Als er echt een versie 5 begin 2011 komt betekend dat in ieder geval een hele ommezwaai in het iphone-release model van Apple. Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Wat wel in sommige geruchten naar voren komt is dat er een nieuwe versie komt welke CDMA ondersteund en dus inderdaad voor de Verizon gebruikers in de VS te gebruiken is. Ik persoonlijk vermoed dat dit laatste (als er al afgeweken wordt van het release-schema) het geval zal zijn en dat dit dezelfde telefoon zal zijn als de iPhone 4 wat dan alleen een ander netwerk ondersteund en wellicht dat er een verbeterde manier van fabriceren zal zijn om het antenne probleem aan te pakken.
Over features van de nieuwe iPhone (en dan heb ik het over de standaard juli-release dus een iPhone4GS/iPhone5 of hoe die ook mag gaan heten) is nog niks bekend NeoMe, dat zal zoals altijd goed geheim worden gehouden (of in ieder geval geprobeerd). Enige speculatie die er nu is is volgens mij een rfid lezer (deze geruchten waren er ook al in het jaar voordat de iPhone 4 uit kwam maar bleek er toch niet in te zitten). En misschien iets als lte (4G netwerk technologie) waar ook voor de huidige iPhone al geruchten over waren. Maar eigenlijk is het gewoon koffiedik kijken
//edit
Er is ook niemand die beweert dat ze er nog niet mee bezig zijn. De discussie gaat over het release-schema en of ze van de tot nu toe gehanteerde "iedere zomer" gaan afstappen en waarom dan wel/niet. Het andere punt van gesprek is gewoon speculatie of 'dromen' van de functie's die een nieuwe versie al dan niet zou moeten/kunnen hebben.
[
Voor 21% gewijzigd door
Shinji op 07-10-2010 23:13
]