[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:26:
Excuseer me even. ;(

Rent naar een kamer en schreeuwt en scheld als een gek voor 10 minuten. :X
Uhm ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
Heb deze game toch nog niet gepre-ordered. Ik wil namelijk graag eerst weten hoe de dedicated servers precies gaan werken op de pc. Wat de admins allemaal kunnen doen etc.

Wss zal ik hem daarna toch gelijk bestellen, maarja die ene dag kan ik altijd nog wel wachten. Dinsdag toch pas erg laat thuis en woensdag vrij vroeg, dus tis niet eens een dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

Hogader schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:12:
Heb deze game toch nog niet gepre-ordered. Ik wil namelijk graag eerst weten hoe de dedicated servers precies gaan werken op de pc. Wat de admins allemaal kunnen doen etc.

Wss zal ik hem daarna toch gelijk bestellen, maarja die ene dag kan ik altijd nog wel wachten. Dinsdag toch pas erg laat thuis en woensdag vrij vroeg, dus tis niet eens een dag
gwn hetzelfde als wat je anders kan op dedi's , je bent te goed, wordt onterecht gebanned en moet op zoek naar een andere server.

zoiets was het bij cod2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
Na ik ben nooit admin geweest van een dedicated Cod server,

Wel van BF2142 en daar was het gewoon 100% super geregeld. Pb deed zijn werk en admins konden het aantal tickets etc aanpassen. Kicken en Bannen ging makkelijk en als je server bij een bepaalde pb programma was aangesloten dan was een pb ban op jou server ook een ban op alle andere servers die bij dat programma aangesloten zitten. Dit gebeurt natuurlijk dan niet als de admins bannen, want dat is niet perse een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:49
zit enorm te twijfelen om hem te kopen. Laatste was cod4, maar alleen maar problemen met vastlopers gekregen... bleek achteraf me Hd te zijn.

Waar kan ik hem het beste kopen online voor de pc ? pricewatch laat wehkamp als goedkoopste zien en op de website staat dat je hem 9 nov binnen krijgt, maar om de 1 of andere reden vertrouw ik het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 13:16
Maarja er is dus geen PB in deze game, nou maar hopen dat de VAC implementatie goed is.. Weet iemand trouwens of er streaming services zijn ala PBBans voor VAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dutchie01 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:01:
zit enorm te twijfelen om hem te kopen. Laatste was cod4, maar alleen maar problemen met vastlopers gekregen... bleek achteraf me Hd te zijn.

Waar kan ik hem het beste kopen online voor de pc ? pricewatch laat wehkamp als goedkoopste zien en op de website staat dat je hem 9 nov binnen krijgt, maar om de 1 of andere reden vertrouw ik het niet :D
Als je hem via Steam koopt heb je hem op de dag van de release 100% zeker, als je hem bij een andere webwinkel pre-ordered is de kans aanwezig dat je hem niet op de dag van release hebt aangezien je vrij laat pre-ordered imo. Dus zekerheid = Steam, goedkoop = andere webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

Iemand enig idee hoe dat gaat werken .. je kills opnemen ? En kan je je titels ( van emblems weet ik dat het kan ) ook manipuleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Sagaris schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:05:
[...]

Als je hem via Steam koopt heb je hem op de dag van de release 100% zeker, als je hem bij een andere webwinkel pre-ordered is de kans aanwezig dat je hem niet op de dag van release hebt aangezien je vrij laat pre-ordered imo. Dus zekerheid = Steam, goedkoop = andere webwinkel.
idd en ik ben al die dvd hoesjes zat, dvd's kunnen stuk gaan e.d
steam is ook geen garantie dat het altijd zal blijven bestaan maar dan nog.
vind het een ideaal systeem.
mij vind je 01:00 09-11 online in een game inplaats van in een rij te wachten tot je mag kopen.
dat heb ik vorig jaar gedaan omdat steam later was maar nu niet meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Laatst online: 26-05 13:16
Alle games worden opgenomen en opgeslagen op de server. Als het goed is kan je dus alles wat er op de server gebeurt terug kijken en dus mooie filmpjes maken van je eigen kills. Volgens mij kan je iidd je titels ook aanpassen, je kan in een filmpje (ben kwijt welke) een aantal verschillende titel achtergronden zien. (dus ik neem aan dat je ze dan kan aanpassen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Anoniem: 151407 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:14:
[...]

mij vind je 01:00 09-11 online in een game inplaats van in een rij te wachten tot je mag kopen.
het word toch pas s` middags unlocked op steam? of heb ik dat verkeerde gelezen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:24:
[...]

het word toch pas s` middags unlocked op steam? of heb ik dat verkeerde gelezen ergens?
verkeerd gelezen heb je dat:) het is 01:00 op 09-11. zie ook de countdown timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
[...]

Als je het spel op DVD koopt staat hij ook via steam geregistreerd, dus kun je het ook zonder DVD downloaden later. Heb ik laatst nog gedaan met MW2, op DVD gekocht en na reformat heb ik de DVD niet meer nodig gehad, steam installeert meteen al m'n spellen terug. Enige voordeel van de DVD is dus dat je niet MOET downloaden, stel dat je langzaam internet hebt ofzo dan is dat toch wel handig denk ik. Maar verder maakt het totaal niet uit of je DVD of niet hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2010 21:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 19:49
ok thnx kga ff Steam installeren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

[...]

Als je retail versie koopt krijg je een Steam code die je in steam gooit waardoor hij de game gaat downloaden en op je account staat, of je gooit CDtje erin en je activeerd hem op een steam account maar door het CDtje hoef je niet te downloaden. Dus dat als je hem alleen via Steam koopt en voor altijd houd is onzin want als je hem Retail koopt hou je hem ook voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 19:34
[...]

Je hebt absoluut geen 100% zekerheid dat je hem op release dag hebt als je hem via Steam koopt.
Ik heb een maat die al zijn games op Steam koopt en reeds diverse keren heeft zijn game niet op release dag gehad.
Een keer had hij de game gepreload maar liet zich niet unlocken en moest dus opnieuw gedownload worden om te spelen. Het netwerk was dusdanig overbelast dat de snelheid absurd traag was.
Een andere keer had hij hem gepreload en werd hij pas de dag na release geactiveerd (er waren toen heel veel mensen die dit probleem hadden).

Dus er zijn genoeg dingen die verkeerd kunnen gaan bij Steam.
Bij pre-orderen kan ook genoeg mis gaan uiteraard (het spel komt via de post en kan een dag later aankomen).
Als je echt de garantie wilt dat je op release dag speelt dan moet je hem in de stad bij een winkel pre-orderen. En pre-orderen is eigenlijk geeneens nodig, de meeste winkels krijgen altijd genoeg voorraad bij grote game releases. Ik heb nog nooit een game gepreordered. Als ik een game echt graag wil ga ik even de stad in op release dag en ik heb dan keuze genoeg uit winkels die de game nog hebben, meestal ben ik dan ook nog 10 euro + goedkoper uit dat via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Voor de mensen die de PS3/360 versie nog niet hebben besteld: bij wehkamp nu 49.49. PC versie is daar iets van 40 euro.

Nja, ik heb in ieder geval black ops besteld en zie 'm in de loop van volgende week wel ergens verschijnen. Voordat ik 'm een beetje fatsoenlijk kan moet ik toch op vrijdag wachten.

[ Voor 43% gewijzigd door Uniciteit op 06-11-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima dat DLC 'n maand eerder naar de 360 komt, maar hierdoor ben ik toch maar weer blij dat ik op de PS3 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339442

Weet niet hoe het precies heet, maar bij Combat Arms was het zo geregeld dat je 5 servers had, met verschillende "Channels" en in die channels kon je weer een room maken, met map naar keuze enzovoorts.
Dat was ideaal, alleen was het hackshield zo lek als een mandje :(
Ik ben wel bang dat die Grim Reaper een beetje overpowered is, iemand hetzelfde idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

Hij komt alleen uit een care-package, logisch dat hij dan sterker is dan een standaard launcher :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Grim Reaper is alleen te krijgen uit een Care Package. Je kan hem dus niet gewoon als wapen kiezen.
Helemaal niet overpowered dus.

/edit allememachies, drommelse baron.

[ Voor 15% gewijzigd door superbassie op 06-11-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik vraag me alleen af,Of je die deathmachine dan kwijt ben zodra je dood gaat.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339442

Oh mijn fout, dacht dat het een killstreak was :P
Nou ik dit hoor krijg ik er eigenlijk nog meer zin in Black Ops hehe.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 339442 op 06-11-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:52:
Nee, 3 deaths denk ik. Je kan hem iig opnieuw pakken na een death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:52:
In dit filmpje heeft die gast net z'n Deathmachine voor hij wordt doodgeschoten. Daarna heeft 'ie hem nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt 'm tot je ammo op is, ongeacht of je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-05 18:28

aex351

I am the one

[...]
Je betaald inderdaad voor een stuk gemak en zekerheid. En daar betaal je dan wel hoofdprijs voor. Er zijn enkele webwinkels die aangeven het op dinsdag te leveren. En sommige daarvan hebben ook offline winkels. De DVD is goedkoper en uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Want het is een spel dat gekoppeld is aan Steam.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Da's het eerste filmpje dat ik van Black Ops zie, dat nog een beetje kwaliteit heeft. Nu zie ik eindelijk een keer hoe de graphics zijn in-game.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Laatst online: 01:23
Voor de mensen die hem dinsdag meteen willen kopen en voor de gene die tijd heeft een tip: bij de mediamarkt (in ieder geval in Enschede) is hij tussen 9:30 en 12:00 voor 30 euro te koop voor de ps3 en xbox 360. maar ik weet niet of het ook bij andere mediamarkten geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Goman schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:57:
Voor de mensen die hem dinsdag meteen willen kopen en voor de gene die tijd heeft een tip: bij de mediamarkt (in ieder geval in Enschede) is hij tussen 9:30 en 12:00 voor 30 euro te koop voor de ps3 en xbox 360. maar ik weet niet of het ook bij andere mediamarkten geld.
30 euro?!???!!? :o :o :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow, wanneer is dat? En is dat overal? Want dan koop ik hem daar wel en verkoop ik mijn pre-order wel door, zal me geen geld kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat de PC versie ook voor 30 euro de deur uit dan?
Jammer dat ik op de site niks kan vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, de PC-versie bedoel ik inderdaad. Ik heb hier een MM in de buurt dus ik kan het opzich proberen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 16:53
Goman schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:57:
Source? En ook voor de PC versie dus.. of alleen ps3/x360.
Kan 't nergens vinden op MM site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Laatst online: 01:23
De source is de Tubantie krant daarin stond een advertentie en het is echt alleen voor de ps3 en xbox 360. en het is alleen voor de mediamarkt in Enschede. ik heb er ook net een foto van gemaakt maar ik weet niet hoe je die hier in zet en of het überhaupt kan dus als iemand ff zegt hoe ik dat moet doen dan upload ik ze morgen want ik ga nu naar bed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat het niet de PC-versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Enschede is me toch is net iets te ver weg + ze doen het niet met de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Lekker boeiend dat ie in de winkel een paar tientjes goedkoper is, koop al mijn spellen via steam puur voor het gemak, en heb aardig wat uurtjes in MW2 gestoken, dus die 2 tientjes vind ik te verwaarlozen op zoveel uren gameplay.
Preload staat al klaar voor activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Houdt het aub nuttig.. volgens mij kan iedereen hier wel uitrekenen hoe lang het nog duurt tot de launch.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 07-11-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DU_Melliej
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2018
Ik kan nog geeneens meteen gaan spelen, omdat ik nog geen geld heb. Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Jerronimo schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:14:
Lekker boeiend dat ie in de winkel een paar tientjes goedkoper is, koop al mijn spellen via steam puur voor het gemak, en heb aardig wat uurtjes in MW2 gestoken, dus die 2 tientjes vind ik te verwaarlozen op zoveel uren gameplay.
Preload staat al klaar voor activatie.
Ik heb bij voorkeur ook games via steam zodat het niet uitmaakt als ik de cd kwijt ben of deze bekrast is. Maar aangezien deze game wel gewoon aan steam toegevoegd kan worden, koop ik hem liever voor 36 euro in de pre-order dan voor 60 euro bij steam :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat Steam versies wel gelijk te spelen zijn en niet zoals bij MW2 een dag na de release! Dan zou ik toch best geïrriteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:49
reemprive schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:39:
Ik hoop dat Steam versies wel gelijk te spelen zijn en niet zoals bij MW2 een dag na de release! Dan zou ik toch best geïrriteerd zijn.
Om dit soort zaken te ontwijken, en eventuele problemen met het Steam netwerk heb ik woensdag vrij genomen ipv dinsdag :P

Maar als ik de steam pagina van BO bekijk staat er toch echt heel duidelijk dat het vanaf nu nog ongeveer 1 dag en 14 uur is. Dus dat zou gewoon dinsdag om 00:00 of 01:00 moeten zijn.

Het zou heel raar zijn als het ineens uitgesteld wordt. Tenzij ze zien dat het netwerk onderuit dreigt te gaan. Dan kan ik me wel voorstellen dat ze een bepaalde groep even op 'hold' zetten.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Laatst online: 20-03 14:23
DU_Melliej schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:49:
Ik kan nog geeneens meteen gaan spelen, omdat ik nog geen geld heb. Doh!
Nog zat tijd om een paar tientjes te verdienen lijkt me :)

Zijn er al mensen die het spel hebben gespeeld op de PC en wat kunnen zeggen over de framerates in vergelijking met bijvoorbeeld MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
ik vraag me af hoe ze dit met tijdzones doen.
in Nederland unlocked hij om 1:00 maar in landen met een latere tijdzone zou hij dus ook in de volgende ochtend pas kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Raar filmpje dit... Hij raakt werkelijk niets, maar toch valt iedereen bij bosjes neer. Hij schiet echt een meter naast ze soms en raakt ze nog..? Lag ofzo? Of enorme hitboxes :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
In de comments staat dat het door theater mode komt, beetje laggy dus niet 100% sync waar ze liepen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
En nog eentje. :)
YouTube: BLACK OPS | MY FIRST GAME (Domination)

Spel heb ik nog steeds niet gekocht, maar kans bestaat wel dat ik het deze week ga doen. Het spel gaat denk ik wel interessant worden en is waarschijnlijk beter dan MW2. Sowieso vanwege de perks en de betere controle tegen cheaters.
En heb ook nog nooit tegen zombies gevochten, dat lijkt me ook wel erg leuk.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Haha is er nu daadwerkelijk iemand in slaap gevallen in dat eerste filmpje?
Je hoort hem snurken door z'n headset, na 1 1/2 minuut is ie weer wakker geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 25-05 23:30
weet iemand of de maps die bij de hardened versie en de prestigue versie zitten exact hetzelfde zijn als in WaW of dat er bijv wel andere wapens bij zitten? Ik ben echt een zombie freak en koop eigenlijk bijna alleen daar voor het spel, dus ik zit er over te denken de hardened versie te kopen maar dan moet er wel iets anders zijn aan die levels dan in WaW want die heb ik al...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Laatst online: 02-05 19:15
Haha, lol. Misschien dat iemand anders z'n headset op heeft :P

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eh, die AK-74U Silenced klinkt echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 11:33
Jerronimo schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:55:
Haha is er nu daadwerkelijk iemand in slaap gevallen in dat eerste filmpje?
Je hoort hem snurken door z'n headset, na 1 1/2 minuut is ie weer wakker geworden...
Na 1,5 minuut wordt ie gewoon gemute _O-

Ik betwijfel of Activision het erg vind dat de filmpjes zijn geleaked. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Laatst online: 03-05 11:41
Ik ben benieuwd hoe goed de Crossbow gaat uitpakken, wordt het de nieuwe noobtube?
En ook kijk ik heel erg uit naar de Flamethrower attachment en de Dragon Breath shotgun rounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 11:05

FikkieHo

Wokmaster

Valt wel mee denk ik, de delay van de explosie is vrij lang, waardoor de tegenstander makkelijk de kans heeft om je neer te maaien. Bij noobtube was je in 1x gewoon dood zonder kans om terug te schieten.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

FireFoz schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:00:
weet iemand of de maps die bij de hardened versie en de prestigue versie zitten exact hetzelfde zijn als in WaW of dat er bijv wel andere wapens bij zitten? Ik ben echt een zombie freak en koop eigenlijk bijna alleen daar voor het spel, dus ik zit er over te denken de hardened versie te kopen maar dan moet er wel iets anders zijn aan die levels dan in WaW want die heb ik al...
Ik weet wel dat er moderne wapens in de box zitten en dat de mappen grafisch zijn verbeterd en ook betere animaties/gore.

Geen idee of de oude wapens nog steeds beschikbaar zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die crossbow is gewoon een soort snelle RPG (De kogel gaat niet zoals bij een sniper instant op de plek waar je richt, maar meer als een RPG "vliegt" hij), met als explosie een semtex (De vertraging dan). Lijkt mij weinig om last van te hebben tenzij je STUCK bent. Maar dan ben je sowieso al d00d.

Edit: Is het bekend of de consoles 30FPS (Zoals WaW) of 60FPS (CoD4/MW2) heeft? Want met WaW werd ik gewoon duizelig na een tijdje door de vrij lage FPS. Dit kwam toen voornamelijk door alle gore/gibs meende ik.

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 07-11-2010 14:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 24-05 02:42
Is er al een foto van een Nederlandse verkoopbon gespot ergens? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Uit een artikel van een gamenieuwssite:
"Blacks Ops is based in the time of the Cold War but the developers reiterated that the story is entirely fictional and not based on any real history at all. They also reiterated that the game will be the same on both platforms (720p and 60 fps)."

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:11
Heb hem net gepre-ordered bij MM Almere. Mag hem dus dinsdag ophalen voor €39,- voor de PS3 :)
De PS3 had trouwens 3 keer zoveel pre-orders als de Xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Nog 2 daagjes :) Ik ben heel erg benieuwd :D Nu hoop ik dat de multiplayer net zo ijzersterk was als zijn voorganger (Ja ik vindt MW2 nog steeds leuk :) )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 16:56
Ik heb een filmpje gevonden waarbij iemand unlimited ammo heeft, en daarmee super snel kan schieten met een RPG-launcher: YouTube: Call of duty Black ops Team DeatchMatch On Nuketown Unlimited Amo [HD] by Pebble8pebble

Is dit een hack, of gewoon een leuke server-optie?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 08:25
Leuk filmpje !

Alleen veel donkere gebieden dat was wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

JaWSnl schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:02:
Ik heb een filmpje gevonden waarbij iemand unlimited ammo heeft, en daarmee super snel kan schieten met een RPG-launcher: YouTube: Call of duty Black ops Team DeatchMatch On Nuketown Unlimited Amo [HD] by Pebble8pebble

Klopt sowiezo iets niet... RCDX bij 1, Airstrike bij 2 ,honden op 3 killz? Als dit hacks zijn, is dit een nog ernstigere fail dan met MW2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-05 08:25

Zal wel server optie zijn of met die bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 11:05

FikkieHo

Wokmaster

Wat er dus bij de reacties staat bij de video: Combat training mode.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Iemand hem btw al ergens mee kunnen krijgen (in Groningen)? Het is vandaag btw ook koopzondag in Groningen, gaat iemand het nog proberen?

[ Voor 39% gewijzigd door Armada. op 07-11-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op de Steam forums dat het geen nut heeft om een retail copy te halen met de hoop dat je dan voor de release Single Player kan spelen. Iemand heeft de DVD al, maar krijgt dezelfde melding die er bij een Steam versie. Geen toegang tot het spel dus tot Steam het spel vrij geeft. Nu hopen dat het op tijd gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:57:
Nog een paar multiplayer filmpjes om men zoet te houden tot dinsdag:

YouTube: ★ TiZho ★ GAMEPLAY MULTIPLAYERS (Full match)
[/URL]
Dat is volgens mij de eerst PS3 gameplay die ik gezien heb!
Wel irritant, dat Frans. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Het lijkt wel of er iemand doorheen zit te snurken :?

EDIT: oeps, spuit elluf :o

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 07-11-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
-Edwin- schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:25:
Heb hem net gepre-ordered bij MM Almere. Mag hem dus dinsdag ophalen voor €39,- voor de PS3 :)
De PS3 had trouwens 3 keer zoveel pre-orders als de Xbox :P
Ontzettend bedankt voor de tip, ik ga zo de stad in! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:33
vinom schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:32:
Zo eh, die AK-74U Silenced klinkt echt lekker.
Idd, dat gaat ook de eerste wapen worden die ik ga unlocken ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Op 4:14 lijken er toch echt enorme hitboxes aanwezig te zijn, hij schiet constant achter die gozer en toch valt ie neer. Bij de andere kills valt dit niet zo op omdat ze recht van voor/achter zijn.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Nou in Utrecht wordt nog niets verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 05:44
Nou zat ik gister die 1 uur durende review op Gamespot te kijken en waar ik me telkens aan stoorde was hoe onnatuurlijk het eruit ziet als je een pistool vast hebt. Deed me heel erg denken alsof ik Counter-Strike zat te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Ligt het aan mij of ziet de pc versie er zoveel beter uit dan de console versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Relief2009 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:04:
[...]

Ligt het aan mij of ziet de pc versie er zoveel beter uit dan de console versies?
Dat is toch altijd zo geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Frentik schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:55:
[...]
Op 4:14 lijken er toch echt enorme hitboxes aanwezig te zijn, hij schiet constant achter die gozer en toch valt ie neer. Bij de andere kills valt dit niet zo op omdat ze recht van voor/achter zijn.
Theater mode, vandaar de telepatische doorgave aan de mortier waar te schieten. En geen killcams. Theater mode, net als killcams in mw2, zijn geen precieze herhaling, maar het spel dat gewoon de gebeurtenissen reconstrueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Dorest0rm schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:42:
[...]

Ontzettend bedankt voor de tip, ik ga zo de stad in! _/-\o_
Of niet, hij was al dicht, even wachten tot morgen.

Jammer dat dit zo snel al is, en aangezien de port zal dit dus snel op de PC mogelijk zijn.
Gelukkig dat ik ze dit keer een ban kan geven :+

*ahum* even over de CT heen gelezen dus :$

[ Voor 3% gewijzigd door Dorest0rm op 07-11-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Jammer dat dit zo snel al is, en aangezien de port zal dit dus snel op de PC mogelijk zijn.
Gelukkig dat ik ze dit keer een ban kan geven :+
Zoals al is gezegd, en in de comments in die video, is het de combat training mode, waar je dus alles aan kan passen wat je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, die gast heeft iets van 120 dollar betaalt voor z'n normale Xbox versie...twee dagen voor de release. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 10:21

Royz

Kleurenblind!!

Er zijn al mensen die spelen in mijn lijst hoor... /jaloers :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Van de winkels vernomen dat hij hoogstwaarschijnlijk morgen in de verkoop gaat in verband met dat zoveel hem al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Armada. schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:24:
Van de winkels vernomen dat hij hoogstwaarschijnlijk morgen in de verkoop gaat in verband met dat zoveel hem al verkopen.
Zal niet gebeuren vanwege de nachtlaunch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wat zijn de winkels? Ga ik misschien morgen even Venlo aan de tand voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
huh? waar wordt het spel verkocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Om even in de sfeer te komen van aankomende maandag is dit wel briljant om te kijken hahaha: YouTube: Quest for Black Ops with Eight Thoughts!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 21:45
Weet iemand of ik black ops kan draaien op mijn laptop met deze setup:

Intel core i5 m 450 @ 2,40 GHz
ATI Mobility Radeon HD 5145 (Totaal geheugen 2228 MB)
4G Ram
Windows 7 64 BIT

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Donnie schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:39:
Om even in de sfeer te komen van aankomende maandag is dit wel briljant om te kijken hahaha: YouTube: Quest for Black Ops with Eight Thoughts!
_/-\o_ haha vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Rockvee2 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:28:
[...]

Zal niet gebeuren vanwege de nachtlaunch :)
Sagaris schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:32:
[...]

Wat zijn de winkels? Ga ik misschien morgen even Venlo aan de tand voelen.
shoombak schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:33:
[...]

huh? waar wordt het spel verkocht dan?
Ik heb dit gehoord van meerdere filialen van de Dixons te Groningen. Ze krijgen maandag het spel binnen en verwachten hem ook direct te gaan verkopen, omdat er al veel exemplaren in omloop (=embargo verbroken) zijn en ze niet achter willen blijven bij de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
tumtum100 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:40:

4G Ram
Windows 7 64 BIT

Alvast bedankt,
Ik weet wat je wel kunt met die laptop, googlen naar de systeem eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 21:45
Sagaris schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:45:
[...]

Ik weet wat je wel kunt met die laptop, googlen naar de systeem eisen?
Heb ik gedaan maar kom er niet echt wijzer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

1e hit op google: cod black ops system requirements:

CPU: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
RAM: 2GB
VGA: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
DX: DirectX 9.0c
HDD: 12GB
Sound: DirectX 9.0c-compatible

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Laatst online: 16-10-2024
tumtum100 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:46:
[...]

Heb ik gedaan maar kom er niet echt wijzer uit
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Hier staan alle system requirements op van alle spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:59
is er ook een nachtopening in utrecht ergens? kreeg gister een error 5 dus ellende waarschijnlijk komt dit door een mod server. Dat ellendig steam heb ik zoon hekel aan!!!

[ Voor 58% gewijzigd door goosche op 07-11-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 06:47
tumtum100 schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:40:

4G Ram
Windows 7 64 BIT

Alvast bedankt,
Alles op low ben ik bang ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.