Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mwah. Nee. Ik staak.Wom schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:52:
Verwacht binnenkort dan wel een review op Androidguys.com he
Vooruit dan maar...
Ik heb geen leuke ondertitel.
Er zit wel een emulator op, maar je kan niet zelf games importeren, die moet je uit de Market kopen. Er zit wel Crash Bandicoot standaard op, though.Knul schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:04:
Thijsje, weet jij ook of je je PSN PS1 games kunt importeren op de Play? En hoe kan Mediascape nou slechter zijn gewordenop de X10 was het al niet zo'n succes (vooral omslachtig naar een bepaald nummer zoeken).
Ik vond Mediascape op de X10 echt geweldig, maar nu kan ik niet eens shuffle of herhalen uitzetten, dat hadden ze op de X10 echt veel beter voor elkaar imho.
En daar is de order update dat ze me order in het magazijn hebben, hopelijk word die vandaag ook al aan de koerier geleverd dat ik hem morgen in huis kan hebben.
[ Voor 38% gewijzigd door svenk91 op 01-04-2011 11:43 ]
Dat docking station heb ik ook, dat is ook echt simpelweg geniaal. Vooral de line-out uitgang vind ik echt geweldig, heerlijk een filmpje aanzetten en achterover leunen terwijl het geluid uit je stereo komt. Heerlijk.svenk91 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:29:
Heb alwel een docking station ondertussen maar de play zelf is nog niet verstuurd, maandag verloopt de beloofde levertijd van 1-2 weken.
En daar is de order update dat ze me order in het magazijn hebben, hopelijk word die vandaag ook al aan de koerier geleverd dat ik hem morgen in huis kan hebben.
Zal dat maandag ook zeker doen, heb een bevestiging dat de play die dan bezorgt word.thijsje66 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:21:
[...]
Dat docking station heb ik ook, dat is ook echt simpelweg geniaal. Vooral de line-out uitgang vind ik echt geweldig, heerlijk een filmpje aanzetten en achterover leunen terwijl het geluid uit je stereo komt. Heerlijk.
Nu enkel nog plek op me bureau maken. Lijkt me ook dat die line-out zorgt dat hij veel steviger in de dock zit.
dan kan ik alle games die ooit op de GBA zijn uitgekomen (gratis) draaien (en downloaden?)
JaJoris84 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:59:
stel, ik koop deze app: https://market.android.co...gba&feature=search_result
dan kan ik alle games die ooit op de GBA zijn uitgekomen (gratis) draaien (en downloaden?)
oke, dan ga ik maandag (oid) de play halen
lekker pokemon en mario spelen
Daarvoor is hij inderdaad geniaal. Om Roms te downloaden kun je bijvoorbeeld naar deze: https://market.android.co...rom&feature=search_result app kijkenJoris84 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:52:
[...]
oke, dan ga ik maandag (oid) de play halen
lekker pokemon en mario spelen
(ben een noob op dit gebied)Cyleo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:17:
[...]
Daarvoor is hij inderdaad geniaal. Om Roms te downloaden kun je bijvoorbeeld naar deze: https://market.android.co...rom&feature=search_result app kijken
een Rom is de game zelf
die download je met: DroidEmu ROM Get
en dan kan je de game draaien in een emulgator
of niet?
Er is zelfs een emylator voor n64 games. In de topic start zie je een link naar een preview van gamekings waar ze een half minuutje soepel super mario 64 spelen!Joris84 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:59:
stel, ik koop deze app: https://market.android.co...gba&feature=search_result
N64 oid heet die, ook hier is google weer je vriendsvenk91 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:53:
[...]
Er is zelfs een emylator voor n64 games. In de topic start zie je een link naar een preview van gamekings waar ze een half minuutje soepel super mario 64 spelen!
Nou ja, lekker, alleen Super Mario 64 draait goed, de andere games hebben nog flink last van FPS drops. Maar ja, het is wel de beste game voor de N64 volgens velen (ben zelf niet zo'n zelda fan). Thijsje, heb je een indicatie wanneer je review komt?Cyleo schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:26:
[...]
N64 oid heet die, ook hier is google weer je vriendSchijnt erg goed te draaien en dat geloof ik direct omdat hij al lekker draait op mijn desire
Anoniem: 402051
Weet iemand of de xperia play te koop is bij tmobile?? Reply aub want ik wil hem zsm gaan halen, om 12:45 vertrek ik (ik wil m zelf halen en geen bestellen)Knul schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:05:
[...]
Nou ja, lekker, alleen Super Mario 64 draait goed, de andere games hebben nog flink last van FPS drops. Maar ja, het is wel de beste game voor de N64 volgens velen (ben zelf niet zo'n zelda fan). Thijsje, heb je een indicatie wanneer je review komt?
Was dat zo moeilijk?Anoniem: 402051 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:29:
[...]
Weet iemand of de xperia play te koop is bij tmobile?? Reply aub want ik wil hem zsm gaan halen, om 12:45 vertrek ik (ik wil m zelf halen en geen bestellen)
@hieronder
Ik neem aan dat als de telefoon op de site staat, ze hem ook gewoon in de winkel hebben. Maar ga er anders gewoon langs.
[ Voor 13% gewijzigd door Knul op 02-04-2011 11:34 ]
Xd dat zeg ik toch net, geen bestelling
Ik hoor van sommige mensen dat hij al wel bij tmobile is en van sommige dat dat niet is, dus vrAg ik het hier
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 402051 op 02-04-2011 11:38 ]
(en zo BT headset slobbert ook je accu leeg, dus dat vind ik geen fantastisch alternatief)
Trouwens iemand op dit beestje applanet al aan de praat gekregen?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Mijn xperia play van tmobile word maandag bij mij thuis geleverd, tmobile heeft/had dus zoweizo een voorraad, misschien moet je gewoon bij de winkel langsgaan?Anoniem: 402051 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:29:
[...]
Weet iemand of de xperia play te koop is bij tmobile?? Reply aub want ik wil hem zsm gaan halen, om 12:45 vertrek ik (ik wil m zelf halen en geen bestellen)
Ligt eraan hoe je telefoon ligt en hoe je aanlsuiting is (hoekje) of dat dat een nadeel is natuurlijk. Zelf heb ik een MW600 bluetooth headset en zou eigenlijk niet meer anders willen, als je het eenmaal gewend bent is het echt erg fijn, maar dat terzijde.Fiddle schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:52:
Deze telefoon lijkt me geweldig, maar is er niemand die het verder kwalijk vind dat de koptel. aansluiting aan de zijkant zit? Dan krijg je hem toch helemaal nooit in mn broekzak terwijl je muziek luisterd?
(en zo BT headset slobbert ook je accu leeg, dus dat vind ik geen fantastisch alternatief)
Trouwens iemand op dit beestje applanet al aan de praat gekregen?Ben namelijk benieuw of hier dan al xperia play games in staan
Kheb vandaag geen tijd gehad om bij tmobile te kijken (jammer) dus zou iemand kunnen vertellen of die in de winkel te koop is? Want klantenservice weet niet of er een voorraad of iets issvenk91 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:20:
[...]
Mijn xperia play van tmobile word maandag bij mij thuis geleverd, tmobile heeft/had dus zoweizo een voorraad, misschien moet je gewoon bij de winkel langsgaan?
ga maandag wrs gewoon langs alle tele winkels in de stad, kijken waar hij het goedkoopst is en dan daar kopen(of internet)
zit alleen nog te twijfelen over de kleur..
Binnen een week. Super Mario 64 ftw! Er zijn wat kleine bugs op de Play, zoals de sporadisch niet (goed) werkende trackpad bij Gun Bros, maar voor de rest is het gewoon een goed toestel en een geniaal concept.Knul schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:05:
[...]
Nou ja, lekker, alleen Super Mario 64 draait goed, de andere games hebben nog flink last van FPS drops. Maar ja, het is wel de beste game voor de N64 volgens velen (ben zelf niet zo'n zelda fan). Thijsje, heb je een indicatie wanneer je review komt?
De xperia play heb ik vandaag gekocht, echt geweeeldig!thijsje66 schreef op zondag 03 april 2011 @ 02:17:
[...]
Binnen een week. Super Mario 64 ftw! Er zijn wat kleine bugs op de Play, zoals de sporadisch niet (goed) werkende trackpad bij Gun Bros, maar voor de rest is het gewoon een goed toestel en een geniaal concept.
N64oid is trouwens weg, omdat de maker teveel klachten kreg over bugs ofzo, over een paar weken is de emu er weer als het goed is
Oja, ik vind het erg jammer dat je met beltegoed geen apps kan kopen
NUC I5 256GB SSD
Ik hoorde vanwege licentieproblemen, meeste code scheen van mupenplus genomen te zijn en mupenplus valt onder een licentie dat alles opensource moet en je er niet aan mag verdienen geloof ik. Heb n64oid nou draaien en sm64 speelt idd geweldig, jammer dat het lopen met de d-pad moet.Anoniem: 402051 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:33:
[...]
De xperia play heb ik vandaag gekocht, echt geweeeldig!
N64oid is trouwens weg, omdat de maker teveel klachten kreg over bugs ofzo, over een paar weken is de emu er weer als het goed is
Oja, ik vind het erg jammer dat je met beltegoed geen apps kan kopen
Edit:
Idd geen HD camera, krijg er 800*480 uit. Hij heeft wel een front camera.
[ Voor 5% gewijzigd door svenk91 op 04-04-2011 16:54 . Reden: Camera opties toegevoegd ]
Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de SE Xperia play.
Direct Dungeon defenders geinstalled om de grafische kracht te testen (en het lijkt me sowieso een geweldig spel) maar ik kan alleen maar de First wave variant vinden.
Weet iemand of de second wave al beschikbaar is en zo ja waar? (niet te vinden via appstore). De second wave is volgens mij hetzelfde maar maakt wel correct gebruik van de xperia controls. De first wave doet het nog alleen met de on-screen controls (en daar heb ik natuurlijk geen psp phone voor )
Zie filmpje:
YouTube: YouTube: Dungeon Defenders: Second Wave on Xperia PLAY
EDIT:
Toch gevonden in de gewone market. Je hebt alleen een credit card nodig, heb ik dus niet
[ Voor 13% gewijzigd door Fiddle op 04-04-2011 18:10 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
https://www.3vcash.nl/Fiddle schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:00:
Hey mensen,
Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de SE Xperia play.
Direct Dungeon defenders geinstalled om de grafische kracht te testen (en het lijkt me sowieso een geweldig spel) maar ik kan alleen maar de First wave variant vinden.
Weet iemand of de second wave al beschikbaar is en zo ja waar? (niet te vinden via appstore). De second wave is volgens mij hetzelfde maar maakt wel correct gebruik van de xperia controls. De first wave doet het nog alleen met de on-screen controls (en daar heb ik natuurlijk geen psp phone voor )
Zie filmpje:
YouTube: YouTube: Dungeon Defenders: Second Wave on Xperia PLAY
EDIT:
Toch gevonden in de gewone market. Je hebt alleen een credit card nodig, heb ik dus niet, Heeft iemand alternatieven?
Prima. Mwah, ze falen heel soms in Gun Bros, maar voor de rest werken ze prima. Er zijn alleen niet heel veel spellen die ze gebruiken (nog niet.) Dikte is niet hinderend, zeker als je hem openschuift niet.Knul schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:22:
Hoe vinden jullie de analoge sticks? En de dikte van dit toestel? Is het hinderend, of merk je er niet zoveel van?
"Chauffeur onderweg"
Zal binnen nu en 3 uur binnenkomen.
Oke en ook niet als je hem in je broekzak hebt? De lengte lijkt mij overigens behoorlijk lang (heb nu een samsung star qwerty) of lijkt dit maar zo.thijsje66 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:33:
[...]
Prima. Mwah, ze falen heel soms in Gun Bros, maar voor de rest werken ze prima. Er zijn alleen niet heel veel spellen die ze gebruiken (nog niet.) Dikte is niet hinderend, zeker als je hem openschuift niet.
Lengte? Valt mee. Breedte? Ik merk er niets van, maar ik heb nou ook bepaald geen skinny jeans aangruys7 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:40:
[...]
Oke en ook niet als je hem in je broekzak hebt? De lengte lijkt mij overigens behoorlijk lang (heb nu een samsung star qwerty) of lijkt dit maar zo.
Imho lijkt het maar zo, maar lang en breed hangt natuurlijk af van wat je gewend bent.
Hier nog ff een fijn unboxing filmpje
YouTube: Unboxing Sony Ericsson Xperia play Black
Bij gsmwijzer krijg je wel alles in het duits...
Of misschien weet iemand van een goede aankomende acties van Mediamarkt (die willen nog wel is acties hebben waardoor de korting kan oplopen tot dik 100 euro) etc?
Alvast bedankt!
EDIT: ik heb nu de GBA emulator aan de praat, lekker pokemon spelen
maar nu ik de snes emulator aan de praat wil krijgen lukt dat niet, zogauw ik snesoid open vraagt hij om een bestand. als ik naar /sdcard/rom/snes ga staat daar niks.
als ik in droidemuromget kijk bij snes staat daar geen SNES BIOS(zoals er bij GBA GBA BIOS staat)
iemand enig idee wat ik fout doe?
EDIT2: ik denk dat ik de oplossing heb
[ Voor 79% gewijzigd door Joris84 op 07-04-2011 17:24 ]
De xperia play lijkt me ideaal, lekker emulators spelen en android natuurlijk
Op gsmwijzer heb ik een mooie deal gevonden i.c.m een tweejarig Hi abonnement 27.50 pm + 5 pm internet.
Met een bijbetaling van 45 euro voor het toestel.
Zit nu bij vodafone maar Hi staat volgens mij wel vrij hoog aangeschreven kwa dekking en customerservice.
Ben dus van plan om over te stappen en voor de xperia play te gaan.
Ik vraag me alleen af hoe het zit met de accuduur, als je per dag een paar uurtjes gamed en af en toe een sms verstuurd.
Heb er geen zin in als mn telefoon al na een paar uur leeg is, moet het toch wel minimaal een uur of 10 kunnen uithouden voordat ie aan het infuus moet.
Zijn hier xperia play bezitters die mij hier iets zinnigs over kunnen vertellen?
Dit zou idaal zijn om te gamen op je tv. Iemand die weet waarom SE er voor heeft gekozen om dit er niet op te zetten?
ik heb hem nu een dag, 's nachts hele nacht aan de lading, hele dag twitter en mail op synchroniseren gehad paar spelletjes gespeeld beetje gesmsd, ik zit nu op 57% (na een uurtje of 8-9)
Mooi dan ben ik binnenkort ook de trotse bezitter van een xperia play!
Misschien om te voorkomen dat ze teveel in eigen vaarwater komen? Dat mensen dus hun PS3 gebruiken of NGP straks om PSOne games te spelen? Ik heb geen idee, wellicht was er geen aansluiting meer over of was deze niet mooi weg te werken.Camembert1633 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:01:
Hoe jammer is het dat er geen hdmi-out opzit?
Dit zou idaal zijn om te gamen op je tv. Iemand die weet waarom SE er voor heeft gekozen om dit er niet op te zetten?
Tja, zou kunnen. Ik vind het persoonlijk ook jammer, dan hebben ze zo'n mooi dock (!), zit er alleen maar een aux-uitgang en een micro-usb poort op, geen HDMI of USB-Host... Het blijft een mooi dock, nevertheless.Cyleo schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:18:
[...]
Misschien om te voorkomen dat ze teveel in eigen vaarwater komen? Dat mensen dus hun PS3 gebruiken of NGP straks om PSOne games te spelen? Ik heb geen idee, wellicht was er geen aansluiting meer over of was deze niet mooi weg te werken.
Ik wacht hier eigenlijk op en wil hem dan bestellen.
Wat is ongeveer de levertijd bij gsmwijzer (Ik heb al gezien dat enkele hem daar besteld hebben
Op de site staat 1-5 dagen. Ik had em vrijdag besteld en dinsdag in huis. Je kunt ook voor expresspost kiezen, heb je em binnen 24 uur.gruys7 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:37:
Is er al bekend wanneer er een revieuw komt?
Ik wacht hier eigenlijk op en wil hem dan bestellen.
Wat is ongeveer de levertijd bij gsmwijzer (Ik heb al gezien dat enkele hem daar besteld hebben)
dankje wel!! Maar klopt het dat alles wat je krijgt (boekje enzo) in het duits is? Zoiets heb ik gehoord.kauko12 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:11:
[...]
Op de site staat 1-5 dagen. Ik had em vrijdag besteld en dinsdag in huis. Je kunt ook voor expresspost kiezen, heb je em binnen 24 uur.
ps, hoe heet m64 op de snes?
Volgens deze test zijn de specs namelijk (nu al) behoorlijk achterhaald. Wat zijn de ervaringen van de gebruikers van de play hierover? Het is namelijk wel 1 van de duurdere telefoons momenteel en dan vind ik het toch verbazingwekkend om dit te moeten lezen in de review!

Dat is of je op specs let of niet. De play word meer een apple device qua specs: Er komen gewoon heel veel games op, specefiek voor die hardware, dus daar ga je niets van merken.gruys7 schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:15:
Ik heb net de review op tweakers gelezen. En ik zit nu behoorlijk te twijfelen!
Volgens deze test zijn de specs namelijk (nu al) behoorlijk achterhaald. Wat zijn de ervaringen van de gebruikers van de play hierover? Het is namelijk wel 1 van de duurdere telefoons momenteel en dan vind ik het toch verbazingwekkend om dit te moeten lezen in de review!
Daarnaast is de grafische chip die erin zit vrij krachtig, alleen de Tegra 2 is flink krachtiger, en die zit vooral in tablets (en de LG speed 2x). Andere chips zijn op dit moment nog gelijkwaardig.
Qua niet-game gerelateerde dingen kan ik je alvast verklappen dat je er niets gaat merken. Mijn Desire (heb nog geen play, dus bovenstaande is op basis van wat ik weet) draait alles probleemloos en zonder vertragingen, met een generatie processoren voor de play. Qua games is Dungeon Defenders driekwart jaar naar dato de eerste game die ik er niet vloeiend op kan spelen (ik gok ~15fps) en de meeste moderne games draaien nog gewoon. Als je dan nagaat de Dungeon Defenders vloeiend op de play draait, verwacht ik dat je je wel even ermee kan vermaken.
Wil je echt handheld gamen, dan kun je wss beter wachten op de NGP
nu heb ik even op SE.com gezocht naar een vergelijkbaar ding de mw600, die doet het wel voor de aino en de play. doe ik iets fout of ligt het aan het apparaat zelf?
Je kunt het beste het unboxing filmpje van mij ff kijken op de vorige pagina. Dan weet je wat er in zitCyleo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:32:
Bevat de Duitse verpakking verder nog afwijkende inhoud zoals bij de Arc? In Nederland zat daar een 16GB kaartje in, en in Duitsland een 8GB, maar dan een tasje en een HDMI kabeltje
Vandaag geprobeerd de NDS emulator te installeren. Ging prima, maar het spelen ermee gaat em echt niet worden lagt als de pest
Als iemand die nooit android gebruikte had ik genoeg info aan die eerste post. Als dat niet genoeg info is dan is je bootloader unlocken waarschijnlijk toch niks voor je.
SE zegt zelf dat als je verbinding kan maken met fastboot dat je telefoon te unlocken valt: http://blogs.sonyericsson...-new-xperia™-smartphones/
Mijn telefoon kwam met t-mobile en zou dus sim-locked moeten, er is dus nog hoop voor ons gesimlockden om de bootloader te unlocken
Heb je hem wel gekoppeld? Wat heb je al geprobeerd m.a.w.?Joris84 schreef op maandag 11 april 2011 @ 07:49:
voor mijn play had ik een SE aino, daar zat een bluetooth apparaat bij waarmee ik de muziek vanaf mijn aino daarnaartoe kan streamen en dan met mijn oortjes kan luisteren. nu probeer ik dat zelfde apparaat op mijn play en doet hij het niet, terwijl je zou verwachten dat bluetooth hetzelfde is.
nu heb ik even op SE.com gezocht naar een vergelijkbaar ding de mw600, die doet het wel voor de aino en de play. doe ik iets fout of ligt het aan het apparaat zelf?
heb net even dat chat systeem van SE gebruikt, moest hem schijnbaar nog resetten nadat hij aan mijn aino zat gekoppeld, gereset en nu doet hij hetCyleo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 01:19:
[...]
Heb je hem wel gekoppeld? Wat heb je al geprobeerd m.a.w.?
PS: mensen koop age of zombies, echt een uber game en werkt perfect met de touchpads, top
[ Voor 12% gewijzigd door Joris84 op 13-04-2011 22:21 ]
De driver file die sony ericson aanbied werkt bij mij niet, die standaard bij de android-sdk zit wel.
Toch maar even doen dan, vanmiddag. Misschien ga ik ook wel even rondpoken in het systeem, maar aangezien ik hem ook weer terug moet sturen naar SE (review sample), ga ik er niet te diep in gravensvenk91 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 02:18:
En de bootloader is te unlocken (officieel op de manier van SE zelf): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1034371
De driver file die sony ericson aanbied werkt bij mij niet, die standaard bij de android-sdk zit wel.
T-Mobile levert als sinds een paar jaar simlockvrije toestellen (waaronder nu dus ook de iPhone) bij hun abonnementen en aangezien de mijne ook uit een T-Mobile shop kunt kan ik je dus melden dat deze bootloader gewoon te unlocken is.
Het enige nadeel van het unlocken van je bootloader is wel dat de telefoon zich daarna weer reset naar de fabrieksinstellingen en je dus al je instellingen en apps (die niet op de sd kaart staan) kwijt bent.
Het unlocken is zo gepiept, de telefoon weer helemaal instellen zoals je hem voorheen had kan helaas wel even duren...
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
niet bepaald heRobolokotobo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:31:
Niet zo druk hier in dit topic.
ik vind het een mooi ding, maar ik heb vaak last van vastlopers, twitter valt 10x per dag uit, opzeg niet erg maar vind ik wel slecht voor zon prijs.
heb ook net dungeon defenders gedownload, voor je in het menu zit is hij al 3x uitgevallen, en je kan niet eens spelen omdat hij tig keer uitvalt.
en daarbij valt mijn play soms gewoon uit, zonder reden. kan je hem weer 2 minuten lang opstarten
Bedankt voor die info, wist het helemaal nietDeliciousBrown® schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 17:02:
@Svenk91
T-Mobile levert als sinds een paar jaar simlockvrije toestellen (waaronder nu dus ook de iPhone) bij hun abonnementen en aangezien de mijne ook uit een T-Mobile shop kunt kan ik je dus melden dat deze bootloader gewoon te unlocken is.
Maar rooten is ondertussen ook al mogelijk op de xperia play (met en zonder locked bootloader, er zijn 2 manieren).
Heb zelf een app gemaakt met de sample code van SE die je kan gebruiken om je touch pad (touch screen kan ook) te testen op nauwkeurigheid: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1045374
Anoniem: 351229
weet iemand of een screenprotector nodig is? (ik heb nu een milestone met gorilla glas, ding is echt krasvrij)
en ik ben opzoek naar het witte mediadock (dk300), kan geen winkel vinden in nederland (confuzed).
Anoniem: 22515
op de site van redcoon heb ik de dk300 te koop zien staan.Anoniem: 351229 schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:52:
en ik ben opzoek naar het witte mediadock (dk300), kan geen winkel vinden in nederland (confuzed).
Ik heb hem daar zelf ook besteld. Of iig gereserveerd.
Ik heb vorige week vrijdag mijn xperia play besteld.
Ik kan niet wachten!
Anoniem: 351229
Alvast mijn eerste indruk:
my finest phone sofar (vorige telefoon: motorola milestone).
er zit al een screenprotector op het scherm en ik heb een reserve schermcondoom erbij gekregen + nepleren beschermhoes.
wat erg aardig is is dat er ook een autolader + 2 usb kabels bijzitten.
gamen is geweldig, gunbro's FTW! (kom op met online bro's!)
media is erg goed, draait allemaal soepel.
Vandaag meteen een heavy use dagje van gemaakt (werk simmetje erin, veel bellen, constant wifi en natuurlijk veel collega's die er ff mee willen spelen).
nu 10u40 in gebruik (zonder taskkiller, 68% is kennelijk door google maps opgevreten).
battery level: 64%
Houdt een keer een Desire Z/Nexus S of Xperia Arc vast en je ziet meteen hoe slecht het scherm van de Play is... Voor de rest idd een fijne telefoon, maar dat komt natuurlijk door de gaming controls...Anoniem: 351229 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:59:
hiep hiep, heb em nu een dagje binnen
Alvast mijn eerste indruk:
my finest phone sofar (vorige telefoon: motorola milestone).
er zit al een screenprotector op het scherm en ik heb een reserve schermcondoom erbij gekregen + nepleren beschermhoes.
wat erg aardig is is dat er ook een autolader + 2 usb kabels bijzitten.
gamen is geweldig, gunbro's FTW! (kom op met online bro's!)
media is erg goed, draait allemaal soepel.
Vandaag meteen een heavy use dagje van gemaakt (werk simmetje erin, veel bellen, constant wifi en natuurlijk veel collega's die er ff mee willen spelen).
nu 10u40 in gebruik (zonder taskkiller, 68% is kennelijk door google maps opgevreten).
battery level: 64%![]()
Ik mag mijn Xperia Play morgen ophalen!
Kan niet wachten, ga ik over van een iphone 3g naar een xperia play.
Eindelijk van die iphone af

ik dacht dat dit aan fast reboot lag(appje) die verwijderd maar hij doet nog steeds hetzelfde. iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen
Ik heb via een app 'emuroms' een 'psx4droid v2' kunnen downloaden, deze werkt nu perfect op m'n play.Ywa schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:05:
Ik zit te wachten totdat psx4droid gaat werken op de PLAY. Volgens de maker komt dat binnen enkele weken.
psx4droid v3 werkte helaas niet bij mij, het scherm bleef zwart.
Een task killer geinstalleerd misschien? Normaal gesproken behoeft android geen memory maneger app, en doet hij dit zelf redelijk goed.Joris84 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:52:
ik heb vaak het probleem dat mij play uitzichzelf uitvalt, en als hij dan weer opstart komt er een klein zwart popupje met: Xtasks killed, Y memory saved.
ik dacht dat dit aan fast reboot lag(appje) die verwijderd maar hij doet nog steeds hetzelfde. iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen
waar heb je die app gevonden?Anoniem: 22515 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:46:
[...]
Ik heb via een app 'emuroms' een 'psx4droid v2' kunnen downloaden, deze werkt nu perfect op m'n play.
psx4droid v3 werkte helaas niet bij mij, het scherm bleef zwart.
hij staat namelijk niet in de market
Ik heb hem in de market gedownload, maar nu ik hem probeer op te zoeken staat hij er niet tussen. Het zal er wel weer afgehaald zijn, zoals zoveel apps.Joris84 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:54:
[...]
waar heb je die app gevonden?
hij staat namelijk niet in de market
vaak helpt wat googlen naar de app en een appinstaller installeren. Lukt bij mij ook met een hoop apps niet via de market gedownload.
http://www.zodttd.com/downloads/psx4droid.apk
Anoniem: 406525
net wat zitte google ivm met de xperia play en ben hier terecht gekome. heb hem een week en half gelede aangekocht en tis een super ding. Is myn eerste smartphone ook. Daarvoor had ik een W850i.
anyway, heb de eerste dagen wa zitte knoeien met het mobiele internet. gevraagd aan myn provider (Proximus) of ze de instellingen niet via sms konden doorsture want toen werkte het nog niet. vertelde ze me dat da niet ging want dat bestaat nog nie voor die telefoon dus heeft die my een guideline gestuurd via mail (dit is een guideline voor de X10). Heb die exact gevolgd maar werkte nie.
Heb dan uiteindelijk op de site van proximus de service gebruikt om instellingen via sms toe te krijge, en die van de X10 gebruikt. die werkte dan weer wel. vergeleek de 2 instellingen en zag dat bij die van guideline en de sms instellingen 1 verschil was: APN type: bij guideline zegt da ik "internet" moest invulle terwijl bij de sms-instellinge die ik heb toegekrege "default,supl" stond.
mobiel internet werkt nu wel maar alleen 2G is beschikbaar, hoe kan ik 3G gebruike en/of welke instellingen moet ik wijzigen?
heb wel gemerkt in de periode dat myn mobiel internet niet werkte en ik die guideline aan het volgen (en mee aan het prutsen) was da er wel 3G stond, kon het selecteren bij mobiele providers (nie da het toen uitmaakte want die guideline instellinge werkte niet).
Welke provider heb je dan?Anoniem: 406525 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:50:
hello,
net wat zitte google ivm met de xperia play en ben hier terecht gekome. heb hem een week en half gelede aangekocht en tis een super ding. Is myn eerste smartphone ook. Daarvoor had ik een W850i.
anyway, heb de eerste dagen wa zitte knoeien met het mobiele internet. gevraagd aan myn provider (Proximus) of ze de instellingen niet via sms konden doorsture want toen werkte het nog niet. vertelde ze me dat da niet ging want dat bestaat nog nie voor die telefoon dus heeft die my een guideline gestuurd via mail (dit is een guideline voor de X10). Heb die exact gevolgd maar werkte nie.
Heb dan uiteindelijk op de site van proximus de service gebruikt om instellingen via sms toe te krijge, en die van de X10 gebruikt. die werkte dan weer wel. vergeleek de 2 instellingen en zag dat bij die van guideline en de sms instellingen 1 verschil was: APN type: bij guideline zegt da ik "internet" moest invulle terwijl bij de sms-instellinge die ik heb toegekrege "default,supl" stond.
mobiel internet werkt nu wel maar alleen 2G is beschikbaar, hoe kan ik 3G gebruike en/of welke instellingen moet ik wijzigen?
heb wel gemerkt in de periode dat myn mobiel internet niet werkte en ik die guideline aan het volgen (en mee aan het prutsen) was da er wel 3G stond, kon het selecteren bij mobiele providers (nie da het toen uitmaakte want die guideline instellinge werkte niet).
meer mensen die hier last van hebben of moet ik een firmware reset doen oid?
Geen last van, ik heb eigenlijk het idee na de iphone 3g eindelijk een steady apparaat te hebben.Joris84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:48:
mijn play valt elke dag wel een keer gewoon uit.
Hier ook geen enkel probleem. Enige bug die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat een live wallpaper wel eens kan gaan knipperen, maar als je een fullscreen game start en dan weer naar de home toets gaat, is het goed.Joris84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:48:
Zonder dat de batterij leeg is? Of een andere melding? Want eigenljik heb ik nog nooit meegemaakt dat een Android zo maar uitvalt, dus zou ik denken dat het wat hardwarematigs is (1 jaar ervaring met 3 android toestellen en een dozijn om mij heen)Joris84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:48:
het komt bij 90% en bij 30% voor.
wat ik aan het doen ben maakt niks uit en ik krijg geen enkele melding.
[ Voor 33% gewijzigd door Joris84 op 22-05-2011 11:54 ]
Heb hetzelfde wel eens meegemaakt tijdens het opladen in de auto / op kantoor, maar dat was de ene keer met de autolader van een Samsung Galaxy S en de andere keer met de oplader van een Blackberry Bold 9780 en heb het sindsdien ook niet meer gehad.Joris84 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:48:
In eerste instantie dacht ik dat het aan het feit lag dat van mijn toestel de boatloader unlocked was en doordat ik hem geroot had, maar sinds ik die laders wat vaker gebruik is het niet meer voorgekomen, dus het zal wel iets eenmaligs geweest zijn...
http://www.androidplanet....ria-play-multimedia-dock/
Self reflection is the school of wisdom
Ik ben namelijk wel benieuwd of deze telefoon al is aangeslagen bij het grote publiek.
De prijs is al redelijk veel (? en snel?) gedaald. Bovendien wordt er hier op het forum amper meer over gesproken.
Kan ik hier uit opmaken dat Sony veel meer van de play verwachtte en dus misschien wel een flop is? Of is deze conclusie veel te snel gemaakt en bovenal voorbarig!?
Vooral omdat de specificaties gewoon ronduit slecht zijn voor het geld. Lelijk scherm, middelmatige processor. Wel een goede gamepad, maar daar betaal je geen 200-300 euro premium voor.
[ Voor 29% gewijzigd door Willaaam op 27-05-2011 00:52 ]
koop geen play. ik heb hem en persoonlijk heb ik er spijt van. gamepad gebruik ik nauwlijks en verder is het alleen dood gewicht(niet merkbaar erg oid maar toch).
ik had liever een arc/sgs2 gehad. maarja..
[ Voor 10% gewijzigd door Joris84 op 27-05-2011 01:09 ]
De verkoopcijfers van de PS One spellen voor de Play vallen behoorlijk tegen.
Het toestel zelf is behoorlijk in prijs aan het dalen, nu al voor minder dan 400 euro verkrijgbaar.
Ik heb hem daarnet voor het eerst IRL gezien en moet zeggen dat de grootte meevalt (ik dacht dat het te groot ging zijn).
Ik ben steeds meer geinteresseerd in de Play.
Maar eerst nog afwachten hoe de prijs verder evolueert en zien welke spellen er nog uitkomen.
Ik kan blijven wachten tot ik de prijs goed vindt, maar hoelang wil ik dit doen? Want de specs worden steeds slechter (er komen in hoog tempo nieuwe telefoons met veel betere specificaties). Misschien wachten op de nieuwe play. Weet iemand of hier uberhaupt plannen voor zijn.
Jammer het was een goed idee maar de prijs is simperweg te hoog en de kwaliteit te laag.
... toendertijd leek het me een goede aankoop..Twister336 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:01:
Als je de gamepad niet gebruikt zie ik niet in waarom je een Play zou kopen
ik ga nu proberen mijn play te verkopen, om er een (sgs2?)andere telefoon voor te kopen.