NickThissen schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:16:
Ik kom de laatste chicane niet goed door... Als ik hem in de 4 neem dan lukt hij elke keer, maar dan haalt m'n ghost me in op het laatste rechte stuk ook al lig ik een 0.7s voor ofzo. Als ik hem in de 5 neem lukt hij 9/10 keer niet, dan spin ik uit of vlieg ik de muur in omdat ik niet kan sturen... Moet je daar nu gewoon geluk mee hebben of hoe halen jullie die zo snel

Ik kom nu wel in de buurt steeds, net nog 1:10.722 gereden (6 ms langzamer LOL), maar steeds op dat laatste rechte stukje ben ik te langzaam omdat ik de chicane niet voluit kan nemen...
Ja, die chicane is het rotste stuk... en uitgerekend aan het einde...! Had liever gehad dat die aan het begin was... Ik heb nu net WEER drie keer onder m'n tijd gereden en weer vloog ik er in die laatste bocht uit of spinde ik... Zo balen... De 4e keer dat ik weer voorlag, ging ik wat voorzichtiger door de bocht en haalde ik de finish wel, maar ja, toen haalde m'n ghost me dus weer in... Tijd was toen 1.11.001 (screenshot is later genomen, toen ik er mee ging kappen):
Het zijn ook verschillen van niks, natuurlijk!
Ik rij op dit moment dus redelijk makkelijk rond de 1.11 (helemaal nu ik twee bepaalde bochten echt anders aansnij), alleen die laatste bocht... je moet volgens mij toch gewoon wat mazzel hebben... Zonder mazzel kom je er gewoon niet, lijkt wel. Ik zou niet weten wat ik anders deed toen ik die 1.10.950 reed... Pure mazzel in die chicane...
Ik neem 'm de laatste tijd trouwens in z'n 5 en rem ietsje langer dan ik zou willen: bij het tweede 'wittige bordje' aan de linkerkant rem ik en stuur ik in (veel later dan ik in het begin deed). Misschien heb je daar wat aan.

Maar als ik onder druk rij, vlieg ik 9 van de 10 keer tegen de muur rechts of ik spin of ik rij teveel over de eerste curbs... Wat dat betreft ben ik allang blij dat ik tenminste 1 keer onder de 1:11 heb gereden!
Trouwens, heel wat anders: vanmiddag dacht ik tijdens het rijden, toen de ghost vlak op m'n hielen zat: 'Het zou te gek zijn als die ghost nu uit de bocht vloog: dan zou ik makkelijk winnen...' Hehehehe, ik speel het spelletje te vaak, denk ik.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 31-10-2010 17:39
]