[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
LoneRanger schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 22:58:
Ik geniet even van een dc dus ik denk laat ik ook eens een leuk doelpuntje plaatsen. :)

http://www.easports.com/media/play/video/47255614
Heel aardige goal! maar jammer dat je niet even moeite doet om beetje te editten dat hij beter te zien is... (andere camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Kluutmaran schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:40:
[...]

Heel aardige goal! maar jammer dat je niet even moeite doet om beetje te editten dat hij beter te zien is... (andere camera)
Komt omdat er een paar zeer ongeduldige gasten zaten te wachten in een kleedkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Kan je 'm ook opslaan in herhalingen en dan later alsnog uploaden :)

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
EnzymeNL schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:55:
Kan je 'm ook opslaan in herhalingen en dan later alsnog uploaden :)
Ik heb hem ook gewoon opgeslagen, kom alleen het replay-teatre niet meer in, hopelijk is dat tijdelijk.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Zou iemand misschien het stadion weer kunnen veranderen naar een stadion met alleen zon? Die sneeuw en regen zijn irritant.
Striptease schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:32:
[...]
offtopic:
ingehaald! dus niet meer stoer doen he :+
offtopic:
3:27:94 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Pacino schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:40:
Zou iemand misschien het stadion weer kunnen veranderen naar een stadion met alleen zon? Die sneeuw en regen zijn irritant.

[...]

offtopic:
3:27:94 :>
Zat het vanavond wel even aanpassen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Is er nog plek in het GoT team?

Anders wil ik graag meedoen. PSN: psvjw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
psvjw schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:08:
Is er nog plek in het GoT team?

Anders wil ik graag meedoen. PSN: psvjw
GOT 2 zit te springen om nieuwe actieve leden. Je zal wel snel een invite krijgen ;)

leuke naam ook 8)7

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Hmmm PSVjw dat vraagt schreeuwt natuurlijk om een invite! Je kan hem dan ook vinden in je inbox vanaf een minuut geleden :)

Edit:
Gelukkig zitten de meeste Feyenoord fans in GoT1 want die snappen natuurlijk niks van voetbal :+

[ Voor 30% gewijzigd door Kluutmaran op 08-11-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen wel wat actieve spelers bij GoT 2 gebruiken, er wordt echt nauwelijks gespeeld.
Misschien een goed idee om wat spelers van GoT 1 naar GoT 2 te laten komen?
GoT 2 is een beetje een verwaarloosd clubje waar 1-2 keer per week een potje wordt gedaan.

Als GoT 1 vol is, en GoT 2 te weinig spelers heeft, ligt het natuurlijk voor de hand om mensen te laten overstappen, ik snap dan ook echt niet waarom dit niet wordt gedaan.

Vanaf morgen zullen er nog minder mensen actief zijn, dus er zal echt wat aan gedaan moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:42:
We kunnen wel wat actieve spelers bij GoT 2 gebruiken, er wordt echt nauwelijks gespeeld.
Misschien een goed idee om wat spelers van GoT 1 naar GoT 2 te laten komen?
GoT 2 is een beetje een verwaarloosd clubje waar 1-2 keer per week een potje wordt gedaan.

Als GoT 1 vol is, en GoT 2 te weinig spelers heeft, ligt het natuurlijk voor de hand om mensen te laten overstappen, ik snap dan ook echt niet waarom dit niet wordt gedaan.

Vanaf morgen zullen er nog minder mensen actief zijn, dus er zal echt wat aan gedaan moeten worden.
Denk niet dat er heel veel aan gedaan kan worden. Persoonlijk denk ik niet dat er veel mensen vanuit GOT 1 zullen overstappen. Er zullen nog steeds aanmeldingen komen, zie ook vandaag weer, die moeten er voor zorgen dat GOT 2 vanzelf groter en actiever gaat worden.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:55:
[...]

Denk niet dat er heel veel aan gedaan kan worden. Persoonlijk denk ik niet dat er veel mensen vanuit GOT 1 zullen overstappen. Er zullen nog steeds aanmeldingen komen, zie ook vandaag weer, die moeten er voor zorgen dat GOT 2 vanzelf groter en actiever gaat worden.
Toch wel jammer dat niet 2-3 mensen kunnen overstappen, zo hebben we tegen de tijd dat fifa 12 uitkomt nog steeds geen actieve groep waar we mee kunnen spelen, alle nieuwe leden zijn namelijk nog inactiever dan de meeste andere leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
GOT 1 en GOT 2 hebben volgens mij maar één ding gemeen, en dat is dat de spelers actief zijn op het GOT forum. Verder hoeven wij toch helemaal geen spelers over te dragen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacino schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:15:
GOT 1 en GOT 2 hebben volgens mij maar één ding gemeen, en dat is dat de spelers actief zijn op het GOT forum. Verder hoeven wij toch helemaal geen spelers over te dragen oid?
Je hoeft het ook niet als verplichting te zien, zie het maar als een verzoek.
Ik snap dat jullie het liever zo houden, maar het zou wel leuk zijn voor de actievere GoT 2 spelers dat zij ook eens een potje kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Off topic Sory

[ Voor 97% gewijzigd door lutekes op 09-11-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jouw reply hoort in het normale FIFA11 topic. Dit is namelijk het clubtopic. Ten tweede is die patch die je gedownload hebt, de patch om het spel gereed te maken voor Ultimate Team. De patch die de problemen met FIFA moet oplossen, staat gepland voor ergens rond half november.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 08-11-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pfff, we stonden vanavond op de drempel van de 4K punten en dan kom je een 6K team tegen, grote vis :9 , en dan win je net niet [4-3].
Wel een heerlijke pot waar we genoeg kansen hadden. :)

Ik heb echt een bloedhekel, als any, aan corners verdedigen of hoge voorzetten van de zijkant.
Tegen mindere teams valt dat wel te doen maar tegen die topteams verlies ik elk duel in de lucht.
Die 4-3 ook, 2 corners en 2 hoge voorzetten maar over de grond kwamen ze er niet echt door.
Tips&trucs anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:54:
Pfff, we stonden vanavond op de drempel van de 4K punten en dan kom je een 6K team tegen, grote vis :9 , en dan win je net niet [4-3].
Wel een heerlijke pot waar we genoeg kansen hadden. :)

Ik heb echt een bloedhekel, als any, aan corners verdedigen of hoge voorzetten van de zijkant.
Tegen mindere teams valt dat wel te doen maar tegen die topteams verlies ik elk duel in de lucht.
Die 4-3 ook, 2 corners en 2 hoge voorzetten maar over de grond kwamen ze er niet echt door.
Tips&trucs anyone?
Die 4-3 was echt jammer, en idd op corners verloren.
Tegen die corners doe je niet zo heel veel. In ieder geval moeten de VPs zoveel als mogelijk meehelpen bij zo n corner tegen zulke tegenstanders.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik had gisteren wat last van lag bij een potje any.
Heb ik nog nooit gehad.
Wat een drama joh.
Je zal het altijd maar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:52:
Ik had gisteren wat last van lag bij een potje any.
Heb ik nog nooit gehad.
Wat een drama joh.
Je zal het altijd maar hebben.
Hopelijk volgen er geen DCs nu ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
king Ray schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:26:
[...]

Die 4-3 was echt jammer, en idd op corners verloren.
Tegen die corners doe je niet zo heel veel. In ieder geval moeten de VPs zoveel als mogelijk meehelpen bij zo n corner tegen zulke tegenstanders.
Dit is echt een ramp ja want als je automatisch spelers wisselen uit hebt staan ben je vaak te laat met het juiste mannetje selecteren waardoor de tegenstander al veel beter gepositioneerd staat dan dat jou mannetje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:23:
[...]

Hopelijk volgen er geen DCs nu ;)
Gisteravond tussen 20:00 en 0:30 maar 1 dc gezien, die van Itsme.
Laat ik Pacino wel even buiten beschouwing aangezien die de hele tijd al een oranje verbinding had en 1 dc als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Net best wel legendarische pot gespeeld. Hun kwamen al snel op 1-0 voorsprong maar daarna hebben ze weinig kansen gehad en waren wij gevaarlijker. Toen zij in de 89ste minuut 2-0 maakte uit een corner leek het over en uit voor ons. Maar in voetbal gebeuren rare dingen. Zo ook hier. We gingen op full attack spelen en ze werden onzeker. We zitten inmiddels in blessure tijd als er een overtreding word gemaakt op koning ray zo'n 30 meter ( geen idee had geen meetlint dus gok maar wat) van de goal. De afstand lijkt onmogelijk, maar niemand minder dan mezelf stond achter de bal en dit is wat er gebeurde: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47783908

Het is 2-1. We staan nog steeds achter maar we geloofden er nog in en gingen nog voor 1 goede aanval. Een minuut na de 2-1( nog steeds blessuretijd) word er weer een overtreding gemaakt op ons maar nu aan de andere kant van de goal. De man die de eerste vrije trap zo formidabel inschoot mag het nog is gaan proberen: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47784036

2-2!! het stadion werd gek! En het team dat in de 89ste nog dacht te gaan winnen met 2-0 loopt met de staart tussen de benen het veld af 7(8)7 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
EnzymeNL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:18:
Net best wel legendarische pot gespeeld. Hun kwamen al snel op 1-0 voorsprong maar daarna hebben ze weinig kansen gehad en waren wij gevaarlijker. Toen zij in de 89ste minuut 2-0 maakte uit een corner leek het over en uit voor ons. Maar in voetbal gebeuren rare dingen. Zo ook hier. We gingen op full attack spelen en ze werden onzeker. We zitten inmiddels in blessure tijd als er een overtreding word gemaakt op koning ray zo'n 30 meter ( geen idee had geen meetlint dus gok maar wat) van de goal. De afstand lijkt onmogelijk, maar niemand minder dan mezelf stond achter de bal en dit is wat er gebeurde: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47783908

Het is 2-1. We staan nog steeds achter maar we geloofden er nog in en gingen nog voor 1 goede aanval. Een minuut na de 2-1( nog steeds blessuretijd) word er weer een overtreding gemaakt op ons maar nu aan de andere kant van de goal. De man die de eerste vrije trap zo formidabel inschoot mag het nog is gaan proberen: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/47784036

2-2!! het stadion werd gek! En het team dat in de 89ste nog dacht te gaan winnen met 2-0 loopt met de staart tussen de benen het veld af 7(8)7 *O*
_/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

EnzymeNL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:18:
...

Schitterend! Mooi verhaal

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
In Fifa 10 hadden we ooit ook zo'n wedstrijd.
Gek genoeg nooit vergeten.
Alleen toen scoorde we zelfs 3x.
3e was van RW vanuit de 2e lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gister was er wel nog een moment van irritatie, het typen in de chat. Direct balverlies bij de aftrap omdat er nog een chat bericht kwam, dit was gelijk een doelpunt tegen. Ik vind de chat super handig, zeker met een DC of quit. In de rust kort aangeven als er iets moet gebeuren maar meer ook niet.
Soms komen er tijdens de wedstrijd nog vollop chat berichten binnen. Los van het feit dat het iets wat afleid kost het soms ook balbezit of zelfs een doelpunt tegen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Kluutmaran schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:59:
Hmmm PSVjw dat vraagt schreeuwt natuurlijk om een invite! Je kan hem dan ook vinden in je inbox vanaf een minuut geleden :)

Edit:
Gelukkig zitten de meeste Feyenoord fans in GoT1 want die snappen natuurlijk niks van voetbal :+
Ik heb tot op heden niets gezien. Zat toen nog bij een club (maar die hadden nog geen wedstrijd gespeeld), maar daar ben ik nu weggegaan.

Is er iets niet goed gegaan met de invite of kun je me anders vertellen waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Pending Invites
Invited 08/11/2010 0 Comments

psvjw
Ranking
0
Free Agent
Yes

In je inbox in Fifa zelf even kijken. Anders stuur je zelf even een verzoek om te joinen zorg ik wel dat deze geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:53:
Gister was er wel nog een moment van irritatie, het typen in de chat. Direct balverlies bij de aftrap omdat er nog een chat bericht kwam, dit was gelijk een doelpunt tegen. Ik vind de chat super handig, zeker met een DC of quit. In de rust kort aangeven als er iets moet gebeuren maar meer ook niet.
Soms komen er tijdens de wedstrijd nog vollop chat berichten binnen. Los van het feit dat het iets wat afleid kost het soms ook balbezit of zelfs een doelpunt tegen.
Ik hoop dat ik dit niet was.
Heb een paar keer op het nippertje nog een bericht gestuurd, maar weet niet of er een goal uit voortkwam.
Alleszins mijn excuses moest het zo zijn, ik had men toetsenbord niet aanhangen.

Nu ik eraan denk: had gisteren ook een momentje van irritatie toen frits het zo nodig vond om zijn ongezouten mening te geven nadat we in de laatste minuut een penalty hadden tegen gekregen waardoor het 2-2 werd. Kan ook op een andere manier gezegd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:41:
[...]

Ik hoop dat ik dit niet was.
Heb een paar keer op het nippertje nog een bericht gestuurd, maar weet niet of er een goal uit voortkwam.
Alleszins mijn excuses moest het zo zijn, ik had men toetsenbord niet aanhangen.

Nu ik eraan denk: had gisteren ook een momentje van irritatie toen frits het zo nodig vond om zijn ongezouten mening te geven nadat we in de laatste minuut een penalty hadden tegen gekregen waardoor het 2-2 werd. Kan ook op een andere manier gezegd worden.
Jij was het niet, het was metyhiels. Het maakt ook niet uit wie het was. We moeten er gewoon op letten.

Frits speelde een prima partij als CVM, hij haalde echt heel veel weg.
Jammer van die sliding in de laatste minuut. Ik vind als zoiets gebeurd dat daar gewoon wat gezegd van mag worden. De reactie van Frits was wat overdreven, het zal ook zijn eigen teleurstelling geweest zijn.

Het waren leuke wedstrijden Jurgen, je was echt geweldig als any. Onze laatste wedstrijd tegen een team met 4800 ptn was van een hoog nivo. metyhiels was ook goed met zijn voorzetten. Zelf was ik met de kop erg sterk, maar met de voet miste ik te veel.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:55:
[...]

Jij was het niet, het was metyhiels. Het maakt ook niet uit wie het was. We moeten er gewoon op letten.

Frits speelde een prima partij als CVM, hij haalde echt heel veel weg.
Jammer van die sliding in de laatste minuut. Ik vind als zoiets gebeurd dat daar gewoon wat gezegd van mag worden. De reactie van Frits was wat overdreven, het zal ook zijn eigen teleurstelling geweest zijn.

Het waren leuke wedstrijden Jurgen, je was echt geweldig als any. Onze laatste wedstrijd tegen een team met 4800 ptn was van een hoog nivo. metyhiels was ook goed met zijn voorzetten. Zelf was ik met de kop erg sterk, maar met de voet miste ik te veel.
Natuurlijk mag er iets van gezegd worden, maar de manier waarop doet veel.
Ik vond het ook leuke wedstrijden en had veel steun aan frits, daarom dat ik het des te jammer vond dat die reactie kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Kluutmaran schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:49:
Pending Invites
Invited 08/11/2010 0 Comments

psvjw
Ranking
0
Free Agent
Yes

In je inbox in Fifa zelf even kijken. Anders stuur je zelf even een verzoek om te joinen zorg ik wel dat deze geaccepteerd wordt.
Done that.

En nu? Hoe weet ik wanneer er een wedstrijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Nou het werkt niet zoals jij denkt dus.
Het is met 2 of meer clubleden online zijn en tegelijk in clubs zijn om een wedstrijd te starten. Dit kan dus op elk moment van de dag. Je vind dit menu bij Virtuele Prof - Profclubs.

Om te weten of er mensen beschikbaar zijn werkt het beste om even mensen van de club toe te voegen aan je vriendenlijst en een berichtje sturen als er online zijn en je zin hebt om Club wedstrijd te spelen. Als je mensen toevoegt zullen zij ook hetzelfde doen, een bericht sturen als ze gaan clubben.

Edit:
Wie zijn FearThe-DBMK en wild-bounty13? Indien ze niet op GoT zitten moet ik ze dan afwijzen?

[ Voor 8% gewijzigd door Kluutmaran op 10-11-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:59
Paar dagen niet online geweest, vandaag ook een drukke dag gehad, ik hoop vrijdagavond weer een potje mee te kunnen doen! Soms heb je van die weken...

Verwijderd

Kluutmaran,

Je uitnodiging of jullie uitnodiging voor got 2 kan ik helaas niet accepteren, omdat ik al met paar vrienden in een club zit, wat ik toch erg jammer zou vinden als ik daar niet meer mee kan spelen. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Thanks Ed voor de Ed voorzet ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

De manier waarop je ze afrondde was iig koninklijke schoonheid 8)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murderin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-04-2024
Bluh sorry gasten, ben deze week inactive geweest ivm school. Maar vanaf nu zal ik veel vaker online zijn om die potjes te spelen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murderin schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:56:
Bluh sorry gasten, ben deze week inactive geweest ivm school. Maar vanaf nu zal ik veel vaker online zijn om die potjes te spelen. ^^
Hetzelfde geldt voor mij. Vanavond weer wat potjes doen met GOT2. Ik zag dat de patch er al is.

Changelog

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Als jullie dat nou eens gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Heb al 2 disconnects gehad binnen 5 minuten, en dat met de patch _/-\o_

(Al is PSN zelf niet al te stabiel momenteel)

[ Voor 25% gewijzigd door Pacino op 12-11-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik vraag me echt af wat ze hebben gefixed want ik heb nog steeds die 2 seconden freeze (alle ps3 250gb slim gebruikers hebben dit en sommige met 120gb en 320.)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Pacino schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:09:
Heb al 2 disconnects gehad binnen 5 minuten, en dat met de patch _/-\o_

(Al is PSN zelf niet al te stabiel momenteel)
Stond geloof ik ook niet in de changelog dat ze daar iets aan zouden doen. Vond ik ook al vreemd :?

Word veel geklaagd: http://forum.ea.com/uk/posts/list/510/56764.page

[ Voor 9% gewijzigd door EnzymeNL op 12-11-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Heb mijn groene verbinding eindelijk weer terug, en de patch heeft meteen wat gratis extra dc problemen gegeven. Heb meer dc's nu gehad dan ooit tevoor, nog geen enkele wedstrijd de 1ste helft gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
gisteren 5 dc's gehad.... wel die opstelling bug gefixed door een team reset te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

DC's valt bij sinds de release gelukkig eindelijk is mee. 1 op 15 ongeveer. Kan ik mee leven. Was daarvoor 1 op 2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
nog nooit een dc gehad ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Dat was gisteren niet zoveel, dat clubs.
Elke tegenaanval was een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:11:
Dat was gisteren niet zoveel, dat clubs.
Elke tegenaanval was een doelpunt.
Vind je het gek met thekruid in de goal ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Hallo allemaal,

Ik heb al regelmatig uitnodigingen van jullie gehad, maar nog niet meegedaan.

Dat wil ik nog even toelichten. Ik heb een zoontje van 6 maanden en als ik alleen met hem thuis ben, speel ik geen online potjes. Simpelweg omdat je die niet kan pauzeren (die 30 sec zijn niet genoeg voor een fles te geven en een luier te verschonen ;) )

Ook komt het voor dat ik een paar potjes speel, dan een paar uur niet en dan weer begin. Dan staat de PS3 en FIFA11 wel aan, maar dan ben ik er niet.

Maar blijf me aub gewoon uitnodigen. Er komt een dag dat ik jullie kom versterken/verzwakken* ( * doorhalen wat niet van toepassing is ;) )

Groeten,
Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

EnzymeNL schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:42:
DC's valt bij sinds de release gelukkig eindelijk is mee. 1 op 15 ongeveer. Kan ik mee leven. Was daarvoor 1 op 2 :/
Neem m'n woorden terug. Sinds zondag gewoon weer 1 op 2 :( op sommige momenten is het zelfs iedere pot raak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Nog 2 lekkere potjes op het einde zeg :9~

• LoneRanger
  • Niet online
Pacino schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:40:
Nog 2 lekkere potjes op het einde zeg :9~
De laatste niet meegespeeld maar de dubbele ontmoeting met Fc Fight club was naar mijn idee het hoogtepunt van de avond.
De eerste ontmoeting nipt verloren met 2-1 en ze het 2e potje wegspelen met 3-0, toch een 5K team. :)
Het potje erna gewoon een 6K team ook nog even laten zien hoe goed we bij vlagen kunnen spelen.[3-2]
Jurgen is weer helemaal terug als any. :Y

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Was leuk gisteren. Helaas kon Wolf niet echt potten breken, wel poten ;)

Alleen ik had een soort lag die ik nog niet eerder had, het leek wel of ik via wifi zat te spelen.

1 dc op 4 online potjes viel nog mee...

Burp

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 18 november 2010 @ 05:46:
[...]

De laatste niet meegespeeld maar de dubbele ontmoeting met Fc Fight club was naar mijn idee het hoogtepunt van de avond.
De eerste ontmoeting nipt verloren met 2-1 en ze het 2e potje wegspelen met 3-0, toch een 5K team. :)
Het potje erna gewoon een 6K team ook nog even laten zien hoe goed we bij vlagen kunnen spelen.[3-2]
Jurgen is weer helemaal terug als any. :Y
Het was inderdaad leuk gisteren. Moet ook wel zeggen dat het niet zo moeilijk was om any te spelen, want iedereen hield goed positie en er werd gescoord, dan gaat het altijd net iets makkelijker.
Spijtig van die laatste DC pacino, je vp was net alleen op de keeper aan het afgaan. Hij heeft hem nog breed gelegd naar Bas, die hem binnen legde. :)

• psvjw
Gisteren voor het eerst meegespeeld. Samen met Piracy en Darkeyes.

Eerste wedstrijd wonnen we. Tweede wedstrijd stonden we in de 75e minuut nog met 2-0 achter, in de 87e minuut bij een 2-2 stand (lekker teruggekomen!!) een disco helaas.

Vond het best leuk om zo te spelen, maar vond dat mijn medespelers iets te vaak probeerden om alleen te gaan, terwijl ik of een andere speler er (veel) beter voor stonden. Dat was wel jammer, omdat ik op die momenten juist wel een pass (probeerde) te geven.

No offence verder, maar zo heb ik dat ervaren.

• Pacino
Ja ik heb ondertussen ook een dc ratio van 1 op 2. Het is nu nog slechter dan het eerst was. Ik geef het ook weinig hoop dat dit nog gefixt wordt, konami heeft ook nooit een fix uitgebracht voor de belachelijke lag die bij PES altijd was.

Verwijderd

psvjw schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:14:
Vond het best leuk om zo te spelen, maar vond dat mijn medespelers iets te vaak probeerden om alleen te gaan, terwijl ik of een andere speler er (veel) beter voor stonden. Dat was wel jammer, omdat ik op die momenten juist wel een pass (probeerde) te geven.
Jah dat klopt (ben piracy). Ik probeer altijd wat meer ego naarmate het slechter gaat. Ik hoop dan op een vrije trap die ik wel vaak erin schiet. Blackeyes doet daar nooit zo moeilijk over omdat ik soms best veel goals maak. Als je wat vaker de bal wil hebben moet je LS of RS gaan staan ;).

Ik speel bijna elke avond wel clubs met blackeyes, dus als je ons FIFA ziet doen kijk even in de lobby.

PS: Gisteravond mijn 100e wedstrijd gespeeld en mijn 94e doelpunt gemaakt O-) .

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:15:
[...]
Zooooooooooooooooooooow he dat is goed. Nu nog werken aan de assists. 39 in 100 wedstrijden is nou niet echt iets om over naar huis te schrijven.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosluis op 18-11-2010 14:09 ]

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:07:
[...]

Zooooooooooooooooooooow he dat is goed. Nu nog werken aan de assists. 39 in 100 wedstrijden is nou niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Wat zeik je weer talenten af. Let maar niet op deze man, hij is vaak jaloers dat mensen beter dan hem zijn. Ik heb het zelf ook meegemaakt.

Edit:

En jij dan met je 52 wedstrijden en alleen 19 assists.

http://www.easportsworld....s/631A0001/104905/members

[ Voor 13% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-11-2010 14:40 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
@Pacino
Waar zie je hoeveel je DC-rating is? Ik vrees namelijk voor de mijne na het drama van gisteren...

• Bosluis
  • Niet online
Striptease schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:38:
[...]

Wat zeik je weer talenten af. Let maar niet op deze man, hij is vaak jaloers dat mensen beter dan hem zijn. Ik heb het zelf ook meegemaakt.

Edit:

En jij dan met je 52 wedstrijden en alleen 19 assists.

http://www.easportsworld....s/631A0001/104905/members
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha waarom had ik zo'n soort reactie al verwacht van jou :)

Van die 52 wedstrijden is de helft een dc geweest ongeveer ;)

Maar gelukkig leer ik nog steeds iedere dag van jou, zonder jou zou GTA niet bestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosluis op 18-11-2010 15:08 ]

• Kluutmaran
[...]

Jah dat klopt (ben piracy). Ik probeer altijd wat meer ego naarmate het slechter gaat. Ik hoop dan op een vrije trap die ik wel vaak erin schiet. Blackeyes doet daar nooit zo moeilijk over omdat ik soms best veel goals maak. Als je wat vaker de bal wil hebben moet je LS of RS gaan staan ;).

Ik speel bijna elke avond wel clubs met blackeyes, dus als je ons FIFA ziet doen kijk even in de lobby.

Ego doe je maar als je 1vs1 speelt :) Voetbal is een teamspel en samenspelen gaat meestal 100x beter dan beetje egotrippen. Wie de goals maakt maakt mij niet veel uit als we maar winnen of zelfs als we maar lekker voetballen. Pingelen en balverlies zorgt er nu juist voor dat het niet gaat lopen want als iedereen zo gaat spelen ben je alleen maar achter de tegenstander aan aan het lopen. Gaarne dus aanpassing gewenst :)
Positie houden.
• Zo snel mogelijk passen/spelen.
• Zijn de posities die je wilt/kunt spelen bezet en je speelt dus liever niet verdediger
kun je via het rondje in dat menu gewoon de wedstrijd verlaten, geen probleem.
• Wil je een keer voorin spelen maar je grijpt steeds mis, geef dat dan aan tussen
de wedstrijden door.
• Voor de wedstrijd wordt afgesproken wie "any" speelt. [bij 10 man niet nodig]
• Ook bij achterstand gewoon normaal blijven spelen, we gaan altijd voor de
ere-treffer[s].
Een keer een actie maken is niet erg maar het moet je 2de keus zijn voor als de pass niet mogelijk is.

• psvjw
[...]

Als je het mij vraagt, zou ik juist als het slecht gaat wat meer passen. Ik liep een aantal keren behoorlijk vrij op de vleugel met een man of drie voor de goal. Als je dan probeert vanaf 35 meter tussen vier verdedigers door te schieten, zal het niet veel beter gaan hoor :P

Dat heeft niets te maken met welke positie in het veld ik kies.

Edit: zie nu de reactie van Kluutmaran pas :z

[ Voor 5% gewijzigd door psvjw op 18-11-2010 15:28 ]

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bosluis schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:05:
[...]

Maar gelukkig leer ik nog steeds iedere dag van jou, zonder jou zou GTA niet bestaan.
Dank je wel papa.

• king Ray
Kluutmaran schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:14:
[...]

Ego doe je maar als je 1vs1 speelt :) Voetbal is een teamspel en samenspelen gaat meestal 100x beter dan beetje egotrippen. Wie de goals maakt maakt mij niet veel uit als we maar winnen of zelfs als we maar lekker voetballen. Pingelen en balverlies zorgt er nu juist voor dat het niet gaat lopen want als iedereen zo gaat spelen ben je alleen maar achter de tegenstander aan aan het lopen. Gaarne dus aanpassing gewenst :)

[...]

Een keer een actie maken is niet erg maar het moet je 2de keus zijn voor als de pass niet mogelijk is.
Amen

hand in hand

• Pacino
slico schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:53:
@Pacino
Waar zie je hoeveel je DC-rating is? Ik vrees namelijk voor de mijne na het drama van gisteren...
Die schat ik zelf gewoon zowat. Als ik op een dag 2 potjes speel waarvan 1 dc dan heb ik een dc ratio van 1 op 2 :P

• superessy
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik heb het piracy ook al een paar keer ingame gezegd (maar dat schiet niet op, want heb geen toetsenbord aan de PS3 dus typen is een hel)

Gisteren met hem gespeeld en ik sta telkens prachtig vrij en dan krijg ik die bal niet. Maar... Mag gezegd worden, hij is een MEESTER in vrije trappen! Hij knalt ze er bijna allemaal in!

Kortom, ik vind het erg leuk om met piracy te spelen, alleen meer overspelen aub :) En niet teveel de lange bal, korte combinaties en zo een steekpass tussendoor werken vaak beter.

Heb de laatste tijd mijn VP beter gemaakt, zal vanaf nu weer meer bij clubs te vinden zijn. Als de rest van Got 2 dat ook doet... worden we weer wat actiever ;)

PSN: Direstraits87

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

rekenwonder :9

• Wii4all
  • Niet online
Gewoon hier melden ingame melden in de hoop dat de gebruiker luistert. Als een persoon naar herhaaldelijk gewaarschuwd zijn zich toch niet aan de regels houdt dan wordt ie gewoon naar van GOT los gezet ;)

Burp

• Pacino
Ik maak er geen geheim van dat ik een genie ben :7

• king Ray
superessy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:43:
Ik heb het piracy ook al een paar keer ingame gezegd (maar dat schiet niet op, want heb geen toetsenbord aan de PS3 dus typen is een hel)
Ik weet niet of jullie een chat hebben maar dat kan handig zijn. Voor of na de wedstrijd zeggen hoe het gaat kan handig zijn. In de rust kort aangeven wat er beter moet etc etc. Liever niet te veel tijdens de wedstrijd, dat leid weer af.

hand in hand

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

:( Heb ik weer eens de tijd om te Fifa-en, ligt PS netwerk eruit voor gepland onderhoud...

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

niks van gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:26:
[...]

Ik weet niet of jullie een chat hebben maar dat kan handig zijn. Voor of na de wedstrijd zeggen hoe het gaat kan handig zijn. In de rust kort aangeven wat er beter moet etc etc. Liever niet te veel tijdens de wedstrijd, dat leid weer af.
Dat chatten tijdens de wedstrijd word ik helemaal gek van.
Ook als 2 man een DC hebben, gaan die 2 onderling lopen lullen over van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Was leuk gisteren mannen!
Zelf geen dc gehad.
Hoogtepunt was toch wel de goal van enzyme en de 5-4 winst...

Klein dieptepuntje waren de 2 verliespartijen met 2-1 twee keer in de allerlaatste minuut geloof ik...

Wat me opvalt we verliezen niet meer met 7-0 zoals dat weleens met fifa10 gebeurde....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Wii4all schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:45:
Was leuk gisteren mannen!
Zelf geen dc gehad.
Hoogtepunt was toch wel de goal van enzyme en de 5-4 winst...

Klein dieptepuntje waren de 2 verliespartijen met 2-1 twee keer in de allerlaatste minuut geloof ik...

Wat me opvalt we verliezen niet meer met 7-0 zoals dat weleens met fifa10 gebeurde....
Die 5-4 was aardig gek, 4 doelpunten in de eerste 11 minuten. Gelukkig wonnen we hem alsnog 5-4.
De goal van Enzyme was echt briljant, mooie stift hoor. Die stift daarna van RW was ook mooi :9

Die 2-1 nederlaag was echt balen. Willem op goal, 90 min haalt hij alles eruit, en toch verliezen we hem in blessuretijd :(
Ga ik wel vaker doen, mijn VP op goal als ik any ben, zeker als we met wat meer zijn.

Gister idd weing DCs, zelfs genie pacino 3 wedstrijden niet _/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
king Ray schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:40:
[...]
Gister idd weing DCs, zelfs genie pacino 3 wedstrijden niet _/-\o_
Wij hebben gisteren welgeteld één (nou ja halve) wedstrijd gespeeld met Hammer, Aslan, Mike en ik. Eerst Hammer dc en even later As en ik een dc. Gevolg een 3-0 nederlaag. Gelijk maar weer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Wii4all schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:45:
goal van enzyme en de 5-4 winst...
Ben nu toch wel aan het balen dat fifa vaak onnodige herhalingen opslaat waardoor dit nu de zoveelste keer is dat ik een mooie goal niet kan uploaden |:(

Vanavond dan nog maar eens over doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Laatst online: 03-11-2022
Bah, zoveel actieven bij jullie en bij ons bijna niemand. :(

OPROEP VOOR GOT 2:

Ga eens spelen!!

PSN: Direstraits87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terentio
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:56
hmm lijkt me leuk :) wil me graag aanmeleden PSN : VitoCong_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Pending Invites
Invited 19/11/2010
VitoCong_
Ranking
0
Free Agent
Yes
Welkom, je hebt een invite ontvangen.

Wat betreft de oproep om meer te spelen, ik heb zelf last van connectieproblemen gehad waardoor ik helemaal niet online kon spelen. Nu is dat sinds 2 dagen weer automatisch opgelost en wilde ik gisterenavond wel spelen maar zag ik net de eerste helft beginnen en dan ga ik geen 20 minuten (want zo lang duurt het ooit!) wachten maar ga ik zelf wel online spelen. Wel na elke pot van mij gecheckt maar zelfs na DC van tegenstander in eerste helft kwam ik niet uit in de planning om aan te sluiten bij de club. Moet wel zeggen dat mijn PS3 veel vaker aanstaat dan dat ik er aan zit (zie nu bv ook dat ik hem vergeten ben uit te zetten) dus als ik niet reageer ben ik er ook niet. (meld me ook altijd af als ik geen zin heb om clubs te spelen en ik uitgenodigd word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Hoe in hemelsnaam wordt je motm als keeper?
Zelfs al scoor ik op wereldklasse met de keeper en win ik met 1-0 haal ik een 6.8
Niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Zet hem vooraf in de goal en tijdens de wedstrijd zet je hem in de spits. Scoor iets van 5x en zorg vervolgens dat alle overige spelers onder de rating van je keeper blijven. (Tackle de tegenstanders van achteren met die spelers zodat de rating daalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik dacht dat dat niet werkte, althans ik meen dat hier gelezen te hebben dat het niet op die manier kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Gewoon net in de 16 bal verspelen aan het Boosting team. Je keeper houdt dan vaak de bal tegen en voor de rest bal overspelen aan de links en rechtsback zodat je 100% passing hebt met lob en gewone passing. Wel in de gaten houden of de backs niet een te hoog punt krijgen anders gewoon wat corners weggeven met hen en keeper daarbij de bal weg laten stompen. Enorm makkelijk om zo boven de 9 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Welke toetsen moet je gebruiken om een hap uit je tegenstander te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
theKruid schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:53:
Welke toetsen moet je gebruiken om een hap uit je tegenstander te nemen?
hehe dat alleen alleen met de xbox360 versie als je ki-nect heb ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:53:
[...]

hehe dat alleen alleen met de xbox360 versie als je ki-nect heb ;)
Aanschaffen die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat een drama gisteren weer, 4 potjes gespeeld waarvan 2 een dc....

Ik zag trouwens ook in het need for speeld topic dat mensen af en toe uit de ea servers gegooid worden..
zou het met de release van de recente ea games te maken hebben dat de ea servers weer drama zijn?

Ging net zo lekker het potje als LCB.....stond op 8.1 ofzo...89 minuut dc.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Gisteren stonden we ook goed te ballen.
Gek genoeg verliezen we alleen teveel onnodig.
Kansen zijn er zat.

Gisteren ook met San verloren in de 119e minuut.
Hoe kut was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Nu alleen nog kappen met chatten tijdens een wedstrijd.
Alleen "ik heb een DC" is ruim voldoende.
Gisteren kregen we ook gelijk een stukje levensloop van Frits mee.
"ik ga schijten" "hoe lang nog?" "dan ga ik maar chips halen" "ik heb chips gehaald"
"hoe lang nog?" enz..
Alsof wij wat hebben aan die info.
En ik was ook niet van plan om tijdens een wedstrijd even te melden hoeveel minuten we nog moeten.
Ga dan berichtjes zenden in de Fifa chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
De club problemen zijn er trouwens nog steeds zoals dit topic ook al bevestigd:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2010/13464.page

Vorig jaar nergens problemen mee gehad, alleen op het eind met die rare opstelling en wazige spelerswissel. 10 dc's over 1 jaar max.

En nu vliegen mensen er bijna random uit en is er button lag etc. vaak als je met meer dan 5 man bent wil geen team tegen je spelen.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Liggen deze dc's en button delay nou aan het spel zelf of zijn de servers van EA gewoon ruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
wonderlijke wereld van twitter helpt:

Van een EA madewerker:
Clubs is still being worked on afaik, there was a new server installed in the UK at the weekend to try and help with lag though

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Goed om te horen dat ze er tenminste nog iets aan doen, verwachtte eigenlijk al dat we het hiermee moesten doen.
Al staan de disconnects van de EA server los van clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Zo mannen van GOT1, zal ik mijn plekje eens afstaan aan iemand die wel zijn VP op niveau krijgt en wel tijd heeft om potjes te spelen?

Ik heb het momenteel te druk en FIFA spelen hakt teveel in mijn dagelijkse routine. Ik geloof dat ik sinds de release een paar online potjes heb gespeeld.
Momenteel speel ik soms carriere mode maar vermaak me er minder mee dan met 10. Als player/manager kan ik geen scouts meer op pad sturen en ben ik aangewezen op het vervelende kopen kopen kopen van spelers.
Mijn spelers carriere schiet ook niet op. Ajax is in FIFA nog slechter dan in het echt, vd Wiel denkt bijv. dat hij al pirouetend de bal naar de goal moet brengen.

Ik heb het verder druk met nieuwe woning, nieuw kind en moet wat meer tijd investeren in werk/opleiding en minder in gamen. Ik denk dat ik er dus niet echt aan toekom vaak mee te spelen. Als jullie het plekje goed kunnen gebruiken voor een ander kan je mij eruit gooien. Ik meld me wel weer aan als ik weer zin heb.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 21:26
ik ben momenteel opzoek naar een club, speel vooral als Winger/aanvallende middenvelder, heb nu een LW rating van 83, is er nog plaats in 1 van de GoT teams?

(wordt er nogal moe van om kansloos te verliezen met teams waar gemiddeld 6 man in de spits staat, vandaar een club)

psn ID: tritime

[ Voor 3% gewijzigd door tritimee op 24-11-2010 22:41 ]

• king Ray
tritimee schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:41:
ik ben momenteel opzoek naar een club, speel vooral als Winger/aanvallende middenvelder, heb nu een LW rating van 83, is er nog plaats in 1 van de GoT teams?

(wordt er nogal moe van om kansloos te verliezen met teams waar gemiddeld 6 man in de spits staat, vandaar een club)

psn ID: tritime
GOT 2 zal je met open armen ontvangen ;)

hand in hand

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste