Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Rynji schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:05:
Dan ben jij een van die personen die het verschil tussen 30 fps en 60 fps niet ziet.
Je counter geeft de fps aan die je zou moeten hebben, maar de engine locked solo play op 30fps, fact.
Hmm toch kom ik daar ruim boven met soloplay...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Baccy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:49:
[...]

Hmm toch kom ik daar ruim boven met soloplay...........
Je FPS counter wel ja.
maar je bent alsnog locked op 30 zonder dat je het door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
unfor schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:49:
[...]

Je FPS counter wel ja.
maar je bent alsnog locked op 30 zonder dat je het door hebt.
Ik geloof het allemaal best dat het gelocked is op 30, maar wat doet die counter dan? Die zuigt framepjes uit zn duim? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Baccy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:52:
[...]

Ik geloof het allemaal best dat het gelocked is op 30, maar wat doet die counter dan? Die zuigt framepjes uit zn duim? :+
Ja, in principe wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister toch maar de ps3 versie aangeschaft bij de bartsmit, kreeg er een t-shirt bij en de Doom-pack bij!
Gelijk maar op Hard begonnen en moet zeggen, de tegenstand is redelijk vermaak me wel. Begin me er alleen nogal aan te ergeren dat mn teammate bots ongeloofelijk dom blijven. Daardoor is het verder in de game bijna niet meer te doen aangezien ik de enige ben die nog kills maakt en me teammates bij bosjes neer vallen, erg jammer dus. Maar goed PSN komt vandaag of morgen weer online dus hopelijk kan ik dan lekker online gaan knallen. Grafisch is het zeker geen hoogstaande game maar de gameplay maakt dat meer dan goed (homefront vond ik er slechter uitzien).

En het algehele gebrek aan stats bevalt me ook wel, zou wel graag iets van een k/d ratio ergens terug willen zien, maar ben er (in vergelijking tot CoD) totaal niet mee bezig. Gewoon lekker objective-h**ren en teamates buffen, etc etc. Vind het allemaal heel cool gedaan en het is aardig uitgebreid kwa abbilities e.d.

Maar de game is denk ik toch wel het leukst met een paar maten (of clan). Nog even geduld hebben dus.

Wel jammer voor de pc'ers dat het weer allemaal nog niet zo lekker werkt. Ben Op de ps3 eigenlijk nog geen bugs of andere ongein tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:02:
[...]

Het is hilarisch hoe ze bergen geld er tegenaan gooien, terwijl de game gewoon echt enorm brak is. Elk aspect van deze game is zo flawed dat het een schande zou zijn voor de esports scene als deze game populair gaat worden.
komt probs gewoon van de ontwikkelaars af dat geld.. betere keus dan het geld uitgeven aan de implementatie van hoedjes en andere onzin wouldnt you say? TF2 > Brink, dat terzijde ;)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:11

Roshnak

PSN: Roshgill

KUT SPEL!!! Ik ga een server in en word er aldoor weer uitgegooid :S WTF is dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Hmmmm 60fps met een 860, 8gig en een 5870vaporX? vind het wat weinig... toch?
owkee toegegeven, ik draai alles op max..;)

[ Voor 22% gewijzigd door DRuw op 15-05-2011 11:35 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Roshnak schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:12:
KUT SPEL!!! Ik ga een server in en word er aldoor weer uitgegooid :S WTF is dit...
Ja blame meteen het spel? Specs? aard van het probleem? Dat soort berichten is vrij kansloos. Post dan niet zeg maar.

Gister weer heerlijk genknaled, zonder problemen. Het enige probleem is achterlijke teams en altijd bovenaanstaan gaat ook wel is vervelen..ohnee dat doet het niet :+ . Lekker met shadrin lopen gamen over skype allebei helemaal kapot ergeren(aan zowel allebei de teams lol) maar het speelt wel heerlijk weg, paar kleine bugjes maar niks echt irritants. Nergens lag ook das fijn een geen FPS lag. Af en toe van die gekke thuis servers van mensen die een enkele keer haperen maar das voor iedereen. Prima launch zo far! Net zo goed als elke andere grote titel zo ver.

@hierboven: waarom is dat weinig? Moet zeggen dat ik het verschillen tussen 60fps en 100 fps niet echt meer zie, dus als ik maar ergens boven zit vindt ik het goed. Het had wat meer kunnen zijn aan de andere doet het boven die grens ook niet echt iets meer.

@hieronder: Ja want het draait verder alleen om specs(je hebt geen software die kan kloten met verbindingen,firewalls, virusscaneers etc etc, NEE SPECS ALLES OP SPECS)....god jezus ga fietsen, ben blij voor je dat ie het niet doet :+ en ik weet zeker als je zulke goeie berichten blijft posten dat mensen je echt heelsnel zullen helpen om hem weer te laten doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 15-05-2011 11:55 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Mijn Specs staan in me sig. moet meer dan genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Roshnak schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:44:
Mijn Specs staan in me sig. moet meer dan genoeg zijn.
Jouw specs wel maar welke server speel je op?
Als je eruitgegooid word heeft dat niet zo veel met je eigen pc specs te maken.....
Probeer eens een andere server?
@Postius, ik had meer verwacht.... het speelt prima hoor (als mijn pc niet freezed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 18:34
Vraagje,, is dit spel ook te spelen op een lan zonder internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 15:28
Pinooo schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:21:
Vraagje,, is dit spel ook te spelen op een lan zonder internet verbinding?
Er zit ook een LAN optie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

DRuw schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:51:
[...]

Jouw specs wel maar welke server speel je op?
Als je eruitgegooid word heeft dat niet zo veel met je eigen pc specs te maken.....
Probeer eens een andere server?
@Postius, ik had meer verwacht.... het speelt prima hoor (als mijn pc niet freezed)
Ik heb wel 20 servers geprobeerd maar elke keer word ik erui gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik snap eigenlijk niet dat op andere forums iedereen zo afgeeft op de AI.
Ik heb perfect beide campaigns kunnen doen in single player modus.

Wat eigenlijk wel een geluk is, vermits door de lag multiplayer momenteel nog om te huilen is.

Eens even pollen, wat is het favoriete wapen van de lights hier.

Zelf twijfel ik nog wat over mijn class/weight keuze.
Ik vind engineer leuk, maar light of heavy heeft elk zo zijn voordelen voor een engineer.
En dan nog een secondary class kiezen natuurlijk...

Ik zit voorlopig te denken: engineer/medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Simon Verhoeven schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:51:
Op zich is de AI wat je verwacht van bots in de meeste shooters: niet erg slim en uitgebreid qua movement, maar goede aim door aimbot en wallhack. Wat dat betreft zijn ze wel ok. Probleem is echter dat ze hun prioriteiten niet op orde hebben. Ze gaan eigenlijk altijd eerst voor de stations en daarna pas voor de objectives. Op zich niet zo'n slecht idee omdat je mooie bonussen krijgt, maar in praktijk komt het er vaak op neer dat je in je eentje de objectives moet doen en je teammaatjes altijd heel ergens anders zijn omdat ze de stations cappen, gelijk weer verliezen, weer opnieuw cappen, enz enz.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 09:40
Als je spellen (bv. Brink) toch niet helemaal vlekkeloos lopen terwijl je verder alles voor elkaar hebt, denk dan ook eens aan je anti-virus programma('s).

Probeer eens de spel-map én processen te excluden. Sommige anti-virus programma's houden de bestanden en processen net iets te lang vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb mijn pc gisteren opnieuw geïnstalleerd en nog geen AV op gezet, kan dit het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:43
Simon Verhoeven schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:51:
Ik heb perfect beide campaigns kunnen doen in single player modus.

Wat eigenlijk wel een geluk is, vermits door de lag multiplayer momenteel nog om te huilen is.

Eens even pollen, wat is het favoriete wapen van de lights hier.

Zelf twijfel ik nog wat over mijn class/weight keuze.
Ik vind engineer leuk, maar light of heavy heeft elk zo zijn voordelen voor een engineer.
En dan nog een secondary class kiezen natuurlijk...

Ik zit voorlopig te denken: engineer/medic.
Secondary class???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je met geen enkele server kan connecten is het waarschijnlijk je firewall/router. Zet hem eens uit probeer het eens. Als ie het dan doet weet je waar het aan ligt. Nog geen AV is alleen maar gunstig(voor connecten dan) omdat AV's ook vaak met je verbinding kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gundogan, de truk is om hen te helpen met die command posts in te nemen.
Ik heb wel de indruk dat de enemy ai altijd toch een niveautje hoger is dan die van je team.

@Awsom, secondary in de zin van, in welke andere class ga ik punten sstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Simon Verhoeven schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:58:
Gundogan, de truk is om hen te helpen met die command posts in te nemen.
Ik heb wel de indruk dat de enemy ai altijd toch een niveautje hoger is dan die van je team.

@Awsom, secondary in de zin van, in welke andere class ga ik punten sstoppen.
Ja dat doe ik ook maar, maar het blijft vervelend om vaak terug te lopen naar zo'n station om te voorkomen dat je teammate botjes ze blijven zergen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Net een potje gespeeld waarbij ik opeens nog alleen maar achtergrond geluiden hoorde: regen, onweer etc. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
heb ik net ook gehad,weet nog steeds niet wat ik van dit spel moet denken...hebben nog meer mensen problemen hier met de optie ambient occlusion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
ik heb ambient occlusion uitgezet, ik zie geen verschil en gelijk 20 frames extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ambient occlusion moet je uitzetten. Er is 1 map met een sound bug, het is bij iedereen. Direct x opnieuw installeren schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50
Zeg is de GoT server nog online? Bij mij timed die nu out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik me aanmelden bij de steam-groep van GoT, en hoe kan ik connecten met de server (weet de gegevens ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het maakt voor mij niet uit welke map, ik verlies elke keer (half) het geluid na een poosje spelen, map maakt geen verschil.

[ Voor 11% gewijzigd door Sipio op 15-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Sipio schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:16:
Het maakt voor mij niet uit welke map, ik verlies elke keer (half) het geluid na een poosje spelen, map maakt geen verschil.
ik heb dit ook gehad gisteren, ineens hoor je je eigen schoten niet meer, vervolgens die van een ander niet en zo verdwijnt er iedere keer een geluidsspoor lijkt het wel.
Goed schelden helpt iig, vandaag deed hij het tot nu toe normaal en het luchtte op;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rove schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:30:
[...]

komt probs gewoon van de ontwikkelaars af dat geld.. betere keus dan het geld uitgeven aan de implementatie van hoedjes en andere onzin wouldnt you say? TF2 > Brink, dat terzijde ;)
Het is jammer dat Valve dat niet doet, maar bij Brink proberern ze gewoon een slechte game populair te krijgen voor esports door er gewoon veel geld tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DRuw schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:25:
[...]

ik heb dit ook gehad gisteren, ineens hoor je je eigen schoten niet meer, vervolgens die van een ander niet en zo verdwijnt er iedere keer een geluidsspoor lijkt het wel.
Goed schelden helpt iig, vandaag deed hij het tot nu toe normaal en het luchtte op;)
Haha beter!

Heb dit trouwens geprobeerd, heeft voor meerderen gewerkt las ik ergens :

Go into your Steam/steamapps/common/brink/directx
Run DXSETUP.EXE
Let it finish

Moet het alleen zelf nog ff testen waar ik nu helaas geen tijd voor heb maar hoop dat het wat geluidsproblemen oplost.

Tnx voor de tip Postius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Sound probleem is bekend bij de ontwikkelaars, word aan gewerkt.
Sowieso gaan ze goed om met reports op het Tech help forum bij Splash Damage.

Vond de eerste patch ook al best veel changes hebben, en redelijk snel. Ik heb er wel vertrouwen in dat de meeste problemen snel gepatched gaan worden.
Natuurlijk is het wel gewoon slecht dat dit allemaal pas na de launch gebeuren moet.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:10:
Sound probleem is bekend bij de ontwikkelaars, word aan gewerkt.
Sowieso gaan ze goed om met reports op het Tech help forum bij Splash Damage.

Vond de eerste patch ook al best veel changes hebben, en redelijk snel. Ik heb er wel vertrouwen in dat de meeste problemen snel gepatched gaan worden.
Natuurlijk is het wel gewoon slecht dat dit allemaal pas na de launch gebeuren moet.
is die patch via steam uitgerold?
ik kan me niet herinneren dat ik hem hem moeten patchen, al moet ik nu wel iedere keer een gebruikersovereenkomst accepteren als ik de game start... (ANNOYING!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb bij dit spel echt sterk het gevoel dat het spel gewoon nog niet af is en dat dit spel nog niet uitgebracht had moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Nou ik denk dat deze game (na dat ze alle bugs eruit halen) toch een competieve game kan gaan worden.
die filmpjes bij brinktv waren leuk om te zien.

Maar goed eerst moeten de fouten worden opgelost, het online gebeuren moet veel minder LAG opgeven en dan kan je pas een echt oordeel geven. mensen geven de game een 7.5 puur omdat het allemaal nog niet lekker loopt. Brink kon niet uitgesteld worden, want in de zomer maanden verkoop je bijna niks en zit iedereen buiten of op vakantie en na de vakantie en na de E3, is iedereen warm aan het lopen voor BF3 en MW3

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Heb nu toch al een uur of 12 in Brink gestoken en het bevalt me erg goed.

Ben misschien 2 bugs tegengekomen.
1. Geluid dat soms wegvalt in Airport map (en ook alleen in die map)
2. Letters die gescrambled zijn maar daar moet ik zelf eerst een verder naar kijken hoe en wat.
Denk dat ik nog wel een tijd online zal blijven spelen.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat de letters gaar zijn is ook bekend bij de devs.
Hopelijk begin deze week weer een patch, het is nu gewoon nog te laggy online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Weet je zeker dat het lag is en niet je FPS die blijft hangen? MP vreet meer dan SP over het algemeen. Dus zet je settings lager kijkt of het blijft. Ik vindt het raar namelijk ik geloof best dat er lag klachten zijn maar ik meen het echt als ik zeg dat ik 98% van de tijd compleet lag vrij speel(nu heb ik retesnel internet maar toch). Zo'n enorm verschil kan er toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
vandaag geupdate naar de hotfix drivers van AMD.. nu crasht de game op random intervallen.. deed ie voorheen niet :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ping e.d. is gewoon in orde, fps ook (eigenlijk altijd boven de 80 met op open plekken drops naar de 50). Misschien is lag niet het goede woord, choppy is dan beter. Het rennen, bewegen van je wapen e.d. is allemaal heel choppy/schokkerig, het schokt telkens heel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:19:
Ping e.d. is gewoon in orde, fps ook (eigenlijk altijd boven de 80 met op open plekken drops naar de 50). Misschien is lag niet het goede woord, choppy is dan beter. Het rennen, bewegen van je wapen e.d. is allemaal heel choppy/schokkerig, het schokt telkens heel eventjes.
Aha oke, nee dat is echt wat anders. Ik heb geen idee waardoor het komt. Het zou een effectje van het 1 of ander teveel zijn geen idee. Dat klinkt wel raar ja maar meer iets specifieks met je videokaart of moederboard/cpu.Ligt het nog steeds aan het spel maar dan is het idd onspeelbaar. Jammer want ik moet zeggen dat ik de gameplay van brink erg goed vindt, ik ben 1 van de gelukvogels die helemaal nergens last van heeft blijkbaar :9(behalve idiote teamgenoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De CTD's beginnen nu erg vervelend te worden, vooral als je geen medic speelt duurt het wel even voor je 10k XP hebt verdiend.
Na elke CTD verlies ik alle XP die ik verdiend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Unfor, 10k per potje of in totaal?
Want 10k per potje heb ik nog niet gehaald, maar 10k is 2-4 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Simon Verhoeven schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:52:
Unfor, 10k per potje of in totaal?
Want 10k per potje heb ik nog niet gehaald, maar 10k is 2-4 potjes.
Als soldier haal ik meestal 4-5k per potje, als medic is 10k per potje vrij makkelijk.
Ik speel echter liever soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ja die lag moeten ze eens oplossen.
ik zit hier alles op high en alles aangevinkt op 60 FPS constant en toch lag ik vaak en gaat het geluid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ja klopt, het speelt gewoon nog niet vloeiend. Hopelijk deze week veel fixes, want de gameplay is in z'n kern wel heel leuk.
Wat tijdens het spelen eigenlijk mijn grootste probleem is, zijn de verschrikkelijke teammates die soms bij je zitten. Gewoon met z'n 5'en lekker naast de spawnturrets enemies killen die al zo ver zijn dat je zowat spawnlocked bent :( Net drie potjes aan één stuk (verschillende servers) bagger team gehad, kwamen gewoon voorbij geen één objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wat is jullie mening eigenlijk over combat intuition?
Ik zie zoveel mensen doen alsof het een must have skill is, maar ik zie er echt de aantrek niet van.
Als iemand je deftig in het vizier krijgt ben je meestal toch al dood als je geen vermoeden hebt waar ze zitten.
En meestal ga je toch in een klein groepje, of ga je als light en doe je zelf de ambushing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Combat intiution is erg erg goed imo. Tegen betere spelers ben je dood maar het is vaak een life safer als je iets mist of keihard aan het rennen bent(gebeurd nog wel is als medic) je weet meteen waar iemand staat(wat handig is) en welke kant je dekking op kan zoeken en als je snel bent is dat ruimschoots voordat je dood bent, ik ga er wel vannuit dat je in beweging bent uiteraard. Ik ben er zeker wel is door gered, al kan ik me voorstellen dat naarmate het niveau toeneemt het minder nuttig wordt maar ik merkte wel onmiddellijk het verschil toen ik die skill had. Maar ik zou het van alle skills die ik tot nu toe heb gekocht wel als de meest "must-have" omschrijven ja(overigens wist ik niet dat men er zo over dacht ik volg de officiele fora niet)

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 15-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand nog op 360 aan het spelen wie wil samenspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:19:
Dat ligt gewoon aan de game. Als je een fatsoenlijke shooter gewent bent valt dit gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het valt me op trouwens dat dit echt een PC titel is, had dist spel gister nog gezien bij iemand op z'n console. Meh, het is echt veel beter op de PC. Het verschil was echt opvallend groot tussen hoe het voelde en vooral speelde en ook de performance. Het lijkt erop dat het echt voor PC is gemaakt of dat de consoles te zwak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QWieke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 12:50
Volgens mij is het Splash Damage's eerste game die ook op consoles verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

QWieke schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:29:
Volgens mij is het Splash Damage's eerste game die ook op consoles verschijnt.
Quake Wars kwam ook op de consoles uit en werd niet zo goed ontvangen (in ieder geval minder dan de PC versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:53:
[...]

Dat ligt gewoon aan de game. Als je een fatsoenlijke shooter gewent bent valt dit gelijk op.
Ja klopt, dit ligt ook aan de game en daar twijfel ik niet aan?
Ik ben beter gewend ja, met 200uur TF2 en 300uur BFBC2 weet ik hoe goede games spelen.
Maar ik verwacht zeker dat het gefixed gaat worden binnen +/- een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:52

Zenix

BOE!

Heb gisteren ook al voor het eerste een match gespeeld tegen ander team met mix, is wel leuk spel maar heeft nog veel werk nodig, maar de potentie is er om een goed spel in competitie te worden.

Het hosten van servers van brink kost wel wat meer resources dan ik had verwacht, 175MB geheugen kost een server zonder mensen erop, dat is meer dan 2x zoveel als bijv een ET server. CPU load moet ik nog monitoren maar is ook veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
:D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DZcQKQ41mT361fYGRz8aIpbi/full.jpg
(ossum is m'n groep spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Dat is zo ongeveer het beste compliment dat je kunt krijgen! ^_^

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nice, need 5th/8th? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
nu er al wat bugs uit zijn maar weer even geprobeerd. en weet nu wel wat ik mis, de wapens voelen niet krachtig, al maak je iemand relatief snel af voor dit type game afentoe, het voelt gewoon als een proppenschieter. Ik vind het gevoel van de wapens in de game, de beleving ervan zo belangrijk gewoon. Maar de knop om al je acties mee uit te voeren vind ik geniaal. Dat snelle jumpen over dingetjes enzo. Moeten ze in meer shooters doen waardoor het less clunky speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Eindelijk (!) mijn pre-order (!) binnengekregen. Van bij Freerecordshop, een dikke week op voorhand gepre-ordered. Ik had verwacht:
-Fallout pack
-T-shirt (niet dat ik daar om geef, heb genoeg sport shirtjes :-) )
Heb gekregen:
-Doom pack (hier zit de code er netjes bij trouwens)
-Brink-petje met het logo en naam van 'Security' zoals in Brink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb het spel al sinds de release dag. Hier is mijn mening. Het is een vermakelijk spel. De graphics vindt bijzonder. Het is een mix tussen een call of duty en mirrors edge. Erg licht, erg vrolijk. Het spreekt me erg aan. Een verademing tussen al die relatief donkere shooters.

Wel was ik vanaf dag één zwaar teleurgesteld in de waarde van het parkour gedeelte. In de filmpjes die aan de release vooraf gingen was dat het grootste verkoop punt. In de praktijk is het echter van weinig toegevoegde waarde. In combat doet het alleen maar kwaad, omdat het even duurt voor je goed kunt mikken wanneer je aan het rennen bent of net stopt met rennen. Ik sta voortdurend boven aan de lijst, omdat ik gewoon rustig loop en old school salvo's vuur op alles wat beweegt. Wat erin resulteerd dat ik hele teams eigenhandig weg maai. Het loont dus meer om het parkour gedeelte niet te gebruiken, dan het wel te gebruiken.

Als ik het spel zou moeten labelen, zou ik het de titel team fortress 3 geven. De gameplay is nagenoeg indentiek. De classes ook.

Ik vermaak me hier denk ik nog een maandje mee, en dan verdwijnt het in de kast om nooit meer het daglicht te mogen aanschouwen. Ik heb me weer eens laten meeslepen door de hype rond een game. Wellicht dat ze bij nummertje 2 van dit spel, het spel kunnen maken dat ze in de filmpjes geschetst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:55:
[...]

Ja klopt, dit ligt ook aan de game en daar twijfel ik niet aan?
Ik ben beter gewend ja, met 200uur TF2 en 300uur BFBC2 weet ik hoe goede games spelen.
Maar ik verwacht zeker dat het gefixed gaat worden binnen +/- een maand.
Nou ik ben die games ook wel gewend met 3654 uur TF2, 60 uur BFBC2, maar de performance van deze 2 games zijn ook niet optimaal. Bij iedere game zit ik boven de 100 FPS constant. meestal rond die 160 FPS aan.
maar bij TF2 is mijn fps 160 en daalt die regelmatig naar 80 en dat is een behoorlijke drop dat je soms gewoon echt merkt.

Het is gewoon wachten op een goede patch zodat we lekker online kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Euhm... Als je ping van 160 naar 80 gaat, dan heb je toch juist een betere verbinding met minder lag?
Of ben ik nu zaken door elkaar aan het halen?

Helaas zelf nog steeds aan het wachten op mijn Brink disc, maar hoor veel goeds van vrienden die de game al hebben.
Hopelijk is er een nieuwe patch uit voordat ik hem binnen heb :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 15:28
Seth_Chaos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:26:
Ik vermaak me hier denk ik nog een maandje mee, en dan verdwijnt het in de kast om nooit meer het daglicht te mogen aanschouwen. Ik heb me weer eens laten meeslepen door de hype rond een game. Wellicht dat ze bij nummertje 2 van dit spel, het spel kunnen maken dat ze in de filmpjes geschetst hebben.
Ik denk idem. Iets zit er toch niet goed t.o.v. ET. Ik denk dat ik het levelsysteem toch niet zo zie zitten t.o.v. tijdelijke serverboosts. Het is wel een leuk spel, maar of de nieuwe features een verbetering zijn.. kweenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:01:
Heb gisteren ook al voor het eerste een match gespeeld tegen ander team met mix, is wel leuk spel maar heeft nog veel werk nodig, maar de potentie is er om een goed spel in competitie te worden.

Het hosten van servers van brink kost wel wat meer resources dan ik had verwacht, 175MB geheugen kost een server zonder mensen erop, dat is meer dan 2x zoveel als bijv een ET server. CPU load moet ik nog monitoren maar is ook veel hoger.
needed: balanced maps ( kan opgelost worden door spawntimes aan te passen)
-> probrink mod ofzo (kan aan gewerkt worden als SDK uitkomt => ergens deze week)
-> balancen van guns.

Zelf beetje aan het knoeien geweest met configs
m_smooth 0
m_rawinput 1
Zorgt ervoor dat hij mouseacceleration & autocorrectie gaat afzetten (meer controle over je muis). is vooral voor mensen die in ET dit gewoon waren.
men private draait nu ook stabiel 12slots competition settings (na 1000X te crashen)

Zenix: zag iemand van je team spelen denk ik gisteren. razztje ? :) goed om te zien dat de oldskoolers terug zijn.
Shewie / potty / razz / draco gisteren ook gespot op public en ze zijn unaniem eens :) dit game kan de nieuwe LAN shooter worden MITS ondersteuning van een mod (zoals ETPRO)
Ook pcw gespeeld vs mensen van TCM/Infused viel wel mee. er zijn gewoon regels nodig & een stabiele teamplay :p
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:02:
[...]

Het is hilarisch hoe ze bergen geld er tegenaan gooien, terwijl de game gewoon echt enorm brak is. Elk aspect van deze game is zo flawed dat het een schande zou zijn voor de esports scene als deze game populair gaat worden.
En jij based dit op ? COD4 was in het begin zo maar flawed als het kan zijn en het had al k$ toernooien ;) ... aub judge een game niet op zen eerste dagen.. het is dankzij mensen als jullie dat sommige games niet van de grond geraken door jullie "narrowminded COD" visie :)
SD gooit dit geld er tegenaan. Niet ESL ;) Blame zoveel je wilt ;) at least support SD deze game (3 patches in 2 dagen) SDK binnen de 2 weken (wss al deze week) IRC support.

*maar heej. COD is zoveel beter .... /sarcasm*

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:44:
Euhm... Als je ping van 160 naar 80 gaat, dan heb je toch juist een betere verbinding met minder lag?
Of ben ik nu zaken door elkaar aan het halen?

Helaas zelf nog steeds aan het wachten op mijn Brink disc, maar hoor veel goeds van vrienden die de game al hebben.
Hopelijk is er een nieuwe patch uit voordat ik hem binnen heb :)
FPS, niet ping ;)

Ik moet zeggen dat het wel erg nasty is om zo afhankelijk te zijn van anderen soms, de speelbaarheid is wat mij betreft nog lang niet optimaal, regelmatig hortent en stotent door een level gaan en dan weer dood gaan omdat je een spike had...

Daarnaast irriteer ik me ook mateloos aan de Rifles in het spel, ze doen allemaal crap damage t.o.v. de subs, en degene die je als sniper kan gebruiken (single shot met scope) die zijn wel heel triest, alsof je met een luchtbuks tegen een tank staat te schieten...

Mis ook nog wel de erg heavy weapons, maarja dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:12:
[...]

Mis ook nog wel de erg heavy weapons, maarja dat is een kwestie van smaak.
Hoezo mis je die? Zitten er gewoon in hoor :) Heavy bodytype kiezen en je kan heavy wapens kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baccy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:40:
[...]

Hoezo mis je die? Zitten er gewoon in hoor :) Heavy bodytype kiezen en je kan heavy wapens kiezen.
Ja, maar die wapens zijn niet bepaald heavy te noemen. Ik bedoel meer een raketwerper of een grenadelauncher (met meer dan 4 schoten). En voor zo een toekomst gericht spel een wapen dat ook wat futuristischer is? komop zeg je kan uit het niet een turret neerzetten maar geen BEAMWEAPENZ>?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Krijg sinds vandaag niks meer aan de praat in multiplayer.
Elke server die ik join resulteert in een 'Timed out', waarna heel mijn internet eruit valt (router resetten).
Nog nooit meegemaakt zoiets...

[ Voor 4% gewijzigd door Moonborne op 16-05-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuw...rink-om-lag-te-bestrijden

Op de consoles zijn er dingen aangepast, zoals het terugschroeven van het aantal spelers van 16 naar 8. Ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:36:
http://www.gamer.nl/nieuw...rink-om-lag-te-bestrijden

Op de consoles zijn er dingen aangepast, zoals het terugschroeven van het aantal spelers van 16 naar 8. Ouch.
is een tijdeleke maatregel tot als ze het probleem hebben gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de turrets een beetje .. underpowered/traag. 9 van de 10
keer kan de enemy er zo langs lopen, zonder dat er wat gebeurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De turrets zijn niet echt de moeite waard totdat je ze max level hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Misschien een idee om een tabel in de OP te zetten met actieve spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:40

Sorbo

Uw hulp in huis!

The Great HooD schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:15:
Misschien een idee om een tabel in de OP te zetten met actieve spelers?
Well, i second that, samen met een paar nederlandse/populaire servers waar veel tweakers op zitten. Dat zou erg fijn zijn, en de OP een stukje praktischer maken :)

Vrijwilligers? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed plan ja, want ik heb nog steeds geen flauw benul welke server GoT gebruikt... En hoe ik me aan de steam groep kan koppelen (ben niet zo bedreven in de steam omgeving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 Players Brink - Private [173.199.111.152:27015]

Mijn private server die tijdelijk kan omgeschakeld worden naar botserver voor challenges :) (passwoord bij mij te bekomen :) ) *kan zijn dat de server ineens herstart, dan is er war ofc :p *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik moet brink nog steeds 1x goed online spelen, maar ik blijf last houden van LAG, waardoor ik maar 2x online ben geweest. stond 2x op de eerste plek. Best Medic: Pykow Duhh

Ik speel vrijwel altijd medic in iedere game. Battlefield en natuurlijk Team Fortress 2.
Niemand heeft zin in respawn tijden dus 9 van die 10x ben ik dus ook alleen bezig met het healen van teammates.

wat is trouwens de command voor de Fov ?

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 16-05-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ui_fov xx
De FoV is echter in laatste patch standaard op 80 gezet ipv 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:15:
ui_fov xx
De FoV is echter in laatste patch standaard op 80 gezet ipv 70.
ff maximum vermelden => 110 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:50:
[...]

En jij based dit op ? COD4 was in het begin zo maar flawed als het kan zijn en het had al k$ toernooien ;) ... aub judge een game niet op zen eerste dagen.. het is dankzij mensen als jullie dat sommige games niet van de grond geraken door jullie "narrowminded COD" visie :)
SD gooit dit geld er tegenaan. Niet ESL ;) Blame zoveel je wilt ;) at least support SD deze game (3 patches in 2 dagen) SDK binnen de 2 weken (wss al deze week) IRC support.

*maar heej. COD is zoveel beter .... /sarcasm*
CoD (geen fan van die game hoor) was out-of-the-box een stuk beter speelbaar, en had daarnaast ook nog een stuk minder slecht uitgewerkte gimmicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:39:
[...]

CoD (geen fan van die game hoor) was out-of-the-box een stuk beter speelbaar, en had daarnaast ook nog een stuk minder slecht uitgewerkte gimmicks.
zucht... totaal niet maarjaa.. eigen mening ;) ik zie het vanuit competitive point of view :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:30
Is Brink (voor de PS3) volledig 2e hands te (ver)kopen, of zit je zoals bij Battlefield Bad Company 2 met een voucher welke aan je account wordt gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Spiked schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:47:
Is Brink (voor de PS3) volledig 2e hands te (ver)kopen, of zit je zoals bij Battlefield Bad Company 2 met een voucher welke aan je account wordt gekoppeld?
Yes, geen code aanwezig, je kunt m gewoon tweedehands kopen/verkopen zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:21
Heeft iemand anders ook wel eens dat als je als medium of heavy een light een buff aan het geven bent (excuses voor dit zinsdeel maar het alternatief was "buffen") en hij wegrent, je tijdelijk net zo snel kan rennen als hij?
Heb al een paar keer gehad dat ik als heavy opeens als een malle een stuk door een map heen ging omdat de target van mijn buff niet stil stond.

Absoluut een leuk spel maar helaas komen er maar geen doorbraken in AI. Ik zie geen verbetering ten opzichte van spellen zoals TF2 of zelfs ouder. Is dit het plafond watbetreft AI in spellen? Niet dat ik per se wonderen verwacht maar ik zou net als bij graphics toch graag een stijgende lijn willen zien.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:30
Nice d:)b dan kan ik met een gerust hart op zoek gaan naar iemand zn miskoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tikkietrugjaap schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:52:
Heeft iemand anders ook wel eens dat als je als medium of heavy een light een buff aan het geven bent (excuses voor dit zinsdeel maar het alternatief was "buffen") en hij wegrent, je tijdelijk net zo snel kan rennen als hij?
Heb al een paar keer gehad dat ik als heavy opeens als een malle een stuk door een map heen ging omdat de target van mijn buff niet stil stond.

Absoluut een leuk spel maar helaas komen er maar geen doorbraken in AI. Ik zie geen verbetering ten opzichte van spellen zoals TF2 of zelfs ouder. Is dit het plafond watbetreft AI in spellen? Niet dat ik per se wonderen verwacht maar ik zou net als bij graphics toch graag een stijgende lijn willen zien.
Nou... AI is altijd maar AI natuurlijk maar als ik even trugdenk aan bijvoorbeeld de ThottBot van CS (waar bots dus vreselijk irritant en goed konden campen of rushen) dan kan het zeker beter dan dit.

Het spel zit te drammen op teamplay, maar ik heb werkelijk waar nog nooit enige vorm van teamplay kunnen bespeuren van de AI :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
YouTube: WTF is BRINK?

Hier een erg uitgebreide video review (first impressions) van Brink, zeker de moeite waard om te kijken als je nog twijfelt om de game te kopen.

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:52

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:50:
[...]

needed: balanced maps ( kan opgelost worden door spawntimes aan te passen)
-> probrink mod ofzo (kan aan gewerkt worden als SDK uitkomt => ergens deze week)
-> balancen van guns.

Zelf beetje aan het knoeien geweest met configs
m_smooth 0
m_rawinput 1
Zorgt ervoor dat hij mouseacceleration & autocorrectie gaat afzetten (meer controle over je muis). is vooral voor mensen die in ET dit gewoon waren.
men private draait nu ook stabiel 12slots competition settings (na 1000X te crashen)

Zenix: zag iemand van je team spelen denk ik gisteren. razztje ? :) goed om te zien dat de oldskoolers terug zijn.
Shewie / potty / razz / draco gisteren ook gespot op public en ze zijn unaniem eens :) dit game kan de nieuwe LAN shooter worden MITS ondersteuning van een mod (zoals ETPRO)
Ook pcw gespeeld vs mensen van TCM/Infused viel wel mee. er zijn gewoon regels nodig & een stabiele teamplay :p
Nee, heb op dit moment geen tijd om een team te maken of zelf veel te spelen, helaas. Had mix gespeeld met gasten van team fragment waar potty ook bij zat. En dignitas gaat sowieso actief spelen, omdat er geld te halen is. ;)

Trouwens de load van een brink server met 10 man is best hoog, een i3 2100 heeft met 2 brink servers een load van 35%, dat is in vergelijking met een ET server factor 5 hoger.

[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 16-05-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ik kom op niet een server terecht. Timed out.

Alleen bij deze game heb ik dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
En zo ga je van level 1 naar 20 in 2 uur: YouTube: How to get to level 20 in Brink, in 2 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

wie wilt er nou binnen 2 uur op level 20 zitten ?
ik speel de game gewoon liever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Ik heb die server in de TS gezet, maar ik zal hem jammer genoeg niet vaak kunnen aanpassen wegens een tekort aan tijd, school en vriendin slurpen mijn tijd helemaal op. Heb Brink zelf maar enkele uren kunnen spelen..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat is jullie mening over de nozzle breaks?(niet de silencer) Ik vind ze zelf allemaal zuigen aangezien ik de indruk heb dat mijn kogelspreiding(ja letterlijke vertaling!) er veel wijder van wordt, en daar heb ik een aardige hekel aan. Ik zie niet echt de toegevoegde waarde ervan in dus iemand hier die ze gebruikt? En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:21
Postius schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:34:
Wat is jullie mening over de nozzle breaks?(niet de silencer) Ik vind ze zelf allemaal zuigen aangezien ik de indruk heb dat mijn kogelspreiding(ja letterlijke vertaling!) er veel wijder van wordt, en daar heb ik een aardige hekel aan. Ik zie niet echt de toegevoegde waarde ervan in dus iemand hier die ze gebruikt? En waarom?
Als ik me niet vergis lever je een beetje range in voor een beetje stabiliteit?
Misschien maak je te lange bursts? Al moet ik eerlijk toegeven dat ondanks dat ik hele kleine bursts maak, ik soms ook hele brede spread krijg. Aan de andere kant heb ik soms dat ik mensen neerleg in 1 burst.
Dus volgens mij begrijp ik de ook gamemechanics nog niet helemaal.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hey, een config tooltje..hmm..interesting :P

Brink Config 1.4

Krijg steeds sterker een Enemy Territory gevoel (de RTCW variant), awesome :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Dit spel, ik weet niet, het is geniaal.

Welk type body hebben jullie? Ik vind heavy helemaal niks. Medium is wel leuk, maar light is echt mijn ding. Springen, glijden, wall jump, het is echt gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:48:
Hey, een config tooltje..hmm..interesting :P

Brink Config 1.4

Krijg steeds sterker een Enemy Territory gevoel (de RTCW variant), awesome :)
1.5 is net uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

The Great HooD schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:10:
Dit spel, ik weet niet, het is geniaal.

Welk type body hebben jullie? Ik vind heavy helemaal niks. Medium is wel leuk, maar light is echt mijn ding. Springen, glijden, wall jump, het is echt gruwelijk.
Light inderdaad O+

Ik merk alleen vrij weinig van het gebrek aan health :) Speel als Light Engineer, ben vanavond op de map met die pilaar met die heli er in in t hele potje 1x dood gegaan, terwijl ik toch echt op de frontlinie gevochten heb (als Security, dus verdedigend). Tweede geworden qua xp, das dan wel jammer :+

Verder heb ik dr nu een uurtje of 8 in zitten, heb mn draai helemaal gevonden en ben helemaal hooked. Het tempo is helemaal in orde, zeker als Light body type, en de objectives geven een leuke twist aan de game, het zorgt er in ieder geval voor dat je je eigen route uit kunt stippelen, en je ook meer op de achtergrond kunt houden op het moment dat het niet zo lekker gaat, door te blijven buffen, support te bieden, defenses op te zetten en shit te bouwen/repareren.

Topgame, ondanks alle kleine bugjes is t helemaal goed :D
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste