Je installeerd een applicatie, genaamd Steam, op je PC. In de applicatie kan je spellen kopen, en je geinstalleerde spellen starten.Goner schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:33:
[...]
Ok, ik heb nog nooit iets met/in/via Steam gedaan. Altijd gedacht dat je ofwel het doosje in de winkel haalde ofwel van Steam download en een serial koopt .. ?
Maar nu begrijp ik dat zelfs als je BO gewoon op DVD koopt je nog altijd via Steam moet spelen, wat houdt dat eigenlijk in ??
Je kan Steam alvast installeren en een account aanmaken: http://www.steampowered.com
BO zit dus verbonden aan Steam. En met Steam kan je vrienden lijsten aanmaken, met vrienden chatten(ook ingame!) en je vrienden uitnodigen in een potje BO'en(of een ander Steam spel).
Het heeft ook een groot voordeel overigens. Je Steam games zijn verbonden aan je Steam account. Elk spel kan je zo weer vanaf Steam installeren(downloaden) zonder dat je de originele DVD nodig hebt. Als de originele DVD dus kapot gaat, of kwijt raakt kan je na een herinstallatie van je PC gewoon de spellen downloaden en gelijk weer spelen. Overigens hoeft de DVD dus ook niet in de DVD speler te zitten als je gaat spelen.
[ Voor 20% gewijzigd door beany op 04-11-2010 20:40 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
en bij ps3 en xbox?beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:38:
[...]
Je installeerd een applicatie, genaamd Steam, op je PC. In de applicatie kan je spellen kopen, en je geinstalleerde spellen starten.
Je kan Steam alvast installeren en een account aanmaken: http://www.steampowered.com
BO zit dus verbonden aan Steam. En met Steam kan je vrienden lijsten aanmaken, met vrienden chatten(ook ingame!) en je vrienden uitnodigen in een potje BO'en(of een ander Steam spel).
De reden dat er alsnog zoveel mensen zijn die het schijfje kopen, is dat Steam vrij duur is met de prijzen van nieuwe games. Daarnaast is het gewoon leuk om een hoesje + schijfje in je hand te hebben
Voordelen:
- Alle vrienden zie je rechtstreeks via steam, en daar kun je ook chatten en (hopelijk) elkaars game joinen enzo.
- Je kan je spel altijd en overal opnieuw downloaden (mits je je account nog hebt). Na een reformat heb je dus meteen al je spellen terug (nou ja, ze moeten wel even downloaden natuurlijk) en vaak ook al je savegames, want die worden op de steam server opgeslagen
Nadeel:
- Je kan je spel niet verkopen want het is aan je steam account gekoppeld. Enige optie is om je steam account te verkopen, maar dat is niet toegestaan en je account kan dan gebanned worden.
Niet, dat draait zonder Steam. DVD in de PS3 of XBOX360 en spelen maar!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ligt aan de kassa software. Ik denk niet dat alle winkels dat hebben.Armada. schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:41:
Is het overigens zo bij iedere winkel dat bij verkoop voor de releasedatum er een bericht op de kassa verschijnt dat 'ie nog niet verkocht mag worden? Ook bij niet-gamewinkels als Toys 'R Us en zo?
Dat vergroot mijn kansen hem te hebben zaterdag of op (koop)zondag.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:44:
[...]
Ligt aan de kassa software. Ik denk niet dat alle winkels dat hebben.
Als jij zo snel mogelijk laat weten dat 'ie ergens te krijgen is misschien wel ja.Armada. schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:55:
[...]
Dat vergroot mijn kansen hem te hebben zaterdag of op (koop)zondag.Ga het proberen bij winkels als Toys 'R Us of de FRS op station en zo. Meer die dit gaan doen?
Het gaat me niet eens zozeer om het veel eerder hebben of zo, ik heb simpelweg veel meer tijd dit weekend dan doordeweeks.superbassie schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:58:
[...]
Als jij zo snel mogelijk laat weten dat 'ie ergens te krijgen is misschien wel ja.
Xbox.beany schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:01:
heeft geen nut... je kan hem toch pas spelen zodra hij unlocked is op Steam
Verwijderd
Als je online gaat word je toch gebant op xbox?(sorry als dit fout is, ik speel geen xboxArmada. schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:03:
[...]
Het gaat me niet eens zozeer om het veel eerder hebben of zo, ik heb simpelweg veel meer tijd dit weekend dan doordeweeks.
[...]
Xbox.
De exacte details weet ik niet, maar bij MW2 werd je alleen geband als je echt geruime tijd van te voren speelt. Twee a drie dagen moeten geen probleem zijn, lijkt me.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:05:
[...]
Als je online gaat word je toch gebant op xbox?(sorry als dit fout is, ik speel geen xbox)
Steam pre-load is klaar en heb me net een nieuwe 27,5 inch 1920x1200 monitor besteld die als het goed is maandag of dinsdag hier op de stoep staat
Nu nog even voor volgende week woensdag vrij pakken van werk en dan kan het feest beginnen.
Verwijderd
Verwijderd
Haal morgen, zaterdag of zondag een kortingsbon van 15% op de aankoop van je nieuwe Call of Duty, Black Ops.
Groet, Chef
Hehe, ik wilde hem net gaan posten. Maar inderdaad. Intertoys heeft 15% korting d.m.v. een kortingsbon. Waarschijnlijk kost hij oorspronkelijk 50 eu (voor pc), dus dan heb je 7,50 korting. Jaja, goed kan ik rekenenVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:46:
Intertoys Almere heeft ook een nachtopening van 12.00.tot 01.00 uur.
Haal morgen, zaterdag of zondag een kortingsbon van 15% op de aankoop van je nieuwe Call of Duty, Black Ops.
Groet, Chef
[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 04-11-2010 22:15 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2010 10:25 ]
En over die demos.. net als cod2 enzo, spel maakt gewoon een demo bestand aan die alleen via de game afgespeeld kan worden. Een soort van script dat het schrijft.
Dus nu bij all4games besteld, even gemaild over wat zij verwachten, en kreeg mailtje terug dat ze alleen konden garanderen dat ze hem de dag voor de release zouden versturen: das goed genoeg voor mij
Jammer dat er geen riot-shield meer in zit. Dat was wel leuk op zn tijd, zeker in kleinere maps met nauwere gangen zoals skidrow. Aan de andere kant, het hoort er ook niet echt in thuis.
Die servers die gehuurd worden, dat is pc right? Ik speel PS3 en dan heb je toch geen huurservers?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Waar kijken jullie het meest naar uit in de game?
Ik gouden Camo's halen voor elk wapen.
En dat gaat wel een heel tijdje duren denk ik.
Op de ps3 uiteraad.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 00:26 ]
Nog nergens naar, aangezien er weinig bekend is. Ik hoop wel dat het geen matige console port wordt en dat de ontwikkelaars iets van de verwachtingen waar kan maken. Bijvoorbeeld de mogelijkheid van mods. Ze geven aan dat die mogelijkheid er is, maar inhoudelijk gaan ze er niet op in. Laatste stuk wat ik erover gelezen heb was dat ze de mod tools nog moesten maken. Het kan dus allemaal wel erg tegenvallen zodra het over de daadwerkelijke inhoud gaat van bepaalde uitspraken. En dan moet je toch afvragen waarom ze een week voor de release die informatie niet willen delen. Het zorgt er ten iedere geval niet voor dat meer mensen het spel gaan kopen. Het zorgt er wel voor dat de mensen die op basis van eerdere uitspraken met een bepaalde verwachting het spel wel gaan kopen. Kortom, ben benieuwd.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:24:
Geen idee oF deze vraag al is geweest maar ik heb het niet gelezen.maar ik ben wel benieuwd.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Uhh.. gewoon alles, het spel heeft zoveel optie en ik kan niet wachten om ze allemaal te ontdekkenVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:24:
Geen idee oF deze vraag al is geweest maar ik heb het niet gelezen.maar ik ben wel benieuwd.
dat wou ik bij mw2 ook maar na prestige 10 was de lol ervanaf ik kijk dus met veel spanning ui naar dinsdagVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 06:08:
[...]
Uhh.. gewoon alles, het spel heeft zoveel optie en ik kan niet wachten om ze allemaal te ontdekken
Als je ziet dat er dingen op de PC mogelijk zijn die niet op de console zitten, zoals dedicated servers of het 'leanen', dan vermoed/hoop ik dat er iets meer werk aan is besteed dan aan MW2.aex351 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 02:07:
[...]
Nog nergens naar, aangezien er weinig bekend is. Ik hoop wel dat het geen matige console port wordt en dat de ontwikkelaars iets van de verwachtingen waar kan maken. Bijvoorbeeld de mogelijkheid van mods. Ze geven aan dat die mogelijkheid er is, maar inhoudelijk gaan ze er niet op in. Laatste stuk wat ik erover gelezen heb was dat ze de mod tools nog moesten maken. Het kan dus allemaal wel erg tegenvallen zodra het over de daadwerkelijke inhoud gaat van bepaalde uitspraken. En dan moet je toch afvragen waarom ze een week voor de release die informatie niet willen delen. Het zorgt er ten iedere geval niet voor dat meer mensen het spel gaan kopen. Het zorgt er wel voor dat de mensen die op basis van eerdere uitspraken met een bepaalde verwachting het spel wel gaan kopen. Kortom, ben benieuwd.
En in principe is MW2 ook geen slecht spel. Alleen het gebruiken van dedicated servers had al zoveel gezeik gescheelt...
Zozo, doe maar ruig, nice hoor!:Dreemprive schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:57:
Aangezien er nogal wat enthousiasme was rond de server die ik had gepreorded staan er nu 2 in de pré order. Van maandag op dinsdag beide online!
CoD: Black Ops - exclusive 'Sharpshooter ' video
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=273254
Valkyrie Rockets
The Valkyrie Rockets killstreak is accessible after 7 kills. Activate it to call in a Care Package drop with a launcher and two rockets. Equip the launcher and move to an open position. Now things get interesting.
After launching a rocket, you retain control over its trajectory. It travels at high speeds, but it’s got a lot of mobility. Swerve around obstacles and over rooftops. Enemies are highlighted for easy kills. If you need to cover ground quickly, the rocket even has a boost function, plus a manual detonation trigger for extra power and control.
There is a soldier in all of us
YouTube: Call of Duty: Black Ops Live Action Trailer - There's a Soldier in all of us
[ Voor 66% gewijzigd door vinom op 05-11-2010 08:22 ]
Goed aan het investeren Reem!reemprive schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:57:
Aangezien er nogal wat enthousiasme was rond de server die ik had gepreorded staan er nu 2 in de pré order. Van maandag op dinsdag beide online!
Ik twijfel nog steeds over de servers. Ik ga toch eerst even de boel aankijken en dan eens kijken of er nog wat RFFN-ers mee willen doen. Een servertje is zo besteld natuurlijk.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik weet dat de wager matches 6 man max is (en ook min eigelijk), maar hoeveel spelers kunnen
tdm enzo spelen?
@ hieronder, thanks
[ Voor 61% gewijzigd door HesRuud op 05-11-2010 08:34 ]
Kiek em goan!
Een ranked server heeft een max van 18 players, dus ik neem aan dat dat voor elke game type geldt.soulfightah schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:09:
Weet iemand al meer over de maximale spelers aantallen op de verschillende speltypes? (pc)
hetzelfde als cod mw2 en cod4soulfightah schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:09:
Weet iemand al meer over de maximale spelers aantallen op de verschillende speltypes? (pc)
Ik weet dat de wager matches 6 man max is (en ook min eigelijk), maar hoeveel spelers kunnen
tdm enzo spelen?
Teammode: Domination en TDM
Wager: One in a Chamber/Gungame
Domination vind ik altijd erg cool om in teamverband te spelen. Welke mode zal de beste/meeste teamplay vergen denken jullie?
ut=life
Verwijderd
Zombie mode-Mach!- schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:33:
Naar welke multiplayer mode(s) kijken jullie uit om te spelen? Ik kijk uit naar;
Domination vind ik altijd erg cool om in teamverband te spelen. Welke mode zal de beste/meeste teamplay vergen denken jullie?
Teammode: Domination, tdm, S&D (komt die?), Demolition (komt die?)-Mach!- schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:33:
Naar welke multiplayer mode(s) kijken jullie uit om te spelen? Ik kijk uit naar;
Wager: stick and stones! one in the chamber!
en natuurlijk zombies!
Het meeste teamspel is altijd al S&D geweest, daar heb je teamplay gewoon echt nodig
[ Voor 15% gewijzigd door HesRuud op 05-11-2010 08:38 ]
Kiek em goan!
In Terminal was het vaak ook, een iemand naar de hal, en de rest naar het vliegtuig.
Zo hebben we in recordtijd(zo'n 2 minuten) een demolition potje gewonnen.
De hoogste killstreak was een UAV. xD
Ik hoop dat Demolition in deze COD wat meer gebalanced is, in MW2 had je wel vaak dat de ene plek dichterbij was voor de aanvallers dan de verdedigers waardoor er dus heel makkelijk geplant kon worden.
Bij cod4 kon je met veel grotere groepen spelen dan bij MW2. Ik dacht ergens te hebben gelezen dat nu 9 vs 9 op alle gametypes mogelijk is maar ik kan mij vergissen...
De types lijken me wel leuk maar als ik elke ker mn punten kwijt raak ben ik het snel beu denk ik.
* PSN=Chef_NL** *
Unranked kunnen tot 24 spelers, maar persoonlijk vond ik Ground War bij MW2 al hectisch genoeg. Dat is 10vs10 dacht ik.
Je kan ook voor 8 CP Punten spelen hoorChef_v_leeuwen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
Het enigste wat ik jammer vind is dat je de gametypes van de wager matches niet kan spelen zonder je zuurverdiende COD points in te leveren. Zo zijn gemiddelde spelers vaak niet in staat te winnen waardoor je elke keer je points kwijt bent.
De types lijken me wel leuk maar als ik elke ker mn punten kwijt raak ben ik het snel beu denk ik.
Kiek em goan!
Al die spawnrape modes speel ik niet graag..
automation fanboy
De n00bies beginnelingen kunnen Combat Training doen om hun skills te pimpen. De Wager Matches lijken mij juist een uitstekende uitdaging en houden het spel spannend. MW2 had je al vrij snel gezien allemaal en weinig vernieuwingen..Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
Het enigste wat ik jammer vind is dat je de gametypes van de wager matches niet kan spelen zonder je zuurverdiende COD points in te leveren. Zo zijn gemiddelde spelers vaak niet in staat te winnen waardoor je elke keer je points kwijt bent.
Als je het google'd dan zie je de 1000en (ja uit de welbesproken dikke duimPunkbuster schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:22:
Komt er wel een Search & Destroy modes online?
Al die spawnrape modes speel ik niet graag..
[ Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 05-11-2010 09:34 ]
Kiek em goan!
Ik neem aan dat de servers ook gewoon over RCON-mode en Punkbuster zullen beschikken? Dan zou de CoDRconTool ook voor deze CoD versie kunnen werken namelijk, dat is wel een superhandige admin tool.
Ben wel zeer benieuwd naar deze game.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Geen Punkbuster maar VAC.RomeoJ schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:43:
Typo in de startpost onder Perk 1: "Ligthweight".
Ik neem aan dat de servers ook gewoon over RCON-mode en Punkbuster zullen beschikken? Dan zou de CoDRconTool ook voor deze CoD versie kunnen werken namelijk, dat is wel een superhandige admin tool.
Ben wel zeer benieuwd naar deze game.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Volgensmij gaat dat wel, unranked. Voor spek en bonen zeg maar.Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
War was geen game mode, maar TDM/domination (ect? weet zo niet) met meer spelers. De spelersaantallen zullen in BO sowieso iets hoger liggen (wat ik mee heb gekregen) (10 vs 10 ofzo) en dus kan je dat ook zien als warProCeela schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:47:
Komt er eigenlijk ook weer zo'n mode als "War" in voor ?! , dat vond ik juist altijd een toffe mode van treyarch !
Kiek em goan!
Zoals ik hierboven ook al zei, je kan voor 8 CP (COD-points) een wager match doen. 8 CP is bijna nix en is dus meer spek en bonenVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:50:
[...]
Volgensmij gaat dat wel, unranked. Voor spek en bonen zeg maar.
(srry dubbelpost, zag ik te laat

@hieronder: WaW heb ik inderdaad niet gespeeld, dacht dat je ook over MW2 had. My bad
[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 05-11-2010 09:58 ]
Kiek em goan!
War was zeker wel een mode !
Edit : oke
maar deze mode zat volgens mij in alle CoD's van hun , dus hoop dat zo'n mode er ook weer inkomt.
[ Voor 43% gewijzigd door Rebel8319 op 05-11-2010 09:59 ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ok, duidelijk.
Heeft VAC ook een mogelijkheid om de serverconsole remote te benaderen, zoals Punkbuster dat kan (PbUcon)? Dat is een functionaliteit die ik van Punkbuster wel kan waarderen, zeker nu de servers alleen bij GS.NET gehost kunnen worden.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
< dit stukje webruimte is te huur >
Nu is t alsof ze je dwingen vrij te nemen!aex351 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:31:
Zojuist besteld bij de Freerecordshop. Ben benieuwd. Ik vind het overigens wel jammer dat ze het niet op een vrijdag uitbrengen, net voor het weekend. Dan zijn mensen juist vrij.

VAC is volgens mij alleen maar anti-cheat software die alle bestanden op je pc checkt op afwijkingen. Dit heeft niks met de dedicated server admin login te maken lijkt mij?RomeoJ schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:07:
[...]
Ok, duidelijk.
Heeft VAC ook een mogelijkheid om de serverconsole remote te benaderen, zoals Punkbuster dat kan (PbUcon)? Dat is een functionaliteit die ik van Punkbuster wel kan waarderen, zeker nu de servers alleen bij GS.NET gehost kunnen worden.
Welke ketens doen wel mee? Please do tell.
Na mijn weten doen alle MediaMarkt winkels aan de nachtelijke opening (grote mediamarkten wel te verstaan) Maar dat zijn alleen geruchte wat ik gehoord heb, dus geen betrouwbare bronnenMisiek schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:44:
Toevallig hier mensen die in Utrecht wonen? Zijn daar ook nachtelijke lanceringen. Heb nog niks kunnen vinden. Ik weet dat de GameMania in Zeist meedoet. Helaas doen de filialen in Utrecht niet mee.
Welke ketens doen wel mee? Please do tell.
[ Voor 48% gewijzigd door Soundstorm2010 op 05-11-2010 10:47 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Verwijderd
idd lekker boeiend welke dag de game komt. heb maandag en dinsdag vrij.maffiappie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:37:
[...]
Nu is t alsof ze je dwingen vrij te nemen!
maandag avond eerst op de xbox spelen en dan 01:00 op steam verder tot dinsdag zo lang mogelijk non stop:)
-> Product activeren op Steam door de keycode van de DVD in te voeren
-> download via steam start en dan
-> DVD erin en steam schakelt over naar DVD? (of moet de DVD er al inzitten op moment van activeren?)
edit@hieronder: autorun default disabled
edit2: laat maar, googlen kan ik ook
https://support.steampowe...le.php?ref=8916-UHZB-5689
[ Voor 116% gewijzigd door Frentik op 05-11-2010 11:14 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dus jij doet random DVD's in je drive, zonder dat je er iets mee wilt doen?Frentik schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:51:
edit@hieronder: autorun default disabledik beslis zelf wel wat ik run...
DVD erin.Frentik schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:51:
Hoe ging dat installeren van de retail versie ook alweer precies?
-> Product activeren op Steam door de keycode van de DVD in te voeren
-> download via steam start en dan
-> DVD erin en steam schakelt over naar DVD? (of moet de DVD er al inzitten op moment van activeren?)
edit@hieronder: autorun default disabledik beslis zelf wel wat ik run...
Install drukken
Wachten(handleiding van 4 pagina's bestuderen)
Geinstalleerd.
Steam download wat.
Spelen
Nee, maar als er foto's, video, setup files of whatever opstaat dan hoeft dat van mij niet gelijk geopend te worden.bram1984 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:55:
Dus jij doet random DVD's in je drive, zonder dat je er iets mee wilt doen?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Die eerste liet me van binnen huilen. Waarom mogen de noobs/game journalisten altijd als eerst spelen.vinom schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:59:
[...]
Zozo, doe maar ruig, nice hoor!:D
CoD: Black Ops - exclusive 'Sharpshooter ' video
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=273254
Valkyrie Rockets
The Valkyrie Rockets killstreak is accessible after 7 kills. Activate it to call in a Care Package drop with a launcher and two rockets. Equip the launcher and move to an open position. Now things get interesting.
After launching a rocket, you retain control over its trajectory. It travels at high speeds, but it’s got a lot of mobility. Swerve around obstacles and over rooftops. Enemies are highlighted for easy kills. If you need to cover ground quickly, the rocket even has a boost function, plus a manual detonation trigger for extra power and control.
YouTube: Call of Duty: Black Ops Live Action Trailer - There's a Soldier in all of us
Die tweede laat wel zien dat Activision echt BO als de game ziet die MW2 moet doen vergeten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat voor dvd's heb jij danFrentik schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:57:
[...]
Nee, maar als er foto's, video, setup files of whatever opstaat dan hoeft dat van mij niet gelijk geopend te worden.
Anyway, je kan gewoon de dvd erin mikken en zoals normaal installeren. Aangezien je steam al hebt (je moet wel even je account kiezen denk ik) zal er verder niets speciaals gebeuren behalve dat je je key moet ingeven ergens.
Geweldig filmpje trouwensvinom schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:59:
Stukje tekst uit het Tweakers FP artikel:
Call of Duty: No Respawn (voor de genen die het gedoe met de eigenaren van IW gevolgd hebbenDe nieuwe Call of Duty zal in de tweede helft van 2011 verschijnen, zo heeft het bedrijf bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers bekendgemaakt. Voor het nieuwe deel in de franchise trekt de uitgever een nog groter blik mankracht open, onder meer om de gameplay naar een hoger plan te tillen. "Het creatieve talent en onderzoek dat we nu aan dit merk toewijzen, is ongekend", aldus Eric Hirshberg, directeur van Activision Blizzard. "En op basis van de gameplay die we vandaag hebben gezien, zijn we erg enthousiast over de volgende release. In de komende maanden zullen we bovendien meer bekendmaken over onze plannen om de franchise wereldwijd uit te breiden."
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Whaha dit is het Black Ops topic, alle geruchten en feiten over een nieuwe COD horen in een nieuw topic thuis?beany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:28:
Terwijl wij ons opwinden over de komende release van de nieuwe Call of Duty, is de volgende aangekondigd.
Stukje tekst uit het Tweakers FP artikel:
[...]
Call of Duty: No Respawn (voor de genen die het gedoe met de eigenaren van IW gevolgd hebben)

Het is nog te vroeg voor een nieuw topic. Aangezien hier veel Call of Duty fans zitten wou ik het nieuws gewoon even delen. Niet om er een hele discussie over te voeren. Kan ook niet, er is nog niks over bekend.Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:37:
[...]
Whaha dit is het Black Ops topic, alle geruchten en feiten over een nieuwe COD horen in een nieuw topic thuis?![]()
Maar graag gedaan hoor
Ik weet het niet. Ik ben een groot CoD liefhebber, maar ik vind dit filmpje wel heel erg oorlog promoten hoor.
Het is toch gewoon grappig bedoeld? Ik vind het wel een heel erg grappig filmpje, uiteindelijk zitten er ook allerlei types en leeftijden dit spel te spelen.bram1984 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:55:
[...]
Ik weet het niet. Ik ben een groot CoD liefhebber, maar ik vind dit filmpje wel heel erg oorlog promoten hoor.
Verwijderd
Zeker bedankt, ik was sarcastisch, mijn excuses als dit niet helemaal overgekomen isbeany schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:47:
[...]
Het is nog te vroeg voor een nieuw topic. Aangezien hier veel Call of Duty fans zitten wou ik het nieuws gewoon even delen. Niet om er een hele discussie over te voeren. Kan ook niet, er is nog niks over bekend.
Maar graag gedaan hoor
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Nog steeds lijkt alsof je er een had verwacht.hosee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:12:
Nog steeds geen singleplayer demo?

Voor mw2 was er ook geen demo, en cod4 volgens mij ook niet
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Verwijderd
War zal er niet zijnProCeela schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:57:
Dan heb jij waarschijnlijk geen CoD WaW gespeeld
War was zeker wel een mode !
Edit : oke![]()
maar deze mode zat volgens mij in alle CoD's van hun , dus hoop dat zo'n mode er ook weer inkomt.
de redenering slaat helemaal nergens op, omdat black ops geen voertuigen heeft kan War ook niet gespeelt worden redeneren ze. terwijl bij world at war het ook gespeelt kon worden op maps zonder voertuigen...
http://blackops.digitalwa...metrailers-playlists-infoHe has also confirmed that the popular "War" game mode from World at War and Call of Duty 3 will not return. This is because it was designed for super large maps with vehicles and that's not something that they aimed for with Black Ops.
Ik ga wel even met pink overleggen op steam
Ja dat snap ik ook wel, en ik wil absoluut niet de moraalridder uit gaan hangen, maar ik vind deze commerciëel desondanks toch een tikkeltje te ver gaan. Alsof oorlog leuk is, snap je?reemprive schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:57:
[...]
Het is toch gewoon grappig bedoeld? Ik vind het wel een heel erg grappig filmpje, uiteindelijk zitten er ook allerlei types en leeftijden dit spel te spelen.
Anders moeten we allemaal maar geen FPS spelen.
Laat maar. Je snapt duidelijk mijn punt niet.Niellie41 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:31:
Zo gaat het ook precies in game. Iedereen schiet elkaar naar de klote.
Anders moeten we allemaal maar geen FPS spelen.

Je kunt persoonlijk niks aan oorlog doen, en dat moet je accepteren.
Btw... Goed idee scott. lijkt mij inderdaad wel leuk, maar als die lijstje wordt gemaakt, laat dan ook ff weten wat wel en niet op de server worden gedraaid (of met/zonder welke wapens) als men dat al weten natuurlijk
Verwijderd
Misschien een idee om ook een lijstje te maken met spelers (steamid/psn/live gamertag), zo kunnen we ook buiten de server om elkaar vinden.MicScott schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:27:
Misschien kunnen we in dit topic ook een lijstje met door tweakers gerunde servers plaatsen? (Zodra ze online gaan.) Als we het een beetje coordineren kunnen we er ook voor zorgen dat de gamemodes aansluiten op het aantal mensen die deze leuk vinden.
Ik ga wel even met pink overleggen op steam
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking?maffiappie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:13:
[...]
Nog steeds lijkt alsof je er een had verwacht.

Wacht ook op de demo van Medal of Honor en die IS al uit...
D'r zijn genoeg game developers die op voorhand een demo uitgeven om zo hun spel te promoten.
Vind ik persoonlijk een must, zo kun je bepalen of een spel aan je eisen zal voldoen.
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Download je het gewone spel toch even illegaal?hosee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:45:
[...]
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking?
D'r zijn genoeg game developers die op voorhand een demo uitgeven om zo hun spel te promoten.
Vind ik persoonlijk een must, zo kun je bepalen of een spel aan je eisen zal voldoen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
cod 4 had wel een single player demo...Soundstorm2010 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:13:
Waarom een Demo spelen terwijl 4 dagen (5 dagen inclusief vandaag) het spel uitkomt
Voor mw2 was er ook geen demo, en cod4 volgens mij ook niet
Eniszins mee eens. Maar mijn tegenpunt is dat ik MOH na een uur spelen echt de helemaal niets vond. Na toch wat door te hebben gezet vond ik het uiteindelijk (even) helemaal de shit. En aan de reacties her en der te zien hadden veel mensen hier last van. Stel nu dat iedereen de demo even had gespeeld en dezelfde ervaring als ik en redelijk wat andere mensen hadden.. Dan werd het een misschien wel een flop. (niet dat het nu een daverend succes is trouwens..)hosee schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:45:
[...]
Wat is dat nu weer voor een domme opmerking?
Signature
Verwijderd
Ja, want dat is hoe oorlog eruitziet, toch?bram1984 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:29:
[...]
Ja dat snap ik ook wel, en ik wil absoluut niet de moraalridder uit gaan hangen, maar ik vind deze commerciëel desondanks toch een tikkeltje te ver gaan. Alsof oorlog leuk is, snap je?
Yes, mee eens, kunnen we elkaar alvast allemaal toevoegenVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:42:
[...]
Misschien een idee om ook een lijstje te maken met spelers (steamid/psn/live gamertag), zo kunnen we ook buiten de server om elkaar vinden.
dg_barf @ steam
edit: ik zat net nog wat filmpjes te kijken op g4tv en toen bedacht ik me ineens dat ik toch wel echt superveel zin heb om dit te spelen
[ Voor 17% gewijzigd door BaRF op 05-11-2010 13:15 . Reden: editje ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door PromoX op 05-11-2010 14:05 ]
Dit topic is gesloten.