Toon posts:

Partitie geformateerd

Pagina: 1
Acties:

• Dw1-nl
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20-09 11:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde zojuist mijn oude windows xp partitie formatteren die ik naast mijn windows 7 had. Nu heb ik perongeluk mijn windows 7 partitie snel geformateerd inplaats van mijn windows 7 partitie.

Nu ben ik al mijn ZEER belangrijke bestanden kwijt waar ik geen backup van heb nu zit ik @ubuntu die ik ook geinstalleerd heb en ben ik aan de slag gegaan met het programma testdisk. Maar ik weet niet hoe ik nu verder moet en wat ik moet doen, om mijn bestanden te rede. Is hier iemand die mij hierbij kan helpen? Want ik kom nu niet verder en is zeer belangrijk.

Dwain

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Thematopic: Datarecovery

en dan maar gelijk even deze erbij:

Thematopic: Backups

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Klopt nu kom ik nog niet verder ik zit nu in testdisk heb undelete gebruikt maar dan vind hij geen bestanden, het probleem is ik kom dus alleen op ubuntu dus moet het vanuit ubuntu weer herstellen.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> OM
Datarecovery wordt daar niet voor niks uitvoerig besproken, dan interesseert het werkelijk niet welk OS je gebruikt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:34
Dw1-nl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:12:
Klopt nu kom ik nog niet verder ik zit nu in testdisk heb undelete gebruikt maar dan vind hij geen bestanden, het probleem is ik kom dus alleen op ubuntu dus moet het vanuit ubuntu weer herstellen.
Vertel eens wat je exact hebt gedaan. Testdisk is best een ingewikkeld programma en een simpele undelete partitie knop is er niet echt.
Kijk eens hoe ver je met deze uitleg komt: YouTube: Data Recovery on a Formatted Drive with TestDisk by Britec
En zo zijn er tig manuals op youtube of andere sites.

[Voor 12% gewijzigd door job op 23-10-2010 00:03]

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
job schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:59:
[...]

Vertel eens wat je exact hebt gedaan. Testdisk is best een ingewikkeld programma en een simpele undelete partitie knop is er niet echt.
Kijk eens hoe ver je met deze uitleg komt: YouTube: Data Recovery on a Formatted Drive with TestDisk by Britec
En zo zijn er tig manuals op youtube of andere sites.
Ik heb een Ubuntu partitie, Windows 7 en Windows xp. Nu wilde ik windows xp weg doen en formateren dat werkte niet vanuit windows 7 dus denk ik doe er hirens bootcd in doe je windows xp starten vanaf cd doe je dan formateren, maar ik ezel heb inplaatst van mijn windows xp partitie mijn windows 7 partitie geformateerd. Dus windows 7 partitie is helemaal leeg, heb er ook nog niks naar toe geschreven. Ik zal even kijken naar het filmpje.

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:34
:)
Ik bedoelde wat heb je in testdisk gedaan om de partitie terug te krijgen?

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
job schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:16:
:)
Ik bedoelde wat heb je in testdisk gedaan om de partitie terug te krijgen?
Ik heb nu de ubuntu livecd ern gedaan een vriend heeft me geholpen testdisk werkte niet maar photorec wel maar nu zet die alle bestanden terug in allemaal verschillende folders is er een manier dat hij ze ook weer in de mapen terug zet, ik vind er niks van op google.

Het enige wat ik eigenlijk terug wil halen van die windows partitie is de map mijn documenten dus.

Of ik moet getdataback gebruiken maar die moet ik draaien via windows waar ik dus niet opkom?

[Voor 17% gewijzigd door Dw1-nl op 23-10-2010 17:27]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee