Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Sj44k13 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:58:
hmm je maakt de prijzen van winkels even hoog, doet ze weer omlaag en alle winkeliers haten je alsnog :P
spoiler:
haha ah jo, zolang ze maar blij met je zijn als je eenmaal koning bent :P dan zijn ze denk ik best blij met je personal funds :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
spoiler:
Hoewel het veel belangrijker is wat voor keuzes je maakt voor het gebied. Zo had ik slecht gekozen voor Aurora, omdat het me teveel kostte (1.2 miljoen ofzo?), en dat had ik toen nog echt niet :P. Maar iedereen in Aurora haatte me, ook al deed ik allemaal quests en maakte vriendjes etc, niks hielp echt. Alleen de mensen waarmee ik ging dansen werden wat blijer, maar om nou 100 keer wat te gaan fetchen...

Nu wilde ik nog wat zeggen, maar ben het vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, op het einde toch een beetje te simpel. Ik heb het dan over de keuzes die je moet maken. Ik kon iedereen pleasen omdat ik serieus een fortuin gespaard had (25mln). Hoefde dus niet echt mijn keuzes te overwegen, terwijl dat volgens mij juist wel de intentie van de keuzes is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Tsjah, door dat fortuin was het inderdaad een eitje. Zeker als je het spel snel doorloopt, kan je never nooit goed zijn en iedereen redden. Helaas krijg je precies dezelfde keuzes met hetzelfde geldbedrag wanneer je alles hebt lopen opsparen, waardoor dat een stuk makkelijker is.

Als je evil speelt, kan je dan het benodigde geldbedrag verzamelen door alle slechte dingen te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
mat.hi.as schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:11:
Tsjah, door dat fortuin was het inderdaad een eitje. Zeker als je het spel snel doorloopt, kan je never nooit goed zijn en iedereen redden. Helaas krijg je precies dezelfde keuzes met hetzelfde geldbedrag wanneer je alles hebt lopen opsparen, waardoor dat een stuk makkelijker is.

Als je evil speelt, kan je dan het benodigde geldbedrag verzamelen door alle slechte dingen te kiezen?
Als je evil bent trek je zo veel mogelijk geld uit de schatkist en laat idereen maar lekker doodgaan })

heeft iemand anders die chickenbane uit die kist in je personlijke schatkamer gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Maar hoe veel miljoen heb je ongeveer nodig om iedereen happy te maken ?
Ben nu de princess van het kasteel. *O*
Ik heb nu ongeveer 11 miljoen dacht ik.

Oh ja, en hoe val nou af dan ? Want weight staat nog steeds dik in het rood ? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
Volgens mij kom je met de 10 miljoen gold een heel end :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
nFo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:55:
Maar hoe veel miljoen heb je ongeveer nodig om iedereen happy te maken ?
Ben nu de princess van het kasteel. *O*
Ik heb nu ongeveer 11 miljoen dacht ik.

Oh ja, en hoe val nou af dan ? Want weight staat nog steeds dik in het rood ? -O-
rood is laag groen is hoog.

je bent dus als zo licht als het kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50
Ik heb hem sinds vorige week in huis, maar pas 2u gespeeld. Ik had gisteren twee tentamens, die zijn nu achter de rug, dus dit weekend ga ik er lekker veel uren in stoppen, zin in! :) Fable 2 is een van mijn all-time favoriete 360 games, dus dat komt wel goed.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers en fable fans,

Ik heb nog nergens hier iets over gevonden, dus hoopte ik dat jullie mede-tweakers meer informatie kunnen bieden. Na vele Fable III intervieuws gehoord te hebben was ik nieuwsgierig naar het 'Create your own weapon idea'. Ik was ook redelijk tevreden met mijn wapen, maar ik vroeg me nu af, wat zijn de andere mogelijkheden?

Sinds enkel het 'Hero weapon' enige uitleg geeft over zijn uiterlijk, kopieer ik dat maar even. (Al is het meer uit het hoofd, sinds ik het verhaal weer opnieuw ben begonnen.)

-After killing so many hollow men, your hilt has become slighly boney.
-Because you killed so many Mercaneries, your weapon has a metalic shine.

En de andere ben ik al vergeten O-)

Maar, wat zijn jullie al tegengekomen? Want ik vond niet altijd het lemmet goed samenging met het gevest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nah, achievementhoer die ik ben wil ik toch de 1000 van 1000... Gezien met name de achievements voor het verzamelen van alle legendary wapens op basis van geluk is (je krijgt er max 26 random per playthrough) bij deze het verzoek om te kijken of we met de tweakers samen wel alle 50 bij elkaar krijgen, zodat we ze allemaal bij iemand kunnen verzamelen en dan verder kunnen delen, zodat iedereen de achievement kan krijgen... :)

Ik heb de volgende wapens (dikgedrukt)

Swords

Avo's Lamentation
Beadle's Cutlass
The Casanova
The Love Sword
The Merchants Bodyguard
Mr Stabby
Really Sharp Pair of Scissors
Slimquick
Souldrinker
The Splade
The Swing Sword
Thunderblade

Hammers

Aurora's Shield
Dragonebone Hammer
Faerie Hammer of the Moon King
Hammer of Wilmageddon

Jack's Hammer
Lunarium Pounder
Mallet's Mallet
Scythe's Warhammer
Sorrow's Fist
Tannar's Glory
The Tenderiser
Trollblight
The TYPO

Pistols

The Barnumificator
Bloodcraver
The Bonesmasher
Briar's Blaster
Chickenbane
Desert Fury
Dragonstomper .48
Gnomewrecker
Holy Vengeance

The Ice Mainden
Mirian's Mutilator
Reaver Industries Perforator
Tee Killer Shooter

Rifles

Arkwright's Flintlock
Defender of the Faith
The Equaliser
Facemelter
The Hero's Companion
Marksman 500
Ol' Malice
The Sandgoose
Scattershot
The Shrieking Pilgrim
Simmons's Shotgun
Skorm's Justice
Swift Irregular

Dus als mensen zich geroepen voelen om de achievement te halen, dan kunnen we in ieder geval een lijstje maken met wie welke wapens heeft :+

Edit:

En ik moet nog de volgende 2 outfits hebben:

Queen's Suit (5 Items)
Women's Masquerade Suit (6 Items)
Chef's Hat (1 Item)

Dus als iemand die heeft en even voor een paar minuutjes kwijt wil :P

Edit 2: Heb nu 27 wapens. Dus komen er steeds wat meer bij :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2010 12:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swift Irregular
Thunderblade

Deze heb ik sowieso, want dat zijn mijn main wapens die ik full gemaxt heb.
Anderen moet ik nog even kijken. Zijn trouwens wel 2 ideale wapens volgens mij.
Swift heeft +/- een power van 96 als je 'm helemaal upgrade.

EDIT: Iemand interesse om co-op te spelen? Dat moet namelijk wil je zo'n muur passeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
haha gister toch wel de grappigste bug tegengekomen in tijden... (of is het de koningin die vreemd gaat??)

ik een vrouw ontmoet en versierd toen ik koning was en uiteraard het bed in gedoken, wat denk je? ik blank, zij blank en een donker kind :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed initiatief om die Legendary Weapons te ruilen. Ik zal eens moeten kijken welke wapens ik zelf heb (nog niet veel, heb het spel nog niet uit en heb dus ook nog niet echt de moeite genomen om op verkenning uit te gaan). Zodra ik alles uit heb gespeeld ga in rond neuzen om alle collectibles te krijgen.

En ja hoor, als iemand co-op wil spelen (voor de achievements :P of voor de lol) dan mag je me altijd toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Kan iemand misschien in de TS een lijst zetten met de mensen die dit spel spelen.
en eventueel een wapenlijst met wie welke wapens heeft? misschien wel handig voor het ruilen.

Heeft btw iemand al eens wapens geruilt met iemand, verdwijnd het wapen dan uit je persoonlijke inventory. Dat zou betekenen als je alle wapens wil hebben dat je enkel alleen de wapens kan ruilen die in de shops te krijgen zijn.

edit:

ik moet nog een heel stel goude en zilvere sleutels om wapens te verzamelen en een lijst te maken met de wapens die ik heb.

[ Voor 14% gewijzigd door ArgantosNL op 05-11-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:19
sinds kort heb ik deze game ook.
en wat een toffe game zeg ! sommige momenten lig ik me dubbel. wat een droge zooi :P
daarnaast vind ik ook dat in deze game de quests erg leuk zijn !
ze hebben in iedergeval heel veel tijd gestoken in die kleine dingetjes die het net even extra leuker maken.

dit is toch één van de beste games die ik sinds tijden gespeeld heb =D
andere keren dat ik zo vol was van een game : hl1 , maxpayne 1 &2 , gta3 , red alert 2 , oblivion
komt dus sowieso in me top 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb nu alle achievements behalve de wapens en kleren. Volgens mij kun je kleren ruilen als je getrouwd bent ofzo? Want anders zie ik niet precies hoe je kleren kunt ruilen? Iemand een idee?

Want heb nu alleen geen zin/tijd meer om nu door het spel te rushen als vrouw... Zeker niet nu black ops dinsdag komt :P. Dus voeg me maar toe: VAS taijyn.

De wapens die ik op dit moment heb staan een paar posts hierboven. Ik zal in de loop van dit weekend nog wel meer guns verzamelen via de shops van andere spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Had het spel zelf (main quests) in minder dan 8 uur uitgespeeld, viel me erg tegen, had zelf maar 1 of 2x last van een bug, maar was me veel te easy, dan opnieuw opstaan vind ik maar niets, maakt het veel te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:47
uchiha tijntje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:49:
Heb nu alle achievements behalve de wapens en kleren. Volgens mij kun je kleren ruilen als je getrouwd bent ofzo? Want anders zie ik niet precies hoe je kleren kunt ruilen? Iemand een idee?

Want heb nu alleen geen zin/tijd meer om nu door het spel te rushen als vrouw... Zeker niet nu black ops dinsdag komt :P. Dus voeg me maar toe: VAS taijyn.

De wapens die ik op dit moment heb staan een paar posts hierboven. Ik zal in de loop van dit weekend nog wel meer guns verzamelen via de shops van andere spelers.
Jij bent er dus ook nog steeds niet achter hoe je kleren moet ruilen? (We hebben een kind samen Anna ;) )

Ik kan nergens vinden hoe je kleren ruilen moet. Overigens staat er bij de weapons specifiek dat ze niet allemaal in jouw wereld verschijnen bij de kleren niet dus ik vermoed toch op 1 of andere manier dat je ze zelf moet vinden.

Beetje nare achievements zijn dit. Ook teveel verzamel achievements naar mijn smaak en omdat ik zo stom ben geweest niet te noteren welke boeken ik al opgepakt heb weet ik me god niet meer welke ik nog moet hebben. En ik heb geen zin om heel albion weer te moeten doorkruisen. Ik denk dat ik het maar bij 900 punten laat :+

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 06-11-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kaasje123 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 21:56:
[...]
Jij bent er dus ook nog steeds niet achter hoe je kleren moet ruilen? (We hebben een kind samen Anna ;) )

Ik kan nergens vinden hoe je kleren ruilen moet. Overigens staat er bij de weapons specifiek dat ze niet allemaal in jouw wereld verschijnen bij de kleren niet dus ik vermoed toch op 1 of andere manier dat je ze zelf moet vinden.

Beetje nare achievements zijn dit. Ook teveel verzamel achievements naar mijn smaak en omdat ik zo stom ben geweest niet te noteren welke boeken ik al opgepakt heb weet ik me god niet meer welke ik nog moet hebben. En ik heb geen zin om heel albion weer te moeten doorkruisen. Ik denk dat ik het maar bij 900 punten laat :+
Ehm, de boeken zijn makkelijk af te vinken. Je hebt vast wel een lijst met alle boeken die er zijn in Albion. In de library kun je alle boeken vinden met titel die je al hebt. Dus die kun je dan ook meteen afvinken :).

Edit: ik lees toch echt iedereen praten over het ruilen van kleren, maar kan gewoon niet vinden hoe men dat doet... Wapens, geld, meubels, etc, das geen probleem, maar kleren :S

Gevonden! :), Bij wapens, maar dan met LB en RB wisselen naar kleding.... Maar moet nog steeds een chefs hat vinden, want die is het meest zeldzaam.... Verder dus nog de queen en masquerade ding....

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:11:
[...]

Ehm, de boeken zijn makkelijk af te vinken. Je hebt vast wel een lijst met alle boeken die er zijn in Albion. In de library kun je alle boeken vinden met titel die je al hebt. Dus die kun je dan ook meteen afvinken :).

Edit: ik lees toch echt iedereen praten over het ruilen van kleren, maar kan gewoon niet vinden hoe men dat doet... Wapens, geld, meubels, etc, das geen probleem, maar kleren :S

Gevonden! :), Bij wapens, maar dan met LB en RB wisselen naar kleding.... Maar moet nog steeds een chefs hat vinden, want die is het meest zeldzaam.... Verder dus nog de queen en masquerade ding....
Als je ooit de chefshat gevonden hebt laat het mij maar weten dan geef ik je de queens en masquerade kledingonderdelen (zolang ik ze daarna natuurlijk terugkrijg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kaasje123 schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:01:
[...]

Als je ooit de chefshat gevonden hebt laat het mij maar weten dan geef ik je de queens en masquerade kledingonderdelen (zolang ik ze daarna natuurlijk terugkrijg :P )
Ik ga nu weer ff proberen om hem te krijgen.... Echt jammer dat het vinden van die chef hat zo random moet zijn. Daarnaast zijn al mijn chefs straight... dus kan ook niet met ze trouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Iemand enig idee waarom alle villagers mij haten? Ik doe alleen brave dingen, de huur van al m'n huizen staat op medium. Ik draag de Queen outfit en heb het hero sword.. De interwebs zeggen dat het waarschijnlijk een glitch is

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Pkunk schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:22:
Iemand enig idee waarom alle villagers mij haten? Ik doe alleen brave dingen, de huur van al m'n huizen staat op medium. Ik draag de Queen outfit en heb het hero sword.. De interwebs zeggen dat het waarschijnlijk een glitch is
Geen idee. Om 1 of andere rede haten de mensen in Bowerstone market mij. Ik heb nooit iemand gekilled alle huurprijzen staan op normal en ik heb alleen maar de goede keuzes gemaakt. Nu ik het spel uit heb en als koningin alle goede keuzes gemaakt heb staan ze allemaal op neutral bij mij terwijl overal waar ik anders kom ik frienships met de bewoners heb. Zal wel 1 of andere bug zijn inderdaad. Niet dat het nu nog wat uit maakt overigens. Zodra je het spel uit hebt gespeeld kan je toch niet zoveel meer doen behalve nog wat achievements proberen te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ik heb hem al uitgespeeld. Vond het zwaar tegenvallen. Het is te makkelijk, te kort, geen boeiend verhaal en onlogisch.

Ik had geen idee dat ik tegen de 'final boss' aan het vechten was. Hij was zo makkelijk dat ik dacht, nee dit kan het einde nog niet zijn. Bovendien was ik nog helemaal niet zo lang bezig met het spel. Ook vind ik het een beetje raar dat alle moraal goede keuzes geld kosten en alle moraal slechte keuzes geld opleveren.

Grafisch is het ook niet bijzonder (dat boeit me niet heel erg maar ach, het zijn nu alle nadelen die zich opstapelen). De quests zijn repetitief (nouja, zoveel quests zijn er ook weer niet). Geld krijgen gaat veel te makkelijk en de jobs zijn totaal niet boeiend.

Wat een dom spel zeg. Misschien een veredelde dc voor deel 2 maar zeker geen standalone game.

Diep triest. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door FreqAmsterdam op 08-11-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Toch apart dat smaken zoveel kunnen verschillen :) Vond het een van de leukere en vermakelijke games van afgelopen tijd :).
FreqAmsterdam schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:31:
Ik had geen idee dat ik tegen de 'final boss' aan het vechten was. Hij was zo makkelijk dat ik dacht, nee dit kan het einde nog niet zijn.
Gezien het feit dat het hele spel gewoon makkelijk is kon je dit wel enigszins verwachten. En als je het verhaal bekeek kon je toch wel afleiden dat het de final boss was?
FreqAmsterdam schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:31:
Bovendien was ik nog helemaal niet zo lang bezig met het spel.
Heb je enkel de mainstory line gespeeld of ook sidemissies gedaan? :P Want na het afronden van sidemissies, krijg je nog meer sidemissies, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Ja, het viel misschien wel te verwachten maar het eindigde gewoon zo abrupt. Ik had verwacht dat er nog een heel gedeelte kwam waarin je de duisternis zou bevechten maar dat was dus maar een heel klein stukje. Nadat ik de final boss in een minuut had verslagen was ik dan ook verbaasd dat het al afgelopen was.

Ik heb wel wat sidequests gedaan ja. Maar op een gegeven moment had ik geen zin meer. Erg gek allemaal, met Fable 2 heb ik me een stuk langer kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
FreqAmsterdam schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:31:

Ik heb wel wat sidequests gedaan ja. Maar op een gegeven moment had ik geen zin meer. Erg gek allemaal, met Fable 2 heb ik me een stuk langer kunnen vermaken.
Dat is inderdaad gek want sommige nadelen die je opnoemt zoals het makkelijk aan geld komen was bij deel 2 volgens mij nog veel erger omdat geld ook binnenkwam als je niet speelde.

Achja het was inderdaad erg makkelijk allemaal. Zelfs de niet 1 keer af gaan achievement was een eitje, maar desondanks heb ik me enorm vermaakt met dit spel. :) Humor was geweldig en de sfeer vond ik toch erg goed dankzij de mooie omgevingen en mooie luchten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 05:16
Uitgespeeld. Stephen Fry rules! Nog eens spelen maar dan alle evil keuzes maken :)
Grootste frustratie : gnomes zoeken in mistpeak valley.
Grootste meevaller : verslaan van quest end-bosses.
Al dat geneuzel van relaties aangaan, kinderen krijgen en huizen meubileren vind ik maar niks. Geen f****ing "the sims" voor mij ;P

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Geweldig spel maar de Co-op is verschrikkelijk overrated. Maak een goede co-op of maak er geen. Wat heeft een co-op voor nut als er bij de Guest-speler geen quest progress wordt opgeslagen. Heb je heel het spel co-op uitgespeeld kan je alsnog alles opnieuw doen. Ook shops die je als guest niet kan gebruiken, Lionhead snapt gewoon niet hoe ze een goede Co-op moeten maken.

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:21
Hmm eerste deel vond ik erg leuk, daarna begon ik de interesse te verliezen. Toch maar uitgespeeld en het einde vond ik echt heel slecht. Jammer

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Iusedto schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:15:
Ben nu een paar dagen bezig en vind dit dus werkelijk een van de leukste games die ik de afgelopen jaren gespeeld hebt.
Deze komt na de X-com serie, Myth 2 , Fallout 1 en 2, Max Payne en Demon Souls in mijn mijn all time favorites list.

Nog nooit een Fable game gepseeld maar deze is heerlijk. Veel humor, heel veel "verborgen" humor waarvoor je waarschijnlijk wat ouder moet zijn.
Ben me gek aan het questen, fetchen en wat al niet meer en de main quest lijn kan me bijna gestolen worden.
Hoop dat ik deze game nooit uitspeel want ik wil niet meer weg :)
probeer dan ook deel 1 en deel 2 van Fable :), vooral deel 2.

Greets

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Voor mensen die last hebben van de glitch dat Jasper niet meer praat: ik denk dat ik gevonden heb waarom niet. Bij mij praatte ie ook niet meer, maar toen ik de armory in liep begon hij ineens midden in een zin te praten. Blijkbaar had hij de zin in de armory niet afgemaakt en zei ie daarom niks meer ofzo. Heel vreemd...

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Beste Fablings,

Kan iemand mij uitleggen wat de Co-op in Fable III inhoud?
Het is me na het lezen van een aantal reviews nog niet helemaal duidelijk.
Ik speel weinig games en als ik speel doe ik dat samen met mijn vriendin.
Inmiddels hebben we samen Resident evil 5, Fairytale Fights & Borderlands gespeelt.
Kan je in Fable III samen de single player content spelen (van begin tot eind)
Zoja hoe moet ik dat zien want volgens mij wordt splitscreen niet ondersteunt. Is de 2de speler een volwaardig speler, hoe zit dat met levelen (als je überhaupt leveled) ?
Bedankt!

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:31
Heeft er iemand al trucs oid om snel geld te kunnen genereren, want ik speel nu opnieuw als 'good guy'. Maar deze keuzes voor je koningrijk zijn aan de duren kant en zit inmiddels aan een staatsschuld van 1,2 miljoen. Ik heb nu bijna alle winkels gekocht maar verdien 70k per keer.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Ik laat gewoon mijn xbox even aan om wat geld te verdienen. heb net 3 dingen op de agenda gedaan en bijna 5 miljoen in de staatskas gestort want dat had ik nog. ik krijg iets meer dan 80k per keer, heb eigenlijk alle huizen en winkels gekocht. heb denk ik 2 of 3 open staan omdat die op not for sale staan, denk dat daar nog missies voor zijn (zodat je degene die de missie start niet uit zn huis kunt zetten). Het werkt wel, ik zie wel als ik aan tekorten tegenkom met mn goeie keuzes want ben daarin nog niet ver.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
rusteloos schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:21:
Beste Fablings,

Kan iemand mij uitleggen wat de Co-op in Fable III inhoud?
(...)
Co-Op houdt in principe in dat je als 2e speler een 'wereld' van een andere speler kan joinen.
Stel jij start in je 1tje een game, dan kan je vriendin (zowel local als via live) jouw wereld joinen. Jullie kunnen dan samen quests doen en eventueel zelfs trouwen en kinderen krijgen. Het blijft echter jouw wereld. Je kan de 2e speler op ieder moment kicken en opnieuw laten joinen zonder dat dit effecten heeft op jouw spelwereld. Je kan als 2e speler echter wel geld en 'guild seales' (vergelijkbaar met xp) unlocken dus het heeft wel nog enigzins nut om andere werelden te joinen. Ook unlock je gewoon achievements als je samen quests doet. Je zou dus ook gewoon de hele game co-op kunnen doen.

In de basis komt het er dus op neer dat je werelden van anderen kan joinen en hun kan helpen en/of daar geld verdienen.

wat mij echter irriteert aan local co-op is dat het geen split-screen is. Player 1 kan de camera bewegen wat voor player 2 nogal is frustraties oplevert.....
Rik027 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:26:
Ik laat gewoon mijn xbox even aan om wat geld te verdienen. heb net 3 dingen op de agenda gedaan en bijna 5 miljoen in de staatskas gestort want dat had ik nog. ik krijg iets meer dan 80k per keer, heb eigenlijk alle huizen en winkels gekocht. heb denk ik 2 of 3 open staan omdat die op not for sale staan, denk dat daar nog missies voor zijn (zodat je degene die de missie start niet uit zn huis kunt zetten). Het werkt wel, ik zie wel als ik aan tekorten tegenkom met mn goeie keuzes want ben daarin nog niet ver.
Ik heb zelf gister al mijn huizen verkocht en heb nu alleen nog maar businesses. Ik heb het idee dat die huizen je op de lange termijn amper geld opleveren omdat je ze constant moet repareren. En ookal zou het me iets meer opleveren, het irriteert me om ze constant te moeten repairen....

In general: Ik ben nu vlak voor het eindgevecht (nog 150 dagen ofzo, maar hij sprong van 260 naar 150...) maar tot nu toe vind ik het toch een beetje tegenvallen. Vooral omdat je zo van hot naar her kan teleporten en de wereld ook vrij klein lijkt. Vergeleken met Fable 2 mis ik gewoon een stukje exploration wat mijn insziens sowieso een essentieel onderdeel is van een RPG en mis ik specifiek ook Oakvale en die toren (Spire?) die je overigens wel op de achtergrond ziet vanuit een van de dorpjes. Misschien komt er nog wat dmv DLC maar de basis vind ik wel wat minder dan Fable 2. Het feit dat je beslissingen moet nemen als koning is leuk gevonden maar ik had graag wat minder sims-aspecten en wat meer quests en exploration gehad....

Desondanks wel een vermakelijke game hoor maar Fable 2 vond ik simpelweg beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
KingKoning schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:34:
[...]

Co-Op houdt in principe in dat je als 2e speler een 'wereld' van een andere speler kan joinen.
Stel jij start in je 1tje een game, dan kan je vriendin (zowel local als via live) jouw wereld joinen. Jullie kunnen dan samen quests doen en eventueel zelfs trouwen en kinderen krijgen. Het blijft echter jouw wereld. Je kan de 2e speler op ieder moment kicken en opnieuw laten joinen zonder dat dit effecten heeft op jouw spelwereld. Je kan als 2e speler echter wel geld en 'guild seales' (vergelijkbaar met xp) unlocken dus het heeft wel nog enigzins nut om andere werelden te joinen. Ook unlock je gewoon achievements als je samen quests doet. Je zou dus ook gewoon de hele game co-op kunnen doen.

In de basis komt het er dus op neer dat je werelden van anderen kan joinen en hun kan helpen en/of daar geld verdienen.

wat mij echter irriteert aan local co-op is dat het geen split-screen is. Player 1 kan de camera bewegen wat voor player 2 nogal is frustraties oplevert.....
Smokey hartelijk dank voor je input. Ik ga maar is van de week de demo downloaden (mits die er is) anders wordt even zoeken naar coop gameplay footage.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
rusteloos schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:33:
[...]

Smokey hartelijk dank voor je input. Ik ga maar is van de week de demo downloaden (mits die er is) anders wordt even zoeken naar coop gameplay footage.
ja dat is denk ik makkelijker. De 'look and feel' is moeilijk te omschrijven nl. Ik heb het zelf ook met mijn vriendin gespeeld en het is wel goed te doen als je je over het cameraprobleem heen kan zetten. Persoonlijk zou ik split-screen een stuk beter vinden. Maar goed, het is in prinicpe denk ik meer gemaakt voor co-op via live dan echt local dus misschien moeten we dat als bonus zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm komt dr nog een fable 3 voor de pc ? hoor ik niks meer over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Als het goed is, is die nog steeds in ontwikkeling. Q1 2011 zou die wel eens kunnen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vandaag 2e hands Fable 3 Limited Edition op de kop weten te tikken. Ben net begonnen en heb nu eindelijk ook een pistool, voelde toch een beetje kaal zo zonder wapens :). De sfeer zit er weer goed in en heb me al kostelijk vermaakt met de variant van Guitar Hero, ook al verpest ik het steeds bij 6x multiplyer. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirLenncelot schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:29:
ik ben er nu een tweetal dagen zoet mee en ik moet zeggen dat het erg leuk is. Fable 2 had meer sfeer maar de verhaallijn van Fable 3 kent wel een paar spannende momenten.

Verder spelen de keuzes een grotere rol dan in deel 1 en 2.

Ik heb 1 probleempje kunnen "ontdekken": De gulden lijn die je van punt naar punt leidt heeft een voorkeur voor de main-quest. Zo is het lastig om side-quests snel te voltooien.
1 ding, main Q voltooien, werken, gearen, SIDE Q's

:P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het echt een mooi spel ik heb mijn tanden er nog niet in kunnen zetten.

ik zat bij de skip van fable, fable: lost chapters naar 2 steeds met de gedachten, "Oja! dat was dat en aar gebeurde toen dat."

Ik vond het verhaal lijn vrij mooi maar heel erg kort ik ben geloof ik langer met 1 bezig geweest dat met 2, ik vond fable 2 zijn graphics echt te mooi voor woorden. ik hoop als ik eidnelijk 3 heb dat dit niet gaat tegen vallen.

zal wel niet door de vele afbeeldingenen en Game art die ik bekeken heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:42:
[...]

ik zat bij de skip van fable, fable: lost chapters naar 2 steeds met de gedachten, "Oja! dat was dat en aar gebeurde toen dat."
dat is precies de reden dat ik het zo jammer vind dat vooral oakvale maar ook de spire (alleen op de achtergrond) niet in 3 zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:57

Bartaz

Likes cookies!

Degenen die dit deel gespeeld hebben: Is dit deel slechter dan deel 2? Want die vond ik al minder vergeleken bij The Lost Chapters, maar wil hem graag proberen.
Maar vind 'm in z'n huidige prijsklasse denk ik de prijs niet waard.

Kan iemand daar iets over toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Subitele kick omhoog, mede omdat vandaag de DLC uitkomt.

Zijn er nog mensen die bezig zijn met de kleding & wapens achievements?
Ik ben zelf nog op zoek naar een hele sloot wapens, en misschien dat iemand hier nog wat wapens nodig heeft die ik toevallig heb?

Voeg me maar toe op Live, gamertag ; Mr Graveheart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Fable 3 is ook uit voor de PC nu en ik moet zeggen.. wat een irritant spel.
"Hou E vast voor 3-4 seconden voordat je ook maar een actie kan doen".
Ik heb alleen de eerste 45 min gespeeld maar dusver is het zo irritant.

Er zit geen 'pace' in de game, geen snelheid! De besturing is ook echt drie keer niks, een slechte poort.
Het toetsenbord/muis moet de controller knoppen en stroeve bewegingen maar imiteren.
Tenzij je een controller hebt is er geen beginnen aan.

Waarom moet ik de E knop 4 seconden vasthouden alvorens mijn actie wordt gedaan?
Waarom kan ik niet gewoon eenmalig op de E drukken?

Heeft niemand hier problemen mee, qua irritaties? De traaaaaaaaaaaaaaage voortgang?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nee hoor, da's net zo frustrerend op de console. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
kaluro2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:45:
Fable 3 is ook uit voor de PC nu en ik moet zeggen.. wat een irritant spel.
"Hou E vast voor 3-4 seconden voordat je ook maar een actie kan doen".
Ik heb alleen de eerste 45 min gespeeld maar dusver is het zo irritant.

Er zit geen 'pace' in de game, geen snelheid! De besturing is ook echt drie keer niks, een slechte poort.
Het toetsenbord/muis moet de controller knoppen en stroeve bewegingen maar imiteren.
Tenzij je een controller hebt is er geen beginnen aan.

Waarom moet ik de E knop 4 seconden vasthouden alvorens mijn actie wordt gedaan?
Waarom kan ik niet gewoon eenmalig op de E drukken?

Heeft niemand hier problemen mee, qua irritaties? De traaaaaaaaaaaaaaage voortgang?
Zit niet zo overdreven te zeuren, het is zeker geen perfecte port maar op de PC is het qua besturing prima te doen. Het is inderdaad vervelend om bepaalde knoppen 4sec in te drukken.

Voor de rest een zeer matig spel met irritante questen zonder diepgang. De sfeer uit deeltje 1 is ver te zoeken en de verhaallijn is ook maar bijzonder matig. Je hebt helemaal niet meer het idee dat je 1 of andere stoere held bent zoals je dat in deel 1 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat een schijtservice is dat Games for WIndows LIVE zeg.... :/ :/
Ik maak een nieuw Live account aan (had die nog niet) en ik log in. Krijg ik een melding dat ie mijn profiel niet kan vinden en de boel wordt afgesloten. Er zat ergens ook nog iets van een melding tussen dat ie een update niet kon uitvoeren ofzo, want ik zou niet verbonden zijn met het internet, what???? :S

Waarom zoveel gedoe om alleen al te kunnen inloggen. Ik wil gewoon een spelletje spelen, maar op deze manier heb ik er eigenlijk al geen zin meer in....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Metalbuster schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:02:
[...]

Zit niet zo overdreven te zeuren, het is zeker geen perfecte port maar op de PC is het qua besturing prima te doen. Het is inderdaad vervelend om bepaalde knoppen 4sec in te drukken.

Voor de rest een zeer matig spel met irritante questen zonder diepgang. De sfeer uit deeltje 1 is ver te zoeken en de verhaallijn is ook maar bijzonder matig. Je hebt helemaal niet meer het idee dat je 1 of andere stoere held bent zoals je dat in deel 1 had.
Heb je combat zonder sticky targetting (default) al eens geprobeerd? strafen oid zit er niet in, loop je naar achteren toe dan draait je character om! met zijn gezicht richting de cam. als je naar links drukt, strafed hij niet naar links maar draait hij naar links :p...

Ik zal straks sticky targetting eens proberen. en inderdaad in deel 1 had je het gevoel alsof je god was. no nonsense exploration killing questing en evolving. kon doen wat je wil en wanneer je het wilde. Dat was een zeer geslaagd concept wat mij betreft.

Deel 2 heb ik nooit geprobeerd(geen pc versie van?) en deel 3 heb ik nog niet verder kunnen spelen vanwege de slow pace, maar dit zal ook deels aan mij liggen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwachtte helemaal niets van Fable 3 op de PC maar het is ENORM meegevallen. Echt een leuk spel, heerlijke sfeer. Natuurlijk is het geen Witcher 2 of Elder Scrolls 5 maar dat moet je er ook niet van verwachten! Daarom vind ik het zeuren van alle tekortkomingen wat betreft diepgang precies dat, gezeur. Grafisch vind ik het op maximum heel erg meevallen. De lichteffecten en omgeving textures zijn echt wel een heel stuk beter dan de consoleversie. Enigste wat ik nogal irritant vond was het 'blur' effect. Vooral tijdens cutscenes was alles nogal wazig. Gelukkig is het meeste hiervan te verhelpen door effect detail op reasonable te zetten.

Voor de rest, erg mooie wereld, mooie muziek, grappig verhaal en erg goede voice acting. John Cleese en Stephen Fry in één game, geweldig. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het game is leuk en nodigt uit om steeds verder te spelen.
Ik heb wel stevige problemen met de graphics. Enorm lange laadtijden en veel lag en shaduw bij scenes.
Voor de duidelijkheid. Dat is op een gtx580 op een sata6 ssd. Dus zeker niet wat je zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:44:
Het game is leuk en nodigt uit om steeds verder te spelen.
Ik heb wel stevige problemen met de graphics. Enorm lange laadtijden en veel lag en shaduw bij scenes.
Voor de duidelijkheid. Dat is op een gtx580 op een sata6 ssd. Dus zeker niet wat je zou verwachten
Dat is raar inderdaad. Misschien heeft de game problemen met SSD schrijven? Het zou in ieder geval niet aan je kaart moeten liggen. Ik haalde goede FPS met een GTX560 TI en die heeft fors minder kracht dan de GTX580.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb ditzelfde probleem ook. Vrij traag.
Nu heb ik alles op max staan, maar mijn CPU draait absoluut niet op volle toeren. Resolutie is 1680x1050.
CPU AMD X2 64 6000+
4GB RAM
Sapphire Radeon HD5770

Het spel staat bij mij dan weer niet op de SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik merk alleen in grote gebieden enigszins traagheid, maar dat is dan omdat er veel tegelijk gerenderd moet worden. Ikzelf heb een Q9550, 4GB ram met een 6870 (1GB) als videokaart. :) Resolutie is 1680*1050 en ook ik heb hem niet op een SSD staan, al had ik dat wel kunnen doen, maar moet zeggen ik hoef nooit lang te wachten met laden, dus hoef hem niet op een SSD te hebben...

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 12-09 10:57
Heb geen problemen met traagheid of iets dergelijks, alles ziet er fantastisch uit.
Ik heb meer problemen met het autosaven. Wanneer hij dat doet dan crasht hij en kom ik weer terug op de Windows 7 Desktop. Dit gebeurd niet elke keer, maar na ongeveer 30 - 50 minuten spelen.
Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb namelijk de laatste drivers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil bij deze ook even melden dat ik zeer ernstige problemen met qua grafisch. Ik draai een Radeon 3870 en een 3.0GHz duo-core processor.

Het probleem is dat het spel na iets minder dan een minuut ingame al vastloopt. Grafisch flikkeren er een aantal onderdelen constant. En bepaalde dingen lijken aan oldskool pixelart te doen. Anyway, niet echt wat het zou moeten zijn.

Nu heb ik eens de laatste drivers voor de videokaart gedownload en en daarin even met wat instellingen gespeeld. Nu is die pixelart wel verdwenen, maar het flikkeren en na een minuut crashen van het spel is echter nog steeds aanwezig.

Een beetje jammer, want ik had me zo verheugd om dit spel te gaan spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor me, want ik heb geen idee waar ik nog naar zou kunnen kijken. Helemaal, omdat al mijn andere games wel gewoon normaal functioneren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 15-09 17:22
Welke engine draait dit spel eigenlijk?
Ik heb het idee dat mijn pc krachtig genoeg is maar dat de game gewoon slecht geport is.
Of dat de engine gewoon niet al te soepel is.
Draai met een i7 op 4,2ghz, 5870 en 6 gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

coob schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:24:
Ik heb het idee dat mijn pc krachtig genoeg is maar dat de game gewoon slecht geport is.
Slecht geport lijkt me niet, op mijn PC (die qua specs minder is dan die van jou (enige wat ik wellicht 'beter' heb is de 6870), voor de rest heb ik dus minder en bij mij draait het goed. Een slechte port zou het dan niet kunnen zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik kom ook niet tekort maar het maakt niet uit of ik de settings terug zet.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het oogt allemaal niet lekker vloeiend.
Verder goed te spelen hoor maar Crisis 2 bv draait veel lekkerder en lijkt me toch echt wel wat zwaarder.

Ps. een 5870 is iets sneller dan een 6870.
http://www.techjunkies.nl/2010/10/benchmark-hd6850-hd6870/

[ Voor 15% gewijzigd door coob op 24-05-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik draai met een ongeveer dezelfde setup maar ik heb zelf totaal geen problemen. Het zijn eerder een paar kleine bugs in het spel waar ik last mee krijg. Ik krijg bijvoorbeeld geen balk te zien met het vasthouden van een knop, bijvoorbeeld om een hero pose te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 17:15
Anders onderstaande link volgen. Niet ideaal, maar hier werkt het nu prima.

http://lionhead.com/forums/t/303801.aspx?PageIndex=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 12-09 10:57
Maar zal het ook helpen tegen het random crashen van Fable3 tijdens het autosaven?
Die kans is er wel, want het kan zijn dat het op grafisch gebied te zwaar is om een nieuwe area te laden, want als je naar een nieuw gebied gaat dan auto-saved hij wel op dat moment.
Bedankt in ieder geval groenhou.
We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vertical sync off maakt het allemaal wat vloeiender hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:24:
Weet het niet helemaal zeker. Ik denk wel dat de game een engine gebruikt die is doorontwikkeld na Fable 1. Dat zou dus betekenen dat het Gamebryo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zhalix schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:08:
Ik krijg bijvoorbeeld geen balk te zien met het vasthouden van een knop, bijvoorbeeld om een hero pose te doen.
Heb ik ook last van, erg irritant, hopelijk komt er binnenkort een patch voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe je op de pc een flourish attack moet verrichten? Het lukt me gewoon niet en ik voel me best wel stom. Er staat: hou de muisknop ingedrukt en laat dan los. Maar dat is kennelijk niet voldoende. Moet je op een of andere manier op je vijand richten?
Het gaat om het oefengevecht in het begin.

HELP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
@ Giorando
Als het goed is hoef je alleen de aanval knop in te houden (linkermuisknop) en dan gaat je wapen naar een seconde of 2 gloeien, als je dan loslaat doe je een flourishing attack.

Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, korte verhaallijn waar ik totaal niet ingezogen werd. Het einde was ongelooflijk anticlimax.
De menu systemen waren vervelend (e knop inhouden, als je naar het save menu wilt moet je eerst naar de sanctuary, dan een stukje lopen en dan nog eens naar de save room als je geen quicksave doet). Op de pc had ik liever een knop voor de sanctuary en een aparte knop direct voor de het menu.
In vergelijking met het eerste deel, aangezien nr. 2 niet voor de pc is uitgekomen, vond ik dit deel teleurstellend. Alle systemen leken versimpeld te zijn, waar het spel je hand vasthoud en je niks zelf mag doen.
Het sanctuary als inventory systeem vond ik nog wel te doen, maar toch is het niet echt handig, overzichtelijk of snel. Shops waren ronduit slecht, hier had ik liever een normaal systeem gezien als in fable 1. Het leukste van het spel was toch nog de wereld opkopen.

Ik houd hier op want anders word het nogal een negatieve rant inplaats van een post met mijn ervaring van dit spel. :/

Draait volledig soepel op een i7 3.6 Ghz met 6970 hier (1920x1200 alles max).
Wel vervelend dat vsync locked op 30fps ipv 60, daarom had ik het ook gewoon uitgezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Adramalech op 28-05-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adramalech schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:37:
@ Giorando
Als het goed is hoef je alleen de aanval knop in te houden (linkermuisknop) en dan gaat je wapen naar een seconde of 2 gloeien, als je dan loslaat doe je een flourishing attack.

Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, korte verhaallijn waar ik totaal niet ingezogen werd. Het einde was ongelooflijk anticlimax.
De menu systemen waren vervelend (e knop inhouden, als je naar het save menu wilt moet je eerst naar de sanctuary, dan een stukje lopen en dan nog eens naar de save room als je geen quicksave doet). Op de pc had ik liever een knop voor de sanctuary en een aparte knop direct voor de het menu.
In vergelijking met het eerste deel, aangezien nr. 2 niet voor de pc is uitgekomen, vond ik dit deel teleurstellend. Alle systemen leken versimpeld te zijn, waar het spel je hand vasthoud en je niks zelf mag doen.
Het sanctuary als inventory systeem vond ik nog wel te doen, maar toch is het niet echt handig, overzichtelijk of snel. Shops waren ronduit slecht, hier had ik liever een normaal systeem gezien als in fable 1. Het leukste van het spel was toch nog de wereld opkopen.

Ik houd hier op want anders word het nogal een negatieve rant inplaats van een post met mijn ervaring van dit spel. :/

Wel vervelend dat vsync locked op 30fps ipv 60, daarom had ik het ook gewoon uitgezet.
Beste Adramalech,
Bedankt voor je reactie! Het lijkt erop dat het hele spel dat een beetje jammer is....
Maar je zegt dat je het gewoon moet inhouden en als hij gaat gloeien moet loslaten? Niets anders met je toetsenbord of dergelijke?

Mvg,

Giorando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik me goed vinden in de punten die Adramalech opnoemt. Al deze dingen zijn voor mij een teken dat dit eigenlijk een console game is. Toch heb ik er wel plezier aan beleeft. Vooral de humor vindt ik erg goed al duren sommige dialogen wel erg lang.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb de hele tijd al last van crashes, dit is telkense de 5 of 6e keer als ik een nieuw gedeelte laad. beetje hinderlijk maar ik ga telkens gewoon verder. Nu ben ik koning en nog 121 dagen te gaan. maar na de laatste crash is me savefile corrupted -.- kan ik weer overnieuw beginnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

je kunt multiple saves gebruiken he O-)

misschien nu niks aan maar hou het in het vervolg in de gaten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wat moet je doen als je Koning bent? Ik had ongeveer een miljoen verdient met huisjes opkopen en verhuren door het hele spel heen maar dat geld was al snel op aan de treasury. Ik ben een 'goed doener' dus ik doe alles op de 'goede' manier. Dat is uiteraard per definitie de duurste manier. Ik sta nu op -1.800.000. Ik heb nog 265 (ofzo) dagen te gaan. Moet ik door blijven gaan met geld spenderen of moet ik 'kwade' beslissingen gaan maken en meer geld verdienen?

p.s. dat zou ik dan wel jammer vinden, je wordt dan geforceerd om 'kwade' beslissingen te maken om dat ik anders die komende oorlog tegen de darkness iet kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:39

hellknight

Medieval Nerd

Hoe ik het (op Xbox) heb gedaan is veel huizen verhuren, de diverse minigames op hoog niveau spelen, treasures zoeken, etc - basically alles waarmee je geld kan verdienen. Dit geld vervolgens weer in de treasury gestort, om op die manier toch de "good" opties te kunnen kiezen, en toch de oorlog te kunnen winnen

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

was is kwaad en wat is goed?

door mensen een leuk jaar te geven maar dan maar allemaal dood is goed? of is ze een slecht jaar geven en allemaal overlevend goed? ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Het ligt er helemaal aan hoeveel tijd je wilt besteden.
Je hebt genoeg tijd om al dat geld te verzamelen. Ikzelf heb op de 360 alle "goede" keuzes gemaakt en nog al het geld bij elkaar gesprokkeld. Het is dus echt maar wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dang, das wel kei veel werk dus. Want de kosten om alles goed te doen zijn niet mis! Huisjes verhuren en winkel profits zijn leuk maar is geen snelle cash. 40.000 per zoveel minuten? Moet ik dus gaan banjo spelen op lvl 4 :/ Nouja wel zien wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Wat ik zelf heb gedaan is een controller met snoer aangesloten en dan alle bedrijven gekocht (huisjes gaan stuk). Dat bedrag wat ze aangeven is niet eens het gehele bedrag wat je moet betalen. Het is zelfs meer.
Maar goed, gewoon je 360 aan laten staan (of je pc) op een plek in een stad oid. Dan lekker wat anders gaan doen. Weet niet of dit makkelijk gaat op de pc versie overigens.

Ik heb zelf aardig wat thuis gewerkt, dus heb toen gewoon de 360 aan laten staan. Gaat op zich redelijk hard.
Je moet wel zorgen dat je al die bedrijven hebt gekocht, anders duurt het dan nog langer. Je moet wat uitgeven om er weer een boel voor terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:29:
Ik heb zelf aardig wat thuis gewerkt, dus heb toen gewoon de 360 aan laten staan. Gaat op zich redelijk hard.
Je moet wel zorgen dat je al die bedrijven hebt gekocht, anders duurt het dan nog langer. Je moet wat uitgeven om er weer een boel voor terug te krijgen.
Ik zou niet alleen de bedrijven opkopen, maar ook de huizen, repareer ze vervolgens en laat de cash maar komen! Zo ving ik op een gegeven moment ruim 10.000 per 5 minuten. Moet zeggen dat ik geen geduld had en uiteindelijk gewoon de game uit ben gaan spelen. Er vielen toen om en nabij de 4 miljoen doden en dat zou je dan moeten zien in de game? Klopt, je ziet dan lijken op de grond liggen, maar het zijn er niet echt veel.

Overigens een vraagje: ik speelde Fable III als man en koos in het begin van het spel (lekker aso :+) om die griet te sparen (om te kijken of ze er na de mainquest nog zou zijn). Nu las ik op internet, dat er na de mainquest een sidequest over kidnapping moet zijn, maar die zie ik niet. Kijk ik er overheen of moet je daarvoor ook nog eens iedereen zien te sparen? Of is die griet aan het einde van de mainquest gewoon foetsie? Ik speel Fable trouwens op de PC.
FloydRaalte schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:37:
Dang, das wel kei veel werk dus. Want de kosten om alles goed te doen zijn niet mis! Huisjes verhuren en winkel profits zijn leuk maar is geen snelle cash. 40.000 per zoveel minuten? Moet ik dus gaan banjo spelen op lvl 4 :/ Nouja wel zien wel....
Probeer die op L5 te krijgen, dan vang je als je multiplier 10 haalt ruim 3000 per goed gespeeld liedje. :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]
Probeer die op L5 te krijgen, dan vang je als je multiplier 10 haalt ruim 3000 per goed gespeeld liedje. :)
[/quote]

Ik heb die griet dood laten gaan dus daar weet ik het antwoord niet op.

MMmmm ik moet nog minimaal 1.8 miljoen bij elkaar sprokkelen. (waarschijnlijk veel meer, heb nog 256 dagen te gaan en elke keer komt die debiel van een lekei me met meer van die kutbeslissingen aan drammen) Dat is dus 1.800.000 / 3000 = 600 van die kolere liedjes spelen. Dacht het niet! Dan maar de evil modus even aan zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
CptChaos schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:40:

Overigens een vraagje: ik speelde Fable III als man en koos in het begin van het spel (lekker aso :+) om die griet te sparen (om te kijken of ze er na de mainquest nog zou zijn). Nu las ik op internet, dat er na de mainquest een sidequest over kidnapping moet zijn, maar die zie ik niet. Kijk ik er overheen of moet je daarvoor ook nog eens iedereen zien te sparen? Of is die griet aan het einde van de mainquest gewoon foetsie? Ik speel Fable trouwens op de PC.
Die griet kom je tijdens de main quest voordat je
spoiler:
koning
bent tegen.
Weet even niet waar, maar het is tijdens één van de verplichte quests om door het verhaal heen te komen.

Als je richting het einde bent, dan ben je er al voorbij. Volgens mij is het één van de quests met Page in Bowerstone industrial (of market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:31:
Die griet kom je tijdens de main quest voordat je
spoiler:
koning
bent tegen.
Weet even niet waar, maar het is tijdens één van de verplichte quests om door het verhaal heen te komen.

Als je richting het einde bent, dan ben je er al voorbij. Volgens mij is het één van de quests met Page in Bowerstone industrial (of market).
Vreemd, ik kwam 'r daar dus niet tegen. Ik ga er wel even langs. :)

EDIT:
Net langs gegaan, nu is alles leeg. Als ik verder speur op internet wordt het wat meer duidelijker, ik ga de hints van het internet (om niet te spoilen geef ik de link niet) eens proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Giorando

Herken wel je punten. Het is jammer dat ik eerst witcher 2 gespeeld heb voor ik dit ging spelen.. BLERGH! Wat een anti climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik vind het zo jammer dat het spel zijn savegames niet online doet bewaren. Daarnaast werkt het kopieren van savegames niet want dan raken savegames corrupt omdat hij schijnbaar bepaalde statistieken op een andere plek bewaart.

Dit vind ik erg onhandig omdat ik vaak op een laptop speel wanneer ik niet thuis ben. Thuis speel ik natuurlijk liever op m'n PC omdat die veel krachtiger is en het spel er dan beter uit ziet en vloeiender loopt. Erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:16
@ Giorando

Vriend, druk in de game eens op "p"? Hoppa!

Verder was van tevoren al bekend dat dit spel niet bepaald uitdagend zou zijn, het gaat meer om de sfeer waar je van moet kunnen genieten. Heb je de moeilijkheidsgraad al eens aangepast?

Maar goed, óf je houdt van dit spel óf je haat het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Fable 3 uitgespeeld, met veel plezier maar aan het einde van spel blijkt dat alle winkels dicht zijn en er lopen alleen nog maar bewakers rond. Kan het zijn omdat het koninkrijk te weinig geld heb investeert? Ook leuk, spel gekocht voor mij en me vriendin rond 80 euro kwijt op steam. Komen net de steam summer sales binnen.. Verdomme! 40% korting minstens van het spel. Hahaha wordt je ook vrolijk van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb veel gelezen dat fable 3 echt heel simpel. Zat heel erg te twijfelen of ik hem wel zou gaan kopen. Maar lees hier veel goeie dingen en aangezien hij een stuk goedkoper is geworden ga ik hem toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Laatst online: 05-07-2024
Iemand een idee of er nog patches komen voor de enorme hoeveelheid bugs die het spel onspeelbaar maken? Elke keer als een nieuwe area geladen word crasht het spel en mijn saves raken elke keer corrupt

Haat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 12:54
Is er een manier om al je huizen ineens te repareren? Ik heb zo'n beetje alles gekocht, inclusief winkels, en krijg nu zo'n 70-80k per keer.

Is het trouwens nodig om voor het winnen van de allerlaatste oorlog/battle de schatkist volledig gevuld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 09:09
Je kunt alles in 1 keer repareren door boven de map te hoveren zonder een plaats in te gaan. Als het goed is kun je dan met 1 knop (op de PC de 5 dacht ik) repair all doen. Op yes drukken en voila!

*Mogelijk wat kleine spoilers*

Je hoeft de schatkist in het geheel niet gevuld te hebben om te winnen, maar als je dat niet doet dan gaat iedereen dood. Dan heb je dus na de final battle een verlaten koninkrijk waar niks meer te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:35
Weekend Deal op Steam - Fable 3 (PC) voor €13,59

Dus mocht je Fable 3 nog willen kopen, dan is dit een goed moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 19:35
fable 3 en alle dlc aangeschaft dit weekeinde en moet zeggen dat ik me er erg mee vermaak. Ik wil alleen iedereen waarschuwen voor het Understone Questpack. Ik kan nu naar 12 uur opnieuw beginnen omdat ik door een bug in deze dlc vast ben gelopen en geen andere save meer had. DIT IS EEN BEKEND PROBLEEM< ZONDER OPLOSSING! DLC eraf gooien, nieuwe instal en save terug plakken, niets helpt!!

Google klik

[ Voor 15% gewijzigd door udybees op 10-10-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren heb ik dan eindelijk Fable III uitgespeeld nadat ik op 30 oktober 2010 de SE bij de MM gekocht had.
Deel II heb ik destijds uren en uren gespeeld, zowel main- sidequests en de "werkmissies". Met deze insteek ben ik vorig jaar ook aan deel III begonnen. Al snel werd me duidelijk dat de eerste uren van de game mij niet aantrokken (slap verhaal, te makkelijke en eentonige combat) en ben er toen ook mee gestopt. Tot gisterenochtend dan :-)!

Gisterenavond-laat de game uitgespeeld en heb me toch best wel vermaakt hoor. Al moet ik wel zeggen dat ik geen zin meer had in alle side missies en weer het "werken" voor geld. Dat was echt het gevoel "been there done that". Ik heb ook helemaal niet het gevoel gehad dat de game me uitnodigt om te trouwen, kinderen te krijgen en alle huizen/winkels ed te kopen. Had ik in deel 2 namelijk wel. Al met al redelijk vermaakt alleen vond ik de € 69,-- die ik vorig jaar voor de SE heb betaald te veel....

Heb nog een dag of 4 vrij dus ga eens kijken welke game nu aan de beurt is die ik heb laten liggen...GT5/LA Noire/R.U.S.E.............

Edit: Ik zie in mijn boekenkast zelfs dat ik de hardcover guide van Fable III heb. Jeetje helemaal niet gebruikt. Wat zonde he eigenlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Baatje op 20-10-2011 10:18 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:18
Vandaag fable opgehaald bij de freerecordshop(360). Had nog assasins creed 2 liggen en cod 4 waar ik niks meer mee deed. Dus dat scheelde weer wat toen ik die kon inruilen.

Tot nu toe erg leuk, maar wat me opvalt is dat elke x bij het halen van een guild seal er van je word verwacht dat je naar de road of ...... gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Fable III is nu via de xbox gratis te downloaden, vergeet de extra items niet zoals wapens enzo ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Nu online
NeoMe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:55:
Fable III is nu via de xbox gratis te downloaden, vergeet de extra items niet zoals wapens enzo ;)
Had het elders op internet gelezen.
Ben er erg blij mee!
Meteen aan het downloaden, en dankzij jou ook de extra wapens! (Thanks!)

Ben benieuwd. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bij mij start die alleen niet op, kan één keer op start drukken en dan blijft die laden. Meer mensen last van of hebben ze het ingetrokken ofzo..?

Edit: Ga nu opnieuw downloaden, savegame verwijderd en opnieuw opgestart en toen werkte het. Helaas heb ik deze al een keer uitegespeeld, dacht dat het Fable II was :(

[ Voor 37% gewijzigd door NeoMe op 16-06-2013 15:19 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
vanochtend ook maar op de xbox gedownload. toch gratis. heb even een uurtje gespeeld, maar was in het begin in de veronderstelling dat ik halverwege was. had al skills :D:D. maar alles was nog niet heel erg spannend. wel lekker bezig en voor je het wist moest ik naar werk.
toch wel een goed teken. ga dus morgen maar eens verder en dan kijken of ik het spel nog meer ingezogen wordt.
Pagina: 1 2 Laatste