1:30:7751:30:629
McLaren
PC
Stuur
Tc: Full
DRL: Always
G: Auto
Het is geen verbetering om over naar huis te schrijven, maar het is een verbetering. Overigens inderdaad een fractie sneller op het einde van het rechte stuk.
In een halfuurtje 2 tijden onder de 1:31 en 1 net een fractie erboven. Ik heb slechtere dagen gehad.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Eens kijken hoe lang deze blijft staanRed Baron schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:47:
Heb eventjes gereden maar het kan inderdaad nog wel een heel stuk sneller:
Suzuka
01:27.684
McLaren
PC
Wheel (G27)
Hulp: geen

pfffffRed Baron schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:36:
[...]
Eens kijken hoe lang deze blijft staan :-)
Suzuka
McLaren
PC
Wheel (G27)

Vanavond eindelijk even een hoop invalid laps neergezet, met af en toe ook nog eens een goeie tijd, waarbij de snelste uiteindelijk 1:29.665 is geworden. Moet op zich nog wel sneller kunnen, degna niet goed gesneden, slecht aangeremd voor turn 2 en de hairpin, ook ging de laatste chicane niet helemaal 100%, dus ik verwacht dat ik overall zo'n seconde laat liggen. Maar ik vond het goed voor vanavond, misschien morgen nog even, en ik kan de missus natuurlijk ook niet de hele avond alleen laten
Suzuka
1:29.665
RedBull
PC
Stuur
Tc: off
ABS: off
DRL: always (tjsa....)
G: Manual

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Na een half uurtje eindelijk kunnen verbeteren: (1 geldige ronde

Suzuka
1:35.785
McLaren
PS3
Stuur
Tc: Medium
ABS
DRL: Corners Only
1:30:607
Mclaren
PC
Stuur (DPF)
Tc:med
ABS: on
DRL: corners only
een second zou ik er nog af krijgen maar 1:27, zou niet weten waar die seconden te halen
[ Voor 39% gewijzigd door Joindry op 13-10-2010 22:48 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wel nog even aan de site gewerkt, het begint allemaal te werken. Moet nu eigenlijk alleen nog de grids goed maken zodat alles mooi getoond wordt, en dan kan hij in principe online. Zal een stuk makkelijker worden dan als alles werkt
Ik heb morgen nog wel wat tijd, dus ik ga ook nog een aanval doenKuhr89 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:51:
Haha. Dan gaat het vanaf nu tussen Red Baron en mij, ik zal morgen nog eens gaan proberen. Ben alleen bang dat ik het niet ga redden..
Heb nu in totaal een uurtje gereden daar om de huidige tijd te halen, en volgens mij nog geen 10 valid laps...
Ben je bereid tegen het einde van de week je ghost/setup online te plaatsen? Je mag je dan winnaar noemen en dan weet ik tenminste waar jij nog drie seconden haalt. Ik zou het echt niet weten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien dat een hogere framerate helpt, of de physics zijn toch iets anders op de pc. Ik ben in ieder geval een pak sneller op pc dan xbox.Joindry schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:23:
Hoe bedoel je, ik zie in de tabellen twee Xbox spelers staan, eentje in het eerste en eentje in het tweede deel. samen vormen ze exact de middenmoot. Als je volgens mij het zelfde stuur aansluit op hetzelfde spel kan er nu toch zoveel verschil niet inzitten, behalve de betere grafics op pc dan.
Die ene snelle knik vlak voor de rechts/links chicane nemen jullie die vol of laten jullie heel even het gas los? Want als ik hem vol neem haal ik het meestal net niet..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
De 130R kun je vol door. Moet je even een paar keer proberen om zo het juiste instuurpunt te bepalen.Gynnad schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:53:
Vanavond een avondje vrij, dus ga het nog proberen. Tijd is nu iets van 1.34.xxx is natuurlijk nog niet de moeite waard. Vanavond toch zeker rond de 1.31 rijden is mijn doelstelling! Het probleem zit er gewoon nog in dat ik TE veel aan het pushen ben, waardoor ik net iets te laat rem, dan onzeker wordt en de volgende bocht weer net iets te vroeg rem.
Die ene snelle knik vlak voor de rechts/links chicane nemen jullie die vol of laten jullie heel even het gas los? Want als ik hem vol neem haal ik het meestal net niet..
Ga er trouwens ook nog wel eens de mist in.
Misschien maar eens een stuurtje proberen.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Zoals hiervoor gezegd, goed voluit te doen met een stuurtje, Echt veel fout gaat het daar niet met mij. Bij mij gaat het vooral fout in de links in die chicane erna, even de curbs raken en hopla de achterwielen staan de foute kant uit.Gynnad schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:53:
Vanavond een avondje vrij, dus ga het nog proberen. Tijd is nu iets van 1.34.xxx is natuurlijk nog niet de moeite waard. Vanavond toch zeker rond de 1.31 rijden is mijn doelstelling! Het probleem zit er gewoon nog in dat ik TE veel aan het pushen ben, waardoor ik net iets te laat rem, dan onzeker wordt en de volgende bocht weer net iets te vroeg rem.
Met je Pushen, vooral in sector één is pushen nefast heb ik gemerkt, daar ben je beter dat je wat vroeger remt en een overal goeie snelheid en lijn aanhoudt (maw iedere curb nemen).
veel succes vanavond
De 130R kan ik niet voluit doen, komt wss omdat ik geen stuur heb en steeds moet "tikken" met de controller om in te sturen.
De "S" moet je inderdaad iets rustiger doen en daarmee zorg je ervoor dat je overal goed uitkomt.drBunhead schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:39:
eerste sector is erg lastig om heel snel te gaan, je mist al snel de apex van de volgende bocht als je ook maar iets te snel gaat. heb dan ook grote problemen bij de "dubbele" eerste bocht, na het rechte stuk rem ik bijna elke keer te weinig af waardoor ik de apex mis in het tweede deel van die bochtook de knikken erna ga ik soms te hard, waardoor ik steeds slechter uitkom bij de bocht erna
![]()
De 130R kan ik niet voluit doen, komt wss omdat ik geen stuur heb en steeds moet "tikken" met de controller om in te sturen.
De 130R lukt mij ook voluit met controller hoor, maar het is natuurlijk ook afhankelijk wat je setup van de auto is.
Mijn ghostlap kun je gewoon van het global leaderboard halen (p5 op dit moment).Joindry schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:56:
Zeg Superkuhrtje,
Ben je bereid tegen het einde van de week je ghost/setup online te plaatsen? Je mag je dan winnaar noemen en dan weet ik tenminste waar jij nog drie seconden haalt. Ik zou het echt niet weten.
En een setup'je heb ik van het race department forum gehaald. link (die uit de topic start)
- 1:27.605
- McLaren
- PC
- Stuur (Driving Force GT)
- Geen hulpmiddelen
[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-10-2010 16:48 ]
Verwijderd
Ps, met een xbox360 controller op de pc is R130 wel vol gas te halen zonder te tikken hoor..
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:24 . Reden: Bocht 8 en niet 9. ]
Bocht 9? De bocht voordat je onder 't viaduct gaat?
Goed afremmen en zo vroeg mogelijk op 't gas, curbstone kan je zowel binnen als buiten pakken. Niet te ver over de curb's als je de bocht uitkomt, maar het is geen ramp als dat gebeurt.
Wat betekend die A en de S van de laatste 2 kolommen?Red Baron schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:36:
[...]
Eens kijken hoe lang deze blijft staan
Suzuka
McLaren
PC
Wheel (G27)
[afbeelding]
EDIT inmiddels gevonden A van assist en S van setup. Weet alleen niet wanneer de S van setup niet aan zal staan.
Heb net overigens mijn tijd verbeterd
1.29:553
McLaren
pc
hulpmiddelen: DRL: allways
rest off
[ Voor 10% gewijzigd door _A3 op 14-10-2010 18:34 ]
Ahhh dammit.... Nu moet ik morgenvroeg nog een halve tiende zien te winnen_A3 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:19:
[...]
Wat betekend die A en de S van de laatste 2 kolommen?
Heb net overigens mijn tijd verbeterd
1.29:553
McLaren
pc
hulpmiddelen: DRL: allways
rest off
Er staat bij mij echter een 29 ipv een 27.Hoogie2004 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:28:
[...]
Ahhh dammit.... Nu moet ik morgenvroeg nog een halve tiende zien te winnen
True, dat scheelt...
Dan kan ik vanavond rustig nog wat drinken bij de handboogwedstrijd
de eerste oficiele time trial wordt spa (te zien aan de poll)? Moet dat dan niet in de regen? (traditioneel
Verwijderd
Oeps, ik bedoel bocht 8 / Degner Curve.. Dit is juist die bocht ervoor, na de eerste chicanes omhoog, dan heb je die flauwe knik naar links (Dunlop Curve) en dan die eerste naar rechts, ik had met GT5P op de PS3 ook altijd al problemen met deze knik.. Volgens de driving line aid hoef ik maar heel iets van t gas af, dit lukt me soms ook wel maar vaak haal ik de bocht gewoon niet.. Remmen jullie aan voor deze bocht?Duzzan schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:50:
Met KeyBoard is R130 ook vol gas te halen zonder tikken
Bocht 9? De bocht voordat je onder 't viaduct gaat?
Goed afremmen en zo vroeg mogelijk op 't gas, curbstone kan je zowel binnen als buiten pakken. Niet te ver over de curb's als je de bocht uitkomt, maar het is geen ramp als dat gebeurt.
Ik ga daar wel even van het gas en tik ff de rem aan voordat ik instuur. Dan dan pak ik 'm bijna met 4 wielen naast de baan
Da's de enige manier waarop ik die goed door kom. Doe ik dat niet dan eindig ik steevast buiten de baan bij het uitkomen en heb een Invalid Lap aan m'n broek hangen.
Hoe pakken de snelle heren deze bocht?
[ Voor 5% gewijzigd door Duzzan op 14-10-2010 19:54 . Reden: Tiep Faut ]
1:29:564
McLaren
PC
Stuur
DRL: corners
Tc:Med
ABS
Heb eigenlijk niet beter gereden dan gisteren, het ligt zuiver aan de setup. de wagen ligt gewoon stabieler vind ik.
[ Voor 43% gewijzigd door Joindry op 14-10-2010 22:29 ]
Verwijderd
Weer mn tijd iets verbeterd
1:29:394
McLaren
PC
Stuur
DRL: always
gears auto
Toch maar ff en een Mclaren gesprongen.. hij rijd minder lekker, maar is blijkbaar wel sneller.
Ik snap echt niet hoe jullie onder de 1:29 duiken.. Ik heb het gevoel dat ik in deze ronde elke curbstone maximaal heb meegenomen. Zou er dan 2 seconden verschil zitten in handmatig en manueel schakelen?
De PS3 gebruikers blijven trouwens ver achter. Kan iemand me vertellen wat de sneltje ronde is op de leaderboards bij de PS3?
Morgen om 12:00 beginnen we op Spa (of er moet een wonder in de poll gebeuren). Je kunt je tijden van Suzuka blijven posten tot 11:00 vrijdagochtend.
Ik hoop dat de website binnenkort vorm gaat nemen. Als we ook nog eens zo'n mooie domijnnaam kunnen krijjgen zou dat geweldig zijn
qua puntentelling lijkt het me verstandig om iedereen 1 punt te geven voor het meedoen, en verder de nummers 1 tm 15 punten geven 16-15-14-13-12-11-10-etc
[ Voor 66% gewijzigd door Kriebelkous op 14-10-2010 22:58 ]
www.racetalk.nl
1:30:279
Red Bull Racing
PC
KeyBoard
DRL: Corners
ABS: On
TC: Full
sorry manJoindry schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:53:
Aargh; nu ben je me weer voorbij, het wordt tijd dat dit gedaan is, ik ben nu tevreden met mijn tijd. Niemand anders mag me nog voorbij
wil iedereen trouwens zn tijden nakijken in de startpost.. het zou me niet verbazen als er een foutje in is geslopen
[ Voor 18% gewijzigd door Kriebelkous op 14-10-2010 23:02 ]
www.racetalk.nl
1.27:714
McLaren
PC
Stuur
DAMN!!! Ik weet dat het sneller kan, ik weet het gewoon, ik ben in sommige ronden wat sneller in sommige stukken, maar andere weer wat langzamer... krijg het niet voor elkaar om een perfecte ronde van alle snelste secties bijelkaar te voegen...
Verwijderd
1:32.037
McLaren
PC
XBOX Controller
DRL: Corners
ABS: ON
TC: MED
Ik had mijn tijd al met 0.724 ofzo verbeterd bij sectie 2, toch iets ergens de streep gepasseerd in het laatste stuk en dus een ongeldige tijd, moet mezelf dus morgen toch echt kunnen verbeteren, nu echt zere handen van de controller..
Een eerste versie van de website is zo goed als klaar, ik krijg hem alleen niet online hahaha. Ook kun je niet sorteren op de tijd die men gereden heeft (serieus geen idee waarom dat niet werkt) en dat is toch vrij cruciaal lijkt me.Kriebelkous schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:45:
Ik hoop dat de website binnenkort vorm gaat nemen. Als we ook nog eens zo'n mooie domijnnaam kunnen krijjgen zou dat geweldig zijn
qua puntentelling lijkt het me verstandig om iedereen 1 punt te geven voor het meedoen, en verder de nummers 1 tm 15 punten geven 16-15-14-13-12-11-10-etc
Puntentelling van 16-15-14, etc lijkt me niet zo'n goed idee, het moet toch wat minder linear verdeeld worden lijkt me (100, 50, 25, 15, 10, 5, 2, 1, 1, 1, 1, ... ofzo..?)
Eindelijk!! Na zeker 150 ronden te hebben gereden in verschillende auto's is het gelukt!! Een betere tijd!
Suzuka
1.27:462
PC
Stuur
Ik weet niet wat ik had dat rondje, maar ik vloog echt over de baan gek!!
Ik zal morgen even een screenshot maken,mocht je die willen hebben. Lukte nu niet want ik had de bekende Loading bug.. Dat heeft ie bij mij echt best wel vaak.. Dan wil ik naar volgende sessie of naar Paddock en dan blijft hij bij het eerste Loading draai ding al hangen
Ik ga nu slapen!
[ Voor 4% gewijzigd door Kuhr89 op 15-10-2010 00:51 ]
PFFFF,Kuhr89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:49:
JAAA JAAAAAA!!!
Eindelijk!! Na zeker 150 ronden te hebben gereden in verschillende auto's is het gelukt!! Een betere tijd!
Suzuka
1.27:462
PC
Stuur
Ik weet niet wat ik had dat rondje, maar ik vloog echt over de baan gek!!
Ik zal morgen even een screenshot maken,mocht je die willen hebben. Lukte nu niet want ik had de bekende Loading bug.. Dat heeft ie bij mij echt best wel vaak.. Dan wil ik naar volgende sessie of naar Paddock en dan blijft hij bij het eerste Loading draai ding al hangen
Ik ga nu slapen!
kom net terug uit de kroeg, wat is dit slecht nieuwst zeg... moet k morgen vroeg op om voor 11 uur dit gefixed te hebben....... wat een fokkin timing...
Ik wilde onder de 1.30 komen, dat is gelukt....

Track: Suzuka
Time: 1:28.881
Car: McLaren Mercedes MP4-25
Platform: PC
Controller: Gamepad
Gamepad: Logitech Cordless Rumblepad 2
Aids: TC, Full. ABS, on. DRL, Corners.
Gearbox: Auto

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ik had mijn ronde in een redbull gezet ipv een mclarenKriebelkous schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:59:
wil iedereen trouwens zn tijden nakijken in de startpost.. het zou me niet verbazen als er een foutje in is geslopen
Helaas geen tijd meer gehad om een snellere ronde neer te zetten. Jammer want nou ben ik wel flink naar beneden geduikeld in de ranglijst, terwijl ik zeker nog een seconde sneller had gekunt... mja shit happens.
Op naar Spa!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
McLaren
pc
hulpmiddelen off
Een 1:31 zit er zeker wel in, gisteren tegen een ghost gereden die een 1:31 rijd, kan hem goed bij houden maar maak dan toch weer ergens een foutje net buiten de baan of iets dergelijks. Dus helaas zit er meer niet in gezien de beperkte tijd die ik heb. Hopelijk kan ik in de volgende trail ronde wat meer van me laten zien
Volgens mij zijn er maar 2 PS3 gebruikers hier die meedoen waaronder ik.Kriebelkous schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:45:
De PS3 gebruikers blijven trouwens ver achter. Kan iemand me vertellen wat de sneltje ronde is op de leaderboards bij de PS3?
Zal van het weekend als ik tijd heb het stuurtje eens even opzoeken, daar worden de tijden vast sneller van.
Snelste tijd op de PS3 kan ik je nu zo niet aan helpen als ik thuis ben kan ik wel even kijken.
ik weet dat er nog tijd te winnen valt in 1st & 2nd, spoon en casio. Maar op zich ben ik wel tevreden.
Hierbij wil ik ook het voorstel steunen om Spa met regenweer te laten uitvoeren. Lekker Belgisch en al.
Alvast proficiat aan de podiumplaatsen, goed bezig.
@kriebelkous, mijn tijd klopt.
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 15-10-2010 08:52 ]
Dit zegt misschien genoeg over PS3 gebruikers?Kriebelkous schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:45:
Heb nog een 20tal minuutjes geprobeerd vandaag, maar niet tot een geldige tijd gekomen. Ofwel push ik hard en haal ik het niet, ofwel push ik niet en heb ik een erbarmelijke tijd. Kan geen evenwicht vinden...
Hopelijk bevalt Spa beter, zou het niet leuk vinden als een Nederlander daar wint
(mijn tijd klopt helaas ook trouwens)
[ Voor 3% gewijzigd door Kiff op 15-10-2010 09:03 ]
Inderdaad lijkt me geen verkeerd idee om Spa wet te doen!Joindry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:18:
Ik geef het op,
ik weet dat er nog tijd te winnen valt in 1st & 2nd, spoon en casio. Maar op zich ben ik wel tevreden.
Hierbij wil ik ook het voorstel steunen om Spa met regenweer te laten uitvoeren. Lekker Belgisch en al.
Alvast proficiat aan de podiumplaatsen, goed bezig.
@kriebelkous, mijn tijd klopt.
De PS3 heeft grand tourismo en heeft nog een fomule 1 titel gehad een paar jaar geleden. Ik mag toch wel aannemen dat mensen die een PS3 hebben deze juist hebben voor de racegamesKiff schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Dit zegt misschien genoeg over PS3 gebruikers?
www.racetalk.nl
Ik heb hem ooit gekocht voor F1:CE, als echte F1 liefhebber. Sindsdien heb ik die game een jaartje gespeeld denk ik, daarna nog wel andere games geprobeerd maar de PS3 heeft het wat mij betreft net niet. Crappy controller, irritante trage installaties en updates. Koop je een nieuw spel, ben je eerst een uur aan het wachten voor je kan spelen omdat je tig updates moet draaien die supertraag gaan.Kriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:16:
[...]
De PS3 heeft grand tourismo en heeft nog een fomule 1 titel gehad een paar jaar geleden. Ik mag toch wel aannemen dat mensen die een PS3 hebben deze juist hebben voor de racegames
Daarom denk ik, zoals velen, dat ze de meeste multiplatform games liever op de xbox spelen.
Op zich vind ik het een geweldig idee, het nadeel is alleen dat het volgens mij nooit even hard regent in de time trail. De baan word steeds natter, dus je hebt echt een voordeel als je je 1e rondje een scherpe tijd neerzet.Gynnad schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:10:
[...]
Inderdaad lijkt me geen verkeerd idee om Spa wet te doen!
Laten we het voorlopig lekker op droog houden.
qua puntentelling lijkt me me leuker de verschillen wat kleiner te houden.
misschien een tussenvariant?
50-35-25-20-18-16-14-12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 (en iedere andere speler die een tijd neerzet 1 punt) zo voorkom je dat iemand na 3 races niet meer in te halen is
[ Voor 3% gewijzigd door Kriebelkous op 15-10-2010 09:34 ]
www.racetalk.nl
Ben dan ook voorstander van een schema als in de F1 zelf, wellicht uitgebreid naar 15 personen, dus ook hoger beginnen.
Eerste post in dit topic. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om te racen deze week, dus geen tijd op Suzuka.Kriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:16:
[...]
De PS3 heeft grand tourismo en heeft nog een fomule 1 titel gehad een paar jaar geleden. Ik mag toch wel aannemen dat mensen die een PS3 hebben deze juist hebben voor de racegames
Maar zal vanavond eens mijn stuurtje aansluiten en kijken waar ik op uit kom op de PS3.
En ja inderdaad de PS3 gekocht in 2008 voor GT5. Ik wacht nog steeds
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
40 34 29 25 22 20 18 16 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 3 2 2 2 1 1 1 1 1 ...
Iedereen puntjes, en de verschillen wat treffelijk houden. Iedereen rijdt hier voor de fun.
Is dat echt zo bij nat? nog niet op gelet? dan ga ik deze keer wel eens zonder abs beginnen denk ik. Spa heeft zowat de langste remzones van heel de F1 denk ik. Grappige anekdote voor de liefhebbers. Ik heb ooit een gecampeerd op een drietal km van Spa tijdens het weekend van de F1, je wordt gek van dat geluid man, hoe mensen daarmee kunnen leven. (50.4700, 5.9929)
ik vind dit een prima variantJoindry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:05:
Ik vind het nog een groot verschil. Zo een groot verschil zit er bij de F1 ingebouwd om constructeurs aan te porren consistente machines te bouwen. Wat denk je van
40 34 29 25 22 20 18 16 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 3 2 2 2 1 1 1 1 1 ...
Iedereen puntjes, en de verschillen wat treffelijk houden. Iedereen rijdt hier voor de fun.
We zouden ook nog een stapje verder kunnen gaan (ik gooi ff een idee in de groep) en aan het eind van de serie alle tijden bij elkaar optellen en die eindstand ook nog een keer punten geven.
een beetje zoals ze het in de rally doen. Zo heb je nog een reden om je tijd te verbeteren als je eerste staat, je kan dan 1e staan in de 3e race en cumulatief een halve seconde achter liggen op diegene voor je.
Nogmaals, ik denk ff hardop. Het kan zomaar eens een slecht idee zijn, maar ik kan me zo voostellen dat het leuke situaties oplevert.
bijv race 1 rij ik een 1:30,100, race 2 een 1:30,200 en race 3 een 1:29.500 totaal kom ik dan op 4:29.800.
als mijn directe concurrent de 1e race 1e word met een 1:29.500 en de overige 2 races een honderdste lanzamer is. dan heb ik 2 races meer gewonnen, maar is hij cumulatief sneller (4:29.800 vs 4:29.400. snappen jullie mn idee?)
www.racetalk.nl
Ik kan het dan zelf realistisch houden en dolgelukkig zijn als ik totaal een top tien plek kan veroveren.
Dat ene puntje dat je krijgt als je deelneemt is dan de beloning, ipv een straf als je niet deelneemt..
[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 15-10-2010 10:28 ]
daar heb je een punt.Joindry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:25:
Zou ik niet doen, is best mogelijk dat er eens iemand een weekje niet kan meedoen. dan wordt hij daar nog een extra voor beboet omdat hij zichzelf uitsluit voor die extra punten.
Ik kan het dan zelf realistisch houden en dolgelukkig zijn als ik totaal een top tien plek kan veroveren.
@mat.hi.as
tuurlijk. laten we het voorral niet te serieus maken. iedereen is welkom.
Wat mij betreft mag je zelfs meedoen als je de 2009 wii versie hebt
[ Voor 16% gewijzigd door Kriebelkous op 15-10-2010 11:00 ]
www.racetalk.nl
.

Ben ik vannacht trouwens eindelijk over de 10k karma geraakt door mn spamming op deze thread
[ Voor 61% gewijzigd door Joindry op 15-10-2010 10:36 ]
Sterkte
Dan krijg je sowieso nog één puntje als je der nog een instuurt.
Het is trouwens absoluut gek dat plaatsen 4-13 minder dan een seconde verschil hebben. Das echt om je slecht te doen voelen over die ene bocht in je toptijd waarvan je weet dat je iets sneller kon
[ Voor 41% gewijzigd door Joindry op 15-10-2010 10:47 ]
Lotus
Xbox, Xbox controller
TC vol aan
DRL aan
ABS aan
BA off
Gearbox auto
Iets anders nodig behalve mn pincode?
Over een uurtje beginnen we op Spa. Ik pas straks de totaallijst nog ff aan, en maak een nieuwe poll voor volgende week (zit nu op mn werk en heb er ff geen tijd voor).
Ik wens iedereen veel sterkte op dat prachtige baantje in de ardennen! Denk om het kuiltje onderaan eau rouge! (als ie tenminste in het spel zit)
www.racetalk.nl
Proficiat, je plaatst jezelf hier mee officieel in ons klassement
je pincode mag je ook altijd geven (direct overschrijven aan mij is zelfs nog makkelijker) De laastste bocht is idd irritant, vooral bij time trial, als je erin mist is de volgende ronde ook steeds invalid. Echt irritant.
Bij Spa is de laatste bocht ook weer een chicane, of starten ze tegenwoordig voorbij de hairpin? (das afhankelijk van de klasse...) anyway, als je daarin afsnijdt hebje hetzelfde probleem.
de chicane op spa kon je met andere games echt gruwelijk hard nemen. Ik ben benieuwd of dit bij deze game ook zo isJoindry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:08:
hier zegtie zelfs 10h58.
Proficiat, je plaatst jezelf hier mee officieel in ons klassement
je pincode mag je ook altijd geven (direct overschrijven aan mij is zelfs nog makkelijker) De laastste bocht is idd irritant, vooral bij time trial, als je erin mist is de volgende ronde ook steeds invalid. Echt irritant.
Bij Spa is de laatste bocht ook weer een chicane, of starten ze tegenwoordig voorbij de hairpin? (das afhankelijk van de klasse...) anyway, als je daarin afsnijdt hebje hetzelfde probleem.
www.racetalk.nl
Verwijderd
Heb een ps3, volg dit al een tijdje maar was nog geen lid zeg maar.

Straks maar even kijken hoe snel of langzaam ik echt ben
suc6 iedereen!
Ik doelde eerder op een lager niveau van PS3 gebruikersKriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:16:
[...]
Er staat 1:30.297 en dan moet zijn 1:30.279. de tijd is neergezet is een RBR, geen Ferrari.
Succes allemaal op Spa!
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 12:03 . Reden: Moet leren lezen :p ]
gewoon je spa tijden gaan posten. ik loop het wel weer in
[ Voor 13% gewijzigd door Kriebelkous op 15-10-2010 12:00 ]
www.racetalk.nl
Is er nog vordering geboekt in het online registratie systeem voor de tijden? Ben wel benieuwd
Gister was hij bij Loading blijven hangen. Ik start vandaag de game op: Save game corrupt! WTF! moet ik heel mijn career opnieuw beginnen, terwijl ik zo lekker bezig was met Lotus..
Iedereen Succes op SPA
da's nou karma.. had je maar niet zo belachelijk snel moeten zijn op SuzukaKuhr89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:02:
Gister was hij bij Loading blijven hangen. Ik start vandaag de game op: Save game corrupt! WTF! moet ik heel mijn career opnieuw beginnen, terwijl ik zo lekker bezig was met Lotus..
* kriebelkous rent voor zn leven! *
[ Voor 6% gewijzigd door Kriebelkous op 15-10-2010 12:17 ]
www.racetalk.nl
Naja, dan maar opnieuw beginnen, er is geen manier om het terug te krijgen.
Krijgen we ook al punten voor deze ronde? Wel toch?
Als je windows 7 hebt kan je misschien een vorige versie van de savegame folder terugzetten (rechtsklik op folder, properties / eigenschappen en dan vorige versies....Kuhr89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:21:
You run bitch, RUUUNNN!!!
Naja, dan maar opnieuw beginnen, er is geen manier om het terug te krijgen.
Krijgen we ook al punten voor deze ronde? Wel toch?
De punten beginnen vanaf nu, Spa Francorchamps
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-10-2010 12:23 ]
Verwijderd
Ik wil die site Ook wel zien. echt nieuwsgierig
Spa Francorchamps
- 1:40.886
- McLaren
- PC
- Stuur (logitech driving force gt)
- Geen hulpmiddelen
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-10-2010 12:55 ]
y right kerel , met die tijd sta je 2e van de wereld ..Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:55:
ik zal de spa dans dan maar openen. Even half uurtje geprobeert, en hier iig iets minder invalid laps:
Spa Francorchamps
- McLaren
- PC
- Geen hulpmiddelen
mijn tijd is 1.44.249
redbull
pc
keyboard
alle hulpmiddelen aan behalve remmen
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik dacht even dat ik me vertypt had, maar sorry de tijd klopt. 24e van de wereld.sheez88 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:59:
[...]
y right kerel , met die tijd sta je 2e van de wereld ..
mijn tijd is 1.44.249
redbull
pc
keyboard
alle hulpmiddelen aan behalve remmen
Screenshot leaderbord:
http://yfrog.com/mvspatimep
Kan overigens nog goed een seconde vanaf denk ik, als ik deze week wat meer speel op spa.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-10-2010 13:04 ]
Kuhr89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:21:
You run bitch, RUUUNNN!!!

Punten worden zoals aangegeven in de post onder de starpost vanaf Spa pas uitgedeeld. Deze week was om ff warm te worden en te kijken of er wel animo voor was (blijkbaar wel)
www.racetalk.nl
Ik zou graag ook beginnen maar het zou wat raar utizien op het werk indien ik mijn stuurtje zou bevestigen op mijn bureau

Bij mij zal het weer maandag zijn tegen ik er kan aan beginnen... ,
Geen punten Booooo =(
Tja, maar we kunnen toch best punten uitdelen? We hebben immers toch ons best gedaan.Kriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:04:
[...]
![]()
Punten worden zoals aangegeven in de post onder de starpost vanaf Spa pas uitgedeeld. Deze week was om ff warm te worden en te kijken of er wel animo voor was (blijkbaar wel)
Kijk: hadden nu nog maar 5 mensen meegedaan -> maar we hebben een hele grote groep al. Ik denk dat het er de komenden maanden eerder minder dan meer worden.
Niet dat het mij echt boeit, want erg hoog ben ik niet geeindigd. Ik heb alleen geen zin om over een tijdje weer op suzuka te moeten rijden....
openen met een 1:40.886Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:55:
ik zal de spa dans dan maar openen. Even half uurtje geprobeert, en hier iig iets minder invalid laps:
Spa Francorchamps
- McLaren
- PC
- Geen hulpmiddelen
@ Quacka,
ik had nu eenmaal neergezet dat we geen punten zouden doen. Misschien zijn er wel mensen die niet hun best hebben gedaan (of niet mee hebben gedaan) om deze reden. Ik hou me ff aan wat ik gepost heb.
maar ik was niet van plan nog een keer Suzuka te doen, die baan hebben we wel weer ff gezien denk ik..
[ Voor 26% gewijzigd door Kriebelkous op 15-10-2010 13:17 ]
www.racetalk.nl
Lage 39 moet mogelijk zijn. Maar spa is zoo'n lange baan, dat wordt echt heel moeilijk. Ik verwacht 'pole' rond 39,5 of iets hoger.Kriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
openen met een 1:40.886, ik verwacht de "pole" tijd op een lage 1:39 er. (ik verwacht mezelf daar 3 seconden vanaf)
Overigens de eerste 4 tijden op de PC leaderbord zijn echt sick. 1:36 ofzo denk dat die ergens gecheat zijn...
[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 15-10-2010 13:19 ]
nee, het is gewoon niet eerlijk om achteraf te besluiten wel punten uit te delen terwijl er is aangegeven dat we dit niet zouden doen.Joindry schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:25:
Laten we een korte poll aanmaken of we al dan niet punten uitdelen op onze eerste sessie
Ik had persoonlijk ook liever punten gehad, zo snel word ik geen 5e meer
www.racetalk.nl
Zo serieus moet je dit toch niet nemen...Kriebelkous schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:28:
[...]
nee, het is gewoon niet eerlijk om achteraf te besluiten wel punten uit te delen terwijl er is aangegeven dat we dit niet zouden doen.
Ik had persoonlijk ook liever punten gehad, zo snel word ik geen 5e meer
Het is toch leuk om alvast een tussenstand te hebben?
Ik zie echt het probleem niet. Alleen omdat iemand vorige week heeft gezegd dat we eerst gingen oefenen.
Ik ben notabene buiten de top 15 geeindigd -> ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand problemen heeft met het uitdelen van punten. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met het niet uitdelen van punten: anders vind ik het echt zonde van de tijd die ik in de baan heb gestoken.
Jij moet een apart icoontje krijgen in de lijst, iets van "buiten categorie ofzo"
Dan lijken de normale mensen zoals ik tenminste wat normaal ipv traag