ik heb hem toevallig net uitgespeeld. Coole game is het, weer eens wat nieuws alleen waarom moet het nou zo kort
. Sommige teksten moest ik wel lachen andere vond ik lame hopelijk doet DNF het beter op dit gebied. Maar de game was wel erg vermakelijk. Vooral het kill with skill gedeelte vond ik goed gevonden en die leash ook erg leuk. Tijd om de MP maar eens te gaan proberen
Ik heb het spel sinds gisteren (1 uurtje gespeeld) en ik vind het echt een naaise (lees: nice) game 
Het wordt wel een beetje eentonig na een tijdje. Double-tap space om te sliden, raak een enemy, schiet er een paar keer op en hop naar de volgende. Kicken als je moet reloaden en niemand komt je killen als je reload.
O, daar heb je weer zo'n dikke met een minigun, 2x chargen en hijs dood. Minigun pakken alles doodmaaien... Battery depleted, ... Het hakken & slashen wordt echt wel een beetje eentonig
Het wordt wel een beetje eentonig na een tijdje. Double-tap space om te sliden, raak een enemy, schiet er een paar keer op en hop naar de volgende. Kicken als je moet reloaden en niemand komt je killen als je reload.
O, daar heb je weer zo'n dikke met een minigun, 2x chargen en hijs dood. Minigun pakken alles doodmaaien... Battery depleted, ... Het hakken & slashen wordt echt wel een beetje eentonig
Android developer & dürüm-liefhebber
@tripwire : geen game quotes kunnen Duke Nukem evenaren, dat is een feit
moet zeggen dat Bulletstorm lekker in de buurt kwam
@Mavamaarten : doe zoals mij
speel het uit maar telkens met maar 1 wapen te gebruiken, en dan gewoon leash & kicken
@hieronder, met fraps ja
@Mavamaarten : doe zoals mij
@hieronder, met fraps ja
[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 01-03-2011 19:09 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
En hoe meten ze dat eigenlijk ?Willybubba schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:40:
20 fps is zeker niet tijdens het spelen. Zeggen ze ook bij dat artikel waar je naar linkt trouwens. 30fps, want daar is het spel op gecapped.
Met Fraps ?
Gears of War 3 beta voor alle Xbox Live Gold leden
http://www.xgn.nl/360/nie...lle-xbox-live-gold-leden/
Lijkt me opzich logisch? Het is namelijk een multiplayer beta.nFo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:00:
[...]
Gears of War 3 beta voor alle Xbox Live Gold leden
http://www.xgn.nl/360/nie...lle-xbox-live-gold-leden/
Net Act 5 gedaan, best so far!
Wat een gaaf spel zeg
Eerst single player maar eens uitspelen, en dan de multi eens een kans geven.
Wat een gaaf spel zeg
Eerst single player maar eens uitspelen, en dan de multi eens een kans geven.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Maar dat besluit nemen ze niet voor de release van Bulletstorm.xPhantom schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:45:
[...]
Lijkt me opzich logisch? Het is namelijk een multiplayer beta.
Zo KUN je het spelen ja. Je kunt er ook voor kiezen om het steeds anders te doen: meer punten en dus meer om uit te geven bij de drop dingen.Mavamaarten schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:31:
Ik heb het spel sinds gisteren (1 uurtje gespeeld) en ik vind het echt een naaise (lees: nice) game
Dat is toch wel een punt waar GameKings dan toch gelijk in hebben: het spel is zo leuk en afwisselend als je het zelf maakt (verder is hun review nogal meh, vind ik... Het is meer een "koop Killzone 3 en niet Bulletstorm" review maar goed).
Ik ben momenteel met Echoes bezig, na de Campaign uitgespeeld te hebben op Hard. Echoes bevalt me goed, erg verslavend.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Gamekings = entertainment. Sinds ze gamekings zijn kan ik ze eigenlijk niet meer serieus nemen.
Beetje zoals Topgear, dat kijk je ook niet voor de geweldige autoreviews.
Vind eigenlijk dat als je de game uitgespeeld hebt je een optie zou moeten krijgen om de campaign nog een keer te doen, maar dan met alle wapens meteen unlocked
edit:
Moet er net weer aan denken door een post uit het xbox ervaringen topic. Wel grappig hoe ze een ode hebben gebracht aan de xbox rrod in de game
Ook wel grappig dat stuk in de campaign wat de demo was zeg maar. Op dat stuk heeft iedereen die de demo heeft gespeeld volgens mij ziek veel punten gehaald
Beetje zoals Topgear, dat kijk je ook niet voor de geweldige autoreviews.
Vind eigenlijk dat als je de game uitgespeeld hebt je een optie zou moeten krijgen om de campaign nog een keer te doen, maar dan met alle wapens meteen unlocked
Bulletstorm Epic edition kopers zouden altijd al alleen maar eerder toegang krijgen tot de beta, niet exclusief. Hoe ze verder de beta beschikbaar zouden maken hebben ze het nog nooit over gehad.nFo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 23:32:
[...]
Maar dat besluit nemen ze niet voor de release van Bulletstorm.
edit:
Moet er net weer aan denken door een post uit het xbox ervaringen topic. Wel grappig hoe ze een ode hebben gebracht aan de xbox rrod in de game
Ook wel grappig dat stuk in de campaign wat de demo was zeg maar. Op dat stuk heeft iedereen die de demo heeft gespeeld volgens mij ziek veel punten gehaald
[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 02-03-2011 09:42 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Precies, of Echoes met alle wapens beschikbaar.Bokkie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 07:33:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb bulletstorm gekregen bij de EA Showcase vorige week. Ik heb hem dus helemaal legaal en zal hem het liefste in Steam gebruiken.
Ik heb geprobeerd mijn key in Steam te activeren, maar Steam slikt de key niet
De game heb ik nu via "Add a non Steam game to my library" toegevoegd, maar hij zit niet echt in Steam.
Weten jullie hoe je Bulletstorm met een CDkey ui het doosje kunt activeren binnen Steam?
De game heb ik nu via "Add a non Steam game to my library" toegevoegd, maar hij zit niet echt in Steam.
Weten jullie hoe je Bulletstorm met een CDkey ui het doosje kunt activeren binnen Steam?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
mijn aanname is dat dat niet kan omdat steam extra services levert, zoals de server browser, auto updates, content download, achievements registratie, etc.Matis schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:19:
[...]
Die services worden bekostigd uit inkomsten van games gekocht via Steam.
d:)b
Ik kon mijn Civilizations 5 gekocht bij gamesplanet.com ook probleemloos via Steam activeren. Op dezelfde manier als dat ik nu Bulletstorm probeer te activeren.MrJayMan schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:23:
mijn aanname is dat dat niet kan omdat steam extra services levert, zoals de server browser, auto updates, content download, achievements registratie, etc.
Die services worden bekostigd uit inkomsten van games gekocht via Steam.
Misschien heb ik een pre-release CDkey gekregen, omdat ik de game al een week voor de echte release had.
Verder vind ik het vreemd, vooral omdat het met Civ5 wel goed ging
Ik heb Bulletstorm onlangs gekocht, kan hem niet activeren op Steam.Matis schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:19:
Ik heb bulletstorm gekregen bij de EA Showcase vorige week. Ik heb hem dus helemaal legaal en zal hem het liefste in Steam gebruiken.
EA Download Manager moet wel lukken, maar dat gebruik ik niet.
Ik heb een hekel aan de EA Download Manager, dan maar met het klauwtje updatenagoNITE schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:05:
Ik heb Bulletstorm onlangs gekocht, kan hem niet activeren op Steam.
Ik heb zelf ook nog iets geks. Als ik Firefox open heb staan, dan zien de kleuren er niet uit in Bulletstorm. Sluit ik de game af, daarna Firefox en start ik het spel weer op, dan is alles goed

het lukte mij niet de Limited Edition content te activeren vanuit de game. Daarvoor heb ik uiteindelijk de Games for Windows Marketplace client gedownload. En na activatie lijkt heel Bulletstorm in die steam-voor-windows client te zijn geactiveerd.agoNITE schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:05:
[...]
Ik heb Bulletstorm onlangs gekocht, kan hem niet activeren op Steam.
Dit verklaart waarschijnlijk waarom Steam niet werkt: game behoort tot concurrerend platform.
Het staat gewoon in de Valve StoreMrJayMan schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:54:
het lukte mij niet de Limited Edition content te activeren vanuit de game. Daarvoor heb ik uiteindelijk de Games for Windows Marketplace client gedownload. En na activatie lijkt heel Bulletstorm in die steam-voor-windows client te zijn geactiveerd.
Dit verklaart waarschijnlijk waarom Steam niet werkt: game behoort tot concurrerend platform.
met de beperking dat keys alleen te gebruiken zijn via Steam.
Anders zou Valve gratis services leveren voor Microsoft.
Mea CulpaMrJayMan schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:04:
met de beperking dat keys alleen te gebruiken zijn via Steam.
Anders zou Valve gratis services leveren voor Microsoft.
Hm ik kon niet anders dan de LE content activeren via Games For Windows. Nou ja, hij speelt wel lekker!MrJayMan schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:54:
[...]
het lukte mij niet de Limited Edition content te activeren vanuit de game. Daarvoor heb ik uiteindelijk de Games for Windows Marketplace client gedownload. En na activatie lijkt heel Bulletstorm in die steam-voor-windows client te zijn geactiveerd.
Zaterdag gehaald en 2 dagen helemaal los gegaan:) Heb de Epic edition gehaald dus kan meedoen met de beta van GOW3. Ik vond de quotes geweldig! Vooral als je die robot bestuurd, da ding kapot gaat en je character dan heel sentimenteel roept dat hij m Waggelton Tallylicker noemde:) Geweldig!
I'm gonna kill your dicks!
You're gonna kill my dick? What the fuck does that even mean? I'll kill your dick!!!
I'm gonna kill your dicks!
You're gonna kill my dick? What the fuck does that even mean? I'll kill your dick!!!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Dit topic gaat meer over GoW 3 dan Bulletstorm.
De mensen die hem in 6 uur hebben uitgespeeld hebben zeker weten niet alle content behaald of alle verschillende 'kill' mogelijkheden gehaald, wedden?
gewoon naar binnen rennen en schieten zeker 
En dan zsm naar het volgende checkpoint!?
De mensen die hem in 6 uur hebben uitgespeeld hebben zeker weten niet alle content behaald of alle verschillende 'kill' mogelijkheden gehaald, wedden?
spoiler:
Het gedeelte met die robotdinosaurus was echt bruut 
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik wil even zeggen...
Bulletstorm is gewoon bruut, ik heb de echoes nog niet gespeeld, maar dat komt vast ooit nog wel. Mijn playstation haat mij namelijk. Direct nadat ik BulletStorm had uitgespeeld (ongeveer een uur later) kapte mijn PS3 ermee. Als in, hij doet echt niks meer..
R.I.P. Ps3 Slim 250gb
Bulletstorm is gewoon bruut, ik heb de echoes nog niet gespeeld, maar dat komt vast ooit nog wel. Mijn playstation haat mij namelijk. Direct nadat ik BulletStorm had uitgespeeld (ongeveer een uur later) kapte mijn PS3 ermee. Als in, hij doet echt niks meer..
R.I.P. Ps3 Slim 250gb
All-Round nerd | iRacing Profiel
I called him Waggelton Tallylicker:)kaluro2 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:45:
Dit topic gaat meer over GoW 3 dan Bulletstorm.
De mensen die hem in 6 uur hebben uitgespeeld hebben zeker weten niet alle content behaald of alle verschillende 'kill' mogelijkheden gehaald, wedden?gewoon naar binnen rennen en schieten zeker
spoiler:Het gedeelte met die robotdinosaurus was echt bruut
Wat een geweldige text! Ik heb m ook vrij snel uitgespeeld maar zit me nu nog heerlijk te vermaken met de overige achievements....zoveel mogelijk verschillende kills halen etc. Ben er nog lang niet klaar mee:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
"Omdat Dennis en JJ het niet met Boris en Melle eens zijn, pakken beide Gamekings nu hun kans om hun mening te ventileren. Bulletstorm lijkt namelijk niet zo gaar zoals Boris zegt…"
http://www.gamekings.tv/videos/terugblik-bulletstorm/
http://www.gamekings.tv/videos/terugblik-bulletstorm/
Het spel is een stuk leuker als ik van te voren had gedacht. Over het algemeen hou ik niet van arcade shooters en al helemaal niet van lineaire shooters. Deze game sprak me echter wel aan. Het wordt ondanks de enorme hoeveelheid mogelijke skill kills toch eentonig. Het mooiste is om de special shots te gebruiken waarbij je een groot aantal vijanden met 1 shot uitschakelt. Die gasten die ontploffen door op ze te schieten zijn daarom ook mijn favoriete vijanden.
Het verhaal vond ik ook vermakelijk omdat het wel aanwezig was, maar niet te nadrukkelijk. Het was genoeg om me in de game te zuigen maar niet te irriteren door minutenlange teksten.
Het verhaal vond ik ook vermakelijk omdat het wel aanwezig was, maar niet te nadrukkelijk. Het was genoeg om me in de game te zuigen maar niet te irriteren door minutenlange teksten.
Ik vond mijn eerste online ervaring maar een beetje gaar, ik werd gelijk in het diepe gegooid (Anarchy Mode), nergens uitleg over iets.
Team challenges worden amper uitgelegd, en nog steeds snap ik ze niet helemaal, als je bijvoorbeeld de 'Bullet slide' team challenge moet doen, hoeven dan maar 2 personen (van de 4) deze uit te voeren? Of moeten ze hem allemaal raken? Op de een of andere manier lukte bijna al die team challenges niet.
Tevens vind ik het ook een erg groot minpunt dat de voice chat standaard aan staat en niet uit te zetten is (Als iemand weet waar je dit uit kan zetten hoor ik het graag, maar ik kon na wat gegoogle en op de steampowered forums er ook niks over vinden.) Hierbij is ook een groot nadeel dat er geen ingame text chat in zit, console port any1?
Verder is het wel een erg vermakelijke game, single player is erg leuk tot nu toe, en verveelt (bijna) geen moment. Online is ook leuk als je het een beetje door hebt, hierdoor heeft het toch wel een replay value.
Team challenges worden amper uitgelegd, en nog steeds snap ik ze niet helemaal, als je bijvoorbeeld de 'Bullet slide' team challenge moet doen, hoeven dan maar 2 personen (van de 4) deze uit te voeren? Of moeten ze hem allemaal raken? Op de een of andere manier lukte bijna al die team challenges niet.
Tevens vind ik het ook een erg groot minpunt dat de voice chat standaard aan staat en niet uit te zetten is (Als iemand weet waar je dit uit kan zetten hoor ik het graag, maar ik kon na wat gegoogle en op de steampowered forums er ook niks over vinden.) Hierbij is ook een groot nadeel dat er geen ingame text chat in zit, console port any1?
Verder is het wel een erg vermakelijke game, single player is erg leuk tot nu toe, en verveelt (bijna) geen moment. Online is ook leuk als je het een beetje door hebt, hierdoor heeft het toch wel een replay value.
tsjoe
http://www.bulletstormfor...way-set-up-push-talk.html
'Press home key go to settings, then voice, then turn off mic.'
'Press home key go to settings, then voice, then turn off mic.'
[ Voor 183% gewijzigd door sneeziaz op 14-03-2011 23:41 . Reden: eindelijk gevonden! ]
tsjoe
ben m nu aan het doorspelen op very hard...dan issut nog te makkelijk.. Wel vermakelijk maar 2 avondjes spelen en ben al bijna klaar:)
Heb wel weer in een scheur gelegen om de briljante zin: I called him Waggelton P Tallylicker....and i never got the chance to tell him:)
Heb wel weer in een scheur gelegen om de briljante zin: I called him Waggelton P Tallylicker....and i never got the chance to tell him:)
Is er een oplossing voor gfx lagg spikes op de pc? Heb het probleem dat alles eruit ziet als 16bit gfx al opgelost door een andere .ini maar nu heb ik om een of andere reden af en toe lagg. Komt dit omdat er ook in 16:10 resoluties nog een performance bug schijnt te zitten?
Mijn pc ligt het iig niet aan want alle andere UE3 games werken prima. (4870, q6600, 2gb ram, w7)
Mijn pc ligt het iig niet aan want alle andere UE3 games werken prima. (4870, q6600, 2gb ram, w7)
Artiest voorheen bekend als b3n666
Zijn er hier toevallig wat mensen die zin hebben om met enige regelmaat de multiplayer op xbox te doen met me? Zit nu te vaak in teams die compleet met zichzelf bezig zijn terwijl je zo onwijs veel meer punten kunt halen als je voor de team skilshots gaat....if so: Voeg me toe: control1983
Is de multiplayer net zoiets als UT3 op de pc? Hoe moet ik me dit voorstellen?
Ik ga strakjes even naar de Nedgame, even nieuw aanschaffen (prijs ligt nu op de 24 euro, vind ik een stukje aantrekkelijker dan de volle mep), de demo vond ik al heel vermakelijk en vooral het online gedeelte lijkt me ook heerlijk om te spelen.
De vraag die daaruit voortkomt, speelt men dit spel nog redelijk veel online? Anders kan ik hem misschien beter 2e hands zonder online pass aanschaffen.
De vraag die daaruit voortkomt, speelt men dit spel nog redelijk veel online? Anders kan ik hem misschien beter 2e hands zonder online pass aanschaffen.
-
Nou uiteindelijk toch maar aangeschaft (hadden hem niet toen ik de laatste keer ging kijken). Gister een paar uurtjes kunnen spelen (heb alweer 25% van de skillshots, gaat vrij rap zeg). Maar wat een heerlijk spel is het, veel platte humor, veel schelden, nog meer en lomper doden van vijanden. Sommige skillshots zijn vrij eenvoudig (bulletkick, headshot, vertigo, etc) waarbij sommigen gewoon ronduit sadistisch zijn (Mercy, Gag-Reflex, Rear-Entry). Ik had ook net de Thumper vrij gespeeld, mijn hemel wat een geweldige move is dat, de hele lucht licht op met het geweld dat je doet (Thumper -> Charge Screamer, bam 1500 punten en een paar leuke nieuwe skillshots unlocked).
Wat ik ook vooral wil weten, spelen er nog mensen online? Lijkt me echt heel leuk een weekend met wat tweakers Anarchy te spelen.
Wat ik ook vooral wil weten, spelen er nog mensen online? Lijkt me echt heel leuk een weekend met wat tweakers Anarchy te spelen.
-
Toch nog even een schopje, ik hoop tweakerts te vinden die een keer (of meerdere keren, mag ook natuurlijk
), lekker zin hebben in Anarchy. Van het weekend doorgespeeld naar level 20, op zich valt het niveau best wel mee, maar meestal na wave 10, begint men last te krijgen van brain damage ofzo. Team Challenges die vernaggeld worden, mensen die een mooie combo verprutsen door zo'n creep ineens weg te leashen, etc.
Met een mooi vast groepje, zouden we daar geen last van moeten hebben
Vergeten te melden, ik heb de Xbox versie.
Met een mooi vast groepje, zouden we daar geen last van moeten hebben
Vergeten te melden, ik heb de Xbox versie.
[ Voor 4% gewijzigd door Nazanir op 18-07-2011 09:18 ]
-
Heb deze game nu ook een aantal uurtjes gespeeld. Bevalt goed , ben geen game fanaat , maar ik moet eerlijk toegeven dat dit nog een van de weinige games is welke mijn systeem goed kan draaien .
Vermakelijke game , soms leuke teksten , ik vind hem wel vernieuwend.
Vermakelijke game , soms leuke teksten , ik vind hem wel vernieuwend.
Een vermakelijke game die nu ook aardig geprijsd is inderdaad. Wat mij wel opvalt is de beperkte multiplayer mogelijkheid. Eigenlijk lijk je alleen Anarchy mode te kunnen spelen, is er geen server browser en kun je niet chatten anders dan voice chat. Ook spelers kicken etc lukt niet. Op die punten schiet de game wel te kort. Een paar extra multiplayer mogelijkheden of een coop hadden de replaywaarde zo veel hoger kunnen laten uitkomen. Al met al ben ik toch blij verrast door dit spel. Vernieuwend , snel en grafisch prima.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb een probleem namelijk : het spel crasht naar bureau blad na een filmpje in de proluege
iemand een oplossing?
zo, dat is een flinke schop van een oud topic
Multiplayer zuigt
Single player is idd wel geniaal, maar ik heb het spel al een eeuwigheid niet meer in de xbox gehad
Multiplayer zuigt
Single player is idd wel geniaal, maar ik heb het spel al een eeuwigheid niet meer in de xbox gehad
Verwijderd
De co-op mode is best tof hoor. Ik wist niet eens dat er een 'echte' versus MP was eerlijk gezegd. Om alleen of met vrienden hard te rammen met gave guns is best tof.
Co op is idd gaaf, zo heb ik het spel destijds ook uitgespeeld.
Die Multiplayer modussen konden mij echter niet bekoren
Die Multiplayer modussen konden mij echter niet bekoren
Goed, ik ben me er van bewust dat dit een zeer belegen topic is. Maar ik speel sinds vorige week de Full Clip Edition op de Xbox One en ben zeer te spreken over deze game, ondanks zijn leeftijd. Recht toe recht aan actie met flink wat gore in een tempo waar je hartslag van op tilt slaat.
De verschillende types aan kills voegen echt iets toe en ik vind, ondanks aantal verouderde zaken, de game nog meer dan prima speelbaar in 2020 eigenlijk. Wil dus iedereen aanraden die deze game altijd wilde spelen, maar dit niet gedaan heeft, om toch even ergens een copy te scoren. Uitdaging genoeg en het speelt heerlijk op recente consoles.
Tot zo ver mijn schop onder dit topic, maar wilde het toch even kwijt
De verschillende types aan kills voegen echt iets toe en ik vind, ondanks aantal verouderde zaken, de game nog meer dan prima speelbaar in 2020 eigenlijk. Wil dus iedereen aanraden die deze game altijd wilde spelen, maar dit niet gedaan heeft, om toch even ergens een copy te scoren. Uitdaging genoeg en het speelt heerlijk op recente consoles.
Tot zo ver mijn schop onder dit topic, maar wilde het toch even kwijt
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen