Ben ik even weg meteen een discussie
Om even duidelijk te zijn, resolutie dat blijft de komende tijd wel gelijk, omdat het een 42' tv betreft die hier net een jaartje staat, en voor mijn doen nog lang zat mee zal gaan, er zal hooguit een 2de of derde scherm op worden aangesloten als handige uitbereiding op het desktop als ik nu al doe in samenwerking met mn laptopscherm en mn tv

. Alleen gamen dat hou ik dan wel op t grote scherm, dus 1368x768 (piece of cake voor beide kaarten anyway)
Qua upgrades zou het gewoon handig zijn dat het zolang mogelijk mee gaat. Wil er nu goed op kunnen gamen maar inderdaad, 3 jaar dat stel ik eigenlijk wel naar beneden af.. zolang ik er 1 jaar tot 2 mee kan doen dan ben ik al tevreden. Dan zijn we inderdaad al bij de 7000 series en zal ik wel upgraden
(Ofjaa, ik was ook al van plan om te wachten op de nieuwe FX chips alleen dat duurt me nu te lang, dus naar alle waarschijnlijkheid wordt er wel geupgrade over een jaartje maar dat terzijde)
Dus eigenlijk kan het ook met minder

, alleen dan rest mij de vraag welke kaart t (stilste) is. Ben nu even die asus aan t lezen in een review
In iedergeval al bedankt voor het leesvoer en de goede ideeen!
(off topic: grote kans dat je een 6870 kan crossfiren met een '7780' oid toch? ken zo de crossfire chart niet uit mn hoofd maar meen dat dat nu al kan met een 5870 , en ja ik weet dat t niet optimaal zal werken, maar als ik dan de kaart toch nog heb dan is t mooi meegenomen

(ookal doet t moederbord maar x16/x4 mode? is dat erg

? )