Toon posts:

Nieuwe iPhone volgend jaar (nieuws)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• a3aanm
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 19:57
http://iphone.nu.nl/pda/t...d-jaar-nieuwe-iPhone.html

Hier las ik een bericht over een nieuwe iPhone maar ik kan erweinig over vinden zo snel. Ook op tweakers niet.
Heeft iemand meer info? Is dit een gerucht of echt nieuws?
Ik heb al wel eens een gerucht gelezen op tweakers maar dat stond er expliciet bij. Is dit een oud nieuws bericht waarop Nu achterloopt of komt er werkelijk een nieuw model?

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
volgens mij komt er een nieuwe hardware revisie van de iPhone 4 binnenkort
Volgend jaar komt er weer een nieuw iPhone model.

[Voor 4% gewijzigd door Ike. op 07-10-2010 20:03]

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01:31

Royz

Kleurenblind!!

Ike. schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:03:
volgens mij komt er een nieuwe hardware revisie van de iPhone 4 binnenkort
Volgend jaar komt er weer een nieuw iPhone model.
Waarom zou je dat denken? Loopt de iphone nu niet goed genoeg dan?

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Cubix
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Aangezien het niet past in de update strategie van Apple denk ik dat het twee redenen kan hebben:
  • Aanpassingen voor het soort mobiel internet voor Verizon of een andere major telco.
  • Aanpassingen wat betreft ontvangst.

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:35

NeoMe

#Addict

Wat zullen de verbeteringen zijn in de Iphone 5 ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• vgroenewold
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 08:53
haha Echt serieus mensen? Natuurlijk zijn ze al bezig met de iPhone 5 en ik kan je zelfs vertellen... ook al met de ideeen over de iPhone 6. Dat is echt non-nieuws, ieder bedrijf doet dit.

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:48
Tjah, maar amper een half jaar na uitbrengen van de iPhone4 de opvolger al op de markt brengen, lijkt me niet echt lekker voor de mensen die er net een gekocht hebben ;)

Als ze nou nog een tweede model naast de iPhone uit zouden brengen. Maar nee: "Hier is de iPhone5, uw duur betaalde iPhone4 is bij deze verouderd."....

Eerste kwartaal 2011 schijnt de nieuwe iPhone5 te koop te zijn.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Shinji
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:37
Als er echt een versie 5 begin 2011 komt betekend dat in ieder geval een hele ommezwaai in het iphone-release model van Apple. Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Wat wel in sommige geruchten naar voren komt is dat er een nieuwe versie komt welke CDMA ondersteund en dus inderdaad voor de Verizon gebruikers in de VS te gebruiken is. Ik persoonlijk vermoed dat dit laatste (als er al afgeweken wordt van het release-schema) het geval zal zijn en dat dit dezelfde telefoon zal zijn als de iPhone 4 wat dan alleen een ander netwerk ondersteund en wellicht dat er een verbeterde manier van fabriceren zal zijn om het antenne probleem aan te pakken.

Over features van de nieuwe iPhone (en dan heb ik het over de standaard juli-release dus een iPhone4GS/iPhone5 of hoe die ook mag gaan heten) is nog niks bekend NeoMe, dat zal zoals altijd goed geheim worden gehouden (of in ieder geval geprobeerd). Enige speculatie die er nu is is volgens mij een rfid lezer (deze geruchten waren er ook al in het jaar voordat de iPhone 4 uit kwam maar bleek er toch niet in te zitten). En misschien iets als lte (4G netwerk technologie) waar ook voor de huidige iPhone al geruchten over waren. Maar eigenlijk is het gewoon koffiedik kijken :P

//edit
vgroenewold schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:17:
haha Echt serieus mensen? Natuurlijk zijn ze al bezig met de iPhone 5 en ik kan je zelfs vertellen... ook al met de ideeen over de iPhone 6. Dat is echt non-nieuws, ieder bedrijf doet dit.
Er is ook niemand die beweert dat ze er nog niet mee bezig zijn. De discussie gaat over het release-schema en of ze van de tot nu toe gehanteerde "iedere zomer" gaan afstappen en waarom dan wel/niet. Het andere punt van gesprek is gewoon speculatie of 'dromen' van de functie's die een nieuwe versie al dan niet zou moeten/kunnen hebben.

[Voor 21% gewijzigd door Shinji op 07-10-2010 23:13]

• Tom
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Collega van mij stuurde het ook al door, dat ik 'nu al' achterliep met m'n iPhone 4.
Blijkbaar leest niemand het daadwerkelijke artikel. Ook een beetje sensatiezoekerij van nu.nl. Ze komen met abo's voor Verizon. Dat is iets waar ze volgens geruchten al tijden mee bezig zijn (zie macrumors.com, hebben er al vaker aandacht aan besteed). Blijkbaar hebben die een ander soort datanetwerk ofzo. Er is vast een tweaker die dat kan uitleggen. Voor Amerika is het natuurlijk heel wat, omdat ze daar aan AT&T met Edge(?) vast zaten. Ik denk niet dat je nu over een iPhone 5 moet praten. Ik verwacht eerder een minimale update met hetzelfde uiterlijk, geschikt gemaakt voor Verizon's netwerk en wellicht 64gb ofzo. Volgens de standaard planning zou dat volgend jaar rond juni sowieso het geval zijn, net zoals 3G -> 3Gs waar een jaar tussenzat.

• garyfire
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08-10-2010
*snip* spam

[Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2010 10:39]

• N1traat
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-09 11:22
Inderdaad. Ik verwacht een 2e versie iPhone 4 welke geschikt gemaakt is voor andere netwerktypen.

Ik zou het persoonlijk erg raar vinden als Apple dan de opvolger van de iPhone 4 zal uitbrengen. Dat zal ook vast niet gebeuren denk ik.

• N1traat
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-09 11:22
Heerlijk die chinezen :) Bij DX (dealextreme) kan je ook van die imitatie rommel kopen, zoals SamKung en NokLa telefoons

[Voor 25% gewijzigd door Daedalus op 08-10-2010 10:39]

• Scjorpion
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-09-2013
Geruchten geruchten geruchten!

Wacht nu maar gewoon tot juni voor de aankondiging en juli zul je de iPhone 5 kunnen bestellen.

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01:31

Royz

Kleurenblind!!

Scjorpion schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:45:
Geruchten geruchten geruchten!

Wacht nu maar gewoon tot juni voor de aankondiging en juli zul je de iPhone 5 kunnen bestellen.
Precies, ik geloof er ook niks van.

Fotografie Vlogs & Drone videos

• ZpAz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:56
De enige 'veranderde' iPhone die misschien komt is een CDMA toestel zodat de iPhone kan werken met Verizon en niet meer alleen bij AT&T in de US of A. Maar voor de rest zal deze qua hardware identiek zijn lijkt mij.

Er komt echt geen 'revisie' toestel aan vanwege het imho nog altijd overdreven antenne probleem. Zouden ze dat doen, dan wil iedereen met de 'oude revisie' een nieuw toestel willen hebben.

Daarnaast verkoopt de huidige iPhone nog als een tierelier, en is het imho gewoon wachten op Juni 2011 voor een opvolger van de huidige.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• evanraalte
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12-09 12:47
development van een iphone duurt volgens Jobs 1,5 jaar. dus ze waren meer dan een halfjaar geleden al bezig met de ontwikkeling van de iphone 5

• a3aanm
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 19:57
Ik heb dus zelf ook de iPhone 4. Het antenneprobleem is wat mij betreft ook zwaar overtrokken maar ik baalde wel ff. Ik was inderdaad ook bang voor de reactie die Tss68nl schetst. Dat is toch zuur op de 1 of andere manier. Hoewel het toch zo blijft. Je verwacht toch iig een jaar het "nieuwe"model te hbben!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee