Dat zou dan Vobis Helmond en Eindhoven geweest zijn en ook Dynabyte Eindhoven.
Vobis Nederland, Duitsland, Belgie en Hogarije
I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)
Gosh.. Jij was zeker helderziend toendertijd.. 'K wist er niets vanaf totdat ze stuk gingen. (en niet alleen bij vobis)Op maandag 20 augustus 2001 12:24 schreef tazzman een vaag verhaal:
Ik heb zelf 2 jaar bij Vobis gewerkt en ben gewoon van ellende de winkel uitgelopen (ontslag genomen) en ben verder gaan werken bij Dynabyte.
Ik kan of wil geen commentaar geven over Vobis anno 2001 maar ik kan zeggen dat de kwaliteit in '95 - '97 dusdanig slecht was dat ik nooit nooit meer een PC daar zal kopen. We hebben zelfs PC's gebouwd met die Seagate 1.2 GB HD's waar een productie fout in zat (de eerste Medialist serie)... waarvan we WISTEN dat ze kapot waren/zouden gaan...allemaal maar om de verkoop-target te halen. En nog meer van dat soort ongein.
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
Tazzman zegt dat er productie fouten waren in de HD's, dan weet je dat de HD's binnen een niet al te lange tijd kapot gaan.Op dinsdag 21 augustus 2001 19:11 schreef Skinny het volgende:
[..]
Gosh.. Jij was zeker helderziend toendertijd.. 'K wist er niets vanaf totdat ze stuk gingen. (en niet alleen bij vobis)
Goed lezen.
Verwijderd
I totally agree!Op dinsdag 21 augustus 2001 10:53 schreef sporthaas het volgende:
Ik weet het niet hoor....... maar is het niet zo dat de meeste comp.winkels niets van een produkten weten!!!!!!!!
Je moet gewoon geluk hebben dat je iemand in de winkel hebt staan die er verstand van heeft!!!! En dat is niet alleen bij comp.winkels. Ga maar is voor een TV kijken, meer dan de helft weet niet waar die over praat!!!
zie datumOp dinsdag 25 december 2001 04:08 schreef magical het volgende:
ach ja het was vobis heerlen
toen was het niks en nu nog steed niks
Door OcinO - vrijdag 24 augustus 2001 23:53
ja en ?????Op dinsdag 25 december 2001 04:21 schreef happy3736 het volgende:
[..]
zie datum
Door OcinO - vrijdag 24 augustus 2001 23:53
beetje aan de late kant
maar ik was wel de topic starter
mag ik dan niet meer reageren op me eigen topic ???
nou, niet met zown domme reply neeOp dinsdag 25 december 2001 04:27 schreef magical het volgende:
[..]
ja en ?????
beetje aan de late kant
maar ik was wel de topic starter
mag ik dan niet meer reageren op me eigen topic ???
wtf is de toegevoegde waarde van zo'n kick
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
![]()