Daarom, waarom wil zune die nieuwe cc niet accepteren?
Alternatief: een pre paid cc uit de USA?
Alternatief: een pre paid cc uit de USA?
of het werkt of niet is niet relevant als je support wilt hebben dan zijn er diverse opties, maar een NL cc aan een UK adres koppelen gaat support niet voor je op kunnen lossen als het dan ineens niet meer werkt. vandaarDomino schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:07:
Vast, maar een oude nl cc werkte wel met datzelfde zune account.
Dat is het vreemde eraan.
Jij schetst precies de reden waarom we vorig jaar niet gelanceerd zijn. Geen ondersteuning voor de NL marketplace. Dat weerhield echter de winkels niet om de toestellen toch te verkopen waarbij we hebben gevraagd of de winkeliers de kopers hiervoor wilde waarschuwen (nogmaals, MS verkoopt geen toestellen)Domino schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:55:
Ok, dus ik ben (populair gezegd) de sjaak? Er is een situatie ontstaan welke Microsoft heeft toegestaan / gedoogt maar nu niet meer.
Is mijn angst gegrond dat ik straks wellicht al mijn apps en games, welke nu aangekocht zijn, misschien kwijt ben? Zitten die gekoppeld aan mijn Live of Zune account?
Ik snap er sowieso geen bal van dat Microsoft het ooit heeft toegelaten om mijn NL live account te koppelen aan een US Zune account. Viel me gisteren ook pas op.
Anoniem: 125883
Ja, we zeuren hier als MS NL al heel lang over bij het productteam, verhuizen is nou niet echt een raar scenario. Ik verwacht zelf dat dit met win8 wel gefixed gaat worden. (fingers crossed)Domino schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:09:
@matthijs
Sorry dat ik dit zomaar tegen jou als persoon ventileer, het is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk.
Maar Microsoft mag hier best eens naar kijken, wat nu als ik ga emigreren? Dan ontstaat hetzelfde probleem. Het is sowieso maar een rare beperking dat je de lokalisatie van het Zune account niet kan veranderen. Zelfs buiten dat, het is niet eens de lokalisatie van het Zune account, maar het Microsoft Billing account wat daaraan gekoppeld is (en dat is weer wel mijn live id).
Maar buiten dit hele verhaal, heb jij (of iemand anders), ervaringen met pre paid credit cards?
Win8 en zelfs nog met twijfel... Super fijn dat MS NL hier op hamert, maar het had er al wel in moeten zitten. Los van de verhuizing, had het ook moeten kunnen (van mijn part maar eenmalig) om de "oude" WP7 gebruikers te laten verhuizen (migreren) naar een NL account.Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:26:
[...]
Ja, we zeuren hier als MS NL al heel lang over bij het productteam, verhuizen is nou niet echt een raar scenario. Ik verwacht zelf dat dit met win8 wel gefixed gaat worden. (fingers crossed)
Nee, het 'oude' WP7' scenario is zo klein dat is geen reden om veel engineering en test effort te investeren.WingsOfFury schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:15:
[...]
Win8 en zelfs nog met twijfel... Super fijn dat MS NL hier op hamert, maar het had er al wel in moeten zitten. Los van de verhuizing, had het ook moeten kunnen (van mijn part maar eenmalig) om de "oude" WP7 gebruikers te laten verhuizen (migreren) naar een NL account.
Ok, MS heeft zelf de telefoons niet verkocht, maar een miljarden bedrijf kan toch wel een beetje service leveren?
Vind dit erg slordig van MS, maar begrijp dat dit niet jouw verantwoordelijkheid is.
Sowieso slaat het landen systeem nergens op. Bijna de helft (ok, een beetje overdreven) van mijn Marketplace is gevuld met spaanse en franse boeken van € 8,00 per stuk. En die komen er per dag 10 keer bij, het maximum aantal apps dat per dag mag worden ge-upload. Als ze die nou eens even filteren dan...
eens, taal aanpassen zou logisch zijn, is ook feedback die we aan het team hebben gegeven.Anoniem: 125883 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:52:
Kunnen ze het dan gewoon niet toelaten dat je zelf de taal van de Marketplace kunt kiezen?
Al mijn elektronische spullen zijn in het Engels ingesteld. Mijn WP7 toestel dus ook. Maar de gebruiker wordt verplicht om de door Microsoft gekozen taal te gebruiken in de Marketplace.
In België is dat zeer storend, omdat we met 3 officiële talen zitten en de voertaal dus absoluut niet het Frans is. En wat voor de mensen die gewoon in een land werken waar ze de taal niet meester zijn en gewoon alles in het Engels doen?
Ik vind dat je toch op z'n minst voor eender welke marketplace je Engels moet kunnen selecteren als taal voor de storefront/ui of hoe het ook genoemd wordt.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Het kan voor de helft. Uit nieuwsgierigheid heb ik even mijn tel in het Engels ingesteld;Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:09:
[...]
eens, taal aanpassen zou logisch zijn, is ook feedback die we aan het team hebben gegeven.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq