[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterker nog, bij MW2 schiet je dwars door ze heen. Slecht vond ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vind de SP van alle CoD games tot nu toe altijd helemaal geweldig. Een en al actie en meestal ook een verhaal waar je lekker in getrokken wordt, speelt gewoon lekker weg. Helaas zijn de meeste mensen het daar niet mee eens lijkt het, vooral MW2 vond bijna iedereen die ik ken tegenvallen. Maar tot nu toe hoor ik van de meeste mensen dat de SP van BO echt geweldig is, dus dat belooft wat! :D

En ik speel de SP niet omdat ik dan al aan de wapens wen ofzo, want die voelen echt compleet anders aan. Ik vind de SP gewoon leuker dan de MP. De enige voordelen van de MP, waardoor die uiteindelijk toch wint, is het feit dat je lekker met vrienden kan spelen en dat het bijna niet gaat vervelen en dus lekker lang blijft (waar je de SP binnen een paar uur meestal wel uit hebt).

En dat filmpje van die AK ziet er wel goed uit ja. Kleine details die ervoor zorgen dat het toch wat frisser uitziet dan MW2. Hetzelfde heb ik bij MW1, die ziet er ook beter uit dan MW2 vind ik. Iets strakker allemaal lijkt het. Het enige wat me in BO opvalt is dat de explosies erg nep uitzien, maar dat zou kunnen omdat je er niet in zit zeg maar. Ik denk dat het zometeen in het spel zelf beter uitziet, dan let je er niet zo op maar dan is het echt 'achtergrond' zeg maar.
Wel stom in dat filmpje datie met elke attachment 3-4 magazijnen leegschiet... Na een half magazijn heb ik het wel gezien hoor :p Hij had best nog een paar wapens in het filmpje kunnen doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb nou een hele zooi filmpjes gezien op youtube..
En ik zie toch dat je met Demolition en domination het meeste Cod points verdient
En dan vooral diegene die constant aan het defusen en capturen zijn.

Dus dat hebben ze volgens mij ook deels aangepakt.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:08
pff wat een noobs net zeg in een potje mw2 !

Ontopic: Dat filmpje met die ak duurde iets te lang kon idd korter !
Maar even over hoe het eruit zag ik dacht even dat ik naar een ps3 of pc versie zat te kijken want dit leek voor mijn gevoel heel anders...
Nog 3 dagen en 1 uur :D
(btw had ik al verteld dat ik de game van mijn chick kreeg ? whohoo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er nog behoefte aan een spelerslijst voor in de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Vanmiddag een gamespot multiplayer review gezien van 1 uur (!!!)
In 1 woord: GE-WEL-DIG!

Nuke town lijkt me wel een gave map, deed me meteen denken aan Indiana Jones.

Ik heb er in iig wel heel veel zin in, vooral in al die maps en mp opties :D

[ Voor 21% gewijzigd door martijntjuhh op 06-11-2010 00:42 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik denk dat het wel handig kan zijn Bassie:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
@bassie:
PSN: Poelman2008
Platform: PS3

2 dagen, 23 uur, 14 min en 00 seconden left

[ Voor 38% gewijzigd door martijntjuhh op 06-11-2010 01:02 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
superbassie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:32:
Ja en het lijkt me handig als ze je gewoon een PM sturen want anders word het een zooitje.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Striptease schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:46:
[...]

Ja en het lijkt me handig als ze je gewoon een PM sturen want anders word het een zooitje.
Lijkt me idd het beste.

Dus...DM mij je SteamID, Gamertag of PSN als je in de lijst wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 17-09 07:54
superbassie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:32:
Ja daar is wel behoefte voor, gewoon per platform in de op vermelden;

PS3
Tweakers Nick-PSN ID

XBOX
Tweakers Nick-XBL ID

PC
Tweakers ID-Steam ID( evt Xfire ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 21:20
Ik heb ook een rankedserver en een teamspeak 3 server besteld. Zal het wel posten als alles online is dinsdag.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Voor pc/steam kun je het beste een steam (community) group maken ?

[ Voor 10% gewijzigd door punisher007 op 06-11-2010 07:08 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:09
Die is al aangemaakt, misschien in de OP: steamcommunity.com/groups/TweakersBlackOps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
exi22 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 00:30:
pff wat een noobs net zeg in een potje mw2 !

Ontopic: Dat filmpje met die ak duurde iets te lang kon idd korter !
Maar even over hoe het eruit zag ik dacht even dat ik naar een ps3 of pc versie zat te kijken want dit leek voor mijn gevoel heel anders...
Nog 3 dagen en 1 uur :D
(btw had ik al verteld dat ik de game van mijn chick kreeg ? whohoo)
Ik zit het op mijn telefoon te kijken, maar de button icoontjes zien er uit als PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 07:43:
[...]

Ik zit het op mijn telefoon te kijken, maar de button icoontjes zien er uit als PS3?
Nee het is wel Xbox want als hij nog maar 5 kogels in zijn magazijn heeft staat er ''Press X to reload''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 07:58:
[...]

Nee het is wel Xbox want als hij nog maar 5 kogels in zijn magazijn heeft staat er ''Press X to reload''.
Op de PS3 zit toch ook een X(kruisje)? Ik dacht het te zien op het moment dat hij door die thermal scope kijkt. Lijkt op L2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Kurvers schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:04:
[...]

Dat wordt dus lang wachten waarschijnlijk dinsdag... |:(
Nee, als je de dvd hebt kan je hem vanaf dvd installeren en hoef je hem niet te downloaden. Patches e.d. worden wel gedownload wanneer die uitkomen uiteraard.
D4NG3R schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:15:
[...]

...

Waarom pre-loaden? Sommige mensen kijken al op dat kwartiertje wat je nodig bent om het te installeren :P. En als je hem op steam zelf al pre-ordered hebt, kan je hem echt direct om 12u spelen.
Omdat op de dag zelf de servers wellicht overbelast zijn. Het is ook meer om de network load te verdelen over een aantal dagen. Nu ben ik hem aan het pre-loaden met rond de 115mbps, dat zal dinsdag een stuk lager zijn denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Chilly_Willy op 06-11-2010 08:15 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:11:
[...]

Op de PS3 zit toch ook een X(kruisje)? Ik dacht het te zien op het moment dat hij door die thermal scope kijkt. Lijkt op L2 ofzo.
Reloaden is vierkantje op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:11:
[...]

Nee want de X op het spel was de hele knop blauw wat op de Xbox ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Laat maar, ik ben een console noob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik kon het toch niet laten, en heb m gisteren toch maar even gepreordered. Precies hetzelfde verhaal als vorig jaar met MW2: ik claim een maand lang niet te willen preorderen en 4 dagen voor de game uitkomt doe ik het toch. Wilskracht is een bitch :(

Máár, wel bij de lokale Dimension Plus geplaatst, dus ik kan m gewoon dinsdagochtend even ophalen :)

Trouwens, die nieuwe trailer is écht vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Voor de liefhebbers, hele SP staat op www.gameanyone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Enorm zonde natuurlijk om die filmpjes te gaan kijken voordat je het spel speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Nou ik sta er in hoor. Zodra mijn server online is zal ik t IP wel ff ergens in de group neergooien.

Damn, die laatste twee dagen doorkomen lijkt moeilijker te gaan worden dan het voor het weekend leek |:( .

Nog maar eens Fallout opstarten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Iemand hem al weten te krijgen in winkel dmv onwetende verkoper? Ik ga zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Armada. schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:36:
Iemand hem al weten te krijgen in winkel dmv onwetende verkoper? Ik ga zo proberen.
Ik wil ook wel proberen, maar weet nu al dat het toch niet gaat lukken. Soms denk ik, ik rij naar t hoge noorden, en dan naar zo'n lokaal game zaakje rijden ergens in een dorp waar 700 mensen wonen :-P denk dat je hem daar wat makkelijker zou kunnen meekrijgen dan in een grote reguliere winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
koffieboontje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:45:
[...]

Ik wil ook wel proberen, maar weet nu al dat het toch niet gaat lukken. Soms denk ik, ik rij naar t hoge noorden, en dan naar zo'n lokaal game zaakje rijden ergens in een dorp waar 700 mensen wonen :-P denk dat je hem daar wat makkelijker zou kunnen meekrijgen dan in een grote reguliere winkel
Zou die überhaupt al in het magazijn liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Gisteren een niet nader te noemen grote speelgoedzaak in de stad Groningen even gecheckt. BO wordt pas maandag verwacht in het magazijn en ze zijn prima op de hoogte van de regels mbt boetes. Voor kleine zaakjes zal vast hetzelfde opgaan :+ Maar ik weerhoud je niet van een reis naar het Noorden, het is prachtig hier ook zonder BO;)

[ Voor 18% gewijzigd door objectief2 op 06-11-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Toys XL in Groningen heeft ze binnen, helaas tot dusver niet mee kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffieboontje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:45:
[...]

Heeft geen zin er zijn geen kleine game winkeltjes hier in het noorden voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Wat zouden jullie van het idee vinden als ze de game releasen op 9 nov en de multiplayer unlocken op 11 november ?
Zodat je eerst de SP gaat spelen en daarna pas de multiplayer....
Ik zou het vies vinden haha !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
objectief2 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:55:
Gisteren een niet nader te noemen grote speelgoedzaak in de stad Groningen even gecheckt. BO wordt pas maandag verwacht in het magazijn en ze zijn prima op de hoogte van de regels mbt boetes. Voor kleine zaakjes zal vast hetzelfde opgaan :+ Maar ik weerhoud je niet van een reis naar het Noorden, het is prachtig hier ook zonder BO;)
Haha, wel beetje ver vanuit Helliemond :P Maar sowieso dat bepaalde winkels hem al in de magazijnen hebben liggen. Sterker nog, er zijn al genoeg mensen die spelen, op het xboxworld forum zag ik al iemand die aan het spelen was, hij wilde geen bewijs tonen, maar via de android app 1337pwn even die gamertag toegevoegd, en idd, die gast had al Black Ops zitten spelen: 8 hours ago playing Black Ops

Maar het zal wel verrekte lastig (lees Mission Impossible) worden de game voor de release te kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het nuttig.

[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 06-11-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Wat is precies de bedoeling met de servers die je kan huren? Gaan die pas online zodra BO gereleased is? Wel een beetje krom, kost nog tijd om alles naar wens in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 22:36
Na uitgebreide reviews gelezen te hebben (en gekeken, review van gamespot van een uur :)) toch maar besloten Black Ops te bestellen. Vooral de Wager Matches hebben me weten over te halen, was altijd al fan van gungame, en Sharpshooter lijkt me ook een leuke game mode :)

Heb alleen nog twijfels of het economy deel me wel gaat bevallen, maar daar komen we vanzelf wel achter. Voor zover lijkt het wel mee te vallen hoe erg je er van afhankelijk bent. Want als ik het goed begrijp hoef je alleen voor iets te betalen zodra je het verandert toch? Het is niet dat je dan elk potje opnieuw voor dat item moet betalen?

Ben benieuwd of Black Ops ook echt een stuk beter is dan MW2, MW2 stelde erg teleur nadat ik het had gekocht.

[ Voor 31% gewijzigd door Tower410 op 06-11-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De spelerslijst tot nu toe is inmiddels toegevoegd aan de OP.

DM mij als je erin wilt
, dan houden we het in het topic zelf netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: wat is DM?
Ontopic: Ik kan nog geen steam groups joinen en vrienden toevoegen via Steam omdat je eerst een betaalde game moet hebben voordat je de Steam community mag gebruiken, dus het wachten is op Black Ops voor dat ik de GoT Black Ops steam group kan joinen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

PromoX

Flying solo

Direct Messages. Uitleg erover vind je hier.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Offtopic: Soort van PM, iemand dus een berichtje doen (onder zijn avatar)

Je kan ook een game voor onder 5 euro zoeken op steam.
Kan je wel alvast je vriendenlijst weer aanvullen, zelf ook gedaan.

Bah het wachten duurt te lang op BO, lastig om vervanging te zoeken voor de laatste paar daagjes.

[ Voor 21% gewijzigd door S.J_84 op 06-11-2010 13:19 . Reden: Typo en niet echt ontopic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Odysseus253 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:36:
Wat is precies de bedoeling met de servers die je kan huren? Gaan die pas online zodra BO gereleased is? Wel een beetje krom, kost nog tijd om alles naar wens in te stellen.
De voorbereiding is allang gedaan waarschijnlijk(ze staan standby offline), nu is het alleen nog een kwestie van klantgegevens opnemen en aantal spelers en type server e.d.

Wel erg jammer dat met de komst van mw2 de dedicated servers verdwenen ;w

Ben nog altijd een voorstander van dedicated servers, kan je ALLES naar eigen wens instellen. Hoewel het nog beter is als je dat kan doen NAAST de standaard servers die je altijd voorgeschoteld krijgt en dus niet alleen maar van die gemodde servers krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wie gaat er eigenlijk dinsdagnacht al aan de slag met Black Ops op de PC? Ik ben benieuwd of iets als party's nog mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:47:
Na uitgebreide reviews gelezen te hebben (en gekeken, review van gamespot van een uur :)) toch maar besloten Black Ops te bestellen. Vooral de Wager Matches hebben me weten over te halen, was altijd al fan van gungame, en Sharpshooter lijkt me ook een leuke game mode :)

Heb alleen nog twijfels of het economy deel me wel gaat bevallen, maar daar komen we vanzelf wel achter. Voor zover lijkt het wel mee te vallen hoe erg je er van afhankelijk bent. Want als ik het goed begrijp hoef je alleen voor iets te betalen zodra je het verandert toch? Het is niet dat je dan elk potje opnieuw voor dat item moet betalen?

Ben benieuwd of Black Ops ook echt een stuk beter is dan MW2, MW2 stelde erg teleur nadat ik het had gekocht.
Als je eenmaal iets koopt met je CoD points, hou je het tot je prestige ingaat.

Voor zover ik kan beredeneren stelt 2000 CoD points niet zo veel voor, je krijgt 10% van je verdiende xp in CoD points. Dan zijn er nog challenges/contracts en wellicht zelfs ook nog 10% van de match bonus dus dat schiet wel aardig op.

edit: ook las ik ergens dat in de wager matches de lage inzet slechts 10 CoD points bedraagt. Dat is één kill in ene TDM potje, dus dat stelt echt geen zak voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
reemprive schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:18:
Wie gaat er eigenlijk dinsdagnacht al aan de slag met Black Ops op de PC? Ik ben benieuwd of iets als party's nog mogelijk is....
Ja is nog steeds mogelijk.

"In-Game friends list

Black Ops will feature an in-game friends list that will allow you to easily sort through the players you have recently played with, find friends online, and see what game files people are sharing. This sounds a bit like a streamlined version of the Xbox 360’s friends list with a touch of Battlefield Bad Company 2’s multiplayer selection options thrown in."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:18:
Dinsdagochtend begin ik pas. Om 9 uur haal ik hem wel ergens op, aangezien ik geen pre-order heb staan.
Heb hier een Intertoys vlakbij maar op de site staat BO daar voor 60 euro! De PC versie that is...
Zal dus toch ff de stad in moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

beunhaasbaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:17:
[...]

De voorbereiding is allang gedaan waarschijnlijk(ze staan standby offline), nu is het alleen nog een kwestie van klantgegevens opnemen en aantal spelers en type server e.d.

Ben nog altijd een voorstander van dedicated servers, kan je ALLES naar eigen wens instellen. Hoewel het nog beter is als je dat kan doen NAAST de standaard servers die je altijd voorgeschoteld krijgt en dus niet alleen maar van die gemodde servers krijgt..
Als je ALLES kan veranderen/instellen, heeft het hele systeem van level up, prestigen en punten scoren geen zin meer... Ik vind het wel prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Iemand al foto van verkoopbon gezien op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 22:36
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:22:
[...]

Als je eenmaal iets koopt met je CoD points, hou je het tot je prestige ingaat.

Voor zover ik kan beredeneren stelt 2000 CoD points niet zo veel voor, je krijgt 10% van je verdiende xp in CoD points. Dan zijn er nog challenges/contracts en wellicht zelfs ook nog 10% van de match bonus dus dat schiet wel aardig op.

edit: ook las ik ergens dat in de wager matches de lage inzet slechts 10 CoD points bedraagt. Dat is één kill in ene TDM potje, dus dat stelt echt geen zak voor.
Ok dat verbaast me dan weer een beetje, want dan heb je eigenlijk niks meer aan je points als je eenmaal alles unlocked hebt. Leek mij logisch dat het alleen voor het wijzigen van iets werd gebruikt, zodat je nog enigzins moeite moet doen om een andere kit te gaan gebruiken.

Als ik nu zie hoeveel punten je binnen haalt in één potje, kun je toch nog best snel alles unlocken.

Nouja misschien dat het in de praktijk inderdaad beter werkt zo, ze zullen het vast wel goed getest hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tower410 op 06-11-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:09

fjs

PSN: ftltc

Krijg net een mail van Intertoys. Dat Black Opps verstuurd is :-)

"Uw bestelling met bestelnummer ********** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys"

We zullen zien. Misschien maandag al??

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Media Markt night releases:

Alphen aan de Rijn
Breda
Cruquius
Eindhoven
Leeuwarden
Middelburg
Rotterdam Beijerlandselaan
Rotterdam Centrum

source: http://www.mediamarkt.nl/...0261&special=cod_blackops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Je zou het moeten proberen bij een groot warenhuis zoals de V&D ofzo. (Als die games verkopen.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fjs schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:10:

"Uw bestelling met bestelnummer ********** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Met vriendelijke groet,

Mwah, denk dat TNT hem pas maandag gaat verwerken en opsturen. Dus ik zou je hoop niet teveel op maandag vestigen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
fjs schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:10:

Met vriendelijke groet,

Op maandag levert TNT post, je hebt em dinsdag dus pas :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Eerste afleverpogingen worden nooit op zaterdag gedaan door TNT, tweede afleverpogingen worden wel op maandag gedaan. Hij wordt dus vandaag aangeboden voor verzending, maandag zou de eerste afleverpoging zijn, maar dat doen ze niet dus wordt het dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat mediaoffer het spel dinsdag bezorgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:36:
Ik hoop echt dat mediaoffer het spel dinsdag bezorgt!
Ik ook maar ik krijg hem waarschijnlijk woensdag vroeg in de ochtend aangezien ik bij elk ding dat ik bestel er staat dat ik hem de volgende dag krijg maar omdat ik redelijk afgelegen woon krijg ik het altijd woensdag rond 10 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOlang het maar niet 3 dagen na release is, wat ook nog kan :-s. Dan heb ik hem pas vrijdag, ik denk dat ik hem dan al in de winkel heb gekocht LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

En daarom heb ik hem dus gewoon via Steam preloaded ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik heb het spel wel voor een prikke (35.95) gekocht, maar begin er nu toch spijt van te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Bron schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:10:

Alphen aan de Rijn
Breda
Cruquius
Eindhoven
Leeuwarden
Middelburg
Rotterdam Centrum

Krijg er ook een T-shirt bij?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:00

Niellie41

[object Object]

Is al gepost en het is geen trailer maar een commercial ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan mensen reporten om de volgende redenen:
Afbeeldingslocatie: http://img574.imageshack.us/img574/7513/naamloosk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:19:
[afbeelding]
Dat is geniaal..
Alleen hoop niet dat het misbruikt word,zodat iedereen iedereen gaat aangeven zodra er iemand goed speelt.
Of zo'n schreeuwende 12 jarig jongetje wat niet kan winnen en dan maar iedereen report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Lol had hem nog niet gezien wel lache !

Ook vet dat Kobe Briant er in zit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[afbeelding]
Kan BO nog beter worden? _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat de meeste problemen/klachten zich pas voordoen als men het daadwerkelijk speelt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:42
Kreeg net een sms van eplaza dat ik de game voor de PS3 om 00.00 maandag kan ophalen. Maar bij de standaard versie zat toch geen zombiepack ? Kan je die online downloaden tegen betaling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de normale versie zitten 3 zombie maps volgens mij. Maar er zitten niet de 4 oude zombie maps bij van World at War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
superbassie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:26:
[...]

Dinsdagochtend begin ik pas. Om 9 uur haal ik hem wel ergens op, aangezien ik geen pre-order heb staan.
Heb hier een Intertoys vlakbij maar op de site staat BO daar voor 60 euro! De PC versie that is...
Zal dus toch ff de stad in moeten.
In het Intertoys foldertje hierzo is de PS3 versie 55,nogwat, dus ik denk dat de PC versie ook wel wat goedkoper is (ze doen 15% korting op dinsdag). Ik weet niet of dit ook voor andere Intertoys geldt, dus dan moet je even kijken.
Bron schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:10:

Alphen aan de Rijn
Breda
Cruquius
Eindhoven
Leeuwarden
Middelburg
Rotterdam Centrum

En nou weet ik dus definitief dat ik niet naar Groningen ga maandagavond :P Bij de Gamemania kost 'ie nog 60 euro en dat is dus exclusief treinkaartje, terwijl ik hem dus hier bij de Intertoys voor 55 euro kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:36:
Je weet dat de meeste problemen/klachten zich pas voordoen als men het daadwerkelijk speelt he :P
Dat weet ik maar ik heb gewoon een erg goed gevoel over BO terwijl ik maanden heb lopen twijfelen over MW2.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sagaris schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:34:
Eerste afleverpogingen worden nooit op zaterdag gedaan door TNT, tweede afleverpogingen worden wel op maandag gedaan. Hij wordt dus vandaag aangeboden voor verzending, maandag zou de eerste afleverpoging zijn, maar dat doen ze niet dus wordt het dinsdag.
Je zegt het verkeerd. Zaterdags levert TNT wel, maar nemen ze geen nieuwe (te verzenden) orders aan. Kreeg vorige week zaterdag namelijk gewoon een kast en moederbord geleverd, die op Vrijdag waren verstuurd.
beunhaasbaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:17:

Voor de PC komt er gewoon een dedicated server, was vorig jaar al aangekondigd door Treyarch, vlak na het bekend maken van Black Ops.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 06-11-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrekDude101 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:45:
[...]

In het Intertoys foldertje hierzo is de PS3 versie 55,nogwat, dus ik denk dat de PC versie ook wel wat goedkoper is (ze doen 15% korting op dinsdag). Ik weet niet of dit ook voor andere Intertoys geldt, dus dan moet je even kijken.
Hm ok. Ik neem aan dat dat gewoon voor elke Intertoys geldt. Zou mooi zijn want die winkel is hier nog geen 5 minuten vandaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

vinom schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:43:
In de normale versie zitten 3 zombie maps volgens mij. Maar er zitten niet de 4 oude zombie maps bij van World at War.
Je krijgt 1 al vanaf het begin, een andere krijg je nadat je de singleplayer hebt uitgespeeld... Nu alleen uitvogelen wanneer je de laatste krijgt :?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
CptChaos schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:55:
[...]

[...]
Voor de PC komt er gewoon een dedicated server, was vorig jaar al aangekondigd door Treyarch, vlak na het bekend maken van Black Ops.
Dat wist ik ook als een van de eersten. Maar ik bedoel het meer in de trend van serverinstellingen aanpassen, custom maps toevoegen, eigen cfg draaien op je server. Dat kan denk ik niet bij gameservers.com, het enige wat je krijgt is een aangepaste servernaam voor je eigen dingetje en voor je clan enz. en een rcon wachtwoord om te kicken :|

/edit, net even een server besteld, zijn er nog meer mensen die besteld hebben? Is het geen optie om in de TS een lijstje te planten van tweakers die een server besteld hebben ? voor het overige publiek die opzoek zijn naar servers met een lage ping ( tenminste ik neem aan dat als die servers in Amsterdam staan ze ook een lage ping hebben )

[ Voor 22% gewijzigd door beunhaasbaas op 06-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
beunhaasbaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:11:
[...]

Dat wist ik ook als een van de eersten. Maar ik bedoel het meer in de trend van serverinstellingen aanpassen, custom maps toevoegen, eigen cfg draaien op je server. Dat kan denk ik niet bij gameservers.com, het enige wat je krijgt is een aangepaste servernaam voor je eigen dingetje en voor je clan enz. en een rcon wachtwoord om te kicken :|
Volgens mij is dat niet waar hoor, in ieder geval uit de antwoorden uit interviews kun je wel uitmaken dat je gewoon een rotation enzo kan toevoegen. En een ranked server is misschien minder instelbaar, maar op unranked mag bijna alles denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:21

Red Boll

Kick Ass!

[...]
Dat kan denk ik niet bij gameservers.com, het enige wat je krijgt is een aangepaste servernaam voor je eigen dingetje en voor je clan enz. en een rcon wachtwoord om te kicken :|
En waarom denk je dat?

Zelf heb ik nog geen ervaring met een gamerserver via gameservers.com.
Het configureren van de server kan op dit moment ook nog niet.

Er staan al wel een aantal (greyed out) knopjes, o.a. config, admins en mods.
Het gaat in mijn geval om een ranked server dus ik verwacht eigenlijk ook niet heel veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
[...]
Serverinstellingen voor een ranked server zullen beperkt zijn, custom maps zijn er nog niet aangezien er nog geen map creator is. De andere instellingen zijn 10- minuten werk.

En een unranked server kan je misschien wel iets meer mee, maar ja. Wie gaat er nu de eerste weken vrijwillig op een unranked server spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
prutser387 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:54:
[...]

Wie gaat er nu de eerste weken vrijwillig op een unranked server spelen 8)
In een unranked server kun je meteen alle wapens en perks enzo gebruiken, de ideale manier om uit te vinden of je een wapen goed vind of niet zonder het te kopen. Dus ik denk dat unranked servers ook wel handig zijn, ook de eerste paar weken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Laatst online: 25-08 11:49
Misschien dat iemand hier er toevallig informatie over heeft, wij hebben twee servers besteld. Beide ranked, nou hoop ik dat er (net als in vorige cod's) gewoon een instelling is om een ranked server unranked the maken voor matches en dat we dus niet nog een unranked server nodig hebben. Maar zelfs een ticket naar gameservers geeft hier geen antwoord op, zij weten het namelijk ook niet..

Er zitten hier nog wel is mensen met wat inside information, vandaar dat ik het ook hier maar even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
[afbeelding]
Ik hoop wel dat ze passende gevolgen hebben. Zoals boosten gewoon rank reset etc. Dus geen VAC voor een paar keer kut zeggen omdat je verloren hebt :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner0616 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:25:
Misschien dat iemand hier er toevallig informatie over heeft, wij hebben twee servers besteld. Beide ranked, nou hoop ik dat er (net als in vorige cod's) gewoon een instelling is om een ranked server unranked the maken voor matches en dat we dus niet nog een unranked server nodig hebben. Maar zelfs een ticket naar gameservers geeft hier geen antwoord op, zij weten het namelijk ook niet..

Er zitten hier nog wel is mensen met wat inside information, vandaar dat ik het ook hier maar even vraag.
Goede vraag, maar ik denk niet dat dat mogelijk gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Gunner0616 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:25:

Uh :? en dan nog, als het wel zo kunnen, dan laat de host het niet toe dat jullie voor die ene paar matches jullie server op unranked zetten. Anders heeft het geen nut dat je verschillende bedragen betaald voor ranked en unranked. Ofniet soms? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

pfff was lekker bezig met black ops singleplayer, maar op 2 na laatste missie, flipt ie bij mij, je moet sneaken maar wordt elke keer gespot ookal sta ik veilig. maja wacht wel op retail versie hoop alleen dat dit niet voorkomt in retail versie. maar heb maar 2 woorden voor de singleplayer :
F*CKING EPIC!!!!!!!
echt geniaal en graphics zijn echt super, detail ligt zoveel hoger dan mw2. en draait ook nog steeds mega stabiel. facial animations zijn perfect en verhaal is bruut.
btw het gore niveau ligt ook erg hoog. best wel veel bloed :P
maare ga hem meteen halen als ie uit is :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Laatst online: 25-08 11:49
beunhaasbaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:30:
[...]

Uh :? en dan nog, als het wel zo kunnen, dan laat de host het niet toe dat jullie voor die ene paar matches jullie server op unranked zetten. Anders heeft het geen nut dat je verschillende bedragen betaald voor ranked en unranked. Ofniet soms? O-)
Het zou wel jammer zijn, dan moet er nog een server bij besteld worden die duurder is en ook nog is de hele tijd leeg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet wachten tot ik het spel heb zeg :D
mr goed zit morgen heel de dag in het zwembad dus die dag is ook zo voorbij, net als deze overigens en dan alleen nog maandag :O en dan heb ik m hopelijk dinsdag vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
Gunner0616 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:35:
[...]

Het zou wel jammer zijn, dan moet er nog een server bij besteld worden die duurder is en ook nog is de hele tijd leeg staat.
Unranked servers zijn idd duurder :F

fout gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door beunhaasbaas op 06-11-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
beunhaasbaas schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:55:
[...]

Unranked servers zijn goedkoper _/-\o_
Volgens mij zijn ze ~ €0,11/speler duurder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ranked 18 spelers = €10.76
Unranked 18 spelers = €12.92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:01:
Ranked 18 spelers = €10.76
Unranked 18 spelers = €12.92
Is niet zo duur ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er zijn nu al mods verschenen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Ruffzz op 06-11-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]

/edit, net even een server besteld, zijn er nog meer mensen die besteld hebben? Is het geen optie om in de TS een lijstje te planten van tweakers die een server besteld hebben ? voor het overige publiek die opzoek zijn naar servers met een lage ping ( tenminste ik neem aan dat als die servers in Amsterdam staan ze ook een lage ping hebben )
Ik heb er 2 besteld, er zit echt een legitieme reden achter de exclusiviteitsovereenkomst met Gameservers.com. Buiten het feit dat het kwaliteitservers zijn kan Treyarch zo goed controle houden op het spel door o.a. boosters te traceren enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra de IP's bekend zijn en de servers werken zal ik ze in de OP zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Excuseer me even. ;(

Rent naar een kamer en schreeuwt en scheld als een gek voor 10 minuten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
prutser387 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:54:
[...]
Wie gaat er nu de eerste weken vrijwillig op een unranked server spelen 8)
Clanwars, dan heb je wel behoefte aan veel instellingen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.