Oké, sommige ROM's ondersteunen dus Nederlands en andere weer niet?
Dit is heel persoonlijk. Het flashen van een nieuwe ROM neemt nauwelijk tijd in beslag. Probeer ze uit zou ik zeggen en kijk wat je zelf het fijnste vind.
Ga ik doen

De Wildfire wordt standaard met HTC Sense geleverd. Nogmaals, dit is heel persoonlijk. De één vindt HTC Sense super, terwijl de ander het weer niks vind. Als je er één wilt met HTC Sense en Android 2.1 of 2.2 dan hoef je je Wildfire niet te flashen want dit wordt standaard geleverd.
Ik weet dat de HTC Wildfire standaard al HTC Sense heeft, maar ik bedoel dat ik HTC Sense ook graag wil behouden als ik een andere ROM erop wil flashen. Oftewel, ik wil graag een custom ROM met HTC Sense
Waarom ik een custom ROM wil? Eigenlijk gewoon omdat het kan. Ik flash/mod/unlock in principe bijna elke gadget die ik in handig krijg. (Wat heb ik eigenlijk al gehad? Wii, SE telefoon, Mio PNA, router, SmartQ5

) Verder schijnen veel custom ROM's sneller te zijn, en heb je meer tweak-mogelijkheden zoals een eigen bootscreen en dergelijke.
Mocht je 2.2 willen hebben dan zou je je telefoon moeten updaten via het reguliere proces.
Nouja, ik heb dus ook gelezen (op xda-developers dacht ik) dat als je je Wildfire update naar 2.2 via het reguliere proces hij niet meer te rooten en dus ook niet meer te flashen naar een custom ROM is. Dus dat ga ik zeker niet doen als dat waar is.
[
Voor 3% gewijzigd door
Compizfox op 24-02-2011 11:53
]