Orion84 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:54:
Let wel: dat laatste is niet cross-browser. In elk geval de browser engine van iOS (webkit toch?) ondersteunt het niet.
Edit: tenzij je even een extra regeltje toevoegt met -webkit-linear-gradient.
En -moz- en -o- en -ms- uiteraard voor alle achtertlopers

Maar die liet ik even weg, veel typewerk
Kijk dit zijn mijn messageheaders, dus tja

@CLB:
Zoals 't was wordt het nooit meer helemaal. Let op de positionering van
.poster .title (iets omhoog om in de header te zetten) en zet verder usericon (
.poster .thumb) en ondertitel (
.poster .usertitle) iets omlaag.
De username zit niet meer in messageheader, maar in posterdiv, waardoor de algemene opbouw handiger en logischer is, maar voo custom CSS minder.
Verder is de ownpost class nu bij message en niet meer bij messageheader.
De gekleurde header is een background-image op .message, die kan je vervangen door mijn code (met andere kleurtjes), zet er wel !important achter want anders slaat ie het over (wordt overschreven door tnet CSS)
@Enes_81, zelfde als hierboven. Messageheader is not anymore. Maar een gradient. (zie hieronder voor volledig werkend)
naaitsab schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:19:
Ik probeer elke header een zelfde kleurtje te geven maar om de een of andere manier werkt het niet met .message.
.message.topicstarter en .message.ownpost heb ik wel al voor elkaar even als de meeste fonts

Try !important
Algemene CSS voor een header-markering in je post:
#AAA is de kleur van je header, #BBB ook, tenzij je gradient in de header wil, dan is het de tweede kleur
#CCC is de kleur van de border, en dus #EDEEEE als je geen border wil.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
| .message {
background-image: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0px, #AAA), color-stop(42px, #BBB), color-stop(42px, #CCC), color-stop(43px, #CCC), color-stop(43px, #EDEEEE)) !important;
background-image: -webkit-linear-gradient(#AAA 0px, #BBB 42px, #CCC 42px, #CCC 43px, #EDEEEE 43px) !important;
background-image: -moz-linear-gradient(#AAA 0px, #BBB 42px, #CCC 42px, #CCC 43px, #EDEEEE 43px) !important;
background-image: -ms-linear-gradient(#AAA 0px, #BBB 42px, #CCC 42px, #CCC 43px, #EDEEEE 43px) !important;
background-image: -o-linear-gradient(#AAA 0px, #BBB 42px, #CCC 42px, #CCC 43px, #EDEEEE 43px) !important;
background-image: linear-gradient(#AAA 0px, #BBB 42px, #CCC 42px, #CCC 43px, #EDEEEE 43px) !important;
} |
[
Voor 74% gewijzigd door
F.West98 op 17-07-2013 19:24
]