@ Giorando
Als het goed is hoef je alleen de aanval knop in te houden (linkermuisknop) en dan gaat je wapen naar een seconde of 2 gloeien, als je dan loslaat doe je een flourishing attack.
Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, korte verhaallijn waar ik totaal niet ingezogen werd. Het einde was ongelooflijk anticlimax.
De menu systemen waren vervelend (e knop inhouden, als je naar het save menu wilt moet je eerst naar de sanctuary, dan een stukje lopen en dan nog eens naar de save room als je geen quicksave doet). Op de pc had ik liever een knop voor de sanctuary en een aparte knop direct voor de het menu.
In vergelijking met het eerste deel, aangezien nr. 2 niet voor de pc is uitgekomen, vond ik dit deel teleurstellend. Alle systemen leken versimpeld te zijn, waar het spel je hand vasthoud en je niks zelf mag doen.
Het sanctuary als inventory systeem vond ik nog wel te doen, maar toch is het niet echt handig, overzichtelijk of snel. Shops waren ronduit slecht, hier had ik liever een normaal systeem gezien als in fable 1. Het leukste van het spel was toch nog de wereld opkopen.
Ik houd hier op want anders word het nogal een negatieve rant inplaats van een post met mijn ervaring van dit spel.
Draait volledig soepel op een i7 3.6 Ghz met 6970 hier (1920x1200 alles max).
Wel vervelend dat vsync locked op 30fps ipv 60, daarom had ik het ook gewoon uitgezet.
[
Voor 6% gewijzigd door
Adramalech op 28-05-2011 00:39
]