Nou, lieve mensen, mijn systeem was vandaag binnen en zit nu in elkaar! Wat een heerlijke configuratie zeg, prachtig scherm, mooie kast, goeie prestaties en muisje muisje stil... wauw, erg bedankt allemaal!
Het in elkaar zitten ging niet probleemloos. Het moederbord GD65 ging erg lastig vast aan de kast 690 II Adv. Daar heeft de meeste tijd in gezeten. Ook de processorkoeling werkte niet helemaal mee. Eenmaal vast bleek het toch handiger hem om te draaien, maar 1 van de hoeken reageerde niet meer en leek dol. Dus maar zo laten zitten. Ook werkt 1 van de front-usb's niet, maar daar zal ik later eens naar kijken.
Verder hebben we gewoon alle componenten aangesloten aan de voedingskabels die er op pastten... eigenlijk totaal niet gekeken naar eventuele voltages of iets dergelijks, we hoopten maar dat dit goed ging. En eigenlijk, tot mijn grote verbazing, ging het beestje aan en werkte alles perfect! Ik ben dan zo'n type dat denkt: Ik moet toch wel IETS fout gedaan hebben? of hoef ik me geen zorgen te maken?
Wat heerlijk overigens, zo'n schone pc met alleen windows, zonder al die fabrikantenmeuk erop...
Nogmaals dank aan iedereen die me heeft geholpen, ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe beest!
Edit:
Ow, en mag ik even zeggen wat een geweldige service digitique heeft geleverd? De bestelling was de volgende dag al binnen, en ik werd gewoon keurig netjes behandeld in de winkel. Problemen? Kom gewoon naar ons, kijken we er naar. Toen ik in de knel zat met het moederbord, no problemo, we helpen je, zonder kosten! Perfecte service en klantvriendelijkheid, kan menig winkel nog van leren! En ze zijn nog goed geprijsd ook. Hopen dat ik netjes bij ze terecht kan mochten er in de toekomst problemen zijn.
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 06-05-2011 20:51
]