Hallo allemaal
ik heb al langer een CSS snippet willen maken die alle Shops in PriceWatch met ≤3 rating - een vorm van Rood maakt en wat EXTRA functies meegeeft gelijk...
Ook om anderen te helpen goede overwogen keuze te maken om wel of niet te bestellen daar - altijd persoonlijke keuze!
Dat heb ik gedaan op deze manier:
- Op basis van <li data-shop-id> en waar nodig ook tegelijk <a href*="shop-id=">
- Bovendien dan ook verder in zelfde <li> - op basis van <twk-star-rating title=>, waarbij "Geen shopreviews" dan niet wordt meegenomen...
- Daarnaast dan ook verder in zelfde <li> - op basis van zelfde <twk-star-rating data-score=>, waarbij dan ale ratings van 0 tot kleiner of gelijk 3 (met halve stappen ertussen) worden meegenomen voor CSS styling
Het is misschien op een onorthodoxe manier, maar ik moet dat doen omdat ik ook nog andere CSS snippets gebruik waardor het anders om zeep geholpen wordt...
Dan nu styling effecten zelf:
- Voor de shop naam een bouncing (elke 2s) goudkleurig waarchuwingssymbool
- Waarschuwingssymbool gebruikt:
https://www.w3schools.com/cssref/css_entities.php - CSS ID 26A0 - No breaking space gebruikt:
https://www.w3schools.com/cssref/css_entities.php - CSS ID 00A0 - Een vorm van rood shop naam
- Bij hover de background check-out button in andere rode kleur met opacity
- Shop Tagline Title in een wat andere passende rode kleur ook en wat gespeeld met met passende opacity niveaus
- dan nog wat kleine andere effectjes
Werkt
het beste uitsluitend op TWK NEW Dark - dat is wat ik gebruik ook i.c.m. met eigen hele grote CSS snippet voor overige kleur veranderingen - deze:
Tweakers NEW Dark | Links colour + Other Customisations
En voor deze snippet voor shops met ≤3 rating - Snippet URL is deze:
Shops met ≤3 rating - Licht Rood en EXTRA Functies voor TWK NEW Dark
ook deze van mijzelf heb ik in gebruik:
Oude Moderatie kleuren - ALERNATIEF - Tweakers NEW Dark
Screenshots komen wellicht later wel - nu overdue avondeten maken
ik moet even kijken hoe ik een GIF kan toevoegen
GIF toegevoegd - het is te zien hoe het waarschuwingssymbool springt in oude en nieuwe kleurstelling...
edit:
Andere kleurstelling gebruikt en gespeeld met opacity ook...
en specifiek voor TWK NEW Dark gecodeerd
Nieuwe GIF geplaatst + nieuwe screenshot ook

OUD:
NIEUW:
En hier een screenshot van de Hover functie bij
Bekijk clickout button...
En o ja die van Megekko - is ook een CSS van mij - Heb die doorgestreept voor mij overwegende redenen

(andere discussie hahaha

)
OUD:
NIEUW:
[
Voor 49% gewijzigd door
mindwarper op 24-04-2026 11:57
. Reden: Nieuwe setup uitgelegd & nieuwe plaatjes toegevoegd ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW