Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Ik wil de Logitech g110 kopen. Pricewatch link: pricewatch: Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty)

Echter ik wil de versie met 2 lange shifts hebben. Dit schijnt een US versie te zijn. Ik heb hem eerst bij een webwinkel gekocht die mij garandeerde dat het die versie zou zijn. Op de doos die ik gisteren ontving stond ook de versie met 2 lange shifts afgebeeld echter die versie zat niet in de doos want het was de versie met een korte shift aan de linkerkant. Ik ga hem dan ook weer retourneren want ik wil perse 2 lange shifts omdat ik niet aan de layout kan wennen met de korte shifts. Op heel veel websites worden wel de versies met lange shifts afgebeeld maar dat is vervolgens niet daadwerkelijk wat ze leveren kunnen.

Weet iemand waar ik dit toetsenbord kan kopen met 2 lange shifts? Desnoods dat hij is te importeren door een webwinkel? Mijn excuses als dit niet de juiste locatie is voor deze vraag maar dit gaat in principe over hardware vandaar dat ik mijn vraag hier even stel.

Voor alle duidelijkheid ik wil dat hij er zo uitziet qua layout:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qhkychOmmKqbHamddSJNPevB/full.png

en niet zo:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PUaiyodOL6SX0WjPloh0zzDp/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:14
Er zijn volgens mij heel wat topics over dit onderwerp te vinden:
http://gathering.tweakers...D%5B%5D=6&where=Dit+forum

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Herman

FP ProMod
Ik kan me nog een draadje herinneren over een soortgelijk Logitech toetsenbord: Logitech G510 - keyboard layout

Ik heb ook de g110 en kocht deze in de veronderstelling de amerikaanse lay-out te hebben. Plaatje bij de webshop en zelfs op de verpakking stond het US model maar bleek toch een europees model te zijn. Ik heb het erbij gelaten maar na enkele weken merkte ik het verschil niet meer. Het valt dus achteraf nog wel mee (in mijn geval).

Maar in jou geval had je de garantie van de verkoper. Ik zou de verkoper eerst met dit probleem confronteren en hem de kans geven zijn fout te herstellen. Heb je de garantie trouwens zwart op wit?
Succes :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Herman87 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:22:
Ik kan me nog een draadje herinneren over een soortgelijk Logitech toetsenbord: Logitech G510 - keyboard layout

Ik heb ook de g110 en kocht deze in de veronderstelling de amerikaanse lay-out te hebben. Plaatje bij de webshop en zelfs op de verpakking stond het US model maar bleek toch een europees model te zijn. Ik heb het erbij gelaten maar na enkele weken merkte ik het verschil niet meer. Het valt dus achteraf nog wel mee (in mijn geval).

Maar in jou geval had je de garantie van de verkoper. Ik zou de verkoper eerst met dit probleem confronteren en hem de kans geven zijn fout te herstellen. Heb je de garantie trouwens zwart op wit?
Succes :)
Bedankt. Ja ik heb die garantie echt zwart op wit. Ze zeiden vanmiddag alleen dat het toetsenbord wat ik wil niet te leveren valt en dat het dus foute informatie betrof. Wel vreemd gezien de medewerker het aan de importeur gevraagd had en die zeiden dat ik de versie met lange shifts zou krijgen. Niet dus. Dat wordt morgen als rma versturen. (ellende altijd omdat je alles voor moet schieten enzo ;( ) Alvast bedankt voor de hulp in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 13:55

slb

Bwoah......

Heb je inmiddels wel al een G110 met lange shift kunnen bemachtigen?

prompt $p $g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
Ik ben op dit moment ook stad en land aan het afbellen voor een US versie. Iemand hier al succes mee gehad?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21
Ik heb een paar maanden terug een G110 opgepikt bij CDromland in Breda en ik heb gewoon een lange shift. Nooit over nagedacht dat dat dan een US versie was??

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 14:06
Ik ben toch maar voor die andere versie gegaan.....eens kijken of ik eraan kan wennen. Werd gek van dat zoeken! :X

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pehr
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06-2024
Heeft iemand de G110 met grote shift al gevonden?
Ik zal CDRomland maar eens een mailtje sturen of zij hem met grote shiftknop hebben, reactie laat ik hier weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pehr
Bij CDRomland is het ook kleine shift helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:36
Pehr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:55:
Bij CDRomland is het ook kleine shift helaas
Die van mij komt bij 4Launch vandaan, ook met kleine shift. Merk er persoonlijk vrij weinig van, dus je zou ook een non-US versie even kunnen proberen ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pehr
Ik heb ondertussen de versie met grote shift binnen!

Op amazon.com besteld, was in totaal 90 euro kwijt, inclusief verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 13:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

www.ebay.com kan je ook proberen :) let er wel op dat je net als bij amazon.com ffe moet wachten.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pehr
Ik had hem bij amazon overigens op dinsdag besteld, en vrijdag had ik hem binnen.
Pagina: 1