Mja gewoon lekker CMD gaan doen en wanneer je iets doet wat echt leuk is lekker daar mee verder gaan in je vrije tijd. Elke opleiding heeft wel zo zijn vervelende punten.
Als je reistijd als argument gebruikt om een studie al dan niet te kiezen, dan zou ik het niet doen. Dan vind je de studie blijkbaar niet interessant genoeg (dat blijkt ook al wel een beetje uit dit topic).pablo11392 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:55:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan dat CMD. Als ik het zo allemaal lees, haha. Het wordt steeds lastiger een opleiding te vinden. Dat Fontys is alleen in Eindhoven en dat is best een eind reizen...best een heel eind bijna 2 en half uur met OV. Met paar maanden heb ik wel rijbewijs, dan is het bijna anderhalf uur rijden, is nog best lang. Dat houd mij ook een beetje tegen om een bepaalde studie te kiezen, die reistijden. Maar dat zou eigenlijk niet mogen:/
Ik snap dat het lastig is, als je niet weet welke studie je moet gaan doen, maar aan een studie beginnen die je niet interessant vind is zonde van je tijd (en geld).
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ja ik weet het , het zou eigenlijk niet mogen dat ik dat zeg... Maar kom op 2 en half uur met OV. Dat wens je toch niemand. "ga dan huiswerk maken" ja, als je 5 keer moet overstappen, moet je meer op je reis letten.Herko_ter_Horst schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:53:
[...]
Als je reistijd als argument gebruikt om een studie al dan niet te kiezen, dan zou ik het niet doen. Dan vind je de studie blijkbaar niet interessant genoeg (dat blijkt ook al wel een beetje uit dit topic).
Ik snap dat het lastig is, als je niet weet welke studie je moet gaan doen, maar aan een studie beginnen die je niet interessant vind is zonde van je tijd (en geld).
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Je zou natuurlijk ook de reistijden kunnen verkorten (op kamers). Maar inderdaad, probeer eerst zo zeker mogelijk van je keus te zijn anders is het zonde van je tijd en geld.pablo11392 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:08:
[...]
Ja ik weet het , het zou eigenlijk niet mogen dat ik dat zeg... Maar kom op 2 en half uur met OV. Dat wens je toch niemand. "ga dan huiswerk maken" ja, als je 5 keer moet overstappen, moet je meer op je reis letten.
Het idee is dat je op kamers gaat in je studiestadpablo11392 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:08:
[...]
Ja ik weet het , het zou eigenlijk niet mogen dat ik dat zeg... Maar kom op 2 en half uur met OV. Dat wens je toch niemand. "ga dan huiswerk maken" ja, als je 5 keer moet overstappen, moet je meer op je reis letten.