Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het game is leuk en nodigt uit om steeds verder te spelen.
Ik heb wel stevige problemen met de graphics. Enorm lange laadtijden en veel lag en shaduw bij scenes.
Voor de duidelijkheid. Dat is op een gtx580 op een sata6 ssd. Dus zeker niet wat je zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:44:
Het game is leuk en nodigt uit om steeds verder te spelen.
Ik heb wel stevige problemen met de graphics. Enorm lange laadtijden en veel lag en shaduw bij scenes.
Voor de duidelijkheid. Dat is op een gtx580 op een sata6 ssd. Dus zeker niet wat je zou verwachten
Dat is raar inderdaad. Misschien heeft de game problemen met SSD schrijven? Het zou in ieder geval niet aan je kaart moeten liggen. Ik haalde goede FPS met een GTX560 TI en die heeft fors minder kracht dan de GTX580.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:06
Ik heb ditzelfde probleem ook. Vrij traag.
Nu heb ik alles op max staan, maar mijn CPU draait absoluut niet op volle toeren. Resolutie is 1680x1050.
CPU AMD X2 64 6000+
4GB RAM
Sapphire Radeon HD5770

Het spel staat bij mij dan weer niet op de SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik merk alleen in grote gebieden enigszins traagheid, maar dat is dan omdat er veel tegelijk gerenderd moet worden. Ikzelf heb een Q9550, 4GB ram met een 6870 (1GB) als videokaart. :) Resolutie is 1680*1050 en ook ik heb hem niet op een SSD staan, al had ik dat wel kunnen doen, maar moet zeggen ik hoef nooit lang te wachten met laden, dus hoef hem niet op een SSD te hebben...

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Heb geen problemen met traagheid of iets dergelijks, alles ziet er fantastisch uit.
Ik heb meer problemen met het autosaven. Wanneer hij dat doet dan crasht hij en kom ik weer terug op de Windows 7 Desktop. Dit gebeurd niet elke keer, maar na ongeveer 30 - 50 minuten spelen.
Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb namelijk de laatste drivers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil bij deze ook even melden dat ik zeer ernstige problemen met qua grafisch. Ik draai een Radeon 3870 en een 3.0GHz duo-core processor.

Het probleem is dat het spel na iets minder dan een minuut ingame al vastloopt. Grafisch flikkeren er een aantal onderdelen constant. En bepaalde dingen lijken aan oldskool pixelart te doen. Anyway, niet echt wat het zou moeten zijn.

Nu heb ik eens de laatste drivers voor de videokaart gedownload en en daarin even met wat instellingen gespeeld. Nu is die pixelart wel verdwenen, maar het flikkeren en na een minuut crashen van het spel is echter nog steeds aanwezig.

Een beetje jammer, want ik had me zo verheugd om dit spel te gaan spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor me, want ik heb geen idee waar ik nog naar zou kunnen kijken. Helemaal, omdat al mijn andere games wel gewoon normaal functioneren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 22:37
Welke engine draait dit spel eigenlijk?
Ik heb het idee dat mijn pc krachtig genoeg is maar dat de game gewoon slecht geport is.
Of dat de engine gewoon niet al te soepel is.
Draai met een i7 op 4,2ghz, 5870 en 6 gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

coob schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:24:
Ik heb het idee dat mijn pc krachtig genoeg is maar dat de game gewoon slecht geport is.
Slecht geport lijkt me niet, op mijn PC (die qua specs minder is dan die van jou (enige wat ik wellicht 'beter' heb is de 6870), voor de rest heb ik dus minder en bij mij draait het goed. Een slechte port zou het dan niet kunnen zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik kom ook niet tekort maar het maakt niet uit of ik de settings terug zet.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het oogt allemaal niet lekker vloeiend.
Verder goed te spelen hoor maar Crisis 2 bv draait veel lekkerder en lijkt me toch echt wel wat zwaarder.

Ps. een 5870 is iets sneller dan een 6870.
http://www.techjunkies.nl/2010/10/benchmark-hd6850-hd6870/

[ Voor 15% gewijzigd door coob op 24-05-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik draai met een ongeveer dezelfde setup maar ik heb zelf totaal geen problemen. Het zijn eerder een paar kleine bugs in het spel waar ik last mee krijg. Ik krijg bijvoorbeeld geen balk te zien met het vasthouden van een knop, bijvoorbeeld om een hero pose te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 17:15
Anders onderstaande link volgen. Niet ideaal, maar hier werkt het nu prima.

http://lionhead.com/forums/t/303801.aspx?PageIndex=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 12-09 10:57
Maar zal het ook helpen tegen het random crashen van Fable3 tijdens het autosaven?
Die kans is er wel, want het kan zijn dat het op grafisch gebied te zwaar is om een nieuwe area te laden, want als je naar een nieuw gebied gaat dan auto-saved hij wel op dat moment.
Bedankt in ieder geval groenhou.
We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vertical sync off maakt het allemaal wat vloeiender hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:24:
Weet het niet helemaal zeker. Ik denk wel dat de game een engine gebruikt die is doorontwikkeld na Fable 1. Dat zou dus betekenen dat het Gamebryo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zhalix schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:08:
Ik krijg bijvoorbeeld geen balk te zien met het vasthouden van een knop, bijvoorbeeld om een hero pose te doen.
Heb ik ook last van, erg irritant, hopelijk komt er binnenkort een patch voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe je op de pc een flourish attack moet verrichten? Het lukt me gewoon niet en ik voel me best wel stom. Er staat: hou de muisknop ingedrukt en laat dan los. Maar dat is kennelijk niet voldoende. Moet je op een of andere manier op je vijand richten?
Het gaat om het oefengevecht in het begin.

HELP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
@ Giorando
Als het goed is hoef je alleen de aanval knop in te houden (linkermuisknop) en dan gaat je wapen naar een seconde of 2 gloeien, als je dan loslaat doe je een flourishing attack.

Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, korte verhaallijn waar ik totaal niet ingezogen werd. Het einde was ongelooflijk anticlimax.
De menu systemen waren vervelend (e knop inhouden, als je naar het save menu wilt moet je eerst naar de sanctuary, dan een stukje lopen en dan nog eens naar de save room als je geen quicksave doet). Op de pc had ik liever een knop voor de sanctuary en een aparte knop direct voor de het menu.
In vergelijking met het eerste deel, aangezien nr. 2 niet voor de pc is uitgekomen, vond ik dit deel teleurstellend. Alle systemen leken versimpeld te zijn, waar het spel je hand vasthoud en je niks zelf mag doen.
Het sanctuary als inventory systeem vond ik nog wel te doen, maar toch is het niet echt handig, overzichtelijk of snel. Shops waren ronduit slecht, hier had ik liever een normaal systeem gezien als in fable 1. Het leukste van het spel was toch nog de wereld opkopen.

Ik houd hier op want anders word het nogal een negatieve rant inplaats van een post met mijn ervaring van dit spel. :/

Draait volledig soepel op een i7 3.6 Ghz met 6970 hier (1920x1200 alles max).
Wel vervelend dat vsync locked op 30fps ipv 60, daarom had ik het ook gewoon uitgezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Adramalech op 28-05-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adramalech schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:37:
@ Giorando
Als het goed is hoef je alleen de aanval knop in te houden (linkermuisknop) en dan gaat je wapen naar een seconde of 2 gloeien, als je dan loslaat doe je een flourishing attack.

Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, korte verhaallijn waar ik totaal niet ingezogen werd. Het einde was ongelooflijk anticlimax.
De menu systemen waren vervelend (e knop inhouden, als je naar het save menu wilt moet je eerst naar de sanctuary, dan een stukje lopen en dan nog eens naar de save room als je geen quicksave doet). Op de pc had ik liever een knop voor de sanctuary en een aparte knop direct voor de het menu.
In vergelijking met het eerste deel, aangezien nr. 2 niet voor de pc is uitgekomen, vond ik dit deel teleurstellend. Alle systemen leken versimpeld te zijn, waar het spel je hand vasthoud en je niks zelf mag doen.
Het sanctuary als inventory systeem vond ik nog wel te doen, maar toch is het niet echt handig, overzichtelijk of snel. Shops waren ronduit slecht, hier had ik liever een normaal systeem gezien als in fable 1. Het leukste van het spel was toch nog de wereld opkopen.

Ik houd hier op want anders word het nogal een negatieve rant inplaats van een post met mijn ervaring van dit spel. :/

Wel vervelend dat vsync locked op 30fps ipv 60, daarom had ik het ook gewoon uitgezet.
Beste Adramalech,
Bedankt voor je reactie! Het lijkt erop dat het hele spel dat een beetje jammer is....
Maar je zegt dat je het gewoon moet inhouden en als hij gaat gloeien moet loslaten? Niets anders met je toetsenbord of dergelijke?

Mvg,

Giorando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Laatst online: 04-04 10:45
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik me goed vinden in de punten die Adramalech opnoemt. Al deze dingen zijn voor mij een teken dat dit eigenlijk een console game is. Toch heb ik er wel plezier aan beleeft. Vooral de humor vindt ik erg goed al duren sommige dialogen wel erg lang.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb de hele tijd al last van crashes, dit is telkense de 5 of 6e keer als ik een nieuw gedeelte laad. beetje hinderlijk maar ik ga telkens gewoon verder. Nu ben ik koning en nog 121 dagen te gaan. maar na de laatste crash is me savefile corrupted -.- kan ik weer overnieuw beginnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41

odan

The dark side is within all!

je kunt multiple saves gebruiken he O-)

misschien nu niks aan maar hou het in het vervolg in de gaten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wat moet je doen als je Koning bent? Ik had ongeveer een miljoen verdient met huisjes opkopen en verhuren door het hele spel heen maar dat geld was al snel op aan de treasury. Ik ben een 'goed doener' dus ik doe alles op de 'goede' manier. Dat is uiteraard per definitie de duurste manier. Ik sta nu op -1.800.000. Ik heb nog 265 (ofzo) dagen te gaan. Moet ik door blijven gaan met geld spenderen of moet ik 'kwade' beslissingen gaan maken en meer geld verdienen?

p.s. dat zou ik dan wel jammer vinden, je wordt dan geforceerd om 'kwade' beslissingen te maken om dat ik anders die komende oorlog tegen de darkness iet kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:01

hellknight

Medieval Nerd

Hoe ik het (op Xbox) heb gedaan is veel huizen verhuren, de diverse minigames op hoog niveau spelen, treasures zoeken, etc - basically alles waarmee je geld kan verdienen. Dit geld vervolgens weer in de treasury gestort, om op die manier toch de "good" opties te kunnen kiezen, en toch de oorlog te kunnen winnen

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41

odan

The dark side is within all!

was is kwaad en wat is goed?

door mensen een leuk jaar te geven maar dan maar allemaal dood is goed? of is ze een slecht jaar geven en allemaal overlevend goed? ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het ligt er helemaal aan hoeveel tijd je wilt besteden.
Je hebt genoeg tijd om al dat geld te verzamelen. Ikzelf heb op de 360 alle "goede" keuzes gemaakt en nog al het geld bij elkaar gesprokkeld. Het is dus echt maar wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dang, das wel kei veel werk dus. Want de kosten om alles goed te doen zijn niet mis! Huisjes verhuren en winkel profits zijn leuk maar is geen snelle cash. 40.000 per zoveel minuten? Moet ik dus gaan banjo spelen op lvl 4 :/ Nouja wel zien wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat ik zelf heb gedaan is een controller met snoer aangesloten en dan alle bedrijven gekocht (huisjes gaan stuk). Dat bedrag wat ze aangeven is niet eens het gehele bedrag wat je moet betalen. Het is zelfs meer.
Maar goed, gewoon je 360 aan laten staan (of je pc) op een plek in een stad oid. Dan lekker wat anders gaan doen. Weet niet of dit makkelijk gaat op de pc versie overigens.

Ik heb zelf aardig wat thuis gewerkt, dus heb toen gewoon de 360 aan laten staan. Gaat op zich redelijk hard.
Je moet wel zorgen dat je al die bedrijven hebt gekocht, anders duurt het dan nog langer. Je moet wat uitgeven om er weer een boel voor terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:29:
Ik heb zelf aardig wat thuis gewerkt, dus heb toen gewoon de 360 aan laten staan. Gaat op zich redelijk hard.
Je moet wel zorgen dat je al die bedrijven hebt gekocht, anders duurt het dan nog langer. Je moet wat uitgeven om er weer een boel voor terug te krijgen.
Ik zou niet alleen de bedrijven opkopen, maar ook de huizen, repareer ze vervolgens en laat de cash maar komen! Zo ving ik op een gegeven moment ruim 10.000 per 5 minuten. Moet zeggen dat ik geen geduld had en uiteindelijk gewoon de game uit ben gaan spelen. Er vielen toen om en nabij de 4 miljoen doden en dat zou je dan moeten zien in de game? Klopt, je ziet dan lijken op de grond liggen, maar het zijn er niet echt veel.

Overigens een vraagje: ik speelde Fable III als man en koos in het begin van het spel (lekker aso :+) om die griet te sparen (om te kijken of ze er na de mainquest nog zou zijn). Nu las ik op internet, dat er na de mainquest een sidequest over kidnapping moet zijn, maar die zie ik niet. Kijk ik er overheen of moet je daarvoor ook nog eens iedereen zien te sparen? Of is die griet aan het einde van de mainquest gewoon foetsie? Ik speel Fable trouwens op de PC.
FloydRaalte schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:37:
Dang, das wel kei veel werk dus. Want de kosten om alles goed te doen zijn niet mis! Huisjes verhuren en winkel profits zijn leuk maar is geen snelle cash. 40.000 per zoveel minuten? Moet ik dus gaan banjo spelen op lvl 4 :/ Nouja wel zien wel....
Probeer die op L5 te krijgen, dan vang je als je multiplier 10 haalt ruim 3000 per goed gespeeld liedje. :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]
Probeer die op L5 te krijgen, dan vang je als je multiplier 10 haalt ruim 3000 per goed gespeeld liedje. :)
[/quote]

Ik heb die griet dood laten gaan dus daar weet ik het antwoord niet op.

MMmmm ik moet nog minimaal 1.8 miljoen bij elkaar sprokkelen. (waarschijnlijk veel meer, heb nog 256 dagen te gaan en elke keer komt die debiel van een lekei me met meer van die kutbeslissingen aan drammen) Dat is dus 1.800.000 / 3000 = 600 van die kolere liedjes spelen. Dacht het niet! Dan maar de evil modus even aan zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
CptChaos schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:40:

Overigens een vraagje: ik speelde Fable III als man en koos in het begin van het spel (lekker aso :+) om die griet te sparen (om te kijken of ze er na de mainquest nog zou zijn). Nu las ik op internet, dat er na de mainquest een sidequest over kidnapping moet zijn, maar die zie ik niet. Kijk ik er overheen of moet je daarvoor ook nog eens iedereen zien te sparen? Of is die griet aan het einde van de mainquest gewoon foetsie? Ik speel Fable trouwens op de PC.
Die griet kom je tijdens de main quest voordat je
spoiler:
koning
bent tegen.
Weet even niet waar, maar het is tijdens één van de verplichte quests om door het verhaal heen te komen.

Als je richting het einde bent, dan ben je er al voorbij. Volgens mij is het één van de quests met Page in Bowerstone industrial (of market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:31:
Die griet kom je tijdens de main quest voordat je
spoiler:
koning
bent tegen.
Weet even niet waar, maar het is tijdens één van de verplichte quests om door het verhaal heen te komen.

Als je richting het einde bent, dan ben je er al voorbij. Volgens mij is het één van de quests met Page in Bowerstone industrial (of market).
Vreemd, ik kwam 'r daar dus niet tegen. Ik ga er wel even langs. :)

EDIT:
Net langs gegaan, nu is alles leeg. Als ik verder speur op internet wordt het wat meer duidelijker, ik ga de hints van het internet (om niet te spoilen geef ik de link niet) eens proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Giorando

Herken wel je punten. Het is jammer dat ik eerst witcher 2 gespeeld heb voor ik dit ging spelen.. BLERGH! Wat een anti climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik vind het zo jammer dat het spel zijn savegames niet online doet bewaren. Daarnaast werkt het kopieren van savegames niet want dan raken savegames corrupt omdat hij schijnbaar bepaalde statistieken op een andere plek bewaart.

Dit vind ik erg onhandig omdat ik vaak op een laptop speel wanneer ik niet thuis ben. Thuis speel ik natuurlijk liever op m'n PC omdat die veel krachtiger is en het spel er dan beter uit ziet en vloeiender loopt. Erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichelay
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 01:16
@ Giorando

Vriend, druk in de game eens op "p"? Hoppa!

Verder was van tevoren al bekend dat dit spel niet bepaald uitdagend zou zijn, het gaat meer om de sfeer waar je van moet kunnen genieten. Heb je de moeilijkheidsgraad al eens aangepast?

Maar goed, óf je houdt van dit spel óf je haat het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Fable 3 uitgespeeld, met veel plezier maar aan het einde van spel blijkt dat alle winkels dicht zijn en er lopen alleen nog maar bewakers rond. Kan het zijn omdat het koninkrijk te weinig geld heb investeert? Ook leuk, spel gekocht voor mij en me vriendin rond 80 euro kwijt op steam. Komen net de steam summer sales binnen.. Verdomme! 40% korting minstens van het spel. Hahaha wordt je ook vrolijk van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb veel gelezen dat fable 3 echt heel simpel. Zat heel erg te twijfelen of ik hem wel zou gaan kopen. Maar lees hier veel goeie dingen en aangezien hij een stuk goedkoper is geworden ga ik hem toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Laatst online: 05-07-2024
Iemand een idee of er nog patches komen voor de enorme hoeveelheid bugs die het spel onspeelbaar maken? Elke keer als een nieuwe area geladen word crasht het spel en mijn saves raken elke keer corrupt

Haat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:31
Is er een manier om al je huizen ineens te repareren? Ik heb zo'n beetje alles gekocht, inclusief winkels, en krijg nu zo'n 70-80k per keer.

Is het trouwens nodig om voor het winnen van de allerlaatste oorlog/battle de schatkist volledig gevuld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 09:09
Je kunt alles in 1 keer repareren door boven de map te hoveren zonder een plaats in te gaan. Als het goed is kun je dan met 1 knop (op de PC de 5 dacht ik) repair all doen. Op yes drukken en voila!

*Mogelijk wat kleine spoilers*

Je hoeft de schatkist in het geheel niet gevuld te hebben om te winnen, maar als je dat niet doet dan gaat iedereen dood. Dan heb je dus na de final battle een verlaten koninkrijk waar niks meer te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:24
Weekend Deal op Steam - Fable 3 (PC) voor €13,59

Dus mocht je Fable 3 nog willen kopen, dan is dit een goed moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:33
fable 3 en alle dlc aangeschaft dit weekeinde en moet zeggen dat ik me er erg mee vermaak. Ik wil alleen iedereen waarschuwen voor het Understone Questpack. Ik kan nu naar 12 uur opnieuw beginnen omdat ik door een bug in deze dlc vast ben gelopen en geen andere save meer had. DIT IS EEN BEKEND PROBLEEM< ZONDER OPLOSSING! DLC eraf gooien, nieuwe instal en save terug plakken, niets helpt!!

Google klik

[ Voor 15% gewijzigd door udybees op 10-10-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren heb ik dan eindelijk Fable III uitgespeeld nadat ik op 30 oktober 2010 de SE bij de MM gekocht had.
Deel II heb ik destijds uren en uren gespeeld, zowel main- sidequests en de "werkmissies". Met deze insteek ben ik vorig jaar ook aan deel III begonnen. Al snel werd me duidelijk dat de eerste uren van de game mij niet aantrokken (slap verhaal, te makkelijke en eentonige combat) en ben er toen ook mee gestopt. Tot gisterenochtend dan :-)!

Gisterenavond-laat de game uitgespeeld en heb me toch best wel vermaakt hoor. Al moet ik wel zeggen dat ik geen zin meer had in alle side missies en weer het "werken" voor geld. Dat was echt het gevoel "been there done that". Ik heb ook helemaal niet het gevoel gehad dat de game me uitnodigt om te trouwen, kinderen te krijgen en alle huizen/winkels ed te kopen. Had ik in deel 2 namelijk wel. Al met al redelijk vermaakt alleen vond ik de € 69,-- die ik vorig jaar voor de SE heb betaald te veel....

Heb nog een dag of 4 vrij dus ga eens kijken welke game nu aan de beurt is die ik heb laten liggen...GT5/LA Noire/R.U.S.E.............

Edit: Ik zie in mijn boekenkast zelfs dat ik de hardcover guide van Fable III heb. Jeetje helemaal niet gebruikt. Wat zonde he eigenlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Baatje op 20-10-2011 10:18 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:24
Vandaag fable opgehaald bij de freerecordshop(360). Had nog assasins creed 2 liggen en cod 4 waar ik niks meer mee deed. Dus dat scheelde weer wat toen ik die kon inruilen.

Tot nu toe erg leuk, maar wat me opvalt is dat elke x bij het halen van een guild seal er van je word verwacht dat je naar de road of ...... gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Fable III is nu via de xbox gratis te downloaden, vergeet de extra items niet zoals wapens enzo ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 06:14
NeoMe schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:55:
Fable III is nu via de xbox gratis te downloaden, vergeet de extra items niet zoals wapens enzo ;)
Had het elders op internet gelezen.
Ben er erg blij mee!
Meteen aan het downloaden, en dankzij jou ook de extra wapens! (Thanks!)

Ben benieuwd. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bij mij start die alleen niet op, kan één keer op start drukken en dan blijft die laden. Meer mensen last van of hebben ze het ingetrokken ofzo..?

Edit: Ga nu opnieuw downloaden, savegame verwijderd en opnieuw opgestart en toen werkte het. Helaas heb ik deze al een keer uitegespeeld, dacht dat het Fable II was :(

[ Voor 37% gewijzigd door NeoMe op 16-06-2013 15:19 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
vanochtend ook maar op de xbox gedownload. toch gratis. heb even een uurtje gespeeld, maar was in het begin in de veronderstelling dat ik halverwege was. had al skills :D:D. maar alles was nog niet heel erg spannend. wel lekker bezig en voor je het wist moest ik naar werk.
toch wel een goed teken. ga dus morgen maar eens verder en dan kijken of ik het spel nog meer ingezogen wordt.
Pagina: 1 2 Laatste