Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Jackal131 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:43:
Hoe pakken jullie trouwens Au Rouge. Als ik deze vol gas neem, dan blijf ik niet op de baan. Ik moet gewoon ff liften voor ik Au Rouge in ga (misschien ligt dit ook wel aan het feit dat ik met controler speel)
Is vol te nemen met gamepad.
Even goed kijken naar het filmpje van Nick hoe de juiste lijn te pakken:

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Dat m'n naam er staat vind ik niet erg, wist trouwens niet dat ie zou prominent achter m'n nick zou komen maargoed, laat lekker staan.

@ red baron en superkuhrtje:
Respect voor jullie tijden, ben al 2 dgn aan 't proberen om m'n eigen tijd te verbeteren maar is nog niet gelukt. Vanaaf helaas geen tijd om te racen, morgen vrij, dus dan nogmaals een ultieme poging.
Nogmaals, topprestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Morgen alweer vrijdag ik denk niet dat ik er nog aan toekom om m'n tijd omlaag te krijgen, maar goed dan gaan we gewoon voor de volgende ronde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

Nieuwe tijd:1:40.469
Helaas door een verklote exit voor het laatste rechte stuk, en een verklote busstop maar een hele kleine verbetering. Echter deze keer wel met youtube replay.

Kijk en zie de eneurme missers op het einde (klote zenuwen :) )

YouTube: F1 2010 TimeTrial Spa by derx666

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Damn, Heb 2,5 seconden gewonnen met gisteren. Nu 1.45.202. Ik kom eraan heren!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb net ook nog even geprobeerd, maar het wil niet meer. Ik weet niet wat ik gedaan heb een paar dagen geleden om een 1:40 te rijden, maar ik kom echt niet meer in de buurt. Alles rond de 1:42... M'n ghost zit na de eerste bocht al 10 meter voor me :F Ik geef het officieel op, nu maar hopen dat ik op de 9e plek blijf staan tot morgenvroeg 11 uur >:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Ik geef het ook op.. Ik ga mijn tijd niet meer proberen te verbeteren.

Heb even wat andere dingen aan mijn hoofd, mn vriendin heeft het uitgemaakt, dus vanavond even tijd met vrienden.. Morgen weer een nieuwe dag :(

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

@Superkuhrtje: ahh crap, da's minder... Sterkte ermee !
En je weet het: vrouwen maken meer kapot dan drank ooit goed zal kunnen maken, maar de drank helpt iig om het eerste beetje ellende weg te nemen.....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Klopt.. vanavond even Risken met vrienden en daarna de stad in.. 5 jaar relatie.. Pats boem, zonder enig idee te hebben :(

Kom maar op met de volgende baan!

Regen zou ook keertje leuk zijn. Alleen jammer dat je geen vaste hoeveelheid regen in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Verbetering van PB:

Naamdr_dreey (Daniel Dreeijers)
CircuitSpa (Belgium)
AutoMcLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
GearboxManual
Tijd01:39.241

Afbeeldingslocatie: http://i515.photobucket.com/albums/t356/drdreey/spa.jpg

Meer zit er niet in vanaaf.

@ Superkuhrtje:
Rot voor je man, sterkte.

[ Voor 3% gewijzigd door dr_dreey op 21-10-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naamcrinoc
CircuitSpa (Belgium)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:42.277

Op de PC van me broer met stuur, jammer dat ik eerder deze week met een gamepad op me eigen PC een tijd haalde van 1:42:045, scheelde heel wat plekken op de lijst. Kon niet wachten met afsluiten en maar Alt F4 gedaan.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Yesssss... V3g3ta voorbij... Kijken of ik Hoogie nog kan pakken :)

Naamderx666
CircuitSpa (Belgium)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G25
GearboxManual
Tijd01:40.162

Video staat hier: YouTube: F1 2010 Spa Time trial derx666 1:40.162

Edit:

Net nog eens 30 ronden gereden ofzo, en ik heb mijn tijd wederom verbeterd naar:

Naamderx666
CircuitSpa (Belgium)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G25
GearboxManual
Tijd01:39.807

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/6637/f12010139807derx666.jpg

video: YouTube: F1 2010 Spa Time trial derx666 1:39.807

[ Voor 35% gewijzigd door derx666 op 21-10-2010 23:56 . Reden: Nieuwe tijd + jpg + video toegevoegd ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wtf, waar zijn je handen xD Is dat een mod ofzo? is dat niet irritant :S Vond het al raar om te kijken laat staan om ermee te rijden. Wel netjes hoor. Ik snap nog steeds niet hoe jullie zo laat kunnen remmen... Ook die chicane in de 4 na het lange stuk, ik rem zodra ik langs de curbs zit en dan haal ik de bocht net in de 4, jullie remmen echt veel later en halen het nog steeds gemakkelijk.

Als het goed is is het nog tot morgen 11 uur 's ochtends mogelijk om tijden in te zenden, daarna zal de site het niet meer toelaten (hoop ik ;)). Ik ben benieuwd of alles heel blijft als ik de sessie afsluit. De punten zullen automatisch verdeeld worden. Lokaal heb ik het getest en ging alles goed, maar je weet maar nooit... Voor de zekerheid ben ik even een backup systeem erin aan het bouwen zodat de database in ieder geval een backup heeft elke keer dat zoiets drastischs als het sluiten van een sessie gebeurt.

Kriebelkous: ik denk dat ik morgen wel tijd heb om de sessie te sluiten en een nieuwe aan te maken, maar als je na 12 uur nog steeds geen nieuwe ziet mag jij het doen. Aub deze procedure volgen:
  1. Op de 'Sessies bekijken' pagina, klik op 'Huidige sessie afsluiten'
  2. Pagina even laten laden. Je zal geen verschil zien (dit is een fout). Niet verversen aub, dan gaat het fout _/-\o_
  3. In plaats van verversen klik je opnieuw in het menu op 'Sessies bekijken'. Nu zul je zien dat de sessie is afgesloten. De oude sessie met winnaar zal in de lijst komen, en je kunt nu het knopje 'Nieuwe sessie beginnen' gebruiken om een nieuwe sessie aan te maken.
  4. Onder dat knopje kies je het circuit, einddatum en tijd, en klik je op OK.
  5. Done :)
Zoals ik al zei, ik zal het zelf wel doen als ik er ben, hoogstwaarschijnlijk dus, maar zo niet dan weet je wat je moet doen. Als er iets mis gaat nou ja... Ik zorg dat ik er zo snel mogelijk bij ben mocht ik weg moeten :+

[ Voor 65% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 00:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:54:
Wtf, waar zijn je handen xD Is dat een mod ofzo? is dat niet irritant :S Vond het al raar om te kijken laat staan om ermee te rijden. Wel netjes hoor. Ik snap nog steeds niet hoe jullie zo laat kunnen remmen... Ook die chicane in de 4 na het lange stuk, ik rem zodra ik langs de curbs zit en dan haal ik de bocht net in de 4, jullie remmen echt veel later en halen het nog steeds gemakkelijk.
Ik had in die 2 video's Driver uitstaan in de graphics settings, zodat ik evt. een hogere framerate ingame zou hebben. Tijdens het terugkijken van de replay viel mij ook ineens op dat mn handen weg waren. Kwa fps scheelde tussen met en zonder driver zowat niks, dus heb ik hem voor de laatste run weer aangezet. Tijdens het gamen heb ik er geen last van als ik mn handen niet zie, daar let ik dan niet echt op :)

Over de bocht: Op de video lijkt het later dan in werkelijkheid. Ik rem net na het begin van de kerbs, en dan niet vol pedaal, maar met gevoel, dat gaat beter.
En vroeg insturen !

[ Voor 23% gewijzigd door derx666 op 22-10-2010 00:16 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
derx666 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Veeeeel rondjes rijden, en op de video lijkt het later dan in werkelijkheid.
Ik rem net na het begin van de kerbs, en dan niet vol pedaal, maar met gevoel, dat gaat beter.
En vroeg insturen !
Nja, je remt in ieder geval later dan ik :p
Mooi die 1:39, volgens mij win je een stuk bij die snelle bocht naar links in de 6 (geen idee ff hoe die heet), die ging een stuk minder goed bij je 1:40 video :)

Site gaat 5 minuutjes offline, even het backup systeem testen.. Zou slecht zijn als hij daar morgen op crashed :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:14:
[...]

Nja, je remt in ieder geval later dan ik :p
Mooi die 1:39, volgens mij win je een stuk bij die snelle bocht naar links in de 6 (geen idee ff hoe die heet), die ging een stuk minder goed bij je 1:40 video :)
Inderdaad, en de busstop ging een stuk beter. Als ik me goed herinner lag ik op de laatste split (lange rechts in 4 vlak voor lang stuk richting busstop) iets van .12x seconden voor op mn ghost. Mn eindtijd was iets van 0.65 sneller.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mooi, backup systeem werkt, dus er kan weinig mis gaan morgen.

Trouwens ook een kleinigheidje toegevoegd: onder 'Tijden bekijken' zit nu een nieuw menu 'Mijn tijden' waar je al je eigen tijden kan zien (in alle sessies en competities). Uiteindelijk kun je hier ook je tijden wijzigen of verwijderen, maar die knopjes doen nog niets.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
NickThissen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:54:

Kriebelkous: ik denk dat ik morgen wel tijd heb om de sessie te sluiten en een nieuwe aan te maken, maar als je na 12 uur nog steeds geen nieuwe ziet mag jij het doen. Aub deze procedure volgen:
  1. Op de 'Sessies bekijken' pagina, klik op 'Huidige sessie afsluiten'
  2. Pagina even laten laden. Je zal geen verschil zien (dit is een fout). Niet verversen aub, dan gaat het fout _/-\o_
  3. In plaats van verversen klik je opnieuw in het menu op 'Sessies bekijken'. Nu zul je zien dat de sessie is afgesloten. De oude sessie met winnaar zal in de lijst komen, en je kunt nu het knopje 'Nieuwe sessie beginnen' gebruiken om een nieuwe sessie aan te maken.
  4. Onder dat knopje kies je het circuit, einddatum en tijd, en klik je op OK.
  5. Done :)
Zoals ik al zei, ik zal het zelf wel doen als ik er ben, hoogstwaarschijnlijk dus, maar zo niet dan weet je wat je moet doen. Als er iets mis gaat nou ja... Ik zorg dat ik er zo snel mogelijk bij ben mocht ik weg moeten :+
zal dr op letten.

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nog even en de nieuwe ronde gaat beginnen: Melbourne (lijkt mij). Zit net ff de tijden van Spa te bekijken: het valt echt op dat de beste tijden zonder hulpjes zijn gereden en de mindere tijden met hulpjes, op een aantal uitzonderingen na, natuurlijk. Maar je ziet echt dat hoe lager je komt op de lijst, hoe meer hulp er is gebruikt: bij de nummers 1 tot en met 15 is 4 keer TC gebruikt en bij de nummers 16 tot en met 30 is 10 keer TC gebruikt...! Het lijkt me toch echt dat je uiteindelijk zonder hulpjes beter af bent (alhoewel je wellicht wat meer moet oefenen). Zal oook met de controller te maken hebben: V3g3ta is de enige in de top met een Joypad: tot aan nummer 18 rijdt iedereen verder met een stuur. Ook manual gears scoort gemiddeld hoger dan automatic.

Nogmaals (ik blijf het herhalen): die site is helemaal TOP, Nick! Echt super: maakt het allemaal 1000 keer leuker om mee te doen dan als we alleen maar wat tijden zouden posten op het forum! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

duh, hoe krijg ik code van je site op deze pagina?

Woei ik ben de langzaamste 8) maar o boy wat ik heb ik een lol :D

[ Voor 41% gewijzigd door backupdevice op 22-10-2010 09:55 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Ik geef officieel op, 5e is niet slecht maar ik kom niet lekker weg in sector2.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
backupdevice schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:53:
duh, hoe krijg ik code van je site op deze pagina?

Woei ik ben de langzaamste 8) maar o boy wat ik heb ik een lol :D
Gewoon het stukje code dat je krijgt hier in je post kopieren.

De sessie is inmiddels afgesloten en de punten lijken correct uitgedeeld te zijn 8) Er zijn nog een paar gebruikers met 0 punten, die hebben geen tijd ingezonden. Helaas, gemiste kans op 1 puntje :+

Ik zal zometeen de nieuwe sessie openen, in Melbourne! Eindelijk een circuit dat ik met de career al wat vaker gereden heb, dus nu zou ik geen opstart problemen moeten hebben en meteen goeie rondjes moeten kunnen rijden. Ik heb alleen werkelijk geen idee wat een snelle tijd is. Kan iemand even op het leaderboard kijken wat de snelste is? Ik heb zo'n gevoel dat we die tijd weer aan gort gaan rijden (nou ja, met "we" bedoel ik de mensen uit de top 5 dan, ik niet :P ).

[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 11:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Damn net te laat ;w Leuk initiatief d:)b

Niet dat mijn 1.44.212 nou zo schokkend is, maar goed. Zat zeker nog wel een seconde of 2 in, maar was het helemaal zat gisteravond.

Op naar de volgende baan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En de nieuwe sessie is geopend

Het ziet er nog erg leeg uit!
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/top5.jpg
Kom maar op met die tijden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Startpost is ook weer bijgewerkt.. we kunnen weer stemmen!
Deze week is er zoveel keuze dat ik zelf niet weet wat ik moet kiezen :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Montreal niet canada???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
yup...
das de 2e keer dat ik een simpele poll verziek.... |:(
:N

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ach trek het je niet aan, we snappen het zo ook wel hoor :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamJ van E
CircuitMelbourne (Australia)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDFP
Dynamic Racing LineCorners Only
GearboxManual
Tijd01:23.554

Zo, wow, niet te geloven, ik ben nummer 1!!!!!!! :+

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/242top5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
derx666 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:38:
ach trek het je niet aan, we snappen het zo ook wel hoor :)
Ik trek het me wel aan.. ik heb gefaald!
De enige optie zal 2 en een half uur zelfkasteining zijn !

oooh wacht.. ben dr alweer overheen volgens mij

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kan vandaag nog geen tijd rijden, maarja. Morgen of zondag gaat dat zeker lukken. Voor volgende keer was lastige keuze, voor mij persoonlijk tussen Montreal en Valencia. Toch montreal gekozen maar ik hoop dat valencia (of singapore) ook nog langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht wat ben ik er al weer flauw van.. op Spa geen waardige tijd kunnen rijden, 1.45.xxx niet eens de moeite om te posten dus.. Net maar begonnen aan Melbourne, een circuit dat me veel beter ligt, man man wat zijn de bugs op dit circuit weer fjin.. Er liggen cerb stones maar o wee als je die gebruikt, dan is het direct invalidated lap ook al schamp je ze amper, en nog erger, vanaf de leuke links rechts combo (weet de naam zo niet meer, na het snelle flauwlinkse gedeelte) is 1mm buiten de baan direct invalidaded next lap, op deze manier schiet het niet op.. Ben meer aan het proberen cerbs niet te schampen dan tijd te rijden, ik wacht wel tot na de volgende patch, als dit gefixed is.. De eerste bocht kun je zelfs met 4 wielen over de cerb stone nemen zonder dat die invalidated wordt, maar vanaf dan is het te overdreven.. Tijd ergens 1.26.9 zoveel, zou er zelf nog aardig wat vanaf moeten krijgen maar de snelle jongens hier zullen wel rond de 1.21 komen schat ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:49:
Zo, wow, niet te geloven, ik ben nummer 1!!!!!!! :+
Not anymore you're not :+
NaamNickThissen
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Momo Racing
GearboxManual
Tijd01:22.915

Nog niet gespeeld met de setup, er kan nog wel flink wat vanaf. Ik verwacht lage 1:20'ers te zien van de vorige top-5 mensen! Als het niet nog lager is.

ik kan bij die Shell bocht het rempunt niet vinden :( Steeds te vroeg of te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 13:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik hoop trouwens dat we volgende week niet voor montreal kiezen.

Mijn 3 favoriete circuits zijn namelijk melbourne, spa en montreal, dus dat betekent dat ik dan na 3 weken al mn favoriete circuits al heb gehad. Ik zou liever een minder bekende doen.
Istanbul bijv.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Quacka schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:07:
Ik hoop trouwens dat we volgende week niet voor montreal kiezen.

Mijn 3 favoriete circuits zijn namelijk melbourne, spa en montreal, dus dat betekent dat ik dan na 3 weken al mn favoriete circuits al heb gehad. Ik zou liever een minder bekende doen.
Istanbul bijv.
Dit is wel waar ja. Misschien kunnen we beter gewoon random een circuit kiezen elke week. Als we gaan stemmen dan stemt natuurlijk iedereen op z'n favoriet, en dan zijn na 5-6 weken ofzo alleen nog de circuits over die niemand leuk vind... Veel beter om dat een beetje te verspreiden, zodat we niet op het eind nog maar 5 mensen over hebben omdat de rest het circuit niet leuk vind.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
daar moet je tussenin gaan zitten..

graag gedaan :+

[ Voor 10% gewijzigd door Kriebelkous op 22-10-2010 14:30 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, tjonge, ik had verwacht dat mijn tijd wel een tijdje bovenaan zou staan... :?

(GRAPJE! :+ :+ :+ )

Maar ik zie het alweer: ook hier geen topnotering voor mij: ik had gisteravond wat tijd en heb al aardig wat rondjes op Melbourne gereden. Zit alweer redelijk aan m'n top daar. :P Maar goed, mindere rijders moeten er ook zijn anders zijn de toppers geen toppers meer... 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:12:
Er liggen cerb stones maar o wee als je die gebruikt, dan is het direct invalidated lap ook al schamp je ze amper, en nog erger, vanaf de leuke links rechts combo (weet de naam zo niet meer, na het snelle flauwlinkse gedeelte) is 1mm buiten de baan direct invalidaded next lap, op deze manier schiet het niet op.
Ja, dat viel me gisteren ook op: dat het verschil tussen wat wel en niet mag op de cerbs ERG verschillend is op dit circuit...! Uiteindelijk ben ik zelfs zover gegaan om elke bocht met flashbacks te nemen om te kijken wat wel en niet mag... ;) Somminge mag je inderdaad nauwelijks aanraken en anderen mag je soms zelfs compleet overheen, al scheelt het dan ook weer of je er vroeg of laat overheen schiet... Maakt het allemaal wel wat lastig. En ik merkte ook dat je op deze baan soms METEEN al een invalidatetd next lap krijgt: bij andere banen moet je (volgens mij) minstens twee fouten maken...

Dat hele unvalidated next lap zuigt trouwens zwaar.... Ik kan me goed voorstellen dat je zo'n straf krijgt bij een fout in de laatste bocht(en) omdat je dan voordeel kan halen voor de volgende ronde, maar een unvalidated lap door een fout ergens middenop het circuit slaat gewoon nergens op...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je krijgt alleen een invalidated next lap als je in section 3 ernaast gaat. Voor zover ik weet kun je in section 1 en 2 nooit invalidated next lap krijgen, en krijg je in section 3 altijd een invalidated next lap. In de patch zullen ze dit trouwens beter maken waar er per circuit gekeken wordt of je er voordeel mee zou hebben of niet.

Het valt me trouwens op dat het op dit circuit niet zoveel uitmaakt of je een flying lap doet (dus na een restart) of na een invalid lap gewoon door rijdt. Normaal reed ik gewoon door omdat je dan sneller over de finish komt, maar dat merk ik hier niet, dus nu doe ik gewoon restart zodra ik invalid next lap krijg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat een "vervelende baan" voor een timetrial om het even netjes uit te drukken. Heb er alvast een 1:22.748 uitgeperst, maar dat moet nog zeker een seconde of 1.5 sneller kunnen. Verlies zowat in elke bocht tijd om maar niet een invalidated lap te krijgen. Tijdelijk maar even de racing limne weer aangezet om de baan te leeren, maar die gaat straks wel weer uit.

Naamderx666
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G25
Dynamic Racing LineAlways On
GearboxManual
Tijd01:22.748

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Precies hetzelfde probleem hier. Ik heb net anderhalf uur ofzo zitten rijden, vast wel 100 rondjes, geen ENKEL rondje geldig... Wordt er niet goed van :( Ik zit na de eerste bocht al zo'n 10 meter voor m'n ghost, maar als ik niet invalid wil rijden dan wordt ik gewoon langzaam ingehaald omdat ik in elke bocht moet inhouden. Als ik een keer voluit ga dan is het bij elke bocht 90% kans dat ik invalid krijg...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ja inderdaad, om gek van te worden. Ik hoop dat die patch een beetje vlot uitkomt, denk dat ik dan de game wel ga kopen. Op dit moment rij ik nog met een "testversie" :)
Maar als ik zo op youtube kijk voor filmpjes van hotlaps Melbourne, dan is de snelste die ik tegenkom 1.21.640. En dat moet wel te doen zijn. Ben alleen bang dat als RedBaron, Superkuhrtje en DrDreey aan de slag gaan ik in huilen uitbarst omdat ze zoveel sneller zijn :)

btw, is het mogelijk om je website aan te passen, dat je ook makkelijk vorige sessies kunt terugzien, en evt. een leaderboard met de huidige stand ik het "kampioenschap" ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waar staat die lap van 1.21 dan? Ik kon alleen 1.23 vinden... En dat van vorige sessies kijken kan al, er moet alleen nog een manier komen om de vorige sessie in de grid te selecteren en dan op een knop drukken, en dat werkt niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
GearboxManual
Tijd01:22.337

Met setup van:
http://www.racedepartment...urne-australia-dry-8.html

Afbeeldingslocatie: http://i515.photobucket.com/albums/t356/drdreey/melbourne.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ahzo, komt wel goed dus :) Ohja, misschien verstandig om het mogelijk te maken dat je een soort default profiel per persoon kunt instellen met wat voor controller/assists enz., niet alleen PC of XBOX. Nu moet je elke keer bij een tijd doorgeven alles weer opnieuw invullen.
Maar ik vind je site wel fijn hoor, ik mekker alleen tips om het gebruiksgemak evt te verbeteren.

Link naar video: https://www.youtube.com/watch?v=inECtlKuNss

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

NaamV3g3ta (BSG Athena)
PlatformPC
ControllerJoypad
Racing WheelLogitech Cordless Rumblepad II
Traction ControlMedium
GearboxAutomatic
Tijd01:22.840

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shitzooi. Na een paar ZOWAT verbeterde tijden (spins in de laatste bochten, grrrrr...) ben ik zowat bij de finish, loopt het spel COMPLEET vast! Heb ik nog nooit gehad! :X

Zoals elke week wordt het alweer spuugzat, haha! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Kan zijn dat ik er compleet overheen kijk op de site. Maar is er ergens ook de volledige uitslag van de vorige sessie te zien. En dan bedoel ik de tijden op volgorde en gefilterd op alleen de beste tijd per persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
_A3 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:52:
Kan zijn dat ik er compleet overheen kijk op de site. Maar is er ergens ook de volledige uitslag van de vorige sessie te zien. En dan bedoel ik de tijden op volgorde en gefilterd op alleen de beste tijd per persoon?
Die uitslag is er wel, je kunt hem alleen een beetje moeilijk vinden op de site ;) Als je weet dat de ID van de sessie 12 is dan kun je met deze link er naartoe:

http://www.nickthissen.nl/Pages/ViewTimes.aspx?sid=12

In principe moet dit in de 'Sessies bekijken' pagina komen, bij de grid met afgesloten sessies, maar die mogelijkheid werkt dus nog niet.

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 22-10-2010 17:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiendegloeiende. Ik kap ermee. Wat een ellende, dit. Elke keer ga ik ergens weer een millimeter teveel over de curbs. En dan nog kan ik maar nauwelijks mijn tijd verbeteren die nog geeneens in de buurt komt van de toptijden. Ik ben het zat om uren te klooien en te klieren om alsnog ergens in de middenmoot te eindigen. :X :X :X Goeiendag, zeg, waar heb ik dit spel voor: zeker niet om mijn humeur te verpesten... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:36
* Red Baron doet wat rek en strek oefeningen, klemt z'n stuurtje aan het bureau en gaat er even voor zitten :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

oh shit.....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Ik vind dat Red Baron alleen mee mag doen in een Virgin... O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Quacka schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:33:
Ik vind dat Red Baron alleen mee mag doen in een Virgin... O-) :D
Dan nog veegt hij ons van de baan lol. Letterlijk :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Een eerste rondje die voor velen wel haalbaar moet zijn denk ik.

NaamRed Baron (RedBarom)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:21.709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
|:( |:( |:( :X :X :? :? :?
Ik rijd verdorie 1 25 037....
Oude toptijd voor vandaag was 1 28 xxx

Het wordt deze week echt niks. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:37

Hupske

AFCA

NaamHupske
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelWingman Formula Force GP
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:22.951

Dit is niet mijn beste baan vind ik. heb toch wel erg vaak invalid lap.
maar er moet makkelijk nog wat tijd afkunnen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Zo dat waren de eerste paar rondjes. Later weer even verder.

NaamFlex0r
PlatformPS3
ControllerConsole controller
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:26.585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Red Baron schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:48:
Een eerste rondje die voor velen wel haalbaar moet zijn denk ik.

NaamRed Baron (RedBarom)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:21.709
oooh, dat valt nog mee... Was al bang dat je meteen een 1:20 hoog zou rijden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naamcrinoc
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDriving Force GT
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:22.729

Kan nog wel sneller.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben deze setup eens aan het proberen die Red Baron gepost had:
maar ik ben daar echt VEEL langzamer mee. Ik merk wel dat de auto veel beter stuurt, scherper vooral, en dat ik makkelijker de bochten doorkom, maar op de rechte stukken rijdt m'n ghost me er dik uit... voor de eerste bocht lig ik al 20 meter achter?! Hoe krijg ik em sneller met deze setup?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ok ik kon het toch niet laten om nog even door te gaan en er een seconde af te snoepen. :)

NaamFlex0r
PlatformPS3
ControllerConsole controller
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:25.552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vind dat een hele rare setup. Heel erg op front gericht, veel camber en toe, en een rare rembalans.
Wellicht komt dat omdat degene die de setup gemaakt heeft zelf TC full en abs gebruikt.

Ik denk dat jouw lagere top te maken heeft met de vrij grote front wing angle. Je kunt het echter niet zomaar omlaag zetten zonder dat het complete gedrag van de auto te veranderen.
Ik ben ook niet geweldig wat setups betreft, maar ik gebruik de setup uit hetzelfde topic van pagina 4, maar dan met wat kleine aanpassingen.

Aerodynamics

Front Wing Angle: 2
Rear Wing Angle: 1

Braking

Balance: F 51% - R 49%
Pressure: High
Brake Size: Small

Balance

Ballast Distribution: F 80% - R 20% (deze heb ik aangepast)
Front Anti-roll Bar: 1
Rear Anti-roll Bar: 9

Suspension

Front Ride Height: 1
Rear Ride Height: 1
Front Spring Stiffness: 5 (deze heb ik aangepast)
Rear Spring Stiffness: 5

Gearbox (deze heb ik aangepast)

Gear 1: 133 kph / xxx mph
Gear 2: 164 kph / xxx mph
Gear 3: 193 kph / xxx mph
Gear 4: 224 kph / xxx mph
Gear 5: 256 kph / xxx mph
Gear 6: 289 kph / xxx mph
Gear 7: 325 kph / xxx mph

Engine

Throttle map: Fast
Fuel: N/A

Alignment (Dit heb ik ook aangepast)

Camber front: -1.30
Camber rear: -3.20
Toe front: 0.11
Toe rear: 0.41

Deze bevalt mij persoonlijk wel goed. Let wel altijd goed op dat tijdens de timetrial je throttle map wel op Fast staat, en je frontwing op low. Dit was bij mij op Spa nog wel eens niet zo, en haalde daardoor niet de topspeed op het rechte stuk.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@derx666
Rij zelf ook met deze setup maar vind 'm idd ook erg op bochten gericht, rechtelijn speed blijft niet veel van over. Zal morgen die van jou is proberen.
Red Baron, wat is jou setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Probeer de standaard dry setup (helemaal naar rechts) eens? Met die setup heb ik de 1:22 gehaald, met al die andere kom ik niet lager dan 1:24...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Damn, nu had ik een kansje, en nou verklap ik mn setup :)
Nahh... als iemand met mijn setup beter kan rijden vind ik dat ook mooi. Geeft mij ook weer een uitdaging.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
NaamQuacka
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelSidewinder
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:23.726

Ik begon met een tijd boven de 1:28, die ik een paar weken geleden had gezet.
Dus zo'n 5 seconde eraf. Ik vrees alleen dat er nu hooguit nog een halve seconde af kan, als ik een super ronde rijd. Maar goed: ik blijf maar met J van E strijden...
Aangezien er ongeveer 3 seconde tussen mij en de nr 1 hoort te zitten, vrees ik dat de huidige tijd nog wel ruim verbeterd gaat worden.

edit:
Kunnen we nu nergens de uitslag van Spa terug lezen?
Zou best wel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
derx666 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:23:
[...]

oooh, dat valt nog mee... Was al bang dat je meteen een 1:20 hoog zou rijden.
U vraagt, wij draaien

NaamRed Baron (RedBarom)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxManual
Tijd01:20.970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De 1:20 is inmiddels binnen zie ik... Ik heb net weer een tijd zitten proberen met verschillende setups maar krijg er niets vanaf. Van de week nog maar proberen maar ik verwacht dat ik nu al 'op' ben :-(
Quacka schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:05:
Kunnen we nu nergens de uitslag van Spa terug lezen?
Zou best wel jammer zijn.
Jawel, via deze link:
www.nickthissen.nl/Pages/ViewTimes.aspx?sid=12

Zou via de 'Afgesloten sessies' grid (onder Sessies bekijken) gelinkt moeten worden, maar dat werkt nog niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:16:
[...]

U vraagt, wij draaien

Tijd01:20.970
Zou je misschien weer een video kunnen uploaden (of was jij dat niet vorige keer?), ik vraag me weer eens af waar je die 2 seconden haalt :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@Baron:
Damn, dat wordt weer een harde dobber deze week, respect@1:20er. _/-\o_
Maareh... setup...
Misschien ook logitech setup en ingame setup van je G27... O-) O-)

Ennuh, wie is onze snelle mystery guest, Fuyjin???

[ Voor 13% gewijzigd door dr_dreey op 22-10-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
dr_dreey schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:04:
@derx666
Rij zelf ook met deze setup maar vind 'm idd ook erg op bochten gericht, rechtelijn speed blijft niet veel van over. Zal morgen die van jou is proberen.
Red Baron, wat is jou setup?
Ik rijd ook met die setup van livenkickin: http://www.racedepartment...lia-dry-4.html#post618199

Ik heb ook even die andere van pagina 8 uit dat topic geprobeerd, die voelt wel wat meer gebalanceerd, maar is toch echt een stuk trager denk ik.

edit: g27 settings heb ik hiervandaan gehaald heb het stuurtje ook nog maar een 3 weken dus weet ook niet echt of dit nou ideale settings zijn, maar ik vind ze wel een stuk relaxter dan de default settings
http://community.codemast...-g27-wheel-f1-2010-a.html

[ Voor 20% gewijzigd door Red Baron op 22-10-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze setup heb ik gebruikt nadat ik hem in deze topic voorbij zag komen, heb daar dus m'n 1:22:729 mee gereden. Daarvoor reed ik met die standaard ding ( helemaal naar rechts ) en reed daar 1:24:5xx mee.
Meteen naar dat ik die 'nieuwe' setup probeerde reed ik gelijk een 1:23:5xx mee, ik kan hiermee wat later remmen, nja hij voelt in ieder geval fijn aan. :P

Maar merk nog wel dat ik sneller kan, misschien nog is wat andere setups proberen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:19:
[...]

Zou je misschien weer een video kunnen uploaden (of was jij dat niet vorige keer?), ik vraag me weer eens af waar je die 2 seconden haalt :P
Heb van deze lap geen video'tje gemaakt. Als ik eraan denk zal ik het bij een eventuele verbetering wel even opnemen in de replay.

Je kan niet toevallig op een simpele manier heel snel door zo'n sessie replay heen spoelen of wel? 20 rondjes de fastforward knop inhouden is een bitch namelijk :(

Wat betreft het tijd winnen is het lastig een specifiek punt aan te geven op deze baan.
Je moet eigenlijk vol in de aanval in elke bocht. Vroeg op het gas maar wel ietwat ingehouden zodat je niet meteen de achterkant kwijt raakt.
En als je dan toch een punt moet noemen is het die high speed links rechts combinatie bij split 2.
Bij het insturen even terug naar de 6 en dan meteen het gas er weer op en vol doorknallen (en wel zo sturen dat je niet een invalid lap krijgt :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Red Baron op 22-10-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Toch denk ik dan 8-1 niet de juiste verhouding is voor de vleugels.
Ik weet het, ik moet met mijn tijd & hulpmiddelen eigenlijk mijn mond houden...

Ik ben op 3-1 (of 4-1..) gaan zitten en daarmee was ik sneller, dan met 8-1.
Met 2-1 was ik weer langzamer. Daarmee win je weinig snelheid op de rechte stukken, maar je verliest in de bochten.

Daarnaast vind ik die camber front niet ideaal. Ze zeggen bij die functie dat je met het verlagen van de camber front topsnelheid verliest. dat is jammer. Ik ga daarom veel meer in het midden zitten. Al denk ik dat dit meer hondersten van seconde scheelt.

Volgens mij valt er ook nog wat te winnen met de versnellingen, maar wat dat betreft mis ik wel heel erg analysetools. Wil je versnellingen goed indelen, dan moet je eigenlijk je topsnelheden op elk punt van de baan kunnen zien, in vergelijking met een eerdere setup. Daarnaast heb ik het gevoel dat je de versnelling maar beperkt kan indelen.
Ik heb trouwens de setup die Red Baron nog niet geprobeerd, qua gearbox instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik vraag me ook af of die verdeling over 6 ipv 7 gears wel juist is, maar heb hem ook maar blind overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
NaamKw4kje (Kw@kje)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
ABSAan
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:23.190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 14:20
heb hem ook ff aangeslingerd : nog geen geweldige tijd.
setup van livenkickin
g27 settings zelfde die Red Baron paar post terug poste.
Heb alleen bij elke bocht last van blokkerende banden met aan remmen en bocht induiken.
resultaat is rechtuit schieten.... iemand tips ?

NaamDutchie01
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
GearboxAutomatic
Tijd01:24.378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NaamHoogie2004
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:21.653

Er kan nog minstens 4 tienden vanaf in sector 1, maar voor de rest...
Gereden met de standaard setup voor Dry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ecccht achterlijk, dat je in Time trail de snelste tijd met een McLaren moet rijden, omdat die zogenaamd het snelste is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend m'n beste tijd exact geevenaard... maar dan ook EXACT op de duizendste seconde! Best knap eigenlijk. Maar vooral irritant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08 19:52
Ik wordt echt schijtziek van die invalidated next lap! :(
Ze moeten er echt iets aan doen....ok als je in die laatste bochtencombinatie afsnijdt kan je harder het rechte stuk opknallen waardoor je harder het volgende rondje in gaat, daar is het terecht. Maar als ik halverwege t rondje met mn wiel net over de kerb gaat en hij zegt invalidated lap...ok ik gebruik meer dan alleen de baan, terecht...maar invalidated next lap? flikker toch op man, ik zit halverwege mn rondje, hoe kan ik hier nou in mn volgende rondje van profiteren?

en lol @ mijn tijd (1:22:937) iemand staat 22 duizendste voor me en iemand anders 14 duizendste achter me xD lekker spannend zo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
GearboxManual
Tijd01:21.925

Met dank aan settings via Red Baron. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

NaamDarkasantion
PlatformPC
ControllerKeyboard
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:26.283

Zit nog wel een seconde in, maar helemaal flauw van dat invalidated next lap... Enne bocht snij ik soms verkeerd aan, waardoor ik dus meteen voor 2 ronden mijn tijd kwijt ben :/ :') . Gelukkig patchen ze het, maar de patch duurt helaas nog wel even, dus zal me er nog wel aan ergeren de komende dagen

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gebruikelijk zit ik weer eens op de grens van een seconde...

NaamJ van E
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDFP
GearboxManual
Tijd01:23.015

Het moet echt nog wel een tikkie sneller kunnen, want deze tijd reed ik de hele tijd achter de ghost maar maakte ik alles goed in de laatste chicane! Vervelende is dat ik de ronde daarna de hele tijd VOOR de nieuwe ghost reed en vervolgens spinde in die zelfde chicane... en ik lag duidelijk voor dus was al klaar om te gaan juichen...

Vervolgens reed ik weer een goede ronde, maar werd ik afgeleid door m'n zoon die langsliep, even bleef kijken en zei 'Het lijkt wel echt...!' Mooi compliment voor Codemasters, maar ik vloog de bocht weer uit. ;)
Quacka schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:05:
Maar goed: ik blijf maar met J van E strijden...
Prima: wij houden onze eigen competitie in de competitie. En jij bent nu weer aan zet... 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 14:20
nu met abs aan....
NaamDutchie01
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech G27
ABSAan
GearboxAutomatic
Tijd01:23.724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Na het gezeur over de McLaren :+

NaamHoogie2004
AutoRed Bull RB6 (RBR-Renault)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:21.553

Een heel tiende (exact) eraf t.o.v. mijn McLaren tijd

#Edit:
Over de Invalidated Next Lap, doe dan gewoon een Restart, die halve tiende die je dan laat liggen tot bocht 1 is ook niet zo boeiend (zeker niet als je 1:24 rijd ofzo want dan zit die tijd wel ergens anders, no flame intented)

#edit 2:
Vertypt in de Tijd

NaamHoogie2004
PlatformPC
ControllerRacing wheel
GearboxManual
Tijd01:21.533

[ Voor 55% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-10-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:12:
Ik vraag me ook af of die verdeling over 6 ipv 7 gears wel juist is, maar heb hem ook maar blind overgenomen.
Gebruik je dan ook echt de 7e niet? Als ik zijn setup gebruik kom ik op 3 of 4 plaatsen gemakkelijk aan de 7. Als ik daar niet schakel ben ik bang dat ik m'n motor opblaas zo'n geluid komt er dan lol. Ik merk dan ook dat als ik de gearbox settigns gewoon standaard houdt dat het dan een stuk beter gaat met die setup (hoewel nog steeds net niet beter dan m'n oude tijd).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaamJ van E
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDFP
GearboxManual
Tijd01:22.892

Gelukkig, de 23 drempel gehaald... Er zit nog iets meer in, duidelijk zelfs, maar dan moet alles echt goed gaan, maar dat gaat het nooit. Ik heb al een paar keer rond de 23 gereden en het net op het laatst verknoeid. Gekke is wel dat ik nog geeneen keer m'n tijd heb verbeterd door constant voor te liggen op de ghost! De keren dat ik mijn tijd verbeterde lag ik altijd wel ergens nog achter 'm. Wat ook weer aangeeft dat er meer zin zit. Maar voorlopig ben ik met deze tijd wel tevreden. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

Gebruik je dan ook echt de 7e niet? Als ik zijn setup gebruik kom ik op 3 of 4 plaatsen gemakkelijk aan de 7. Als ik daar niet schakel ben ik bang dat ik m'n motor opblaas zo'n geluid komt er dan lol. Ik merk dan ook dat als ik de gearbox settigns gewoon standaard houdt dat het dan een stuk beter gaat met die setup (hoewel nog steeds net niet beter dan m'n oude tijd).
Ja ik kom wel in de 7, maar je komt nooit in de buurt van de begrenzer in de 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
NaamSuperkuhrtje
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Driving Force Pro
GearboxManual
Tijd01:22.214

Heb deze baan nooit echt geweldig gevonden.. Toch maar eens gaan proberen deze week met de McLaren straks of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

NaamLucky-Shirt
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDriving Force Pro
GearboxManual
Tijd01:22.795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh...? Wat gek? Ik had m'n laatste tijd gepost, maar hij is verdwenen...? Dan maar even de code kopieren uit m'n vorige post en dan met de nieuwe tijd...

NaamJ van E
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelDFP
GearboxManual
Tijd01:22.685

Ik sta zowaar in de top 10! :) En er zit nog meer in (alhoewel geen top 5), maar dan moet ik mazzel hebben. Maar ik heb bij deze baan een beter gevoel dan bij Spa: daar lukte het maar nooit en zat het er niet in: bij deze baan voelt het beter en minder kansloos. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Verbetering van 6/10e vandaag, ik ben er blij mee. :*)

PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelG25
GearboxManual
Tijd01:21.285

Afbeeldingslocatie: http://i515.photobucket.com/albums/t356/drdreey/Melbourne-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:05:
Ik sta zowaar in de top 10! :) En er zit nog meer in (alhoewel geen top 5), maar dan moet ik mazzel hebben. Maar ik heb bij deze baan een beter gevoel dan bij Spa: daar lukte het maar nooit en zat het er niet in: bij deze baan voelt het beter en minder kansloos. ;)
Poeh.
Ik geef mezelf weinig kans om je voorbij te streven. Daarvoor was mijn tijd vrijdag toch al te scherp. Maar goed... ik wil het gat wel kleiner gaan maken.
Nog iets bijzonders met je setup gedaan??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
NaamQuacka
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelSidewinder
Traction ControlFull
GearboxAutomatic
Tijd01:23.135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh yeah, terug in de top 5 :D
NaamNickThissen
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Momo Racing
GearboxManual
Tijd01:22.030

Had eens de Red Bull erbij gepakt, en ik merk weinig verschil moet ik zeggen. Ik denk niet dat ik door de Red Bull sneller was, want met de McLaren had ik ook al een 1:22.3/4 ofzo gereden vlak daarvoor.

Videotje gemaakt, even aan het bewerken en zometeen uploaden. Ik ging ook nog eens de fout in bij de laatste bocht (nja, een na laatste eigelijk), veel te vroeg geremd en ging per ongeluk terug naar de 1 terwijl hij makkelijk in de 2 kan. Als die goed ging was ik in de 1:21.7/8 ofzo beland denk ik. Tsja, zo'n foutjes maak ik elke keer op het eind als ik voorlig op m'n ghost, dat zal er nooit uitgaan bij mij denk ik :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb wel het idee dat de Red Bull wat strakkere lijnen vereist, een wat nettere rijstijl. De McLaren kan je iets meer mee gooien en toch snel zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zou kunnen... Ik ben niet zo van het gooien, ik krijg zonder gooien al constant invalid laps :p Hoe vaak ik niet te vroeg instuur in een bocht... rondje na rondje na rondje na rondje bij dezelfde bocht 3 meter te vroeg insturen en weer ernaast te gaan, 5-6 keer achter elkaar op hetzelfde punt... Dan meen je toch dat je gek wordt xD En dan de 7e keer toch maar wat rustiger doen en dan keihard door je ghost in gehaald worden :(

EDIT
Ik probeer een beetje goeie hoge kwaliteit video te maken van m'n rondje, ik heb opgenomen in 1920x1080 maar zonder compressie is dat 3.5 GB en dat kan youtube niet aan... Maar nu kan ik geen goeie render settings vinden voor Sony Vegas... Iemand een idee? Al een aantal dingen via google geprobeerd, maar ik krijg steeds alleen audio en geen video...

EDIT2
Toch nog een redelijke gevonden, video:
YouTube: F1 2010 - Melbourne time trial

[ Voor 37% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2010 16:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen tijd inzenden, hij laad niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Deze baan is nooit iets geweest voor mij, dat bewijst zich ook weer met de tijden. Denk niet dat ik in de top 5 kan meekomen.. Ik ga het eens proberen!

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste