Wtf, waar zijn je handen xD Is dat een mod ofzo? is dat niet irritant

Vond het al raar om te kijken laat staan om ermee te rijden. Wel netjes hoor. Ik snap nog steeds niet hoe jullie zo laat kunnen remmen... Ook die chicane in de 4 na het lange stuk, ik rem zodra ik langs de curbs zit en dan haal ik de bocht net in de 4, jullie remmen echt veel later en halen het nog steeds gemakkelijk.
Als het goed is is het nog tot morgen 11 uur 's ochtends mogelijk om tijden in te zenden, daarna zal de site het niet meer toelaten (hoop ik

). Ik ben benieuwd of alles heel blijft als ik de sessie afsluit. De punten zullen automatisch verdeeld worden. Lokaal heb ik het getest en ging alles goed, maar je weet maar nooit... Voor de zekerheid ben ik even een backup systeem erin aan het bouwen zodat de database in ieder geval een backup heeft elke keer dat zoiets drastischs als het sluiten van een sessie gebeurt.
Kriebelkous: ik denk dat ik morgen wel tijd heb om de sessie te sluiten en een nieuwe aan te maken, maar als je na 12 uur nog steeds geen nieuwe ziet mag jij het doen. Aub deze procedure volgen:
- Op de 'Sessies bekijken' pagina, klik op 'Huidige sessie afsluiten'
- Pagina even laten laden. Je zal geen verschil zien (dit is een fout). Niet verversen aub, dan gaat het fout

- In plaats van verversen klik je opnieuw in het menu op 'Sessies bekijken'. Nu zul je zien dat de sessie is afgesloten. De oude sessie met winnaar zal in de lijst komen, en je kunt nu het knopje 'Nieuwe sessie beginnen' gebruiken om een nieuwe sessie aan te maken.
- Onder dat knopje kies je het circuit, einddatum en tijd, en klik je op OK.
- Done

Zoals ik al zei, ik zal het zelf wel doen als ik er ben, hoogstwaarschijnlijk dus, maar zo niet dan weet je wat je moet doen. Als er iets mis gaat nou ja... Ik zorg dat ik er zo snel mogelijk bij ben mocht ik weg moeten
[
Voor 65% gewijzigd door
NickThissen op 22-10-2010 00:04
]