dus maar snel eentje besteld (8Gb).
Nu maar hopen dat ik kan slapen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net besteld bij Dynabite (hogere affiliate), vreemde is bij Dixons is die nu uitverkocht, en bij Dynabite nog online.
Erg spannend, want het is toch wel een rush aankoop, hoewel ik de threads wel aardig gevolgd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Beste heer ,

De bestelde artikelen met het ordernummer 000000000 zijn naar je verzonden.

De naar je verzonden artikelen zijn:
Archos 101 tablet 10,1" 8GB (7125563) 1 x 299.00 EUR 299.00

Verzendkosten EUR 0.00
Totaal: EUR 299.00

Deze bestelling zal morgen bij je worden bezorgd door TNT Post.
besteld op www.laptopleader.nl

Ze zeggen voor 22:00 besteld morgen in huis, doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
HBlekkenhorst schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:05:
Ik zag dat de Archos 101 8GB leverbaar was bij Dixons, dus direct besteld! Hopelijk krijg ik hem morgen al binnen.

Ik had nog een order staan bij Archos.com zelf (Archos 101 16GB). Mailtje gestuurd dat ik hem wou cancellen, kreeg 11 minuten(!) later een mailtje dat mijn geld vandaag nog terug wordt geboekt naar mijn Paypal! Dat noem ik nou eens snel!

[...]

EDIT: Het geld staat ook al op mijn paypal! _/-\o_
Pfff, telkens als ik bij Dixons online kijk is dat ding uitverkocht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-06 23:08
Inmiddels zijn de 70 en 101 al nergens meer op voorraad. Niet bij Dynabyte, niet bij Dixons, niet bij Laptopleader... erg jammer. Mocht iemand de tablet niet bevallen, ik wil er graag een overnemen. 70 of 101 maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem gisteren bij laptopleader besteld, en had gisteren ook een mail dat hij verstuurd is met tracktrace code. hoop dat hij vandaag afgeleverd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
"Chauffeur is onderweg"!
Zodra ik hem binnen heb, zal ik proberen om vragen voor jullie te beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384634

Tjéémig je moet er wel bovenop zitten om er één te bemachtigen, gisteren was er dan een klein voorraadje in Nederland, nu lijkt alles voorlopig weer op reserveren te staan.
Gelukkig was ik er op tijd bij. Al met al ben ik er een maand mee bezig geweest, nu maar hopen dat hij goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
Mijne wordt straks uitgeleverd! lang leve Dixons!! Alleen het nadeel is dat de mensen die nu bestellen tot halverwege december moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSieT
  • Laatst online: 06-04 11:25
Ik zie dat er bij Simply Electronics
nog een boel op voorraad zijn.

code:
1
2
This product has FREE Delivery!
56 Units In Stock Usually Ships in 1-2 Business Days

Klopt dit en is dit een betrouwbare winkel?
€279,- incl verzending is best goedkoop.

Iemand ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door HanSieT op 24-11-2010 10:39 ]

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Ze hebben alle modellen, behalve de 70-250GB, op voorraad, van de 70 zouden er nog 65 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Mijn 101 ook gisteren besteld bij laptop-leader, als het goed is komt hij vandaag binnen..Spannend :Y
24.11.2010:
Chauffeur is onderweg

Gisteren rond 14:30 gebeld naar laptop leader, hadden er 90 (101,8gb) binnen gekregen die morgen, en op het moment van bellen nog 30 op voorraad. Ze gaan als warme broodjes.

pfoe het is net sinterklaas... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Leest yourtablet nog mee? Is er wat binnen gekomen?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
Vmu schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:35:
Leest yourtablet nog mee? Is er wat binnen gekomen?
Ben ik ook erg benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373173

marqvds schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:05:
[...]

Ben ik ook erg benieuwd naar...
Heb net gebeld en kreeg te horen dat er vermoedelijk in december of januari geleverd kan worden.
Mijn order staat er al vanaf 6 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
Anoniem: 373173 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:23:
[...]

Heb net gebeld en kreeg te horen dat er vermoedelijk in december of januari geleverd kan worden.
Mijn order staat er al vanaf 6 november.
Lekker is dat, en inmiddels zijn ze ook overal al weer uitverkocht.. had ik hem van de week maar ergens anders besteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 16:14
HanSieT schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:39:
Ik zie dat er bij Simply Electronics
nog een boel op voorraad zijn.

code:
1
2
This product has FREE Delivery!
56 Units In Stock Usually Ships in 1-2 Business Days

Klopt dit en is dit een betrouwbare winkel?
€279,- incl verzending is best goedkoop.

Iemand ervaring?
Ik heb daar maandag de 101 8GB besteld. Dinsdag zag ik die echter voor ietsje meer bij Dynabyte maar snellere levering (en makkelijker qua service). Ik heb toen met ze gebeld (Klonk als een helpdesk in India of Pakistan maar er werd direct opgenomen) en ze zei dat ik kon mailen om de order te cancellen. Tot zo ver wel goede service. Ik dacht eerst dat het een neppe tent was, maar er staan heel veel goede reviews op reviewsites waaronder Amazon. Ook kan je met Google Checkout betalen dus die zullen bij veel fraude ook wel ingrijpen.

Ik zou daar een volgende keer wel bestellen als het in Nederland niet te krijgen is.

http://www.reviewcentre.com/reviews230803.html
http://www.amazon.com/gp/...er=AZVGVZDI27UTH&isPopup=

[ Voor 9% gewijzigd door bredend op 24-11-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik heb zojuist bij Simply Electronics een Archos 70 besteld. Eerst via Skype het callcenter gebeld, inderdaad iemand met een Indaas accent en die vertelde dat er voorraad is en ik het apparaat tussen 2 en 7 dagen van nu kan verwachten.
Ben benieuwd.
Het enige is dat ik nu meerdere bestellingen heb lopen die ik nog kan cancellen, afhankelijk van wie er het eerst met een product over de brug komt. Ik kan ze ook laten staan en dan kijken wie ze over wil nemen als ze arriveren.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 101 binnen gehad van laptopleader. ga er eens mee spelen. zal mijn bevindingen posten in het archos topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Anoniem: 346494 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:02:
Ik heb de 101 binnen gehad van laptopleader. ga er eens mee spelen. zal mijn bevindingen posten in het archos topic.
Hoop dat de pakketjesman meteen door naar mij rijdt hierna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Dear XXX,

Thank you for placing an order with SimplyElectronics.net!

We wish to inform you that we have received your order. Your order number is XXX-XXX and is expected to be delivered within 2-7 working days. You may log into the site and check your order status at any time via the 'My Account' page.
Zoals eerder aangegeven duurt het bestellen bij SimplyElectronics.net inderdaad 2 - 7 werkdagen. Het gaat hier overigens om de bestelling van een 16GB 101.
Wat ik merkwaardig vond is dat de stock van dat model al vanaf gisteren avond op 59 was blijven hangen, dus had het idee dat de boel misschien niet helemaal lekker klopte. Nu, na mijn bestelling, staat hij echter op 58, dus daar geen problemen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295466

Wanneer je besteld buiten Europa, houd dan wel rekening met de extra kosten; invoerrechten en btw die je nog moet betalen. Je tablet kan hierdoor een stuk duurder uitvallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBlekkenhorst
Om 1 uur heb ik hem binnen gekregen. Nu ben ik er alweer 3 uur mee aan het spelen. Erg tevreden hier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Anoniem: 295466 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:57:
Wanneer je besteld buiten Europa, houd dan wel rekening met de extra kosten; invoerrechten en btw die je nog moet betalen. Je tablet kan hierdoor een stuk duurder uitvallen. :/
Zo te zien komen ze uit de UK.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233358

Fijn zooitje weer bij Dixons. Gisteren een 101 besteld terwijl ze op voorraad waren. Voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd. Niet dus.

Net gebeld en door "Interne logistieke problemen" wordt ie morgen pas verzonden en heb ik 'm vrijdag, vast en zeker . Maar op mijn vraag of ze hem echt wel op voorraad hadden werd ineens wel heel erg twijfelend ja gezegd dus ik krijg een gevoel dat ik vrijdag m'n geld weer eens terug kan gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Vmu schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:14:
[...]

Zo te zien komen ze uit de UK.
Dat is inderdaad correct, ik twijfel alleen even hoe het dán zit met BTW en invoerrechten. Heb daar even helemaal niet bij nagedacht tbh, dus ik hang nu met de belastingsdienst aan de lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Anoniem: 233358 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:16:
Fijn zooitje weer bij Dixons. Gisteren een 101 besteld terwijl ze op voorraad waren. Voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd. Niet dus.

Net gebeld en door "Interne logistieke problemen" wordt ie morgen pas verzonden en heb ik 'm vrijdag, vast en zeker . Maar op mijn vraag of ze hem echt wel op voorraad hadden werd ineens wel heel erg twijfelend ja gezegd dus ik krijg een gevoel dat ik vrijdag m'n geld weer eens terug kan gaan vragen.
Ik heb 'm zelf gisteren ook bij Dixons besteld en toen ik vanochtend op mijn werk aan kwam lag die vrolijk op me te wachten. Hier geen problemen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
SoaDmaggot schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:29:
[...]

Dat is inderdaad correct, ik twijfel alleen even hoe het dán zit met BTW en invoerrechten. Heb daar even helemaal niet bij nagedacht tbh, dus ik hang nu met de belastingsdienst aan de lijn :)
Zover ik weet zitten ze op het Isle of Man. Dit valt niet onder het VK noch de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fx500
  • Laatst online: 13-06 10:46
Net bij Dixons besteld (70,8gb).....

Morgen in huis hopelijk! :9~

Is het scherm trouwens oke.... multitouch enzo?

[ Voor 27% gewijzigd door fx500 op 24-11-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
JJerome schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:31:
[...]

Zover ik weet zitten ze op het Isle of Man. Dit valt niet onder het VK noch de EU.
Hrmz, ik zie verder het volgende:
SimplyElectronics Limited
1501-1508, Millennium City 5,
418 Kwun Tong Road,
Kwun Tong, Kowloon,
HongKong
Na telefonisch contact gehad te hebben met het nummer op hun site kreeg ik een vriendelijke man aan de lijn, die me wist te vertellen dat de Archos verzonden zou worden vanuit een depot in UK. Ik wacht dus even af.

Overigens betaal ik in bovenstaand geval geen BTW of invoeringskosten meer via de belastingsdienst of Douane omdat respectievelijk ik al VAT in de UK heb betaald en invoeringskosten binnen de EU niet meer gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
fx500 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:39:
Net bij Dixons besteld (70,8gb).....

Morgen in huis hopelijk! :9~

Is het scherm trouwens oke.... multitouch enzo?
Daar zijn genoeg reviews over te vinden, in het andere geval zit je uberhaubt in het verkeerde topic ;)
Voor je vraag kan je hier terecht: Archos 70 / 101 internet tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JJerome schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:30:
[...]
Ik heb 'm zelf gisteren ook bij Dixons besteld en toen ik vanochtend op mijn werk aan kwam lag die vrolijk op me te wachten. Hier geen problemen dus.
Kreeg hier een vaag verhaal over dat ie niet verstuurd was omdat de voorraad op een verkeerde locatie lag. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384273 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:33:
Toch maar eerst gebeld met dixons en gevraagd of ze nog op voorraad zijn, en jawel hoor ze hadden er nog tientallen, dus maar snel eentje besteld (8Gb).
Nu maar hopen dat ik kan slapen.....
Bij thuiskomst helaas geen archos #@$#, maar ff gebeld hoe dat nu zit.
Ik had van te voren gebeld of ze op voorraad waren en er waren nog tientallen, daarna meteen georderd waarna ik nogmaals gebeld heb om de voorraad te checken, alles oke.
Maar helaas geen archos, dan maar de bestelling geannuleerd, krijg ik te horen dat het tien dagen kan duren voor ik mijn geld terugkrijg, als ik het overmaak naar dixons duurt het 1min voor het op hun rekening staat, ik weet dat het bij hun iets omslachtiger gaat maar 10 dagen ??
Al met al zeer teleurstellend en dat geld ook voor dixon (mijn mening) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 15:18
Loon eindelijk binnen maar nergens meer te vinden inderdaad :( Gelukkig even op MP gekeken en iemand had 2 101 16Gb dus direct die kant opgereden want er zouden wel eens meer belangstellenden kunnen zijn ;) Gelukkig was ik de eerste :)

Eens wat punten verzamelen voor het ervarings draadje want perfect is hij niet....... maar de beschikbaarheid is wel het grootste nadeel nu!

Het is dat ik een SGS heb anders zou een 70 erbij voor altijd mee onderweg een leuke optie zjin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:46:
[...]

Hrmz, ik zie verder het volgende:

[...]

Na telefonisch contact gehad te hebben met het nummer op hun site kreeg ik een vriendelijke man aan de lijn, die me wist te vertellen dat de Archos verzonden zou worden vanuit een depot in UK. Ik wacht dus even af.

Overigens betaal ik in bovenstaand geval geen BTW of invoeringskosten meer via de belastingsdienst of Douane omdat respectievelijk ik al VAT in de UK heb betaald en invoeringskosten binnen de EU niet meer gelden.
Dat is belangrijke informatie voor anderen die via deze site willen bestellen! Je kunt je nl. rot schrikken van de extra kosten waar je ook extra geheugen en een mooie case voor kunt kopen. Moet/wil zelf wachten tot mijn order uitgeleverd wordt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384273 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:51:
[...]
Bij thuiskomst helaas geen archos #@$#, maar ff gebeld hoe dat nu zit.
Dus jou werd verteld dat ze de Archos helemaal niet meer op voorraad hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 295466 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:56:
[...]

Dat is belangrijke informatie voor anderen die via deze site willen bestellen! Je kunt je nl. rot schrikken van de extra kosten waar je ook extra geheugen en een mooie case voor kunt kopen. Moet/wil zelf wachten tot mijn order uitgeleverd wordt in Nederland.
Klopt, vandaar ook het belletje die kant op. Maar, zoals aangegeven wordt hij verstuurd vanuit een depot in de UK, de medewerker gaf expliciet aan dat een order vanuit Nederland dus geen extra kosten op zouden leveren.
Tadango schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:53:
Eens wat punten verzamelen voor het ervarings draadje want perfect is hij niet....... maar de beschikbaarheid is wel het grootste nadeel nu!
Zou je niet even vlot ervaringen kunnen delen in het Archos 70 / 101 internet tablets topic? Des noods enkel een eerste indruk :)

[ Voor 25% gewijzigd door PeterSelie op 24-11-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308643

Heb 'm ook nog besteld bij Dixons vandaag. Ben erg benieuwd of ik hem dit weekend in bezit heb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:46:
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik bestel ook wel eens wat in UK (de £ is momenteel laag t.o.v .de Euro) en moet dan wel degelijk de Nederlandse BTW betalen. Met betrekking tot de invoerrechten heb je gelijk, die wordt bij invoer aan Europa betaald, maar de BTW (Belasting Toegevoegde Waarde) ben je in het land verschuldigd van de eindgebruiker. In dit geval Nederland dus. Ook binnen de EU. Als de prijs inclusief de Engelse VAT is (en is afgedragen aan de Engelse Fiscus door Simply Electronics), dan kun je wel de in Engeland betaalde VAT terugvragen, maar dat is geen eenvoudige weg te gaan. Het is mogelijk dat je geluk hebt en het er bij de douane doorslipt als "goederen zonder economische waarde", maar meer waarschijnlijk is dat ja van DHL een acceptgiro thuiskrijgt voor de Nederlandse BTW bij invoer die je eerst moet betalen plus nog wat kosten die DHL maakt voordat ze de Archos bij je afleveren of dat ze afleveren met de Nederlandse BTW-nota erbij die je dan eerst moet betalen.
Ik hoop dat je geluk hebt, maar laat het even weten. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Vreemd, dat men bij de belastingsdienst (die ik eerder vanavond aan de telefoon heb gehad) anders aangeeft en verteld dat zodra iets uit Engeland wordt besteld men daar netjes de VAT afdraagt en daar verder bij de douane niets mee wordt gedaan.
Ik heb zojuist nogmaals met de belastingsdienst gebeld, kreeg een andere medewerker aan de lijn en die vertelde mij precies hetzelfde.

Wanneer ik iets in de UK bestel wordt daar netjes VAT betaald. Aangezien de UK lid is van de EG (Europese Gemeenschap) betaal ik niets aan belasting tijdens de import. Aldus de belastingsdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233358 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:57:
[...]

Dus jou werd verteld dat ze de Archos helemaal niet meer op voorraad hadden?
Yep, ik heb om 16.15 gebeld, ze hadden wel een order bij de leverancier geplaatst maar wisten niet wanneer deze binnen zou komen.
Ik wacht wel tot 2011 dan zal ie wel normaal op voorraad zijn overal ( of ik dat volhou ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
Zo wat een dag! Heb me gehaast uit t werk om op tijd te komen maar tevergeefs.
Was de bezorger net geweest had ik een briefje in de bus... zucht... ik tnt bellen dat ik het pakket wel wou ophalen want nog een keereerder naar huis kon ik niet maken..kreeg ikeen botte reactie van de telefoontrien klapt ze de telefoon erop! Ik gegoogled ben ik om 16uur naar het dc gereden en daar waren ze zo vriendelijk om hem op te halen!:-) super blij kom ik thuis werkt hij ook naar VERWACHTING! SUPERDING!

WEL 1aanmerking er staat bij de dixonsversie android 2.1 op. Verder werkt alles prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384273 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:46:
[...]
Yep, ik heb om 16.15 gebeld, ze hadden wel een order bij de leverancier geplaatst maar wisten niet wanneer deze binnen zou komen.
Ik wacht wel tot 2011 dan zal ie wel normaal op voorraad zijn overal ( of ik dat volhou ?? )
Vreemd, ik heb vanmiddag een ietwat gepikeerd mailtje via de site van Dixons gestuurd en kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer of mevrouw

Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

Het artikel staat vandaag klaar voor verzending. Door de enorme vraag naar dit artikel heeft het systeem het begeven. Het is goed gekomen alleen met 1 dag vertraagd.

Excuses voor het ongemak.

Mischien een idee om er alsnog even een mail aan te wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Woensdag is qua kantooruren voorbij.
Iemand iets vernomen van yourtablet?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Laatst online: 12-06 19:53
Ik kreeg vandaag een mail van de Media Markt dat hij in hun vestiging in Breda op voorraad is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net even gebeld met Dynabite, ze hebben er een voor mij gereserveerd. (nav mijn order van gisterenavond). Kreeg wel te horen dat die op zijn vroegst morgen verzonden kan worden waardoor die vrijdag komt. Maar moest ook rekening houden met zaterdag. Als die dit weekend komt, ben ik al heel blij. Maar door 24 uurs claim had ik hem eigenlijk al verwacht. Nu hebben ze internet tablet 7 online, maar die zou ook niet sneller bezorgd zijn.

Update/ Toch vandaag al verzonden, en morgen in huis met een beetje geluk :)

[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 24-11-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233358 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:00:
[...]

Vreemd, ik heb vanmiddag een ietwat gepikeerd mailtje via de site van Dixons gestuurd en kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer of mevrouw

Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

Het artikel staat vandaag klaar voor verzending. Door de enorme vraag naar dit artikel heeft het systeem het begeven. Het is goed gekomen alleen met 1 dag vertraagd.

Excuses voor het ongemak.

Mischien een idee om er alsnog even een mail aan te wagen?
Ik heb n.a.l van jou bericht nogmaals gebeld naar Dixons, en toevallig had ik dezelfde persoon aan de lijn als gisteren.
Ik heb nogmaals gevraagd hoe het nu in elkaar steekt, zij heeft mij verzekerd dat de archos morgen binnenkomt ?, snap der niks meer van, ik laat me verrassen........wordt vervolgt :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vmu schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:16:
Woensdag is qua kantooruren voorbij.
Iemand iets vernomen van yourtablet?
Gisteren mijn bestelling voor de Archos 101 16GB geannuleerd bij Yourtablet, het geld zou binnen 24 uur teruggestort worden....tot nu toe nog niets bijgeschreven op mijn rekening....

Na annulering bij Yourtablet gisteren meteen de Archos 101 8GB bij Dixons besteld om 18:35, hij was volgens de website nog op voorraad. Helaas geen tablet mogen ontvangen vandaag en maar gebeld met de Dixons. Kreeg daar de mededeling dat ik het morgen of overmorgen mag verwachten. Mijn order was niet "gepicket" vanwege de vele orders die dag :F....

Ik heb nog steeds geduld (kan weinig anders :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384273 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:57:
[...]

Ik heb n.a.l van jou bericht nogmaals gebeld naar Dixons, en toevallig had ik dezelfde persoon aan de lijn als gisteren.
Ik heb nogmaals gevraagd hoe het nu in elkaar steekt, zij heeft mij verzekerd dat de archos morgen binnenkomt ?, snap der niks meer van, ik laat me verrassen........wordt vervolgt :? :? :?
Heb je per mail ook een verzendbevestiging gekregen?, Ik heb de Archos 101 8GB gisteren besteld bij Dixons.
Wel betaalbewijs per mail ontvangen maar geen verzendbevestiging per mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook helemaal niets meer gehoord van yourtablet, ook na een vraag per mail....
begint nu wel heel fishy te worden vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Misschien zijn ze wel een beetje overbelast ;)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
Bij Dynabite hebben ze nu ook de 70 op voorraad, maar nog steeds geen 101 :(

[ Voor 74% gewijzigd door Justinovitch op 24-11-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:15
Vandaag een mail binnen gekregen van centralpoint :) Archos 70 is op de post. Volgens mij hebben ze een kleine batch geleverd gekregen, want de website zelf zegt pas op 15 december levering te verwachten :? Ben ik even blij dat ik mijn preorder niet heb gecancelled.

Beetje jammer dat de tnt staakt, denk dat er maar weinig de aankomende 2 dagen uitgeleverd wordt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf de Archos 70 8 gb bij Bandee.nl besteld. Had eerder een ander tablet besteld maar hier was iets mee. Kreeg binnen no time een reactie, zelfs 's avonds laat en voordat ik het tablet had teruggestuurd, had ik de volgende dag al een nieuwe. Kreeg alsnog de mogelijkheid om ook deze terug te sturen en de Archos te bestellen. Dergelijke service maakt dat ik geduldig wacht tot begin\half december omdat ik er vertrouwen in heb dat, wanneer de tabletten binnen zijn, ik hier direct bericht van krijg en deze ook opgestuurd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YES! net een mail van Dixons ontvangen dat ie verzonden is! (met tracking nummer :D)

Nog maar eens gemaild naar Yourtablet waar mijn centjes blijven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
Raar dat sommige van jullie hem dan nog niet hebben.. Heb gisteren om 17:30 de tablet besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Heb hem inderdaad vandaag binnen gekregen via laptopleader. Ben erop aan het typen as we speak. Gaat overgens lastiger dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoaDmaggot schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:33:
Wanneer ik iets in de UK bestel wordt daar netjes VAT betaald. Aangezien de UK lid is van de EG (Europese Gemeenschap) betaal ik niets aan belasting tijdens de import. Aldus de belastingsdienst.
Ik denk nu toch dat jij gelijk hebt. Ik heb afgelopen zomer nog een Wakeboardtower voor mijn speedbootje uit Engeland laten komen dat oorspronkelijk uit Amerika kwam. Ik heb bij invoer in NL BTW moeten betalen maar ik denk nu echter dat er in de UK geen VAT is afgedragen (doorvoer).

Maar ik blijf wel erg benieuwd, dus laat het weten.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 383200 op 24-11-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 384273 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:51:
Maar helaas geen archos, dan maar de bestelling geannuleerd, krijg ik te horen dat het tien dagen kan duren voor ik mijn geld terugkrijg, als ik het overmaak naar dixons duurt het 1min voor het op hun rekening staat, ik weet dat het bij hun iets omslachtiger gaat maar 10 dagen ??
Al met al zeer teleurstellend en dat geld ook voor dixon (mijn mening) :(
Hahaha 10 dagen is niks:
CLB schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:05:
30-08-10: Telefoon besteld, met levertijd 'binnen 24 uur'
04-09-10: Nog steeds niks gehoord, dus een email gestuurd om te annuleren
07-09-10: Antwoord gekregen, dat de order is geannuleerd en geld binnen 30 dagen op rekening staat
08-10-10: Nog steeds geen geld op m'n rekening, mail gestuurd ter herinnering met de mail erbij,
waarin stond dat ik m'n geld binnen 30 dagen teruggestort zou zijn op m'n rekening en dergelijke.
10-10-10: Antwoord gekregen, dat dit binnen 6 weken op m'n rekening moest staan
25-10-10: Mail gestuurd, dat het 30 dagen was, toen 6 weken en ik nog steeds geen geld had
28-10-10: Antwoord gekregen, dat blablabla m'n order nu op de refund-lijst werd gezet
05-11-10: M'n geld staat op m'n rekening...

WTF zeg... bijna 2 maanden verder vanaf 'het wordt teruggestort' tot dat ik het daadwerkelijk heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:15
Anoniem: 383200 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:34:
[...]

Ik hoop dat jij gelijk hebt. Ik heb afgelopen zomer nog een Wakeboardtower voor mijn speedbootje uit Engeland laten komen en heb ik in NL BTW moeten betalen, vandaar. Wel hoefde ik geen invoerrechten meer te betalen; die hadden de Engelsen al betaald bij import vanuit Amerika naar Europa. Maar het gaat om de BTW (VAT) niet om de invoerrechten.

Ik ben dus wel erg benieuwd, dus laat het weten.
Of op naam van 'de zaak' gekocht? Voor particulieren gaat dit, zeker voor 'kleine' bedragen en voor persoonlijk gebruik nml. niet op (motorvoertuigen uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
@CLB
wtf, ga je vast nog eens iets bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha inderdaad, ik koop m'n Archos 70 250GB wel in een echte winkel :9 Als die komt, schiet op Archos!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoSBoL schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:47:
[...]

Of op naam van 'de zaak' gekocht? Voor particulieren gaat dit, zeker voor 'kleine' bedragen en voor persoonlijk gebruik nml. niet op (motorvoertuigen uitgezonderd)
Vanaf 150 euro heb je in ieder geval kosten wanneer de douane je pakketje gaat checken, sommigen hebben mazzel en komen er zonder kosten vanaf (m.n. vanuit EU) anderen zullen toch echt een rekening krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 16:14
Ik heb hem binnen, gisteren bij Dynabyte besteld. Ik verhuis dus van topic ;)

• PeterSelie
Anoniem: 295466 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:16:
[...]

Vanaf 150 euro heb je in ieder geval kosten wanneer de douane je pakketje gaat checken, sommigen hebben mazzel en komen er zonder kosten vanaf (m.n. vanuit EU) anderen zullen toch echt een rekening krijgen.
Nogmaals ter herhaling: bij invoeren vanuit lidstaten van de EG / EU betaal je _geen_ invoerkosten, aldus volgens twee verschillende medewerkers in twee verschillende telefoongesprekken van de belastingdienst..
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste