Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[X360] Fifa 11 Tweakers Club Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:20

Fifa 11 Xbox 360 Tweakers Club Topic

Wat is Fifa - Pro Club Championship / Kampioenschap ?
Fifa Pro Club Championship is een online speel modus voor Fifa 11. Hier kan je het met jouw Club openemen tegen andere Clubs. Een Club kan een X aantal spelers hebben, maar er kan maar met 11 mensen online gespeelt worden. Dit doe je dan tegen maximaal 11 andere mensen, van een andere Club. Iedereen speelt met 1 speler, je 'Virtual Pro'. Dit jaar kan deze ook de rol van keeper vervullen.

Virtual Pro / Virtuele prof ?
Virtual Pro is je eigen gemaakte speler. Deze kan je aanmaken in het hoofdmenu bij "Virtual Pro"

GoT Club ?
De GoT Club is de Tweakers Club. Je kan deze Joinen op deze manier:
  1. Menu (start) -> Virtual Pro -> Pro Clubs -> Zoeken naar club
  2. Zoeken op: Naam: Tweakers Afkorting: GoT (vul 1 van de 2 in)
  3. Als het goed is krijg je nu 1 resultaat, dat is de GoT Club (te herkennen aan de naam: Tweakers)
  4. Meld je aan en je kunt meteen meedoen.
De eerste maand staat het aanmeldingssysteem open. Dit houdt in dat je niet geaccepteerd hoeft te worden om bij de club te komen. Dit lijkt me een handige beslissing aangezien er nu veel mensen willen joinen en het aantal niet-tweakers toch gering zal zijn.
Indien de maand is afgelopen en er meerdere admins zijn voor het team, zal ik deze op "moderation" zetten, waarna je dus geaccepteerd dient te worden. Hoe of wat, wordt nog bekend gemaakt.

Zijn er verplichtingen ?
Nee, maar om nou nooit mee te doen is ook zo wat. Het gaat erom dat je gezellig een potje kunt ballen en niets meer.

Moet ik goed zijn ?
Nee. Je hoeft geen expert te zijn in Fifa, maar wat ervaring is wel gewenst.
Het is niet nodig om een bepaald niveau te halen, maar wel handig.
Enigste positie waar je wel goed moet zijn lijkt mij degene die keeper speelt. Die daadwerkelijk kan keepen. Mocht je het uit willen proberen, dan raad ik je aan om de 1-op-1 situaties te oefenen of wat offline wedstrijden te spelen.

Regels ?
Er zijn geen echte strenge regels. Enigste wat we je vragen (maar niet bevelen) is:
Positie houden
Rustig blijven in de voicechat
Maak het niet te serieus

Lidmaatschap

Leden
#GamertagTweakers
nick
Favo
positie
moeilijkheidsgraadIngame
aangemeld
1MartinspireMartinspireRCMProx
2FloepieTha-PC-LegendCAMProx
3signzNLsignzRCM/RV/AanvallerLegendaryx
4BananenspinBananenspinLB/LM/LVLegendary
5jenpetjejenpetCMPro/World Classx
6paribusFunkXualSTWorld Class
7paulie9606PaultjooCM/CAM/CDMPro
8IanHendon UniquementCAM/CM/LMLegendaryx
9El KabbieKabbieMid/AanWorld Classx
10StruiZKr44nVogelCAM/LAM/RAMPro
11Rwin NLXenophobenMid/AanWorld Classx
12JoNkooohxenoNnLM/LVWorld Class
13HasanovaHasanovaCM/CAMWorld Classx
14Unknown EmemielovicCAM/LW/LFWorld Classx
15fortunegamerMatthewhayMid/AanPro
16NickThissenNickThissenKan niet kiezenPro/World Class
17The Mac NLVeeGeeAanvalSemi-pro/Pro
18calabarboonkwiebus??
19Hansss84Wasp??
20docterinoodokteronlineST/RV/CAMLegendary
21Hwesselwezzal?
22RedBowNLRedBowDoelmanPro
23QUE 110x1aoSPPro
24IG Saidin IGCCMLLB/RBPro

Wel ingame aangemeld maar nog niet op de site:
Chimwolf
SkyR Hunter
SmashRocket
starboyraw

Hoe ? (aanmeldprocedure)
Er zijn 2 stappen:
  • Aanmelden in dit topic
    • Stuur mij een PM met daarin:
      • Xbox Live Gamertag
      • Favoriete positie
      • Je Fifa 11 moeilijkheidsgraad (Amateur, Semi-pro, Pro, World Class, Legendary)
  • Aanmelden ingame
    Zoek de club op en selecteer Verzoek lidmaatschap / Request transfer (Wat is deze optie?)
Overige instellingen om je te helpen bij het zoeken:
Club name: Tweakers
Language: Dutch
Kit & Crest: Holland (voorlopig effe NL-elftal)
Abbreviation (afkorting): GoT
League: C. Europe (er is geen western europe, dus dit komt dichtste bij)
Available for Friendlies: yes
Accepting Transfer Requests: Yes
Public Club: Yes
Club Description: Tweakers.net Club
Home Stadium: Henk Dome (ik sta open voor betere suggesties)
Commentary Name: Legends (vrij weinig boeiende keuze. Geen Netherlands ofzo).

Elke dag om 20:30 verzamelen. Degene die er dan zijn, kunnen spelen.

GoT League:

Wat is een bekercompetitie?
Een bekercompetitie begint met poules, in deze poules speelt iedereen een keer tegen elkaar. Winst levert 3 punten op en een gelijkspel 1 punt. Na de poules gaan de beste 2 van elke poule door naar kwartfinales van de winnaars ronde en de 2 slechtste naar de kwartfinales van de verliezers ronde. Dan valt er steeds iemand af.

Hoe geef ik me op?
Niet, we starten eerst de club op en gaan dan een tournooi opstarten.
Ik gok dat we eind November wel de eerste wedstrijden gaan spelen, dus hou dit topic in de gaten.

Overige info

GoT Live .nl
Met een aantal andere tweakers ben ik een Xbox 360 community begonnen. Deze is te vinden op http://www.gotlive.nl . Hier spreken we vaak af om online te gaan spelen en praten we over de games die we spelen. We vonden het namelijk bij een hoop topics irritant dat er zo negatief werd gedaan en er een aantal mensen zorgden dat de hele sfeer werd verpest. Ook de manier waarop multiplatform titels samengevoegd worden, was hinderlijk. Je kent het wel: iedereen praat over de pc, terwijl je zelf liever op de 360 speelt.

Heb je zin om Fifa 11 (of misschien een ander spel) online te spelen, dan kun je hier terecht.

(*) Ik wil hiermee niet iedereen van tweakers weghalen, maar wil het online spelen met tweakers stimuleren.
(*) Het is mogelijk om op dat adres ook een apart forum / subsite voor de Fifa 11 club aan te maken, indien de mogelijkheden van tweakers.net niet voldoen.

Vriendschappelijke clubs
In het vorige topic zijn er wat mensen eigen clubs begonnen, waar we uiteraard wel contact mee (willen) houden.
Tot nu toe zijn aangemaakt in Fifa 11:
  • Super Any
Tegen deze clubs zullen we proberen wat vriendschappelijke wedstrijden te houden.
Mocht je in 1 van deze clubs zitten, of ben je van plan een club aan te maken, laat het mij dan even weten. Dan zet ik je in de lijst. We vinden het uiteraard jammer dat je niet meer met ons mee gaat doen, maar zullen je keuze respecteren.

Changelog
Club aangemaakt in fifa 11
Eerste opzet topic (met dank aan de vorige)

Martinspire wijzigde deze reactie 15-10-2010 17:39 (15%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Martinspire
Ik heb er ook veel zin in. Ben wel benieuwd wat voor veranderingen ze hebben gemaakt aan het online gedeelte.
Kan nog niet goed zien wat er allemaal in zit (ook al ben ik beheerder), want er zijn nog te weinig members :+

Heb de TS van Fifa 11 gevraagd om een linkje in zijn TS te zetten.
Mocht er nog iets op te merken zijn over de TS van dit topic, PM me dan even.
Ik wil ook best mensen als mede-auteurs toevoegen, dus dat is mogelijk!

Ik zie in het menu trouwens dat je taktieken kunt delen voor je club (ik gok opstelling en eventuele taktische instellingen).
Verder kies je voordat je een tegenstander hebt al welke positie je wilt spelen, dus dan kan je daar rekening mee houden. Je hebt een captain die vervolgens de opstelling kiest en selecteert wat voor match je wilt spelen. (League match, cup match en practice). Ik stel voor om in het begin nog eventjes te wachten met league en cups, om het spel eerst beter te leren kennen en pas over een week met de eerste leagues te starten.

Ik heb trouwens naast de gamertags ook nog een rij met Favoriete positie en Moeilijkheidsgraad toegevoegd aan de ledentabel.
De reden dat ik dit doe is om te kijken wat voor posities we kunnen vullen (of waar we nog wat kunnen gebruiken) en wat de sterke en zwakke spelers zijn. Dit betekend niet automatisch als je amateur speelt, je nooit kunt spelen, maar dan kunnen we kijken met de belangrijke wedstrijden, wat de optimale opstelling zal zijn. Voorlopig zal het bij practice matches niet uitmaken, maar voor het indelen van het toernooi of meedoen aan club cups is het wel handige info.

Martinspire wijzigde deze reactie 30-09-2010 11:36 (72%)

• Martinspire
Ik heb geen flauw idee _O- .
Ik denk dat we dat snel genoeg zullen merken.

Martinspire wijzigde deze reactie 30-09-2010 11:00 (48%)

• Martinspire
quote:
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:19:
I'm in :) Kan helaas pas zondagavond weer aan de bak gezien de sociale verplichtingen.
Xbox live nickname = Floepie
Favoriete positie = CAM

Edit: oh ik moet mezelf adden :+ :D
Ik heb je al toegevoegd maar heb alleen ff je moeilijkheidsgraad nodig.

Vergeet dus niet gewoon even een PM te sturen. Is voor mij ook makkelijker ;)

Martinspire wijzigde deze reactie 30-09-2010 11:36 (9%)

• Martinspire
De club heb ik vanochtend opgezet. Dus hij moet te vinden zijn. Weet je zeker dat je op "Tweakers" hebt gezocht? In het goede veld ? :+ :>

Ik kan het zelf niet testen aangezien ik er al in zit, maar hij moet te vinden zijn.
Meer mensen met het probleem?

Martinspire wijzigde deze reactie 30-09-2010 16:36 (30%)

• Martinspire
Bij deze dan even de volledige instellingen:
Club name: Tweakers
Language: Dutch
Kit & Crest: Holland (voorlopig effe NL-elftal)
Abbreviation (afkorting): GoT
League: C. Europe (er is geen western europe, dus dit komt dichtste bij)
Available for Friendlies: yes
Accepting Transfer Requests: Yes
Public Club: Yes
Club Description: Tweakers.net Club
Home Stadium: Henk Dome (ik sta open voor betere suggesties)
Commentary Name: Legends (vrij weinig boeiende keuze. Geen Netherlands ofzo).

Momenteel zijn signzNL en Floepie al in de club. Kun je hem niet vinden, voeg me ff toe aan je friendslist, dan komt ie te staan bij clubs van je vrienden ;)

• Martinspire
Het is me trouwens nog niet gelukt om online te spelen vandaag.
Kan geen matches vinden of raak de verbinding met de EA servers kwijt.

Hopenlijk morgen of in het weekend beter, anders wordt dit nogal een jammere bedoeling.

• Martinspire
Weer wat mensen toegevoegd.

@Hasanova, je staat er nog niet tussen. Stuur ff PM

• Martinspire
quote:
Kabbie schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:57:
Ik heb gisterenavond geprobeerd de club te vinden maar het lukt niet echt, de ea servers wilde niet echt meewerken :(
De club is nu door een aantal man al gevonden. Geen idee waarom het zoeken soms niet werkt, misschien moet je eventjes wat mensen toevoegen aan je friendlist die er al inzitten.
Anders kan ik je nog wel een invite sturen als ik er vanavond weer ben.

Misschien dat je moet zoeken met meerdere parameters, dat kan helpen.

Al had ik gister ook wel aardig wat problemen met de servers van EA. Kon geen club match joinen en head2head ging ook niet

• Martinspire
Volgens mij moet deze link ook lukken als je via de site van EA gaat kijken:
http://www.eafootballworl...bs/632A0001/7077/overview

• Martinspire
Je speelt met 11 man óf minder waarbij de CPU de rest van de spelers bestuurd. Er kan 1 iemand op positie "Any" die de rest kan besturen zoals je in normale wedstrijden ook speelt.

Wie komt er even lekker potje ballen?

• Martinspire
Toegevoegd.

Ik heb in de TS bij de spelers erbij gezet of je aangemeld bent in de club.
Ook zie je nu wie er wel in de club zijn aangemeld, maar nog niet op tweakers.

Zorg er dus zo snel mogelijk voor dat je goed staat aangemeld!

Verder: Klopt het dat er nog geen wedstrijden zijn gespeeld?

• Martinspire
Ik zal morgen even kijken. Of probeer het via de internetsite van EA te doen. Zie linkje een paar posts boven je

• Martinspire
quote:
kwiebus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:02:
Ik zal mij dan ook maar even melden in dit topic. Ik had mij al als calabarboon bij de club gevoegd.

Ik vraag mij wel af wat het nut is om aan te geven wat je favo positie of moeilijkheidsgraad is.

De meesten willen waarschijnlijk een zoveel mogelijk spelbepalende of aanvallend mogelijke positie hebben. Wat mij betreft heb ik niet bepaald een voorkeur. Als het nodig is in het belang van het team speel ik ook in de verdediging.

Wat betreft moeilijkheidgraad is het denk ik ook wel belangrijk dat als je online clubs speelt je VP enigszins ontwikkeld is. Een VP die overall 70 heeft zal lijkt mij minder presteren dan een VP die 90 of hoger heeft.
Favo positie is niet zozeer wat er van het team nodig is, maar wat je zelf fijn vind om te spelen. Ik speel graag controlerend middenveld, maar je hebt ook mensen die juist als spits goed zijn. Je hoeft ook niet perse een vaste positie op te geven, maar kunt ook links/midden/rechts/aanval/verdediging/middenveld aangeven. Het is dan wat makkelijker te kijken welke plekken we al op kunnen vullen met mensen die daar graag spelen (en hopenlijk ook een beetje goed zijn).
Het voordeel van het melden van een positie is dat je er rekening mee gaat houden. Aangezien de kwaliteiten van je pro anders zijn als je hem voor een andere positie instelt, zul je daar al rekening mee moeten houden. Als je je pro op verdediger zet, dan is het lastig om op het middenveld mee te komen omdat hij niet zo snel is en weinig conditie heeft. Een aanvaller als verdediger is bv slecht in tackelen en zo kun je verder gaan.

De moeilijkheidsgraad is vooral om te kijken wie er wat ervaring heeft. Als iemand amateur speelt in de spits is dat toch wel wat anders dan op World Class. En zoals ik al eerder had aangehaald, is het maar een extra aanwijzing. Wordt verder (nog) niets mee gedaan.

Martinspire wijzigde deze reactie 03-10-2010 19:15 (12%)

• Martinspire
Dat komt door de vele problemen bij de start. Bovendien erg druk geweest met F1 2010 met wat andere tweakers, dus dan houd het ff op. Ben wel van plan om binnenkort weer wat meer Fifa te spelen, maar momenteel gewoon wat andere games. Zo komt MoH ook weer uit, dus speel ik die weer even. Ik denk dat als de kerst geweest is (en alle games wel weer een tijdje uitzijn) de rest wel weer terugkomt.
Misschien handig om een bepaalde dag af te spreken dat we weer wat actiever gaan spelen. Zo heb ik wel zin om op zaterdag wat te gaan schieten.

• Martinspire
Ok toegevoegd.
Ook Redbow toegevoegd die als positie heeft aangegeven graag in het doel te staan!

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True