G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Wat is er mis met extra spelers inpassen? Het lijkt me makkelijker nieuwe spelers inpassen in een systeem dan met nieuwe spelers een systeem op te zetten. Vind je het gek dat het niet fijn spelen is als iedereen nieuw is met elkaar en je al blij moet zijn als er iemand online is. Zeer moeilijk ook om zo mensen aan te spreken op hun gedrag in het veld want sancties van niet meespelen kunnen dan niet gegeven worden. Het heeft tijd nodig om ingespeeld te raken maar met 11 club mensen tegelijk wordt dit alleen maar leuker lijkt mij. Jullie noemen het vol maar gezien er geen mensen op de bank plaats hoeven te nemen is dit meer een excuus om mensen te weigeren. De meningen van ga recruiten vind ik ook niet op zijn plaats. Waarom is dit een GoT club? Omdat het allemaal mensen van dit forum zijn die samen spelen en hier ook sarcastisch, ironisch, vragend en alles kunnen reageren op elkaar. Als je gewoon gaat recruiten is het een normale club en als ik daar zin in had had ik wel bij betere clubs kunnen gaan spelen.
Maar zoveel moeite heb ik er niet voor over om tegen 'een gevestigde orde' in te moeten gaan.
It's easier to reject then to adapt. (quote van mezelf
Ze krijg je meer balans binnen de GOT clubs. Alleen zal het verdomd lastig worden om een verdeling te maken. Iedereen heeft zo wel zijn persoonlijke voorkeuren. Ik zelf ben in het verleden al een slechte formateur gebleken maar als iemand zich geroepen voelt
Ben ik nog wel benieuwd hoe de andere er over denken.
hand in hand
Misschien moet het iemand van buitenaf zijn die er objectief instaat....king Ray schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:07:
Als ik nu naar de leden kijkt van zowel GOT1 als GOT 2 dan kom ik nu op krap 20 leden die met regelmaat spelen. Herverdelen naar 2 keer 10 (actieve leden) zou de meest eerlijke optie zijn gezien het open karakter. Deze kunnen dan aangevuld worden met de leden die aangeven af en toe eens mee te doen.
Ze krijg je meer balans binnen de GOT clubs. Alleen zal het verdomd lastig worden om een verdeling te maken. Iedereen heeft zo wel zijn persoonlijke voorkeuren. Ik zelf ben in het verleden al een slechte formateur gebleken maar als iemand zich geroepen voelt
Ben ik nog wel benieuwd hoe de andere er over denken.
Hammernl of (de beste optie in mijn ogen) aslanboy/striptease!
Speel je nog veel dan of heb je al ge-reject?Kluutmaran schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:02:
It's easier to reject then to adapt. (quote van mezelf)
Only fools are enslaved by time and space.
Misschien dat we om de paar weken van club kunnen wisselen? Paar mensen van GOT1 naar GOT2 en andersom. Beetje mengen, kijken of er dan een mooie mix kan ontstaan. En dan weer na een paar weken wisselen, zodat je uiteindelijk met iedereen speelt. Voordeel is dat de vele actieve leden van GOT1 nu de paar actieve van GOT2 aanvullen, maar een nadeel is dat de routine een beetje wegraakt en dat je niet altijd met je 'favoriete' personen speelt. Wellicht is het een interessant proefballonnetje.
En what's up met de facepalm?
Ik sluit me graag aan bij de woorden van Kluutmaran 4 posts naar boven. Door de beperkte aanwezigheid van medespelers en als ze er zijn steeds anderen, is het moeilijk een systeem te krijgen in het spel, ingespeeld te raken op elkaar en dat soort zaken.
Ik snap best dat de GoT1'ers graag samen blijven spelen, maar zonder de hulp van een paar van hen zal GoT2 nooit echt iets worden, en dat zou jammer zijn.

PSN ID: Enzyme-NL
Is lastig dit. Als je het goed wilt splitsen dan moet je kijken naar wie nu de meeste wedstrijden hebben gespeeld in GOT 1 bijvoorbeeld de 10 met de meeste wedstrijden en deze opsplitsen. Maar dat gaat nooit lukken omdat juist die 10 lekker met elkaar spelen en vaak met elkaar spelen. Ik zie zo snel geen andere oplossing dan dat wat GTA heeft gedaan dus een vaste club maken en dan eventueel een 2e vp levelen.
[ Voor 81% gewijzigd door Bosluis op 10-12-2010 08:18 ]
We hebben ruim van te voren aangegeven wie er mee gingen naar Fifa11.
Er waren heel weinig mensen die de club wilde starten en of organiseren.
Daarom hebben Ray mbv Ro en mijn persoontje dit opgepakt.
Op een gegeven moment is de club vol gelopen en is er een 2e begonnen.
Zo is het en niet anders.
Ik zit echt niet op een herverdeling te wachten.
Ik ben het gezeik met HGT net vergeten en dan beginnen we weer opnieuw?
Dat is mijn mening.
Aan Hammer en Aslan de eerPosse9 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:20:
[...]
Misschien moet het iemand van buitenaf zijn die er objectief instaat....
Hammernl of (de beste optie in mijn ogen) aslanboy/striptease!
hand in hand
Jammer idd. van GOT2 dat is nu een rest spelers die vaak net te weinig hebben om online te spelen.
Als we het weer gaan verdelen krijg je weer problemen je logt in en je ziet dat het andere team aan het ballen is teerwijl er niemand van jouw team online is das wel minder.
Had EA die dressing rooms er nou maar in gehouden dan hadden we dit gezeik nooit gehad.
Burp
Ik zit bij GOT1, heb weinig games op mijn naam maar wens daar binnenkort verandering in te brengen. DSL wordt binnenkort aangesloten en ik probeer mijn VP een beetje op te poetsen want ik vind het maar een prutser.
Alhoewel ik ook aardig wat partijtje heb meegedaan bij GOT1 (fifa10 vooral) zal het weer wennen zijn als ik mee ga doen. Het is sowieso de vraag hoe hoog het niveau is en of ik wel mee kan doen. Wat wel leuk is van deze setup in 11 is dat iedereen gedwongen wordt in dezelfde game te gaan zitten, waardoor ik dus vaker op het middenveld kan spelen ipv in de spits.
Het liefst speel ik met de mensen die ik ken, hell, zelfs binnen de groep mensen die ik ken speel ik liever/makkelijker met de ene dan met de andere. Ik snap dat het verdelen van de maatjes over 2 teams dus niet leuk is. Je kan dan gewoon niet meer voetballen samen met de knakkers met wie je al jaren speelt, dat is gewoon niet leuk.
Als de poppetjes eerlijk verdeelt worden en ik speel nog met 50% van mijn maatjes dan ga ik daar zeker niet moelijk over doen, alhoewel het natuurlijk wel jammer is.
PSN ID: Aapzak
Het is alleen het onbekende waar de meesten tegenop zien heb ik het idee.
Nu loopt eindelijk lekker bij GOT 1, mensen blijven op hun positie, er word goed samen gespeeld, winnen veel en dan moet je ineens opsplitsen en kan je eigenlijk weer vanaf 0 beginnen

Een soort nieuwe "HGT" is dan misschien een oplossing voor degene die dit totaal niet zien zitten?
Ik weet niet hoe Sandeman, Chilly, Its, Mety en Jurgen bijv hierover denken maar die zijn ook wel vrij actief en hebben veel meegespeeld.
Misschien dat zij GOT 2 willen helpen?
is maar een suggestie dus laat die fakkels en hooivorken nog maar even in de kast aub

Stel dat GOT1 dan opeens helemaal niet meer loopt en dat daardoor mensen afhaken.
Kan je weer opnieuw beginnen, omdat mensen dan weer willen overstappen naar GOT2.
Daarnaast zullen ook mensen weer een eigen club gaan maken en valt heel deze ploeg uit elkaar.
Het is echt klote voor GOT2, maar ze moeten echt zichzelf even redden.
Het is wat Pac ook zegt, misschien handig om wat forums te bezoeken, of gewoon na een wedstrijd een PB sturen naar de tegenpartij.
Ik zie echt niet op tegen het "onbekende", juist omdat we dit al eerder mee hebben gemaakt.
Verwijderd
Als ik de stats van GOT2 bekijk ziet het mij eruit dat hier ook goed gespeeld wordt, dus geen probleem voor mij.
Alleszins zou ik degene die niet meer actief zijn uit GOT1 verwijderen en dan eens kijken wat overblijft.
Het begint overigens wel te kriebelen. Heb wel weer zin in online matches. Zolang de GOT regels gehanteerd worden: 1x raken, met respect met elkaar omgaan, etc.
Ik zie niet in waarom dat bij 2 niet zou kunnen. Ik zal de GOT1 spelers wel missen, dat wel.
Die keren dat je speelt ben je wel vaak de beste any die we hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:29:
Ik kan normaal maar 1 à 2 keer per week spelen, dus wil wel plaatsmaken bij GOT1 en overstappen naar GOT2.
Als ik de stats van GOT2 bekijk ziet het mij eruit dat hier ook goed gespeeld wordt, dus geen probleem voor mij.
Alleszins zou ik degene die niet meer actief zijn uit GOT1 verwijderen en dan eens kijken wat overblijft.
Ik heb al aangegeven hoe ik ertegenaan kijk, ik zie liever gesloten deuren dan een opsplitsing. Als RW (die liever een opsplitsing heeft) daardoor weg gaat bij ons, vind ik het ook weer k*t.
@RW
Ik weet niet hoe serieus je hiermee bezig bent, maar ik denk dat als er voor een opsplitsing gekozen zou worden jij toch wel de beste formateur zal zijn? Iemand van buitenaf vragen is in mijn ogen een geweldige fout.
En daar heb je volledig gelijk in. Als er dan uiteindelijk na een opsplitsing toch nog een '2de HGT' ontstaat doordat het niet leuk wordt gevonden, dan zit je toch weer met hetzelfde probleem.quote: BosAls je het goed wilt splitsen dan moet je kijken naar wie nu de meeste wedstrijden hebben gespeeld in GOT 1 bijvoorbeeld de 10 met de meeste wedstrijden en deze opsplitsen. Maar dat gaat nooit lukken omdat juist die 10 lekker met elkaar spelen en vaak met elkaar spelen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Striptease schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Kan iemand het kort samenvatten waar het over gaat. Ik zie Posse een heel boek schrijven op een forum, waar gaat dit heen ?

Kruid je snapt zelf toch ook wel dat dit geen oplossing is voor GOT 2? Ze hebben het geprobeerd maar het lukt niet. Wat je eerder zei met gewoon een herverdeling is natuurlijk onzin. Jullie hebben bewust gekozen om de oude garde bij elkaar te houden, dus GOT 2 was vanaf het begin al gedoemd om te mislukken. Ze kunnen toch niet in 1x een blik actieve spelers opentrekken. Kijk even naar jullie stats en die van hun. Er zijn al 5 spelers van jullie die meer hebben gespeeld dan hun speler met de meest wedstrijden. Got 2 heeft 2 spelers met 100+, jullie 12, waarvan de meeste zelfs 200+ en bas zelfs 400+.theKruid schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:12:
Een herverdeling heeft geen zin.
Stel dat GOT1 dan opeens helemaal niet meer loopt en dat daardoor mensen afhaken.
Kan je weer opnieuw beginnen, omdat mensen dan weer willen overstappen naar GOT2.
Daarnaast zullen ook mensen weer een eigen club gaan maken en valt heel deze ploeg uit elkaar.
Het is echt klote voor GOT2, maar ze moeten echt zichzelf even redden.
Het is wat Pac ook zegt, misschien handig om wat forums te bezoeken, of gewoon na een wedstrijd een PB sturen naar de tegenpartij.
Ik zie echt niet op tegen het "onbekende", juist omdat we dit al eerder mee hebben gemaakt.
Als ik jou dan even aan mag halen wat je ooit 'ns tegen mij zei toen wij HGT hadden opgericht: het waren mensen die je niet kenden, we hadden de actieve kern weggehaald en zo had je er geen zin meer in, net zoals de rest. Dat van GOT 2 hier is 10x zo erg. Jullie hadden toen frits, rw, king, jijzelf, robu, pacino, its, jurgen, sandeman, fr1tsie, metyhiels en weet ik veel wie nog meer. Maar toen vond je het al niet meer leuk omdat het jongens waren die je minder goed kende en er waren actieve leden weggegaan.
Nou zeg ik niet dat jullie moeten herverdelen, maar wees dan ook eerlijk. Zeg dan dat je geen open club bent en dat je in principe geen band meer hebt met GOT 2, of het moet zoiets zijn als 2e vp's. Daar zijn wij dan wel tenminste eerlijk in geweest. Jullie houden nu de schijn op van een open club, maar mensen doorsturen naar een ander forum en GOT 2 aan hun lot overlaten.... Daar is toch helemaal niks open meer aan????
omdat Got1 vol zit kom je gewoon in Got 2 terecht.
zo open als wat dus.
Dat er bij Got 2 veel minder wedstrijden zouden worden gespeeld had ik in eerste instantie niet verwacht. Er was een hoop nieuwe aanwas. Als je daar een stuk of 4/5 hele actieve leden bij hebt zitten dan zit de club gebeiteld. Er zijn trouwens nog best veel wedstrijden gespeeld want Got2 is een stuk later dan Got1 opgezet.Jammer genoeg kunnen we de statistieken op dit moment niet meer zien van gespeelde wedstrijden.
[ Voor 67% gewijzigd door Wii4all op 10-12-2010 16:12 ]
Burp
Jij weet dat ze andere forums hebben bezocht en PBs hebben gestuurd?Posse9 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:54:
[...]
Kruid je snapt zelf toch ook wel dat dit geen oplossing is voor GOT 2? Ze hebben het geprobeerd maar het lukt niet.
Das niet waar. We hebben nog voor Fifa 11 uit was gevraagd wie er mee wilden doen met GOT in fifa 11. Daar waren maar weinig reacties op. Op een gegeven moment is het hard gegaan en toen bleek dat je maar met 11 spelers tegelijk kon spelen, is er een stop gekomen en GOT2 opgericht. Het is een beetje wie het eerst komt, wie het eerst maalt geworden.Jullie hebben bewust gekozen om de oude garde bij elkaar te houden, dus GOT 2 was vanaf het begin al gedoemd om te mislukken
Is toch ook zo? Wij speelden elke avond met elkaar. Pac en Meth enzo kwamen er net bij en dan moet je gewoon elkaar nog leren kennen. Beetje dollen op de chat verdwijnt dan en dat hoort er ook bij. Heb ik het niet eens over het spel.Als ik jou dan even aan mag halen wat je ooit 'ns tegen mij zei toen wij HGT hadden opgericht: het waren mensen die je niet kenden, we hadden de actieve kern weggehaald en zo had je er geen zin meer in, net zoals de rest. Dat van GOT 2 hier is 10x zo erg. Jullie hadden toen frits, rw, king, jijzelf, robu, pacino, its, jurgen, sandeman, fr1tsie, metyhiels en weet ik veel wie nog meer. Maar toen vond je het al niet meer leuk omdat het jongens waren die je minder goed kende en er waren actieve leden weggegaan.
Wij zijn in het begin open geweest, totdat hij vol zat. Echt iedereen was welkom. En we hebben met GOT2 net zo'n band als met HGT. 3 aparte clubs, maar op dit forum zijn we 1. Zo zie ik het.Nou zeg ik niet dat jullie moeten herverdelen, maar wees dan ook eerlijk. Zeg dan dat je geen open club bent en dat je in principe geen band meer hebt met GOT 2, of het moet zoiets zijn als 2e vp's. Daar zijn wij dan wel tenminste eerlijk in geweest. Jullie houden nu de schijn op van een open club, maar mensen doorsturen naar een ander forum en GOT 2 aan hun lot overlaten.... Daar is toch helemaal niks open meer aan????
Stel nou hè, GOT 2 is het nu zo zat dat tijdens de zoveelste oproep tot herverdeling nog steeds niemand gehoor geeft, dat ze besluiten de boel maar op te doeken en een andere tijdsbesteding zoeken. Wat doe je dan? Spelers in GOT 1 opnemen? Vast niet. Oftewel GOT 1 is pot en potdicht. Niks mis mee, maar had dan vanaf het 1e moment toen je zag dat er maar 1 gameroom was gezegd dat GOT 1 verder ging als gesloten club, had de beginpost aangepast en het in beheer gegeven aan alle GOT 2'ers. Nu doen jullie alsof hier een open club is, maar de werkelijkheid is dat er hier 2 gesloten clubs zijn en 1 ten dode opgeschreven. Verplaats je nou eens even een keertje in GOT 2 en als dat niet lukt ga er eens 2 weken spelen. Kijken of je dat dan nog steeds zegt. Ik denk het niet eigenlijk... Anders verklaar ik hierbij GTA ook open, maar er komt niemand meer bijWii4all schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:04:
Posse iedereen die kan wil kan GOT joinen
omdat Got1 vol zit kom je gewoon in Got 2 terecht.
zo open als wat dus.
En kruid ik bedoel dit niet raar ofzo hoor, maar kijk aub verder dan je neus lang is. Jullie hadden teveel spelers en hebben GOT 2 opgericht. Zoals ik eerder al zei, dit was iemand die er in 2010 ook bij was en ik heb hem serieus waar nooit zien spelen. Het oude groepje is lekker bij elkaar gebleven. Als je GOT 2 ook maar enige kans had willen geven had dan tenminste 3 of 4 spelers (ik doe een willekeurige gooi) zoals RW, bas, ed en frits ofzo erheen gestuurd. Dan hadden jullie tenminste jullie best gedaan om ook echt een 2e club erbij te doen. Volgens mij hou je jezelf een beetje voor de gek als je je nergens bewust van bent. Jullie hebben gekozen voor de manier die voor jullie het leukste was, maar voor got 2 compleet kansloos. Niks mis mee, maar hou de schijn dan niet op.
omdat er 3 of 4 piepen. Sorry hoor maar dan kunnen we beter wat inactieven van GoT1 verwijderen en hun toevoegen.
En Posse even op je laatste zin antwoord geven
"Jullie hebben gekozen voor de manier die voor jullie het leukste was, maar voor got 2 compleet kansloos. Niks mis mee, maar hou de schijn dan niet op."
Er is gekozen voor GoT2 omdat 1 volzat, niet omdat we graag met z'n allen in 1 zaten.
Is er te weinig activiteit bij 2 ligt dat toch aan de leden van 2 niet aan die van 1.
offtopic: frits die facepalm was bedoeld voor je slappe gel*l gisteravond
[ Voor 6% gewijzigd door ETM op 10-12-2010 16:44 ]
Ed, nou kijk jij ook al niet langer dan je neus lang is. Je zegt nu tegen blackeyes, kluutmaran en nog 1 of 2 misschien, ga maar weg we moeten je niet. Zij kunnen nu niet spelen omdat ze met een paar inactieven zitten. Zij kunnen hun medespelers toch niet dwingen tot clubs? Ik vind wat jij zegt wel héééééél goedkoop. Zij doen hun best, alleen hun medespelers niet.ETM schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:43:
Geen herverdeling. Voor mij niet, voor Bas niet voor heel GoT niet.
omdat er 3 of 4 piepen. Sorry hoor maar dan kunnen we beter wat inactieven van GoT1 verwijderen en hun toevoegen.
"Jullie hebben gekozen voor de manier die voor jullie het leukste was, maar voor got 2 compleet kansloos. Niks mis mee, maar hou de schijn dan niet op."
Er is gekozen voor GoT2 omdat 1 volzat, niet omdat we graag met z'n allen in 1 zaten.
Is er te weinig activiteit bij 2 ligt dat toch aan de leden van 2 niet aan die van 1.
En de oplossing van jou snap ik al helemaal voor geen meter.......
Inactieven verwijderen en bij hun toevoegen??? Dan krijg je toch nog meer inactieven of ben ik nou gek? Aub verplaats je nou eens in kluutmaran. Hij wil clubs en alleen blackeyes wil met hem meedoen. GOT 1 speelt de hele avond lang clubs met 7 man tegelijk. Beide claimen open clubs te zijn. Nou lekker is dat voor GOT 2 zeg.....
Volgens mij zijn er 2 simpele voor de hand liggende oplossingen:
- GOT 1 gaat net als wij verder als een gesloten club met invites only. Zeg maar GTA II. GOT 2 wordt gewoon GoT United en mensen als RW die een open club willen gaan bij GOT ballen. Wie dat niet wil gaat (als dat mag) naar GTA II.
- GOT 1 en GOT 2 halen de bezem door hun selectie. Ik keek net bij jullie selectie en je knikkert iedereen t/m bijv. Salvex eruit. Dan heb je nog ruim 10 spelers over bij GOT 1. GOT 2 vraagt welke spelers actief mee willen spelen. Zullen er op z'n hoogst 5 zijn. Verdeel je in 2en. Mijn part doe je je opruimingsbeleid dat je er 20 overhebt en je geeft allebei 10. Gevolg: 2 open clubs zoals jullie claimen te zijn.
Eventueel is een 3e oplossing nog: knikker alle spelers met <20 wedstrijden eruit en gooi alles in 1 club.
Dit wil ik ook nog even benadrukken. Frits, kruid en nu ook Ed geven het dus terecht aan, GOT 2 is ontstaan nadat GOT 1 vol dreigde te lopen. Dit kwam natuurlijk ook mede doordat meerdere rooms in fifa 11 waren verdwenen. Het beeld dat nu wordt geschetst van alle GOT 1 bij elkaar en gesloten zijn vind ik dus absoluut niet kloppen. GOT 2 is in goed overleg opgestart en dit leek ons de beste oplossing. Als nu later blijkt dat het niet werkt door vele inactieve leden is erg vervelend natuurlijk. Het is ook logisch dat er dus nu vanuit de GOT 1 kern zoveel weerstand is, dit is dus zeker niet bewust maar is zo ontstaan.ETM schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:43:
Geen herverdeling. Voor mij niet, voor Bas niet voor heel GoT niet.
hand in hand
Dat lijkt mij het beste.Posse9 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:51:
[...]
Eventueel is een 3e oplossing nog: knikker alle spelers met <20 wedstrijden eruit en gooi alles in 1 club.
Dit is dus hetzelfde als wat jij zegt Posse9omdat er 3 of 4 piepen. Sorry hoor maar dan kunnen we beter wat inactieven van GoT1 verwijderen en hun toevoegen.
Zoals ik in het eerste betoog al aanhaalde dat je er beter 1 club van kunt maken waarbij originele GoT1 spelers voorrang krijgen bij overbezetting en daarna actieve spelers voorrang op inactieve. Het leukste vind ik met 10 menselijke medespelers spelen en dan maakt het mij vrij weinig uit of ik linksback of rechtsbuiten moet staan, back is dan nog altijd leuker dan met 3 menselijke medespelers voetballen. (wil wel even aangeven dat je mij niet als keeper WILT hebben
hand in hand
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
2 centPosse9 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:51:
[...]
Ed, nou kijk jij ook al niet langer dan je neus lang is. Je zegt nu tegen blackeyes, kluutmaran en nog 1 of 2 misschien, ga maar weg we moeten je niet.
Nee, dat zeg ik niet
Zij kunnen nu niet spelen omdat ze met een paar inactieven zitten. Zij kunnen hun medespelers toch niet dwingen tot clubs? Ik vind wat jij zegt wel héééééél goedkoop.
Don't push it, jullie konden "ons" ook niet dwingen tot beter spelen, toch verkozen jullie een eigen club. Maar deze kant wil ik niet opgaan want die discussie is er al geweest.
Zij doen hun best, alleen hun medespelers niet.
En de oplossing van jou snap ik al helemaal voor geen meter.......
Inactieven verwijderen en bij hun toevoegen???
Ja, inactieven van 1 verwijderen en actieven van 2 naar 1. Wat got 2 dan wordt ...de inactieven van 2 malen er nu al niet om dat ze niet spelen
Dan krijg je toch nog meer inactieven of ben ik nou gek? Aub verplaats je nou eens in kluutmaran. Hij wil clubs en alleen blackeyes wil met hem meedoen. GOT 1 speelt de hele avond lang clubs met 7 man tegelijk. Beide claimen open clubs te zijn. Nou lekker is dat voor GOT 2 zeg.....
Mijn oplosing zorgt ervoor dat ze kunnen spelen
Oplossingen van je verwijderd want die vervallen bij mij
Ik vind het zelf wél lastig om te oordelen over de situatie van een andere club als ik er niet bij zit, dus ik kan weinig zeggen over de situatie van GOT2. Ligt het echt aan de leden die gewoon geen FIFA spelen, of vinden ze de clubgenoten egotrippers oid. Ik ga er dan ook niet te veel over zeggen, behalve dat er best wel alternatieven zijn waar wij als GOT1 zijnde bij gespaard worden.
Als ik nu de tijd had gehad om veel te spelen dan was ik graag eens gaan kijken bij GOT2.
Ik heb je post niet helemaal goed gelezen zie ik, want ik dacht dat je alleen wat inactieven naar got 2 wilde sturen en ze daarmee tevreden stellen. Had niet gezien dat actieven jullie kant op mochten komen. Zoals je ziet had ik dat idee ook aangedragen in mijn reactie op jou, dus ik heb er echt overheen gelezen. Dus dat neem ik dan ook terug. Over dat eigen club gebeuren snap ik niet helemaal, maar wij waren daar i.i.g. wel eerlijk in dat we om kwalitatieve redenen gewoon met dezelfde jongens wilden spelen. Ik bespeur dat nu ook bij GOT 1 dus ik zou zeggen, geef GOT 2 duidelijkheid, dan weet iedereen waar hij aan toe is. Succes met jullie keuze! Ik zie wel wat eruit komt en dan hebben we het erbij GTA wel over of we nog een 2e vp op gaan trainen.
4 cent
king Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:16:
Ik verwacht nu zo een goed verhaal/voorstel van RW
Dat was 15 oktober, kun je nagaan hoe goed ik de toekomst kan voorspellen.Ook om Got2 actief te krijgen/houden is het mss wel nuttig of zelfs noodzakelijk om wat van de "harde kern" over te hevelen.
Dat hoeft niet definitief, kan ook gewoon tijdelijk afhankelijk van hoe dingen gaan lopen.
Denk er maar eens over na.
Is er bij HGT geen ruimte? Ik bedoel Bas, Ed en Ter zijn weg gegaan.
Als jullie nu eens 2 of 3 actieve goede spelers van GOT 1 overnemen
kunnen er weer 2 of 3 van GOT 2 naar GOT 1, zo blijven we lekker bezig
En idd RW jij had het allemaal weer goed zijn aankomen.
hand in hand
Vergroot dat niet juist het probleem? Dan raakt GoT 2 nog leger...king Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:34:
Even heel wat anders, misschien wel een optie 4.
Is er bij HGT geen ruimte? Ik bedoel Bas, Ed en Ter zijn weg gegaan.
Als jullie nu eens 2 of 3 actieve goede spelers van GOT 1 overnemen
kunnen er weer 2 of 3 van GOT 2 naar GOT 1, zo blijven we lekker bezig
En idd RW jij had het allemaal weer goed zijn aankomen.
Dan zou je het andersom moeten doen: Aslanboy naar GoT 2, hebben die er weer een actieve speler bij en zijn wij ook eindelijk van hem verlost.
PSN: Bravia87
Het was meer een vraag of er ruimte bij jullie wasBob87 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:02:
[...]
Vergroot dat niet juist het probleem? Dan raakt GoT 2 nog leger...
Dan zou je het andersom moeten doen: Aslanboy naar GoT 2, hebben die er weer een actieve speler bij en zijn wij ook eindelijk van hem verlost.
Aslan naar GOT 2? Hmm dat zou een mooie zijn. Iedereen weet dat Alsan onze beste speler van allemaal is, dan zullen er wel meer volgen richting GOT 2 en is het probleem opgelost.
De sleutel ligt dus bij Aslan
hand in hand
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Maar over de vraag of er ruimte is:
Alleen een keeper en in principe een middenvelder.
Nu het vertrek van aslan aanstaande is ook nog een reserve-any natuurlijk. Deze keer wel eentje die kan voetballen.
Onze reserve-any is iemand genaamd Bravia87. Dat behoeft verder geen uitleg. Dan hebben we nog Arjan1979 maar die is er nooit meer. Onze beste any genaamd Posse9 is onmisbaar op linksbuiten.Striptease schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:21:
Grappig dat jullie vaste any niet kan voetballen volgens jou. Leg dat maar eens even uit.
Nee, dan doeken we GOT2 op.Bob87 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:02:
[...]
Vergroot dat niet juist het probleem? Dan raakt GoT 2 nog leger...
hand in hand
Goeie vraag. Normaal had ie allang het eea weggemodking Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:37:
Waar is Arjan? Dan is er toch nog een plekje vrij
Er is best wel een plekje of zelfs twee vrij, de vraag is alleen wie die plekjes in moeten nemen.king Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:37:
Waar is Arjan? Dan is er toch nog een plekje vrij
Dus, wie kan er goed keepen?
PSN: Bravia87
Kruid, die gooit met water op de spits als hij op het doel afgaatBob87 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:42:
[...]
Er is best wel een plekje of zelfs twee vrij, de vraag is alleen wie die plekjes in moeten nemen.
Dus, wie kan er goed keepen?
Een onmisbare schakel in ieder teamtheKruid schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:49:
Ik ben middenvelder/in de weg loper, met neiging tot waterdrager en box to box player.
hand in hand
Ik ben degene die altijd de RS positie inpikt (als ik te laat ben, de LS is af en toe ook goed), dan langs de lijn gaat lopen en de bal verspeelt en 2 dcs per wedstrijd krijg:)
Metyhiels!slico schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:59:
Doen we aan profielbeschrijvingen? Dan de mijne:\
Ik ben degene die altijd de RS positie inpikt (als ik te laat ben, de LS is af en toe ook goed), dan langs de lijn gaat lopen en de bal verspeelt en 2 dcs per wedstrijd krijg:)
Wat heb ik gewonnen?
Net deden trouwens de EA-servers het niet bij me. Ligt dat aan mij of hebben meer er last van?
[ Voor 56% gewijzigd door slico op 10-12-2010 20:09 ]
Wat voor middenvelder moet dat dan wezen. CAM, CM, CVM, LM of RM?Posse9 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:13:
Dus er is nog hoop voor GTA
Maar over de vraag of er ruimte is:
Alleen een keeper en in principe een middenvelder.
Nu het vertrek van aslan aanstaande is ook nog een reserve-any natuurlijk. Deze keer wel eentje die kan voetballen.
GOT 1 is een open club en daardoor vol gelopen.
GOT 2 is een poging om de GOT gedachte door te zetten, helaas was er niet genoeg animo.
mogelijke oplossing is plaats maken bij GOT 1 door inactieve spelers te verwijderen en de actieve spelers van GOT 2 toe te voegen. Kan alleen als alle actieve GOT 2 spelers in GOT 1 passen na het verwijderen van de inactieve GOT 1 spelers. Als dit past lijkt mij dit de mooiste oplossing.
Als het niet past wil ik wel naar GOT 2 (komt nog wel een voorwaarde) en aangezien Chilly mij overal volgt komen er dan 2 actieve spelers bij. Voorwaarde: mijn plek en de plek van Chilly bij GOT 1 worden gereserveerd gehouden waardoor nieuwe spelers dus naar GOT 2 moeten en wij eventueel terug kunnen, dat laatste is trouwens niet mij doel.
Dus wie wil ff rekenen zodat ik weet bij welke club ik mag ballen (ik heb van huis uit vandaag toestemming om na de voice (23.45) te ballen)
Is dit iets om mee te beginnen?
hand in hand
GOT 2 wordt kampioenking Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 23:19:
Ik waardeer erg het gebaar van Jurgen, Sandeman en Chilly en eventueel Aapzak en Aslan om al dan niet tijdelijk GOT 2 te komen versterken. Misschien moeten we dit gewoon gaan proberen. Verder ben ik ook een voorstander om de niet actieve leden van GOT 1 en GOT 2 te verwijderen, dit om een beter overzicht te krijgen maar ook om te kijken waar er straks ruimte ontstaat en misschien inderdaad wel een samenvoeging. Mocht nu blijken dat GOT 2 nog steeds niet goed draait ben ik ook wel bereid om al dan niet tijdelijk over te stappen. Nieuwe leden zijn altijd nog gewoon welkom.
Edit: Laat maar, op me andere PC wel (!?). Nieuwere Internet browser denk ik.
[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 11-12-2010 15:12 ]
ik moest lachen
Dan nu het punt "niet aktieve leden".king Ray schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 23:19:
Ik waardeer erg het gebaar van Jurgen, Sandeman en Chilly en eventueel Aapzak en Aslan om al dan niet tijdelijk GOT 2 te komen versterken. Misschien moeten we dit gewoon gaan proberen. Verder ben ik ook een voorstander om de niet actieve leden van GOT 1 en GOT 2 te verwijderen, dit om een beter overzicht te krijgen maar ook om te kijken waar er straks ruimte ontstaat en misschien inderdaad wel een samenvoeging. Mocht nu blijken dat GOT 2 nog steeds niet goed draait ben ik ook wel bereid om al dan niet tijdelijk over te stappen. Nieuwe leden zijn altijd nog gewoon welkom.
Wie behoren daar toe?
GOT 1:theKruid schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:46:
[...]
Dan nu het punt "niet aktieve leden".
Wie behoren daar toe?
SALVEX
BRTK76
CaponeRL
Myst_NL
TheHansID
ejheeres
MGFlexican
Jorco
M-opensource
Buster_NL
Bokito-de-aap
GOT2:
Hugless
dennusz
quly
majoh_nl
Oxigeon
dolfijn32
salmiakpop
dabb16
Tritime
marcelhoffs
McDaBom
The_Bakkert
CLUZONA
Op basis van de statistieken zijn dit de meest inactieve leden.
Misschien kunnen ze even aangeven of ze nog denken te gaan spelen.
Bij geen reactie zou ik ze er gewoon zetten. De deur staat dan altijd weer open
bij GOT 2 als ze later toch wel weer willen gaan spelen.
Aapzak en Micky Knarren heb ik uit de lijst gehaald omdat die hebben aangegeven wel weer te gaan spelen.
hand in hand
verder zou het natuurlijk wel zuur zijn als ik dadelijk wel meer potjes wil doen (mijn VP is sinds gisteren 46%) en ik in een dood team zit. In dat opzicht snap ik Sandeman goed, een team een kans geven is mooi maar als de consequentie is dat je later zonder club zit is dat wel een beetje jammer
edit: haha, onze posts kruizen elkaar
[ Voor 5% gewijzigd door Aapzak op 11-12-2010 11:05 ]
vast al eens geopperd:
is het niet mogelijk om een bep. dag van de week af te spreken als standaard speelmoment en dan gewoon te kijken wie er zijn en gewoon een paar potjes te spelen. (lets say woensdag, na 20:30 oid.)
Alles bij het oude laten. Waarom? Er komen steeds meer mensen met een PS3, naar mate deze goedkoper en o.a. daardoor populairder wordt. In de 2009 waren we met een leuke groep waarvan nu de meeste in GTU1 zitten, GTU2 komt echt vanzelf ook vol met genoeg actieve spelers, en je zal zelfs zien dat we in 2011 zelfs een GTU3 krijgen of bijvoorbeeld 'een tweede HGT'. In het begin van GTU waren er soms avonden ook maar 3 of 4 spelers, later werd dit meer en is zelfs HGT eruit ontstaan.
Wat misschien wel nodig is, is om mensen die enige tijd zowel in FIFA 11 als hier niet meer actief zijn te verwijderen. Voor het verwijderen kan er altijd nog een DM of een mededeling hier gedaan worden, om niemand voor het hoofd te stoten.
Er zijn echter ook nog Tweakers die actief FIFA 11 spelen, maar het bestaan van dit clubtopic niet eens kennen. Wellicht is het handig als je dit opmerkt in andere topics, te vragen of deze mensen intresse hebben om zich (actief) bij GTU2 aan te sluiten, daaruit hou je dan ook wel weer actieve spelers voor langere tijd over.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ja 3 maanden nadat een spel uitgekomen is wordt natuurlijk het aantal spelende mensen veel groter? Ik snap die logica niet echt. Je ziet zelfs een grote uitstroom naar andere spellen als CoD en GT. Er is al verscheidene malen in het FIFA 11 topic melding gemaakt van het clubtopic en via daar zijn er ook spelers hierheen verwezen. Leuke oplossing gewoon het probleem ontkennen maar helaas is dat geen oplossing.Jumpman schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:23:
Wat mijn mening is:
Alles bij het oude laten. Waarom? Er komen steeds meer mensen met een PS3, naar mate deze goedkoper en o.a. daardoor populairder wordt. In de 2009 waren we met een leuke groep waarvan nu de meeste in GTU1 zitten, GTU2 komt echt vanzelf ook vol met genoeg actieve spelers, en je zal zelfs zien dat we in 2011 zelfs een GTU3 krijgen of bijvoorbeeld 'een tweede HGT'. In het begin van GTU waren er soms avonden ook maar 3 of 4 spelers, later werd dit meer en is zelfs HGT eruit ontstaan.
Wat misschien wel nodig is, is om mensen die enige tijd zowel in FIFA 11 als hier niet meer actief zijn te verwijderen. Voor het verwijderen kan er altijd nog een DM of een mededeling hier gedaan worden, om niemand voor het hoofd te stoten.
Er zijn echter ook nog Tweakers die actief FIFA 11 spelen, maar het bestaan van dit clubtopic niet eens kennen. Wellicht is het handig als je dit opmerkt in andere topics, te vragen of deze mensen intresse hebben om zich (actief) bij GTU2 aan te sluiten, daaruit hou je dan ook wel weer actieve spelers voor langere tijd over.
Veel groter wil ik niet zeggen, maar er zullen heel fifa 11 leden bij komen. Dat is bij fifa 10 ook wel gebleken.Kluutmaran schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:27:
[...]
Ja 3 maanden nadat een spel uitgekomen is wordt natuurlijk het aantal spelende mensen veel groter? Ik snap die logica niet echt. Je ziet zelfs een grote uitstroom naar andere spellen als CoD en GT. Er is al verscheidene malen in het FIFA 11 topic melding gemaakt van het clubtopic en via daar zijn er ook spelers hierheen verwezen. Leuke oplossing gewoon het probleem ontkennen maar helaas is dat geen oplossing.
hand in hand
En die stroom naar alle november/december release zag je vorig jaar ook. Er blijven enkele bij de echte topgames hangen en de rest komt in 2011 wel weer terug. FIFA is een game die je kan blijven spelen, net zoals een COD MP, veel andere games heb je op een gegeven moment wel gezien.
Hierbij nog het argument dat de PS3 steeds populairder en meer betaalbaar wordt, vindt ik dat ik mijn mening wel voldoende heb onderbouwd. Het is immers een mening, en geen besluit.
[ Voor 36% gewijzigd door Jumpman op 11-12-2010 23:23 ]
Fijn dat jullie zo fijn samen spelen en de club eigenlijk in leven houden maar geen wonder dat iedereen inactief wordt zo. De filosofie achter voetbal is met passes en loopbewegingen ruimte en kansen creeren niet alle ballen naar voren en maar hopen dat het goed valt.
Zo gaat alle lol er wel vanaf om clubs te spelen en stop ik er dan ook maar mee.
Ik kom waarschijnlijk wel weer een keer terug om te kijken of het beter gaat maar ik heb hier geen zin.
Dit probleem heb ik hier een maand geleden ook gepost en daarna ging het beter. Maar blijkbaar vallen ze terug in oude gewoontes. Jammer.Kluutmaran schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:07:
Hmmm erger nog dan met weinig man spelen is het spel van Blackeyes en Piracy. Sorry jongens maar wat jullie doen heeft weinig met een teamspel als voetbal te maken. Ik heb in 2 potjes welgeteld 1 pass in mijn voeten gekregen en ik stond notabene RCM. Elke bal hoog vooruit gooien en dan met snelle spitsen erachter aan rennen is niet erg leuk. Het kan dan wel werken als je tegen 2 man speelt ofzo maar zodra er ook maar 1 echte verdediger is die met je meeloopt is heel het plan al in duigen en zelfs als het regent is het plan al in duigen omdat de bal dan doorschiet. Voor de rest gaat Piracy alleen maar zelf acties maken.
Fijn dat jullie zo fijn samen spelen en de club eigenlijk in leven houden maar geen wonder dat iedereen inactief wordt zo. De filosofie achter voetbal is met passes en loopbewegingen ruimte en kansen creeren niet alle ballen naar voren en maar hopen dat het goed valt.
Zo gaat alle lol er wel vanaf om clubs te spelen en stop ik er dan ook maar mee.
Ik kom waarschijnlijk wel weer een keer terug om te kijken of het beter gaat maar ik heb hier geen zin.
Overigens vind ik niet dat JIJ dan moet vertrekken. Blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben. En dan moet je andere beslissingen nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door psvjw op 12-12-2010 02:20 ]
Verwijderd
Toch wel triest dat je dit zegt, piracy en ik spelen namelijk 95% van alle potjes, wij zijn goed op elkaar in gespeeld, en weten precies van elkaar hoe we spelen, dit is ook niet zo raar aangezien wij de enige leden zijn die ook echt spelen.Kluutmaran schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:07:
Hmmm erger nog dan met weinig man spelen is het spel van Blackeyes en Piracy. Sorry jongens maar wat jullie doen heeft weinig met een teamspel als voetbal te maken. Ik heb in 2 potjes welgeteld 1 pass in mijn voeten gekregen en ik stond notabene RCM. Elke bal hoog vooruit gooien en dan met snelle spitsen erachter aan rennen is niet erg leuk. Het kan dan wel werken als je tegen 2 man speelt ofzo maar zodra er ook maar 1 echte verdediger is die met je meeloopt is heel het plan al in duigen en zelfs als het regent is het plan al in duigen omdat de bal dan doorschiet. Voor de rest gaat Piracy alleen maar zelf acties maken.
Wij hebben gisteren 1 potje verloren van de ~7, en dat was tegen waarschijnlijk de nummer 1, die hadden 7500 punten.
Ik kan namelijk ook wel veel kritiek op jou leveren, jij speelde het grootste deel van de wedstrijden als een soort Bruins, die maar een beetje op het middenveld rondzwerft en af en toe een zwak pasje geeft waar niemand iets mee kan.
Als je wat vaker meedoet, zal je merken dat wij NIET alleen de lange bal geven, vind je het zo gek dat ik dat doe als we tegen een club met 7500 punten spelen die ongelooflijk veel druk zetten?
Zou ik dan maar moeten passen als zij 4-5 man voorin hebben ? Lijkt me niet zo slim.
En, als je verwacht dat wij gaan winnen van een club met 7500, vind ik dat ook niet echt de goede mentaliteit, en we hebben uitstekend gespeeld die wedstrijd, het was slechts 2-0 waar we ook nog genoeg kansen hadden om 2-1 te maken.
Dat jij het probleem op ons afschuift met betrekking tot de inactieve leden vind ik nog veel zwakker, er zijn namelijk nooit actieve leden geweest, en toen piracy en ik nog met die leden speelden, gebruikte we bijna nooit de lange bal, maar het is ook niet zo raar dat we dat af en toe doen als mensen gewoon niet heel snel doortikken en combinaties zoeken en dan weer de bal in de voeten van de tegenstander loopt, dat vind ik erg frustrerend.
Dus, als je ons al beoordeelt op een paar wedstrijden (2) dan mag je dat doen, maar je kan ook gewoon eens wat meer meedoen zodat je kan zien hoe we echt spelen, in plaats van steeds onze uitnodigingen afwijzen.
We speelden met jou 2-1 tegen een club met 5200 punten en 2-0 tegen 7500 punten, de lange bal is dan geen raar idee aangezien ze veel druk zetten.
Misschien moet je het probleem eens bij jezelf opzoeken, want jij speelde gisteren echt niet goed.
Dit was ook de reden dat in eerste instantie niet enthousiast werd gereageerd om toe te treden tot GOT 1.
Wij zijn nu druk bezig om mensen te mobiliseren die eventueel de overstap te maken richtig GOT 2 maar die willen dat alleen in een team wat leuk samen speelt.
hand in hand
dat klopt, ik zit nu bij een leuke groep, ik vraag me af of ik dat wel op moet geven. Ik houd niet van gedoeking Ray schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:42:
Dit zal de toestroom naar GOT 2 niet echt bevorderen. Ik kan persoonlijk niet beoordelen heb nooit met jullie samen gespeeld maar het is niet de eerste keer dat ik dit leest. Meerdere hebben dit nu aangegeven.
Dit was ook de reden dat in eerste instantie niet enthousiast werd gereageerd om toe te treden tot GOT 1.
Wij zijn nu druk bezig om mensen te mobiliseren die eventueel de overstap te maken richtig GOT 2 maar die willen dat alleen in een team wat leuk samen speelt.
Verwijderd
Verwijderd
Wij spelen goed samen, maar een spits mag ook wel een keer naar binnen kappen en schieten, daar komen ook heel vaak goals uit voort bij piracy, ik wil natuurlijk graag leuk samenspelen met meerdere mensen, maar dan moeten die ook een keer gaan komen.king Ray schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:42:
Dit zal de toestroom naar GOT 2 niet echt bevorderen. Ik kan persoonlijk niet beoordelen heb nooit met jullie samen gespeeld maar het is niet de eerste keer dat ik dit leest. Meerdere hebben dit nu aangegeven.
Ik blijf het zwak vinden dat mensen kritiek leveren op het geven van de lange bal, hoe kunnen zij daarover oordelen als ze maar een paar potjes hebben gespeeld? Die mensen mogen wel wat meer wedstrijden meespelen en zullen zien dat we snel tikken en combinaties zoeken, en af en toe een lange bal geven, als er geen mogelijkheid is om snel te tikken, is de lange bal de beste oplossing.
Het is natuurlijk makkelijk om kritiek te leveren en er zelf niks van te bakken, het maakt mij niks uit als iemand eens wat minder speelt, maar om dan kritiek te leveren op de speelstijl die wij hanteren terwijl diegene maar 1 wedstrijd per week speelt, is erg zwak.
Ik hoop dan ook dat er actieve mensen komen naar GoT 2 , dan zullen we op elkaar ingespeeld raken en zullen ze merken dat we wel leuk samenspelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 13:43 ]
Ik zeg toch leuk dat jullie de club actief houden maar het nodigt niet uit voor andere spelers om mee te doen. Resultaten zeggen mij niets en daar geef ik ook niet veel om. Ik wil leuk voetbal spelen en hopelijk gaat dat gepaard met resultaten maar leuk voetbal staat voorop.
Dat je kritiek op mijn wedstrijden geeft moet je zelf weten en kan ik niks mee want opbouwend is die kritiek niet. Dat ik op het middenveld rondzwerf zal ik maar als compliment beschouwen want dat betekend dat ik mijn positie hou.
Maar ik wens je veel plezier ermee, ik heb geen zin in dit gezeur en vermaak me dus wel met UT en gewoon online en CoD binnenkort.
Die met 7-1 is gewonnen door GOT talent, gefeliciteerd.
Wat was Aslan goed, iedere voorzet was raak.
Ik probeerde nog iets van mandekking op Gijp maar Willem kon het niet belopen allemaal.
hand in hand
Verwijderd
Haha ja King waarom ga je met zo'n grote VP linksback spelen ?
De spits posities waren bezet, maar goed ook voor jullie, anders was het zomaar 7-8 gewordenVerwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:07:
Haha ja het was wel apart, het leek wel een beetje op die wedstrijd Manchester United - Roma een paar jaar geleden in de champions league. Waarin ook elke kans zowat een doelpunt was.
Haha ja King waarom ga je met zo'n grote VP linksback spelen ?
Ik ben trouwens wel iets gekrompen, wat een lomp slagschip was ik geworden.
hand in hand
Was jij die gene die mijn wereldgoal ging verpesten en mij tackelde in de strafschopgebied ?king Ray schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:02:
[...]
Die met 7-1 is gewonnen door GOT talent, gefeliciteerd.
Wat was Aslan goed, iedere voorzet was raak.
Ik probeerde nog iets van mandekking op Gijp maar Willem kon het niet belopen allemaal.
League: Central Europe Division: DIVISION_4 Club Record: 60-19-50
Division Ranking: 16 Overall Ranking: 660
Mooie serie neergezet zojuist!
Burp
Yep, 2 meter kwam even langs glijden, Ik had je bijna AsStriptease schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:38:
[...]
Was jij die gene die mijn wereldgoal ging verpesten en mij tackelde in de strafschopgebied ?
Was een heerlijke serie Ro, en hij ging nog even door.
9 keer winst, 1 keer gelijk, 4657 inmiddels.
Dat is toch van een behoorlijk nivo, snap niet dat we tegen HGT blokkeren, dan lijken we wel amateurs.
hand in hand
Lag meer aan de tegenstanderking Ray schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:11:
[...]
Yep, 2 meter kwam even langs glijden, Ik had je bijna As
Dat is toch van een behoorlijk nivo, snap niet dat we tegen HGT blokkeren, dan lijken we wel amateurs.
Yup, er zaten erg leuke en spannende wedstrijden tussen vanavond! Jammer van de lag af en toe, maar ja.king Ray schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:11:
[...]
Yep, 2 meter kwam even langs glijden, Ik had je bijna As
edit, gaat lekker:
eague: Central Europe Division: DIVISION_5 Club Record: 60-19-51
Division Ranking: 5 Overall Ranking: 698
[ Voor 28% gewijzigd door Wii4all op 13-12-2010 09:28 ]
Burp
lulkoek. GOT mist gewoon zn waterdrager. Weet jij zelf ook wel
We hadden meer behoefte aan de man met de assist op de assist en de man van het 1 keer raken.theKruid schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:43:
[...]
lulkoek. GOT mist gewoon zn waterdrager. Weet jij zelf ook wel
Frits was al de ultieme waterdrager.
hand in hand
Frits is geen waterdrager. Meer de libero van het middenveld.king Ray schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:02:
[...]
We hadden meer behoefte aan de man met de assist op de assist en de man van het 1 keer raken.
Frits was al de ultieme waterdrager.
Wie weet kom ik nog eens terug als er iets stabiels staat hier!
Jammer maar begrijpelijk, succes in ieder geval bij je nieuwe club.psvjw schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:41:
Ik heb een uitnodiging van een andere club ontvangen om daar te komen spelen. Hier ga ik, gezien de omstandigheden bij GoT 2 en het feit dat ik weinig bereidheid zie om oplossingen te zoeken (niet bij iedereen hoor), op in.
Wie weet kom ik nog eens terug als er iets stabiels staat hier!
hand in hand
Verwijderd
Misschien komen we later een keer terug
Ok mannen, succes met jullie club.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:00:
Blackeyes en ik (piracy) hebben zelf een club opgericht, omdat GTU2 niet meer beviel. Aangezien wij het probleem waren, hopen we dat jullie nu weer plezier hebben tijdens het spelen.
Misschien komen we later een keer terug.
Een herverdeling richting GOT 2 is nu niet meer nodig denk ik? Maar wat te doen met GOT 2?
Dat is nu zo goed als uitgespeeld?
hand in hand
Das de Kluutman.