Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:05
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia E7 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de E7.
• Discussie en meldingen over wanneer we de E7 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de E7 horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het E7 tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden wij hem dit jaar nog kunnen verwachten? Ik ben wel weer uitgekeken op mijn E72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Yup, ik kreeg via Twitter een bericht dat we 'm in december kunnen verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dat zou mooi zijn. Anders ging ik voor de N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
Laten we hopen dat het echt zo is. En dat we niet weer paar maanden extra moeten wachten.

Mijn abbo is namelijk eind november afgelopen en wil wel graag de E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
We zijn inmiddels al een tijdje veder. Heeft iemand nog wat gehoord wanneer hij uit komt? Ik kijk regelmatig op internet maar kan er niet veel wijs uit worden. Site nummer 1 gaf aan dat hij uitkomt in december en site nummer 2 gaf aan ergens rond februari. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net langs de site van "hi" en daar stond de leverdatum van de E7 op 1 december 2010....
Zijn er al dummies in de winkels te bewonderen?
Ben nl. erg benieuwd naar dat fysieke toetsenbord (vanwege grote duimen).
Zit hierdoor erg te twijfelen tussen E7 en N8 (Wehkamp heeft nu een mooi prijsje voor de N8, en als het dan toch aanmodderen wordt, dan maar goedkoper!)
Ook al wat meer geruchten bekend over de richtprijs die nokia aan de consument gaat voorleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Over de prijs lees je verschillende dingen op internet, van 450 tot 599 euro.

Edit: Las net op facebook/nokia dat de E7 in het eerste kwartaal van 2011
Nokia Nederland: Hey ********, de E7 wordt in het eerste kwartaal van 2011 verwacht
Bron: http://www.facebook.com/NokiaNederland

[ Voor 94% gewijzigd door RoadRunnerRik op 05-11-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Nokia verscheept E7 10 december. Of dat ook voor nederland geldt weet ik niet.
We can imagine that the wait's been an excruciating one for wannabe E7 owners who've been restraining themselves from buying an N8 instead... but the good news is that the wait isn't that much longer. Nokia has announced on Twitter today that the 4-inch tilting QWERTY handset -- a phone Espoo has labeled the true successor to the storied Communicator series -- will start shipping out on the 10th of next month, though exact availability dates and times will undoubtedly vary a bit from market to market. The company has been quick to note that today's wild Symbian Foundation news has no effect on the existing range of Symbian^3 devices being launched as we close out the year, so the question is: who's buying?
http://www.engadget.com/2...s-shipping-december-10th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huppol schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:28:
Nokia verscheept E7 10 december. Of dat ook voor nederland geldt weet ik niet.

[...]

http://www.engadget.com/2...s-shipping-december-10th/
Fyi: We hebben zojuist via Twitter vernomen van Nokia zelf dat Nokia per abuis 10 december aangaf maar ergens in december wilde geven als lanceerdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Weer even een update over de beschikbaarheid van de E7 in Nederland:
op dit moment staat het gepland voor eind week 8 dus reken er maar niet op dat ze voor maart in de winkel zullen liggen. Grijze import is een ander verhaal, de eerste exemplaren zullen in december in Finland op de markt komen, daarna UK, Duitsland en dan pas komt de Benelux aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De marketingcampagnes voor de E7 in maart zijn helaas weer verschoven, de planning is inmiddels april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Lijkt me een interessante telefoon. Ligt wel aan de stand van Symbian en de beloofde updates die ze eraan geven. Ook natuurlijk wanneer de telefoon uitkomt. Als dat nog lang duurt is hij al oud voordat hij na al het utistel eindelijk uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Even een crosspostje. :P Ik kreeg een mailtje van een Duitse leverancier van me dat ze sinds vandaag bij hen leverbaar zijn. 1 nadeel: er zit dan een Duits toetsenbord op. :+ Overigens wel (veel) goedkoper dan de toestelprijzen die op de diverse webshop vermeld worden.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tot nu toe heb ik alleen bij T-mobile de E7 gezien (onder coming soon). Zijn er nog andere providers die deze aan gaan bieden?
Ik wil namelijk niet weg bij Hi en daar zeiden ze dat die waarschijnlijk niet komt onder hi.
Dus heb ik de Experia Arc besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Nou, ik heb voor het eerst er mee gespeeld.
Eind deze maand moeten de winkels hem krijgen, als ze op tijd besteld hebben iig. Lees; de grote jongens hebben alles al opgekocht.

Maar het is WEER niet gelukt. Het scherm is wel verbluffend, maar het blijft traag. Als je in de mailbox komt, hapert het touchscreen. Of als je (zoals de vertegenwoordiger) een wat volle contactlijst hebt, dan hapert hij ook. Een HTC Desire of Samsung galaxy S zijn gewoon nog steeds een stuk sneller. Bij de iPhone komt hij al HELEMAAL niet in de buurt.

Het toestel gaat trouwens ook erg duur worden, verkoopadviesprijs van Nokia is €619,95
Nokia moet echt iets ondernemen, want Symbian blijft tegenvallen. Ongeveer de helft van de N8's zie je in de winkel ook weer terug, en ik verwacht (als ik dit toestel aanhou) dat je dat met deze ook weer krijgt. In het halfuurtje dat we hem hadden, gingen er ook al 2 streepjes van de batterij af. Nu stond wel bijna alles aan wat er aan kon, maar toch.

Nee helaas, ik zal denk ik doorgaan met hetgene wat nu al gebeurt en dat is in het hoge segment (N8, C7, N97 Mini en nu E7) geen Nokia aanraden, maar Samsung/HTC/iPhone. Enige smartphone dat ik -uitzonderingen daargelaten- zonder problemen kon verkopen was de E72.

Voor de tweakers onder ons: De Nokia N9 komt niet meer. Ze dopen het om tot de N950. Deze komt op MeeGo en moet eind dit jaar verschijnen. de N900 kan ook geupdate worden naar MeeGo.

[ Voor 49% gewijzigd door Skann op 09-03-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Gisteren heeft BelCompany ze binnen gekregen dus we kunnen er nu mee gaan spelen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-09 08:18
Juok schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:18:
Tot nu toe heb ik alleen bij T-mobile de E7 gezien (onder coming soon). Zijn er nog andere providers die deze aan gaan bieden?
Ik wil namelijk niet weg bij Hi en daar zeiden ze dat die waarschijnlijk niet komt onder hi.
Dus heb ik de Experia Arc besteld...
Ook raar, nog geen 1,5 week later staat hij al op de site: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Nokia-E7/TNOE7gy.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
winux schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Ook raar, nog geen 1,5 week later staat hij al op de site: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Nokia-E7/TNOE7gy.html.
Ja klopt, ik had het al gezien. DIt na 3 keer te hebben gebeld en nagevraagd aan de klantenservice bij 3 verschillende mensen. Ik vraag me af wat voor frikandellen er daar in dienst zijn, of eigenlijk wat voor mensen ze aannemen.....
Ik zou nog kunnen annuleren en overgaan naar de E7, maar voor mij hoeft het al niet meer.

Er werken trouwens nog wel normale/behulpzame mensen bij de klantenservice van hi. 2 dagen geleden had ik weer naar hi gebeld, aangezien ik al 2x om kwart over 12 snachts een smsje kreeg dat mijn Arc nog niet binnen was.... Fijn als je net ligt te slapen en er om 6 uur uit moet. Deze wel behulpzame meneer van HI, zocht daarna het een en ander voor me op en kon mij vertellen dat de Arc 7-8 April geleverd zou worden en dat dit zou gaan om de zilveren versie(terwijl de site aan geeft dat de donkerblauwe er eerder komt) en dat die smsjes inmiddels al zijn stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-09 08:18
Juok schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Ja klopt, ik had het al gezien. DIt na 3 keer te hebben gebeld en nagevraagd aan de klantenservice bij 3 verschillende mensen. Ik vraag me af wat voor frikandellen er daar in dienst zijn, of eigenlijk wat voor mensen ze aannemen.....
Ik zou nog kunnen annuleren en overgaan naar de E7, maar voor mij hoeft het al niet meer.

Er werken trouwens nog wel normale/behulpzame mensen bij de klantenservice van hi. 2 dagen geleden had ik weer naar hi gebeld, aangezien ik al 2x om kwart over 12 snachts een smsje kreeg dat mijn Arc nog niet binnen was.... Fijn als je net ligt te slapen en er om 6 uur uit moet. Deze wel behulpzame meneer van HI, zocht daarna het een en ander voor me op en kon mij vertellen dat de Arc 7-8 April geleverd zou worden en dat dit zou gaan om de zilveren versie(terwijl de site aan geeft dat de donkerblauwe er eerder komt) en dat die smsjes inmiddels al zijn stopgezet.
Vaak zitten daar gewoon mensen die 0 weten van telefonie of hardware. En gewoon jouw vraag in de computer invoeren en daar een antwoord op terug krijgen. Ze zouden net zo goed een bandje neer kunnen zetten.
Jammer dat die ene meneer wel erg zeldzaam is die je wel goed heeft kunnen helpen ;)

Overigens is dit niet alleen bij Hi zo. Maar bij heel veel grote bedrijven :(
Pagina: 1