Mike, hoeveel geld heb je al aan die pakjes uitgegeven?
Fixed mateBob87 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:23:
Moet je ASLAN trouwens maar eens vragen hoeveel geld die al aan die pakjes heeft uitgegeven.
hand in hand
Verwijderd
Eén keer zo'n PSN kaart van 20,- eraan gespendeerd , ik wist al dat de kans op goede spelers klein zou zijn en ik kreeg ook alleen maar prut. Toen waren er 3,50 per stuk mega deluxe super jumbo packs of iets dergelijks 
Naja, ik verdien nu genoeg coins met het handelen in speler op UT, dus ik koop nooit meer packs met geld, gisteren een pakje gekocht met coins en daar had ik IF Elmander in
Heb ook op het EA forum wel eens mensen gezien die dan honderden pakjes openen en als je dan ziet dat de 85+ spelers maar op 1 hand te tellen zijn, heb je al door dat die pakjes één grote loterij zijn.
Naja, ik verdien nu genoeg coins met het handelen in speler op UT, dus ik koop nooit meer packs met geld, gisteren een pakje gekocht met coins en daar had ik IF Elmander in
Heb ook op het EA forum wel eens mensen gezien die dan honderden pakjes openen en als je dan ziet dat de 85+ spelers maar op 1 hand te tellen zijn, heb je al door dat die pakjes één grote loterij zijn.
fixed mateking Ray schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:14:
[...]
ik ben een nub die alles beter denkt te weten
Ik koop geen packs.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/85468.pageVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:23:
[ Voor 48% gewijzigd door Aslanboy1905 op 02-12-2010 15:33 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nee, had alleen doorgegeven aan Bas dat hij ertussen stond. Heb zelf geen plek meer voor zover ik weet.LoneRanger schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:05:
[...]
@Frits, was het nog gelukt met die herhaling van Bas' omhaal?
4300 punten inmiddels, weer een stadion erbij. En dat zonder Aslan.
hand in hand
Naja bijna 4300 punten, we missen er nog 11.king Ray schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:50:
Inmiddels alweer 738 wedstrijden op de teller en met een gemiddelde van 362 per seizoen liggen we op koers om het record van Fifa10, 3554 wedstrijden, te verbreken.
Only fools are enslaved by time and space.
Áls we niet zoveel last van dc's hadden gehad had de teller vele malen hoger gestaan....
maar goed neemt niet weg dat dit een heel leuk spelletje blijft om te doen.
RW al wat verder met GT5?
Burp
Al die andere teams ook :-)Wii4all schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:21:
Áls we niet zoveel last van dc's hadden gehad had de teller vele malen hoger gestaan....
Dat doen jullie best goed. Ik ben trots op jullie.king Ray schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:50:
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wij staan op 4135 punten ondanks aslanking Ray schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:50:
Nub maar wij hebben veel maar dan ook veel minder wedstrijden gespeeld. Als wij ook 700 wedstrijden hebben gespeeld dan zijn we ongeveer bij de 10k (tenzij jullie zonder mij spelen natuurlijkl).
[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-12-2010 19:28 ]
Fixed mateStriptease schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:28:
[...]
Nub maar wij hebben veel maar dan ook veel minder wedstrijden gespeeld. Als wij ook 700 wedstrijden hebben gespeeld dan zijn we ongeveer bij de 10k (MITS) jullie zonder mij spelen natuurlijkl).
hand in hand
We zijn er gister achter gekomen dat aslan best een goede any is. Nooit geweten. of onze andere any was gewoon heel slecht, wat ook niet onlogisch is, aangezien het brav was.
Denk dat het meer kwam doordat andere spelers zo goed in vorm waren, vooral op de rechterkant meen ik mij te herinnerenPosse9 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:14:
We zijn er gister achter gekomen dat aslan best een goede any is. Nooit geweten. of onze andere any was gewoon heel slecht, wat ook niet onlogisch is, aangezien het brav was.

Ja er stond zo'n speler HammerNL daar op rechts (wie noemt z'n vp nou zoHammerNL schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:59:
[...]
Denk dat het meer kwam doordat andere spelers zo goed in vorm waren, vooral op de rechterkant meen ik mij te herinneren
En met de freezes nog wel, ongelovelijk hoe ik het doe he.
PS: Wel grappig hoe posse altijd shit praat over zijn broer terwijl bob altijd zn broertje aan het verdedigen is dat die de beste is in de chat enzo.
PS: Wel grappig hoe posse altijd shit praat over zijn broer terwijl bob altijd zn broertje aan het verdedigen is dat die de beste is in de chat enzo.
[ Voor 56% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-12-2010 13:47 ]
"Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan."Striptease schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:45:
bron: wiki/vandale
Ik weet ook wel dat hij na mij de beste is
[ Voor 5% gewijzigd door Posse9 op 04-12-2010 14:14 ]
lul nietPosse9 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:05:
[...]
Ik weet ook wel dat hij na mij de beste is
Who gives a f*ck who is the best!
Als je maar lekker samen kunt spelen :-)
Als je maar lekker samen kunt spelen :-)
Daarentegen zijn wij dan weer geen uitgeselecteerd team maar een willekeurige verzameling spelersStriptease schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:28:
[...]
Nub maar wij hebben veel maar dan ook veel minder wedstrijden gespeeld. Als wij ook 700 wedstrijden hebben gespeeld dan zijn we ongeveer bij de 10k (tenzij jullie zonder mij spelen natuurlijkl).
Voor de liefhebbers van mooie goals
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53838958
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53762214
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53838958
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/53762214
PSN ID: Enzyme-NL
Die eerste zat er zo lekker in en was volgens mij tevens de winnende treffer toch?
De 2-1 met 9vs9 tegen dat 7800+ punten team was helemaal super.
Met Ed samen aan de rechterkant[LB/RM] was ook leuk spelen, beetje positie overnemen wanneer hij mee opkwam.
Dat soort dingen geniet ik wel van als liefhebber, die wisselwerking.
De 2-1 met 9vs9 tegen dat 7800+ punten team was helemaal super.
Met Ed samen aan de rechterkant[LB/RM] was ook leuk spelen, beetje positie overnemen wanneer hij mee opkwam.
Dat soort dingen geniet ik wel van als liefhebber, die wisselwerking.
HGT wederom gefeliciteerd met jullie overwinning. 4-1.
We begonnen nog wel vrij aardig maar jullie hadden een goede keeper staan.
Na de 1-0 liepen jullie snel uit naar 3-0. Toen was het beste er bij ons wel af
ook al omdat het snel 4-0 wordt. De 4-1 is dan ook maar een pleister op de wonden
vooral omdat deze werd gemaakt na een DC van de beste man van het veld.
PS ik werd wel gek van jullie PMs omdat ik nog met got talent in een spannende wedstrijd zat.
Heel de 2e helft lees je dan over noobs enzo
ook al omdat het snel 4-0 wordt. De 4-1 is dan ook maar een pleister op de wonden
PS ik werd wel gek van jullie PMs omdat ik nog met got talent in een spannende wedstrijd zat.
hand in hand
Ja idd. Was blij dat die erin vloog want was behoorlijk gefrustreerd vanwege die button delay (mistte daardoor eerder al grote kansLoneRanger schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:06:
Die eerste zat er zo lekker in en was volgens mij tevens de winnende treffer toch?

Hell yeah! Toffe wedstrijd!EnzymeNL schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:15:
[...]
Ja idd. Was blij dat die erin vloog want was behoorlijk gefrustreerd vanwege die button delay (mistte daardoor eerder al grote kans)
Die keeper heeft mij vaker geholpen en het is niet eens mijn vp. Je hebt het of je hebt het nietking Ray schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:08:
HGT wederom gefeliciteerd met jullie overwinning. 4-1.
PS:

joduhgeluk?Striptease schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:00:
[...]
Die keeper heeft mij vaker geholpen en het is niet eens mijn vp. Je hebt het of je hebt het niet.
PS:jou sarcasme
Pacino had zaterdag nog een goed voorstel (wat een genie is het toch)
Als 1 iemand button delay heeft gaat alleen diegene uit de wedstrijd.
Zaterdag waren we met 9 man, Enzyme had button delay (erg vervelend natuurlijk)
Hij vraag om een quit, hierdoor moesten 8 man uit de wedsrijd en waren we nog te laat ook.
Dit gaf de nodige irritatie.
Ben je met een klein groepje kan er best gequit worden met een groep van 9 man gaan we gewoon door en quit alleen diegene met lag of button delay.
Eens?
Hij vraag om een quit, hierdoor moesten 8 man uit de wedsrijd en waren we nog te laat ook.
Ben je met een klein groepje kan er best gequit worden met een groep van 9 man gaan we gewoon door en quit alleen diegene met lag of button delay.
Eens?
hand in hand
Dat het niet eerder voor is gesteld.
vanzelfsprekend,
vanzelfsprekend,
Eensch.
Jammer dat ik trouwens alweer de clash heb gemist....
Jammer dat ik trouwens alweer de clash heb gemist....
[ Voor 82% gewijzigd door Wii4all op 06-12-2010 11:02 ]
Burp
Prima idee. Wat doen we als er bijvoorbeeld de helft van de groep die delay heeft? Als we nog aan het begin van de wedstrijd zitten (en dan +/- 30 sec na de start, zonder een doelpunt) dan vind ik dat de rest ook mag quiten. Niet om vervelend te doen, maar sociaal. Anders zit de andere helft te wachten op de volgende speelronde. Wat vinden jullie daar van?
Gaat het om meer mensen dan gaan we gewoon quiten. Mij ging het er nu om als het om 1 iemand ging in een groep van 9 man.Frits Flits schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:43:
[...]
Prima idee. Wat doen we als er bijvoorbeeld de helft van de groep die delay heeft? Als we nog aan het begin van de wedstrijd zitten (en dan +/- 30 sec na de start, zonder een doelpunt) dan vind ik dat de rest ook mag quiten. Niet om vervelend te doen, maar sociaal. Anders zit de andere helft te wachten op de volgende speelronde. Wat vinden jullie daar van?
hand in hand
Vraagje: wat is het verschil tussen button delay en lag?
In principe is button delay lag. Maar het verschil is dat je lag kunt zien, en button delay alleen een vertraging is tussen de knop die jij indrukt en het gebeuren van de actie in het spel.
Het vervelende aan button delay is dus dat je het spel gewoon vloeiend ziet lopen maar jij kunt eigenlijk niet normaal deelnemen door die toetsenvertraging.
Het vervelende aan button delay is dus dat je het spel gewoon vloeiend ziet lopen maar jij kunt eigenlijk niet normaal deelnemen door die toetsenvertraging.
Vind ik prima hoorking Ray schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:48:
Pacino had zaterdag nog een goed voorstel (wat een genie is het toch)
Eens?
Hoe is het met GOT2?
Zitten daar nog aktieve leden en hoeveel zijn dat er?
Die zijn er wel, maar niet in grote getalen en niet altijd tegelijk online. Ik ben zelf vaak laat in de avond online en dan zijn er weinig anderen meer.theKruid schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:04:
Hoe is het met GOT2?
Piracy1999, blackeyes01 en Kluutmaran zijn volgens mij wel de meest actieven (wat ik zie)
Vanavond kan ik wel weer Clubben, als mijn zoontje tenminste gewoon lekker gaat slapen.
[ Voor 1% gewijzigd door psvjw op 08-12-2010 11:34 . Reden: Vergeet Kluut bij de actieven te noemen ]
Heel goed.psvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:33:
[...]
Die zijn er wel, maar niet in grote getalen en niet altijd tegelijk online. Ik ben zelf vaak laat in de avond online en dan zijn er weinig anderen meer.
Piracy1999, blackeyes01 en Kluutmaran zijn volgens mij wel de meest actieven (wat ik zie)
Vanavond kan ik wel weer Clubben, als mijn zoontje tenminste gewoon lekker gaat slapen.
Vanaf Maart ga ik ook weer dat traject in met kinderen.
Hopelijk dat deze het slapen net zo snel op pikt als de eerste.
Succes vanavond
Ah, ik ben niet de enige vader hier :-P
Speelt het kleine Kruidje ook al op de PS3 ?? :-)
Speelt het kleine Kruidje ook al op de PS3 ?? :-)
Hij doet zn best in de oefenarena, maar om 8 uur is het bedtijd.
Dan ben ik aan de beurt.
Maar er zijn meer vaders aanwezig hoor.
Ik ken er zo nog 2.
Dan ben ik aan de beurt.
Ik ken er zo nog 2.
Wie dan?theKruid schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:57:
Hij doet zn best in de oefenarena, maar om 8 uur is het bedtijd.
Dan ben ik aan de beurt.
Ik ken er zo nog 2.
hand in hand
en das 2
[ Voor 93% gewijzigd door theKruid op 08-12-2010 13:09 ]
welkom bij de club Bos, gefeliciteerd!!Bosluis schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:18:
En wij zijn in blijde verwachting! 13 mei 2011 is de datum!
hand in hand
Ik dacht al in September.Bosluis schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:18:
Bos heeft vast sex voor de wedstrijd gehad.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Bos!
In mei kunnen we je bij de club 'alleen savonds na 20:00 nog online' verwelkomen
In mei kunnen we je bij de club 'alleen savonds na 20:00 nog online' verwelkomen
Burp
weten ze ook hoelaatBosluis schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:18:
Echt betrouwbaar zijn die ooievaars nou ook weer niet.
Gefeliciteerd Bosluis. Mooie periode om een kindje te krijgen. Net voor de zomer zodat vrouwlief niet in de warmte hoeft te lopen met de dikke buik. En daarna kun je heel lekker wandelen met het mooie weer.
Ik kan het weten mijn zoontje is van 18 mei.
Maar volgens mij gaan we lichtelijk off-topic
Of is dit het FIFA 2011 club van vaders topic?
Ik kan het weten mijn zoontje is van 18 mei.
Maar volgens mij gaan we lichtelijk off-topic

Of is dit het FIFA 2011 club van vaders topic?
tnx allemaal. Maar laten we het inderdaad weer over Fifa 11 gaan hebben 
Wij zijn gisteren de 5000 punten gepasseerd.
Op naar de 6000
Wij zijn gisteren de 5000 punten gepasseerd.

Ik blijf maar even vragen, want ik begrijp nog iets niet.
Waarom is er naast GoT United 1 en GoT United 2 ook nog een Holland's GOT Talent?
En aangezien ik het antwoord op de eerste vraag nog niet weet:
Kunnen we GoT 2 en HGT niet samenvoegen zodat we ook in wat grotere teams kunnen spelen?
Waarom is er naast GoT United 1 en GoT United 2 ook nog een Holland's GOT Talent?
Kunnen we GoT 2 en HGT niet samenvoegen zodat we ook in wat grotere teams kunnen spelen?
Ja ben ik voor het samenvoegen van GOT2 en HGT, die hebben toch nog niet zoveel leden
Burp
Ik van HGT/GTA ben het ermee eens dat we samen met GOT 2 moeten spelen. Alleen weet ik niet wat de andere er van denken ?
Veel succes samen!Striptease schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:08:
Ik van HGT/GTA ben het ermee eens dat we samen met GOT 2 moeten spelen. Alleen weet ik niet wat de andere er van denken ?
Ja ik denk dat dit ook wel een goede oplossing ispsvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:59:
Ik blijf maar even vragen, want ik begrijp nog iets niet.
Maar omdat ik denk dat jullie GOT 2 willen blijven heten en wij GoT Talent zal het 'm wel niet worden helaas. Wel een goed en bovenal origineel idee verder
lees deze pagina maar even door
[ Voor 11% gewijzigd door Posse9 op 08-12-2010 16:27 ]
ik zie niks bijzonders?Posse9 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:26:
[...]
Ja ik denk dat dit ook wel een goede oplossing is![]()
![]()
![]()
Edit:
Zal wel aan mijn aantal posts in 1 pagina instelling liggen denk ik?
[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-12-2010 16:28 ]
Kan, of misschien ligt het aan je ogen?Striptease schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:27:
[...]
ik zie niks bijzonders?
Edit:
Zal wel aan mijn aantal posts in 1 pagina instelling liggen denk ik?
Snap het trouwens echt niet meer met die disco's, afgelopen tijd viel het wel weer mee, dit weekend had ik weer behoorlijk last en zelfs gisteravond, toch niet de drukste avond van de week gok ik zo, kreeg ik en een aantal anderen van GTA (wellicht binnenkort Got 2
[ Voor 34% gewijzigd door Posse9 op 08-12-2010 16:34 ]
Die link verheldert wel het een en ander.Posse9 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:26:
[...]
Ja ik denk dat dit ook wel een goede oplossing is![]()
![]()
![]()
Maar omdat ik denk dat jullie GOT 2 willen blijven heten en wij GoT Talent zal het 'm wel niet worden helaas. Wel een goed en bovenal origineel idee verder![]()
Jullie zijn een club gestart met wat meer ervaren spelers omdat dat net even lekkerder speelt. Mag ik het zo samenvatten?
Edit: En ik proef sarcasme in je post. Verklaar je nader...
[ Voor 4% gewijzigd door psvjw op 08-12-2010 16:48 ]
Zo mag je het samenvatten inderdaadpsvjw schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:46:
[...]
Die link verheldert wel het een en ander.
Jullie zijn een club gestart met wat meer ervaren spelers omdat dat net even lekkerder speelt. Mag ik het zo samenvatten?
Edit: En ik proef sarcasme in je post. Verklaar je nader...
Dat sarcasme verklaart zich dan ook wel toch? Overigens waren pacino en aslan ook sarcastisch hoor
Ik ben de serieusheid zelve hoor, mag jullie toch wel succes wensen?Posse9 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:54:
[...]
Zo mag je het samenvatten inderdaad
Dat sarcasme verklaart zich dan ook wel toch? Overigens waren pacino en aslan ook sarcastisch hoor

moet nog ff melden, nr.3 komt ergens eind december, mijn oudste is 10 en kickt mijn ass met FIFA 
(niet veel voor nodig, I know)
PSN ID: Aapzak
Ik was ook serieus, hoe kom je erbij ?Posse9 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:54:
[...]
Zo mag je het samenvatten inderdaad
Wat een baby boom, leuk manAapzak schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:29:
moet nog ff melden, nr.3 komt ergens eind december, mijn oudste is 10 en kickt mijn ass met FIFA
Het neemt ook wel de nodige zorgen met zich mee.
On topic:
Gister zowaar mijn eerste DC gehad
hand in hand
Gisteravond heel de avond online geweest maar niemand van GoT 2 aanwezig (of heel kort). Balen!
Was bij ons misschien maar beter geweest. Mijn controller trilde steeds na elk schot dat onhoudbaar was voor de keeper. Dan kun je na 10 kansen best wel eens tegen een tegengoal aanlopen omdat het balletje verkeerd valt, helaas gebeurde dat ook.
Niet normaal hoe vaak wij de paal hebben geraakt in die wedstrijden, en volgens mij hadden we ook nog Boschker in het doel staan.
Niet normaal hoe vaak wij de paal hebben geraakt in die wedstrijden, en volgens mij hadden we ook nog Boschker in het doel staan.
Hebben jullie al eens geprobeerd om met een keeper te spelen? Wij hadden gisteren een tegenstander waarvan de keeper onpasseerbaar was. Echt niet normaal. Super strakke kopballen geen enkel probleem hij hield alles tegen.
Moet Gullit eerst nog 11x motm worden.
Tot die tijd kan je beter Grandel op goal zetten.
Tot die tijd kan je beter Grandel op goal zetten.
Ja dat hebben we ook wel eens, maar dit waren blunders die volgens mij meer aan de slechte AI ligt van de spelers. Zo kopte Frits de bal terug op de keep in de 16, ik was nog bezig met een verdediger te positioneren en ging ervanuit dat de keep em gewoon klem pakt. Blijkt ie em dus aan te nemen op de doellijn en meteen om te draaien omdat ik terugliep met die andere speler...Een ander bal liep hij gewoon stoïcijns langs.Bosluis schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:12:
Hebben jullie al eens geprobeerd om met een keeper te spelen? Wij hadden gisteren een tegenstander waarvan de keeper onpasseerbaar was. Echt niet normaal. Super strakke kopballen geen enkel probleem hij hield alles tegen.
Ik vraag me ook af wanneer een keeper een meerwaarde krijgt voor je team? Zo speelden we gisteren met 3 man, dan heb ik liever 2 VP's voorin en je eigen VP op CVM of CAM. En als je met wat meer spelers bent moet je weer de overweging maken of je liever je VP in de verdediging hebt of als keeper.
Natuurlijk komen er altijd schoten op doel, maar dat zijn er wel weer minder met je VP in de verdediging.
Af en toe spelen we wel eens tegen een VP keep die bestuurd wordt, als die dan goed speelt krijg je echt bijna niks meer erin.
Is GoT1 trouwens nu vaak met 11 man? Want naar nu blijkt gaat volgens mij GoT2 niet echt werken, veel te weinig actieve leden waardoor het hoogste aantal mensen dat tegelijk clubs aan het spelen was 5 is ofzo. Meestal zijn er maar 2 of 3 als die er al zijn want sinds het uitkomen van Black Ops, Ultimate Team en GT5 gaat het alleen maar bergafwaarts. Als ik al zie dat er 4 clubleden online zijn is iedereen maar een beetje voor zichzelf aan het spelen en is er vaak weinig animo om clubs te doen. Zelf vind ik clubs pas echt leuk als je met een aantal man bent zodat je ook echt samen kunt spelen met posities overnemen en dergelijke.
Als ik lees dat GoT 1 dus met maximaal 9 spelers online speelt ofzo kunnen de actievere GoT2'ers makkelijk bij 1 erbij. Indien er meer dan 11 man online willen spelen kun je dan afspreken dat originele GoT1'ers voorrang hebben.
Op deze manier ben ik iig bang dat GoT2 alleen maar doder bloedt want nieuwe actieve spelers zie ik er ook niet meer aankomen.
Als ik lees dat GoT 1 dus met maximaal 9 spelers online speelt ofzo kunnen de actievere GoT2'ers makkelijk bij 1 erbij. Indien er meer dan 11 man online willen spelen kun je dan afspreken dat originele GoT1'ers voorrang hebben.
Op deze manier ben ik iig bang dat GoT2 alleen maar doder bloedt want nieuwe actieve spelers zie ik er ook niet meer aankomen.
Vorige keer stond mn keeper in de goal.Pacino schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:32:
[...]
Ja dat hebben we ook wel eens, maar dit waren blunders die volgens mij meer aan de slechte AI ligt van de spelers. Zo kopte Frits de bal terug op de keep in de 16, ik was nog bezig met een verdediger te positioneren en ging ervanuit dat de keep em gewoon klem pakt. Blijkt ie em dus aan te nemen op de doellijn en meteen om te draaien omdat ik terugliep met die andere speler...Een ander bal liep hij gewoon stoïcijns langs.
Ik vraag me ook af wanneer een keeper een meerwaarde krijgt voor je team? Zo speelden we gisteren met 3 man, dan heb ik liever 2 VP's voorin en je eigen VP op CVM of CAM. En als je met wat meer spelers bent moet je weer de overweging maken of je liever je VP in de verdediging hebt of als keeper.
Natuurlijk komen er altijd schoten op doel, maar dat zijn er wel weer minder met je VP in de verdediging.
Af en toe spelen we wel eens tegen een VP keep die bestuurd wordt, als die dan goed speelt krijg je echt bijna niks meer erin.
Stopt die de bal achter de lijn.
Das pas vreemd.
Haha ja dat ook nogtheKruid schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:52:
[...]
Vorige keer stond mn keeper in de goal.
Stopt die de bal achter de lijn.
Das pas vreemd.

@Kluutmaran
GOT1 zit echt gewoon vol. Op rare tijden speel je met minimaal 3 man, en 's avonds loopt dat vaak op tot minimaal 5 man meestal.Als je dan nog 2-3 actieve leden erbij krijgt die totaal niet op de groep zijn ingespeeld, heb ik er echt geen zin meer in. Misschien zijn er wat semi-actieve leden van GOT1 die naar GOT2 kunnen, maar ik speel te graag samen met de vaste groep mensen.
Er zijn zoveel fora waar mensen een club zoeken, ga daar dan eens kijken. Van mij mogen jullie ook een eigen naam verzinnen GOT2 is zo 2de rangs wellicht?
[ Voor 58% gewijzigd door Pacino op 09-12-2010 14:09 ]
Ik heb de club al verlaten. Ik heb er spijt van dat ik in het begin van het seizoen aangaf wel naar GoT2 te willen. Het spel van GoT2 beviel me niet. Vorig jaar in GoT1 was het veel tikken (en dat is nu nog steeds). In GoT2 wordt de lange bal te veel gehanteerd en dan word je als middenvelder dus overgeslagen.Kluutmaran schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:51:
Dus als GoT1 weer mensen toelaat en nog een verdedigende middenvelder (of verdediger) nodig heeft, dan hou ik me aanbevolen en anders meld ik me wel weer aan bij FIFA12.
[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 09-12-2010 14:46 ]
GTA zoekt naar een keeperSR8 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:08:
[...]
Ik heb de club al verlaten. Ik heb er spijt van dat ik in het begin van het seizoen aangaf wel naar GoT2 te willen. Het spel van GoT2 beviel me niet. Vorig jaar in GoT1 was het veel tikken (en dat is nu nog steeds). In GoT2 wordt de lange bal te veel gehanteerd en dan word je als middenvelder dus overgeslagen.
Dus als GoT1 weer mensen toelaat en nog een verdedigende middenvelder (of verdediger) nodig heeft, dan hou ik me aanbevolen en anders meld ik me wel weer aan bij FIFA12.
Van het weekend hadden we gewoon teveel man online.
We hebben eerder behoefte aan club verlaters, dan aan nieuwe leden.
Ik stel ook voor om leden die nog niet, of heel weinig hebben gespeeld uit onze club te verwijderen.
Willen ze weer in clubverband spelen, dan kunnen ze zich aanmelden bij GOT2.
Ik doel dan op members als Myst_NL, TheHansID, ejheeres, MGFlexican, Jorco, M-opensource, MickeyKnarren, Buster_NL en Oo_Morris_oO
Wat vinden anderen, of zij zelf?
Ik stel ook voor om leden die nog niet, of heel weinig hebben gespeeld uit onze club te verwijderen.
Ik doel dan op members als Myst_NL, TheHansID, ejheeres, MGFlexican, Jorco, M-opensource, MickeyKnarren, Buster_NL en Oo_Morris_oO
Mickey is een vriend van me, die heeft nog niet veel wedstrijden achter zijn naam staan omdat hij letterlijk elke wedstrijd een disconnect heeft gekregen tot nu toe. Maar die zal binnenkort wel weer een paar wedstrijden meedoen om te kijken of het nu beter is. Hem heb ik er dus wel nog graag bij :-)
Met als gevolg dat GOT2 heel wat lijkt omdat ze veel leden hebben, maar die allemaal maar heel incidenteel spelen en daardoor er dus nooit automatismen in komen zoals bij GOT1 of HGT.theKruid schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:07:
Van het weekend hadden we gewoon teveel man online.
Probleem is inderdaad dat de verhouding tussen GOT 1 en GOT 2 te groot is.
HGT moet je er buiten laten, daar kom je niet zo maar
GOT 1 heeft op momenten te veel leden daar waar GOT 2 nu draait op 2 a 3 spelers.
Ik zou beginnen met een oproep welke spelers van GOT 2 nog denken te gaan spelen.
Misschien dat je uiteindelijk maar op 5 spelers uit gaat komen.GOT 2 helemaal opgeven wil ik nog niet er kunnen altijd nog wel nieuwe actieve leden bij komen
Die spelers onderbrengen bij GOT 1 is op dit moment gewoon niet mogelijk omdat het dan te druk gaat worden. Omdat GOT wel een open club moet blijven moet er in de loop van de tijd wel gekeken worden naar de leden van GOT 1 die nu niet of weinig spelen, Het mag de doorstroom van nieuw leden niet blokkeren.
Dus welke leden van GOT 1 en GOT 2 gaan nog actief mee spelen?
HGT moet je er buiten laten, daar kom je niet zo maar
GOT 1 heeft op momenten te veel leden daar waar GOT 2 nu draait op 2 a 3 spelers.
Ik zou beginnen met een oproep welke spelers van GOT 2 nog denken te gaan spelen.
Misschien dat je uiteindelijk maar op 5 spelers uit gaat komen.GOT 2 helemaal opgeven wil ik nog niet er kunnen altijd nog wel nieuwe actieve leden bij komen
Die spelers onderbrengen bij GOT 1 is op dit moment gewoon niet mogelijk omdat het dan te druk gaat worden. Omdat GOT wel een open club moet blijven moet er in de loop van de tijd wel gekeken worden naar de leden van GOT 1 die nu niet of weinig spelen, Het mag de doorstroom van nieuw leden niet blokkeren.
hand in hand
Dat heeft toch ook geen zin? Als je inactieve leden verwisselt met actieve leden heb je qua cijfers wel evenveel leden, maar het resultaat is een nog drukkere lobby.king Ray schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:06:
Zoals ik al gezegd heb, er zijn zoveel manieren om nieuwe spelers te zoeken. Het is ook niet echt handig dat er al iemand aangeeft de club te hebben verlaten omdat hij het niet leuk vond om met jullie te spelen.
Ik heb het nog niet over inwisselen maar meer over een invertarisatie en wat kunnen we vervolgens doen, of juist niet doen
hand in hand
Nu snap ik wel dat jullie natuurlijk ook graag met jullie groepje blijven spelen. Maar als je het denk ik echt naar de motieven kijkt waarmee got is opgericht zou het misschien eerlijker zijn een betere verdeling te maken. Dat was toch ook iets waar jullie kwaad om werden op ons (wij zaten teveel met elkaar in de gameroom waardoor het niveau van de andere gameroom omlaag ging). Nu alle goede/actieve leden bij elkaar in de club zitten komt dat denk ik min of meer op hetzelfde neer. GOT 2 wordt nu ook min of meer verwaarloosd. Het idee van got was volgens mij een open club waar gezelligheid het belangrijkste punt was. Dan snap ik dat jullie natuurlijk ook graag zo'n goed mogelijk team hebben maar als je dan heel eerlijk bent, hoor je dan denk ik toch een ietwat eerlijkere verdeling te maken. Want daar is volgens mij het hele GOT-idee op gebaseerd. Maar goed, ik snap ook wel (zeker gezien mijn eigen ervaringen) dat de GOT 1'ers het liever zo houden.Pacino schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:03:
[...]
Haha ja dat ook nog
@Kluutmaran
GOT1 zit echt gewoon vol. Op rare tijden speel je met minimaal 3 man, en 's avonds loopt dat vaak op tot minimaal 5 man meestal.Als je dan nog 2-3 actieve leden erbij krijgt die totaal niet op de groep zijn ingespeeld, heb ik er echt geen zin meer in. Misschien zijn er wat semi-actieve leden van GOT1 die naar GOT2 kunnen, maar ik speel te graag samen met de vaste groep mensen.
Er zijn zoveel fora waar mensen een club zoeken, ga daar dan eens kijken. Van mij mogen jullie ook een eigen naam verzinnen GOT2 is zo 2de rangs wellicht?Zolang jullie leden van dit forum blijven accepteren spelen jullie volgens de filosofie waar GOT mee is opgericht.
Misschien kunnen we nog eens kijken of we weer wat nauwer kunnen samenwerken tussen GTA en bijv. GOT 2 of GOT 1 en 2 als jullie na het lezen van deze post ineens andere plannen krijgen. Wij kunnen misschien nog eens kijken of we een 2e vp op kunnen trainen.
Dan stel ik voor dat die leden van HGT, die zin hebben in een 2e VP, zich aansluiten bij GOT2.
+6 inzicht.Posse9 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:33:
[...]
Nu snap ik wel dat jullie natuurlijk ook graag met jullie groepje blijven spelen. Maar als je het denk ik echt naar de motieven kijkt waarmee got is opgericht zou het misschien eerlijker zijn een betere verdeling te maken. Dat was toch ook iets waar jullie kwaad om werden op ons (wij zaten teveel met elkaar in de gameroom waardoor het niveau van de andere gameroom omlaag ging). Nu alle goede/actieve leden bij elkaar in de club zitten komt dat denk ik min of meer op hetzelfde neer. GOT 2 wordt nu ook min of meer verwaarloosd. Het idee van got was volgens mij een open club waar gezelligheid het belangrijkste punt was. Dan snap ik dat jullie natuurlijk ook graag zo'n goed mogelijk team hebben maar als je dan heel eerlijk bent, hoor je dan denk ik toch een ietwat eerlijkere verdeling te maken. Want daar is volgens mij het hele GOT-idee op gebaseerd. Maar goed, ik snap ook wel (zeker gezien mijn eigen ervaringen) dat de GOT 1'ers het liever zo houden.
Misschien kunnen we nog eens kijken of we weer wat nauwer kunnen samenwerken tussen GTA en bijv. GOT 2 of GOT 1 en 2 als jullie na het lezen van deze post ineens andere plannen krijgen. Wij kunnen misschien nog eens kijken of we een 2e vp op kunnen trainen.
Het klopt wat je zegt met wat voor idee GOT is opgericht, een open club.
Het beeld dat wordt geschetst over gezelligheid klopt ook wel maar daarbij vind ik
persoonlijk dat goed voetbal en serieus mee doen erg belangrijk.
Indirect was dat natuurlijk de reden dat sommige kwaad werden bij de keuze van rooms
en daarna de oprichting van HGT. Het voetbal werd dus wel degelijk minder.
Persoonlijk denk ik dan ook als je nu aan de kern van de GOT 1 leden gaat vragen om
een herverdeling dat daar niemand echt op zit te wachten, zeker ook omdat wij nu naast
de nodige gezelligheid ook een behoorlijk nivo kunnen halen. Duidelijk is natuurlijk wel dat er richting GOT 2 iets moet gaan gebeuren.
Het beeld dat wordt geschetst over gezelligheid klopt ook wel maar daarbij vind ik
Indirect was dat natuurlijk de reden dat sommige kwaad werden bij de keuze van rooms
Persoonlijk denk ik dan ook als je nu aan de kern van de GOT 1 leden gaat vragen om
een herverdeling dat daar niemand echt op zit te wachten, zeker ook omdat wij nu naast
de nodige gezelligheid ook een behoorlijk nivo kunnen halen. Duidelijk is natuurlijk wel dat er richting GOT 2 iets moet gaan gebeuren.
hand in hand
@Posse
Ik zat toen net pas een week of 2 bij de club toen jullie weg gingen, ik heb me toen volgens mij ook erbuiten gelaten. (al snap ik dat je het niet alleen over mij hebt met 'jullie'
)
Ik zelf speel gewoon het liefste voetbal van een zo hoog mogelijk niveau, en dat zal ik ook altijd blijven nastreven. De GOT-club filosofie is dus wellicht niet geheel geschikt voor mij. Zoals die op een bepaald punt ook voor jullie niet meer werkte.
Een verdeling kun je maken, maar ik zou het niet eens meer leuk vinden als ik niet meer met de vaste groep zou kunnen spelen.
Maar is het dan zo naïef van mij om te zeggen dat je best zelf een club actiever kunt maken?
Ik zat toen net pas een week of 2 bij de club toen jullie weg gingen, ik heb me toen volgens mij ook erbuiten gelaten. (al snap ik dat je het niet alleen over mij hebt met 'jullie'
Ik zelf speel gewoon het liefste voetbal van een zo hoog mogelijk niveau, en dat zal ik ook altijd blijven nastreven. De GOT-club filosofie is dus wellicht niet geheel geschikt voor mij. Zoals die op een bepaald punt ook voor jullie niet meer werkte.
Een verdeling kun je maken, maar ik zou het niet eens meer leuk vinden als ik niet meer met de vaste groep zou kunnen spelen.
Maar is het dan zo naïef van mij om te zeggen dat je best zelf een club actiever kunt maken?
Wat jij nu eigenlijk zegt komt eigenlijk op hetzelfde neer als waarom wij destijds uit GOT zijn gegaan. En ik snap ook, wat ik eerder al zei, dat jij en anderen nu denken van: "wij zitten hier goed, laat GOT 2 het zelf maar oplossen." Tuurlijk zal het niveau ook achteruit gaan als je nu gaat herverdelen. Maar wat ik probeer aan te geven is dat je nu denk ik niet helemaal eerlijk bezig bent. Of je moet zeggen: GOT is geen open club meer en GOT 1 en 2 zijn min of meer aparte teams. Maar nu, door te stellen dat GOT 1 en 2 bij elkaar horen en open clubs zijn waarvan de toegang slechts een accountje op een website is, is niet echt meer waar. Bij een open club zitten er nou eenmaal beteren en slechteren tussen. Als je dat niet wil, moet je kiezen voor de optie die wij ook hebben gedaan. Dan moet je de poorten in principe sluiten. Aangezien jullie dat niet hebben gedaan denk ik dat je nu ook niet je ogen moet sluiten voor de problemen bij GOT 2. Het probleem zat 'm eigenlijk bij wat er gebeurd is tijdens de overbevolking in het begin van GOT 1. Wie zijn er uiteindelijk naar GOT 2 gegaan: alle nieuwe spelers en de eigenaar is geloof ik iemand die vorig jaar ook in GOT 1 zat, maar volgens mij nooit speelde (?). Dan is het, om het maar even zo te zeggen, natuurlijk ook niet serieus te nemen. Je hebt alle nieuwe spelers in GOT 2 geplaatst en alle oude rotten bij elkaar. Zo kunnen ze natuurlijk nooit opstarten. Tuurlijk dat is voor jullie allemaal het leukste, maar als je GOT 2 serieus neemt moet je ook een eerlijke verdeling tussen jullie clubs doen.king Ray schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:49:
Het klopt wat je zegt met wat voor idee GOT is opgericht, een open club.
En ik snap heel goed wat jij en pacino zeggen (wij willen ook bepaald niveau halen) maar sorry, dan moet je niet in een open club zijn. Het doorverwijzen van pacino omdat got nu lekker loopt en niet zit te wachten op, past eigenlijk ook totaal niet bij GOT. Sorry maar dan moet je niet bij GOT gaan voetballen als je niemand erbij wil hebben, maar dan moet je je eigen club maken.
Voor jullie zijn er denk ik 2 oplossingen:
- GOT 1 zien als een club op de GTA-manier. Dus een club puur van de oude garde en daar zijn geen nieuwe spelers welkom. GOT 2 wordt eigenlijk de echte GOT en blijft een open club.
- GOT 1 en 2 nu op een eerlijke wijze verdelen en een aantal actieve spelers die kant opsturen, zoals jijzelf, pacino bas, kruid, rw, frits, ed en noem ze allemaal maar op.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg alleen maar hoe ik er tegenaan kijk en ik snap ook goed dat jullie optie 2 liever niet hebben omdat het bij jullie nu lekker loopt. Maar als je eerlijk bent, is dat nou eenmaal niet de gedachte die hoort bij een open club.
Daarmee verhelp je de problemen niet. Wat kluutmaran al aangaf: iedereen bij ons heeft naast clubs ook nog andere leuke spellen op z'n ps3. En bij meer online dan 3 spelen we al met GTA dus dat is denk ik slechts een druppel op een gloeiende plaat. Bovendien kennen wij alle jongens van GOT 2 niet, dus het is maar de vraag of iedereen bij GTA dit wil. En als ik de verhalen zo hoor is het spel van GOT 2 niet om over naar huis te schrijven dus is het de vraag of wij het na 3 potjes nog steeds leuk vinden.Dan stel ik voor dat die leden van HGT, die zin hebben in een 2e VP, zich aansluiten bij GOT2.
En dan nu maar een dikke punt want ik heb wel weer meer dan genoeg geschreven.
Misschien geef ik mijn mening iets te opzichtig hier. Om nou maar heel open te zijn: ik heb liever gesloten deuren. Moet ik dan nu de club verlaten? Ik vind eerlijk gezegd van niet, ik zit inderdaad verkeerd maar wel lekker.Posse9 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:14:
En ik snap heel goed wat jij en pacino zeggen (wij willen ook bepaald niveau halen) maar sorry, dan moet je niet in een open club zijn. Het doorverwijzen van pacino omdat got nu lekker loopt en niet zit te wachten op, past eigenlijk ook totaal niet bij GOT.
En dan nu maar een dikke punt want ik heb wel weer meer dan genoeg geschreven
Misschien dat ik af en toe iets te hard mijn mening heb verwoord tegenover GOT2, ik heb totaal geen leidende functie bij GOT dus mijn mening blijft gewoon een mening (gelukkig).
En je hebt nog niet teveel getyped, als het aan de meeste van ons had gelegen, dan hadden we het geven van een antwoord op dit probleem gewoon voor altijd ontweken. Alleen wordt het nu een zware beslissing voor de leiders van GOT1, gaan ze door met de GOT filosofie en wordt er herverdeeld of worden de deuren gesloten en is GOT1 ook een aparte club.
GOT 1 zien als een club op de GTA-manier. Dus een club puur van de oude garde en daar zijn geen nieuwe spelers welkom. GOT 2 wordt eigenlijk de echte GOT en blijft een open club.
- GOT 1 en 2 nu op een eerlijke wijze verdelen en een aantal actieve spelers die kant opsturen, zoals jijzelf, pacino bas, kruid, rw, frits, ed en noem ze allemaal maar op.
Ben heel benieuwd wat hier de meningen over zijn
Ben heel benieuwd wat hier de meningen over zijn
hand in hand
Ik bedoel dit verder ook niet persoonlijk hoor, want wat dat betreft zijn wij precies hetzelfde. Ben er natuurlijk ook om uit GOT gegaan.Pacino schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:34:
[...]
Moet ik dan nu de club verlaten? Ik vind eerlijk gezegd van niet, ik zit inderdaad verkeerd maar wel lekker.
En je hebt nog niet teveel getyped, als het aan de meeste van ons had gelegen, dan hadden we het geven van een antwoord op dit probleem gewoon voor altijd ontweken. Alleen wordt het nu een zware beslissing voor de leiders van GOT1, gaan ze door met de GOT filosofie en wordt er herverdeeld of worden de deuren gesloten en is GOT1 ook een aparte club.
En je ziet maar weer hoe zo'n sociaal mens ik ben hè? Zelfs voor GOT 2'ers kom ik op
Ben benieuwd......
<knip>
Verdeling en open club.
[edit]
Heb het even duidelijker omschreven pac.
[ Voor 28% gewijzigd door LoneRanger op 09-12-2010 21:37 ]
@RW, Ray
Zou handig zijn als jullie ook je mening uitspreken, al kan ik met mijn geweldige leesvaardigheid ervanuit gaan dat jij, RW, voor optie 2 bent?
Zou handig zijn als jullie ook je mening uitspreken, al kan ik met mijn geweldige leesvaardigheid ervanuit gaan dat jij, RW, voor optie 2 bent?
quote: LoneHeb het even duidelijker omschreven pac.
[ Voor 19% gewijzigd door Pacino op 09-12-2010 21:42 ]