Oh lekker, hij heeft alle filmpjes weer lopen downloaden bij de patch...
Had ze verwijderd om sneller te starten.
je kan ze ook uitzetten d.m.v een config. Hier linkje naar handig programma.unfor schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:50:
Oh lekker, hij heeft alle filmpjes weer lopen downloaden bij de patch...
General:
Fixed issues with custom ui_fov settings when playing as a client
Added support for 2560x1440
Slightly improved start up times
Fixed crash when clicking in blank area on Training Videos menu
Fixed memory leaks on shutdown
Fixed Be More Objective leaderboards being incorrectly named
Graphics:
Fixed “texture gridding” issues on certain graphics cards
Fixed settings being incorrectly applied on the advanced video options screen
Improved performance when using Ambient Occlusion
Fixed halos not rendering correctly
AI Bots:
Removed bot intelligence inhibitors for Freeplay games
Adjusted bot behaviour in Campaign games to make teams more evenly matched
Changed bots’ objective priorities across all game modes
Fixed issue with bot difficulty continually dropping
User Interface:
Fixed poor server browser performance for users with a large number of items in their history
Made server browser refreshes much more responsive
Changed server browser to no longer group player counts by max players
Added new pop-up text for server browser filters
Fixed not being able to sort by favourites column
Server browser now retrieves favourites correctly from Steam
Fixed arrow keys not working when exiting out of a chat submenu
Made it easier to select a default secondary weapon
Disabled chat options in solo mode
Dedicated Servers:
Can now use net_ip command to assign IPs to server instances
Dedicated server binary can now be run as a service, which won't have a CSIDL_PERSONAL virtual folder
[ Voor 4% gewijzigd door Wussie op 13-05-2011 22:26 ]
How are you doing?
straks maar even opnieuw probere, vond performance om te huilen op me core i7 met een nvidia 560gtx in combi met 6gb aan ram
Vind ik ook, erg chaotisch, het past misschien meer bij het spel maar ik had graag wat meer rust en tactiek willen zien zoals bijvoorbeeld in Wolfenstein: ET. Het is allemaal erg druk en voordat je een enemy dood hebt ben je ook al een magazijn verder.Sn0wblind schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:24:
ik weet niet wat ik van de game moet denken, vind m enigzins chaotisch en de wapens vind ik niet goed aanvoelen. maar heb ngo maar 30min online gespeeld. maar nu een beetje zonde van de 36 euro wat het me kostte.
[ Voor 5% gewijzigd door _H_G_ op 13-05-2011 23:27 ]
net dus weer even gespeeld en vind de game eigenlijk gewoon bar slecht, de wapens voelen niet lekker, de objectives zijn chaotisch en het voelt outdated aan, zonde van me geld. back to BFBC2Heraclius schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:02:
[...]
Vind ik ook, erg chaotisch, het past misschien meer bij het spel maar ik had graag wat meer rust en tactiek willen zien zoals bijvoorbeeld in Wolfenstein: ET. Het is allemaal erg druk en voordat je een enemy dood hebt ben je ook al een magazijn verder.
Suh dude
Inderdaad, ik heb ook al afstand genomen.pannekoek141 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:08:
Als ik dit zo lees, Besteed ik me geld liever aan BFBC2.
Wel een beetje jammer hoor....
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://bethblog.com/index...pdates-now-live-free-dlc/We would like to thank you for supporting Brink and for your continued feedback. To show our appreciation for your support of Brink, we will be making the first DLC for Brink available for free when it is released. This DLC is planned for June and will offer additional maps and new content for players. We’ll continue to provide announcements about the next title update, as well as the first DLC release as that information becomes available.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Een paar minuten...icn schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 00:33:
Een paar minuten geprobeerd,kansloos spel zonde van je tijd ook.
Wohoo
Angelo NL / Global Cargo VTC
ut=life
[ Voor 9% gewijzigd door Lapti op 14-05-2011 10:06 ]
Ik heb dezelfde setup en het draait prima ook.Baccy schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:38:
nog maar een beetje gespeeld, maar ik vind het tot nu toe erg leuk.
ben nog met challenges bezig, maar hoe de neuk gebruik ik mijn attached scope? Ik zie alleen maar iron sights.
Overigens loopt het prima hier zonder issues op een i7 860 8gb ati5870
EDIT: schijnbaar had ik mijn scope niet goed attached
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Hoeveel FPS haal je? Zou je je config hier willen posten?Baccy schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:38:
nog maar een beetje gespeeld, maar ik vind het tot nu toe erg leuk.
ben nog met challenges bezig, maar hoe de neuk gebruik ik mijn attached scope? Ik zie alleen maar iron sights.
Overigens loopt het prima hier zonder issues op een i7 860 8gb ati5870
EDIT: schijnbaar had ik mijn scope niet goed attached
[ Voor 4% gewijzigd door Ruben0s op 14-05-2011 10:49 ]
46.249.40.226:27045Roshnak schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:12:
Wat is het IP Adres van de GoT Server?
How are you doing?
Comp config? Staat in mn profielAwsom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Hoeveel FPS haal je? Zou je je config hier willen posten?
`Baccy schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:16:
[...]
Comp config? Staat in mn profiel
Ik zou kunnen zoeken maar ben lui: hoe zie ik mijn fps?
Campaign kan je max 4vs4 doen aangevuld met bots. Iedereen zit freeplay te doen(mezelf incl)KunDun schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:32:
Heb Brink voor de Xbox360 (lijkt wel of iedereen hem speelt op de Pc trouwens)
En ben nog steeds van mening dat Multiplayer erg leuk is.
Alleen kwam ik er gister achter dat bij de story missies online, dat ik de enige non-bot was.
Dus of ik had gewoon pech, of er speelt bijna niemand brink op de 360 online
Na het werk nog maar eens wat missies doen, en hopelijk wat minder bots in mijn team,
En wat meer real people
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
op http://www.direct2drive.c...Buy-BRINK-UK-Download?hphprutser387 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:23:
Weet iemand waar ik dit spel het goedkoopste kan krijgen? Op Direct2Drive.eu staat het spel niet meer?
Ah ok duidelijk, Freeplay here i comePostius schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:27:
[...]
Campaign kan je max 4vs4 doen aangevuld met bots. Iedereen zit freeplay te doen(mezelf incl)
Wij hebben op de 360 campaign met 8 personen gedaan tegen de bots.. Zowel Security en de Resistance..Postius schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:27:
[...]
Campaign kan je max 4vs4 doen aangevuld met bots. Iedereen zit freeplay te doen(mezelf incl)
Ik heb dat ook met die tekst. Soms gewoon compleet onleesbaarSipio schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:21:
Loopt redelijk goed i7-860, HD 5850 en 4 gb op 1680x1050.
Heb alleen last dat de tekst ingame textures mist, in de menus bedoel ik dan eigenlijk, letters zijn niet compleet duidelijk.
Van de 11.2 naar 11.3 drivers gegaan maar dat maakte geen verschil.
Hectische gameplay, erg wennen maar wel mooi!
[ Voor 10% gewijzigd door Lapti op 14-05-2011 14:21 ]
Waarschijnlijk zoals iemand hier al opmerkte: een oudere engine over de top gejaagd door te veel te willen toevoegen.Sn0wblind schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:22:
ik snap niet waarom die performance zo bar slecht is, mooiere games lopen fors sneller bij me met alles aan op full hd resolutie
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Heb er nu een paar uurtjes inzitten, heb best een poos op dit spel gewacht (eerste filmpje ongeveer 3 jaar terug gezien?). Moet zeggen dat het wel leuk spel is, maar ik had er wel meer van verwacht. Het voelt voor mij aan of ik een game van een paar jaar oud aan het spelen ben. Tijdens het spelen voelt het spel voor mijn gevoel sloom aan.Gundogan schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:29:
[...]
Waarschijnlijk zoals iemand hier al opmerkte: een oudere engine over de top gejaagd door te veel te willen toevoegen.
Misschien was Brink een stuk beter ontvangen als het op de tech5 in plaats van de tech4 engine zou lopen. Beter geoptimaliseerd voor consoles, meer mogelijkheden en het ziet er een stuk beter uit natuurlijk. Maarja, dan was de game hoogstwaarschijnlijk minimaal een jaar later uitgekomen + hadden ze denk ik ook geen toegang tot de tech5 engine toen ze aan Brink begonnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 14-05-2011 15:09 ]
I know, maar nee, was op de GoT server die hierboven ergens stond. FPS is ook niet laag ofzo, maar heb net voor de lol ET:QW weer eens gestart, dat voelt sneller aan..Sipio schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:09:
@ AgoNITE - Is dat slome gevoel niet omdat je alleen single player speelt?
Weet niet zeker maar een flink aantal post terug zei iemand dat de single player gecapped is op 30 fps en die cap zit er niet online.
Pin me er niet op vast had zoiets gelezen maar zeker weten doe ik het niet.
Die vage letters in het menu hebben meerdere last van, er zou na de patch een probleem zijn met de fonts.
[ Voor 28% gewijzigd door DRuw op 14-05-2011 16:15 ]
DRuw schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:08:
POKKE was enorm aan het rulen (de rest speelt deathmatch lijkt het) en mijn pc hing!
mochten jullie bacardi voorbij zien rennen, dat ben ik;)
Ik kan nergens de GoT server vinden...
hoe heet ie precies (ik zie er 1 maar mijn rank is te hoog daarvoor?)
Zat net met je in een serverDRuw schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:08:
POKKE was enorm aan het rulen (de rest speelt deathmatch lijkt het) en mijn pc hing!
mochten jullie bacardi voorbij zien rennen, dat ben ik;)
Ik kan nergens de GoT server vinden...
hoe heet ie precies (ik zie er 1 maar mijn rank is te hoog daarvoor?)
Ehm, via g2play heb je als het goed is een foto van de key gekregen. Deze moet je invoeren zoals hij op de foto staat. Mocht deze echt niet werken, dan zou ik even mailen met sales@g2play.netjeroentjuhboer schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:41:
heb ik een key gekocht op g2play,
maar ik weet niet in wat voor formatie de key moet staan.
Dus als ik hem zo invul bij steam werkt hij niet.
Kan iemand de formatie even geven plz?
Met formatie bedoel ik dit: xxx-xxxx-xx
xxxxx-xxxxx-xxxxxjeroentjuhboer schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:41:
heb ik een key gekocht op g2play,
maar ik weet niet in wat voor formatie de key moet staan.
Dus als ik hem zo invul bij steam werkt hij niet.
Kan iemand de formatie even geven plz?
Met formatie bedoel ik dit: xxx-xxxx-xx
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Weet je zeker dat dat niet aan de hotmail beveiliging ligt?jeroentjuhboer schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:48:
Hmm, als ik mijn mail open en dan afbeeldingen weer geef.
Dan heb ik een gigantisch grijs vlakDus ik heb maar is een mailtje gestuurd..
dunno
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Eentje aanmaken en dan dmv je ip adres de ander laten inloggen?MAGDATTT schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:57:
Kan irmand in jip en janneke taal uitleggen hoe ik met een maatje een co-op game kan doen? Of een challenge met zijn tweeen? Ik krijg het niet voor elkaar.
[ Voor 13% gewijzigd door DRuw op 14-05-2011 18:16 ]
Op de pc:MAGDATTT schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:57:
Kan irmand in jip en janneke taal uitleggen hoe ik met een maatje een co-op game kan doen? Of een challenge met zijn tweeen? Ik krijg het niet voor elkaar.
[ Voor 96% gewijzigd door QWieke op 14-05-2011 18:21 ]
Dan moet je de guns maar is overspelen, je hebt gewoon een zooi klasses. En ze spelen allemaal anders en het is geen kwestie van de hoogste DPS uitkiezenrove schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:36:
Eerste impressie na ongeveer 3 uur gamen is dat het een erg fijne uptempo shooter is, continu actie van alle kanten. Heb ook het idee dat de classes elkaar goed aanvullen en daadwerkelijk allen nodig zijn om goed te presteren als team.
Vind de maps op dit moment wel erg chaotisch aanvoelen, maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik ze nog niet goed ken. Aquarium heb ik denk het meest gespeeld en die is me nu wel duidelijk waardoor je meteen een stuk tactischer kan spelen. Wel mooi aan aquarium is doordat de agent steeds ergens anders down is je steeds een andere battlefield krijgt als het ware.
Maar container city is echt te slecht gebouwd imo.. het is ook totaal onduidelijk waar je allemaal langs/op kan. Van mij hadden de maps wel iets simpeler/minimaler gemogen en zonder allerlei toeters en bellen.
Al die verschillende outfits enzo had van mij ook weg mogen blijven, couldnt care less eignelijk. De verschillende wapens vind ik ook een beetje apart. Er zijn namelijk duidelijk sterkere wapens dus waarom zou je ooit een andere machinegun gebruiken dan de sterkste? Zijn er overigens al tabelletjes met DPS van de wapens? Zeker met het aantal shots die je nodig hebt moet je gewoon het wapen met de hoogste DPS gebruiken imo.
To sum up: ik vind de fastpaced actie erg lekker wegspelen en ga er ook zeker nog wat uurtjes instoppen. Of ik het serieus competitief ga spelen weet ik nog niet. Missen van demo recording en 1st person spectating is echt een blunder en cheaters paradise. Patch please.
Online is een kwestie van geluk hebben, tenminste dat idee heb ik.Pykow schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:32:
5x proberen online te gaan. Allemaal LAG
Tower defense 3 nu 10x geprobeerd.
Niet te doen
ja okay, je hebt light med heavy rifles en een shotty en sniper over het algemeen.. maar bij de medium rifles heb je 5 verschillende maar de euston steekt daar wat mij betreft ver bovenuit met meeste dps, tweede kwa ammo, snelste reload, snelste equip.. dus tja.. waarom een andere med rifle gebruiken.. ligt misschien verder nog een beetje aan je speelstijl, maar goed, ieder zijn/haar voorkeur.Postius schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:55:
[...]
Dan moet je de guns maar is overspelen, je hebt gewoon een zooi klasses. En ze spelen allemaal anders en het is geen kwestie van de hoogste DPS uitkiezendat doe je bij WoW.
dunno
Suh dude
Suh dude
Kijk maar dan zijn dat voor jouw redenen om die gun te gebruiken, kijk ik weet niet of ie echt zo sterk is(ook wel mee rondgelopen), maar ik speel nu als light voornamelijk met SMG's en handguns. Ik vond de AR's niet fijn in brink(de medium) en met die smg's ben ik veel dodelijker. Maar ze verschillen heel erg veel qua "feel" de wapens. Het zou idd best kunnen dat er echt 1 tussen ziet die beter is, dan nog heb je attachments erbij om rekening mee te houden, maar lijkt me wat vroeg daarvoor. Ik neig ook sterk bij de submachines naar 1 model omdat ie in mijn ogen superieur is aan de rest maar dat komt ook omdat ik hem fijner vindt spelen(al heb ik het meer van mn medic acties en het smart systeem in combinatie of xp te farmen). Maar ik denk dat het gevoel van wwaaahh deze gun is masterlijk sterk meer aan je eigen voorkeuren ligt dan iets anders(ik heb mn smg uitgezocht op welke het meest kogels in de kortste tijd blaast -> als light wil ik niet lang in een vuurgevecht zijn). En mocht er echt 1 met kop en schouders bovenuit steken dan zal iedereen die wel gaan gebruiken tot ie on par is.rove schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:
[...]
ja okay, je hebt light med heavy rifles en een shotty en sniper over het algemeen.. maar bij de medium rifles heb je 5 verschillende maar de euston steekt daar wat mij betreft ver bovenuit met meeste dps, tweede kwa ammo, snelste reload, snelste equip.. dus tja.. waarom een andere med rifle gebruiken.. ligt misschien verder nog een beetje aan je speelstijl, maar goed, ieder zijn/haar voorkeur.
data van: http://brink.wikia.com/wiki/Weapons
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 14-05-2011 20:32 ]
komt omdat crossfire niet werktpannekoek141 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:08:
Oh ik dacht al
ik schrok een beetje van de fps sind,s ik met BFBC2 stabiel 90 fps heb
bij stage 1 weet ik precies waar ze vandaag komen, stage 2 redelijk.LOTG schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:29:
[...]
Online is een kwestie van geluk hebben, tenminste dat idee heb ik.
Towder defense, ik weet niet zeker of je klasse afhankelijk is van je default. Indien niet ga als engineer. Plaats bij een trap de turret, ver naar achter zodat hij nogal wat bereik heeft, en aan de andere kant een mijn zodat ze worden opgeblazen zodra ze de trap boven bereiken.
Zorg dat je wat weapon attachements hebt zodat je flink wat damage uit deelt.
Zodra je spawned doe een damage buff bij jezelf.
Probeer enemies met granaten te raken zodra ze in een tunnel de hoek om komen, dit moet je een beetje timen.
Session 3 probeer ze dood te schieten bij de tunnel, dit is lastig aangezien je ee beetje moet gokken waar ze het eest vandaan komen.
Niet vergeten, als je bij de console op de access toetst duwt (gewoon even snel, je hoeft het wiel niet te zien) krijg je health en ammo.
Het is te doen, het heef mij maar 2x gekost (en een beetje geluk).
Shift inhouden is SMART, shift tappen is sprinten.Pykow schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:41:
[...]
bij stage 1 weet ik precies waar ze vandaag komen, stage 2 redelijk.
ik wist niet dat je ook health krijgt bij de console.
De rest wat je zegt doe ik ook precies zo.
nog 1 vraagje ? Hoe werkt Slide ?
ik heb mijn middelvinger op de W toets en met mijn pink ga ik van shift PLAT naar de ctrl. dus heb ik CTRL en Shift gelijk ingedrukt. wanneer ik dan slide en ik hou mijn shift toets en W toets nog steeds ingedrukt, dan loopt hij niet meer naar voren. ik moet dan even me W toets los laten en dan gaat die weer door rennen.
Kan Brink er niet tegen ? want in CoD doe ik precies het zelfde Rennen en bukken en daar werkt het wel.
Android developer & dürüm-liefhebber
Damage is denk ik DPS. Het houdt iig rekening met de RoF. Geen idee of het met anders stats rekening houdt.rove schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:36:
Zijn er overigens al tabelletjes met DPS van de wapens? Zeker met het aantal shots die je nodig hebt moet je gewoon het wapen met de hoogste DPS gebruiken imo.
Damage lijkt me niet gelijk aan DPS(damage per second) maar eerder per kogel (shot)._H_G_ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:19:
[...]
Damage is denk ik DPS. Het houdt iig rekening met de RoF. Geen idee of het met anders stats rekening houdt.
Uit je duim gezogen? Dan geef mij naar een miniguntechnofreak1 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:29:
Damage lijkt me niet gelijk aan DPS(damage per second) maar eerder per kogel (shot).
DPS = damage * rate of fire. Lastig uit de ingame stats op te maken dus.
Neehoor, ik heb gewoon +100 fps?Rynji schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 20:06:
Online spelen, solo play heeft 30fps lock (zal later wel een cvar voor komen om het te unlocken, schijnt iets van de ID Tech engine te zijn).
Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2
ctrl+alt+~ (enkel ~ is alleen als je com_allowconsole 1 hebt geset).DRuw schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:25:
domme vraag hoor maar met welke knop kom ik die console in?
F1 reageert niet (dat zou hem toch moeten zijn?)
Crossfire werkt iig prima met m'n HD 6990.. Ik heb hem bij mij ook nog niet onder de 100 fps ziet komen, met zeer regelmatig uitschieters boven de 200 (AO staat dan wel uit, scheelt 30-40%), & ook in de solo-challenges zit ik rond de 150.. had ik ook al vóór de patch trouwens, maar met de patch is het wel nog iets vloeiender geworden.
Kepi_nl
Console gameplay zeker? Vind de console versie zelf ook slecht, je kunt het veel beter op de PC spelen.djunicron schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:52:
Vandaag in een game mania wat gameplay gezien. Walgelijk 30fps met texture pop-ins.
Wie o wie heeft toch verzonnen dat dat voldoende zou zijn voor singleplayer?!
Dezelfde grap zat ook al in Transformers war for Cybertron, wat bij mij tot gigantische hoofdpijn leidde. De vorige games met dezelfde engine hadden dit toch niet?
Misschien moet ik maar blij zijn dat CDWOW m'n schijfje pas ergens volgende week in de post gooit... Met dit tempo van bugs patchen is er dan misschien al wat aan gedaan.
Verwijderd
Het is hilarisch hoe ze bergen geld er tegenaan gooien, terwijl de game gewoon echt enorm brak is. Elk aspect van deze game is zo flawed dat het een schande zou zijn voor de esports scene als deze game populair gaat worden.Ruben0s schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:48:
Mooi dat ESL 15.000 euro aan prizemoney doet voor een brink tournooi. Dit zorgt er hopelijk voor dat er een pro mod komt.
http://www.esl.eu/eu/brink/news/158869/
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 03:07 ]
Nope PC, een i5 750 met 5870 Crossfire, (tja beetje domme build inderdaad) aan een 40" LG TV. Hij kon inderdaad maar één kaart draaien of het crashte.Rynji schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:56:
[...]
Console gameplay zeker? Vind de console versie zelf ook slecht, je kunt het veel beter op de PC spelen.
Over het schieten/richten, het is geen cod waar je je muis ingedrukt houdt en de ventjes neervallen. Assault Rifles moet je sowieso in bursts schieten (of het is close range). SMG's kan je wel redelijk goed mee sprayen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq