[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56
Eigenlijk interesseert een gelekte versie me totaal niets. Ook al wordt een gelekte en gecrackte versie me op DVD toegestuurd. Al krijg ik hem nu direct ter plekke in mijn handen gedrukt...

Ik wacht gewoon tot komende dinsdag. Ten eerste omdat ik dat wel zo eerlijk vind naar de ontwikkelaars toe en ten tweede omdat ik niet opnieuw wil beginnen met de stats :P

Ik hoop dat iedereen er verder zo over denkt.

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 05-11-2010 14:06 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
mouzetc @ steam!

Wellicht in TS te verwerken?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 14:42
beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:17:
[...]

Eigenlijk interesseert een gelekte versie me totaal niets. Ook al wordt een gelekte en gecrackte versie me op DVD toegestuurd. Al krijg ik hem nu direct ter plekke in mijn handen gedrukt...

Ik wacht gewoon tot komende dinsdag. Ten eerste omdat ik dat wel zo eerlijk vind naar de ontwikkelaars toe en ten tweede omdat ik niet opnieuw wil beginnen met de stats :P

Ik wel echt helemaal mee eens !

Deze gasten verdienen mijn geld ik geef het graag aan ze haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik weet niet of dit al bekend was:
The PRESTIGE category isn't implemented yet but it will include playlists that only Prestige users can access. These playlists are meant to tell you that the players you come across will be the best and most dedicated players. It may be similar to the Veteran playlist in World at War in which you could only play against players who have achieved a certain rank and higher.
Ben benieuwd of dit het enige is naast de custom slots. zo ja, dan vind ik het tegenvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
prutser387 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:23:

[...]

Ben benieuwd of dit het enige is naast de custom slots. zo ja, dan vind ik het tegenvallen :P
Voor zover ik weet zijn er meer extra dingen, maar het enige ding dat ze (denk ik) hebben aangekondigd is dat als je in de 14de prestige zit je gold camo's kan unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Singleplayer demo's komen vaak later uit

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:23:

[...]

Vind ik nou jammer dat ze dit op prestige rank doen. Sommige mensen spelen alleen de normale rangen tot het maximale en doen geen prestiges.

Zou een vooruitgang zijn als ze de prestiges de cosmetische extra's geven en de gameplay elementen laten voor iedereen.

Ik wil ook wel een fatsoenlijk S&D potje spelen met 'high ranked' spelers, dan is het misschien leuker dan met sommige spelers die het nog niet zo goed onder de knie hebben.
Hoewel een bepaalde rang ook geen garantie is voor vaardigheden, is prestige dat ook niet, ook al komt het zo over in Treyarch's berichtgeving.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 13:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Prestige halen is niks meer dan er flink tijd in stoppen. Het zegt niks over de vaardigheden van een speler.

Tenminste, in MW2 was dit zo. Sterker nog, in MW2 kon je gewoon een tooltje downloaden om de prestige/rang in te stellen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:17:
[...]

Het heeft niets te maken met eerlijkheid. Het gaat erom dat er geen demo is en dat mensen een game wel eerst willen proberen voordat ze hem kopen. Een game proberen kan dan ook alleen met een gecrackte versie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Relief2009 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:41:
[...]

Het heeft niets te maken met eerlijkheid. Het gaat erom dat er geen demo is en dat mensen een game wel eerst willen proberen voordat ze hem kopen. Een game proberen kan dan ook alleen met een gecrackte versie :O
Ik wil wel eens weten hoe jij in de supermarkt boodschappen doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

maffiappie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:25:
[...]
Voor zover ik weet zijn er meer extra dingen, maar het enige ding dat ze (denk ik) hebben aangekondigd is dat als je in de 14de prestige zit je gold camo's kan unlocken
Ik raap liever een golden camo op, en kill daarmee de eigenaar. Hopelijk kijkt deze dan ook in zijn killcam hoe ik hem omleg. Ben ik maximale level prestige 1 en hij is maximale prestige 15 _/-\o_ .

O-) Laat ik nou net een paar dagen vrij zijn vanaf de 9e *O*

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 05-11-2010 13:54 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze mij een gecrackte versie nu in de handen geven ga ik hem wel spelen ja (ook omdat ik niks te doen heb op me werk). Gebruik maken van de kans, maarja moet gewoon wachten helaas :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:22
Yes quickscope fix hier zat ik op te wachten. _/-\o_
YouTube: Call of Duty Black Ops new patch on Snipers 11/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Ops krijgt meer DLC dan ooit tevoren (X360, PS3, PC)

Nieuws | 5 november 2010 -
Activision is van plan om voor Call of Duty: Black Ops het "grootste aanbod" digitale content ooit aan te bieden. Dat heeft Activision CEO Eric Hirshberg gezegd tijdens de Investors Call.

"Het blijft ons doel om de Call of Duty-franchise aan zoveel mogelijk nieuwe consumenten op de wereld te leveren. In 2011 verwachten we het jaar sterk te beginnen met continue verkopen van Black Ops en de rest van de Call of Duty-catalogus. We hebben een significante hoeveelheid hulpmiddelen aan het merk toegevoegd en volgend jaar leveren we de Call of Duty-community onze grootste line-up van digitale content ooit".

Specifieke details van de downloadable content zijn niet verteld, maar gezien de vorige Call of Duty-games kunnen we onder andere nieuwe multiplayerlevels verwachten. Wellicht ook voor de Zombie-modus.
Bron: http://www.insidegamer.nl...DLC-dan-ooit-tevoren.html

Met andere woorden, de game gaat zoveel mogelijk uitgekleed worden om later als DLC aan te kunnen bieden, om de koe zoveel mogelijk te kunnen melken. Ik wens jullie alvast veel plezier met genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:03:
[...]

Met andere woorden, de game gaat zoveel mogelijk uitgekleed worden om later als DLC aan te kunnen bieden, om de koe zoveel mogelijk te kunnen melken. Ik wens jullie alvast veel plezier met genaaid worden.
Gelukkig hoef je het niet te downloaden.. Heb ik nog nooit gedaan...
Zelfde doet fifa elk jaar spel uitbrengen met minimale aanpassingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah die fix ziet er goed uit idd :) Maar hoe komen ze in gods naam aan die patch? :S Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:07:
[...]

Gelukkig hoef je het niet te downloaden.. Heb ik nog nooit gedaan...
Zelfde doet fifa elk jaar spel uitbrengen met minimale aanpassingen..
Probeer WaW voor de gein eens te spelen als je geen van de mappacks hebt gekocht. Om de paar rondes word je eruit gekicked omdat je een map niet kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:03:
[...]

En dat plezier zal ik zeker hebben!

Ik heb MW2 voor 50 euro gekocht. 2x DLC's a 11 euro = 72 euro.

Ik heb nu 620 uur op de teller staan. Dat is 0,1161290322580645 euro per uur. Vele andere hobbies kosten flink wat meer per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:10:
Probeer WaW voor de gein eens te spelen als je geen van de mappacks hebt gekocht. Om de paar rondes word je eruit gekicked omdat je een map niet kan spelen.
Speel eens MW2 voor de gein, als iemand een mappack niet heeft worden die mappen ook niet gespeeld, dus theoretisch wordt je nooit gekicked en kan je de hele avond spelen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:12:
[...]
Speel eens MW2 voor de gein, als iemand een mappack niet heeft worden die mappen ook niet gespeeld, dus theoretisch wordt je nooit gekicked en kan je de hele avond spelen.
WaW komt van Treyarch, niet van Infinity Ward. Op dat gebied had IW het dus beter aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:16:
WaW komt van Treyarch, niet van Infinity Ward. Op dat gebied had IW het dus beter aangepakt.
Dat weet ik ook wel en ik verwacht dat Treyarch dit systeem ook heeft overgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

DLC is niet verplicht ofzo, je krijgt toch een prima basis-spel. Dat je wat extra mappen kunt kopen zie ik ook daadwerkelijk als een extra. Snap die opmerking dan ook niet zo goed van uitkleden, het zou pas uitkleden zijn als ze €50,- vragen en daarna per maand €10,- of breng ik ze nu op ideeën.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
NeoMe schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:20:
DLC is niet verplicht ofzo, je krijgt toch een prima basis-spel. Dat je wat extra mappen kunt kopen zie ik ook daadwerkelijk als een extra. Snap die opmerking dan ook niet zo goed van uitkleden, het zou pas uitkleden zijn als ze €50,- vragen en daarna per maand €10,- of breng ik ze nu op ideeën.
Nee hoor, dat idee hebben ze zelf ook al. Geruchten gaan dat de volgende CoD of die daarna een maandelijks abonnement vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:21:
Nee hoor, dat idee hebben ze zelf ook al. Geruchten gaan dat de volgende CoD of die daarna een maandelijks abonnement vereisen.
En dat zou voor mij het moment zijn om te stoppen...

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 05-11-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Frentik schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:22:
[...]
En dat is voor mij het punt om op te houden met spelen....
Ach, tegen die tijd ben ik te oud voor dit soort games... dus mij maakt het niet zoveel uit.

Het is eigenlijk jammer dat de CoD serie niet echt concurrentie heeft. Concurrentie kan leiden tot lagere prijzen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:23:
[...]

Ach, tegen die tijd ben ik te oud voor dit soort games... dus mij maakt het niet zoveel uit.

Het is eigenlijk jammer dat de CoD serie niet echt concurrentie heeft. Concurrentie kan leiden tot lagere prijzen namelijk.
Battlefield ?
M.o.h die nu weer om de hoek begint te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:21:
[...]

Die gedachten hebben ze wel al bij Activision inderdaad.. Maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen. Voor die tijd is Call of Duty tot de bodem gezonken, net als de andere series die Activision naar de klote heeft gejaagd (o.a. Tony Hawk en Guitar Hero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
[...]

Zolang de CoD franchise in handen is van Activision gaan de prijzen niet zakken hoor, dat kan ik je nu al wel vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:31:
[...]

Vind ik nou jammer dat ze dit op prestige rank doen. Sommige mensen spelen alleen de normale rangen tot het maximale en doen geen prestiges.

Zou een vooruitgang zijn als ze de prestiges de cosmetische extra's geven en de gameplay elementen laten voor iedereen.

Ik wil ook wel een fatsoenlijk S&D potje spelen met 'high ranked' spelers, dan is het misschien leuker dan met sommige spelers die het nog niet zo goed onder de knie hebben.
Hoewel een bepaalde rang ook geen garantie is voor vaardigheden, is prestige dat ook niet, ook al komt het zo over in Treyarch's berichtgeving.
ik herinner me nog wel potjes op Q3 servers met alleen maar "high ranked" spelers

ik werd er heel erg depressief van :( mijn uberskillz waren opeens niet zo uber meer :'(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Lizardz schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:25:
[...]

Zolang de CoD franchise in handen is van Activision gaan de prijzen niet zakken hoor, dat kan ik je nu al wel vertellen.
Ach, veel AAA titel beginnen bij een euro of 60, maar zakken daarna snel. MW2 is in Steam nog steeds 60 euro. Als er goede concurrentie zal de prijs van een game sneller na introductie dalen.

En het is nog maar zien wat EA met MoH kan. MoH 2010 viel mij in ieder geval tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:27:
[...]

ik herinner me nog wel potjes op Q3 servers met alleen maar "high ranked" spelers

ik werd er heel erg depressief van :( mijn uberskillz waren opeens niet zo uber meer :'(
Dat is nu net weer een nieuwe uitdaging. Het gemiddelde potje MW2 bevat altijd een aantal spelers die minder goed zijn dan de rest.

Er zal altijd iemand 'beter' zijn in een bepaalde ronde of map, maar juist van deze betere spelers leer jij zelf meer en speel je zelf beter.

Als het verschil té groot is, kan het inderdaad ook een negatieve werking hebben, maar ik verwacht dit bij Black Ops niet, aangezien de 'skillcap' lang niet zo hoog is als Q3.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 14:31 . Reden: Quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:28:
[...]

Ach, veel AAA titel beginnen bij een euro of 60, maar zakken daarna snel. MW2 is in Steam nog steeds 60 euro. Als er goede concurrentie zal de prijs van een game sneller na introductie dalen.

En het is nog maar zien wat EA met MoH kan. MoH 2010 viel mij in ieder geval tegen.
Ik doelde eigenlijk meer op DLC etc. Als je goed zoekt kun je bij webshops de game voor de Pc voor 35 euro krijgen, DLC kostte bij MW2 gewoon 15 euro en was nergens goedkoper te krijgen. En dan kreeg je 2 gerecylcede maps en 3 nieuwe. Dat is gewoon erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC begint gewoon een steeds groter probleem te worden, vanwege het succes. Er worden incomplete games uitgebracht, neem als voorbeeld Assassin's Creed II, die complete chapters oversloeg zodat je ze later kon aanschaffen. Waardeloos. En daar zijn nog veel meer voorbeelden van te noemen deze generatie.

Call of Duty bied maps en dergelijke aan, wat opzich niks verkeerd aan is, maar veel te overpriced. En hoe hoog de prijs ook is, het klootjesvolk blijft het toch wel kopen. En naait zichzelf dan onbewust.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie fix d:)b

Heb ontslag genomen dus dat wordt fulltime spelen!! :+

en beetje solliciteren ofcourse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit die fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

superbassie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:38:
[...]

ik hoop toch niet hiervoor of wel? :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Haha kent iemand die online gamer van RecklessTortuga ik denk het wel :P

Heeft weer een nieuwe aflevering ervan.... wel komisch...

YouTube: The Online Gamer: Black Ops - Part 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:31:
[...]

Dat is nu net weer een nieuwe uitdaging. Het gemiddelde potje MW2 bevat altijd een aantal spelers die minder goed zijn dan de rest.

Er zal altijd iemand 'beter' zijn in een bepaalde ronde of map, maar juist van deze betere spelers leer jij zelf meer en speel je zelf beter.

Als het verschil té groot is, kan het inderdaad ook een negatieve werking hebben, maar ik verwacht dit bij Black Ops niet, aangezien de 'skillcap' lang niet zo hoog is als Q3.
Inderdaad, daarom ga ik ook niet vaak uit een potje tegen een goede clan ofzo, je kunt alleen echt beter worden door te oefenen tegen mensen die beter zijn dan jij.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:35:
DLC begint gewoon een steeds groter probleem te worden, vanwege het succes. Er worden incomplete games uitgebracht, neem als voorbeeld Assassin's Creed II, die complete chapters oversloeg zodat je ze later kon aanschaffen. Waardeloos. En daar zijn nog veel meer voorbeelden van te noemen deze generatie.

Call of Duty bied maps en dergelijke aan, wat opzich niks verkeerd aan is, maar veel te overpriced. En hoe hoog de prijs ook is, het klootjesvolk blijft het toch wel kopen. En naait zichzelf dan onbewust.
Zoals Beany al zegt, wat is overpriced? Toen ik nog alleen was koste een weekendje stappen(toen mijn hobby) mij snel 150 euro. Dat is in totaal een uur of 18 plezier voor dus 150 euro dus 8nogwat per uur. Nu kost een MW2 mij in totaal(en daar neem ik mijn gebande exemplaar in mee) 2 x 45 + 2 x 13 = 116 euro. Dat heeft het spel mij gekost en daar heb ik zo'n 1000 uur plezier van gehad, dus 12 cent per uur. Gamen is gekeken naar kosten per uur mijn meest voordelige tijdsverdrijf, zelfs TV kijken is een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden de servers actief? Maandag? Ik wil wel nog even de tijd hebben om alles in te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Laatst online: 20-08 12:16
Wat ik er grappig is is dat ik alle reacties heb gelezen maar nog nooit iemand iets heb zien schrijven over de wii versie van BO. Dit is waarschijnlijk ook omdat echte gamers geen shooter op de wii gaan spelen maar vind het toch leuk om even te laten weten. (zelfs niet in de eerste post met alle info) 8)7 Hij is er toch echt. Afbeeldingslocatie: http://www.12game.com/upload/producten/108/30065/t5_GW173205.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door MasterMaarten op 05-11-2010 15:41 . Reden: plaatje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar geef toe het is niet echt te vergelijken met de andere versies? (Net als de DS versie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
MasterMaarten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:39:
Wat ik er grappig is is dat ik alle reacties heb gelezen maar nog nooit iemand iets heb zien schrijven over de wii versie van BO. Dit is waarschijnlijk ook omdat echte gamers geen shooter op de wii gaan spelen maar vind het toch leuk om even te laten weten. (zelfs niet in de eerste post met alle info) 8)7 Hij is er toch echt. [afbeelding]
Waarschijnlijk heeft Treyarch het ook stil gehouden rondom die versie omdat het eigenlijk gewoon een slechte game is, en Wii bezitters spelen dit soort games toch niet. Die spelen mario ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Laatst online: 20-08 12:16
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:43:
Ja, maar geef toe het is niet echt te vergelijken met de andere versies? (Net als de DS versie)...
Toch vind ik dat je dit wel mag benoemen in de eerste post met alle info. Nu staat er alleen Xbox360 PS3 en PC.

[ Voor 6% gewijzigd door MasterMaarten op 05-11-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:43:
[...]

Waarschijnlijk heeft Treyarch het ook stil gehouden rondom die versie omdat het eigenlijk gewoon een slechte game is, en Wii bezitters spelen dit soort games toch niet. Die spelen mario ofzo.
Daarom staat er op de Call of Duty website ook een uitgebreid artikel over de Wii-versie van dit spel? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:26

BaRF

bijna kerst

[...]
way to go :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:11:
[...]

ik hoop toch niet hiervoor of wel? :P
Gelukkig niet, dan moet je wel heel ver heen zijn. :9
Maar het kwam wel goed uit op zich.
MasterMaarten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:49:
[...]

Toch vind ik dat je dit wel mag benoemen in de eerste post met alle info. Nu staat er alleen Xbox360 PS3 en PC.
Yup, zal het gelijk ff aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedromemlde clown :P

Nog een paar dagen :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:26

BaRF

bijna kerst

MicScott schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:30:
[...]

Inderdaad, daarom ga ik ook niet vaak uit een potje tegen een goede clan ofzo, je kunt alleen echt beter worden door te oefenen tegen mensen die beter zijn dan jij.
Als je nooit wat fout doet leer je ook nooit wat :Y

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:11:
Bedromemlde clown :P

Nog een paar dagen :+
Mwa nog 1 goeie dag, weekend telt niet he :+ Alleen werkdagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Dus Hutch zij het toch goed dat je willekeurig inscoped.
Dank U Treyarch. _/-\o_
Dank U Vahn. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet Sinterklaasje!

Die grim reaper lijkt me trouwens erg vet, die launcher uit een care package en ergens aan het eind in Gun-game. Iemand hem al gezien? je kan dan 4 raketten in een salvo schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaarten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:39:
Wat ik er grappig is is dat ik alle reacties heb gelezen maar nog nooit iemand iets heb zien schrijven over de wii versie van BO. Dit is waarschijnlijk ook omdat echte gamers geen shooter op de wii gaan spelen maar vind het toch leuk om even te laten weten. (zelfs niet in de eerste post met alle info) 8)7 Hij is er toch echt. [afbeelding]
Veel mensen weten wel dat er een Wii versie is, maar haast niemand weet dat er ook een Nitendo DS versie ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:19:

Die grim reaper lijkt me trouwens erg vet, die launcher uit een care package en ergens aan het eind in Gun-game. Iemand hem al gezien? je kan dan 4 raketten in een salvo schieten :D
Ja lijkt me wel vet wapen, ik kan niet wachten totdat CoD7 uit komt :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:19:

Leuk ook dat 'ie alleen in een CP zit, net als de Deathmachine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Minigun uit de OP, die is toch alleen maar in GunGame te krijgen of ook uit een package? Verhoogt wel de fun-factor voor het gebruiken van een CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
quote: wilom222
http://twitter.com/JD_2020

@WOrLdWAr_2 It's a GUI interface - an actual utility that will be user-friendly, Windows compatible.

Just tried out the official Rcon tool we'll be shipping with the PC version of #CODBlackOps =). Having made one myself I must say it's NICE!

@GamerOfFreedom Our official Rcon tool indeed has a Message tab for creating server message rotations =).

also comfirmed by van during the BestBuy Question Thing that there going to upgrade the pc faq post on the official Black ops forum heres the link for the forum and a picture. http://www.callofduty.com...a8osgv4iguntq1aid31kevns5

http://i319.photobucket.com/albums/mm443/adoula34/AWSOME.png
Hadden we dit eigenlijk al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:29:
Die Minigun uit de OP, die is toch alleen maar in GunGame te krijgen of ook uit een package? Verhoogt wel de fun-factor voor het gebruiken van een CP :)
Yup.
Heb de naam verandert naar Deathmachine, zo heet 'ie ingame dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:29:
Hij is in een carepackage te krijgen. in gungame weet ik niet zeker of hij er in zit, ik denk eigenlijk van niet. Je hebt in care packages (vrijwel?) alle killstreaks, en los de death machine en grim reaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Misschien even dit toevoegen:

Array – Large snow covered landscape. Good medium to long range fighting.
Cracked – Streets of Vietnam. Large map, well balanced for Search & Destroy.
Crisis – Cuban base. Medium size, ideal for indoor and outdoor battles.
Firing Range – Small Military practice facility. Hectic Domination games.
Grid - Small Russian power grid. Plenty of tactical spots for fighting.
Hanoi – NVA prison camp. Medium size, excellent for Headquarters matches.
Havana - Medium size Cuban city. Filled with tactical street fights.
Jungle – Large map set deep in the Vietnam jungle. Great vertical gameplay.
Launch – Medium size, close quarters map set on space launch facility. Perfect for any game mode.
Nuke Town – Small Nuclear testing grounds. Fast-paced action on a small map.
Radiation – Medium size abandoned power station. A well balanced map for any play style.
Summit – Research facility on a snowy mountain. Fight from all angles. Medium size.
Villa – Medium size urban estate. Good corridors for long range firefights.
WMD – An old Soviet base. Intense Capture the Flag matches. Medium size.

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook op youtube een filmpje gezien waar een speler elke map eventjes kort doorliep, het zag er allemaal best gelikt uit, die maps. Geen maps zoals shipment of killhouse die het eigenlijk niet waard zijn map genoemd te worden, ookal zitten er wel 2 echt kleine maps in(nuketown, firing range), maar de rest zag er allemaal vrij gedetailleerd uit, met een paar echte toppertjes. Ook leuk dat er weer een paar leuke sneeuw-levels inzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordy-maes schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:47:
Misschien even dit toevoegen:

Array – Large snow covered landscape. Good medium to long range fighting.
Cracked – Streets of Vietnam. Large map, well balanced for Search & Destroy.
Crisis – Cuban base. Medium size, ideal for indoor and outdoor battles.
Firing Range – Small Military practice facility. Hectic Domination games.
Grid - Small Russian power grid. Plenty of tactical spots for fighting.
Hanoi – NVA prison camp. Medium size, excellent for Headquarters matches.
Havana - Medium size Cuban city. Filled with tactical street fights.
Jungle – Large map set deep in the Vietnam jungle. Great vertical gameplay.
Launch – Medium size, close quarters map set on space launch facility. Perfect for any game mode.
Nuke Town – Small Nuclear testing grounds. Fast-paced action on a small map.
Radiation – Medium size abandoned power station. A well balanced map for any play style.
Summit – Research facility on a snowy mountain. Fight from all angles. Medium size.
Villa – Medium size urban estate. Good corridors for long range firefights.
WMD – An old Soviet base. Intense Capture the Flag matches. Medium size.
Zet anders even het woordje SPOILER erboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:57:
[...]

Zet anders even het woordje SPOILER erboven ;)
Dit zijn gewoon multiplayer maps, wat is hier aan te spoilen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:55:
Ik had ook op youtube een filmpje gezien waar een speler elke map eventjes kort doorliep, het zag er allemaal best gelikt uit, die maps. Geen maps zoals shipment of killhouse die het eigenlijk niet waard zijn map genoemd te worden, ookal zitten er wel 2 echt kleine maps in(nuketown, firing range), maar de rest zag er allemaal vrij gedetailleerd uit, met een paar echte toppertjes. Ook leuk dat er weer een paar leuke sneeuw-levels inzitten!
In het uur durende filmpje van GameSpot zie je Nuketown uitgebreid aan bod komen, en ik moet zeggen: hij is inderdaad klein, maar niet te klein. Prima te doen, keiharde actie !

Shipment was gewoon waanzin, vooral met 32 spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:58:
[...]

Dit zijn gewoon multiplayer maps, wat is hier aan te spoilen? :o
Misschien willen mensen wel niet weten hoe alle mappen heten en of wat voor een map het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:00:
[...]

Misschien willen mensen wel niet weten hoe alle mappen heten en of wat voor een map het is.
Dan moet je de OP ook snel wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
[...]

dan moeten ze ook niet op dit forum zitten. Als je dat al als spoiler ziet, wat is dan geen spoiler meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat gaat wel heel ver hoor. :9
Kan ik net zo goed de hele OP tussen spoiler tags gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
[...]

Mensen die zoiets kleins niet willen weten komen helemaal niet in dit topic, want waar valt er dan nog over te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

[...]

Lagere prijzen hoeft niet perse. In plaats daarvan een betere game vind ik veel beter. Ik heb BO gepreordered voor €41,50 en dat vind ik ene prima prijs (tevens zo'n beetje de max voor mij). Ik heb zeer veel plezier beleefd aan de vorige COD delen. Dit zijn tot nu toe een van de weinige games naast BC2 die ik heb uitgespeeld.

Weet iemand hoe lang dat de SP kwa speeltijd gaat geven?

[ Voor 4% gewijzigd door Twazerty op 05-11-2010 17:15 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
reemprive schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:35:
[...]

Zoals Beany al zegt, wat is overpriced? Toen ik nog alleen was koste een weekendje stappen(toen mijn hobby) mij snel 150 euro. Dat is in totaal een uur of 18 plezier voor dus 150 euro dus 8nogwat per uur. Nu kost een MW2 mij in totaal(en daar neem ik mijn gebande exemplaar in mee) 2 x 45 + 2 x 13 = 116 euro. Dat heeft het spel mij gekost en daar heb ik zo'n 1000 uur plezier van gehad, dus 12 cent per uur. Gamen is gekeken naar kosten per uur mijn meest voordelige tijdsverdrijf, zelfs TV kijken is een stuk duurder.
Beetje scheef, maar vooruit ik hap wel.

Internetabonnement a 25-40 euro per maand + aanschaf PC/xbox/ps3. Dan word je hobby toch ineens een stuk duurder.

Ik ga naar de kroeg op mijn fietsje van 25 euro :). En van een avond naar de kroeg heb je nog de hele zondag plezier als je het goed doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:18:
[...]
...En van een avond naar de kroeg heb je nog de hele zondag plezier als je het goed doet :P
ik moest lachen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
[...]

Internetabonnement a 25-40 euro per maand + aanschaf PC/xbox/ps3. Dan word je hobby toch ineens een stuk duurder.
Ik ken niemand die internet en een PC of console alleen voor een enkel spel heeft. Dat slaat gewoon nergens op. Als hij niet deed gamen dan had hij toch zeker ook wel internet, en ook wel een PC? Wellicht een iets minder dure PC maar zoveel zal het niet schelen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:44:
[...]

Hij is in een carepackage te krijgen. in gungame weet ik niet zeker of hij er in zit, ik denk eigenlijk van niet. Je hebt in care packages (vrijwel?) alle killstreaks, en los de death machine en grim reaper.
Niet in Gun Game, maar volgens mij wel in Sharp Shooter (dat iedereen om de zoveel tijd van wapen wisselt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]

Ik ga naar de kroeg op mijn fietsje van 25 euro :). En van een avond naar de kroeg heb je nog de hele zondag plezier als je het goed doet :P
Hahaha, ik dacht laat ik het een beetje netjes houden })

Maar wat Black hierboven al zegt, dat zijn meer indirecte kosten. Net zoals je gaat stappen in je mooie outfit, wat vaak al gauw >400 euro heeft gekost. Je kunt moeilijk in je blootje gaan stappen(afhankelijk wat je daaronder verstaat uiteraard) maar dat betekent niet dat die kleding alleen gebruikt kan worden met stappen.

De meeste hobby's kosten veel geld, als ik om me heen kijk wat ik en de mensen om mij heen voor hobby's hebben:
- Karpervissen (een beetje vissetje kost al snel 1000 euro)
- Reizen(minimaal 500 euro p/p per keer)
- Karten (Kart aanschaffen voor 2500 euro of elke keer 15 euro voor 10 minuutjes lappen)
- Voetbalwedstrijden bezoeken (seizoenskaart ongeveer 300 euro per jaar)
etc etc

Dan valt gamen qua prijs reuze mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
[...]

Zo scheef is het niet. Meestal heb je je internetabonnement ook wel zonder het spel. En een PC ook.

Enige waar ik qua PC meer aan uit heb gegeven is de videokaart, maar verders had deze PC er gekomen zoals die nu is.

Dus dan nog vind ik het wel meevallen. Het enige wat je nou er bij zou kunnen tellen is energieverbruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:07
beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:00:
[...]
Shipment was gewoon waanzin, vooral met 32 spelers...
Op een lan is het ons gelukt om op shipment zelfs 64 man deathmatch te spelen. Was wel heel erg hectisch. Beste taktiek was een lmg pakken. Spawn, direct een stap naar achter en maar sprayen. De eerste met een killstreak had geluk, de rest kon gewoon niet meer ingezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:30:
[...]

Enige waar ik qua PC meer aan uit heb gegeven is de videokaart, maar verders had deze PC er gekomen zoals die nu is.
Sterker nog, als je je PC niet om te gamen had gekocht dan had je er waarschijnlijk niet zo zorgvuldig naar gezocht als nu, en had je vast eerder een examplaar rechtstreeks uit de winkel ofzo gekocht, die vaak veel duurder zijn.

Maar goed... Back on topic. Ik kan waarschijnlijk dinsdag avond pas spelen vanaf een uur of 7 half 8, en ook weer niet te laat want woensdag weer meteen vroeg op... Avondjes doorhalen zit er niet echt in bij mij. Daarbij ga ik ook eerst de SP uitspelen. Dus ik denk dat ik al zo'n 30-40 levels achterlig op de rest als ik eenmaal begin. Maakt natuurlijk niet uit, maar het is ook wel leuk om alle nieuwe dingen samen te ontdekken en dat ga ik dus waarschijnlijk missen :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

PromoX

Flying solo

Heel leuk en aardig wat jullie allemaal gaan doen voordat de game uitkomt, maar het is allemaal niet zo heel interessant voor het topic. Hou het dan ook graag ontopic en nuttig :).

En bij deze ook maar even een serie minder zinvolle posts ander plekje gegeven.

[ Voor 49% gewijzigd door PromoX op 05-11-2010 19:38 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog geen geldige reden om dan maar offtopic te gaan :)
Overigens kunnen reacties op moderaties per DM om het topic niet offtopic te laten gaan.

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:40:
[...]

Sterker nog, als je je PC niet om te gamen had gekocht dan had je er waarschijnlijk niet zo zorgvuldig naar gezocht als nu, en had je vast eerder een examplaar rechtstreeks uit de winkel ofzo gekocht, die vaak veel duurder zijn.

Maar goed... Back on topic. Ik kan waarschijnlijk dinsdag avond pas spelen vanaf een uur of 7 half 8, en ook weer niet te laat want woensdag weer meteen vroeg op... Avondjes doorhalen zit er niet echt in bij mij. Daarbij ga ik ook eerst de SP uitspelen. Dus ik denk dat ik al zo'n 30-40 levels achterlig op de rest als ik eenmaal begin. Maakt natuurlijk niet uit, maar het is ook wel leuk om alle nieuwe dingen samen te ontdekken en dat ga ik dus waarschijnlijk missen :-(
Was eerst van plan om me direct in de MP te storten, maar ik denk dat ik voor de verandering eens begin met de SP. Ben je iig niet de enige die wat achterloopt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Laatst online: 23:53

Twazerty

AVCHDCoder developer

superbassie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:49:
[...]

Niet in Gun Game, maar volgens mij wel in Sharp Shooter (dat iedereen om de zoveel tijd van wapen wisselt).
Ik koop deze game in eerste instantie alleen voor de Single Player. Dus ik hoop dat ik het net zo leuk zo niet leuker vind als de vorige delen. Multi Player is dan een leuke extra die ik waarschijnlijk hoogstens 50-100 uur ga spelen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:51:
[...]

Was eerst van plan om me direct in de MP te storten, maar ik denk dat ik voor de verandering eens begin met de SP. Ben je iig niet de enige die wat achterloopt dan :)
Is toch ook beter om eerst de sp te doen,Zo leer je ook de feel van elk wapen en killstreak .
Dan weetje temminste meteen waar je je cod points aan kan besteden.
Mijn 1ste dag word singleplayer en free for all spelen zodat de reflexen en reacties weer een beetje wakker geschud worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:01:
[...]

Is toch ook beter om eerst de sp te doen,Zo leer je ook de feel van elk wapen en killstreak .
Dan weetje temminste meteen waar je je cod points aan kan besteden.
Mijn 1ste dag word singleplayer en free for all spelen zodat de reflexen en reacties weer een beetje wakker geschud worden.
Ik vond de SP niet echt leuk, heel makkelijk en totaal niet in verhouding wat je straks met de MP kan

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Bovendien zijn de wapens in single en multiplayer altijd net even anders. Ik ben vorige week begonnen met single player MW2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Singleplayer van MW2 was wel lachen maar niet iets om over naar huis te schrijven.
Ik hoop dat Black Ops singleplayer wat meer verhaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:29

RMX

robbinonline schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:16:
[...]

Ik vond de SP niet echt leuk, heel makkelijk en totaal niet in verhouding wat je straks met de MP kan
Ieder zijn mening natuurlijk, maar dit is echt 1 van de vetste SP die ik heb gespeeld!
GFX dik in orde.. Ook veel gore aanwezig!
Verveelt geen moment iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 16-09 20:13
Ik heb vanochtend al gewaarschuwd dat we het niet over warez en releases daarvan willen hebben. Wat je zelf doet moet je zelf weten maar je hoeft het niet op tweakers te melden.

[ Voor 109% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 16-09 20:13
Qzar schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:39:
[mbr]Ik heb vanochtend al gewaarschuwd dat we het niet over warez en releases daarvan willen hebben. Wat je zelf doet moet je zelf weten maar je hoeft het niet op tweakers te melden.[/]
excuses, had ik niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video over alle attachments van de AK-47 (behalve silencer ;) )
SPOILER;
YouTube: Call of Duty Black Ops AK-47 attachments [HD]

EDIT: Ik moet echt stoppen met filmpje kijken nu kan ik steeds en steeds minder me geduld bewaren >:) .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Hopelijk wordt de AK in BO net zo'n bazen wapen als in MW2. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg wel zin in het spel na het zien van al die filmpjes. Direct beginnen met de MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo de game besteld :) €45,- is toch wel te doen al vind ik zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:26:
Video over alle attachments van de AK-47 (behalve silencer ;) )
SPOILER;
YouTube: Call of Duty Black Ops AK-47 attachments [HD]

EDIT: Ik moet echt stoppen met filmpje kijken nu kan ik steeds en steeds minder me geduld bewaren >:) .
Dit is de eerste keer dat het mij opvalt dat het er grafisch gezien een stuk beter uitziet dan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:14:
[...]

Dit is de eerste keer dat het mij opvalt dat het er grafisch gezien een stuk beter uitziet dan MW2.
Ik dacht precies hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de wapens ook een stuk lekkerder klinken.. vooral het herladen.
Of ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
Alle attachments?! Dus geen n00btube meer? 8)

Tjonge, wat heb ik toch zin in deze game zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runner15 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:46:
Alle attachments?! Dus geen n00btube meer? 8)

Tjonge, wat heb ik toch zin in deze game zeg!
Silencer zag je ook niet en die zit er ook in..
De tube zit er ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:49:
[...]

Silencer zag je ook niet en die zit er ook in..
De tube zit er ook :P
wat ben ik blij dat de tube erin zit! :) kan je stomme campertjes tenminste uit hun huisjes blazen

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Volgens mij zie je bij MW2 ook geen bloedspatten als je op lijken schiet.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.