[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Striptease schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

By the way als je tijdens een wedstrijd het spel verlaat word het niet als verlies beschouwd maar er gebeurt gewoon niks met je statistieken dus als jullie lekker willen lamen is het de tip van de dag :+ .
Gewoon door in de wedstrijd op start te drukken en dan terug naar arena? Het zou wel fijn zijn als je een enorme lag partij hebt zoals ik de laatste tijd.. :( Door de servers stottert de wedstrijd lijkt wel of je met 2fps zit te spelen, dat is gewoon niet speelbaar..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inzending voor goal van de week, m'n 1e gemaakte vrije trap bij Van Got los :P :
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40388721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:39:
Inzending voor goal van de week, m'n 1e gemaakte vrije trap bij Van Got los :P :
Goede afstand zeg.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
OMG OMG Ik ben op beeld!!
Neej dat was echt een mooie goal.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mooie goal en ook al die gave doelen. :9

Er is plaats genoeg in de ts voor een doelpunt van de maand contest. :)
Jammer dat die vrijetrap van Ed niet bewaard is gebleven dankzij een vroege quit van de tegenstander.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:25:
[...]

Mooie goal en ook al die gave doelen. :9

Er is plaats genoeg in de ts voor een doelpunt van de maand contest. :)
Jammer dat die vrijetrap van Ed niet bewaard is gebleven dankzij een vroege quit van de tegenstander.
Dank je :)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het weer is dus idd stadion gebonden en niet club gebonden dus FC Reykjavik behoord weer tot de opties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat een drama is dat club gebeuren zeg. Gisteren een aantal potjes gespeeld, gemiddeld 3 freezes per wedstrijd. Als de freeze is afgelopen schokt het beeld nog 5 seconden heel erg en loopt mijn VP ergens in het strafschopgebied van de tegenstander, ver buitenspel dus.

Ook staan er uitslagen niet op de site van EA. Ik weet zeker dat we nog een paar wedstrijden helemaal uit hebben gespeeld maar dus niet zichtbaar zijn. Ook dat quiten midden in een wedstrijd zonder dat daar consequenties voor zijn is te triest voor woorden.

Echt heel erg jammer dit. Dat club gedeelte moeten ze juist verder uitwerken. In Fifa10 werkte het toch een heel stuk beter en dat was ook niet altijd perfect.

Wie weet komt er nog een goede update, anders is het toch wel een flinke domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Bosluis schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:46:
Wat een drama is dat club gebeuren zeg. Gisteren een aantal potjes gespeeld, gemiddeld 3 freezes per wedstrijd. Als de freeze is afgelopen schokt het beeld nog 5 seconden heel erg en loopt mijn VP ergens in het strafschopgebied van de tegenstander, ver buitenspel dus.

Ook staan er uitslagen niet op de site van EA. Ik weet zeker dat we nog een paar wedstrijden helemaal uit hebben gespeeld maar dus niet zichtbaar zijn. Ook dat quiten midden in een wedstrijd zonder dat daar consequenties voor zijn is te triest voor woorden.

Echt heel erg jammer dit. Dat club gedeelte moeten ze juist verder uitwerken. In Fifa10 werkte het toch een heel stuk beter en dat was ook niet altijd perfect.

Wie weet komt er nog een goede update, anders is het toch wel een flinke domper.
Met wat meer taalfouten had het mijn tekst kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Bosluis schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:46:

Ik verwacht dit wel, met fifa 2010 hadden we ook opstart problemen.
De opzet zal dan wel niet veranderen maar wat bugs moeten er nog wel uit te halen zijn.

Ook die ea site gaat wel weer lopen, nu is het topdrukte na een week, alles wordt nu aangemaakt.
Ook daar verwacht ik nog wel verbetering.

Het weer is dus stadion gebonden, gisteren wel weer een stadion vrij gespeeld.
Ontkomen aan regen doen we dus niet

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:59:
[...]
Het weer is dus stadion gebonden, gisteren wel weer een stadion vrij gespeeld.
Ontkomen aan regen doen we dus niet
Hoezo niet, je hoeft geen ander stadion te kiezen.
Het is gewoon even wachten op een volgend stadion met alleen een zon-icoontje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gelezen over de online problemen: Voor de mensen met Pro Clubs problemen, hospitality uitzetten scheelt erg veel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Wii4all schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:03:
Gelezen over de online problemen: Voor de mensen met Pro Clubs problemen, hospitality uitzetten scheelt erg veel.
Is dat zo?
Waar zet ik dat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Zit ergens diep in de opties verborgen. Als er straks nog geen antwoord is gegeven, kijk ik er thuis even naar.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Klopt heb ik ook al eens gehoord, misschien het proberen waard.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Hoezo niet, je hoeft geen ander stadion te kiezen.
Het is gewoon even wachten op een volgend stadion met alleen een zon-icoontje. :)
juist die moeten we even vrij gaan spelen dan ;)

volgens mij is die er al wel trouwens, was dat die eerste niet? leek wel op een trainingveld.
Ga vanavond wel even kijken tussen de stadions die nu beschikbaar zijn.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob87
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

volgens mij is die er al wel trouwens, was dat die eerste niet? leek wel op een trainingveld.
Wij kregen ook al vrij snel een stadion met geen regen en geen sneeuw.
Aangezien jullie al meer punten en meer overwinningen hebben, zouden jullie die toch inderdaad ook al wel moeten hebben. Was geloof ik iets van het 5e stadion, met een capaciteit van (ongeveer?) 21.000.

PSN: Bravia87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

Nee, die we nu hebben heeft alleen maar een zonnetje, "el presidente" stadion geloof ik.

@Kruid: je gaat naar online game-modes en dan de 1 na onderste, my fifa online, daar staat het wel tussen.

@Bob: idd, die bedoel ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net nieuw, maar heb een vraag over fifa2011 ps3, als eerst pffff moet wennen aan het passing systeem..zelfs in het begin op level amateur had ik problemen. Nu win ik wel met 13-0 dus dacht semi-pro, wordt 6-0 nou dat is ook niet leuk. Proffesioneel, verlies 1-0 of 2-0. Dat is balen, maar wel leuker..
Nu heb ik een vraag over manager mode, je krijgt een bericht van je assistent coach dat een speler goed presteerd, laat hem weten dat je hem goed vind. Dan heb je 2 opties, terug naar inbox en teammanagement, maar ik kan daar niet vinden wat ik moet doen om de speler te laten weten dat hij goed zijn best doet. Weet iemand of je daar uberhaubt iets mee moet doen?

Grtz dolfijn32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:33:
Ik ben net nieuw, maar heb een vraag over fifa2011 ps3, als eerst pffff moet wennen aan het passing systeem..zelfs in het begin op level amateur had ik problemen. Nu win ik wel met 13-0 dus dacht semi-pro, wordt 6-0 nou dat is ook niet leuk. Proffesioneel, verlies 1-0 of 2-0. Dat is balen, maar wel leuker..
Nu heb ik een vraag over manager mode, je krijgt een bericht van je assistent coach dat een speler goed presteerd, laat hem weten dat je hem goed vind. Dan heb je 2 opties, terug naar inbox en teammanagement, maar ik kan daar niet vinden wat ik moet doen om de speler te laten weten dat hij goed zijn best doet. Weet iemand of je daar uberhaubt iets mee moet doen?

Grtz dolfijn32
Misschien dat Ray daar een serieus antwoord op kan geven.
Die vind dat dol fijn. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:33:

Grtz dolfijn32
Volgens mij krijg je de melding dat je die speler belangrijk moet maken. Je kan hem aanvoerder maken of een contract verbetering aanbieden.

Misschien dat je je vraag kan stellen in het algemene fifa 2011 topic, dit is een topic voor online clubs.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O sorry, ben net nieuw ik ga naar de algemene topic. In iedergeval bedankt voor de tip.
@ the kruid grappige woord spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:21:
O sorry, ben net nieuw ik ga naar de algemene topic. In iedergeval bedankt voor de tip.
@ the kruid grappige woord spelling
En dat was nog mn minste grap. :9

Hoe is het met je VP?
Al aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
theKruid schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:32:
[...]
En dat was nog mn minste grap. :9
Wat een feest moet het dan nog worden zeg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Dat is BS man. Op mn gangstarr account heb ik hospitality uit gezet en 1vs1 geprobeerd en het leek zelfs alsof ik meer freezes kreeg dan met hospitality on. Hospitality instellingen hebben er helemaal niks mee te maken man, ik had gehoord dat het de settings van je controllers en nog meer dingen opslaat zodat als je volgend jaar weer fifa koopt het niet hoeft in te stellen ofso.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die had ik nog van 2010, maar heb er nog niet mee gespeeld. Moest eerst oefenen :) maar ik kan het algemene topic niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Striptease schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Dat is BS man. Op mn gangstarr account heb ik hospitality uit gezet en 1vs1 geprobeerd en het leek zelfs alsof ik meer freezes kreeg dan met hospitality on. Hospitality instellingen hebben er helemaal niks mee te maken man, ik had gehoord dat het de settings van je controllers en nog meer dingen opslaat zodat als je volgend jaar weer fifa koopt het niet hoeft in te stellen ofso.
Zet ik hem voor de zekerheid uit.
Ik neem aan dat als ik hem 29 september 2011 weer aanzet, dat dat vroeg genoeg is.
Als het toch maar instellingen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik ben scheel, maar kan geen fifa2011 ps3 algemene topic vinden. Kan iemand mij de link sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Hoi Linda,

zie: [Multi] FIFA 11

Groet,
JW

[ Voor 29% gewijzigd door psvjw op 06-10-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:26:
Of ik ben scheel, maar kan geen fifa2011 ps3 algemene topic vinden. Kan iemand mij de link sturen?
Er is geen algemene topic voor de PS3. Hetzelfde geld ook voor andere games tenzij het een exclusive is.

Hier kan je praten over je ervaringen en al die andere dingen wat je wilt zeggen: [Multi] FIFA 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden van GTU,

Om met de deur in huis te vallen, wat heb ik toch zeer goede en leuke verhalen gehoord van GTU!

Wat zal ik het fantastisch vinden om bij dé club te mogen spelen.

De spelregels zoals beschreven staan in het forum kan ik mij helemaal in vinden!

Ik hoop om samen met de leden van GTU een prachtig en mooi voetbalseizoen te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat noem ik nog eens een mooie solicitatie!

Tja dan moeten we de ballotage commissie maar weer in het leven roepen ;)

edit: wat is je easports id?

[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 06-10-2010 18:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:45:
Dat noem ik nog eens een mooie solicitatie!

Tja dan moeten we de ballotage commissie maar weer in het leven roepen ;)

edit: wat is je easports id?
Ja die verhalen heeft hij van mij! Ik beveel Chiljon dan ook van harte aan!

ps. zijn psn id is chilly-86-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

vanaf hoe laat word er meestal gespeeld? Kom altijd net te laat geloof ik haha.. Gister ook weer door die rare bug niet kunnen spelen :S

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dat vraag ik me ook wel eens af, want als ik altijd in die kleedkamer zit te wachten dan komt er geen kip, terwijl er wel een man of 8 pak weg aan het spelen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Salv schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:05:
Dat vraag ik me ook wel eens af, want als ik altijd in die kleedkamer zit te wachten dan komt er geen kip, terwijl er wel een man of 8 pak weg aan het spelen zijn :P
Gewoon wat mensen toevoegen en berichtjes sturen, heb je zo wat man bij elkaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Striptease schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

BS of niet proberen kan altijd, ik heb ook gelezen dat het er "iets" mee te maken "kan" hebben.
Andere hadden een stuk minder problemen nadat ze hospitality hadden uit gezet. Zeg niet dat het zo is, maar nogmaals je kan het proberen.

@chilly-86- welkom bij GTU, je heb je eerste wedstrijd er inmiddels al op zitten :P

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 21:22
Ben ik de enige die heel vaak tijdens een potje disconnect van de EA servers? Had het net weer... echt onwijs irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Reckoner schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:49:
Ben ik de enige die heel vaak tijdens een potje disconnect van de EA servers? Had het net weer... echt onwijs irritant :(
nee je bent niet alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Zojuist ook weer een disconnect gehad, echt frustrerend... Bovendien heb ik echt onwijs veel last van die freeze-bug die in Fifa 11 zit.

5x per wedstrijd dat alles compleet freezed voor een paar seconden. Ineens is alles dan weer terug en loopt m'n VP in het doel van de tegenstander. Terwijl ik als verdedigend middenvelder stond. :(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik zal zo even de start topic doornemen en een aantal toevoegen, kan morgen uitslapen dus voor mij word het weer proberen om mijn VP wat omhoog te krikken, zit nu op z'n 45% maar het wilt niet echt meer vlotten, zelf wedstrijden waar ik keep van 10min tegen de CPU komen ze niet eens bij mijn goal om wat reddingen te verrichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Was weer disconnectiefestijn vanavond... er is geen bal aan zo. Carriére-modus is traag en met online moet je hopen dat je geen dc krijgt. Heb eigenlijk geen idee waarom ik dat spel nou heb gekocht, het heeft niets meer met voetbal te maken zo. Slechtste Fifa sinds 2003. Ik heb maar Red Dead Redemption gestart en helemaal geen problemen gehad toen ik online speelde. EA moet echt hun zaakjes op orde stellen, want dit kan zo echt niet langer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
king Ray schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:45:
[...]

BS of niet proberen kan altijd, ik heb ook gelezen dat het er "iets" mee te maken "kan" hebben.
Andere hadden een stuk minder problemen nadat ze hospitality hadden uit gezet. Zeg niet dat het zo is, maar nogmaals je kan het proberen.

@chilly-86- welkom bij GTU, je heb je eerste wedstrijd er inmiddels al op zitten :P
In mijn verhaal heb ik gezegd dat ik het op mijn andere account heb geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem heb, als dit echt de fix was zouden er veel berichten op de ea forums zijn maar je hoort maar een gast zeggen die het probleem niet eens heeft en een oplossing probeert te vinden (helemaal niks mis mee hoor) mjah het moet gwn zsm gefixed worden en het liefst nog deze week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Salv schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:19:
Ik zal zo even de start topic doornemen en een aantal toevoegen, kan morgen uitslapen dus voor mij word het weer proberen om mijn VP wat omhoog te krikken, zit nu op z'n 45% maar het wilt niet echt meer vlotten, zelf wedstrijden waar ik keep van 10min tegen de CPU komen ze niet eens bij mijn goal om wat reddingen te verrichten :(
Is toch niet zo moeilijk, "friendly" starten met een 1 sterren team tegen Real op Worldclass/legendary en je VP krijgt het druk genoeg. :)
Als het carrière acc's zijn dan gewoon een nieuwe player/manager mode op het hoogste niveau met je VP als doelman starten.

Ik zit nu ook op 45% en heb m'n VP nu maar in de verdediging gezet, keeper doe ik alleen als ik me echt ga vervelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Bijna alle acc. zijn vrij eenvoudig te halen! Een aantal zal wat langer gaan duren maar die komen ook vanzelf. Ik zit nu op 82%. Gisteren een duikkopbal gemaakt. Alleen die hakjes willen nog niet echt lukken en ook de afstandschoten van 29 meter of verder willen nog niet.

Ook al een aantal keeper acc. gehaald. Ook leuk om even mee af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Bosluis schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:01:
Bijna alle acc. zijn vrij eenvoudig te halen! Een aantal zal wat langer gaan duren maar die komen ook vanzelf. Ik zit nu op 82%. Gisteren een duikkopbal gemaakt. Alleen die hakjes willen nog niet echt lukken en ook de afstandschoten van 29 meter of verder willen nog niet.

Keeper van je tegenstander de vrije trappen laten nemen.
Die is meestal toch zo slecht erin dat ze of over vliegen of in de muur.
Vliegen ze in de muur, bal proberen te veroveren en knallen maar. Moet toegeven dat het mij ook nog niet gelukt is (heb pas 2x een kans gehad om op goal te schieten zo met mijn vp van 38%) maar vanaf 60 meter ging het niet verder dan een meter langs de goal af. Jij met je vp van 82% zou dus wat gerichter moeten kunnen schieten. (Kaarten uitzetten scheelt ook om de tegenstander lekker vaak zo vrije trappen te laten nemen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
ETM schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:47:
[...]

Vliegen ze in de muur, bal proberen te veroveren en knallen maar. Moet toegeven dat het mij ook nog niet gelukt is (heb pas 2x een kans gehad om op goal te schieten zo met mijn vp van 38%) maar vanaf 60 meter ging het niet verder dan een meter langs de goal af. Jij met je vp van 82% zou dus wat gerichter moeten kunnen schieten. (Kaarten uitzetten scheelt ook om de tegenstander lekker vaak zo vrije trappen te laten nemen O-) )
Dank je Ed voor deze tip. Ga het straks gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
van ea twitter:
The team has deployed some fixes to the FIFA 11 servers. Stability; Clubs matchmaking. Flag glitch fixed. Leader boards reset.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
ETM schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:47:
[...]

Hoe doe je dat dan?? Waar kun je dat instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

Teammanagement in fifa11 menu (heb ff geen ps3 tot beschikking dus weet niet precies waar) en dan de tegenstander die je gaat gebruiken aanpassen...daar kun je natuurlijk ook fijn een spits in de goal zetten of een verdediger in de aanval }) O-) *O*

ps. je kunt natuurlijk ook een aantal spelers maken in create a player menu en die dan echt bagger skills geven en die in het team zetten wat je gaat gebruiken als tegenstander om te levellen.. (even more }) O-) *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
LoneRanger schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 05:50:
[...]

Is toch niet zo moeilijk, "friendly" starten met een 1 sterren team tegen Real op Worldclass/legendary en je VP krijgt het druk genoeg. :)
Als het carrière acc's zijn dan gewoon een nieuwe player/manager mode op het hoogste niveau met je VP als doelman starten.

Ik zit nu ook op 45% en heb m'n VP nu maar in de verdediging gezet, keeper doe ik alleen als ik me echt ga vervelen. :P
Dan gaan we dat vanmiddag maar eens doen, zal even kijken waar ik er nog een paar makkelijke open heb staan zodat de eerste op dat niveau binnen getikt kunnen worden. Hoop alleen niet dat ik als verdediger compleet weg gespeeld word dan achterin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel tegen iemand uit je vriendenlijst, laat hem de keeper uitkomen en rammen maar.
Je kan alles halen door tegen iemand uit je lijst online te spelen.

Edit:

Het is wel zo, die gene die de andere invite krijgt alleen de punten. Ik raad daarom ook aan om korte wedstrijden te spelen ( 4 min ) en dan 2x achter elkaar te hosten en dan de andere. Zo scoor je makkelijk 20 goals. Omdat je 2 wedstrijden achter elkaar speelt, krijg je ook de acc zoals, scoor 2 wedstrijden op rij van buiten de 16, ik noem maar wat. Dit is de manier om je speler zo snel mogelijk te upgraden.
Extra tip, die gene die dus alle goals tegen krijgt, raad ik aan om telkens de bal over de zijlijn te schieten en continu de buitenspel val te doen, zodat de andere makkelijker en sneller zijn goals kan maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

afstandschoten van 29 meter of verder willen nog niet.
toevallig pas gehaald, vrije trap: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40079999

Wil nog niet echt lukken in de spits bij GOT. Verdedigen daarentegen ging best lekker moet ik zeggen. 2 x rating van 9 en iets van 10 acc gehaald waaronder paar zilveren en gouden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Zit er lekker in, je gaat online ook aardig lekker zie ik :)

Net even met een 1* team tegen Real gespeeld op wereldklasse maar om nou te zeggen dat ze vaker aan me goal komen :P Hoop zo nog wel een paar verdiensten te halen.

Mensen in voor een wedstrijdje, ik ben er tot half 8 daarna pas weer om half 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
EnzymeNL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

toevallig pas gehaald, vrije trap: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40079999

Wil nog niet echt lukken in de spits bij GOT. Verdedigen daarentegen ging best lekker moet ik zeggen. 2 x rating van 9 en iets van 10 acc gehaald waaronder paar zilveren en gouden O-)
En een paar uur later scoort hij er flink op los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ja haha mijn gebeden zijn gehoord :P

Kon het natuurlijk niet zonder de assists van Bas d:)b
Liep trouwens best wel lekker gister. Weinig last van lagg. :)

Nu weer verder trainen. 8)

lekker dan.. die hattrick telde blijkbaar niet . Sta nog maar op 2 goals :? |:(

[ Voor 20% gewijzigd door EnzymeNL op 08-10-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 12-09 10:59
Beetje kut, heb de afgelopen dagen geen FIFA kunnen spelen. Vandaag eindelijk kunnen beginnen met m'n VP te levelen. Zit al wel weer bij de club zie ik, bedankt! Ik ga straks en morgen maar even zorgen dat ik redelijke stats krijg, en dan kom ik ook weer online meedoen, heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Is er nog plaats in het FIFA 11 team? Ik vind het niks om in vreemdenteam die mij uitnodigen te spelen en ik heb te weinig vrienden met PS3 en Fifa om een vriendenteam op te richten en dit lijkt me dan de gulden middenweg. In public matches gaat iedereen teveel voor eigen succes (zoals ineens 6 aanvallers te hebben) en ik verwacht dat het in clubverband serieuzer gaat. Heb FIFA 10 niet online gespeeld dus nog geen clubervaring.

PSN id = Kluutmaran
Heb nu voortgang van 37%
Speel liefst verdedigende middenvelder of spits natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou mij graag ook weer willen aanmelden voor de club.
PSN ID = Blackeyes01
Voortgang = ~40%
Positie = Any, of middenveld,aanval.

Hoop dat ik gewoon een kans krijg bij de club, aangezien er een paar mensen zijn die het niet leuk vonden om met mij te spelen in Fifa 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Arme Enzyme, scoort aan de lopende band maar heeft er officieel 2 op zijn naam staan. :'(

@blackeyes: wat mij betreft niet iig, vond 2 kansen wel genoeg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 kansen?
Ik werd de 1e keer met een duidelijke reden uit de club gezet, namelijk de vele afstandschoten, jullie hadden me hier natuurlijk ook gewoon op kunnen wijzen, de 2e keer werd ik er zonder duidelijke reden uitgezet, ik hoorde alleen van 2 personen dat ze het niet leuk vonden, maar ze konden geen reden geven.
Maarja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten of jullie mij erbij willen hebben, als jullie dat liever niet willen, is dat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
Da's volgens mij niet waar. De tweede periode dat jij er was kwam ik ook net bij got. Kreeg toen mee dat je het daarvoor bij andere club had geprobeerd. Je vond hen alleen te serieus en kwam terug naar got. Dit is dan toch die tweede kans als ik het goed begrijp? En tijdens die periode weet ik 100% zeker dat ik iig 1x maar volgens mij meerdere malen heb gezegd dat ik me aan je afstandsschoten stoorde (kregen daar nog kleine discussie/ruzie over toen). Anderen ook en ik weet ook vrij zeker dat die dat tegen je hebben gezegd. Verder vond ik je trouwens, afgezien van die afstandsschoten, geen slechte speler. Verder maakt het mij als hgt'er niet uit, maar omdat eea volgens mij niet klopte reageer ik maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een paar leuke potjes met het duitse elftal gespeeld, tegen CPU en tegen Striptease.
Vrije trap met Schweini tegen CPU: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41131011

En een goal tegen striptease waarin Marko Marin eerst een panna uitdeelt en vervolgens voorzet op de inkoppende Klose: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41130847

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Over afstandsschoten gesproken, deze maakte ik net in de beker :)
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/41131969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hey wat een pegel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Gezien de opzet van clubs in 2011 wil ik persoonlijk geen nieuw leden meer aan nemen voor clubs.
We zitten nu al op 31 leden en dit betekend dat je steeds vaker en langer moet wachten op een competitie wedstrijd. Nu is het nog net te doen omdat veel mensen hun VP's aan het trainen zijn maar straks is het gewoon druk bij clubs. Misschien moeten we toch maar eens nadenken over een GOT 1 en GOT 2, ook al omdat ik vind dat je niet steeds nieuwe leden kan weigeren.

Graag jullie mening hier over.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:57:
Arme Enzyme, scoort aan de lopende band maar heeft er officieel 2 op zijn naam staan. :'(
ik vind het net zo vervelend als jij ;( Sta nu wel op 4 trouwens en 10 assists ( wat nou niet afleggen? :9 )

Gaan we trouwens nog verder bekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king Ray schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:47:
Gezien de opzet van clubs in 2011 wil ik persoonlijk geen nieuw leden meer aan nemen voor clubs.
We zitten nu al op 31 leden en dit betekend dat je steeds vaker en langer moet wachten op een competitie wedstrijd. Nu is het nog net te doen omdat veel mensen hun VP's aan het trainen zijn maar straks is het gewoon druk bij clubs. Misschien moeten we toch maar eens nadenken over een GOT 1 en GOT 2, ook al omdat ik vind dat je niet steeds nieuwe leden kan weigeren.

Niet dat ik er bij zit, maar ik zou ook gewoon een team 1 en team 2 maken, waarom niet :)
Maybe join ik later het team ook wel, mits het kan en het mij leuk lijkt. Op moment heb ik een eigen team en ik vind het leuk om elkaar te flamen ( flamen op sarcastische manier hoor ;) ) kan jullie moeilijk gaan flamen als ik jullie nog niet ken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
king Ray schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:47:
Misschien moeten we toch maar eens nadenken over een GOT 1 en GOT 2, ook al omdat ik vind dat je niet steeds nieuwe leden kan weigeren.

Wellicht zoeken we nu een enthousiaste gotter die Got2 wil oprichten zodat er weer aangemeld kan worden?
Ik wil best tijdelijk over dan naar die club om te helpen starten en igg te voorzien in een vrij aktieve member die wel redelijk kan/wil any'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik ben nieuw in het hele gebeuren dus oprichter lijkt me nog te vroeg. Member zal ik wel worden en ik ben zeker nu nog vrij actief (vooral overdag aangezien ik game op de huiskamer tv maar door blessure wel veel thuis ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
En weer een disconnect van de EA servers terwijl ik de any ben... ik begin er nu toch echt behoorlijk moe van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Reckoner schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:31:
En weer een disconnect van de EA servers terwijl ik de any ben... ik begin er nu toch echt behoorlijk moe van te worden.
Yep heb net met de leden van hgt weer 3x een disconnect gehad met de ea servers toen ik any was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ik moet zeggen dat ik zelf weinig last heb wbt d/c's tijdens wedstrijden, gister toevallig wel een keer als any.
Het valt wel op dat het meestal dezelfden zijn op een avond, zo was gister ro-bu het bokje en een paar dagen geleden sandeman.

Wat was die Bas trouwens in topvorm gister, dolde echt alles en iedereen die een verkeerd shirt aan had met weergaloze akties. _/-\o_
Het niveau was gister sowieso weer eens behoorlijk hoog vond ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

wat dacht je dan van die totaal overbodige maar oh zo mooie halve omhaal op de doellijn _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
EnzymeNL schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:51:
wat dacht je dan van die totaal overbodige maar oh zo mooie halve omhaal op de doellijn _O-
Erg patserig idd. :+
Kreeg je daar nog een accomplishment voor trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Echt klote idd, met fifa10 clubs kon ik het aantal disconnects over het hele jaar op 1 hand tellen...
En gisteren 2 keer in 1 avond....en ik wordt dan alleen uit de easerver gegooit psn blijf je ingelogd staan.

snap het niet want de avond ervoor heb ik nog gewoon een ranked match kunnen spelen.

btw het zoveelste topic over de crashes door ea zelf opgezet:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/20488.page

ze zijn er nog steeds round de clock meebezig zoals ze zelf zeggen.
Als dat echt zo is heeft het ea fifa team geen leven ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Wii4all op 10-10-2010 12:19 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Hmm, ik zie net dat mijn firewall status op moderate staat. Is dat de oorzaak? En hoe krijg ik die status op open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Kreeg je daar nog een accomplishment voor trouwens?
uhu iets met lenigheid ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

Wellicht zoeken we nu een enthousiaste gotter die Got2 wil oprichten zodat er weer aangemeld kan worden?
Ik wil best tijdelijk over dan naar die club om te helpen starten en igg te voorzien in een vrij aktieve member die wel redelijk kan/wil any'en. :)
Iemand zin om GOT 2 te starten ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik zou mezelf ook wel willen opgeven voor GoT2.

Ik zit nu rond de 43 % met mijn VP. Heb nog geen keeper acc. gehaald.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Inmiddels 469ste club van de wereld, gaat erg lekker. :)
Naast Bas hebben we met Enzyme inmiddels een 2e tovenaar. :P

Pac, ik heb nog even met je vp gescoord en kreeg er nog een trophy voor ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nooit last van voice problemen bij club? Wij hebben zovaak dat het geluid kraakt en je alleen maar gekraak hoort, of 2 die elkaar niet horen. Of we horen elkaar allemaal niet meer, echt heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
LoneRanger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:50:
Pac, ik heb nog even met je vp gescoord en kreeg er nog een trophy voor ook. 8)
Ik voel me gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Misbruikt ook :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Iemand zin om GOT 2 te starten ;)
Anders doe jij het weer.
Ik volg je wel, dat weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:06:
Hebben jullie nooit last van voice problemen bij club? Wij hebben zovaak dat het geluid kraakt en je alleen maar gekraak hoort, of 2 die elkaar niet horen. Of we horen elkaar allemaal niet meer, echt heel irritant!
Niemand gebruikt een mic bij ons. Vorige keer had ik wel last van kraakgeluiden en andere vreemde geluiden omdat onze tegenstander met mic's speelde. Heb toen het geluid moeten uitzetten omdat het wel een oorlogspel leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ITssME schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:21:
[...]

Niemand gebruikt een mic bij ons. Vorige keer had ik wel last van kraakgeluiden en andere vreemde geluiden omdat onze tegenstander met mic's speelde. Heb toen het geluid moeten uitzetten omdat het wel een oorlogspel leek.
Gebruiken jullie niet eens en mic? Oke, dat zou ik dus nooit accepteren. Vind dat zoiets er wel bij hoort. Maar uiteraard jullie keuze. Wij gebruiken het dus wel maar we kunnen 3 potjes doen en daarna begint het te kloten. Hoor je elkaar niet meer en kraakt het om het leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:50:

Naast Bas hebben we met Enzyme inmiddels een 2e tovenaar. :P
tovenaar?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41472485 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:30:
[...]

Gebruiken jullie niet eens en mic?
Heb je echt zo'n selectief geheugen dat je dat nu alweer vergeten bent? :P
Ik doelde niet op vrijetrappen maar meer op het dollen van de tegenstander. ;)
Die FK van Bas was wel erg mooi maar ik geniet toch net iets meer van een flitsende aanval waarbij de tegenstander ook nog wat gedold wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ah ok
Dacht ook niet dat je het over die VT had maar wou 'm gewoon even spammen :D

Nieuwe kenmerken vrijgespeeld, harde vrije trap en iets met mooie passen ofzo.

Bijna lid van de gouden schoenen brigade *O* ( nog 2 % )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
The DenMan schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:11:
Ik zou mezelf ook wel willen opgeven voor GoT2.

Ik zit nu rond de 43 % met mijn VP. Heb nog geen keeper acc. gehaald.
zet even je dm aan als je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

LoneRanger schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:35:
[...]

zet even je dm aan als je wilt ;)
Is gedaan als het goed is :)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een 39%-er geïnteresseerd om mee te doen in clubverband met GOT2.

PSN: dabb16
Pos: CDM (later miss. verdediger maar moet daar nog veel acc. voor unlocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

pfff kut ea. Scoor je een perfecte harde vt langs de muur , keeper en de extra verdediger die op de doellijn stond staat die niet bij de hoogtepunten |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Even een opmerking.

Als je tijdens een club wedstrijd een DC krijgt en je gaat vervolgens uit clubs om wat anders te doen graag eerst even fifa 11 opnieuw opstarten. Door een bug blijft de wedstrijd doorlopen en kan er geen nieuwe gestart worden. Je blijft als het ware in de wedstrijd hangen. hopelijk wordt dit er snel uitgesloopt maar tot die tijd graag even op letten ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:51:
Hier een 39%-er geïnteresseerd om mee te doen in clubverband met GOT2.

PSN: dabb16
Pos: CDM (later miss. verdediger maar moet daar nog veel acc. voor unlocken)
Heb jij geen zin om zoiets zelf op te starten?
Er zijn genoeg gasten die willen joinen.
Uiteraard kan je ook gebruik blijven maken van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
theKruid schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:43:
[...]

Heb jij geen zin om zoiets zelf op te starten?
Er zijn genoeg gasten die willen joinen.
Uiteraard kan je ook gebruik blijven maken van dit forum.
Er is al iemand gevraag om een GOT 2 te gaan starten.
Even afwachten nog. Nieuwe aanmelding zullen we doorstromen naar GOT 2 omdat met 30 leden GOT 1 vol zit.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:51:
[...]

Er is al iemand gevraag om een GOT 2 te gaan starten.
Even afwachten nog. Nieuwe aanmelding zullen we doorstromen naar GOT 2 omdat met 30 leden GOT 1 vol zit.
Ah okee.
Ik bemoei me weer met dingen waar ik beter vanaf kan blijven.

Maar misschien wil blink wel CM worden.
Dat gaat mij ook goed af, dus dat betekend dat iedereen dat wel moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

teamgenoten!

Persoonlijk speel ik ook liever op het middenveld dan in de aanval. Natuurlijk zal ik in de spits staan als dat nodig is maar ik heb het gevoel dat ik op het middenveld beter tot mijn recht komt.

Omdat ik Maffia heb geleend van iemand die 'm wil verkopen richt ik even mijn aandacht op die game. Daarna zal ik weer verder gaan met het kweken van mijn VP en sluit ik me weer bij jullie aan. Is een kwestie van weekjes.

Tot snel!

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Zo lang zul je niet bezig zijn met Mafia 2 hoor :P
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste