Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
De hardware (op de headset connectie na - bij mij) van de milestone is echt geniaal. Ik baal daarom juist zo ontzettend erg dat motorola: a - geen goede software mee heeft geleverd (ook niet bij de updates) en b - de bootloader gelocked is zodat de community die shitty software niet echt goed kan verbeteren.

Voor mij is de aanschaf van een andere motorola vooral afhankelijk van de bootloader. Hoop dat motorola dat ook gaat begrijpen. (maar ben bang van niet ;)) - aan de andere kant - welke HTC die ik ook beet heb gehad voelt veels te plastic / krakkemikkig aan. Hmmmm, gelukkig niet vast aan een duur contract maar sim only - kan overstappen van foon naar foon wanneer ik dat wil.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 16:53
Moto heeft aangekondigd dat het vanaf eind dit jaar telefoons unlockable maakt. Beetje zelfde manier als SE, dus standaard gelocked, maar via een tooltje (Waarmee je akkoord gaat met wat zaken waaronder garantie verwacht ik) kunt unlocken.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 22:02

luigi87

Domotica Fanaticus

CLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:43:
ik ga niet op m'n contract wachten, dat is 1 december 2012 :9
En een nieuw abbo afsluiten doe ik ook niet, ik betaal 25,00 voor 350 minuten / 700 smsjes en internet.
Dus zal een los toestel moeten worden.. De Motorola Atrix kost nog 'maar' 450,00 / iPhone 4 zo'n 600,00
euro en de iPhone 5 wordt binnen enkele maanden ook weer bekend gemaakt.. Nu nog die Milestone 3 dus..
Wat voor abonnement heb jij dan?
ben erg benieuwt naar het prijskaartje van de Milestone 3 en of die überhaupt wel in Europa gaat uitkomen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Vodafone Bel+SMS+Web 350 abonnement =)
Kost volgens mij 46,00 per maand momenteel? Ik betaal slechts 25,00 en heb geen 1GB datalimiet =)
Milestone 3 komt zeker in Europa, de vraag is meer of er naast de Droid 3, ook een Milestone 3 gaat komen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 11:41
De kans is bij mij ook groot dat ik de Milestone 3 ga halen, áls die komt en áls de bootloader maar te unlocken is. En inderdaad localjoost, de headset input moet ook gewoon normaal moet kunnen functioneren.

Jammer dat er nog steeds geen échte smartphones met fysiek toetsenbord zijn uitgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Ben een heel tevreden gebruiker van mijn milestone geweest. Heel goeie telefoon, maar hij begint nu echt te traag te worden. Voorheen was ik ook echt een voorstander van fysieke toetsenbord, maar door apps als swype, en met name swiftkey zie ik het nut niet meer zozeer. Met swiftkey hoef je niet meer precies te typen op het on screen toetsenbord. Werkt echt geweldig.
Maar mijn milestone vertoont ook andere kuren. Zo heb ik het gevoel dat de 3G ontvangst niet meer optimaal werkt. Net nadat hij is opgestart dan haal ik de volledige snelheid van mijn verbinding, maar test ik het na een paar uur weer, dan is hij niet voorruit te branden. Na een reboot heb ik weer de volledige snelheid, voor enkele uurtjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een raar probleem: het wifi slaapbeleid is kaduuk. Ik stel hem netjes in op "ga uit als ik het scherm uit zet", die setting wordt ook "even" onthouden, want als ik terug ga naar het homescreen, blijft hij bewaard. Maar als ik dan het scherm uitzet en een paar uur wacht, staat hij weer terug op "nooit" en blijft wifi dus permanent aan :( Dat betekent dus dat ik krap een dag red op m'n accu, voorheen haalde ik met gemak 2 dagen :(

Edit: het schijnt een probleem te zijn met een wifi-tooltje dat ik had geinstalleerd om het gekregen IP uit te lezen, er zijn meer mensen met dit probleem online, maar niemand heeft de oplossing, behalve een factory reset :( Dat tooltje heb ik nml al weken terug gedeïnstalleerd.

@ Die Bruine: Nope, heb ik beide niet draaien. Ik heb extende controls en Beautiful Widgets draaien die beide wat met wifi zouden kunnen schakelen, maar die heb ik al veel langer draaien dan ik dit probleem heb. Bovendien draait mijn vriendin die ook op haar Milestone en heeft zij geen problemen.

[ Voor 41% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2011 07:59 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:56
Epinephrine of MSN Mercury draaien? Die hebben namelijk ook nog opties om WiFi aan te laten staan wanneer het scherm uit staat.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heb je wifianalyzer en de bijbehorende wifi connector lib? Die doen bij mij wat wifi betreft wonderen...

Linkje naar beiden:
https://market.android.co...=wifianalyzer&so=1&c=apps

[ Voor 28% gewijzigd door Get!em op 05-05-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:44:
Oowh ik zeker wel! Mijn eerste Motorola Milestone was een wonderapparaat. Aangeschaft in december 2009 en denk zo’n jaar gehad. Toen verkocht, want er zou wel wat beters en snellers op de markt komen.. Dat viel flink tegen en na een maand met een oude SonyEricsson te hebben gelopen, was ik het flink zat en heb via via weer een zeer nette tweedehands Motorola Milestone aangeschaft die ik tot op heden dus gebruik. Alleen deze tweede Milestone is wat fragieler en gevoeliger voor ‘schade’ dan mijn eerste. Dat was echt een robuust ding en deze tweede is toch wat minder robuust gebleken. Dat terzijde is de Milestone voor mij nog steeds DE telefoon. Ding is snel, heeft een lekker ‘klein’ scherm met hoge resolutie, heeft een goede Androidversie draaien (jaja ik vind 2.2 meer dan zat, vond 2.1 al goed genoeg) en vooral het externe fysieke toetsenbord spreekt me aan en gebruik ik denk in 75% van de tijd dat ik wat moet typen. Mix dat samen met de standaard Vanilla Android versie die erop draait zonder andere UI of aanpassingen en TOPPER! Maar zoals ik zei is deze tweede Milestone wat minder qua robuustheid en begint hij steeds meer kuren te vertonen. Zodoende ben ik al tijden op zoek naar DE nieuwe topper, maar die is er niet.. Alles heeft de grootte van 4,3” , snel qua CPU / GPU maar heeft geen extern fysiek toetsenbord en zit vol met lelijke android UI’s of wat dan ook.. Dus doe mij maar een Milestone 3 =)
Eens met alles hierboven.

Als de Milestone in plaats van zijn 128MB user-RAM 1GB of meer had gehad, dan was het de perfecte telefoon geweest. Ik moet wel zeggen dat Apps2SD in 2.2.1 al wel goed helpt. Vroeger had ik nog 60MB ruimte vrij. Nu heb ik nog steeds 87MB vrij, en heb ik veel meer geïnstalleerd, waaronder Flash. Alleen erg jammer dat Flash (12 MB :/) niet naar de SD-kaart kan. Het loopt echter wel goed.

Als er een Milestone 3 uitkomt, en die is niets meer dan een "snellere Milestone 1 met standaard Android", dan zou ik die wel eens kunnen gaan halen. Mijn contract loopt nog een jaar, vanaf nu.

Wel is het zo dat SlideIT nu het externe toetsenbord voor 50% vervangt. Ligt een beetje aan mijn zin, en of ik de telefoon met 1 hand kan gebruiken. In een flink stuiterende bus die over verkeersdrempels rijdt wert SlideIT niet zo goed, maar als je niet twee handen vrij hebt, is het weer handiger dan het externe toetsenbord. Dat toetsenbord is echter niet direct meer een vereiste bij een nieuwe telefoon.
Grrrrrene schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:51:
Hoe is jullie ervaring nu met Froyo? De truc met Dalvik cache clearen zoals ik hierboven had gepost werkt bij mij maar heel kort. Na een week of 2 is de foon weer ontzettend traag en "vergeet" hij, zelfs als ik hem alleen maar een paar uur standby laat staan, de homescreens van LauncherPro.

Ik heb ergens gelezen dat je de hoeveelheid Dalvik cache kunt vergroten of die cache kunt verplaatsen naar een andere locatie, waardoor je foon veel sneller zou moeten worden. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft? Het ging geloof ik om een vergroting van 24 naar 36MB...
Waarschijnlijk heb je er niets aan, maar ik heb een factory reset gedaan vóór de upgrade, daarna weer een ná de upgrade, en toen heb ik alles als gewoonlijk geïnstalleerd. De enige "tweak"-applicatie die ik gebruik, is Milestone Overclock. Die staat bij mij op 625 MHz, VSEL 50. De telefoon gaat bij minimaal gebruik 3-4 dagen mee (zoals vroeger), bij mijn standaard gebruik gemakkelijk 2 - 2½ dag.

Heb geen enkel probleem met traagheid. Zelfs op 550MHz werkt het goed. OK, misschien niet zo razendsnel als de allerlaatste nieuwe telefoons, en soms moet je 1-3 seconden wachten om iets te starten, maar ik heb geen problemen.

Oh, en hardwarematig heb ik ook geen problemen. Misschien heb ik nog net een uit de oudere serie. (Aangeschaft in April 2010.) Ik ben zowel hardwarematig als ook softwarematig nog steeds tevreden over het apparaat. Ik denk dat ik gewoon mijn huidige contact ermee uitzit, en kijk hoe hij me rond deze tijd in 2012 bevalt, en dan ga ik wellicht voor een andere telefoon. En misschien ook niet, als hij nog naar behoren werkt en nog steeds bevalt. Dan blijf ik hem gewoon gebruiken tot hij niet meer voldoet c.q. defect gaat. Het uiterljk bevalt me nog steeds ontzettend goed. Ik houd wel van zwart en hoekig :)

[ Voor 34% gewijzigd door Katsunami op 05-05-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Laatst online: 13:35
Mijn arme lieve G1 had het begeven en toen kon ik voor een leuke prijs een perfect Milestone overnemen.
Erg tevreden over het toestel en geen problemen na de update naar 2.2.
Echter, en hier kon ik niet zo snel iets over vinden. Ik irriteer me dood aan de Mediagallery app die erop staat.
Nu heb ik hem geroot en er heel veel onzin vanaf gehaald. Maar heeft er iemand de stock 3d gallery al eens opgezet en daar positieve ervaringen mee, of andere tips?

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik al anderhalf jaar de 3D gallery en geen problemen mee..
Vind alleen het volledige overzicht bij de normale gallery-app wat beter.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Laatst online: 13:35
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het dropdown menu wel practisch vind en de quicksend optie potentieel handig, maar ik mis de verdergaande integratie met picasa. Heb je 'gewoon' een apk geinstalleerd of echt over de mediagallery heen geflashed?

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een .apk bestandje geinstalleerd toentertijd inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vannacht gedroomd over mijn nieuwe Milestone 3..
Dus ik daarnet weer even geGoogled, maar niks qua extra informatie, waar blijft dat nou :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Moto-Droid-Milestone-3-a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Moto-Droid-Milestone-3-b.jpg

Dual Core en front facing camera lijkt me wel geinig. Alhoewel, CPU power kom ik niet echt te kort. Maar via WiFi "Skypen/Facetimen" zou wel leuk zijn. Mobilecowboys houdt het op "deze zomer" meer nieuws. Maar op vrijwel alle andere sites lees ik update op zijn vroegst einde zomer. Ach we shall see zeg ik maar. Voorlopig nog erg tevreden met mijn Milestone (zolang ik geen MSN cliënt heb draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:42
Ik had vandaag een raar probleem - en eigenlijk nog steeds - met mijn Milestone. Bij het uitschuiven van het hardwarekeyboard zag ik heel even artifacts, althans, dat dacht ik. Maar bij langzaam uitschuiven was heel het beeld krom en klopte er niets meer van. Touchscreen werkte gewoon en in het behoorlijk gemankeerde beeld kon je gewoon zien hoe ik de notificaties omlaag haalde.

Is dit een driverprobleem (CM7) of is het sleepcontact (of kabel?) van het beeldscherm van mijn Milestone aan het overlijden? Na een reboot was het wel minder snel reproduceerbaar maar dat kan ook toeval zijn.

Ik kan geen plaatje vinden maar het hele beeld is schuin en lang uitgerekt of van slechte kwaliteit (hoog contrast of missende kleuren).

Net CM7 gereboot, het is precies dit maar het kan overal gebeuren:
CM7 booten
Ik heb alleen in de bootloader en recovery nog niet weten te reproduceren.

Zo hoort het eruit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.kirei-spirit.com/wp-content/plugins/simple-post-thumbnails/timthumb.php?src=/wp-content/thumbnails/982.jpg&w=200&h=150&zc=1&ft=jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Sebazzz op 17-05-2011 16:04 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-05 21:58

WWJD

*pluh*

@ Sebazzz, Dat zelfde probleem had ik ook. Niet alleen met CM7 maar ook met de officiële FroYo! Heb je "fix DSI errors" aangevinkt in CM7? Daarna had ik er geen last meer van!

Zo gebeurde het bij mij, het touchscreen werkt net als bij jouw nog gewoon normaal.
Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/9126/dsc01969h.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door WWJD op 18-05-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb inmiddels versie 2.7 van froyomod op me mile draaien, werkt uitstekend en is lekker zuinig, (low voltage OC, van 89luca89 zelf) en snel. In 2.6 kon ik me gps niet meer gebruiken, gelukkig dat alles nu weer naar behoren werkt. Binnenkort krijg ik de kans om de galaxy s2 te gebruiken, misschien dat een toboloos toestel me wel binnen haalt. Voorlopig nog tevreden met mijn mile ook nog steeds geen enkel problemen met software of haperende hardware.
Ben benieuwd naar de milestone 3, jammer dat de 4 inch niet van Toshiba is :P
http://www.engadget.com/2...ity-war-367ppi-coming-to/

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Vraagje hier van een ex-eigenaar, ik heb mijn milestone deze week verkocht (eerst factory reset en toen even gecheckt met de simkaart erin of 'ie nog opstartte; ja) maar nu krijg ik hetvolgende bericht van de koper:
Helaas werkt het toestel echter niet. Ik kom niet verder dan het scherm waar ik mijn simpincode moet invoeren. Het hierop volgende scherm, om instellingen in te voeren is enkele seconden zichtbaar en dan stopt het toestel ermee en krijg ik alleen de grote M te zien op een zwart scherm
Wat kan hier in vredesnaam aan de hand zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm van alles... Kapot toestel, lege batterij, schermkabel die niet goed vast zit...
Kan ook z'n eigen Milestone zijn die al kapot is en hij zo wat probeert te fixen, maar dat is mijn eigen complottheorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Tja ik neem aan dat hij de batterij heeft opgeladen, bovendien was 'ie nog 40% toen ik 'm opstuurde. En hij deed het nog gewoon.. ik snap dat het van alles kan zijn maar ik vind het wel erg toevallig dat 'ie nu ineens kapot is en ik hoop eigenlijk dat iemand het probleem herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Laatst online: 08-11-2023

nightshadow999

nightshadow

Woei, mijn originele(!) reserve accu + oplader voor die reserve accu is net binnegekomen. Werkt prima en dat voor 10,37 euro! _/-\o_
Jammer dat ik die niet eerder tegen was gekomen.. Op de meeste andere plaatsen betaalde je alleen al meer dan 30 euro voor de accu.

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
WWJD schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:17:
@ Sebazzz, Dat zelfde probleem had ik ook. Niet alleen met CM7 maar ook met de officiële FroYo! Heb je "fix DSI errors" aangevinkt in CM7? Daarna had ik er geen last meer van!
Waar doe ik dat? Wat betekent DSI errors trouwens?

Ik heb het ondertussen overigens ook in recovery weten te reproduceren.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

Sebazzz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:40:
[...]

Waar doe ik dat? Wat betekent DSI errors trouwens?

Ik heb het ondertussen overigens ook in recovery weten te reproduceren.
Instellingen-->Cyanogenmod Settings-->Display Settings ;)

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
nightshadow999 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:44:
[...]

Instellingen-->Cyanogenmod Settings-->Display Settings ;)
Stond kennelijk al aan, maar toch gebeurt het. Uitdraai van 'dmesg':
<3>[ 5679.549865] omapdss DSI error:            Checksum Error
<3>[ 5679.549896] omapdss DSI error:            Invalid Transmission Length
<3>[ 5679.566772] omapdss DSI error: Received error during frame transfer:
<3>[ 5679.566864] omapdss DSI error:    ACK with ERROR (0x2541):
<3>[ 5679.566894] omapdss DSI error:            SoT Error
<3>[ 5679.566925] omapdss DSI error:            False Control Error
<3>[ 5679.566986] omapdss DSI error:            ECC Error, single-bit (corrected
)
<3>[ 5679.567016] omapdss DSI error:            Checksum Error
<3>[ 5679.567047] omapdss DSI error:            Invalid Transmission Length

Als ik de optie uitzet staat het beeld stil met de verstoring terwijl het met de optie aan gewoon door blijft gaan. Het gekke is dat ik het pas sinds gisteren tegenkomt.

Uitleg over DSI: http://alw-audio.co.uk/?p=213

[ Voor 10% gewijzigd door Sebazzz op 18-05-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:20
nightshadow999 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:43:
Woei, mijn originele(!) reserve accu + oplader voor die reserve accu is net binnegekomen. Werkt prima en dat voor 10,37 euro! _/-\o_
Jammer dat ik die niet eerder tegen was gekomen.. Op de meeste andere plaatsen betaalde je alleen al meer dan 30 euro voor de accu.
Heb je een linkje? Dat klinkt namelijk erg interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
D0gtag schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:14:
Ik heb inmiddels versie 2.7 van froyomod op me mile draaien, werkt uitstekend en is lekker zuinig, (low voltage OC, van 89luca89 zelf) en snel.
Welke van de ontzettend lange lijst met OC files heb je genomen? (ik erger me kapot aan de batterij die t.o.v. fym 2.6 3x zo snel leeg is)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Eigenlijk ongelooflijk dat er een officiële froyo release is van motorola die zulke bugs bevat. Hoe aso kun je je gedragen naar je klanten.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

ik werd gek van de sloomheid van mijn Milestone na de Froyo update. Nu zet ik vandaag swiftkey uit, en ja hoor het loopt allemaal weer een stuk soepeler, vooral het laden van de homescreen.
Ik had van alles al geprobeerd, widgets uitschakelen, ADW uitzetten en apps killen. Swiftkey was ik helemaal vergeten...

[ Voor 95% gewijzigd door Deacon op 25-05-2011 17:48 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik ben mijn Milestone inmiddels beu (erg instabiel, veel spontane resets e.d.), heb al verschillende roms gebruikt (zowel stock als custom roms). Gisteren knoop doorgehakt en een Samsung Galaxy S II besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Sinds ik froyomod (met DSI fix) gebruik ben ik best tevreden. Morgen komt denk ik 2.8, dan maar is ff een hard reset geven en de snelste overclockmodule inladen. 1 dag batterij vind ik prima, gaat toch elke avond aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Bij een upgrade naar een andere Froyomod hoef je alleen je cache's te wipen en voor de zekerheid die .androidsecure (oid) directory te verwijderen. Tot nu toe nog geen problemen ermee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Je weet dat .androidsecure je app2sd programma's bevat? Niet wissen dus (tenzij je apps2ext gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb een EXT partitie inderdaad ;) . Dus tot nu toe nog geen probs gehad ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Froyomod 2.8 is uit :)

Nu een dag aan het draaien, weer helemaal naar mijn hand gezet en de EpicBlue skin eroverheen :). Gaat als een trein. (op 1 Ghz). Ik heb de DSI bugfix uitgezet, even kijken hoe vaak die gaat rebooten. :P
Enige vreemde is nog steeds dat ik niet kan verbinden met d-link routers. Andere merken zijn geen probleem maar d-link connect hij gewoon niet :S

[ Voor 106% gewijzigd door 3dmaster op 27-05-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Hebben meer mensen hier met vodafone problemen? De tijd klopt niet meer (net als dat HTC probleem) maar ook vaker reboots en als ik 3G heb gebruikt blijft er steeds een verbinding actief waardoor de batterij abnormaal snel leegloopt. Enige optie is op 2G modus zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik niet met mijn vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

3dmaster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:52:
Hebben meer mensen hier met vodafone problemen? De tijd klopt niet meer (net als dat HTC probleem) maar ook vaker reboots en als ik 3G heb gebruikt blijft er steeds een verbinding actief waardoor de batterij abnormaal snel leegloopt. Enige optie is op 2G modus zetten.
Hier ook vodafone en de tijd is goed en geen reboots gehad. Ik merkte paar dagen terug wel dat het netwerk van vodafone vaag deed. Gtalk kon geen berichten meer versturen en online statussen waren niet goed.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
3dmaster schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:52:
Geen problemen hier... weet je zeker dat het aan Vodafone ligt? Kun je de telefoon met een andere SIM testen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
De tijd heeft op mijn mobiel altijd al vijf minuten voorgelopen :')

[ Voor 6% gewijzigd door Sebazzz op 29-05-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb een, in mijn ogen, heel vreemd probleem. Als ik bij mijn ouders thuis ben, kan ik daar niet connecten met de wifi verbinding. Bij de instellingen onder wifi staat: connecting.... -> disconnected. Zonder verdere melding. Ik draai op dit moment cyanogenmod 7, maar ook met andere roms lukte het niet. Terwijl ik bij alle andere wifi verbindingen wel verbinding kan maken, en alle andere apparaten bij mijn ouders in huis ook gewoon verbinding kunnen maken met mijn ouders netwerk (oa een desire z). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Download eens wifi analyzer, en ga dan op een plek of kanaal zitten waar geen storing/ander ap zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
staffordniko schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:43:
Ik heb een, in mijn ogen, heel vreemd probleem. Als ik bij mijn ouders thuis ben, kan ik daar niet connecten met de wifi verbinding. Bij de instellingen onder wifi staat: connecting.... -> disconnected. Zonder verdere melding. Ik draai op dit moment cyanogenmod 7, maar ook met andere roms lukte het niet. Terwijl ik bij alle andere wifi verbindingen wel verbinding kan maken, en alle andere apparaten bij mijn ouders in huis ook gewoon verbinding kunnen maken met mijn ouders netwerk (oa een desire z). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb het zelfde met froyomod. Het is met bepaalde type routers van d-link en misschien nog een paar andere. Iig met de d-link dir855 en 655 kan ik niet connecten. Precies het zelfde connecting.... disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb dat ook met Froyomod. Dat doet hij echt elke eerste keer dat ik een wipe/flash heb uitgevoerd. Connectie wissen en opnieuw proberen werkt dan ook altijd. Ik heb dit op vier telefoons en ja echt na elke wipe/flash. Eerste keer kan ik nooit inloggen. Ik moet echt altijd daarna de verbinding verwijderen en opnieuw aanmaken. Netgear 3700 WPA2 op meerdere firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Anoniem: 334226 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:49:
Vraagje hier van een ex-eigenaar, ik heb mijn milestone deze week verkocht (eerst factory reset en toen even gecheckt met de simkaart erin of 'ie nog opstartte; ja) maar nu krijg ik hetvolgende bericht van de koper:

[...]

Wat kan hier in vredesnaam aan de hand zijn??
Ik had het zelfde gehad toen ik een keer verschillende versies op me telefoon zette, ik kwam na opstarten bij sim code invoeren waarbij hij vastliep op het moment dat ik op de android drukte (starten van inlog procedure). hierbij kwam hij weer op het boot scherm---zwartscherm met daarna M...otorola, hardresetten of rom opnieuw flashen. Misschien dat de nieuwe koper geprobeerd heeft er een nieuwe rom op te zetten en dat het mislukt is. :D

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

it0 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:48:
Download eens wifi analyzer, en ga dan op een plek of kanaal zitten waar geen storing/ander ap zit.
Inderdaad. Dit heeft meestal te maken met het feit dat er meerdere wifi-AP in de buurt op het zelfde kanaal zitten. Die storen elkaar.
Zet de AP van je ouders dus op een kanaal die niet gebruikt wordt, of die gebruikt wordt door een AP die ver weg is. Wifi-analyzer kan je hierbij helpen en geeft de beste kanalen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Het lijkt toch aan de rom gelegen te hebben. Met froyomod 2.6, 2.7 en cyanogenmod kon ik daar niet verbinden. Nu ik de officiële 2.2 rom erop heb staan lukt het wel. Heel vreemd aangezien dit alleen bij mijn ouders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

na verschillende iphones nu toch maar voor een Android gegaan en na me intensief te hebben ingelezen ben ik voor de milestone gegaan. Erg fijn apparaatje en hoewel t wennen is na bijna 3 jaar iphone gebruik vind ik het fysieke toetsenbord echt een verademing!

Nu is de keuze voor de milestone grotendeels bepaald door de robuuste batterijduur (volgens de vele recensies), maar m'n toestel is nu na amper 8 uur helemaal leeg. Ik moet zeggen dat ik wel erg heftig gebruik heb gemaakt van alle toepassingen om alles een beetje uit te proberen, maar ik neem aan dat dit nog wel verder toe gaat nemen naarmate ik em vaker aan de lader heb gehangen?

Zijn er anders nog andere 'tips & trucs' om de batterijduur te verlengen (afgezien van het rooten en installeren van custom fw)?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Underclocken / voltage verlagen is een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
amahusu schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:22:
na verschillende iphones nu toch maar voor een Android gegaan en na me intensief te hebben ingelezen ben ik voor de milestone gegaan. Erg fijn apparaatje en hoewel t wennen is na bijna 3 jaar iphone gebruik vind ik het fysieke toetsenbord echt een verademing!

Nu is de keuze voor de milestone grotendeels bepaald door de robuuste batterijduur (volgens de vele recensies), maar m'n toestel is nu na amper 8 uur helemaal leeg. Ik moet zeggen dat ik wel erg heftig gebruik heb gemaakt van alle toepassingen om alles een beetje uit te proberen, maar ik neem aan dat dit nog wel verder toe gaat nemen naarmate ik em vaker aan de lader heb gehangen?

Zijn er anders nog andere 'tips & trucs' om de batterijduur te verlengen (afgezien van het rooten en installeren van custom fw)?
3g uitzetten, agps ipv gps, underclocken en (discutabel) een taskkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb zelf alles* continue aan, licht gebruik zit ik op 3 dagen, zwaar gebruik een dag. tower raiders 2 gold op 8 uur :P (eerste generatie milestone) froyomod 2.8 -> Low voltage- 900mhz. (*gps gaat alleen aan wanneer het nodig is uiterr.) Zoals me telefoon het nu doet hoef ik komende jaar nog geen nieuw toestel. Neem wel een i-Samsung 10.1-pad.

Linkje van moto droid 3 filmpje.
http://www.engadget.com/2...vids-confirms-8mp-camera/

Het kan aan mij liggen maar ik vind hem er een beetje lomp uitzien. :)

[ Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 05-06-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Definitely mine, seht gut aus, mooi hardware! Straks / morgen topic voor starten hier, eindelijk filmpjes!!!

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 06-06-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Damn, wat een bakbeest die Droid 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Eindelijk.. een Android slider met 5 rijen toetsenbord EN goeie specs!

Is het al zeker dat er weer een Milestone variant van gemaakt wordt? Grijze import vind ik geen probleem.. maar het ding moet natuurlijk wel met GSM werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwahja goede specs... Er is nog niks zeker... behalve iets van de camera wat gezegd wordt..
Toch 4" scherm? Wat voor resolutie? Wat voor type scherm? Wat voor processor? Welke snelheden?
Wat voor Androidversie en eventuele skin? Welke GPU? Hoeveel RAM? Hoeveel intern geheugen....

Dat terzijde is het ook nog niet zeker of er een Milestone variant van komt, maar daar mag ik toch op hopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
En als dan de specs allemaal goed zijn en er natuurlijk een Milestone variant komt, mogen ze van mij de bootloader opengooien! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

CLB schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:39:
Mwahja goede specs... Er is nog niks zeker... behalve iets van de camera wat gezegd wordt..
Toch 4" scherm? Wat voor resolutie? Wat voor type scherm? Wat voor processor? Welke snelheden?
Wat voor Androidversie en eventuele skin? Welke GPU? Hoeveel RAM? Hoeveel intern geheugen....

Dat terzijde is het ook nog niet zeker of er een Milestone variant van komt, maar daar mag ik toch op hopen :9~
Dualcore Ti omap4 1ghz/Tegra2 allebij snel :D
display 540 x 960 (qHD), weten 'we' haast wel zeker omdat elk high end toestel van moto deze resolutie heeft, wel zo handig als deze toestelen de zelfde resolutie hebben (software->blur..of hoe het nu dan ook heet) uiterr. LCD wat voor type onbekend maar als je naar de reviews kijkt van de afgelopen toestelen moto, hebben ze allemaal uitstekende LCD's (X2, Atrix, milestone :P)

Alleen weten 'we' ook al dat de hardware matige knoppen van androïd inmiddels achterhaald zijn. Volgende nexus toestel heeft de software matige knoppen als Honeycomb (->iceC.). Maar aan de filmpjes te zien gaat moto heel snel de nieuwe droid lanceren*. Nog steeds vind ik hem lomp uitzien of die vrouw heeft kleine handjes en lag iemand bij Moto advert. te slapen.

.. Vraag me niet wie 'we' zijn ok 8)7
Ik vind de HP Veer eigenlijk ook leuk......*blasphemy maar ik leef nog. :P

*http://theworldgadget.com/gadget/gadget/droid-3-droid-x2-buy-system-release-date.html

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 06-06-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:15:
Dualcore Ti omap4 1ghz/Tegra2 allebij snel :D
Klopt helemaal, maar met de CPU hangt natuurlijk ook de GPU samen... En die mag best wel high-end zijn imho.. De games die er de laatste tijd uit komen voor Android wil ik toch wel kunnen 'draaien' op m'n Milestone 3
display 540 x 960 (qHD), weten 'we' haast wel zeker omdat elk high end toestel van moto deze resolutie heeft, wel zo handig als deze toestelen de zelfde resolutie hebben (software->blur..of hoe het nu dan ook heet) uiterr. LCD wat voor type onbekend maar als je naar de reviews kijkt van de afgelopen toestelen moto, hebben ze allemaal uitstekende LCD's (X2, Atrix, milestone :P)
Heb je ook gelijk in, maar het zou toch leuk zijn als 't opeens 1280x720 blijkt te zijn, hopen mag altijd

Hmm ik vind deze Droid 3 een erg mooi apparaatje, mooi keyboard, mooi uiterlijk, mooie kleuren die worden gebruikt... Mooie buttons, chique uitstraling.. Dedicated cameraknop is altijd handig, begrijp ook niet waarom die er niet op zit, maar dat overleef ik wel denk ik zo.. Gewoon micro-HDMI aansluiting ook erg mooi, niet zo'n integrated HDMI + USB connector (wat opzich ook wel weer handig is okee okee) Ik zal natuurlijk moeten wennen aan het toestel, maar ik zal ook moeten wennen aan de volgorde van de vier touchbuttons..
De 'back' knop zit op mijn Milestone 1, helemaal linksonder.. Als je het toetsenbord dan uitschuift kun je daar dus gemakkelijk bij.. Bij de Milestone 2 en bij deze derde versie, deden ze dat al niet meer.. Mja ach =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik moet zeggen dat de milestone met froyo rom 2.8 veel langer mee gaat dan originele rom of andere cooked roms, komt denk ik ook dat je nu de percentages in stappen van 1% kan zien. boeiend denk je dan, maar als ik me telefoon oplaad en het lampje gaat uit zit ie nog op 95% maar laat je hem langer zitten (lampje blijft uit als ie eenmaal 95 % behaald) haalt hij 99% (100 kent ie niet :P). Die 5 procent is toch dik 4 uur extra :P en nu kan ik ook zien wanneer hij echt leeg is.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2vv293m.png
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2mff2vc.png
Slecht zichtbaar maar er staat 2% (uiterr. waar accu status altijd staat:P ). Hij viel ook 30 min later uit, om aan het stroom varken te hangen. Met deze accu duur, en een accu die al 1.5 jaar mee gaat (elke dag aan de lader). Is de milestone toch echt een ander toestel geworden met de 2.8 update van froyomod. Me toestel is stabiel, laag voltage en hoog geclockt. Ben nu wel overtuigt dat de nieuwere versies van de milestone van slechtere kwaliteit zijn, zo jammer weer.

[ Voor 18% gewijzigd door D0gtag op 08-06-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Is het niet zo dat het aangeven van het bettarijniveau in enkele procenten veel energie kost en niet accuraat is? Dat lees ik vaker als het daar over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
CLB schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:30:

Definitely mine, seht gut aus, mooi hardware! Straks / morgen topic voor starten hier, eindelijk filmpjes!!!
Een Milestone 3? Voor mij echt geen Motorola meer. Jammer, want de specs zijn goed. Het bedrijf is ^&*(&^*#@

Vergeleek laatst mijn Milestone met de HTC van mijn zus. Die ging veel soepeler en liep volgens haar nooit vast. Terwijl ze wel veel meer gagdets op haar homescreen had staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 08-06-2011 09:31 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Eusebius schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:30:
[...]

Een Milestone 3? Voor mij echt geen Motorola meer. Jammer, want de specs zijn goed. Het bedrijf is ^&*(&^*#@

Vergeleek laatst mijn Milestone met de HTC van mijn zus. Die ging veel soepeler en liep volgens haar nooit vast. Terwijl ze wel veel meer gagdets op haar homescreen had staan.
Misschien eens wat tweaken? En waarschijnlijk heeft die HTC meer werkgeheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

ApexAlpha schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:06:
Is het niet zo dat het aangeven van het bettarijniveau in enkele procenten veel energie kost en niet accuraat is? Dat lees ik vaker als het daar over gaat.
Ja accu widgets/programma's vreten stroom, maar de percentages die froyomod weergeeft zijn gewoon de android accu percentages getweaked naar 1% stappen. Hoe dan ook ik merk geen verschil en ik vind de percentages accuraat genoeg (ik weet niet of het accuraat is maar het lijkt wel zo :P).

@Lennart, als de bootloader open is neem ik wel weer een moto, closed.... nee. Ze moeten de froyomod developers allemaal een gratis milestone 3 geven. (zoals samsung gratis galaxy s2's weggeeft aan de cyanogen dev's: http://www.engadget.com/2...gives-its-devs-a-free-ga/ )
Verder was de milestone de eerste van de nieuwe generatie smartphones (android 2, cortex a9), milestone 2 loopt alles ook veel soepeler en loopt niks vast omdat de hardware gewoon sneller is. (meer geheugen).

[ Voor 32% gewijzigd door D0gtag op 08-06-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
D0gtag schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:48:
[...]

@Lennart, als de bootloader open is neem ik wel weer een moto, closed.... nee.
Eens. Maar als ik naar het verleden van Motorola kijk heb ik niet veel verwachting voor de toekomst. Al roeren ze zich enigszins op dit punt.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zo, je hebt me wel overtuigd van het installeren van froyomod.
Heb je ook een screenshot van batterijgebruik na een normale werkdag, of werkdagen? Zo te zien heb je namelijk geen internet of andere zaken gebruikt en heb je voornamelijk je scherm uitgehad. Dit heeft natuurlijk tevens invloed op je under/overclock, want als het goed is, gaat dit alleen omhoog als je em gebruikt of scherm aan hebt, wat dus weer drastisch invloed heeft op je batterij verbruik.
Heb je ook 3G uitgehad tijdens deze sessie?

[ Voor 30% gewijzigd door Get!em op 08-06-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400726

ik lees hier een aantal berichten over froyo rom 2.8, hoe krijg ik die op mn milestone?
moet ik daar veel trucjes voor uithalen of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Een open recovery installeren, telefoon rooten, Froyomod als update installeren (via de zojuist geïnstalleerde recovery). Tadaaaaa.... Een goedwerkende Milestone. Afhankelijk van de programma's die je gebruikt kun je ervoor kiezen om DSI errors-fix uit of aan te zetten. Met als gevolg meer of minder reboots. Echt heel erg afhankelijk van de manier waarop je het toestel gebruikt en de programma's die je draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Get!em schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:55:
[...]

Zo, je hebt me wel overtuigd van het installeren van froyomod.
Heb je ook een screenshot van batterijgebruik na een normale werkdag, of werkdagen? Zo te zien heb je namelijk geen internet of andere zaken gebruikt en heb je voornamelijk je scherm uitgehad. Dit heeft natuurlijk tevens invloed op je under/overclock, want als het goed is, gaat dit alleen omhoog als je em gebruikt of scherm aan hebt, wat dus weer drastisch invloed heeft op je batterij verbruik.
Heb je ook 3G uitgehad tijdens deze sessie?
Ik heb alles aanstaan sync. 3g, auto brightness. Uiteraard is dit een extreme waarde maar deze zou ik niet halen met andere roms. Staat niet in de statestieken maar ik krijg redelijk veel mails per dag binnen op me telefoon en gtalk staat ook 24/7 aan (ik gebruik nooit wifi). Ik kan een normaal gebruik ff niet testen want momenteel is dit normaal gebruik voor me. Aankomend weekend gaat me benchmark worden kan ik zien wat normaal gebruik is (ik werk nu thuis en ik ga niet op een 3.7 inch internetten als er een monitor voor me staat:P). Maar vooralsnog ben ik tevreden met deze rom.

Ik heb wel één keer een blackout gekregen van me scherm, dus dat ik te snel aan uit heb gedaan waardoor de toetsen oplichten maar het scherm uitblijft/vastloopt? Waar dat aan te wijten was geen idee, ik kan het probleem niet reproduceren. Maar na een reset is alles weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 22:59
D0gtag schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb wel één keer een blackout gekregen van me scherm, dus dat ik te snel aan uit heb gedaan waardoor de toetsen oplichten maar het scherm uitblijft/vastloopt? Waar dat aan te wijten was geen idee, ik kan het probleem niet reproduceren. Maar na een reset is alles weer ok.
even geduld, en daarna nog een keer de aan uit knop aanraken en je bent klaar..
dat is bij mij zo ten minste;)

gr.carlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Dat is een bug in CM7 geloof ik. (of in de Motorola kernel :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

demonic schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:07:
[...]

even geduld, en daarna nog een keer de aan uit knop aanraken en je bent klaar..
dat is bij mij zo ten minste;)

gr.carlo
Nee bij mij blijft ie gewoon uit:D ik moet de accu eruit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Toevallig had ik dat gisteravond ook, nooit eerder gehad en ook niet kunnen reproduceren. Maar goed, zolang het niet te vaak gaat gebeuren heb ik er geen last van.

Bij mij moest de accu er inderdaad ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Welke is de laatste Froyomod? 2.8.

De uitleg op XDA*** (mag ik dat noemen hier?) is niet echt helder voor een beginner..

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=815595
laatste versie 2.8b heet het geloof ik maar zie je ook bij update lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simso1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 16:44
Ik draai momenteel de officiële versie van 2.2 maar ik kan niet meer bellen iemand enig idee?

Edit:

De ene keer gaat de telefoon wel over en de andere keer niet? Ook als ik gebeld wordt na het opnemen regelmatig de verbinding verbroken.

[ Voor 74% gewijzigd door simso1 op 15-06-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milestone vs Milestone: zoek de verschillen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H7CzPIFz3K3cIsimjRBTbpc5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2nZ9XlXOKAO1anxGy2aZEOg5/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oX6MdJGu7obAlSesljv7orsj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bn3FAwCPc5kXXEnl0Gn7ramS/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t8vaSSWSx5CI2lEPmk6H62cG/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PmLgFUQ4zRQkYHT1WMiJ6m2M/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Het tweede bolle keyboard was als verbeterd bedoeld, maar blijkt in de praktijk tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wrong, ten eerste typt het imho gewoon goed, ten tweede is het bolle toetsenbord op de foto even vlak geweest als de andere Milestone op de foto. Gewoon een kwestie van tijd en door de warmte en wrijving wordt die boller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik zag juist op YouTube dat dat bolle een revisie is geweest. Je kan overigens op Ebay platte kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb twee Milestones gehad, beide met plat toetsenbord, na +/- 6 maanden waren ze bol..
Dit is m'n derde Milestone en deze is nu ook weer plat... maar over een half jaartje, mark my words: bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Mijn Milestone heeft dat dus niet, wel een beetje maar niet zó erg. December 2009, chinamodel, keyboard veel gebruikt en altijd in mijn broekzak danwel dock gezeten ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Sebazzz op 15-06-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja mijn twee exemplaren wel...
De ene kwam ook uit China in december 2009... De ander was 'n NL model uit augustus 2010...
Achja everybody happy, CLB gaat lekker z'n nieuwe Milestone instellen en de oude hardresetten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Afbeeldingslocatie: http://www.creadion.nl/pers_uploads/milestone_f1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.creadion.nl/pers_uploads/milestone_f2.JPG

Bij mij zijn ze ook wat opgebold, lijkt in mindere mate als de foto's van CLB, typt overigens nog prima :)

[ Voor 10% gewijzigd door Creadion op 15-06-2011 23:15 . Reden: urls gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typt inderdaad gewoon goed! Op m'n nieuwe Milestone staat nog Android 2.1-update1, haha vet
EDIT: Haha oude Marketversie ook, prachtig zeg! Oude tijden herleven zal ik maar zeggen :9

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 15-06-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
Vanwaar trouwens dat je nu een 3e milestone nieuw exemplaar hebt aangeschaft?

[ Voor 15% gewijzigd door Creadion op 15-06-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n eerste Milestone was een gloednieuw exemplaar maar was na een jaar wel aan vernieuwing toe..
Er waren geruchten over de HTC Desire Z en dat zou hem dan wel worden dus die Milestone verkocht ik toen...
De Desire Z vond ik niks en na 3 maanden met een oude SonyEricsson gelopen te hebben was ik dat ook zat en kocht ik weer een nagenoeg gloednieuwe 2e hands Milestone terug. Nu kon ik nog een gloednieuw exemplaar bemachtigen en aangezien ik het toptoestellen vind er voor gekozen om een derde Milestone aan te schaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neehoor hij is voor m'n meisje, ze vond zo'n toetsenbord toch wel erg handig!
Maar ik wilde even pimpen met al m'n Milestones haha. Nu is er toch nog een dicht bij me...
Ze heeft mijn Milestone vaak genoeg gebruikt en vond het tijd voor een eigen Milestone. (heeft zelf Desire)
Mijne is dus net opgehaald en ik ga lekker wachten op de Milestone 3 of equivalent met toetsenbord.
Ik houd het wel even uit met m'n oude W880i van SonyEricsson, oldskoool! Wel wennen dat kleine scherm =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer de Milestone van m'n meisje te updaten naar Android 2.2 met de Update Software...
Geprobeerd op Windows 7 64 bit / Windows 7 32 bit en Windows XP 32 bit, maar er werkt niks..
Telkens installeren niet alle drivers (MTP drivers?) en soms lukt dat wel, maar zegt de updatesoftware;
'Uw apparaat wordt op dit moment niet door de Motorola Software Update herkend. Probeer het opnieuw'
Ook OTA lukt het niet want er kan niet met de server verbonden worden... Ik heb alles al tig keer nagelopen,
tig keer opnieuw geinstalleerd en 100x geprobeerd maar er werkt niks... Iemand nog idee'tjes, dit is zuur zeg.

EDIT: Toch gelukt na heel wat kloten, aansluiten, downloaden enzovoort... Maarja best dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 19-06-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Laatst online: 03-06 16:57
Ik heb nu zo'n halfjaartje de milestone 1, en hij bevalt echt priima, geen problemen met het toetsenbordje zoals hierboven woordt gezegd.

Wel heb ik wat andere issues:

Sinds mijn uppdate naar de latest official release van motorola is mijn phoon tergend traag geworden, waar ik met 2.1 mijn mijlsteen kon gebruiken voor navigatie, is er nu zoveel lag dat mijn positie zo traag update dat het niet meer te gebruiken is...heeft iemanf hier gelijke ervaringen / problemen?

Verder merk ik dat ik deur niet meer uit kan zonder lader, de batterij gaat binnen 6 uurtjes van vol naar leeg, het enige wat ik heb draaien is:
* whatsapp
* 2x pop3 emaill sync (geen exchange)
*1x gmail account sync
* 1x calendar (google) sync.

Voor de rest heb ik anderhalf uurtje de bluetooth headset op(mp3 afspelen dus).

Batterij is dus om tejanken op het moment, iemand tips om te besparen?

Note: geen geroot toestel, virgin latest update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:00
las3r schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:40:
Ik heb nu zo'n halfjaartje de milestone 1, en hij bevalt echt priima, geen problemen met het toetsenbordje zoals hierboven woordt gezegd.

Wel heb ik wat andere issues:

Sinds mijn uppdate naar de latest official release van motorola is mijn phoon tergend traag geworden, waar ik met 2.1 mijn mijlsteen kon gebruiken voor navigatie, is er nu zoveel lag dat mijn positie zo traag update dat het niet meer te gebruiken is...heeft iemanf hier gelijke ervaringen / problemen?

Verder merk ik dat ik deur niet meer uit kan zonder lader, de batterij gaat binnen 6 uurtjes van vol naar leeg, het enige wat ik heb draaien is:
* whatsapp
* 2x pop3 emaill sync (geen exchange)
*1x gmail account sync
* 1x calendar (google) sync.

Voor de rest heb ik anderhalf uurtje de bluetooth headset op(mp3 afspelen dus).

Batterij is dus om tejanken op het moment, iemand tips om te besparen?

Note: geen geroot toestel, virgin latest update.
Al eens een factory reset gedaan? Schijnt nog wel eens te helpen bij update naar 2.2 sowieso bij een update naar een andere rom, officieel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Laatst online: 03-06 16:57
Thansk voor de tip, ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

Ik was het zat van om 24 uur aan de snoer vast te zitten (mijn vrouw vroeg of ik zeker weet dat ik een mobile telefoon heb :-) )

Ik heb via Amazon bp7x batterij gekocht http://www.amazon.com/gp/product/B004F257ZC . Die is maar 1,5 mm dieker dan orginele. Je krijg ook een aangepaste klepje. Bestelling kwam snel, en ik ben nu aan het testen.

Ik heb BatteryCalibrator gebruikt om baterij stats te reseten. Nu nog telefoon leeg krijgen en weer volledig opladen.

Hoe het er uit ziet kun je hier zien. (http://www.amazon.com/Mot...TF8&qid=1308847002&sr=1-2).

Toestel voelt ook wat zwaarder aan. Hij past gewoon ook in Car Holder van Moto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
las3r schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:24:
Thansk voor de tip, ga ik proberen!
Ik heb de Froyo erop gezet. Normaal doe ik dat soort dingen niet, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het toestel reageert gewoon normaal :-) Geen vastlopers meer, snelle menu's, volgens mij 1 of 2 spontate reboots en voor de rest .. noppes.

Had ik veel eerder moeten doen.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Laatst online: 03-06 09:22
Anoniem: 244527 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:45:
Ik heb via Amazon bp7x batterij gekocht http://www.amazon.com/gp/product/B004F257ZC . Die is maar 1,5 mm dieker dan orginele. Je krijg ook een aangepaste klepje. Bestelling kwam snel, en ik ben nu aan het testen.

Ik heb BatteryCalibrator gebruikt om baterij stats te reseten. Nu nog telefoon leeg krijgen en weer volledig opladen.
Ik heb bp7x nu een half jaar. Het maakt een flink verschil. Ik heb het idee dat het wel iets minder wordt, alhoewel ik ook wel eens van ROM wissel en dat dus lastig te vergelijken is. Groot voordeel van een bp7x batterij is dat mijn originele nu reserve is. Dus bij een flinke schatzoektocht (geo chaching) kom ik altijd weer thuis. Die reserve blijft best lang opgeladen, bij mij maanden. Zit altijd in mijn tas, 3 keer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:25

timovd

Voorsprong door techniek

Iemand ervaring met de batterijen van DealExtream? Ik zie wel twee dikkere batterijen staan, maar die zijn beide volgens mij een stuk dikker dan bij Amazon.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 09:03

amahusu

taking over the world!

timovd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:13:
Iemand ervaring met de batterijen van DealExtream? Ik zie wel twee dikkere batterijen staan, maar die zijn beide volgens mij een stuk dikker dan bij Amazon.
ik heb vandaag de bp6 binnen (originele van Motorola) + lader, en t werkt allemaal perfect! De lader is ook wel bovenverwachting solide moet ik zeggen en er zit een kek ledlichtje op dat aangeeft wanneer ie vol is.

De accu zelf past naadloos in m'n milestone, tis gewoon exact dezelfde als m'n originele accu.

edit: dit setje dus:

http://www.dealextreme.co...35-a855-xt701-xt711-58614
http://www.dealextreme.co...ne-us-plug-100-240v-43097

[ Voor 22% gewijzigd door amahusu op 24-06-2011 23:07 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:25

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb momenteel al twee accu's, maar ik zoek een grotere. Ik was eigenlijk op zoek naar mensen met ervaring van de grotere batterijen bij DX.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste