2900XT vs. 4670

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 11:43

Serendipity

"No fear, I is here"

Topicstarter
Ik heb een aanbod gekregen om een niet al te veel gebruikte 4670 over te nemen. In december wil ik iets uit de 6000 serie gaan halen, maar om tussendoor toch nog iets meer performance te hebben keek ik even snel rond.

Nou was ik benieuwd of ik er echt op vooruit ga als ik een 4670 haal. Op dit moment heb ik een HD2900XT, en die draait nog lekker

Specs staan achter de volgende linkjes, alleen werd ik er zelf niet veel wijzer van...:

2900XT: reviews: ATi Radeon HD 2900 XT review
4670: nieuws: AMD introduceert Radeon 4650 en 4670-kaarten

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:14
Wat is niet al teveel? Je gaat er wel op vooruit ja, maar dan zal je toch echt de prijs moeten noemen die het met zich meebrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Kaarten beoordeel je niet op specs, aangezien de architecturen verschillend zijn, en het resultaat van zoveel factoren afhangt dat je er inderdaad niet wijzer uit kùnt worden. Daarvoor heb je dus benchmarks. ;) (conclusie: 't schiet niet echt op, een voormalig high-end kaart tegen een wat recentere mid-range kaart, tenzij je naar het stroomverbruik kijkt :))

[ Voor 18% gewijzigd door bwerg op 05-10-2010 16:34 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

4670 is een 1900XTX zo'n beetje van wat ik weet dus zodra je AA aanslingert zal die sneller zijn dan de 2900XT :)

Kan je niet beter een 57xx scoren ergens voor weinig desnoods tweedehands ?? Heb ik ook gedaan toen mijn 1900XTX stuk ging. Vandaar dat ik ook bovenstaande wist.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 11:43

Serendipity

"No fear, I is here"

Topicstarter
Chille site!

Ga er dus eigenlijk gewoon op achteruit, dus bedankt voor de info!

Slotje mag er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kijk eens even hier:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Alles wat hier genoemd is, incl de link die bwerg gaf, staat er al.

Voortaan eerst lezen wat er al geschreven is voordat je zelf een vraag stelt.

Verder gaan GoT topics niet dicht omdat de vraag "opgelost" is, maar omdat een topic niet aan het beleid voldoet. Dat is hier het geval. Als je wel de gewenste eigen moeite erin gestoken had zou het niet op slot gaan.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.