Algemene informatie | |||||||||
| |||||||||
Verhaal | |||||||||
Bulletstorm vindt plaats in een futuristische omgeving waar een confederatie word beschermd door een elite groep huurlingen genaamd ‘’Dead Echo’’ . Toen Dead Echo leden Grayson Hunt en Ishi Sato ontdekten dat ze aan de verkeerde kant stonden, verraadde ze hun commandant en werden verbannen naar de randen van de melkweg. Je speelt met Grayson Hunt een paar jaar na zijn reis naar de melkweg die inmiddels een dronken ruimtepiraat was geworden. Het schip waar hij mee naar de melkweg werd vervoerd maar een interstellaire crash, waar hij zijn oude kameraad Sato tegenkomt. De twee komen erachter dat ze omgeven zijn door hordes mutanten en vlees etende bendes in het verlaten paradijs. Hunt en Sato besluiten om, net als vroeger, weer samen te werken om van de planeet af te komen en wraak te nemen op de man die ze daar heen heeft gestuurd. | |||||||||
Wapens en skillshots | |||||||||
In bulletstorm heb je een keus uit een groot arsenaal over-the-top combat moves en ongelooflijke grote wapens. Bij bulletstorm draait het hoofdzakelijk om de unieke ‘’Skillshots’’ maken die punten opleveren. Met deze punten kun je je karakter upgraden en wapens unlocken waarmee je weer andere skillshots kan uitvoeren. | |||||||||
Team Dead Echo | |||||||||
Mutants/Enemies uit Trailers | |||||||||
| |||||||||
Multiplayer informatie | |||||||||
Het is eindelijk zover, er is aangekondigd dat er een multiplayer aanwezig is, de info is aanwezig in de laatste editie van OXM (official xbox magazine). Hopelijk volgen er nog meer modes, die stuk voor stuk een Epic stijltje hebben. Een van de eerste game modus heet "Anarchy Mode". Dit is een soort horde uit gears of war 2 of zombie mode uit black ops. Samen met 3 vrienden neem je het op tegen een groep mutants die herspawnen, in deze mode spelen skillshots ook een belangrijke rol. Het leuke hieraan is, dat er op bepaalde mutants een skill shot moet worden uitgevoerd met de rest van je team, hiermee krijg je meer punten om door te gaan naar de volgende ronde. Team skillshots vullen ook je "Blood Symphony Meter" wat alles kapot maakt waar je op schiet, je leash op gebruikt of waar je tegen aan schopt zodra deze meter is geactiveerd. De tweede heet "Echo Mode". Deze mode is voor de rambo spelers onder ons, in deze mode kan je namelijk de moeilijke stukken uit de single player spelen zonder het verhaal en de cutscenes. Aan het eind van de match kan je je totaal aantal punten voor dat level zien, en die vergelijken met de punten die je vrienden in dat level gehaald hebben via leaderboards. Zodra je een bepaald aantal punten in echo mode hebt gehaald, kan je extra mappen unlocken voor Echo Mode, hierdoor is de replaywaarde wat meer geworden. bron | |||||||||
Achievement list | |||||||||
![]() Klik voor groter | |||||||||
Screenshots | |||||||||
Video’s | |||||||||
Bulletstorm trailers E3 demo walkthrough met Cliff Bleszinski ( Cliffy B ) [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1iiiJ9iFvX8] Bulletstorm gameplay GamesCom 2010 | |||||||||
System Requirements | |||||||||
| |||||||||
Uitgaven | |||||||||
Er komt een speciale uitgave die de naam ''Epic Edition'' draagt, deze zal exclusief voor de xbox 360 zijn. Hierin zit het volgende*:
*: Voor zover bekend bron | |||||||||
Boxart | |||||||||
Changelog | |||||||||
|
Er was een topic voor bulletstorm, die nogal leeg was, vandaar dit topic. Ik zoek nog een mede-auteur die het volgende deel wilt beginnen, mocht ik hem vergeten. En eventuele toevoegingen voor de TS kunnen via DM verstuurd worden. Ook ben ik opzoek naar iemand met een t.net foto album die eventueel de thumbs en de grote versies van de screenshots wilt ''hosten'' aangezien ik geen photobucket pro heb. Als je een typo vind, zou ik die graag via DM willen ontvangen, dan pas ik hem zo snel mogelijk aan.
[ Voor 163% gewijzigd door xPhantom op 01-02-2011 07:58 ]