joeri369 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:54:
HELP!
Geachte tweakers

,
Ik ben Joeri, ben 14 jaar en heb naar mijn mening op dit moment een hopeloze computer

. Nu heb ik besloten om deze te gaan upgraden. Ik speel voornamelijk race games en GTA IV. Mijn upgrade budget is +/- 200 euro.
(knip)
Ik ben zelf helemaal verdwaalt in processor wereld enz. dus ik hoop dat jullie me aan een niet zo hopeloze computer kunnen helpen .
Alvast bedankt,
Joeri
Hoi Joeri, welkom en verstandig dat je hier nog even komt kijken.
Je budget is behoorlijk beperkt en ik kan me daar alles bij voorstellen. (ben ook 14 geweest).
Het is waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar je systeem upgraden dat heeft in jouw geval denk ik weinig zin, het systeem is te oud. Een nieuw systeem zou mijn advies dus zijn, maar dat ga je niet redden met 200 euro....althans....nieuw.
Wat ik jou zou willen aanraden is 2e hands te kijken. Je hebt hier op tweakers
vraag en aanbod.
Ik zou daar eens gaan kijken, de beste plek om voor weinig geld toch nog iets heel redelijks in huis te halen.
Als je daar kijkt, let dan goed op de betrouwbaarheid van de verkoper (heeft die verkoper al eerder verkocht en zijn daar positieve reacties op). Tweakers is overigens in z´n algemeenheid wel een stuk beter te vertrouwen dan andere plekken wat betreft 2e hands aankopen is mijn ervaring. (martkplaats.nl, etc)
upgraden zou ik verder uit je hoofd zetten.
succes!
edit: quote even verkort.
[
Voor 57% gewijzigd door
Verwijderd op 28-04-2011 16:08
]