• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online

Algemene informatie
  • Ontwikkelaar: People Can Fly en Epic Games
  • Uitgever: Electronic Arts (EA)
  • Platforms: PC, Xbox 360, PlayStation 3
  • Engine: Unreal Engine 3
  • Release: Verwacht US: 22/02/2011 & EU: 25/02/2011
  • Officiele Site: www.bulletstorm.com
Verhaal

Bulletstorm vindt plaats in een futuristische omgeving waar een confederatie word beschermd door een elite groep huurlingen genaamd ‘’Dead Echo’’ . Toen Dead Echo leden Grayson Hunt en Ishi Sato ontdekten dat ze aan de verkeerde kant stonden, verraadde ze hun commandant en werden verbannen naar de randen van de melkweg. Je speelt met Grayson Hunt een paar jaar na zijn reis naar de melkweg die inmiddels een dronken ruimtepiraat was geworden. Het schip waar hij mee naar de melkweg werd vervoerd maar een interstellaire crash, waar hij zijn oude kameraad Sato tegenkomt. De twee komen erachter dat ze omgeven zijn door hordes mutanten en vlees etende bendes in het verlaten paradijs. Hunt en Sato besluiten om, net als vroeger, weer samen te werken om van de planeet af te komen en wraak te nemen op de man die ze daar heen heeft gestuurd.
Wapens en skillshots

In bulletstorm heb je een keus uit een groot arsenaal over-the-top combat moves en ongelooflijke grote wapens. Bij bulletstorm draait het hoofdzakelijk om de unieke ‘’Skillshots’’ maken die punten opleveren. Met deze punten kun je je karakter upgraden en wapens unlocken waarmee je weer andere skillshots kan uitvoeren.
Team Dead Echo

Naam
Leeftijd
Specialty
Foto
Grayson Hunt30Zelfverzekerde moordmachinehttp://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/GraysonHunt.jpg
Ishi Sato35Cyborg, beweegt als een panterhttp://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/IshiSato.jpg
Trishka 'Lovely Bitter' Novak18Stille, stealthy moordenaarhttp://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/TrishkaNovak.jpg
Rell 'Le Pew' Julian30Dingen opblazenhttp://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/RellJulian.jpg
General Sarrano56Oorlog verklaren, counter tactiekenhttp://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/GeneralSarrano.jpg
Dr. Whit 'Mechanic' Oliver49 Cyborg hacken en lassen http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/DrWhitOliver.jpg
Mutants/Enemies uit Trailers

Naam
Beschrijving
Foto
Burn-out
Deze volledig gemuteerde mensen hebben maar een zwak punt, en dat is het pus/etter op hun lichaam. Schiet ze met je wapen op deze plekken, of gebruik ze als bal en zie de omgeving als een goal.
Hekaton
Hekaton is een mytisch wezen, de mensen die op de planeet waar het verhaal zich afspeelt, hebben hekaton nog nooit gezien. Nu laat hekaton zich wel zien omdat ze pissed raakt door de acties die Grayson Hunt en Ishi Sato uitvoeren.

Multiplayer informatie

Het is eindelijk zover, er is aangekondigd dat er een multiplayer aanwezig is, de info is aanwezig in de laatste editie van OXM (official xbox magazine). Hopelijk volgen er nog meer modes, die stuk voor stuk een Epic stijltje hebben.

Een van de eerste game modus heet "Anarchy Mode".
Dit is een soort horde uit gears of war 2 of zombie mode uit black ops. Samen met 3 vrienden neem je het op tegen een groep mutants die herspawnen, in deze mode spelen skillshots ook een belangrijke rol. Het leuke hieraan is, dat er op bepaalde mutants een skill shot moet worden uitgevoerd met de rest van je team, hiermee krijg je meer punten om door te gaan naar de volgende ronde. Team skillshots vullen ook je "Blood Symphony Meter" wat alles kapot maakt waar je op schiet, je leash op gebruikt of waar je tegen aan schopt zodra deze meter is geactiveerd.

De tweede heet "Echo Mode".
Deze mode is voor de rambo spelers onder ons, in deze mode kan je namelijk de moeilijke stukken uit de single player spelen zonder het verhaal en de cutscenes. Aan het eind van de match kan je je totaal aantal punten voor dat level zien, en die vergelijken met de punten die je vrienden in dat level gehaald hebben via leaderboards. Zodra je een bepaald aantal punten in echo mode hebt gehaald, kan je extra mappen unlocken voor Echo Mode, hierdoor is de replaywaarde wat meer geworden.
bron
Achievement list

http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/CheevosThumb.png
Klik voor groter
Screenshots

http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/1thumb.jpg http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/2thumb.jpg http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/3thumb.jpg http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/4thumb.jpg http://i765.photobucket.com/albums/xx294/xPhantomReview/Bulletstorm/5thumb.jpg

Video’s

Bulletstorm trailers

E3 demo walkthrough met Cliff Bleszinski ( Cliffy B )
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1iiiJ9iFvX8]

Bulletstorm gameplay GamesCom 2010

System Requirements

Minimum
Aanbevolen
  • Operating System Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
  • Processor Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater
  • Memory (RAM) 1.5 GB
  • HDD Space 9 GB available
  • Video Card DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater
  • Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
  • Disc Drive 16X CD/DVD Drive
  • Network Internet (TCP/IP) connection
  • Operating System Windows Vista (SP2), or Windows 7
  • Processor QuadCore 2.0 GHz
  • Memory (RAM) 2 GB
  • HDD Space 9 GB available
  • Video Card DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260, or ATI Radeon 4870
  • Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
  • Disc Drive 16X CD/DVD Drive
  • Network Broadband Internet (TCP/IP) connection
bron
Uitgaven

Er komt een speciale uitgave die de naam ''Epic Edition'' draagt, deze zal exclusief voor de xbox 360 zijn. Hierin zit het volgende*:
  • 25.000 Experience points
  • Visuele upgrades voor je leash (verschillende kleuren)
  • Extra armor voor de multiplayer
  • Extra boots voor de multiplayer
  • Gegarandeerde ''early access'' tot de Gears of War 3 beta
Een speciale editie komt er ook voor de PC en PS3, namelijk de ''Limited Edition''. Hierin zal de inhoud hetzelfde* zijn als de ''Epic Edition'' behalve de Gears of War 3 beta uiteraard.
*: Voor zover bekend
bron
Boxart

Changelog
  • 26/09/2010: TS aangemaakt
  • 28/09/2010: Mutanten lijstje (Burn-Out & Hekaton tot nu toe) toegevoegd
  • 4/10/2010: Boxart geplaatst
  • 3/12/2010: Team echo leden geupdate
  • 4/12/2010: Multiplayer info toegevoegd
  • 11/1/2011: System Specs & Uitgaven
  • 15/1/2011: Info over uitgaven aangepast.
  • 1/2/2011: Achievement list toegevoegd, bedankt MAX3400

Er was een topic voor bulletstorm, die nogal leeg was, vandaar dit topic. Ik zoek nog een mede-auteur die het volgende deel wilt beginnen, mocht ik hem vergeten. En eventuele toevoegingen voor de TS kunnen via DM verstuurd worden. Ook ben ik opzoek naar iemand met een t.net foto album die eventueel de thumbs en de grote versies van de screenshots wilt ''hosten'' aangezien ik geen photobucket pro heb. Als je een typo vind, zou ik die graag via DM willen ontvangen, dan pas ik hem zo snel mogelijk aan.

[Voor 163% gewijzigd door xPhantom op 01-02-2011 07:58]

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind de graphics er erg mooi uitzien, ik knap alleen enorm af op al die arcade-achtige shit die je in beeld krijgt na een kill.

• HesRuud
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 19:20
Ben benieuwd hoe ze de multi uitwerken, misschien wordt het nog wat. Mensen heerlijk vernederen online ;)

Kiek em goan!

• ArgantosNL
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:18
ik voorzie ook een hele leuke co-op in deze game, team skillshots. of over trappen met tegenstanders.

• xPhantom
  • Niet online
ArgantosNL schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:11:
ik voorzie ook een hele leuke co-op in deze game, team skillshots. of over trappen met tegenstanders.
_O-

Ik hoop op een lekker uitgebreide multiplayer, maar aan de andere kant zit ik ook weer te denken wat voor een soort multiplayer games echt bij bulletstorm passen. Iets left 4 dead achtigs, ipv zombies, mutanten? Iets horde achtigs uit Gears of War 2?

Ik hoop dat People Can Fly / Epic Games snel iets los laat over de MP :)

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:19
bram1984 schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:40:
Ik vind de graphics er erg mooi uitzien, ik knap alleen enorm af op al die arcade-achtige shit die je in beeld krijgt na een kill.
eens!

plus dat het me een behoorlijk repetitief spel lijkt.

• omgwtfbbq
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik zie een combi van Serious Sam, Borderlands en Unreal Tournament..

Dit kan echt een hit worden voor mij, gezien ik alledrie de bovengenoemde games grijs heb gespeeld :)

• xPhantom
  • Niet online
kick
Er zijn een aantal multiplayer modes aangekondigd!

Anarchy Mode spreekt mij erg aan, vanwege die team skillshots. Ik hoop dat er nog een Epic style CTF mode komt en TDM.

Ik heb na een hele poos de OP eens aangepast met de karakters in de single player die tot zover bekend zijn, en de multiplayer modes opgenomen in de OP.

Eventuele typo's zou ik graag via DM willen zien, dan pas ik ze aan

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20-09 18:29

[Voor 61% gewijzigd door nFo op 27-12-2010 01:45]

• xPhantom
  • Niet online
Nieuwe video waar onder andere een aantal wapens besproken worden, en tevens een officiele datum voor de demo (360, ps3 only voor zover ik weet, pin me er niet op vast).. 25 jan. 2011!

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-09 18:54

Nazanir

Is pappa!

bram1984 schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:40:
Ik vind het juist fantastisch, eindelijk een niet zo serieuze shooter om fun mee te hebben en lekker ontdekken wat voor lompe kills je wel niet kan maken, zeker in teamplay basis, lekker badguys heen en weer kicken.

Geen gezeur met zo realistisch mogelijke graphics, "echte" physics, 1:1 nagemaakte wapens. Lekker los gaan in de stijl van Serious Sam.

Ik vind het juist heel erg verfrissend, ik kijk ook erg uit naar deze game.

-

• xPhantom
  • Niet online
Klopt, bulletstorm moet juist de fun weer terug halen naar FPS volgens een dev diary. De FPS games van tegenwoordig zijn vrijwel alleen oorlog (Medal of Honor, Battlefield, Call of duty) en dus serieus, bulletstorm is meer een FPS met de nodige humor een een flinke knipoog imho, wat ik wel erg tof vind. Een dezer dagen zouden de achievements/trophies lijst vrij worden gegeven en wat meer multiplayer info.

• mindcrash
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Het lijkt er op dat de "Epic Edition" 100% Xbox 360 exclusive is en dat er alleen een normale versie voor de PC uit komt.

Bij GAME verkopen ze namelijk alleen de "Epic Edition" voor de 360 en een standaardversie voor PC, 360 en PS3: http://www.game.co.uk/search.aspx?s=bulletstorm

Maakt gelijk duidelijk aan welk platform Epic zelf de voorkeur geeft (of dat ze een flinke zak geld van ome Microsoft hebben ontvangen ;) )

Tevens heb ik nog nergens de Epic Edition in Nederland kunnen vinden, dus dat wordt waarschijnlijk weer importeren... (achja, is toch ondanks de nodige verzendkosten weer een stuk goedkoper ook waarschijnlijk :p)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 12:51
Ik heb verschillende Nederlandse webshops gemailed (de 5 cheapste uit de pricewatch).
Van drie heb ik gehoord gekregen dat ze alleen de normal edition hebben, GCShop zei dat ze volgende week meer van hun leverancier hoorde over de Epic Edition (er was op dit moment nog niet bekend of hij in Nederland geleverd kon worden).

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• xPhantom
  • Niet online
@mindcrash
Verek, de Epic Edition heet anders voor de PC en PS3 namelijk ''Limited Edition''. Waarschijnlijk heeft de 360 alleen de Epic Edition vanwege de Gears of War 3 beta. Mijn pre-order staat bij GameMania, waar hij ook om is gezet naar de epic edition een paar dagen terug.

@Rynji
GameMania heeft mij kunnen vertellen dat zij wel de Epic Edition gaan verkopen, op het moment van pre-orderen was nog niets bekend over hoeveel ze daarvan binnen kregen.

• kippengaas
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 01-08 14:11
Is er al bekend of er offline co-op op een console te spelen is net zoals bij Gears of War 1 en 2?

• bram1984
Nazanir schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:50:
[...]

Ik vind het juist fantastisch, eindelijk een niet zo serieuze shooter om fun mee te hebben en lekker ontdekken wat voor lompe kills je wel niet kan maken, zeker in teamplay basis, lekker badguys heen en weer kicken.

Geen gezeur met zo realistisch mogelijke graphics, "echte" physics, 1:1 nagemaakte wapens. Lekker los gaan in de stijl van Serious Sam.

Ik vind het juist heel erg verfrissend, ik kijk ook erg uit naar deze game.
Alles wat jij opnoemt vind ik ook prima verder, alleen punten en andere bonus onzin hoeven van mij niet in een shooter te zitten, en al helemaal niet als het de helft van je scherm vult.

• Rynji
  • Laatst online: 11-09 12:51
Het hele spel draait om het 'kill with skill' gebeuren, waarmee je punten scoort. Het is de bedoeling een zo hoog mogelijke score te halen.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• bram1984
Dat snap. Voor mij in ieder geval een aanleiding om een game te laten liggen.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20-09 12:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kippengaas schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:04:
Is er al bekend of er offline co-op op een console te spelen is net zoals bij Gears of War 1 en 2?
Nope... Zit er niet in.

Hier trouwens nog een filmpje

YouTube: Bulletstorm Skillisode Volume 1 Trailer [HD]

[Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2011 09:32]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jerr0
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-02-2014

jerr0

Google?

bram1984 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:06:
[...]

Alles wat jij opnoemt vind ik ook prima verder, alleen punten en andere bonus onzin hoeven van mij niet in een shooter te zitten, en al helemaal niet als het de helft van je scherm vult.
Vind die flitserige arcade bonusmeldingen ook maar vervelend. aan de andere kant past het wel weer bij de mooie combo's die je kunt maken.
Wil het spel wel proberen maar weet niet of ik deze vaak zal spelen..

Intel® Core™ i5-2500, 4096 MB DDR3, NVIDIA GeForce GTS 450.

• xPhantom
  • Niet online
Skillisode #2 is 2 dagen geleden online gezet...

• MAX3400

MAX3400

jerr0 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:01:
[...]

Vind die flitserige arcade bonusmeldingen ook maar vervelend. aan de andere kant past het wel weer bij de mooie combo's die je kunt maken.
Wil het spel wel proberen maar weet niet of ik deze vaak zal spelen..
Game moet je niet spelen voor de single-player maar voor de multi... Lekker met vrienden wave na wave afknallen en zo hoog mogelijke combo's maken met elkaar _/-\o_ _/-\o_

Volgens aankondigingen: demo op 25 januari!! :+ :+

[Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 21-01-2011 21:18]

• JanW
  • Laatst online: 15:05
Ook voor de PC? Want enige wat ik kan vinden is de demo voor PS3/X360, maar niets over een PC demo.

• VyperX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:37
Voor zover ik had begrepen is de demo van de 25ste alleen voor X360/PS3. Heb het spel al wel preordered voor de PC, maar dan toch maar even proberen op de Xbox :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• Tr4nnel
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:31
Altijd gevaarlijk, PC games pre-orderen. Tegenwoordig is minimaal de helft van die games een slechte port. Weer erg jammer dat er geen Demo is voor de PC. Ik kan daar geen logische verklaring voor bedenken.

• xPhantom
  • Niet online
Tr4nnel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:14:
Altijd gevaarlijk, PC games pre-orderen. Tegenwoordig is minimaal de helft van die games een slechte port. Weer erg jammer dat er geen Demo is voor de PC. Ik kan daar geen logische verklaring voor bedenken.
Ik eigenlijk ook niet, ik had die zet (geen demo voor PC) ook helemaal niet aan zien komen eigenlijk. Verder kunnen we op de 360 hem morgen om 14:00 verwachten, op de PS3 weet ik niet, dit lijkt me gewoon tegelijk met de regulier PStore update.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:11
Demo is al een uurtje te krijgen
http://marketplace.xbox.c...5-d802454188f0?cid=search

Ben benieuwd, staat iig in de queue voor vanavond.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• bram1984
Iemand 'm al gespeeld?

• xPhantom
  • Niet online
Ja, ik heb net voor het eten 2x echo mode gespeeld (enigste beschikbare modus, dat is de mode waar je gedeeltes van de SP opnieuw kan spelen). Het is best wel een tof spel, en die modus gaat voor erg veel replay waarde zorgen vind ik.

Het level heet ''Collapsed Building'', dat level werd ook in een trailer gespeeld, dat is het stukje level waar je de trein capsule / lift laat komen. Het is dus de bedoeling om van A naar B te gaan en zo veel mogelijk skillpoints mee te nemen. De wapens die je kan gebruiken zijn de PMC (Peace Maker Carbine), je energy leash, een revolver achtig geweer en de flail gun.
Edit:
Dit level dus
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nOLWtMcO1wY]

[Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 25-01-2011 18:23]

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Demo heeft mij overgehaald om alsnog een pre order te pakken :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• bram1984
Ik zie 'm helaas nog niet in de Store staan. Kijk ik eroverheen?

• xPhantom
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:45:
Ik zie 'm helaas nog niet in de Store staan. Kijk ik eroverheen?
Wordt de PStore niet morgen / vannacht geupdate, ik neem tenminste aan dat hij gewoon met de eerst volgende update komt.

• Tita14
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-09-2012
Ik ben verkocht.. mooie graphics...loopt lekker soepel.. vette guns, en weer eens wat anders ... deze ga ik zeker halen....

• MAX3400

MAX3400

Vond de demo erg leuk om te spelen maar wat me irriteerde waren die groene punkers (sort of) die snel op je afrenden. Zijn ze eenmaal dichtbij, dan is het best tricky om snel om te draaien en ze naar een andere wereld te helpen.

Vanavond nog maar eens spelen; het is wel een spel wat ik wil gaan spelen maar qua speeltijd heb ik even andere prioriteiten helaas.

• cypher21
Gaaf spel, gisteravond even geprobeerd.
Lijkt me wel lastig om 3 sterren te halen in dat ene level wat in de demo zit trouwens, maar goed, ff oefenen nog :)
Ga het spel iig zeker kopen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Groene punkers deed ik of met kick of met whip ingedrukt houden op afstand, close range zijn ze inderdaad erg naar.

Heerlijk spel inderdaad, gisteravond al flink los gegaan in alleen de demo, ben erg benieuwd naar de coop multitplayer, 4 man combokills makne :9

• VyperX
Spel besteld voor de PC, maar toch even de demo gedownload op de X360... Vanochtend (voor het werk O-) ) even een kwartiertje gespeeld, maar ik blijf het mikken met een controller lastig vinden.

Humor en bruutheid zitten wel goed in ieder geval. :)

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben absolute fan van dit spel! Men score in de demolevel begint ook al aardig te worden :).
Ik heb trouwens ontdekt dat wanneer je snel genoeg door de exit slidet, je onbedoelt in het volgende deel van de map komt, waar ook massas actie en een bossfight is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• MAX3400

MAX3400

Hints? Ik ben niet verder dan 6.5K gekomen ofzo :)

• xPhantom
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:09:
Ben absolute fan van dit spel! Men score in de demolevel begint ook al aardig te worden :).
Ik heb trouwens ontdekt dat wanneer je snel genoeg door de exit slidet, je onbedoelt in het volgende deel van de map komt, waar ook massas actie en een bossfight is.
Nette score, mijn top zit op 8430 na 2 pogingen. Straks of morgen toch eens proberen 8500 te halen voor 3 sterren. edit: net 8955 puntjes :).

Klinkt interessant, heb je daar heel toevallig een filmpje van?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

YouTube: Bulletstorm Demo Walkthrough - 14k+ Score (GCON)

14k filmpje met uitleg van gebruikte skillshots, hij maakt een paar foutjes/cq paar mislukte skillshots waarmee hij anders wel de 17k had aangetikt volgens mij

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Na het spelen van de demo denk ik binnenkort maar eens de Epic Edition voor de 360 en Limited Edition voor de PC importeren... holy crap wat hebben die gasten van People Can Fly hier een gave shooter van weten te maken zeg :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• xPhantom
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:20:
YouTube: Bulletstorm Demo Walkthrough - 14k+ Score (GCON)

14k filmpje met uitleg van gebruikte skillshots, hij maakt een paar foutjes/cq paar mislukte skillshots waarmee hij anders wel de 17k had aangetikt volgens mij
Zal het morgen nogmaals proberen, thanks ;)

• bram1984
Net de demo uitgespeeld. Graphics en met name de omgevingen vind ik er erg mooi uit zien. Helaas houdt het daar voor mij ook meteen op. Ik zie graag een x een game in deze sfeer met wat minder debiele monsters, geen "zweep", en zonder dat hele arcade puntensysteem.

• cypher21
arcade puntensysteem geldt alleen voor de Echoes mode
Er is ook nog een campaign en multiplayer
Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien!

• bram1984
Meen je dat nou? Dat maakt het een stuk interessanter. :)

Ik heb alleen die puntenshit nog maar in filmpjes langs zien komen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Puntensysteem gaat door de hele game heen volgens mij.

Echoes mode is dacht ik de mode waarin je elk segment van de singleplayer campaign kan herspelen voor de punten.

Er is ook een singleplayer storyline inderdaad en meerdere multiplayer modes. Maar het hele spel draait juist om de skillkills met de punten. Leaderboards zijn per segment. dat is althans wat ik uit alle verhalen opmaak.

mbt de demo, kan maar niet de 10k breken :/ Paar skillshots mislukken steeds zoals de kick bij de eerste trap ik kick die gozer steeds over de balk heen ipv op die spikes. Mercy kill lukt maar niet :/ en ik snap niet dat ik de skillshot niet krijg als ik een gozer zo'n gat in trap waardoor hij naar benede valt, steeds alleen maar +10 daarboor.

Naja van het weekend maar weer proberen, ben wel erg benieuwd naar de game, hoe meer ik de demo speel hoe meer ik eigenlijk de full version wil hebben.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zie graag een x een game in deze sfeer met wat minder debiele monsters, geen "zweep", en zonder dat hele arcade puntensysteem.
Heb jij even geluk: Zowat iedere andere shooter is dan prima voor jou :p
kan maar niet de 10k breken
De 10k grens breken is gemakkelijker dan je denkt. Ik heb ook een filmpje gemaakt: Het is 1 van men slechtste runs (massas fouten), maar haal desondanks hier nog +11k:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5PGOXOTz0zM]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb al wat filmpjes bekeken, maar sommige skillshots mislukken gewoon steeds :P
naja van het weekend moet ik wel over de 10k komen.

• bram1984
Boeboe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:15:
[...]

[...]
Dus elke andere shooter heeft dezelfde sfeer en levels als Bulletstorm? :?

• nFo
bram1984 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:56:
Meen je dat nou? Dat maakt het een stuk interessanter. :)

Ik heb alleen die puntenshit nog maar in filmpjes langs zien komen.
In opties kun je dat gewoon uitzetten.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Boeboe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:15:
[...]

[...]

De 10k grens breken is gemakkelijker dan je denkt. Ik heb ook een filmpje gemaakt: Het is 1 van men slechtste runs (massas fouten), maar haal desondanks hier nog +11k:
[video]
10k gaat nu makkelijk inderdaad, huidge max van mij is nu 16k.

Echt out of the box denken zeg maar loont zwaar met dit spel.

• nFo
Bokkie schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:17:
[...]

10k gaat nu makkelijk inderdaad, huidge max van mij is nu 16k.

Echt out of the box denken zeg maar loont zwaar met dit spel.
Ik bak er nog weinig van: 4000
Maar toffe game, ik snap alleen nog niet hoe je nou van wapens wisselt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jyUeNw-3vRM]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nFo schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:57:
[...]

[video]
Op de xbox wissel je met de D Pad (links, rechts en up) of met de Y (quickswitch) mits je deze wel equipped hebt voordat je begon, wat je vergeten was :P (op 5:25 rechtsonderin : (A) Equip (B) Start

Voor combo's bekijk eens een paar reeds geposte filmpjes :) met alleen je mainweapon kan je weinig echt goede combo's maken. En je speeld het erg veel als een standaard shooter. Maar dat kom ook omdat je dus je andere wapens niet gepakt hebt.

[Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 30-01-2011 18:09]

• xPhantom
  • Niet online
nFo schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:57:
[...]

[video]
Probeer bij het trein gedeelte (waar je de minigun gebruikt), eens te switchen naar de screamer (pistol, d-pad naar links meestal anders d-pad naar rechts) om daar vervolgens tegen het ''plafond'' waar de trein langs komt eens met alt fire (rechter bumper, RB) te schieten, en ze dan te met een charged leash af te maken.

Dus: naar het treingedeelte lopen, daar naar je screamer wisselen, vervolgens alt fire (RB) op het plafond schieten en direct je charged leash (LB in houden) te gebruiken.

• nFo
xPhantom schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:22:
[...]

Probeer bij het trein gedeelte (waar je de minigun gebruikt), eens te switchen naar de screamer (pistol, d-pad naar links meestal anders d-pad naar rechts) om daar vervolgens tegen het ''plafond'' waar de trein langs komt eens met alt fire (rechter bumper, RB) te schieten, en ze dan te met een charged leash af te maken.

Dus: naar het treingedeelte lopen, daar naar je screamer wisselen, vervolgens alt fire (RB) op het plafond schieten en direct je charged leash (LB in houden) te gebruiken.
Ok zal ik morgen is even proberen, thanks.
Bokkie schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:59:
[...]

Op de xbox wissel je met de D Pad (links, rechts en up) of met de Y (quickswitch) mits je deze wel equipped hebt voordat je begon, wat je vergeten was :P (op 5:25 rechtsonderin : (A) Equip (B) Start

Voor combo's bekijk eens een paar reeds geposte filmpjes :) met alleen je mainweapon kan je weinig echt goede combo's maken. En je speeld het erg veel als een standaard shooter. Maar dat kom ook omdat je dus je andere wapens niet gepakt hebt.
Ja ik dacht je kon één wapen uit kiezen ofzo ? :P
Tweede run gaat al wat beter, ik zal nog meer filmpjes bekijken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=a5JL5HBU-QA]

• MAX3400

MAX3400

Achievements voor de 360-versie zijn bekend... Zoek dus je favo site om om ze na te lezen...

Na het spelen van de demo, is het nog maar even de vraag of ik toch de volledige game ga kopen. Ben niet geheel tevreden met de besturing en zeker niet hoe snel sommige skillshots wel (of vaker niet) gemaakt kunnen worden.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 14:57
Nou ik had wel eens wat gezien van Bulletstorm, maar het sprak me absoluut niet aan. Monster, pfft, belachelijke wapens, gaap. En dan FPS met tijd elementen, verschrikkelijk, als ik ergens hekel aan heb is als ik niet sneaky of iig voorzichtig kan spelen. (Levels bij CoD met tijd, :r)

Het was dat ik me vrijdag verveelde en wat demo's van Live aan het downloaden was.

Maar damn, wat een plezier heb ik er mee. Dat wordt weer eens een game halen op de release. Ik blijf maar spelen, af en toe om hoogste score, maar soms ook gewoon alleen mannekes als voodoodoll gebruiken. :D

Geloof hoogste zit ik op 14.000 maar ik weet dat er ruimte is voor verbetering.

Wat een game!

PS nFo, wat meer van wapens wisselen, en secondary fire gebruiken.

[Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 04-02-2011 01:42]

• xPhantom
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:52:
Achievements voor de 360-versie zijn bekend... Zoek dus je favo site om om ze na te lezen...

Na het spelen van de demo, is het nog maar even de vraag of ik toch de volledige game ga kopen. Ben niet geheel tevreden met de besturing en zeker niet hoe snel sommige skillshots wel (of vaker niet) gemaakt kunnen worden.
Ik had ze een aantal dagen in de TS willen verwerken, maar sommige cheevos wilden niet helemaal meewerken, na een uurtje of 2 ermee klooien vond ik het eigenlijk wel genoeg en heb ik de link in de TS verwerkt. Iemand toevallig een idee om alsnog de volledige lijst, met bijschrift en aantal G in de TS te verwerken? Een .JPG misschien?

• nFo
Albinoraptor schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:45:
Nou ik had wel eens wat gezien van Bulletstorm, maar het sprak me absoluut niet aan. Monster, pfft, belachelijke wapens, gaap. En dan FPS met tijd elementen, verschrikkelijk, als ik ergens hekel aan heb is als ik niet sneaky of iig voorzichtig kan spelen. (Levels bij CoD met tijd, :r)

Het was dat ik me vrijdag verveelde en wat demo's van Live aan het downloaden was.

Maar damn, wat een plezier heb ik er mee. Dat wordt weer eens een game halen op de release. Ik blijf maar spelen, af en toe om hoogste score, maar soms ook gewoon alleen mannekes als voodoodoll gebruiken. :D

Geloof hoogste zit ik op 16.000 maar ik weet dat er ruimte is voor verbetering.

Wat een game!

PS nFo, wat meer van wapens wisselen, en secondary fire gebruiken.
Ja ik zit nog wat te prutsen, maar ik zit nu op: 7730 punten. :P
Ik had perongeluk de Flailgun gebruikt op mijn team mate lol: "Are you drunk ?" :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d8ybktHXtGE]

[Voor 5% gewijzigd door nFo op 31-01-2011 23:45]

• MAX3400

MAX3400

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-09 11:36
Erg leuke game (demo PS3), lekker dom knallen en toch spannend (score systeem). Ik kijk samen met deze game ook uit naar Brink en Rage, weer eens wat anders dan Call of Duty.

• Albinoraptor
Ke moet toch echt stuk creativer worden.

Mijn highscore is nou ergens in de 16000, met 31 unique skillshots, dus dat kan hoger. Maar hoe precies. :P Vergeet altijd wel wat easy skillshots.

• xPhantom
  • Niet online
Hebben jullie skillisode #4 al gezien?

Sniper... Steer the bullet... hell yeah!
Breakdance is trouwens ook wel vet :)

• nFo
xPhantom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:00:
Hebben jullie skillisode #4 al gezien?
[video]
Sniper... Steer the bullet... hell yeah!
Breakdance is trouwens ook wel vet :)
Zitten weer mooie tussen. :P

Inmiddels zit ik nu op: 10385 Punten:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pkXj7GBNI7g]
Boeboe schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:09:
Hoe kom je precies in dat gedeelte ? :?

En iedereen even Duty Calls spelen: http://www.thedutycalls.com/ ;)
nieuws: EA komt met gratis speelbare Call of Duty-parodie

[Voor 44% gewijzigd door nFo op 04-02-2011 20:22]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nFo schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:51:
[...]
Hoe kom je precies in dat gedeelte ? :?
Het is me uiteindelijk maar 1 keer gelukt, daarna nooit meer. De level eindigde dus niet nadat ik door de exit ging en ik kon verderlopen in een heel nieuw deel. Leek me niet de bedoeling eigenlijk :p.

(Ik zit trouwens rond de 14k punten nu)

• nFo
Boeboe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:37:
[...]

Het is me uiteindelijk maar 1 keer gelukt, daarna nooit meer. De level eindigde dus niet nadat ik door de exit ging en ik kon verderlopen in een heel nieuw deel. Leek me niet de bedoeling eigenlijk :p.

(Ik zit trouwens rond de 14k punten nu)
Ok, ga het ook is proberen en gelijk op youtube knallen.. 8)
14.000 ook gehaald jeujj, met wat mislukte kills. *O*
Ga het zo "even" uploaden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j0nvIq8_cFs]

[Voor 5% gewijzigd door nFo op 05-02-2011 17:45]

• Albinoraptor
Ik blijf het echt gewoon geweldig vinden, ik heb level al zeker 50x gespeeld, maar het blijft boeien.

Kon ik ook maar wat opnemen, had ik mooie run van 17780 kunnen laten zien, sta iig in top 1000 nu. :P

Ik wil voor de 500 gaan. :D

[edit]
Ole met 18770, sta ik in top 500. :D

Maar ik zie echt niet hoe die gasten 23000 halen, miljaar.

[Voor 18% gewijzigd door Albinoraptor op 05-02-2011 01:16]

• Albinoraptor
Begrijp niet goed waarom dit topic niet beter loopt. Blijft voor mij rush om steeds een hogere score neer te zetten.

Zit onder tussen over 20000, en op zoek naar nog meer punten om in top 100 te belanden. :D

Eerste keer voor jaren dat ik weer eens een game heb gepreorderd.

• VyperX
Ik zit in ieder geval te wachten op de PC versie... Daar is helaas geen demo voor, dus dan maar wachten tot de release. :P

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-09 09:49

Phyxion

_/-\o_

VyperX schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:07:
Ik zit in ieder geval te wachten op de PC versie... Daar is helaas geen demo voor, dus dan maar wachten tot de release. :P
Hier ook :) Ik denk toch dat het wel wat ligt aan de marketing, ik had nog nooit van dit spel gehoord tot Duty Calls en toen maar wat gechecked en het lijkt me echt leuk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• xPhantom
  • Niet online
Er is een video gepost mbt de ''glitch'' waar je in een ''geheim'' gedeelte van de demo terecht komt. Helaas zie je niet hoe je in dat speciale gedeelte komt, maar wel wat er te zien valt.

Verder is het volgens Adrian Chmielarz een geheim gedeelte in de demo.
Oh, look, a secret Bulletstorm demo level ;) "@AddnanC: Glitch or part of the demo? http://bit.ly/fleT4s"

• nFo
Ok, thanks.

Leuk interview met Cliff
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wBD8wIu9L6o]

En Tanja Jessen:
http://www.gamepro.com/vi...ideo-preview-bulletstorm/

[Voor 45% gewijzigd door nFo op 15-02-2011 22:16]

• QWieke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-09 18:39
En eindelijk ook goed nieuws voor de pc gamers onder ons, Bulletstorm is nu te preorderen op Steam.

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

Albinoraptor schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:26:
Begrijp niet goed waarom dit topic niet beter loopt.
Dat zal nu wel over zijn want ik zag net dit spel voor zowel xbox als ps3 voorbij komen in een RSS feedje...

't verraste me eigenlijk een beetje, ik had gezien het gebrek aan marketing niet verwacht dat de game al bij release zou zijn (althans, ik hoor nergens wat over dit spel en ik zie er nergens reclame voor). Nu ik weet dat het volgende week uitkomt zal ik het eens wat beter in de smiezen gaan houden, en een paar reviews opzoeken.
pre-orderen stop ik maar even mee, gezien de geweldige ervaring van black ops.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-09 09:49

Phyxion

_/-\o_

Ik ben echt benieuwd of dit spel wat gaat verkopen want het is volgens mij vrij onbekend. Je hoort er veel te weinig van en als ik de trailers en dergelijke zie is dat geheel onterecht. Ik wacht met smart op de PC versie in ieder geval :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• xPhantom
  • Niet online

En dat is het dan, de laatste trailer.

• nFo
xPhantom schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:54:
[video]
En dat is het dan, de laatste trailer.
Beste Trailer sofar.
Alleen die reacties van 13 jarigen. :')

Staat ook op internet inmiddels, dus Tweakers.net moet er snel een bericht over posten. :')
nieuws: Bulletstorm en elk ander spel wat is uitgekomen staan dagen/weken voor release op internet. :')
nieuws: Killzone 3 lekt twee weken voor release uit :')
nieuws: Far Cry 2 duikt week voor release op als torrent :')
nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet :')

[Voor 66% gewijzigd door nFo op 18-02-2011 00:18]

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

nFo schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:26:
Staat ook op internet inmiddels, dus Tweakers.net moet er snel een bericht over posten. :')
nieuws: Bulletstorm en elk ander spel wat is uigekomen staan dagen/weken voor release op internet. :')
nieuws: Killzone 3 lekt twee weken voor release uit :')
nieuws: Far Cry 2 duikt week voor release op als torrent :')
nieuws: Illegale versie Grand Theft Auto IV circuleert op internet :')
[afbeelding]
Dat zou een goed idee zijn, want met de propaganda tot dusver kun j enou niet spreken van een mediaoffensief. Hooguit een mediarelletje. Een beetje venijnige discussie tussen de Brein-aanhangers en de denkende mensen plus natuurlijk de proletariërs op de frontpage van de grootste computerhobbysite van Nederland zou in elk geval geen kwaad kunnen...

Zoud EA daarom het spel releasen via torrentsites? :+

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Just_A_User
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-09 13:20

Just_A_User

PSN: TheSentinel81

Nou, ik kreeg de game gisteravond in mn handen gedrukt, dus ik heb 'm even gespeeld. Ik vind het een toffe game. Ik heb nu een half uurtje gespeeld denk ik. Maar (er is altijd een maar :P ), tot nu toe kan het voor mijn gevoel nog niet echt waarmaken wat ik er van verwacht had n.a.v. de filmpjes die ik gezien heb.

Het spel heeft een (te) lange intro missie waarin veel van het verhaal uit elkaar wordt gezet. Daarin mag je wel wat dingetjes doen, maar niet noemenswaardig. Het spel begint voor de speler pas 'echt' op het moment dat je...iets...moet gaan zoeken. Je krijgt dan ook je Whip. Het puntensysteem heb je ook nog niet in het begin, dat wordt een paar minuten nadat je de whip hebt gevonden geactiveerd.

Als je eenmaal je whip hebt, kun je dus mooie dingen gaan doen. Het mooie is dat je via een scherm ergens in de opties kunt zien op welke manieren je je tegenstanders af kunt maken. Wat wat minder mooi is, vind ik, is dat de gameplay wat herhalend is. Sure, het is tof dat je je tegenstanders naar je toe kunt trekken, weer weg kunt schoppen en kapot kunt schieten, maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien.

Dan kun je nog iemand een afgrond in whippen of schoppen, of je gebruikt explosieve tonnen die je richting een paar vijanden schiet en dan op blaast, of je gebruikt dingen die in de lucht hangen, maar dat is het dan. Nu heb ik natuurlijk nog maar een half uurtje gespeeld, maar ik vind het nu al herhalend worden. Dat neemt niet weg dat de game nog steeds tof is, maar het hele idee van 'zo gek mogelijke manieren zoeken om je tegenstanders af te maken' wordt voor mijn gevoel wat minder ver uitgewerkt dan men doet geloven in de filmpjes, maar een andere mogelijkheid is natuurlijk dat ik niet genoeg out of the box denk.

De game blijft tof, en het halve uurtje dat ik gespeeld heb is wellicht niet genoeg geweest om de volle potentie van de game te zien. Ik zal hem zeker door blijven spelen, omdat het wat mij betreft wel verfrissend is dat de game zichzelf niet serieus neemt, en de nadruk echt ligt op het killen, in plaats van 'zoek de sleutel/knop/deur'.

Och ja, je moet toch wat he.

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-02 18:43

Jerry

Who?

Just_A_User schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:53:
Nou, ik kreeg de game gisteravond in mn handen gedrukt, dus ik heb 'm even gespeeld. Ik vind het een toffe game. Ik heb nu een half uurtje gespeeld denk ik. Maar (er is altijd een maar :P ), tot nu toe kan het voor mijn gevoel nog niet echt waarmaken wat ik er van verwacht had n.a.v. de filmpjes die ik gezien heb.

Het spel heeft een (te) lange intro missie waarin veel van het verhaal uit elkaar wordt gezet. Daarin mag je wel wat dingetjes doen, maar niet noemenswaardig. Het spel begint voor de speler pas 'echt' op het moment dat je...iets...moet gaan zoeken. Je krijgt dan ook je Whip. Het puntensysteem heb je ook nog niet in het begin, dat wordt een paar minuten nadat je de whip hebt gevonden geactiveerd.

Als je eenmaal je whip hebt, kun je dus mooie dingen gaan doen. Het mooie is dat je via een scherm ergens in de opties kunt zien op welke manieren je je tegenstanders af kunt maken. Wat wat minder mooi is, vind ik, is dat de gameplay wat herhalend is. Sure, het is tof dat je je tegenstanders naar je toe kunt trekken, weer weg kunt schoppen en kapot kunt schieten, maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien.

Dan kun je nog iemand een afgrond in whippen of schoppen, of je gebruikt explosieve tonnen die je richting een paar vijanden schiet en dan op blaast, of je gebruikt dingen die in de lucht hangen, maar dat is het dan. Nu heb ik natuurlijk nog maar een half uurtje gespeeld, maar ik vind het nu al herhalend worden. Dat neemt niet weg dat de game nog steeds tof is, maar het hele idee van 'zo gek mogelijke manieren zoeken om je tegenstanders af te maken' wordt voor mijn gevoel wat minder ver uitgewerkt dan men doet geloven in de filmpjes, maar een andere mogelijkheid is natuurlijk dat ik niet genoeg out of the box denk.

De game blijft tof, en het halve uurtje dat ik gespeeld heb is wellicht niet genoeg geweest om de volle potentie van de game te zien. Ik zal hem zeker door blijven spelen, omdat het wat mij betreft wel verfrissend is dat de game zichzelf niet serieus neemt, en de nadruk echt ligt op het killen, in plaats van 'zoek de sleutel/knop/deur'.
Vooral door blijven spelen ;). Het wordt nog beter (veel beter).

Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik Gears of War aan het spelen ben, maar dan mooier/vetter/beter. De humor van de hoofdpersoon is echt geweldig :D. Ga hem gelijk pre-orderen voor de PC!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Just_A_User

Just_A_User

Jerry schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:51:
[...]

Vooral door blijven spelen ;). Het wordt nog beter (veel beter).

Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik Gears of War aan het spelen ben, maar dan mooier/vetter/beter. De humor van de hoofdpersoon is echt geweldig :D. Ga hem gelijk pre-orderen voor de PC!
Hahaha, ja, nou, ik vond een opmerking al wel leuk, als je dus dat 'iets' gevonden hebt, dat je dus tegen je maat zegt van 'pak dat ding' en dat hij zegt van 'Ja, ik ben een waterhoofd dus ik was alweer vergeten waarom ik hierheen gekomen was'. Sarcasme is echt wel mijn ding :D

Nou, ik zal het zeker door spelen, ik ben erg benieuwd :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Just_A_User schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:53:

[..]

Je hebt dus niet de demo gespeeld begrijp ik. Tuurlijk wordt het herhalend, maar de demo heeft voor mij goed laten zien wat de potentie is, met maar 4 wapens beschikbaar de zweep en een map met de partime van 5 minuten.

In het begin zag je inderdaad mensen, schieten slide en de zweep gebruiken, maar toen de filmpjes kwamen van de 14k scores en hoger zag je hoe creatief mensen werden met die 4 wapens en de zweep + omgeving en de type vijanden.

Vergelijk voor de grap eens de filmpjes uit dit topic van de mensen met een score onder de 10k en de filmpjes van de voorbeelden met 14k+

En dan te bedenken dat er in full game dus meer wapens zitten, en nog meer dingen in de omgeving zijn die je kan gebruiken :)

• icn
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:31
Het bespreken van illegale downloads of het melden dat je aan het downloaden bent is niet nodig

[Voor 68% gewijzigd door PWM op 18-02-2011 20:49]

• nFo
Alsof elkaar neerknallen in Call of Duty / Battlefield niet herhalend is. :+

[Voor 93% gewijzigd door nFo op 18-02-2011 20:51]

• xPhantom
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:52:
En dan te bedenken dat er in full game dus meer wapens zitten, en nog meer dingen in de omgeving zijn die je kan gebruiken :)
Niet alleen meer wapens en dingen in de omgeving die je gebruikt om ze op allerlei manier kapot te maken... maar ook veeeeeel meer skillshots :D

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10-09 22:19
Voor de mensen die op PC spelen, er komt een demo aan. Alleen het komt pas nadat het spel is uitgekomen.

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-09 18:54

Nazanir

Is pappa!

Waar ik vooral tegen op zie, is de aanschaf prijs. Begrijp me niet verkeerd, ik heb de demo gespeeld, alle trailers e.d. bekeken en het ziet er heel erg leuk uit allemaal, maar ik wacht even tot ie afgeprijst is ofzo. Of doe ik mezelf dan tekort?

-

• cypher21
Je doet jezelf dan tekort (vind ik) ;)

Single player is echt gaaf, multiplayer kan ik nog niets over zeggen, spel is iig preordered.
De oneliners zijn iig echt gaaf in de singleplayer!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Errr... dit is weird...

Blijkbaar is de Limited Edition voor de PC goedkooper dan de vanilla versie bij FRS? Klopt dat of zouden ze de boel weer eens een keer door elkaar heen hebben gehaald?

• Yeroen76
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-07 19:15
Wel bijzonder dat er nog geen enkele review te vinden is. Vandaag is volgens mij de US release. Slecht voorteken?

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Yeroen76 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:11:
Wel bijzonder dat er nog geen enkele review te vinden is. Vandaag is volgens mij de US release. Slecht voorteken?
Het is nog nacht/ochtend in Amerika. De reviews komen later vandaag ;)

• nFo
Bulletstorm Review van IGN:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/115/1151242p1.html

[Voor 22% gewijzigd door nFo op 22-02-2011 18:55]

• xPhantom
  • Niet online
Hopelijk krijg ik morgen bulletstorm mee bij game mania, vrij vaak beginnen ze al een dag van te voren met de verkoop (officieel komt ie de 25e in europa, maar bij vrijwel elke gameshop adverteren ze met de 24e).

Zouden winkels zoals game mania, dimension plus, free record shop, music store, etc. ook beginnen met de verkoop als je ze een bonnetje laat zien die ingescand en uitgeprint is?

• nFo
http://www.gamerankings.c...98-bulletstorm/index.html
  • 1UP 02/22/11 Review B-
  • GameZone 02/22/11 Review 7.5 out of 10
  • IGN 02/22/11 Review 8 out of 10
  • Eurogamer 02/22/11 Review 9 out of 10
  • GamePro 02/22/11 Review 4.5 out of 5
  • Computer & Video Games UK 02/22/11 Review 9.1 out of 10
  • VideoGamer 02/22/11 Review 9 out of 10
  • Game Informer 02/22/11 Review 9.25 out of 10
http://www.metacritic.com...ulletstorm/critic-reviews

[Voor 7% gewijzigd door nFo op 22-02-2011 21:10]

• Just_A_User

Just_A_User

Single Player Campaign uitgespeeld! Vette game, en een hele duidelijke hint naar een vervolg ;)

• bram1984
Just_A_User schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:32:
Single Player Campaign uitgespeeld! Vette game, en een hele duidelijke hint naar een vervolg ;)
Met andere woorden: hij duurt niet zo heel lang.

• nFo
Just_A_User schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:32:
Nu het spel nog kopen. :')
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee