Kan ik me aanmelden? GT = paribus
positie is: 10 of spits
Edit: pm gestuurd naar topicstarter.
positie is: 10 of spits
Edit: pm gestuurd naar topicstarter.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 16:08 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2010 16:08 ]
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2010 16:36 ]
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door jenpet op 30-09-2010 17:18 ]
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
[ Voor 18% gewijzigd door Xenophoben op 01-10-2010 09:10 ]
Ik heb gister toch 4/5 potjes gespeeld!Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:33:
pro matches zijn verloopig online niet speelbaar
HOI.
De club is nu door een aantal man al gevonden. Geen idee waarom het zoeken soms niet werkt, misschien moet je eventjes wat mensen toevoegen aan je friendlist die er al inzitten.Kabbie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:57:
Ik heb gisterenavond geprobeerd de club te vinden maar het lukt niet echt, de ea servers wilde niet echt meewerken
Ik had idd ook problemen met een match te zoeken. Ik had de filters op een gegeven moment 1:1 overgenomen van het lijstje eerder gepost door jou in dit topic, toen hij toen nog niets vondt wist ik wel zeker dat het aan de EA servers moest liggenMartinspire schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
De club is nu door een aantal man al gevonden. Geen idee waarom het zoeken soms niet werkt, misschien moet je eventjes wat mensen toevoegen aan je friendlist die er al inzitten.
Anders kan ik je nog wel een invite sturen als ik er vanavond weer ben.
Misschien dat je moet zoeken met meerdere parameters, dat kan helpen.
Al had ik gister ook wel aardig wat problemen met de servers van EA. Kon geen club match joinen en head2head ging ook niet
[ Voor 72% gewijzigd door NickThissen op 01-10-2010 18:01 ]
Verwijderd
Ok duidelijk. Ik kan wel een potje doen nuMartinspire schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:45:
Je speelt met 11 man óf minder waarbij de CPU de rest van de spelers bestuurd. Er kan 1 iemand op positie "Any" die de rest kan besturen zoals je in normale wedstrijden ook speelt.
Wie komt er even lekker potje ballen?
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 01-10-2010 21:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Matthewhay op 02-10-2010 19:16 . Reden: Pm gestuurd ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Favo positie is niet zozeer wat er van het team nodig is, maar wat je zelf fijn vind om te spelen. Ik speel graag controlerend middenveld, maar je hebt ook mensen die juist als spits goed zijn. Je hoeft ook niet perse een vaste positie op te geven, maar kunt ook links/midden/rechts/aanval/verdediging/middenveld aangeven. Het is dan wat makkelijker te kijken welke plekken we al op kunnen vullen met mensen die daar graag spelen (en hopenlijk ook een beetje goed zijn).kwiebus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:02:
Ik zal mij dan ook maar even melden in dit topic. Ik had mij al als calabarboon bij de club gevoegd.
Ik vraag mij wel af wat het nut is om aan te geven wat je favo positie of moeilijkheidsgraad is.
De meesten willen waarschijnlijk een zoveel mogelijk spelbepalende of aanvallend mogelijke positie hebben. Wat mij betreft heb ik niet bepaald een voorkeur. Als het nodig is in het belang van het team speel ik ook in de verdediging.
Wat betreft moeilijkheidgraad is het denk ik ook wel belangrijk dat als je online clubs speelt je VP enigszins ontwikkeld is. Een VP die overall 70 heeft zal lijkt mij minder presteren dan een VP die 90 of hoger heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2010 19:15 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 19:40 ]
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 03-10-2010 21:29 ]
[ Voor 28% gewijzigd door VeeGee op 04-10-2010 14:46 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 04-10-2010 15:10 ]
Verwijderd
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Kabbie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:48:
Is het iemand inmiddels al gelukt om met het team een fatsoenlijk potje zonder problemen te spelen?
Hoe zet je de firewall status open?Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:52:
Ik heb nog geen enkele last gehad van de discconects lag o.i.d.
Elk potje gewoon 90 minuten gespeeld.
Is e Firewall status open?
[...]
Kijk even of je router/firewall hier tussenstaat, daar staat het duidelijk uitgelegdDutchSjors schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:55:
[...]
Hoe zet je de firewall status open?![]()
Ik zal vast wel dom zijn en de 1000e die dit vraagt maar I really dont know
Bij mijn router is er serviceobject aanwezig genaamd Xbox-live, dit object bevat alle bovenstaande poorten zodat je ze niet handmatig hoeft toe te voegen, wellicht is dit ook bij jou zoIf you have a firewall or network hardware, such as a router, you might need to make a configuration change in order for your Xbox 360 console to communicate with Xbox LIVE. This configuration change is sometimes called “opening ports” or "port forwarding."
Xbox LIVE requires the following ports to be open:
• TCP 80
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074
• UDP 53
• TCP 53
1 Vs 1 is geen probleem, het enige wat niet lukt is met de online pro club een wedstrijd te spelenVerwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:52:
Ik heb nog geen enkele last gehad van de discconects lag o.i.d.
Elk potje gewoon 90 minuten gespeeld.
Is e Firewall status open?
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door Kabbie op 07-10-2010 17:21 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Kabbie op 07-10-2010 17:21 . Reden: dubbel ]
Wilde altijd al iets over computers weten
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 13-10-2010 13:52 ]
ik ben er bijVerwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:40:
vanavond rond 20.30 potje clubs doen?
Verwijderd
Gaude et aude
[ Voor 11% gewijzigd door blueice85 op 15-10-2010 00:09 ]
gisteren wisselde het per potje. heb 3 potjes zonder lag gespeeld. bij 2 had ik wat lag en knalde ik + anderen er uit. soms bleef wel 50% van het team online.Xenophoben schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:20:
Hoe staat het nu met het online spelen...??? Is het nu speelbaar zonder lagg?
ja je krijgt een 3-0 overwinning bij het leaven van de tegenstander (of als je score al hoger was hou je die)wezzal schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:37:
Krijg ik punten wanneer mijn tegenstander zijn internet eruit trekt bij een verliespartij?
Is er een knop om de bal te controleren? Bal springt constant van de voet af!!
[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 15-10-2010 10:44 ]
Zit Redbow ook bij de club ?Martinspire schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:42:
Ok toegevoegd.
Ook Redbow toegevoegd die als positie heeft aangegeven graag in het doel te staan!
[ Voor 62% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 02:00 ]
rustig rusting.. 3x posten achter elkaar is not done.Xenophoben schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:21:
Komop mensen !! we moeten hier wat actiever zijn!! Het ps3 topic is een stuk drukke xD kan echt niet he
Verwijderd
Heb je gelijk in sorry excuses . Zal niet meer gebeurenCrysania schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:08:
[...]
rustig rusting.. 3x posten achter elkaar is not done.
ik ben er niet btw vanavond. heb een feestje.
het beste kun je rond 20:30 in de lobby gaan zitten of wat mensen pm-en. ik heb elke dag dat ik wou spelen gewoon iedereen die online was een message gestuurd en zo begonnen we..
mijn stats zijn ST 79 / CF 79.
[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 15-10-2010 14:18 ]
Hahaha ja .... dat is ook wel een beetje het probleem... vaak als ik tijd voor fifa heb dan ga ik tegen een maat spelencypher21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:31:
Verdiensten met je VP unlocken lukt alleen als je er VEEL mee speelt, en dan bedoel ik echt VEEL. Er zijn veel accomplishments waarbij je minimaal 30-40 wedstrijden met je pro voor nodig hebt.
Start een VP carriere en speel veel korte wedstrijden is de enige manier.
DAarnaast moet je de moeilijkheid minimaal op worldclass hebben staan om de gouden accomplishments te unlocken.
Kortom, je bent wel ff zoet
offtopic: mocht je veel dingen kwijt willen, er bestaat een edit knop [afbeelding]
Via andere wegen, ik heb niks met die verdiensten, dus ik heb een savegame van iemand anders gebruikt.cypher21 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:31:
Verdiensten met je VP unlocken lukt alleen als je er VEEL mee speelt, en dan bedoel ik echt VEEL. Er zijn veel accomplishments waarbij je minimaal 30-40 wedstrijden met je pro voor nodig hebt.
Start een VP carriere en speel veel korte wedstrijden is de enige manier.
DAarnaast moet je de moeilijkheid minimaal op worldclass hebben staan om de gouden accomplishments te unlocken.
Kortom, je bent wel ff zoet
offtopic: mocht je veel dingen kwijt willen, er bestaat een edit knop [afbeelding]
Gaude et aude
Tsja, ook nog een optieMr Hackenbacker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:58:
[...]
Via andere wegen, ik heb niks met die verdiensten, dus ik heb een savegame van iemand anders gebruikt.
Nee, want je kopieert je eigen save game erover heen.cypher21 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
Tsja, ook nog een optie
Denk alleen dat die methode best te zien is door EA
Gaude et aude
Ik weet hoe het werkt, maar log maar eens in op eafootballworld.com daar staat precies wanneer je welke accomplishments unlocked voor je VP.Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:14:
[...]
Nee, want je kopieert je eigen save game erover heen.
Ontopic: Ik merk dat clubs steeds beter begint te werken, weinig lag en haperingen.
Idem hierzo..Tharulerz schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:27:
Is hier nog enige activiteit? Zou wel willen meedoen anders
Verwijderd
Verwijderd
Dat vroeg ik me dus ook af , ps3 is nog wel een levendig topic, tegen de verhouding in want de Xbox community is veel groter ,vooral met FifaVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:39:
Ik ga er vanuit dat er ondertussen geen heropleving heeft plaatsgevonden? Ik ben namelijk op zoek naar een club, maar ik heb geen idee hoe ik een actieve club moet vinden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq