Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:57:
[...]
Ik heb n.a.l van jou bericht nogmaals gebeld naar Dixons, en toevallig had ik dezelfde persoon aan de lijn als gisteren.
Ik heb nogmaals gevraagd hoe het nu in elkaar steekt, zij heeft mij verzekerd dat de archos morgen binnenkomt ?, snap der niks meer van, ik laat me verrassen........wordt vervolgt :? :? :?
Ik zie net dat ik een verzend bevestiging met track&trace heb gekregen, Zo te zien ben ik morgen toch nog een happy camper. :)
Klopt inderdaad! Tevens zijn er al genoeg 'importeer'topics waar alles netjes in staat..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:45
De eu heeft vrij vervoer van goederen, met een aantal uitzonderingen.
Even een quote van de douane:
Reist u vanuit een ander EU-land naar Nederland (EU = Europese Unie)?
Reizen binnen de EU is hetzelfde als het reizen tussen Groningen en Amsterdam. De Douane bemoeit zich daar niet mee.
bron

Zo, hup bestellen maar.

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen, (de 10 inch 8GB) had hem gisteren besteld via Laptopleader.
Ik ben er echt ontzettend blij mee, wat een topapparaat!

Verwijderd

LoSBoL schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:05:
Beetje jammer dat de tnt staakt, denk dat er maar weinig de aankomende 2 dagen uitgeleverd wordt... :'(
TNT zegt zelf dat pakketjes gewoon worden bezorgd:

Pakketten en Express
Pakketten die worden afgeleverd aan de deur (niet door de brievenbus passen) en Express zendingen worden gewoon bezorgd.

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/update/

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 14:06
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:16:
[...]

Vanaf 150 euro heb je in ieder geval kosten wanneer de douane je pakketje gaat checken, sommigen hebben mazzel en komen er zonder kosten vanaf (m.n. vanuit EU) anderen zullen toch echt een rekening krijgen.
Ik heb nog nooit een rekening gehad bij postpakketten binnen de EU, en heb inmiddels al een klein vermogen via ebay uitgegeven. Volgens mij wordt er helemaal niks gechecked door de doane bij spullen uit de EU, alleen bij pakketten uit Azie en de VS komt het nog wel eens voor dat ik een gechecked pakketje krijg, waarbij soms eerst een rekening betaald moest worden voor ik het pakje kon ontvangen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:09:
[...]

TNT zegt zelf dat pakketjes gewoon worden bezorgd:

Pakketten en Express
Pakketten die worden afgeleverd aan de deur (niet door de brievenbus passen) en Express zendingen worden gewoon bezorgd.

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/update/
Klinkt goed, maar dat zeiden ze vorige week ook :/

15.11.2010:
Parcel sorted at sorting centre
16.11.2010:
Parcel still in sorting process; delivery delayed by 1 day

[ Voor 38% gewijzigd door LoSBoL op 25-11-2010 07:10 ]

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Ik heb naar aanleiding vd teleurstellende mail van YOURTABLET, afgelopen dinsdag al mijn preorder,die ik 7nov al geplaats had,geannuleerd. Tot op heden nog geen cent op mijn rekening teruggestort. Ik heb gisteren nog een herinneringsmail gestuurd met opnieuw het dringende verzoek tot terugstorting van mijn geld.Ben benieuwd of ik hier vandaag nog iets van YOURTABLET over zal horen. Btw heb nu ipv de archos 101 maar een galaxy tab via amazon uk besteld na een tip hier gelezen te hebben van een medetweaker, dank hiervoor.Komt morgen al binnen. Wordt mijn hebzucht eindelijk bevredigd :) .Vond de handelswijze van YOURTABLET tot nu toe erg netjes en vlot van reacties, echter dit is dan toch wel weer jammer. :(

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:05:
[...]Nogmaals ter herhaling: bij invoeren vanuit lidstaten van de EG / EU betaal je _geen_ invoerkosten, aldus volgens twee verschillende medewerkers in twee verschillende telefoongesprekken van de belastingdienst..
Als je hiermee de invoerrechten bedoelt, dan zijn we het al eens: die zijn er niet bij handel binnen Europa. Maar de BTW (Belasting Toegevoegde Waarde) is iets anders.
LoSBoL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 07:05:
[...]Ik heb nog nooit een rekening gehad bij postpakketten binnen de EU, en heb inmiddels al een klein vermogen via ebay uitgegeven. Volgens mij wordt er helemaal niets gecheckt door de douane bij spullen uit de EU, alleen bij pakketten uit Azië en de VS komt het nog wel eens voor dat ik een gecheckt pakketje krijg, waarbij soms eerst een rekening betaald moest worden voor ik het pakje kon ontvangen.
Het hangt af van de aangegeven waarde. Pakketjes met een relatief lage waarde gaan inderdaad door (is de moeite niet), maar pakketjes met een hogere waarde worden doorgaans wel gecontroleerd. Deze waarde wordt aangegeven in de uitvoer documenten die de leverancier bij de spullen doet. Of er dan binnen Europa nog BTW geheven wordt, dat weet ik dus niet; volgens het Schengen verdrag zou dit niet het geval moeten zijn, maar helemaal duidelijk is dit (voor mij) niet.

Ik heb ook wel eens gevraagd aan een leverancier (in dit geval uit de US) of er dan geen lagere (fictieve) waarde op de documenten vermeldt kan worden (was toch al betaald), maar daar deden ze niet aan mee, bang om bij controle een kruisje achter hun naam te krijgen. De Douane is immers ook niet gek!
LoSBoL schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:47:
[...]Of op naam van 'de zaak' gekocht? Voor particulieren gaat dit, zeker voor 'kleine' bedragen en voor persoonlijk gebruik nml. niet op (motorvoertuigen uitgezonderd)
Ik heb inderdaad ook een bedrijf, maar dit was echt privé. Internationale BtoB (bedrijfsmatige in- en uitvoer) is in ieder geval vrijgesteld van BTW (0-tarief). Het zou zakelijk ook niets uitmaken want de BTW die je als bedrijf betaalt is doorgaans toch te verrekenen met de belastingdienst. Als particulier niet (daar gaat het bij de BTW eigenlijk ook om; de uiteindelijke particulier betaalt). Maar als bedrijf moet je (uitzonderingen daargelaten) BTW berekenen aan je particuliere klanten en die BTW dan afdragen aan de belastingdienst (als bedrijf ben je dus verplicht inner voor de belastingdienst).

• oknot
  • Laatst online: 22-09-2020
Net van YOURTABLET een bevestiging gehad van mijn annulering vd archos 101. Het geld is als het goed is teruggestort. De vertraging had te maken met een storing bij de bank. Staat nog niks op mijn rekening naar dat zal wel goed komen ga ik vanuit. Dus toch tot op het einde netjes behandeld door YOURTABLET. :*)

Verwijderd

Wacht ook al een paar dagen op mijn geld van YT. Ze waren begin oktober één van de eerste shops waar je preorders kon plaatsen, dan mag je ook verwachten dat je bij de eersten zit om een tablet te ontvangen maar blijkbaar hebben ze zoveel preorders ontvangen dat ze het nu niet waar kunnen maken om ook uit te kunnen leveren. Dit was voor mij de eerste en ook de laatste keer dat ik ergens een preorder voor plaats, beter gewoon de voorraden bij de verschillende shops in de gaten houden bespaard je een hoop frustraties.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:38:
[...]

Als je hiermee de invoerrechten bedoelt, dan zijn we het al eens: die zijn er niet bij handel binnen Europa. Maar de BTW (Belasting Toegevoegde Waarde) is iets anders.

[...]

Het hangt af van de aangegeven waarde. Pakketjes met een relatief lage waarde gaan inderdaad door (is de moeite niet), maar pakketjes met een hogere waarde worden doorgaans wel gecontroleerd. Deze waarde wordt aangegeven in de uitvoer documenten die de leverancier bij de spullen doet. Of er dan binnen Europa nog BTW geheven wordt, dat weet ik dus niet; volgens het Schengen verdrag zou dit niet het geval moeten zijn, maar helemaal duidelijk is dit (voor mij) niet.
Zoals ik al zei heb ik contact gehad met de belastingsdienst. Zodra er in Engeland (of in elk ander EU land) netjes belasting is afgedragen op het product (wat in een webshop vrijwel altijd het geval is) betaal je in Nederland niet opnieuw BTW.

Overigens heb ik besloten mijn order bij Simplyelectronics te cancelen aangezien ik de kans groot zie dat, mocht ik ooit problemen met het tablet hebben, ik veel gezeur en gezever ga krijgen met geld terug / garantie en ik hem hoogstwaarschijnlijk tot overmaat van ramp naar Hongkong terug mag sturen.
Daarbij komen de reviews die ik online heb gelezen over die toko, die ook niet echt je-van-het zijn.

Dan maar even wachten tot hij in Nederland weer te krijgen is ;w

[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 25-11-2010 10:07 ]

Verwijderd

Voor de liefhebber, de Archos70 8Gb staat bij Dixons.nl weer op voorraad.

• PeterSelie
Ma-ma-maar ik wil de Archos 101 16GB :N

• HanSieT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 08:22
SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:05:
[...]
Dan maar even wachten tot hij in Nederland weer te krijgen is ;w
Jammer had me net ingesteld om te wachten op jouw review voor deze winkel om hem vervolgens dan ook te bestellen.

Dan ook maar even wachten tot de nl stores ze hebben.

Allround funny guy and super esports worthy gamer ( atleast i think so lol )

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:24:
Ma-ma-maar ik wil de Archos 101 16GB :N
Ik ook. Besteld begin november en verwacht 23, eh, nee 27 november, eh nee, 1 december, eh, 17 december, eh weer 1 december, 17 december, toch 16 december!....?; (ben benieuwd).
De 70 staat al weer op "niet op voorraad" bij Dixons

• PeterSelie
HanSieT schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:25:
[...]

Jammer had me net ingesteld om te wachten op jouw review voor deze winkel om hem vervolgens dan ook te bestellen.

Dan ook maar even wachten tot de nl stores ze hebben.
Tjah, ik heb nog het e.e.a. aan vragen bij ze lopen waarop ik nog antwoord verwacht eer ik écht de cancel doorzet. Echter geven die reviews van die shop me toch kippenvel. Ik wacht enkel de vraag nog af hoe het precies met garantie zit.

Probleem is dat je in een aantal gevallen hoort dat de boel toch vanuit HongKong wordt verstuurd, terwijl me zowel via de telefoon als via mail-support is aangegeven dat de boel vanuit hun hoofdkwartier in UK wordt verstuurd.

Quote:
Dear XXX,

Thank you for your email and we would like to inform you that our items are dispatched at our main warehouse in UK. Furthermore, there should be no duty invoice as we take care of this with our courier which for your case shall be DHL.

In addition, due to special arrangments we have made on your behalf, we do not charge any of our customers VAT. As a result, we have passed on the saving to our customers by selling our items at a lower and more competitive price.

We hope that this helps clear up any queries in your mind and you are willing to keep the order with us.
Meanwhile, should you have further queries, please feel free to email us again.

Best Regards,
XXX
Customer Service Executive
Er wordt geen VAT berekend? ¿Que? De boel daar ruikt nogal onfris.. Dus ik wacht hem denk ik toch in Nederland af :)

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

@Alhambra
Bedankt voor de tip!
Niet op voorraad, dat is de 250GB.
De 7GB is op voorraad en ik heb zojuist Dixons gebeld, de voorraad is "voldoende".

[ Voor 24% gewijzigd door Vmu op 25-11-2010 10:46 ]

Vmu

• HanSieT
@SoaDmaggot ik had ook eerder gelezen dat ze in HK zaten maar dat ze verstuurde vanuit UK.

Ik lees wel redelijk goede reviews maar ik zit net als jij te dubben over de garantie.
Jammer is dat de Nederlandse winkels zo achterlopen.
Elke zending die er uberhaupt in NL aankomt is na een uur uitverkocht.

Ik wacht toch nog even ( zo lang ik hem maar voor kerst heb hahahahha )

• PeterSelie
HanSieT schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:52:
@SoaDmaggot ik had ook eerder gelezen dat ze in HK zaten maar dat ze verstuurde vanuit UK.

Ik lees wel redelijk goede reviews maar ik zit net als jij te dubben over de garantie.
Jammer is dat de Nederlandse winkels zo achterlopen.
Elke zending die er uberhaupt in NL aankomt is na een uur uitverkocht.

Mja, ik lees zowel zeer slechte als goede reviews. Over het algemeen moet je niet af gaan op de hoeveelheid goede reviews, maar op het aantal slechte.
Ik hou je wel even op de hoogte wat ik betreft de vraag over garantie terug krijg :)

Verwijderd

HanSieT schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:52:
Je bedoelt toch wel Kerst 2011 he?

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:42:Er wordt geen VAT berekend? ¿Que? De boel daar ruikt nogal onfris.. Dus ik wacht hem denk ik toch in Nederland af :)
Niet onfris, dat is zo als je goederen naar het buitenland verstuurt (0%-tarief). Zij hoeven dan ook gen BTW (VAT) aan de Engelse fiscus af te dragen. Je betaalt dan als particulier de BTW aan de grens. Dat “hun coerier” DHL het transport verorgt doet daar niets aan af. Ook die moeten alles inklaren bij aankomst in Nederland en als het pakketje er niet doorslipt (weinig kans; ze kijken gewoon de vrachtbrief even na), moet DHL de BTW afdragen. DHL berekent in dat geval de kosten heus wel door hoor.
Mensen nog geen Archos 70's met 250GB HDD gespot?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• HanSieT
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:12:
[...]

Je bedoelt toch wel Kerst 2011 he?
Ik bedoel eigenlijk wel Kerst 2010 want 7 dagen levertijd kan nog wel voor 2010 eindigt toch?

• PeterSelie
Alhambra: wat er in dat geval onfris ruikt is dat Simply Electronics aangeeft dat er door mij niets extra's betaald hoeft te worden bij grensovergang aangezien zij netjes alles al hebben voldaan. Dat blijkt misschien niet uit de bovenstaande quote, maar wel in combinatie met voorgaand contact met de shop. Aan de andere kant geven ze dus aan dat ze zelf geen BTW betalen zodat ze ons een zo laag mogelijke prijs kunnen bieden..
De quote die ik hierboven heb geplaatst was een antwoord op de volgende vragen:
Please hold my order, until you can you confirm the following:
1. The item is being shipped from a depot in the UK, and not from Hong Kong
2. Taxes (VAT) have been payed and are included in the amount I payed when ordering the product, so I do not have to pay any taxes when it arrives in The Netherlands
In dat geval geven ze dus wel degelijk aan dat ik bij grensovergang geen BTW hoef te betalen, terwijl ze tegelijkertijd aangeven dat ze zelf ook geen VAT betaald hebben in de UK?

Like I said: fishy.

Verwijderd

Ik wacht ook in spanning op de 250GB versie. Bij Dixons nog wel voorraad 8GB, heb er over na zitten denken, maar ik denk dat ik toch spijt ga krijgen als ik voor de 8 ga.
Dus als iemand weet waar er in stock is, ik hoor het graag.
Ik heb zelfs een print op ware grootte gemaakt van de Archos 70 250 gb, zodat ik al een idee heb van wat er gaat komen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik kom net uit de Saturn in Groningen. Daar lagen er nog 8 (nu nog 7) voor E299,95. Echter hebben ze deze week de E15 retour bij elke E100 besteding. Als je er dus iets van een euro bij doet kom je op E255 uit. Goedkoper heb ik ze niet gezien.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• PeterSelie
'Daar lagen er'? Welke lag er precies? :)

Helaas woon ik niet bepaald dicht in de buurt van Groningen, dus die vlieger gaat voor mij niet op.. Tenzij ze de 101 16GB hebben liggen en je hem wil versturen ;)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

8GB 10.1

[ Voor 45% gewijzigd door Janoz op 25-11-2010 12:51 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Vandaag binnengekregen. Comcom liet mij weten begin december dus dit was een leuke verassing.

Verwijderd

Net een mailtje gekregen van Bandee.nl, ook hier is de Archos 70 8gb binnen en wordt vandaag naar me opgestuurd. Kan hij alsnog in de zak van Sinterklaas :)

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Pff, vanmiddag besteld bij laptopleader.nl, daar stond dat ze nog op voorraad waren.

Kijk ik net nog een keer, staat ie niet meer op voorraad.. mijne is dus ook niet verstuurd. Ze konden me niet zeggen wanneer die nu wel verstuurd wordt.

Lekker weer :)

• PeterSelie
Ik zal jullie een overgrote hoeveelheid emails besparen, aangezien die vooral dubbele vragen bevatten, echter heb ik nu nog steeds geen duidelijk antwoord bij SimplyElectronics.net met betrekking tot de te verrekenen BTW zij het VAT.
Dear XXX,

Thank you for your email.
With regards to your previous query, please be advised that should you encounter any issues with the item, you will need to have this shipped to our UK address.
As for the VAT issue, as previously advised, we do not charge any of our customers VAT.
The only price you will need to settle with us will be the price you see in our website.
Hope the information clarifies the issue. Meanwhile, if you require further information or assistance, please do not hesitate to email back.

Best Regards,
XXX
Customer Service Executive
Leuk dat ze klanten geen VAT rekenen, maar daaruit maak ik op dat ze zelf ook geen VAT afdragen en ik dus alsnog BTW mag gaan betalen wanneer de tablet de grens over gaat. In dat geval: thanks but no thanks, ik haal hem wel uit Nederland, wanneer hij eindelijk beschikbaar is.

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:34:In dat geval geven ze dus wel degelijk aan dat ik bij grensovergang geen BTW hoef te betalen, terwijl ze tegelijkertijd aangeven dat ze zelf ook geen VAT betaald hebben in de UK?

Like I said: fishy.
Ja, en dat begrijp ik dus niet. Ik vul zelf elke 3 maanden mijn BTW opgave in bij de fiscus en daarin geef je o.a. aan voor hoeveel waarde je naar het buitenland heb verhandeld tegen het 0% tarief (zonder BTW dus). Dat is correct en legaal. Ik heb het dan wel over BtoB. Ik kan me voorstellen dat deze regel in heel Europa geldt (dus ook in de UK). De zakelijke ontvanger betaalt mij dus geen Nederlandse BTW, maar hij moet wel de BTW van dat land berekenen aan de particulier aan wie hij het product verkoopt. Die ontvangen BTW draagt hij dan ook weer af aan de fiscus. Uiteindelijk schiet hij er niets mee op; wat je vangt moet je toch afdragen en wat je betaald krijg je terug van de fiscus. Zo werkt de BTW (VAT) nu eenmaal in het bedrijfsleven. Alleen de particuliere eindgebruiker is de pineut. Maar eerlijk gezegd weet ik niet zeker hoe het gaat als je als bedrijf aan een particulier verkoopt in het buitenland. Dat komt bij mij niet voor. Maar mijn gevoel zegd dat er ergens toch BTW betaald moet worden, anders kopen we niets meer in ons eigen land maar in het goedkopere buitenland en vist de fiscus achter het net. Alleen, ik geloof dat niet.

• PeterSelie
Stel, een particulier koopt iets in Nederland bij $webshop en laat het naar het buitenland verzenden betaald hij er gewoon 19% BTW in Nederland over. Bij menig webshop in de UK gaat dat ook zo.
In die gevallen hoef je dus níét opnieuw belasting te betalen bij grensovergang.
Kom op jongens, dit is geen 'hoe importeer ik m'n Archos thread'
CLB schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:13:
Tevens zijn er al genoeg 'importeer'topics waar alles netjes in staat..

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:13:
Stel, een particulier koopt iets in Nederland bij $webshop en laat het naar het buitenland verzenden betaald hij er gewoon 19% BTW in Nederland over. Bij menig webshop in de UK gaat dat ook zo.
In die gevallen hoef je dus níét opnieuw belasting te betalen bij grensovergang.
Zodra je als particulier gekocht hebt, is het een zg. "marge" product geworden (BTW is verrekend). Je kunt het dan als particulier inderdaad aan een particulier verkopen zonder BTW te berekenen. Je kan en mag als particulier immers geen factuur schrijven!

Als je als particulier een product aan een bedrijf verkoopt, ook dan betaalt dat bedrijf ook geen (afzonderlijke) BTW aan jou en kan hij dus ook geen BTW aan de fiscus terugvragen. MAAR. Als dat bedrijf dan het product weer aan een particulier verkoopt, dan moet deze wel weer BTW berekenen en die BTW gaat naar de fiscus.Het marge product is dan weer een BTW product geworden. Dat is ongunstig en voor sommige producten (bijv, auto's bij inruil) is daarvoor de zg. "margeregeling" uitgevonden.

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:15:

[...]
Daar heb je ook gelijk in! Interessant is natuurlijk wel de uiteindelijke totaalprijs die je moet betalen.
Maar ik zal er nu mee stoppen. Wel blijf ik benieuwd hoe het uiteindelijk afloopt. Groet.

• arjmw
  • Laatst online: 12-09 23:28
Het is hier geen Marktplaats. Hier noemen we dit spam, en dat is ongewenst.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 25-11-2010 17:15 ]

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 07:48
Janoz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:47:
Ik kom net uit de Saturn in Groningen. Daar lagen er nog 8 (nu nog 7) voor E299,95. Echter hebben ze deze week de E15 retour bij elke E100 besteding. Als je er dus iets van een euro bij doet kom je op E255 uit. Goedkoper heb ik ze niet gezien.
Thx, ga gelijk ff heen. Paar batterijen erbij en klaar :)

• PeterSelie
CLB schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:15:

[...]
Klopt, maar er waren er wel een aantal die vraag hadden naar de verdere afloop bij bestelling bij de betreffende shop. Wellicht niet geheel ontopic volgens 'Levertijden' maar wel degelijk als het gaat om aankopen.

Daarnaast hebben we daar de topic-report knop voor.

Overigens heb ik de aankoop bij SimplyElectronics gecancelled en wacht ik wel tot hij in Nederland weer fatsoenlijk leverbaar is.

[ Voor 12% gewijzigd door PeterSelie op 25-11-2010 16:48 ]

Ik ga geen TR aanmaken als ik al tig keer heb gewezen op de 'tig andere importeer threads' zeg..

Verwijderd

Net gebeld met Allmicro. Zij zeggen dat de info van de leverancier is dat de Archos 70 250GB een verwachte levertijd heeft van 31 januari 2011. Ze zijn daar dus wel eerlijk over.
Maar wel lang wachten.
Er staan er al 15 in backorder en er worden er dan 25 geleverd. Dus niet veel speling, zelfs op lange termijn.

• Bugs4Bugs
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53
Dank voor de tip, Janoz. Zojuist mijn schoonvader een 101, 8gb op laten halen in Groningen. Helaas komt ie pas eind december deze kant uit! illegale export naar Noorwegen! BTW is hier 25%!
Hij was alleen de batterijen vergeten! Dus maar €30,- korting :F

[ Voor 14% gewijzigd door Bugs4Bugs op 25-11-2010 19:08 ]

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Vanochtend zag ik tot mijn vreugde dat de 70 8GB bij Dynabyte op voorraad was. Dus gelijk m'n iDeal er even overheen geknalt en ja hoor, morgen wordt hij geleverd! :D
Wilde eigenlijk een 101 8GB maar die lijkt echt bijna nergens verkrijgbaar te zijn.

• woetroz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Vanmiddag een Archos 101 8GB besteld bij 4launch. Er waren er op het moment van klikken 4 beschikbaar, een paar minuten later geen enkele meer. Ben nu aan het wachten op de verwerking van de order, hopen dat het gelukt is.

Tip: bij Salland http://www.salland.eu/product/927588?ref=0 staan er nu 2 op voorraad...

• HanSieT
Ik had de laatste bij Saturn Groningen en gelukkig hielden ze hem vast voor me.
Verkoper zei ze gaan als broodjes.

Ik ga naar het offi topic nu en spelen :D

Thanks Janoz voor de heads up over groningen! _/-\o_

• is01
  • Laatst online: 26-08 21:05
Goed nieuws de archos 101 8gb is nu beschikbaar bij mediamarkt. Ik ben net geweest bij mediamarkt in amsterdam noord. Maar ik ben toch blij dat ik de 7 inch versie gekocht heb want ik vind het persoonlijk mooier.
Touwens ik heb mijn archos 70 bij simplyelectronics gekocht en betaald ook gewoon de advies prijs(240 euro) en verzend kosten was gratis alleen wordt door waardeloze dhl bezorg.

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 09:17
woetroz schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:20:
Vanmiddag een Archos 101 8GB besteld bij 4launch. Er waren er op het moment van klikken 4 beschikbaar, een paar minuten later geen enkele meer. Ben nu aan het wachten op de verwerking van de order, hopen dat het gelukt is.

Tip: bij Salland http://www.salland.eu/product/927588?ref=0 staan er nu 2 op voorraad...
grrmbl... beide shops heb ik vandaag ook een aantal keren bekeken en elke keer stond er levertijd onbekend...
waarom vis ik toch steeds achter het net :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 26-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkahn
  • Laatst online: 29-11-2021
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 26-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
*weg*

[ Voor 173% gewijzigd door RoD op 26-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
is01 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:32:
Goed nieuws de archos 101 8gb is nu beschikbaar bij mediamarkt. Ik ben net geweest bij mediamarkt in amsterdam noord. Maar ik ben toch blij dat ik de 7 inch versie gekocht heb want ik vind het persoonlijk mooier.
Touwens ik heb mijn archos 70 bij simplyelectronics gekocht en betaald ook gewoon de advies prijs(240 euro) en verzend kosten was gratis alleen wordt door waardeloze dhl bezorg.
Hadden ze ook de 7" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend hadden ze de 7" 8GB nog bij ereaderstore.nl, echter na een uurtje stond de status weer op geen voorraad.
Ik heb na lang dubben toch besloten de 7" 8 gieg versie aan te schaffen. Want de 250 GB is pas vanaf 31 januari weer leverbaar. Vanochtend gebeld met Informatique, ze hadden er welgeteld 1 liggen op voorraad, dus deze meteen besteld. Morgen komt TNT hem brengen (hoop ik). Ik kan niet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 250GB is gebaseerd op een enkele internetwinkel.. tsjaa...
Op Archos.com zelf staat 'coming soon' wat imho niet echt duidt op 'eind januari'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de internetwinkels is de leveringsinformatie van archos zelf nu in ieder geval niet voor 31 januari voor de 250 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

izzo schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:00:
[...]

Hadden ze ook de 7" versie?
Volgens mij kun je nog geluk hebben bij Bandee.nl, zou eerst wel even bellen. Wel goede en snelle service daar. Mijn bestelling wordt vandaag afgeleverd, de chauffeur is onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Laatst online: 08-09 09:17
Zojuist na en telefoontje bij de MM in Zwolle langsgereden, had een afspraak vlakbij. Daar hadden ze zowel de 8GB als de 16GB op voorraad liggen. Eindelijk, kan ik vanavond spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Laatst online: 08:55
marqvds schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:32:
Zojuist na en telefoontje bij de MM in Zwolle langsgereden, had een afspraak vlakbij. Daar hadden ze zowel de 8GB als de 16GB op voorraad liggen. Eindelijk, kan ik vanavond spelen!
Toevallig, ik heb daar zojuist de 8gb 70 opgehaald. Koste 239 euro, viel me nog mee, volgens mij hadden ze er 2 op voorraad, nu nog 1 ;)

De 101 hadden ze ook een aantal van, niet heel veel. (max 4?) Koste 299. Nu maar eens even uitproberen ;)

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
marqvds schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:32:
Helaas, volgens de telefoniste hadden ze de 16GB niet meer liggen.. De 8GB daarentegen hadden ze wel liggen inderdaad :Y
De 16GB hebben ze nu niet meer liggen. Nog een keer gebeld om de 8GB te reserveren, bleek dat ze er van de 16GB toch nog één hadden liggen *O*

[ Voor 15% gewijzigd door PeterSelie op 26-11-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt zeker ook al 20x besteld, geannuleerd en gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Neen, ik heb hem alleen eenmalig bij Simply Electronics besteld en geannuleerd, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat ik jouw nickname tegenkom bij nagenoeg elke leverancier in dit topic =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Volgens mij heb ik alleen onderzoek gedaan naar beschikbaarheid van het tablet en is dat juist de bedoeling ervan. Ik heb enkel een reservering geplaatst bij SimpleElectronics en nu bij de MM in Zwolle.
Als ik het topic zo doorkijk zie ik veel mensen die bij 3+ shops tegelijk een reservering hebben staan, ik kijk even de kat uit de boom kwa beschikbaarheid.

Zullen we maar weer ontopic, mmmkay?

[ Voor 4% gewijzigd door PeterSelie op 26-11-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Gisteravond half negen de 70IT besteld bij PDAshop netjes binnen uur bevestiging van betaling en bestelling rond 11 uur nog een mailtje met ingepakt en onderweg en weer 10 minuten later een mailtje met een track en trace

vanmiddag ff lopen kijken op de track en trace en ja hoor tnt is al langs geweest maar helaas ik was er niet Hopelijk kan ik morgen met me 70IT aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoaDmaggot schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:46:
ik kijk even de kat uit de boom kwa beschikbaarheid.
Daar doelde ik ook op.. Ook zo'n jongen / Tweaker die hem 'moet hebben', vind ik wel mooie reactie :*)
Als je ziet dat dit topic en het ervaringen topic slechts 2 weken oud zijn en al honderden posts hebben en duizenden keren bezocht zijn is dat toch wel tof.. Eigenlijk zouden deze tablets pas in 2011 uit moeten komen, dan konden we ze nomineren voor [Gouden Steeksleutel] Beste tablet in 2011... Nu wordt dat natuurlijk de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Laatst online: 22-04 21:46
Nou, ik ben ook al poosje wanhopig op zoek naar een betrouwbare shop om hem te bestellen, maar ik pies iedere keer net naast de boot ;)

Nu heb ik hem eindelijk kunnen bestellen online bij mediamarkt webshop.
Nagebeld, en ze zeiden dat ik de laatste had............
Eerst zien, dan geloven....;)

Als alles goed gaat heb ik dan dinsdag EINDELIJK mijn speeltje (Archos 101 8GB) binnen !!!!!!!!!

Reinier666

edit: uurtje geleden met mediamarkt zwolle gebeld, die hadden er nog een paar op voorraad......maar das te ver rijden voor mij ;) Dus voor de liefhebber: Zwolle is (misschien was) the place to be

[ Voor 19% gewijzigd door reinier666 op 26-11-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:45
Kijk net op de MM site, de Archos 70 is op voorraad volgens de site (weet niet of dat nou betrouwbaar is), maar dat plaatje lijkt niet helemaal te kloppen. Of is dit alweer een bevestiging voor die leesbril?
http://www.mediamarkt.nl/...html?display=online&pos=4

edit:
beetje spuit11-post dit...

[ Voor 5% gewijzigd door rinkel op 26-11-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

CLB schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:14:
Eigenlijk zouden deze tablets pas in 2011 uit moeten komen, dan konden we ze nomineren voor [Gouden Steeksleutel] Beste tablet in 2011... Nu wordt dat natuurlijk de iPad.
Lol, ook al zouden deze tablets in 2011 uitkomen, dan worden ze nog niet het beste tablet. Het is leuk speelgoed, maar er is echt wel wat beters op de markt, nu de iPad en volgend jaar de Notion Ink. De Archos zal hier echt niet aan kunnen tippen.. Nomineren kan natuurlijk altijd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Hij is vanmiddag binnen gekomen. 70/8GB. Geweldig mooi apparaatje. Enige nadeel; hij loopt erg vaak vast en gaat dan niet meer aan. Verder een erg mooi tablet met een zeer hoog gadget gehalte en kan hem zeker aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Van centralpoint vanmorgen:
Hierbij laten wij u weten dat de verwachte verzenddatum van uw bestelling staat op onbekend.

1 x CO-ARC-501590 Archos Archos 101 internet tablet (501590)
was 15 december, nu onbekend

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Jippie vandaag me 70IT 8gb binnengekregen wat een gaaf ding zeg naja ik verhuis naar het ervaringentopic bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:15:
Lol, ook al zouden deze tablets in 2011 uitkomen, dan worden ze nog niet het beste tablet. Het is leuk speelgoed, maar er is echt wel wat beters op de markt, nu de iPad en volgend jaar de Notion Ink. De Archos zal hier echt niet aan kunnen tippen.. Nomineren kan natuurlijk altijd.
Dit hangt er natuurlijk van af wat je belangrijk vind. Zo wordt de Notion 50% zwaarder, wellicht meer dan 50% duurder, is het een 3G model (wordt dan theterng wel gesupport als je geen extra abonnement wil?) etc. en is ook nog lang niet zeker wanneer deze verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oknot schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:46:
Net van YOURTABLET een bevestiging gehad van mijn annulering vd archos 101. Het geld is als het goed is teruggestort. De vertraging had te maken met een storing bij de bank. Staat nog niks op mijn rekening naar dat zal wel goed komen ga ik vanuit. Dus toch tot op het einde netjes behandeld door YOURTABLET. :*)
Dit bericht heb ik ook tot 2x toe gehad van Yourtablet, maar heb nog steeds geen cent op mijn rekening staan! Daarnaast een mailtje van Jorg (YT) ontvangen met de mededeling dat het geld al was overgemaakt....

Dit is geen goede reclame voor Yourtablet, ik wacht nog tot maandagochtend, begin het nu wel een beetje zat te worden onderhand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagoozy
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik heb op donderdag geannuleerd bij YourTablet en van daag staan de centjes op mijn rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Ik heb vanmorgen bij de MM in Zwolle een 101 8GB opgehaald. Er stond er daaarna nog 1 + de demo. Type dit nu al op het apparaat : -) So far so good. Geeft trouwens aan dat het Android 2.1 is en de laatste firmware.

[ Voor 18% gewijzigd door buzzbuzz68 op 27-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
Klopt, ik heb de 70 met 8GB en die draait inderdaad op 2.1. 2.2 komt waarschijnlijk dit jaar nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
reinier666 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:12:
edit: uurtje geleden met mediamarkt zwolle gebeld, die hadden er nog een paar op voorraad......maar das te ver rijden voor mij ;) Dus voor de liefhebber: Zwolle is (misschien was) the place to be
Geen idee waar je woont, maar ik ga morgen richting Zwolle om er één op te halen. Mocht je het graag willen, kan ik er één voor je meenemen? Kan je hem ophalen in Amersfoort (woonplaats), Hilversum (werk) of Amsterdam (vriendin) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Archos 70 8GB opgehaald bij de MediaMarkt in Den Haag voor 199,-
Ze bieden laagste prijsgarantie aan en aan de overkant zit een Dynabyte..

Tsjaa dat ze bij de MediaMarkt niet door hebben dat, dat een Archos 7 is.
Moest er wel om vragen trouwens, hij werd van achter uit het magazijn gehaald.

Hmm moeilijk om ingepakt te laten, deze is voor mn meisje (Sinterklaas / Kerst ofzo)
Want zelf wil ik denk toch die 250GB versie voor het meenemen van tig films, muziek en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
CLB schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:45:
Hmm moeilijk om ingepakt te laten, deze is voor mn meisje (Sinterklaas / Kerst ofzo)
Want zelf wil ik denk toch die 250GB versie voor het meenemen van tig films, muziek en foto's.
Ik ga voor je duimen dat je het vol kan houden, ik zou zelf echt staan te springen :>

Gelukkig kan ik mijn 16GB 101 zondag ophalen *O*

[ Voor 6% gewijzigd door PeterSelie op 27-11-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

CLB schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:45:
Archos 70 8GB opgehaald bij de MediaMarkt in Den Haag voor 199,-
Ze bieden laagste prijsgarantie aan en aan de overkant zit een Dynabyte..

Tsjaa dat ze bij de MediaMarkt niet door hebben dat, dat een Archos 7 is.
Moest er wel om vragen trouwens, hij werd van achter uit het magazijn gehaald.

Ik ben gister ook toevallig nog naar Mediamarkt in Den Haag geweest. Er zou er nog 1 zijn geweest volgens de computer maar ik kon hem nergens vinden. Uiteraard waren alle medewerkers die wisten waar hij lag voor zeker 20 minuten mensen aan het helpen met een keuze voor een laptop. ("Maar meneer, kan ik met deze ook wel mijn foto's bekijken van mijn camera"). Argh... :P

Er zou dus nog 1 Archos 101 8gb zijn, net de afdelings leider aangesproken, hij ging hem halen, komen er 2 andere mensen aan lopen die ook wilde.. Helaas, hij was voor moi! ;)

Hij gaf wel aan dat ze dinsdag weer meer Archos 101's binnen zouden moeten krijgen, ze hadden er trouwens maar 4 gekregen...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
SoaDmaggot schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:39:
Geen idee waar je woont, maar ik ga morgen richting Zwolle om er één op te halen. Mocht je het graag willen, kan ik er één voor je meenemen? Kan je hem ophalen in Amersfoort (woonplaats), Hilversum (werk) of Amsterdam (vriendin) :)
Dat is niet nodig, als het goed is is mijne onderweg vanuit de webshop van de MM, zal ergens begin van de week arriveren ;)

Evengoed bedankt voor het aanbod.

Reinier666

edit: bij mij wilde ze niet reserveren aan de telefoon, zelfs toen ik aanbood het via mail te doen, een bloemetje voor der mee te nemen en alvast te betalen via ideal/paypal/creditcard, wilde ze niet reserveren!
Dus ik hoop van harte dat er nog eentje is voor je morgen!

[ Voor 22% gewijzigd door reinier666 op 27-11-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Die van mij is gereserveerd op naam en adres voor morgen, de laatste 16GB 101 in Zwolle. Als het goed is zou hij er dus moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Nou ja, wat een klootviolen daar zeg.........dan had ik hem al kunnen hebben dus....;)
Gelukkig is mijne onderweg met de post een dezer dagen als het goed is.....

Maar goed, laat nog even weten of het gelukt is

Succes morgen

Reinier666

edit: nog een leuk filmpje, laat hem eens van dichtbij zien ;)
YouTube: Archos 101 Internet Tablet - Unboxing

[ Voor 122% gewijzigd door reinier666 op 28-11-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdamhof
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-02 18:11
MediaMarkt webshop meldt een Archos 70 8GB voorradig, echter staat een foute afbeelding bij. Van een 43 volgens mij.
Is de webshop betrouwbaar m.b.t."op voorraad" melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Ik hoop het wel ;)

Maar ik moet het eerst zien, dan geloven whahahaha

Reinier666

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoaDmaggot schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:49:
Ik ga voor je duimen dat je het vol kan houden, ik zou zelf echt staan te springen :>
Heb nu maar 'n V&A vraag advertentie neergeplempt, het jeukt namelijk wel heel erg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ik heb ´m binnen hoor! Schijnbaar zijn er door de leverancier maar 10 van de 16GB 101 aan MediaMarkt geleverd, door het hele land heen..

*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
@SoaDmaggot : Mooi man!!

Mijn 8GB 101 is "in verzendfase" bij de MM webshop
Net maar even achteraan gebeld voor de zekerheid, stond gelukkig niet in "back-order" ;)

Dus zal ie wel woensdag ofzo binnenkomen.

edit: zojuist een "verzonden" mailtje gehad ;) zou het er dan eindelijk van komen?........;)

[ Voor 18% gewijzigd door reinier666 op 29-11-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 06:53
Ik kan hem niet vinden in de webshop van MM. Waar halen jullie hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Laatst online: 25-01-2023
Relisys schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:52:
Ik kan hem niet vinden in de webshop van MM. Waar halen jullie hem vandaan?
Afgelopen week stond hij ff in de webshop, ik was op mijn werk en besloot met mijn domme kop om het thuis te bestellen maar ja, toen was hij alweer weg :P Wacht nu dus ook nog steeds tot hij ergens op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Voor hoeveel hebben jullie hem gehaald gehad bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Hij was daar afgelopen vrijdag "ineens" online op voorraad.....
Ik heb de 8 gig daar voor 300 euro besteld, samen met nog een paar, want 10 minuten later was ie uitverkocht.

Nu wachten op de postbode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb nog een bestelling voor een A70 bij Conrad staan die vanaf de 15e gaat leveren.
Iemand belangstelling om 'm over te nemen? Anders cancel ik 'm
.
edit-gecancelled-

[ Voor 7% gewijzigd door Vmu op 30-11-2010 12:42 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PDAShop.nl is de Archos 101 8GB op voorraad

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdamhof
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-02 18:11
Net bij MM Zwolle een Archos 70 8GB gekocht. Hadden er nog zeker 5 liggen.
En nu lekker spelen :9~

[ Voor 14% gewijzigd door hdamhof op 30-11-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Voor degenen die nog zoeken naar de 16GB 101: hij is op voorraad bij eReaderstore.nl. Ik heb er nét een notificatiemail van gehad, dus de voorraad zal nog wel relatief ruim zijn:

http://www.ereaderstore.n...vemailer&utm_medium=email

Ennnn weer uitverkocht..

[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 30-11-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleybaak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08-2022
Zag zojuist op Dixons.nl dat de 16 GB 101 op voorraad is.

https://dixons.nl/artikel...ernet_tablet_pc_met_16_GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlcs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-08 09:04
Had de 16GB 101 zondag besteld bij simplyelectronics maar de order stond net nog steeds op 'new' en er staat sinds gisteren ook weer 'out of stock' bij... vertrouw er niet echt op dat 'ie nog snel komt dus heb deze gecancelled (hoop dat ze een beetje opschieten met de refund, iemand ervaring?).

Nu besteld bij Dixons.nl, ben benieuwd... Thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
rlcs schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:14:
Had de 16GB 101 zondag besteld bij simplyelectronics maar de order stond net nog steeds op 'new' en er staat sinds gisteren ook weer 'out of stock' bij... vertrouw er niet echt op dat 'ie nog snel komt dus heb deze gecancelled (hoop dat ze een beetje opschieten met de refund, iemand ervaring?).

Nu besteld bij Dixons.nl, ben benieuwd... Thanks voor de tip :)
Ik heb mijn order een week geleden gecancelled en de cancellation zou doorgestuurd worden naar de administratie afdeling. Helaas nog niets over gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlcs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-08 09:04
Ben blij dat ik bij dixons besteld heb... krijg net mail terug van Vanessa:
Dear Robert,

Thank you for your email.

We oversold a few units for this item. Logistics are working through to clear all outstanding orders and any extras will be purchased through our suppliers.

Would you be willing to give us another 24-48 hours to confirm this for you? This would be much appreciated.

Kind Regards,

Vanessa Carroll
Customer Service Manager
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste