Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah hoe voeg je plaatje toe hierin??

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof dat je bezig bent met een site NickThissen, ziet er goed uit!

1:27:8 holy crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
YES! heb een 1:26 gereden!!! *O*

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/7135/timetrail.jpg

_O-

1:27,8.. dat is echt snel gast

[ Voor 20% gewijzigd door Kriebelkous op 11-10-2010 15:12 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup erg snel hahah ben ik net bocht 1 door

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/8577/timetrailkopie.jpg

Volgens mij is dit je originele!!!!!!!!!! :p
redelijk gelukt volgens mij

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:42:
jup erg snel hahah ben ik net bocht 1 door
pit limiter uitzetten

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Oooh, je had me bijna! Maar voor de mensen die echt goed opletten: 1.28:084 - 0:267 is helemaal niet 1.26:817! Ik was er bijna ingetrapt :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Tss prutsers...

Afbeeldingslocatie: http://phusebox.com/got/ttf1.jpg

10 punten voor diegene die de "easter egg" als eerste vind :D

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 11-10-2010 16:03 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
NickThissen schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Oooh, je had me bijna! Maar voor de mensen die echt goed opletten: 1.28:084 - 0:267 is helemaal niet 1.26:817! Ik was er bijna ingetrapt :D
bug!

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:02:
Tss prutsers...

[afbeelding]

Phuse mag niet meedoen.. die is te goed in photoshop ;)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:02:
Tss prutsers...

[afbeelding]

f1 2011?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Ben net begonnen in Time Trial op suzuka, eerste geldige lap was al een 1:29.991
Even kijken wat er nog vanaf kan voordat ik em officieel maak :D

Bij deze voorlopig:

-1:29.364
- McLaren
- PC
- Stuur (Driving Force GT)
- Geen hulpmiddelen

[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-10-2010 16:28 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Baaaah ik reed net 2 seconden voor op m'n ghost (dat was dus een 1.28 geweest) en weer in de chicane gespint..! Niet te geloven wat een frustrerende baan :p heb het zelfs op video maar ga em niet uploaden, too embarrassing... :-(

In welke versnelling rijden jullie de eerste section eigenlijk? In de allereerste bocht ga ik terug naar de 3, dan even snel tot de 5 voor de tweede bocht, en daarna eigenlijk alles in de 4, totdat ik weer kan versnellen tot de 7 vlak voor die harde knik naar rechts (die pak ik in de 5). Dit werkt in principe goed, maar ik zit wel erg hoog in de toeren, vooral op het middenstuk af en toe vol in de toeren. Maar als ik dan naar de 5 ga dan vlieg ik meteen de bocht uit...

[ Voor 51% gewijzigd door NickThissen op 11-10-2010 16:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Begin van de S in 5, daarna volgas in 4, de 3e ook volgas in 4 wel volle toeren en daarna langzaam in 4 en daarna volgas naar boven in 5,6,7 dan 1 shift terug naar 6 dacht ik..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Na 10 ronde constant invalid lap hou ik het weer even voor gezien. idd frustrerende baan als je aan het pushen bent.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kuhr89 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:11:
Begin van de S in 5, daarna volgas in 4, de 3e ook volgas in 4 wel volle toeren en daarna langzaam in 4 en daarna volgas naar boven in 5,6,7 dan 1 shift terug naar 6 dacht ik..
Hetzelfde als ik dus behalve dat ik naar de 5 ga voor die knik. De 6 is toch wat te hoog denk ik, dan kun je net zo goed geen gas meer geven op die 10 meter waar je weer voor de bocht moet remmen.

Ik merk trouwens wel dat je de laatste bocht voor die bocht naar boven (dat is de... ff tellen... 5e bocht) erg rustig moet doen zodat je goed aan de rechterkant uitkomt. Dan kun je daarna linksaf naar boven vol gas veel sneller dan als je niet helemaal rechts uitkomt. M'n ghost op het moment komt ergens in het midden uit en kan dus niet vol gas door de bocht naar links, en daar haal ik hem wel een halve seconde tot een seconde in! Lig ik 10 meter achter voor die bocht, dan lig ik opeens voor na die ene bocht.
Dat is juist de moeilijkheid van deze baan, als je een bocht net niet perfect neemt scheelt dat meteen heel veel tijd, dus je moet echt een perfect rondje rijden wil je een goeie tijd hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik stop er even mee... Het gaat niet meer beter op het moment.. Ook niet als ik een andere auto pak.

Ik neem die bocht ook in 5 kwam ik net achter.. Ik haal de 7e versnelling ook niet ;) ik zit net aan de top van 6 dus is precies goed.

Die bocht voor de bocht die omhoog gaat is best cruciaal om die goed te nemen. Zo kun je die bocht naar boven ook volgas en op de goede lijn rijden.
Hairpin is ook belangrijk om die niet tesloom te nemen.. Perfecte rempunt, rem optijd loslaten om de bocht in te rollen en halverwege wat gas bijgeven..

Spoon is vervolgens niet zo moeilijk.. terug naar 4, daarna even naar 3 en vervolgens weer vol naar 7.

Misschien is het leuker om iets korter dan een week te geven.. Een midweek zeg maar.. Dan is het wat afwisselender.

[ Voor 8% gewijzigd door Kuhr89 op 11-10-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kuhr89 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:21:
Ik stop er even mee... Het gaat niet meer beter op het moment.. Ook niet als ik een andere auto pak.

Ik neem die bocht ook in 5 kwam ik net achter.. Ik haal de 7e versnelling ook niet ;) ik zit net aan de top van 6 dus is precies goed.

Die bocht voor de bocht die omhoog gaat is best cruciaal om die goed te nemen. Zo kun je die bocht naar boven ook volgas en op de goede lijn rijden.
Hairpin is ook belangrijk om die niet tesloom te nemen.. Perfecte rempunt, rem optijd loslaten om de bocht in te rollen en halverwege wat gas bijgeven..

Spoon is vervolgens niet zo moeilijk.. terug naar 4, daarna even naar 3 en vervolgens weer vol naar 7.

Misschien is het leuker om iets korter dan een week te geven.. Een midweek zeg maar.. Dan is het wat afwisselender.
Ik haal de 7 wel, vrij gemakkelijk zelfs. Dat is wel met de quick setup op een van de hoogste twee standen, anders ga ik volgens mij ook tot de 6.

De hairpin vind ik ook lastig, omdat hij best snel achter een relatief langzame bocht komt. Je kunt dus niet echt een vast rempunt aanhouden; kom je net iets sneller uit de bocht ervoor dan rem je te vroeg en sta je stil voor de bocht :p Ik lock daar ook regelmatig, enige punt op de hele baan waar ik soms lock...
Ik heb ook wel eens moeite met het accelereren na de hairpin. Ik geef meestal gewoon vol gas, maar als ik dan al vol in de toeren in de 2 zit is hij eigenlijk toch nog niet snel genoeg om naar de 3 te gaan. Dan weet ik nooit wat ik moet doen, even in de 2 blijven en maar vol in de toeren gaan, of toch naar de 3 en even flink onder de toeren te zitten. Dan hoor je echt dat hij niet lekker optrekt maar echt even 'stilhangt' zeg maar. De tijd tussen de 3 en de 4 (zeg maar de tijd die hij in de 3 nodig heeft) is dan ook VEEL langer dan de tijd van de 4 naar de 5, en dat is niet echt logisch normaal.

De rest van de baan rij ik ook precies zoals je zegt. Best grappig om te zien, maar ook wel weer logisch anders kom je nooit zo dichtbij elkaar met de tijden. Ik had ook een keer de dynamic racing line aangezet (normaal altijd uit), en vond het best leuk om te zien dat mijn ghost ook precies die lijn volgde, zelfs toen ik hem dus nog niet aanhad. Geeft wel aan dat ik hem inderdaad niet nodig heb, hoewel het de eerste paar rondjes op een nieuwe baan misschien wel helpt om de baan wat sneller te leren kennen.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 11-10-2010 18:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Waarom doen we vanaf volgende week niet 2 banen per week?
Ben je dan de ene baan even zat, dan ga je de andere baan weer rijden.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Zou ik niet doen. Sommige hebben nauwelijks tijd om 1 baan te racen.

Lekker simpel bij 1 baan houden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik haat jullie en dit spel, weer een avond slechte zin... En bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phusebox schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:15:
;w

Doe eens even normaal joh. Als je niet de snelste tijd kan rijden hoef je nog niet slechte zin te krijgen. Dan doe je toch niet mee??

Anyway,

Ik vind 1 baan per keer ook het beste, maar het mag van mij wel iets korter duren, misschien 4 dagen ofzo ipv 7?

Overigens heb ik net wat webhosting besteld, misschien dat ik vanavond al een beta versie online krijg van het systeem dat ik aan het ontwikkelen ben. Dan kunnen er in ieder geval al tijden in gezet worden. Administratie werkt nog niet helemaal (verwijderen enzo) maar zal ook niet zo hard nodig zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Ja maar dat is toch hetzelfde effect?
We kunnen ook 10 dagen 2 circuits doen. Dan heeft iedereen in totaal 4 dagen minder tijd.

Kijk: spa kan je mij misschien wel een hele week laten doen. Van Japan ga ik op een gegeven moment nachtmerries krijgen.

Ben benieuwd of mijn stuur weer wil werken. Gisteren deed ie heel raar (na een her-calibratie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Quacka schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:34:
Ja maar dat is toch hetzelfde effect?
We kunnen ook 10 dagen 2 circuits doen. Dan heeft iedereen in totaal 4 dagen minder tijd.

Kijk: spa kan je mij misschien wel een hele week laten doen. Van Japan ga ik op een gegeven moment nachtmerries krijgen.

Ben benieuwd of mijn stuur weer wil werken. Gisteren deed ie heel raar (na een her-calibratie)
Maar het leuke is juist dat iedereen met dezelfde baan bezig is. Anders kun je net zo goed geen 'beheer' regelen en gewoon iedereen willekeurige tijden laten posten, en dan wordt het een zooitje. Nu heeft iedereen het steeds over dezelfde baan, je kunt tips geven enzo zonder eerst te hoeven kijken over welke baan het nu weer gaat.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Kan maar geen goede tijdop de klokken zetten, elke keer is maak ik een fout... heb verdorie 20 ronden moeten rijden voordat er een tijd op het bord kwam (1:4x:xxx rest weet ik niet meer, was iig dramatisch) durfde die hele ronde niet volgas te gaan, anders ging het compleet mis :( :( :( . Uiteindelijk nog gekomen tot een 1.38, maar verder is het compleet nada nix noppes en compleet crap.

Weet iemand een geschikte baan en rijstijl om een beetje normale tijden te rijden, Suzuka is echt niks voor mij at the moment. enige baan die ik nog redelijk kan is Melbourne :P.

Hopelijk nemen me ouders mijn stuurtje voor de pc mee,kan ik es kijken of dat helpt...

edit: Wat is een goede auto om mee leren te rijden, maw welke auto is beetje stabiel en simpel onder de knie te krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door drBunhead op 11-10-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Tjonge jonge. Voor mijn gevoel 500 ronde gereden vanavond en nog geen verbetering. Mijn laatste ronde: Ik lag 2 tienden voor bij de 1e sessie. Ook de hairpin ging vrij perfect. Daarna ietjes verloren bij de 2 volgende bochten. Toch nog met voorsprong op de chicane. Rem ik #%&@!$ net niet genoeg en schiet ik door.....

Ik word hier zo moe van..... 8)7
Beste tijd vandaag was 1.30.8xx, paar honderdsten trager dus.

edit:
Bij mij maakt het niet uit of ik zelf de chicane uit ga, of niet. Als het al wat scheelt, dan is het niet noemenswaardig. Ik zal daardoor echt niet opeens een 1.29 gaan rijden.

Ik weet zeker dat ik in het laatste stuk nog veel kan winnen. Ik heb alleen een angst voor dit deel ontwikkelt. Een foutje in het 1e deel boeit me niet. Ik begin dan gewoon weer opnieuw. In dit deel rijd ik dan ook als een kamikaze-piloot (leuk in Japan...), het 2e deel bij wijze van als een schijtluis.
Ik heb echt respect voor de mensen die meermalen onder 1.30 zijn gedoken, of hier consequent onder rijden.

Zouden deze mensen hun setup willen delen?

[ Voor 43% gewijzigd door Quacka op 11-10-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mijn 1:29.3xx is gereden met de meest droge quick setup, dus daarmee gaat het ook nog wel (nog niet consequent btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
drBunhead schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:22:
Kan maar geen goede tijdop de klokken zetten, elke keer is maak ik een fout... heb verdorie 20 ronden moeten rijden voordat er een tijd op het bord kwam (1:4x:xxx rest weet ik niet meer, was iig dramatisch) durfde die hele ronde niet volgas te gaan, anders ging het compleet mis :( :( :( . Uiteindelijk nog gekomen tot een 1.38, maar verder is het compleet nada nix noppes en compleet crap.

Weet iemand een geschikte baan en rijstijl om een beetje normale tijden te rijden, Suzuka is echt niks voor mij at the moment. enige baan die ik nog redelijk kan is Melbourne :P.

Hopelijk nemen me ouders mijn stuurtje voor de pc mee,kan ik es kijken of dat helpt...

edit: Wat is een goede auto om mee leren te rijden, maw welke auto is beetje stabiel en simpel onder de knie te krijgen?
Heb je alle hulp aangezet, behalve zelf remmen?
Je moet dan toch echt wel sneller kunnen. Je moet alleen niet sneller willen...
Rijd gewoon 10-20 rondjes achter elkaar gewoon rustig. Net zolang tot je weet welke bocht er volgt op een bocht of na een recht stuk.
Weet je dat, dan zal je vanzelf steeds harder durven gaan.

Misschien zal je niet zo een 1.32 rijden, maar onder de 1.40 moet toch wel makkelijk lukken??

Ik zeg eerlijk: Ik had al vrij veel ervaring met deze baan. Met name het beginstuk is enorm rommelig als je er voor het eerst op rijd.

Makkelijke baan is verder Canada, Monza en inderdaad Australie. Spa vind ik ook wel te doen, maar die is wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik rij nu constant zown 1.28:5 als ik niet ergens een invalid lap krijg door even langs de baan te gaan. Het probleem is alleen die laatste 2 bochten.

Eerste gaan altijd wel goed, maar zodra ik de 130R heb gehad, begint het zweet onder mijn oksels te komen van: DEZE MOET IK GOED DOEN! En dan verpruts ik hem :P En dit gebeurt altijd als ik sneller ben dan mijn ghost.. Dan zie ik op de radar een wit stipje achter mijn auto na Spoon, en dan komt het zweet voor de laatste 2 bochten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Niet online
Quacka schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:56:
[...]

Heb je alle hulp aangezet, behalve zelf remmen?
Je moet dan toch echt wel sneller kunnen. Je moet alleen niet sneller willen...
Rijd gewoon 10-20 rondjes achter elkaar gewoon rustig. Net zolang tot je weet welke bocht er volgt op een bocht of na een recht stuk.
Weet je dat, dan zal je vanzelf steeds harder durven gaan.

Misschien zal je niet zo een 1.32 rijden, maar onder de 1.40 moet toch wel makkelijk lukken??

Ik zeg eerlijk: Ik had al vrij veel ervaring met deze baan. Met name het beginstuk is enorm rommelig als je er voor het eerst op rijd.

Makkelijke baan is verder Canada, Monza en inderdaad Australie. Spa vind ik ook wel te doen, maar die is wel erg lang.
Alle hulp staat idd aan behalve remmen.

het beginstuk, op de 2e bocht na, waar ik te snel in ga, doordat in de eerste de racelijn groen is, gaat inmiddels redelijk, misschien niet snel, maar wel binnen de lijnen. Dan komt de hairpin die ik meestal(eigenlijk elke keer) half tot helemaal verkloot. de bocht met de dubbele apex gaat totaal niet zoals gewenst en de 130r ga ik altijd wijd, behalve als ik eerst flink in de remmen ga. de laatste chicane heb ik moeite met het vinden van het rempunt, vaak veel te vroeg, of net te laat.

Ga nu maar eens canada en monza uitproberen.

Verdorie mijn laptop kan time trial wel aan, maar race niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hoogie2004 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:10:
Ben net begonnen in Time Trial op suzuka, eerste geldige lap was al een 1:29.991
Even kijken wat er nog vanaf kan voordat ik em officieel maak :D

Bij deze voorlopig:

-1:29.364 verbeterd naar: 1:28.355
- McLaren gewijzigd naar Red Bull

- PC
- Geen hulpmiddelen
Was er nog even een half uurtje voor gaan zitten. Blijft lastig, in totaal 4 rondjes die geldig waren :P
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/5889/suzukafastestlap.th.png

In het plaatje is de vorige Fastest lap nog te zien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-10-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46
Rijden jullie niet op het online leaderboard ofzo?
Wel zo handig om de tijden eens te bekijken, en een ghostje inladen kan ook leerzaam zijn natuurlijk.

Heb eventjes gereden maar het kan inderdaad nog wel een heel stuk sneller:

Suzuka
01:28.662
McLaren
PC
Wheel (G27)
Hulp: geen

Afbeeldingslocatie: http://shup.com/Shup/424370/110911225045.jpg

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Wat is de tijd die op nummer 1 staat op de Leaderboard?

Ben bang dat mijn tijd eraan gaat deze week :X :D

[ Voor 33% gewijzigd door Kuhr89 op 11-10-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb nog eens even nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat mijn website idee toch niet zo lekker gaat werken als ik dacht. Op de manier waarop ik het had was er namelijk geen onderscheid tussen verschillende "wedstrijden". Je kon alleen de snelste tijd van iedereen zien en op welke baan dat was, maar wat nu als we een baan twee keer doen? Dan is er dus geen onderscheid meer te maken en kan er niet meer gezien worden wie er nu gewonnen had.

Daarom ben ik zo goed als opnieuw begonnen (nou ja, lang niet helemaal opnieuw maar er is veel veranderd). Nu heb ik het als volgt opgedeeld:

- De website laat "Competities" zien. Een competitie bestaat uit een aantal "Sessies" (bijvoorbeeld 6 sessies), en na afloop kan de winnaar van een competitie automatisch bepaald worden aan de hand van de verzamelde punten in de sessies. Een competitie heeft ook een start datum en (na afloop) een einddatum.
- Een "Sessie" is een collectie van "Tijden" op een bepaald circuit, inclusief start datum en (na afloop) einddatum. Een sessie is eigenlijk wat we nu aan het doen zijn op het circuit Suzuka. Iedereen zet zijn tijden neer in deze sessie, en op het eind van de week wordt deze sessie afgesloten en gaan we naar de volgende sessie (in dezelfde competitie) en dus een ander circuit. Na een aantal sessies (bijvoorbeeld 6) wordt de competitie afgesloten en wordt een nieuwe competitie begonnen.

Nu wordt bij een "Tijd" nu de sessie opgeslagen (en dus niet direct het circuit, dat is via de sessie al bekend), en ook de gebruiker. Ook wordt de datum/tijd opgeslagen waarop je deze tijd ingegeven hebt.

In principe is het de bedoeling dat er altijd maar 1 sessie en 1 competitie actief is, maar het systeem is in principe flexibel genoeg om meerdere competities en sessies tegelijk te draaien mochten we dat ooit willen.

Ik zal dus ook een login systeem inbouwen waardoor je om een tijd in te geven dus ingelogd moet zijn.

Ten slotte ben ik van plan niet meer een enkele tijd per gebruiker (bij dezelfde driving assists etc) op te slaan. Het idee is dat je al je tijden kan opslaan en ook kan terugkijken, en dat in de 'Bekijk tijden' pagina een optie wordt toegevoegd waarmee men ofwel alleen de snelste tijden (per gebruiker en settings) ofwel alle tijden kan zien.
Wil je dus even snel zien waar je staat t.o.v. anderen, dan hoef je alleen je snelste tijd te zien. Maar je kan ook alle tijden zien van jezelf (of van iemand anders) als je daar voor kiest.

Dit betekent wel dat het nog een paar dagen minimaal gaat duren voordat ik het klaar heb. In principe ben ik alweer best ver, maar ik heb weinig tijd de komende dagen dus het zal even moeten wachten af en toe.
Maar ik denk dat het het wel waard is, nu kunnen we mooi per sessie en uiteindelijk per comptetitie een winnaar bepalen. Dat zou niet mogelijk zijn met het oude systeem.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 11-10-2010 23:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46
Kuhr89 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:04:
Wat is de tijd die op nummer 1 staat op de Leaderboard?
27.2 ofzoiets

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:47:
Rijden jullie niet op het online leaderboard ofzo?
Wel zo handig om de tijden eens te bekijken, en een ghostje inladen kan ook leerzaam zijn natuurlijk.

Heb eventjes gereden maar het kan inderdaad nog wel een heel stuk sneller:

Suzuka
01:28.662
McLaren
PC
Wheel (G27)
Hulp: geen

[afbeelding]
Ik moet daar dan in de top 10 staan, gaaf, da had ik niet eens gezien. Ik rijd dus wel ingame op het leaderbord

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-10-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik rij niet online omdat mijn portomonee het daar deze maand niet naar heeft gemaakt. Ik had de game gepreorderd maar moest deze helaas cancellen ivm met kosten aan de auto die gemaakt moesten worden.

Helaas was dit een redelijk groot bedrag waardoor ik de game dus officieel nog niet online kan spelen... Maar zodra ik hem echt heb, zal ik er zeker aan meedoen. Al vind ik deze leage veel leuker dan leaderboard van Codemasters zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
gast..
waarom?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien had ik er een smilie bij moeten zetten... sommige mensen denken nu dat ik echt haat koester ofzo...

Kwam na 20 rondjes niet verder dan 1:31.0xx, een 1:28 of zelfs 1:29 ga ik nooit halen. Gewoon weer een bevestiging dat ik in alle games suck.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 12-10-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Moppersmurf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik haaat smurfen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 12-09 06:46
Haha, ik probeer juist daarom niet mee te spelen. In het gewone seizoen op het makkelijkste niveau win ik gelukkig de wedstrijden wel, maar kom volgens mij nooit in de buurt van jullie rondetijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Kuhr89 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:56:
Ik rij nu constant zown 1.28:5 als ik niet ergens een invalid lap krijg door even langs de baan te gaan. Het probleem is alleen die laatste 2 bochten.

Eerste gaan altijd wel goed, maar zodra ik de 130R heb gehad, begint het zweet onder mijn oksels te komen van: DEZE MOET IK GOED DOEN! En dan verpruts ik hem :P En dit gebeurt altijd als ik sneller ben dan mijn ghost.. Dan zie ik op de radar een wit stipje achter mijn auto na Spoon, en dan komt het zweet voor de laatste 2 bochten..
Ik probeer altijd de 130R vol gas te nemen maar mis regelmatig het instuurpunt en beland dan weer vrolijk naast de baan resulterend in invalid lap + de daaropvolgende ronde |:(
Bij de chicane schiet ik ook veelal te ver door.
Uiteraard gebeuren deze dingen als ik voor lig op mijn ghost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Ik heb gisteravond nog wat rondejes gereden en met mn setup lopen spelen..
Niets sneller gereden dan de tijd die er al staat... Het is wel grappig om de verschillen in tijden te zien als je veel aan je auto veranderd..

maar ik kom maar niet onder die 1:30 uit om vervolgens het rondje ook echt af te maken. steeds als ik eronder zit dat vlieg ik even later weer ergens van de baan af.. grr
zal er vanavond nog wat rondjes uitstampen. Wat minder letten op mn setup en meer op de baan zelf..
Ik moet een hoge 1:29 kunnen halen. en anders iig 0.026 sneller rijden om het plekkie van BLracing te pakken :)

het is iig best frustrerend om +2.767 achter je naam te zien staan.. das best veel namelijk....

Op zich vind ik het prima om 2 banen te doen.. per week oid, ik vraag me idd wel af of iedereen daar tijd voor heeft. Voor mij zou dit betekenen dat ik voor elke baan 1 avondje heb, wat eigenlijk wat weinig is. Helaas woon ik niet meer bij mn ouders en kan ik als vroeger elke avond gamen.. (ik mis die tijd :) )

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Phusebox schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Misschien had ik er een smilie bij moeten zetten... sommige mensen denken nu dat ik echt haat koester ofzo...

Kwam na 20 rondjes niet verder dan 1:31.0xx, een 1:28 of zelfs 1:29 ga ik nooit halen. Gewoon weer een bevestiging dat ik in alle games suck.
met een 1:31,0xx zit je gewoon in de middenmoot, nix mis mee. rij dr nog een halve seconde af en je staat in de top 10.
Ga jezelf vooral niet meten aan de top 3. Er zijn altijd jongens die "iets" op de baan hebben gevonden, wat de rest over een half jaar pas gaat ontdekken. Ik rijd bijvoorbeeld de 1e sector echt tegen de limiet.. de 2,7 seconden die kuhrtje sneller is moeten uit sector 2&3 komen. Hoe die het flikt is een raadsel voor me. Ik heb echt het gevoel dat sneller dan een lage 1:29 (als ik de beste sectortijden van mij optel kom ik daar op uit) er echt niet inzit bij me...

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
mat.hi.as schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:36:
Haha, ik probeer juist daarom niet mee te spelen. In het gewone seizoen op het makkelijkste niveau win ik gelukkig de wedstrijden wel, maar kom volgens mij nooit in de buurt van jullie rondetijden :P
Wat rijd je voor tijden dan?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Flex0r schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:44:
[...]

Ik probeer altijd de 130R vol gas te nemen maar mis regelmatig het instuurpunt en beland dan weer vrolijk naast de baan resulterend in invalid lap + de daaropvolgende ronde |:(
Bij de chicane schiet ik ook veelal te ver door.
Uiteraard gebeuren deze dingen als ik voor lig op mijn ghost :X
de 130R kan gemakkelijk volgas. stuur iets eerder in dan de lijn het aangeeft, en zorg dat je echt uiterst rechts van de baan zit als je instuurd.. Als je lift in de 130r scheelt dat echt veel tijd.

EDIT:
ik zie net dat je met een gamepad rijd.. dit maakt de 130r iets lastiger dan met een stuur..
Met een stuurje is de 130r amper uitdagend te noemen als je wat vleugel hebt staan (vroeger was ie leuker).

[ Voor 14% gewijzigd door Kriebelkous op 12-10-2010 10:01 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Meermaals wel gelukt om de 130R vol door te komen echter neem ik dan dusdanig veel snelheid mee dat ik me verkijk op het rempunt voor de chicane en er daar dus weer uitvlieg.
Grootste frustratie van gister is alweer over dus vanavond weer even een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kriebelkous schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:55:
[...]

met een 1:31,0xx zit je gewoon in de middenmoot, nix mis mee. rij dr nog een halve seconde af en je staat in de top 10.
Ga jezelf vooral niet meten aan de top 3. Er zijn altijd jongens die "iets" op de baan hebben gevonden, wat de rest over een half jaar pas gaat ontdekken. Ik rijd bijvoorbeeld de 1e sector echt tegen de limiet.. de 2,7 seconden die kuhrtje sneller is moeten uit sector 2&3 komen. Hoe die het flikt is een raadsel voor me. Ik heb echt het gevoel dat sneller dan een lage 1:29 (als ik de beste sectortijden van mij optel kom ik daar op uit) er echt niet inzit bij me...
Ik ben in de eerste sector zelfs sneller, daarna verlies ik alles, vooral in spoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Kriebelkous schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:47:
...
Op zich vind ik het prima om 2 banen te doen.. per week oid, ik vraag me idd wel af of iedereen daar tijd voor heeft. Voor mij zou dit betekenen dat ik voor elke baan 1 avondje heb, wat eigenlijk wat weinig is. Helaas woon ik niet meer bij mn ouders en kan ik als vroeger elke avond gamen.. (ik mis die tijd :) )
2 banen per week haal ik zeker niet, heb deze week nog niet eens 1 rondje kunnen rijden... En dat terwijl ik makkelijk 1:26 kan halen! ;)

Voor mij dus liever het houden op 1 baan per week of maximaal 2 banen per 10 dagen (als men wat meer afwisseling wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Kriebelkous schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Wat rijd je voor tijden dan?
Ik zat op 1.39 op het 3e circuit (Bahrein?). Ik ben ook echt totaal niet bekend met F1, af en toe kijk ik het met mn schoonvader, maar voor alle benamingen van verschillende bochten etc moet je niet bij mij zijn :+. Agh, ik vind het leuk om te racen, ik bak er alleen geen drol van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Suzuka
1:30:355
McLaren
PC
Gamepad
Tc: Medium
ABS
DRL: Corners Only
G: Auto

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Niet online
Kiff schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

2 banen per week haal ik zeker niet, heb deze week nog niet eens 1 rondje kunnen rijden... En dat terwijl ik makkelijk 1:26 kan halen! ;)

Voor mij dus liever het houden op 1 baan per week of maximaal 2 banen per 10 dagen (als men wat meer afwisseling wil).
Heb inderdaad ook veel te weinig tijd om meerdere banen in 1 week te rijden. had gister toevallig tijd, maar heb desondanks maar 2 goede rondes gereden. (rest van de 20 a 30 was invalid). Om mijn tijd (1.38) te verbeteren heb ik veeeel meer tijd nodig om te rijden (en een stuur, maar dat terzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
mat.hi.as schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

Ik zat op 1.39 op het 3e circuit (Bahrein?). Ik ben ook echt totaal niet bekend met F1, af en toe kijk ik het met mn schoonvader, maar voor alle benamingen van verschillende bochten etc moet je niet bij mij zijn :+. Agh, ik vind het leuk om te racen, ik bak er alleen geen drol van :P
Ik bak er ook niets van.. maar als je het leuk vind het dus veel doet, word je vanzelf beter :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Was er nog even een half uurtje voor gaan zitten. Blijft lastig, in totaal 4 rondjes die geldig waren :P
[afbeelding]

- PC
- Geen hulpmiddelen

(even opnieuw omdat de oude tijd nog in de startpost staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Hoogie2004 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:04:
[afbeelding]

- PC
- Geen hulpmiddelen

(even opnieuw omdat de oude tijd nog in de startpost staat.)
staat genoteerd.. ik update de startpost eind van de middag nog een keer

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
Was deze dagen ook al bezig op Suzuka en kwam niet verder dan 1.30.8xx , maar heb nu dankzij de settings van die spreadsheet er een seconde van af gekregen (Verschil zit hem vooral dat ie een stuk beter door trekt in de hogere versnellingen, en heeft een stuk hogere top snelheid).

Suzuka
1.29.829
McLaren
Pc
Stuur (Driving Force GT)
ABS: Off
G: Manual

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Bahrein

1.57.950
Lotus
Pc
Stuur (Logitech MoMo)
Tc: Off
G: Automatic

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 10:03
Njay schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:24:
Bahrein

1.57.950
Lotus
Pc
Stuur (Logitech MoMo)
Tc: Off
G: Automatic
We zijn in Suzuka bezig ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Oeps sorry bout that .... maar vondt em wel snel :9

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 12:05
De trick op suzuka zit hem volgens mij in het afsnijden van 2 bochten die na de lange Linker doordraaier komen.

Die kun je namelijk half over het gras nemen zonder penalty.

Dat zijn ook exact the 2 bochten waar ik het op verlies door er gewoon max netjes doorheen te komen.

Zit nu op 1:30 rond met paar 10e speling nog omdat ik niet elke ronde helemaal foutloos rijd.

Neem de leaderboards altijd met een korreltje zout, net als met forza 3, als je netjes rijd zoals je echt ook zou rijden kom je nooit aan de tijden, elk stukje gras etc etc om af te steken pak je om de toptijden te halen.

Dat zie ik ze in een formule 1 auto niet echt doen :)

Wat mij betreft mogen ze de penalties die je krijgt voor corner cutting nog wel stricter zetten zodat het tenmiste nog een beetje realistisch blijft. (ok er zijn 2 of 3 bochten in het spel waar je wel heel snel een penalty krijgt).

[ Voor 41% gewijzigd door rgarretsen op 12-10-2010 14:54 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Njay schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:35:
Oeps sorry bout that .... maar vondt em wel snel :9
Heb laatst in een online race 1:54 gereden... dus dat moet zeker sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
rgarretsen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:51:
De trick op suzuka zit hem volgens mij in het afsnijden van 2 bochten die na de lange Linker doordraaier komen.

Die kun je namelijk half over het gras nemen zonder penalty.

Dat zijn ook exact the 2 bochten waar ik het op verlies door er gewoon max netjes doorheen te komen.

Zit nu op 1:30 rond met paar 10e speling nog omdat ik niet elke ronde helemaal foutloos rijd.

Neem de leaderboards altijd met een korreltje zout, net als met forza 3, als je netjes rijd zoals je echt ook zou rijden kom je nooit aan de tijden, elk stukje gras etc etc om af te steken pak je om de toptijden te halen.

Dat zie ik ze in een formule 1 auto niet echt doen :)

Wat mij betreft mogen ze de penalties die je krijgt voor corner cutting nog wel stricter zetten zodat het tenmiste nog een beetje realistisch blijft. (ok er zijn 2 of 3 bochten in het spel waar je wel heel snel een penalty krijgt).
zolang je met 2 wielen binnen of op de witte lijn blijft mag het. dan is het geen afsnijden, maar maximaliseren :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 04-09 12:05
Check maar eens die 2 bochten die ik bedoel, zul je zien dat het toch echt afsnijden is, halve auto door het gras :) maar zolang het goed gekeurd wordt is het maximalizeren idd :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
rgarretsen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:59:
Check maar eens die 2 bochten die ik bedoel, zul je zien dat het toch echt afsnijden is, halve auto door het gras :) maar zolang het goed gekeurd wordt is het maximalizeren idd :)
welke bochten bedoel je precies?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hij bedoelt Degner 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
vanavond daar de grens eens opzoeken :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Kriebelkous schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:48:
[...]

vanavond daar de grens eens opzoeken :)
Vooral in de tweede is veel te winnen. De eerste is met wat kunst en vliegwerk volgas :P (kunst is om dan de tweede nog te halen...)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-10-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
rgarretsen schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:51:
* mat.hi.as disagrees

Vind het al lastig genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb het idee dat je juist in die snelle bochten in de eerste sectie heel veel over het gras kan gaan. In hoeverre dat helpt met je tijd kan ik niet zeggen, je snijdt een paar meter af maar aan de andere kant rij je ook over het gras (je kunt met 4 wielen het gras op een paar centimeter ofzo) dus zult wel langzamer zijn. Maar goed, je rijdt daar ook niet volgas dus misschien scheelt het wel wat.

Juist die harde knik naar rechts gaat bij mij meestal mis, dat ik net een halve meter te vroeg instuur en dan net even een penalty mee pak (en natuurlijk alleen als ik voorlig op m'n ghost :p).
De allerlaatste bocht voor de chicane kan wel heel erg makkelijk vol gas, ik snap niet waarom iemand daar zou remmen of liften? Gewoon flink insturen, je auto rijdt daar top speed dus over grip hoef je je echt geen zorgen te maken, je plakt gewoon aan de grond vast. In het echt rijden ze daar toch zeker ook vol gas?

[ Voor 39% gewijzigd door NickThissen op 12-10-2010 18:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:48

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ook maar eens geprobeerd:

Suzuka
1.30.620
RedBull
Pc
Stuur (Driving Force Pro)
TC: Off
DRL: Off

Blijft een leuke baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Godver, nu ben ik deze baan echt zat. Ik kom maar niet onder de 1.30...:
NaamNickThissen
CircuitSuzuka (Japan)
AutoMcLaren MP4-25 (McLaren-Mercedes)
PlatformPC
ControllerRacing wheel
Racing WheelLogitech Momo Racing
GearboxManual
Tijd01.30:088 :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Yes :D

Suzuka
1:33.693
RBR
PS3
Gamepad
ABS: on
TC: Full
DRL: Corner

@Kriebelkous: mijn vorige tijd was trouwens met ABS: Off en TCS: Full. Even for the record ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Goed nieuws, m'n website begint langzaam vorm te krijgen. De meeste dingen als competities en sessies aanmaken / stoppen werken al min of meer. Er moet nog flink wat gebeuren maar ik verwacht donderdag een vroege alpha versie online te hebben.

Ik kan in principe mijn website automatisch de punten laten berekenen. Als een sessie gestopt wordt kan ik gewoon de top-x tijden ophalen en de gebruikers daarvan een vast aantal punten toekennen. Hetzelfde voor het stoppen van een competitie (een competitie is bijvoorbeeld 6 sessies, ofwel 6 tracks). Maar dan moet er wel vastgesteld worden hoeveel punten we gaan uitdelen en op welke manier?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, ik kom maar niet in de 1:30. Toch weet ik zeker dat het me gaat lukken aangezien sommige bochten nog echt te langzaam gaan en ik daar ook zo nu en dan m'n ghost bijna inhaal. Misschien donderdag. Desondanks toch een verbeterde tijd weten neer te zetten:

Suzuka
1:31:093
RBR
X360
Stuur
G: manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Jaaa!!

eindelijk onder de 1:30!!

Suzuka
1:29:701
RBR
PC
Stuur
DRL: always (waarom ik deze nog aanheb?)
Hoogie2004 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:53:
[...]

Vooral in de tweede is veel te winnen. De eerste is met wat kunst en vliegwerk volgas :P (kunst is om dan de tweede nog te halen...)
volgas?..
dat ga ik nog ff proberen, ik tap nu mn remmen effen in de 1e en rem acht af in de 2e bocht.
Nieuw doel voor mezelf: onder de 1:29.201!

ik ben trouwens de morgen niet in staat om achter een pc te kruipen.. zou iemand ff de tijden willen bijhouden van morgen en ff een lijstje posten (is in excel echt zo gedaan) lijst is (over 5 minuten) bijgewerkt t/m deze post.
ik ben pas donderdagavond weer in staat de tijden te checken.

Alle tijden onder deze post zijn nog niet bijgewerkt. alvast bedankt voor degene die het ff wil oppakken voor 2 dagen..

[ Voor 27% gewijzigd door Kriebelkous op 13-10-2010 00:47 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Even om te kijken hoe slecht ik ben, dus ff 3 rondjes Suzuka geknald :)

1:32:3xx
McLaren
PC
Toetsenbord
TC: On
ABS: On

Denk dat ik er nog wel 1 seconde vanaf kan rijden, maar dat is max :(

Hoewel, ik zie dat een KB-rijder de 1:30 haalt, dus maar eens naar kijken :P

[ Voor 16% gewijzigd door Darkasantion op 13-10-2010 00:32 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Darkasantion schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:29:
Even om te kijken hoe slecht ik ben, dus ff 3 rondjes Suzuka geknald :)

1:32:3xx
McLaren
PC
Toetsenbord
TC: On

Denk dat ik er nog wel 1 seconde vanaf kan rijden, maar dat is max :(

Hoewel, ik zie dat een KB-rijder de 1:30 haalt, dus maar eens naar kijken :P
post je volledige tijd ff, dan kom je iig op de lijst :)

startpost is bijgewerkt.
ik kon het niet laten die ene virgin ff wat extra aandacht te geven. zo vaak staan ze niet boven een red bull, mercedes en een mclaren :)
Tussen p11 en p14 zit echt nix trouwens, de tijden liggen daar absurd dicht bij elkaar!

[ Voor 21% gewijzigd door Kriebelkous op 13-10-2010 00:53 ]

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Kriebelkous schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:10:
[...]

volgas?..
dat ga ik nog ff proberen, ik tap nu mn remmen effen in de 1e en rem acht af in de 2e bocht.
Nieuw doel voor mezelf: onder de 1:29.201!
Hij is iig zeer close tegen volgas. Ik heb als ik em echt vol neem echter niet genoeg plaats om de tweede altijd te halen, dat is op dit moment het probleem, het rempunt voor 2 vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Kiff schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

Gisteren eindelijk een kwartiertje tijd gehad met als resultaat 1 (zielige) geldige ronde... Begin ging goed, daarna teveel op safe gereden...

Suzuka
1:37:297
McLaren
PS3
Stuur
ABS

Ben zwaar teleurgesteld aangezien ik het circuit onlangs uren heb gespeeld in GT5P... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suzuka
1:34:737
McLaren
PS3
controller
Tc: full
ABS
DRL

KL*te baan hahaha oh word gek van die baan... Ik voel wel dat ik nog wel stuk sneller kan zijn alleen maak ik altijd wel ergens op de baan een foutje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

O my,
ik ben er een weekje vantussen geweest en wat is er veel gebeurd intussen.
Ok vanavond maak ik er een avondje Suzuka van. Ik wil nog steeds die doos stylo's winnen.
Moet wel toegeven het is geleden dat ik suzuka heb gereden van F1 2001 op mijn PS.

Ik stel me nu wel serieus de vraag of een andere auto effectief verschil zou uitmaken bij timetrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Niet online
Suzuka
1:38:335 :$
Mercedes
XBOX360
controller
TC: full
ABS
DRL: full
G: auto

waardeloze tijd, maar goed elke keer ga ik net te wijd in de 130r (als de eses(oid) in het begin goed gaan), waardoor de tijd invalid is, maar gelijk ook de volgende ronde invalid is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duzzan
  • Laatst online: 11-09 20:01
Hoogie2004 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:00:
[...]

Hij is iig zeer close tegen volgas. Ik heb als ik em echt vol neem echter niet genoeg plaats om de tweede altijd te halen, dat is op dit moment het probleem, het rempunt voor 2 vinden
Die eerste knik kan je volgas nemen en op het moment dat je (bijna) de curbstone raakt begin je te remmen.
Zo pak ik 'm en dan ben je ruim op tijd voor de 2de bocht. Maar, zoals alle bochten in Suzuka, ben je net te laat met insturen of met remmen: ESC>Restart>Yes :'(

Gister avond nog even geprobeerd om m'n tijd te verbeteren, kreeg er 2 tiende vanaf maar Invalid Lap dus die telt niet. Wat me gister wel opviel is dat je een bepaalde 'flow' moet hebben op die baan. Vooral in Sector 1 met die S's kan je volgens mij beter maar ietsje langzamer d'r doorheen zodat je steeds goed uitkomt voor de volgende knik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik neem die bocht iig niet volgas.. Ik laat het gas even los en schakel terug, maar zeker niet volgas. Denk ook niet dat je die volgas nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik ga in ieder geval de redbull nemen, als het ietswat lijkt op de race van dit jaar, win ik met zekerheid de doos stylo's.
Neen mopje. Kan iemand mij zeggen waar casino eigenlijk ligt in het spel ik vind online twee versies. Casio en de 130R liggen soms onderling verwisseld.
Welke tijden rijdt de pc hier zo wat op? dan hebbik al een richttijd naar wat ik zelf kan bereiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 13-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Misschien eerst even beginnen met fatsoenlijk nederlandse zinnen te maken. Ik snap namelijk helemaal niks van wat je net hebt gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Kuhr89 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:21:
Misschien eerst even beginnen met fatsoenlijk nederlandse zinnen te maken. Ik snap namelijk helemaal niks van wat je net hebt gepost :P
Ik dacht al dat het aan mij lag... :)

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Heyhey jongens niet lachen met me, ik ben Vlaming =(

Neen sorry, zit op het werk en moest weg, gn tijd gehad om post te herlezen, hierbij aangepast.

Alweer aangepast

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 13-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Joindry schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:16:
Ik ga in ieder geval de redbull nemen, als het ietswat lijkt op de race van dit jaar, win ik met zekerheid de doos stylo's.
Neen mopje. Kan iemand mij zeggen waar casino eigenlijk ligt in het spel ik vind online twee versies. Casino en de 130R liggen soms onderling verwisseld.
Welke tijden rijdt de pc hier zo wat op? dan hebbik al een richttijd naar wat ik zelf kan bereiken.
Casino ligt in Monaco.. 130R is de 3na laatste bocht van Suzuka.

Tijden tabel kun je vinden in Post 1. Daar kun je zien wat je moet halen als je eerste wilt zijn..

De autos rijden ietswat verschillend. Met Redbull denk ik persoonlijk niet dat je de snelste tijd zult halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dit bedoel ik dus.
welk van de twee klopt:
http://www.formula-1-raci...ese-gp/circuit_suzuka.jpg
http://6speedblog.files.w...010/03/suzuka-circuit.jpg

@ Kriebelkous: Lookworst zonder L is ook worst ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 13-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
LOL, niet goed gelezen!!

Je bedoelde dus de Casio Triangle

In mijn optiek zijn de 2 banen hetzelfde hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ow, crap, kaartje ligt gedraaid :P
Alleen de laatste bocht ziet er iet wat anders uit. Kan niet wachten tot ik hier kan uitprikken, het begint weer te kriebelen.

Ik had me idd vergist en heb het aangepast. Casino is nu eenmaal bekender... je denkt casio en typt casino...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik ga straks ook is wat rondjes rijden. Lijkt me erg leuk!

Iemand had het in het begin van dit topic over asp-tooltje voor die tijden? Ik heb nog wel webhosting + domeintje waar ik nu nog niets mee doe (f1gaming.nl)

Wie weet leuk om dat daarvoor te gebruiken?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
ik begin wel behoorlijk weg te zakken met mijn tijd... Ik hoop dat ik vandaag of morgen nog wat tijd heb om mijn tijd te verbeteren.
Mijn doel is onder de 1.30, maar dat zal niet meevallen....

edit: Stoppen we trouwens vrijdag om 0:00???

[ Voor 11% gewijzigd door Quacka op 13-10-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Joost1991 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:25:
Ik ga straks ook is wat rondjes rijden. Lijkt me erg leuk!

Iemand had het in het begin van dit topic over asp-tooltje voor die tijden? Ik heb nog wel webhosting + domeintje waar ik nu nog niets mee doe (f1gaming.nl)

Wie weet leuk om dat daarvoor te gebruiken?
Dat was ik ja :)
Ik heb sinds een paar dagen ook een webhost gekocht, wel handig en voor maar 2.50 per maand kan ik het niet laten. Misschien kun je wel doorlinken via jou site ofzo, want f1gaming.nl klinkt wel iets passender dan nickthissen.nl :p Maar aan de andere kant wil ik het graag tweakers-only houden, niet dat er allemaal random mensen mee gaan doen die we niet kennen want dan kun je net zo goed gewoon op de ingame leaderboards kijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, ben ik al naar de 5e plek gezakt... Ben bang dat ik deze week geen tijd meer heb om m'n tijd te verbeteren, tenminste niet voor zaterdag of zo... Maar ach, 5e is eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Suzuka
1:30:414
McLaren
PC
Stuur
ABS

Bizar dat de McLaren bijna 3 seconden sneller is dan mijn Virgin 1:33:188. In een McLaren rijden voelt als vreemdgaan, maar het is helaas nodig om een beetje mee te kunnen komen :D

Oja mijn ghost is natuurlijk te downloaden en staat op dit moment op plek 178.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Argos schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:09:
Suzuka
1:30:414
McLaren
PC
Stuur
ABS

Bizar dat de McLaren bijna 3 seconden sneller is dan mijn Virgin 1:33:188. In een McLaren rijden voelt als vreemdgaan, maar het is helaas nodig om een beetje mee te kunnen komen :D

Oja mijn ghost is natuurlijk te downloaden en staat op dit moment op plek 178.
Dat probleem had ik ook.. Ik wilde eigenlijk helemaal niet in een Mclaren rijden! Heb een redelijke hekel aan dat team mja. Altijd al Ferrari en Schumacher fan geweest. Maar hey, als ik zo eerste moet staan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duzzan
  • Laatst online: 11-09 20:01
Na een uur Suzuka vind ik het wel mooi geweest:

Suzuka
1:30:508
Ferrari
PC
KeyBoard
TC: Full

Vorige tijd met een McLaren gezet direct vanuit de Restart, ik had dus niet die paar km snelheid meer die je hebt als je een rondje gereden hebt, en de Ferrari was gewoon sneller op dat moment ...
Dus het verschil in een Virgin & McLaren kan dan heel goed 3 Sec zijn ;)

Wat voor Setup gebruiken jullie?
Gewoon de standaard Quick Setup naar Rechts en knallen maar of stellen jullie nog vleugels en dergelijke af?

*Edit*
Just noticed: BLRacing staat nu 10de in de lijst met een 1:30:558, I'm the quickest with a keyboard! *O*
Bewijs, just in case, en om te laten zien hoe de klein de verschillen zijn!

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5643/f12010game2010101320561.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Duzzan op 13-10-2010 21:12 . Reden: I've got Proof ;-p ]

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste